Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:47:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 14   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ethanol - E85  (Megtekintve 302883 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:49:54 »

Ethanol - E85
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:48:44 »

Zacci: mikor mész az emberhez?
Naplózva
horvistvan
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:01:48 »

Helló! Afelől szeretnék érdeklődni, hogy hogyan viszonyul egy II-es 1.8-as benzines mondeo a bioetanol üzemanyaghoz? Hogy érdemes használni? a segítséget előre is köszönöm!!!
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:44:54 »

Zacci!

Még mindig nem volt időd elugrani a hőellenállás cserére, vagy van valami fejlemény azóta?
Én nem adtam fel és továbbra is 100% etanollal nyomom az ipart!  wave
Előfordul, hogy indítás után gázadásra fulladozással válaszol. Akkor most sok az anyag? Ettől függetlenül a szegény keverék hibát rendszeresen benyögi!  gun

Számolgattam a fogyasztást, nálam az eddigi 8,5 liter körüli érték szépen felkúszott 10 literre, ami kb. 16-17% többlet. Ez reális is sajnos, de a jó 80Ft-al olcsóbb anyag kárpótol érte.

Nagy a csend a többi kütyü használó körében. Kidobtátok a verdából, vagy mi újság?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:45:55 »

Helló! Afelől szeretnék érdeklődni, hogy hogyan viszonyul egy II-es 1.8-as benzines mondeo a bioetanol üzemanyaghoz? Hogy érdemes használni? a segítséget előre is köszönöm!!!
szia
minden további nélkül tankolhatod felesbe
1000km után cserélj szűrőt
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:58:00 »

Zacci!

Még mindig nem volt időd elugrani a hőellenállás cserére, vagy van valami fejlemény azóta?
Én nem adtam fel és továbbra is 100% etanollal nyomom az ipart!  wave
Előfordul, hogy indítás után gázadásra fulladozással válaszol. Akkor most sok az anyag? Ettől függetlenül a szegény keverék hibát rendszeresen benyögi!  gun

Számolgattam a fogyasztást, nálam az eddigi 8,5 liter körüli érték szépen felkúszott 10 literre, ami kb. 16-17% többlet. Ez reális is sajnos, de a jó 80Ft-al olcsóbb anyag kárpótol érte.

Nagy a csend a többi kütyü használó körében. Kidobtátok a verdából, vagy mi újság?
én múltkor majdnem eladtam, de mikor felhívott a vevő, visszamondtam Smiley
Zacci nyűglődik még szokás szerint, elvileg 2 hét múlva lesz kész az új kütyü, megkapja tesztelésre
nekem egyedül ez az indulási-bemelegedési téma van továbbra is, melegen jó

áthoztam ide, te is töröld ott
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:59:23 »

Melegen nekem is hibátlan a cucc, olyannyira hogy a múltkor kíváncsiságból kivettem a kütyüt 100% etanolnál és melegen simán indult és járt a gép!  eljen
Indításkor fulladozik néha mostanában, hogy reggelente hűvösebb van. Lehet, hogy a hidegindítót lejjebb kellene tekerni?
Ha ez az indítási probléma sikeresen megszűnik akkor meg is csinálom a beszerelési útmutatót képekkel cikknek, ha van rá igény. Addig szerintem nem érdemes másnak is belekapni a dologba.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.02 szerda, 16:01:03 írta mleslie » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:01:30 »

szia
minden további nélkül tankolhatod felesbe
1000km után cserélj szűrőt

Én nem nagyon foglalkoztam eddig ezzel a témával: ez azt jelenti, hogy 1000km-ként szűrőt kell cserélni, ha etanolt tankolsz?
És is tehetném a VR6-ba?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:02:25 »

Itt válaszolok, hogy ne legyen szerteszét a dolog.

Szóval melegen nekem is hibátlan a cucc, olyannyira hogy a múltkor kíváncsiságból kivettem a kütyüt 100% etanolnál és melegen simán indult és járt a gép!  eljen
Indításkor fulladozik néha mostanában, hogy reggelente hűvösebb van. Lehet, hogy a hidegindítót lejjebb kellene tekerni?
Ha ez az indítási probléma sikeresen megszűnik akkor meg is csinálom a beszerelési útmutatót képekkel cikknek, ha van rá igény. Addig szerintem nem érdemes másnak is belekapni a dologba.
én azt mondom, hogy mivel nincs akció már rá, érdemes inkább a bioetunra tartalékolni vagy kivárni, hogy mi lesz ezzel a módosított kütyüvel
nekem ha hűvösebb van, akkor jó, ezt a 25-30 fokot nem viseli el, ha hideg a rendszer
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:04:44 »

