Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:08:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 630322 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:30:02 »

Szerintem nem. A póvershiftben kell cserélni olajat, a nyomatékváltósban meg nem nagyon, azaz ritkábban.
erre gondoltam, csak nemtom melyik-melyik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:34:20 »

erre gondoltam, csak nemtom melyik-melyik

Szerintem Sarkané az A6 néven futó, nyomatékváltós. A póvershift tán egy kicsit későbbi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:35:47 »

erre gondoltam, csak nemtom melyik-melyik

A powershiftben 40 e ként kell cserélni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #53 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:36:58 »

Szerintem Sarkané az A6 néven futó, nyomatékváltós. A póvershift tán egy kicsit későbbi.

Lehet powershiftes, ugyanis az erősebb 2.0 tdcikhez hasonlóan előbb behozták ezt is, mint a faceliftt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:52:59 »

Lehet powershiftes, ugyanis az erősebb 2.0 tdcikhez hasonlóan előbb behozták ezt is, mint a faceliftt.

Nem hinném, hogy 2009 végén már lett volna póvershift mondeóban. Az egyik helyen olyan infót találtam, hogy 2010-től van.
Mikor jelent meg a 163 ló? Kb akkor jelent meg a póver is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:23:26 »


Helló mindenkinek,

Szóval van itt nekem ez az olaj, ami csak a helyet foglalja....Árultam, hírdettem, de nem kellett senkinek, ezért arra gondoltam, hogy mikulásra kapja meg valaki... Persze olyannak adnám, aki saját részre használná fel, nem pedig továbbértékesítésre, de mivel ez nem ellenőrizhető, így az illető becsületére bízom.

Átvehető Szolnokon vagy esetleg postai utánvét...

A hirdetés egy része:

"6 liter Liqui Moly Top Tec ATF 1200 német hajtóműolaj automata váltóhoz. A specifikációja alapján megfelel a gyári előírásnak. Az én autóm még a régebbi váltóval szerelt, ami nem igényel cserét, de ez csak akkor derült ki, amikor már megvettem az olajat. Magyar és más nyelvű leírás elérhető a neten"

 integet2
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2012.11.23 péntek, 09:01:15 »

Szerintem Sarkané az A6 néven futó, nyomatékváltós. A póvershift tán egy kicsit későbbi.

Az enyém 2009. májusi, csak félévig állt a kereskedésben mert a sok extra miatt nem tudták eladni így lett decemberben az enyém.

Azt hogy milyen váltó van az autónkba honnan lehet megtudni? Bár az enyémbe biztos nem powershift, de hogy az övébe az van-e?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 09:08:28 írta sarkan » Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2012.11.23 péntek, 12:11:33 »

szerintem nem tudsz kettesben indulni, csak egyesben. de nem is lenne értelme.

Szia

Ha átrakom manuálisba, akkor tudok kettesben indulni, engedi.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2012.11.23 péntek, 15:36:19 »

Szia

Ha átrakom manuálisba, akkor tudok kettesben indulni, engedi.
ezt nemtudtam.  továbbra sem értem mire jó?  nem kamion ez vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2012.11.23 péntek, 16:46:59 »

Szerintem nem. A póvershiftben kell cserélni olajat, a nyomatékváltósban meg nem nagyon, azaz ritkábban.

Így van csak a neve szerintem más. Emlékeim szerint a nyomaték váltót hívják powershift-nek és a duplakuplungosat pedig DSG-nek, de tévedhetek is.

A nyomatékváltóban soha nem kell olajat cserélni, sőt nem is vállalnak garanciát, hogy csere után működni fog. A DSG-ben pedig 60eKm-ként kell.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:57:26 »

Így van csak a neve szerintem más. Emlékeim szerint a nyomaték váltót hívják powershift-nek és a duplakuplungosat pedig DSG-nek, de tévedhetek is.

A nyomatékváltóban soha nem kell olajat cserélni, sőt nem is vállalnak garanciát, hogy csere után működni fog. A DSG-ben pedig 60eKm-ként kell.
DSG a VW-nél van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:06:04 »

Így van csak a neve szerintem más. Emlékeim szerint a nyomaték váltót hívják powershift-nek és a duplakuplungosat pedig DSG-nek, de tévedhetek is.

A nyomatékváltóban soha nem kell olajat cserélni, sőt nem is vállalnak garanciát, hogy csere után működni fog. A DSG-ben pedig 60eKm-ként kell.
A powershit a duplakuplungos a fordéknál. A 2 kuplung olajban fürdik. Olajcsere 60 ezrenként.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #62 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:07:54 »

A powershit a duplakuplungos a fordéknál. A 2 kuplung olajban fürdik. Olajcsere 60 ezrenként.

