Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:38:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz  (Megtekintve 11535 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:16:13 »

OBD-II Bluetooth hibakód olvasó eladó

Obd II dekódoló mikrochip PIC18F2580 (ELM327 kompatibilis)
Adatátviteli átviteli sebesség 9 600/38 400 Bps
Bemenet 16 tűs ObdII csatlakozón, kimenet BLUETOOTH szabványos rádió

A beépített protokollok:
ISO15765-4 (CAN);
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 Vpw
J1850 PWM

Kimeneti kommunikáció a PC vagy okostelefonok, tabletek felé: Bluetooth vezeték nélküli kommunikáció, szabványos, párosítási eljárással, (OBD interfésznek jelentkezik be).
Én Androidos telefonnal használom, torque programmal

1. Hibakódok olvasása -a generikus, és gyártói kódokat is- (3000 generikus kód szerepel az adatbázisban).
2. A hibakódok törlése, a hibajelző lámpa kijelzésének törlése (MIL lámpa-check engine)
3. Kijelzi az aktuális szenzorok értékeit.
4. Az üzemanyag rendszer állapota
5. Az üzemanyag rendszer nyomása
6. További sok lehetőség, amit a jármű komputere szolgáltatni képes.


Igény esetén postázom.

Normál és mini méretben is
Ilyen az eszköz:

Így tudod beállítani a torque-t:


Ár: 5000Ft
Kérlek emailt írj.

Köszönöm
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:36:54 »

Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.03.05 kedd, 08:45:49 »

Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye?

Bunyek!

Nekem viszi a TDDi-t.
Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.03.05 kedd, 14:24:09 »

Bunyek!

Nekem viszi a TDDi-t.
Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá. 

Próbáltam..azzal sem megy sajna.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:08:18 »

Próbáltam..azzal sem megy sajna.

Üdv!

Én is ebben a cipőben járok nem megy nekem sem egyetlen programmal sem.
Miféle diag kábel kell hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:11:50 »

A td az olvasható valamivel?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:20:20 »

Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... eplus2  Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... eplus2
Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel fejvakaras) srác cuccán,de minek? semmi baja... eplus2
2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem..
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:38:15 »

Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... eplus2  Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... eplus2
Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel fejvakaras) srác cuccán,de minek? semmi baja... eplus2
2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem..

Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van  kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:41:40 »

Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... eplus2  Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... eplus2
Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel fejvakaras) srác cuccán,de minek? semmi baja... eplus2
2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem..

Még ha tddi lenne.  Én mk2 td hibakódokat olvasnék.  Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:15:12 »

Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van  kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra.

kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:16:27 »

Még ha tddi lenne.  Én mk2 td hibakódokat olvasnék.  Smiley

sok sikert... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:21:28 »

kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne..
nekünk is ilyen volt adaogló felújítás előtt és akkor volt hibakód adagolóra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:38:25 »

Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... eplus2  Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... eplus2
Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel fejvakaras) srác cuccán,de minek? semmi baja... eplus2
2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem..
tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:39:16 »

Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja...
Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... eplus2   Milyen hibakód volt?
Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... eplus2  majd ha beszart totál...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:42:15 »

tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?

Én nem mondtam ilyet...ezt te mondtad... eplus2
én egy tdci mondeoval próbáltam az 2005-ös volt mondjuk...de 2003 után aztmondják jó hozzá a gagyi kinai elm is...focus tdci-vel ment ezis.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 15:09:32 »

tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?
ha jössz, megnézzük és megmondom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 15:10:23 »

Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja...
Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... eplus2   Milyen hibakód volt?
Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... eplus2  majd ha beszart totál...
az előtöltés állító dugattyú ragadt meg, és arra is írt hibakódot asszem. 200km alatt használhatatlan lett az autó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:25:43 »

Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja...
Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... eplus2   Milyen hibakód volt?
Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... eplus2  majd ha beszart totál...

Nem tudom fordéknál adagoló problémának mik lehetnek a jelei.A Ford elött egy Seatom volt 1.9TDI.amikor az adagoló kezdett haldokolni akkor egyre nehezebben indult...
Kipucoltam a MAP szenzort azóta talán ha 1-2 szer vettem észre hogy behintázott az alapjárat.(kb 3napja pucoltam féktisztítóval és mentem kb 150 kmet.)
A mondeo rendesen indul semmi adagoló avagy porlasztó hibára utaló jelet nem tapasztalni.
Az a Zavaró egyedül hogy pl.:5ikbe gurulok 60nal azt gondol egyet és nemhogy motorfék és lassul hanem még emelkedik az alapjárat.
Egy regóta tddi-vel autozó/foglalkozó tapasztalt ilyent?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:33:57 »

Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:56:27 »

Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is.


Emeli 1500 fölé is a fordulatot?
Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál.
Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:06:12 »


Emeli 1500 fölé is a fordulatot?
Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál.
Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas?

persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább..
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:11:35 »

persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább..



Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf)
Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:16:40 »


Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf)
Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat.

Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is....

Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:24:21 »

Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is....


Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat.
Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés szomoru1
Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:30:58 »

Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat.
Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés szomoru1
Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt.

Hát akkor az generátor levesz...megcsináltatod.
Irnak sokmindent fórumokon...hogy mit csinálsz az a te dolgod.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.