Én nem nagyon foglalkoztam eddig ezzel a témával: ez azt jelenti, hogy 1000km-ként szűrőt kell cserélni, ha etanolt tankolsz?
És is tehetném a VR6-ba?
nem, csak az első 1e km után kell a csere, addigra elvileg kijön a szutyok
mintha spurit vagy akármilyen tisztító adalékot raknál hozzá

szerintem abba is mehet gond nélkül
ha nem akarod kicentizni, akkor tankolj 70-30-ba mondjuk és ha nincs gond vele, akkor mehet az 50-50  eljen
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:07:58 »

Én nem nagyon foglalkoztam eddig ezzel a témával: ez azt jelenti, hogy 1000km-ként szűrőt kell cserélni, ha etanolt tankolsz?
És is tehetném a VR6-ba?

Megelőztek!  vigyor3

Igen csak az első 1000 km után ajánlják, hogy a sok éves dzsuva amit az alkesz kipucol ne tömítse el a szűrődet.
Elméletileg 50-50%-ig bármi megeszi, de a Mondeonál kütyüvel sem teljesen jó még a hidegindítás, szóval érdemes tesztelgetni egyre nagyobb arányban.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:09:34 »

Elméletileg 50-50%-ig bármi megeszi, de a Mondeonál kütyüvel sem teljesen jó még a hidegindítás, szóval érdemes tesztelgetni egyre nagyobb arányban.
kütyü nélkül felesben nincs gond vele, az a kütyü hibájára írható szerintem, hogy nem működik normálisan
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:22:36 »

kütyü nélkül felesben nincs gond vele, az a kütyü hibájára írható szerintem, hogy nem működik normálisan

Vazze a troszka régi swiftek minden vacakolás nélkül mennek vele. Sad
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:26:43 »

Vazze a troszka régi swiftek minden vacakolás nélkül mennek vele. Sad
flextek -12 fokban is beindította az OFF opelt, tehát mindenképpen gond van a mi kütyünkkel
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.04 péntek, 08:57:53 »

szép és érdekes
http://etanol.blog.hu/2009/09/04/benzin_vs_e85_fekpados_osszehasonlito_meres
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:07:42 »

Kedves Emberek  wave

Nyugisag, lazasag...Hamarosan megkapom az uj modositott kutyut tesztelesre+ egy kiegeszito izebigyulat.
en most letekertem nullara a hideginditast, mert volt, hogy annyi naftat kapott, hogy csak ugy durrogott reggelente...Most meg baromi nehezen indul  vigyor3

Kicsit jaccottam a lambdaval is, de egyelore sok ertelme nem vot. Annyi pluszt adott a mokahoz, hogy hidegen az auto beinditasat koveto 1 percben ecceruen lefullad a picsbe  vigyor3 Addig teljesen jo es stabil a hideg alapjarat, de mikor kezdi vissza ereszteni, ecceruen leall a moci. Jobb esetben elkezd ingadozni az alapjarat ilyen 50 es 1200 kozott  Cheesy Ha nyomok neki egy gaz frocsit, akko abba hagyja  Cheesy Ekkora szutyorek motorvezerlot meg eletemben nem lattam  Cheesy

nade majd hamarosan...


A dusitas ellenere szegenykeverek hibat dobo moka elmeletileg megoldodott, mar csak at kene ultetni a gyakorlatba is  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:09:03 »

flextek -12 fokban is beindította az OFF opelt, tehát mindenképpen gond van a mi kütyünkkel

de az opel...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:09:32 »

Vazze a troszka régi swiftek minden vacakolás nélkül mennek vele. Sad

igy van  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:11:02 »

Kedves Emberek  wave

Nyugisag, lazasag...Hamarosan megkapom az uj modositott kutyut tesztelesre+ egy kiegeszito izebigyulat.
en most letekertem nullara a hideginditast, mert volt, hogy annyi naftat kapott, hogy csak ugy durrogott reggelente...Most meg baromi nehezen indul  vigyor3

Kicsit jaccottam a lambdaval is, de egyelore sok ertelme nem vot. Annyi pluszt adott a mokahoz, hogy hidegen az auto beinditasat koveto 1 percben ecceruen lefullad a picsbe  vigyor3 Addig teljesen jo es stabil a hideg alapjarat, de mikor kezdi vissza ereszteni, ecceruen leall a moci. Jobb esetben elkezd ingadozni az alapjarat ilyen 50 es 1200 kozott  Cheesy Ha nyomok neki egy gaz frocsit, akko abba hagyja  Cheesy Ekkora szutyorek motorvezerlot meg eletemben nem lattam  Cheesy

nade majd hamarosan...