40 ezrenként.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #63 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:09:15 »

A powershit a duplakuplungos a fordéknál. A 2 kuplung olajban fürdik. Olajcsere 60 ezrenként.

Ja és dsg a fócvágennél, és az nem fürdik olajban.

Ford duplakuplungja melléfogás lett egy kicsit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:57:42 »

Ja és dsg a fócvágennél, és az nem fürdik olajban.

Ford duplakuplungja melléfogás lett egy kicsit...

A múltkor beszélgettem egy sráccal, aki ezeket a váltókat tervezi. Szerinte a száraz kuplungos nem annyira jó, mert hamar kopik, és hát nem olcsó a cseréje.
Ezzel a dupla kuplunggal biztosan nem lehet 300e-et lemenni. Ő a dupla kuplungosnak nem jósol túl nagy jövőt, hanem szerinte a hagyományos nyomatékváltósoké a jövő.
Nekem fura... de meglátjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:39:31 »

40 ezrenként.
Forrás?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:42:37 »

Forrás?

Mellettem állt a szervízben egy ilyen, akkor végignéztem... Arról beszéltünk a szerelőkkel, hogy az az olajcsere 40ezrenként plusz 50 e ft. Ugyanis 6 liter olaj kell, negyed lieterenként kell tölteni, kb 2,5 óra csak az a művelet. Az olaj literje 6ezer párszáz forint...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:48:32 »

Mellettem állt a szervízben egy ilyen, akkor végignéztem... Arról beszéltünk a szerelőkkel, hogy az az olajcsere 40ezrenként plusz 50 e ft. Ugyanis 6 liter olaj kell, negyed lieterenként kell tölteni, kb 2,5 óra csak az a művelet. Az olaj literje 6ezer párszáz forint...
Én meg Vikkel beszélgettem erről. 1:1.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:05:08 »

Én meg Vikkel beszélgettem erről. 1:1.

Én is 60e-ről tudok... szintén szervízes srác (másik) mondta, és olvastam is valahol. De ettől még simán lehet a 40.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #69 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:11:53 »

Ja és dsg a fócvágennél, és az nem fürdik olajban.

Ford duplakuplungja melléfogás lett egy kicsit...
Dehogy nem, az összes 6 sebességes vw dsg olajban fürdik, csak a 7 sebességesek szárazak.
Mindegyik jó!! Sőt olyan jó, hogy nem hiszem hogy van jobb a kategóriában. Érdekes, hogy vw már 8 éve tudott normálisat (okos és gyors) gyártani, egyeseknek ez 2012-ben sem jön össze... Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #70 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:51:27 »

Én meg Vikkel beszélgettem erről. 1:1.

Én meg egy szervízvezetővel, egy raktárossal, meg két szerelővel.

4:1 ide. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:11:52 »

Én meg egy szervízvezetővel, egy raktárossal, meg két szerelővel.

4:1 ide. vigyor3
és akkor a biztonsági őrt még ki is hagytad! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #72 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:13:25 »

és akkor a biztonsági őrt még ki is hagytad! nyes

5:1 ide.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 13:42:03 »

5:1 ide.  vigyor3
Ha megkérdezem néhány nyugdíjas nénikét, akkor nekem lesz igazam?
Amúgy nézegettem az etis-en, de egy büdös szót nem ír róla. Itt a topicban viszont volt szó róla korábban, és akkor is 60e-es szervizperiódus hangzott el.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #74 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 13:48:01 »

Ha megkérdezem néhány nyugdíjas nénikét, akkor nekem lesz igazam?


Mert Vik tudása tévedhetetlen? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #75 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 13:55:37 »


Szóval az mps6 vátóban ( ami 2010. 3. Hótol van) úgy néz ki, valóban 60 ezrenként kell cserélni.

Lehet tévedtem. Bár az etis nem elég egyértelmű ebben a kérdésben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:22:32 »

Szóval az mps6 vátóban ( ami 2010. 3. Hótol van) úgy néz ki, valóban 60 ezrenként kell cserélni.

Lehet tévedtem. Bár az etis nem elég egyértelmű ebben a kérdésben...

Szóval akkor 2009-es nem lehet póvershiftes...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #77 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:04:41 »

Szóval akkor 2009-es nem lehet póvershiftes...

Azt nemis mondta senki. Te nem a 2010-et vontad kétségbe?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:13:05 »

Azt nemis mondta senki. Te nem a 2010-et vontad kétségbe?

Nem...

Nem hinném, hogy 2009 végén már lett volna póvershift mondeóban. Az egyik helyen olyan infót találtam, hogy 2010-től van.
Mikor jelent meg a 163 ló? Kb akkor jelent meg a póver is.

De nincs nagy jelentősége.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 10:38:07 »

Sziasztok!