A dusitas ellenere szegenykeverek hibat dobo moka elmeletileg megoldodott, mar csak at kene ultetni a gyakorlatba is  Cheesy
hidegen a lambdához semmi köze  vigyor3
mindenesetre kíváncsi leszek a végeredményre  eljen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:17:44 »

hidegen a lambdához semmi köze  vigyor3
mindenesetre kíváncsi leszek a végeredményre  eljen

de van koze, mert kb. 1perc a megszolalasi kuszob. Tehat pont akkor kezd lefulladni mikor at valt lambdara. De mivel ki iktattam a lambda futes koret, igy az meg csont hideg. Valceg azt erzekeli ilyenkor a rendszer, hogy tul sok a nafta, es hirtelen vissza vesz. Szal ez igy tapasztalatnak jau vot  vigyor3

jah es lehet, hogy az uj cucc mar progizhato lesz vagymi... Wink
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:22:47 »

de van koze, mert kb. 1perc a megszolalasi kuszob. Tehat pont akkor kezd lefulladni mikor at valt lambdara. De mivel ki iktattam a lambda futes koret, igy az meg csont hideg. Valceg azt erzekeli ilyenkor a rendszer, hogy tul sok a nafta, es hirtelen vissza vesz. Szal ez igy tapasztalatnak jau vot  vigyor3

jah es lehet, hogy az uj cucc mar progizhato lesz vagymi... Wink
Te Zasszi!
A jokó linkelt egyet,és abban a cikkben az vót,hogy az injekciós mocinak a gyujtásgörbéjét kellett módosítani.
Te hallottál már illesmit? Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:32:16 »

Te Zasszi!
A jokó linkelt egyet,és abban a cikkben az vót,hogy az injekciós mocinak a gyujtásgörbéjét kellett módosítani.
Te hallottál már illesmit? Wink wave
ha programozható a cucc, akkor nem kell állítani a gyújtásgörbét szerintem
ami egyébként is szívásoldali dolog, mert pénzbe kerül
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:40:24 »

Te Zasszi!
A jokó linkelt egyet,és abban a cikkben az vót,hogy az injekciós mocinak a gyujtásgörbéjét kellett módosítani.
Te hallottál már illesmit? Wink wave

gorbe gyujtas ?  vigyor3 jah gyujtaszog...azt aze kellett allitani, mert ott mechanikus...nalunk ez elektronyikus...elvileg nem kene ezzel foglalkozni, aze van a kopogaserzekelo, de majd kiderul... vigyor3

ecceru a keplet...meg kell adni neki azt a tobblet naftat, ennyi. A tobbi az idiota motorvezerlo hibaja  wave
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.04 péntek, 12:49:09 »

A dusitas ellenere szegenykeverek hibat dobo moka elmeletileg megoldodott, mar csak at kene ultetni a gyakorlatba is  Cheesy

Ez mit jelent pontosan? Mi volt a hiba kiváltója?  Roll Eyes

jah es lehet, hogy az uj cucc mar progizhato lesz vagymi... Wink

Ez jó lenne, mert akkor már tudna annyit, mint a Bioetun cuccos. De mibe fog kerülni nekünk az, hogy kicseréljék a mostanit?  integet2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.04 péntek, 12:51:16 »

Ez mit jelent pontosan? Mi volt a hiba kiváltója?  Roll Eyes

6 betu...mondeo  vigyor3
Válasz
Ez jó lenne, mert akkor már tudna annyit, mint a Bioetun cuccos. De mibe fog kerülni nekünk az, hogy kicseréljék a mostanit?  integet2


passzinger...majd beszelek vele ez ugyben... wave
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.04 péntek, 13:18:42 »

6 betu...mondeo  vigyor3
passzinger...majd beszelek vele ez ugyben... wave

Vazze, hogy vallatni kell!  falbav Hogy oldódik meg a dolog? Lecseréled a verdát buzukira?  eplus2

Ok, majd szólj, hogy mi lesz az új kütyü/régi kütyü csere ügyében!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.04 péntek, 13:35:22 »

Vazze, hogy vallatni kell!  falbav Hogy oldódik meg a dolog? Lecseréled a verdát buzukira?  eplus2
hmmm, jo otlet  vigyor3 jer el minire es elmeselem... Wink

Válasz
Ok, majd szólj, hogy mi lesz az új kütyü/régi kütyü csere ügyében!

mindenkeppen  Wink wave
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.04 péntek, 15:22:59 »

hmmm, jo otlet  vigyor3 jer el minire es elmeselem... Wink

Miskolcon lesz? Csak mert egyébként elég sokat kellene vezetnem miatta.  szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.04 péntek, 17:35:40 »

Kedves Emberek  wave

Nyugisag, lazasag...Hamarosan megkapom az uj modositott kutyut tesztelesre+ egy kiegeszito izebigyulat.
en most letekertem nullara a hideginditast, mert volt, hogy annyi naftat kapott, hogy csak ugy durrogott reggelente...Most meg baromi nehezen indul  vigyor3

Kicsit jaccottam a lambdaval is, de egyelore sok ertelme nem vot. Annyi pluszt adott a mokahoz, hogy hidegen az auto beinditasat koveto 1 percben ecceruen lefullad a picsbe  vigyor3 Addig teljesen jo es stabil a hideg alapjarat, de mikor kezdi vissza ereszteni, ecceruen leall a moci. Jobb esetben elkezd ingadozni az alapjarat ilyen 50 es 1200 kozott  Cheesy Ha nyomok neki egy gaz frocsit, akko abba hagyja  Cheesy Ekkora szutyorek motorvezerlot meg eletemben nem lattam  Cheesy

nade majd hamarosan...


A dusitas ellenere szegenykeverek hibat dobo moka elmeletileg megoldodott, mar csak at kene ultetni a gyakorlatba is  Cheesy

A lambdaszonda kb 5-6 másodperc múlva már műxik is. MKI-nél így volt. És milyen dúsító? És mi ez a hülyeség, hogy ilyen szutyok motorvezérlőt még nem láttál? Tökéletesen működik. Ha át akarod vágni, ahhoz érteni is kéne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.04 péntek, 17:40:44 »

hidegen a lambdához semmi köze  vigyor3

Elég gyorsan elkezd reagálni az a szonda. Inkább az a baj, hogy miután a motor kezd bemelegedni a komputer elveszi a hideg motorhoz szükséges többlet üa-ot(korábban szivatónak hívták), és átáll az érzékelőkre 100%-ban. És ott kapja a rossz infókat... Azt hiszi, hogy szegény a keverék, és nyomja a naftát, amitől lefullad a motor. Ha te adsz gázförccsöt, akkor ugye kapja a szükséges levegőt,, így nem fullad le... Így a komputernek csak közvetve van hozzá köze ugye...
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.04 péntek, 17:42:16 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.04 péntek, 23:32:13 »

Elég gyorsan elkezd reagálni az a szonda. Inkább az a baj, hogy miután a motor kezd bemelegedni a komputer elveszi a hideg motorhoz szükséges többlet üa-ot(korábban szivatónak hívták), és átáll az érzékelőkre 100%-ban. És ott kapja a rossz infókat... Azt hiszi, hogy szegény a keverék, és nyomja a naftát, amitől lefullad a motor. Ha te adsz gázförccsöt, akkor ugye kapja a szükséges levegőt,, így nem fullad le... Így a komputernek csak közvetve van hozzá köze ugye...
már mitől kapna rossz infót?
ja, hogy rossz az érzékelő alapból? attól lehet
a kütyü mindössze a befecskendezés idejét hosszabbítja meg, semmilyen fals infót nem közvetít
és érdekes módon nem dob hibaüzenetet szegény keverékre nálam
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.05 szombat, 07:50:01 »

már mitől kapna rossz infót?
ja, hogy rossz az érzékelő alapból? attól lehet
a kütyü mindössze a befecskendezés idejét hosszabbítja meg, semmilyen fals infót nem közvetít
és érdekes módon nem dob hibaüzenetet szegény keverékre nálam