Ez az első automatás kocsim, szükséges lámpánál kitenni üresbe? Nem rövidíti az élettartamát a sok kapcsolgatás?
Mit javasoltok?

köszi
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2012.11.28 szerda, 07:58:55 »

Sziasztok!

Ez az első automatás kocsim, szükséges lámpánál kitenni üresbe? Nem rövidíti az élettartamát a sok kapcsolgatás?
Mit javasoltok?

köszi

Ez ugyben mit tanacsoltok?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:19:15 »

Ez ugyben mit tanacsoltok?
Nekem ugyan soha nem volt automatám, de szerintem nem kell kitenni üresbe. Pont azért automata, hogy ne kelljen piszkálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:32:11 »

Nekem ugyan soha nem volt automatám, de szerintem nem kell kitenni üresbe. Pont azért automata, hogy ne kelljen piszkálni.

Nekem sem volt még automatám, de sokat vezettem...
Nem kell kitenni üresbe, hacsak nem görcsöl be a lábad a fékpedálon a lámpánál.  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2012.12.12 szerda, 16:21:19 »

Szerintem pont az előző oldalon van szó erről a kirakni üresbe dologról. Röviden összefoglalva:
1. a kar használata nem rövidíti meg a váltó élettartamát
2. amennyiben éppen odaértél egy lámpához ami akkor váltott pirosra, vagy vasúti átkelőhöz, akkor érdemes kirakni üresben, mert a váltóban ilyenkor a szíj vagy a bolygómű (ami éppen van), súrlódik és kopik -> hőt termel. Tehát sokáig ácsorogni D-ben fékezve a váltónak nem egészséges.

Azokon az oldalakon mélyebben le is írtam, hogy miként működik a dolog. Érdemes visszaolvasni.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 17:18:24 »

Szerintem pont az előző oldalon van szó erről a kirakni üresbe dologról. Röviden összefoglalva:
1. a kar használata nem rövidíti meg a váltó élettartamát
2. amennyiben éppen odaértél egy lámpához ami akkor váltott pirosra, vagy vasúti átkelőhöz, akkor érdemes kirakni üresben, mert a váltóban ilyenkor a szíj vagy a bolygómű (ami éppen van), súrlódik és kopik -> hőt termel. Tehát sokáig ácsorogni D-ben fékezve a váltónak nem egészséges.

Azokon az oldalakon mélyebben le is írtam, hogy miként működik a dolog. Érdemes visszaolvasni.
Milyen szíj vagy bolygómű tudjuk-e milyen váltó mert a powershiftbe vajon melyik van? Az biztos hogy a fogyasztásnak jót tesz az üres
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 21:55:03 »

Milyen szíj vagy bolygómű tudjuk-e milyen váltó mert a powershiftbe vajon melyik van? Az biztos hogy a fogyasztásnak jót tesz az üres

jelen pillanatban mindegy.
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:47:33 »

Sziaszok


Alvazszamrol megtudnatok mondani hogy Powershift vagy sima automata valtos ez a mondi?

WF0GXXGBBGAT84598

Koszi elore is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:53:55 »

Sziaszok


Alvazszamrol megtudnatok mondani hogy Powershift vagy sima automata valtos ez a mondi?

WF0GXXGBBGAT84598

Koszi elore is
       Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Frozen white

 
Alvázszám (VIN):     WF0GXXGBBGAT84598
Típusjóváhagyási-szám (TAN):     E13*2001/116*0249

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     21.04.2010
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Frozen white
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony



Tehát powershift! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:09:33 »

       Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Frozen white

 
Alvázszám (VIN):     WF0GXXGBBGAT84598
Típusjóváhagyási-szám (TAN):     E13*2001/116*0249

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     21.04.2010
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Frozen white
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony



Tehát powershift! Wink wave

Köszönöm, gyors voltál!
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:14:03 »

Köszönöm, gyors voltál!

Még egyet megnéznél nekem, ugyanígy minden infó jöhet Smiley
WF0GXXGBBG8A62710
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:16:59 »

Még egyet megnéznél nekem, ugyanígy minden infó jöhet Smiley
WF0GXXGBBG8A62710
te is megtudod! ;-)
www.etis.ford.com
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:29:28 »

te is megtudod! ;-)
www.etis.ford.com


Ohh ez tok jo.koszi
Naplózva
komlosi01
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.04.30 kedd, 09:31:56 »

kedves Mondeo társtulajdonosok!

Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat  2.0TDCI  esetében, hogy mennyit fogyaszt Nálatok városban és autópályán az automata váltós autótok?

köszönettel,Péter
 worship
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.04.30 kedd, 10:28:42 »

kedves Mondeo társtulajdonosok!

Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat  2.0TDCI  esetében, hogy mennyit fogyaszt Nálatok városban és autópályán az automata váltós autótok?

köszönettel,Péter
 worship

Szia, mivel nincs az aláírásodban az autód pontos típusa, így támpontunk nincs, hogy melyik is a tiéd pontosan.

Nekem Budapesten a csak városi: 7.5 (de nem óvatoskodom)
Országút 5.5-6.0

Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.04.30 kedd, 10:44:38 »

kedves Mondeo társtulajdonosok!

Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat  2.0TDCI  esetében, hogy mennyit fogyaszt Nálatok városban és autópályán az automata váltós autótok?

köszönettel,Péter
 worship
www.spritmonitor.de
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
komlosi01
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.04.30 kedd, 10:55:56 »

szia!

2008/5.havi mk4 Mondeom van, 2.0Tdci 140Le, de kézi váltós. viszont szeretem az automatát, s szeretném elcserélni, lecserélni egy megfelelő automatára, az enyém városban 7,2L országúton 6.0L körül fogyaszt, s fontos lenne tudnom, mekkora a különbség a gyakorlatvan a manuális és az automata váltós mk4 között. Azt hallottam amúgy, hogy kétféle automata váltóval szerelték: 1. gyári Ford váltó-rosszabb minőségben, 2. japán váltó igen jó minőségben. Ez igaz?

üdv. Péter
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:07:58 »

szia!

2008/5.havi mk4 Mondeom van, 2.0Tdci 140Le, de kézi váltós. viszont szeretem az automatát, s szeretném elcserélni, lecserélni egy megfelelő automatára, az enyém városban 7,2L országúton 6.0L körül fogyaszt, s fontos lenne tudnom, mekkora a különbség a gyakorlatvan a manuális és az automata váltós mk4 között. Azt hallottam amúgy, hogy kétféle automata váltóval szerelték: 1. gyári Ford váltó-rosszabb minőségben, 2. japán váltó igen jó minőségben. Ez igaz?

üdv. Péter

Szerintem nem. Viszont van hagyományos autómata, meg duplakuplungos, és egyik sem ér sokat.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:10:31 »

Szia, mivel nincs az aláírásodban az autód pontos típusa, így támpontunk nincs, hogy melyik is a tiéd pontosan.

Nekem Budapesten a csak városi: 7.5 (de nem óvatoskodom)
Országút 5.5-6.0

Üdv
Csaba

Írkáltok itt minden féle fogyasztást, ami nem tudom hogyan jön ki.

Nekem az 5. tdci-m van. De az első kettő (Fiesta 1.4 és 1.6 tdci) tudott csak 5-6 literes fogyasztást városon kívül. Ti hol jártok és mennyivel?  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.04.30 kedd, 13:01:36 »

kedves Mondeo társtulajdonosok!

Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat  2.0TDCI  esetében, hogy mennyit fogyaszt Nálatok városban és autópályán az automata váltós autótok?

köszönettel,Péter
 worship
Hú, ez kemény dió! wow1
Ez a téma megérdemelne egy külön topicot, mert ezek a kérdések után jön az, hogy "Ez meg hogyan jött ki?" és társai. Mint tudjuk, autó és autó, város és város, továbbá sofőr és sofőr között is hatalmas különbségek vannak amik igencsak befolyásolják a fogyasztást. Az időjárási tényezőket nem is említve...
Ha nagy általánosságban vagy kiváncsi a fogyasztási adatokra (különbségekre), akkor én is a spritmonitor.de-t javaslom.
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.04.30 kedd, 15:00:41 »

Írkáltok itt minden féle fogyasztást, ami nem tudom hogyan jön ki.

Nekem az 5. tdci-m van. De az első kettő (Fiesta 1.4 és 1.6 tdci) tudott csak 5-6 literes fogyasztást városon kívül. Ti hol jártok és mennyivel?  wow1

Jaja, ezt már néhányszor végigrágtuk. Amit láttunk:
1. ha valaki olyan helyen dolgozik, hogy a lakás és a meló között nagy dugó nincs (nekem a kertek alatt 12km Bp-en 25 perc), akkor a városi fogyasztás elfogadható. Ha valakinek minden nap 9-kor a deákon, a délin... kell közlekednie, akkor a dugó mértékétől függően nagyon agy lehet a fogyi.
2. az országút is más. pl én sokat megyek Bp-Balaton viszonylatban, autópályán, beállok tempomatra, ha nem sietek, akkor 110, ha igen, akkor 135, de végig tempomat nincs fékezés megy hirtelen gyorsítás. Ha látom, hogy valaki szerencsétlenkedik, akkor időben motorfék, aztán szépen normálisan vissza.

nekem így jön ki, bár tény, hogy a spiritmonitort bazi régen frissítettem
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.