Az esetedben semmitől. Zacciéra írtam, mert nála nem az igazi... Vagy tényleg rossz a szonda (de nem a komputer a xar), vagy nem tud kezdeni semmit ezzel az alkohollal.
Sztem nem kütyü kéne, hanem egy program a komputernek, azaz egy tuning, hogy ő maga hosszabbítsa meg a befecskendezési időt... talán ezért is fuldoklik, mert a tudta nélkül kap több üa a motor, de levegőt nem adsz neki többet...
Ez pont olyan, mint amikor 5-ben lelassítasz 30 köré, még pont hagyod a motorféket, majd kinyomod a kuplungot, hogy visszaválts a gyorsításhoz, és ha jó ütemben csinálod, akkor a motor felpörög egy kicsit, mert a komputer így reagálta le a dolgot. Azaz, ha ő nem tudja, hogy az eset éppen nem normális, akkor ő sem fog normálisan reagálni...
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.05 szombat, 07:53:38 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.05 szombat, 12:38:05 »

nálam sem az igazi, ugyanazok a tünetek, mint Zaccinál, tehát ez nem jött be
tegnap diagnosztáltunk, fojtószelep potméter
mindjárt cserélem, aztán meglátjuk
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.05 szombat, 12:49:38 »

Hmmm....

Ma reggel a szokásos másodikra indult, és tartotta is szépen a megemelt alapjáratot.
Aztán ahogy adtam a gázt úgy kezdett el esni a fordulat, meg fulladozni a motor.
Teljesen olyan volt, mintha fordítva lenne bekötve a fordulatszámmérőm. Gázadásra alacsonyabb fordulat...  falbav

Ha jól gondolom, akkor most sok volt az anyag ugye? Tehát csökkenteni kéne a + dúsítást.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:13:37 »

jovan latom tik is xoptok  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:14:20 »

Hmmm....

Ma reggel a szokásos másodikra indult, és tartotta is szépen a megemelt alapjáratot.
Aztán ahogy adtam a gázt úgy kezdett el esni a fordulat, meg fulladozni a motor.
Teljesen olyan volt, mintha fordítva lenne bekötve a fordulatszámmérőm. Gázadásra alacsonyabb fordulat...  falbav

Ha jól gondolom, akkor most sok volt az anyag ugye? Tehát csökkenteni kéne a + dúsítást.

nah ez egy baromi jo kerdes  vigyor3 Vagy keves vot vagy sok. kb. mind2-tol befullad.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:33:26 »

nah ez egy baromi jo kerdes  vigyor3 Vagy keves vot vagy sok. kb. mind2-tol befullad.

És a cucc mihez képest szabályoz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.05 szombat, 14:43:20 »

És a cucc mihez képest szabályoz?

Nem szabályoz! Egy fix értékkel tovább tolja be az anyagot.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:22:48 »

És a cucc mihez képest szabályoz?

semmihez kepest. Nem kell szabalyoznia, miert kene ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:38:17 »

semmihez kepest. Nem kell szabalyoznia, miert kene ?  vigyor3

Talán, hogy ne fuldokoljon?......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:42:23 »

Talán, hogy ne fuldokoljon?......

talan, felesleges...nem dolga a szabalyzas. Nem is kell...
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:44:11 »

talan, felesleges...nem dolga a szabalyzas. Nem is kell...

Akkor minek a kütyü??
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:45:28 »

Akkor minek a kütyü??

+15-20% tobblet anyag miatt.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:46:42 »

+15-20% tobblet anyag miatt.

Igen..... és??? Tovább? Csaknem szabályoz vmit?...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.05 szombat, 21:54:53 »

Igen..... és??? Tovább? Csaknem szabályoz vmit?...

Semmit nem szabalyoz. Mindosszesen ad +15-20% tobblet uzemanyagot. Ennyi es nem tobb.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:06:04 »

Semmit nem szabalyoz. Mindosszesen ad +15-20% tobblet uzemanyagot. Ennyi es nem tobb.

Hát itt a probléma. Ide ez kevés...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:10:54 »

Hát itt a probléma. Ide ez kevés...
persze, mert fíl dö diförönsz
máshol elég ennyi van ennél kevesebb?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 08:40:35 »

Hát itt a probléma. Ide ez kevés...

jovan leulhecc, 1es  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 15:36:30 »

jovan leulhecc, 1es  vigyor3

Örülök, hogy ehhez is értesz, és meg tudtad magyarázni.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 10:18:46 »

jovan latom tik is xoptok  vigyor3
megszívtad, mert nálam megoldódott  vigyor3
kicseréltem a T-elemet, ma 3. tekerésre beindult, nem ingadozott az alapjárat se
szóval lufax a seggedbe  eplus2 eplus2
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 14   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.