Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 08:20:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4662098 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2018.01.17 szerda, 22:39:43 »

Peti,

beszéltél már egyébként velük (Göd) vagy leírtad a jelenséget Nekik ?

Valaki segítene nekem hogy hogy tudok úgy diagot csinálni, feltölteni, megosztani, hogy az megnyitható és használható legyen másnál is? Ja és persze venné a fáradtságot hogy esetleg rá is kukkant vigyor3
Megint volt szerelőnél a kocsi és a mostani tipp az, hogy az izzítás kivezérlése nem történik meg minden indításnál. Ki lett mérve az üa. nyomás és minden úgy jön ahogy annak lennie kell. Egy estére beálltak vele egy fűtött helyiségbe, 20 fok körül tökéletesen indult reggel. Pénteken elhoztam, vasárnap reggel -3°C-ban tökéletesen indult, egy pöffentés nélkül. Aztán délután munkából indulva -1,5°C-ban azt hittem kiesik a motor mikor beindult olyan össze vissza járt és ontotta a fehér füstöt hosszú mp-ekig. Mentem vele pár 100 métert leállítottam és kb 5 perc múlva már csak másodikra indult be úgy, hogy nyomtam a gázt is indítózásnál (ennek nem tudom van-e értelme…). Aztán füst nélkül indult és minden ok. Ma reggel megint -3°C-ban indítottam reggel és ismét hegyilevegő jött csak a pára megjelenése előtt. Ma délután nagy valószínűséggel megint füstgép módban fog indulni.
Volt tipp, hogy legyen úgy bevizsgálva a csúcs padon, hogy előtte fél órára fagyasztóba rakják, de ugye van hogy mínuszban egyszer semmi baja, egyszer meg füstöl mint a barom. Ja, és amikor füstöl, van hogy ha indulok vele és oda akarok gurulni mondjuk egy kereszteződéshez és kinyomom a kuplungot leáll. De mindez kb az indítás utáni fél percre korlátozódik csak, utána már nincs gond. (kivéve a fent említett pár perc járás utáni újraindítás).
Levegősödés megszüntetve, Zéró buborék van a szűrő után a rendszerben.
Izzítórelét, izzítást ki tudom mérni valahogy?
Állítólag ha a szelepfedélnél széthúzom a csatit, akkor ott nem lehet mérni széthúzott állapotnál, mert ilyenkor a kanbusz nem is vezérli az izzítást.

Szóval minden segítséget szívesen vennék. Egyenlőre sajnos nem tudom lerakni napokra a kocsit, úgyhogy elvigyem Gödre vagy máshova napokra egyenlőre nem megoldható sajnos, főleg hogy a visszahűléshez ott kell hagyni legalább egy estére.
 worship
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 07:29:37 »

Amikor indul rendesen, akkor a lapát kipattan rendesen, a vákuum leállításkor húzza be, ill. levegőszegénnyé teszi, amikor kell (talán).

Tehát ha lehúzod, akkor vagy beragadva marad, vagy nyitott állásban. De ha egyszer jó és elindul, azaz nyit, akkor ha le van húzva a cső, folyamatosan nyitva marad.

Csúnyábban áll le az autó, ettől ne izgulj.


Tegnap este lehúztam a cooler felől jövő csövet és belenézve teljesen nyitott állásban volt. belenyúlva nekem úgy tűnt hogy könnyen mozog. Két érzékelő volt benne, mind a kettőt kiszedtem és átpucoltam. Most reggel ismét füstgép módjára indult.
Szóval szerintem ez az alkatrész nem okozhatja a füstölést.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 07:41:22 »

Peti,

beszéltél már egyébként velük (Göd) vagy leírtad a jelenséget Nekik ?


Nem beszéltem, mert most nem tudom megoldani, hogy eljuttassam oda a kocsit, azt meg pláne nem hogy és ott is hagyjam. Ha ez meg nincs meg akkor nem igen fogok bizniszt csinálni nekik azzal, hogy esetleg telefonon segítenének.
Nekem eddig az a tapasztalatom, hogy ami szerelőt/szervizt felhívtam ahogy elmondom a hibát, egyből azt mondják be kell vinni a kocsit és megnézik, így nem tudnak rá mit mondani, ami szerintem érthető is.
Nem ismerem őket egyáltalán, de ha azt mondod, hogy a hozzáállásuk olyan, hogy végighallgatnák a nyűgömet és adnak esetleg tippet is akkor természetesen felhívom és teszek egy próbát mert most már tényleg nagyon kezdek kifutni az ötletekből.
A kocsi napi használatban van, ha tudnám hogy meg van a baj és kell két vagy akár több nap a szerelésre az más dolog, megoldanám. De az hogy vigyem jobbra-balra egy két napokra és vagy meglesz a hiba vagy nem az nem fér bele. (3 kocsi van a háznál, de sokszor az is kevés vigyor3)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
apa967
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:59:42 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, Mondeo mk4 2.0tdci termosztátja hogy működik helyesen. Mindenütt azt írják, hogy a felső cső melegszik először és utána az alsó. Nálam ez pont fordítva működik. Az alsó már langyos, a felső hideg. Fűtés van, csak az analóg műszer kb 7-8 km megtétele után mozdul ki.Alapjáraton fél óra elteltével sem mozdul. Termosztát csere megoldaná a problémát?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 15:27:36 »

Folyamatosan keresgélek a témában és csak az jön le hogy 3 oka lehet annak, hogy hidegen fehéren füstöl. Az ok minden esetben az, hogy a GO nem ég el rendesen és ez meg az alábbi okokra vezethető vissza:

  • rossz injektor - Ez nekem ki lett mérve padon, elméletig rendben vannak. Ettől függetlenül lehet mégis ez lesz a gond. Keresgélve a neten láttam olyan videot, ahol egyesével lehúzkodják a csúcsokról az elektromos csatikat amikor épp füstöl a motor, és amikor a hibás csúcsról lekerül a csati a füstölés abbamar. Ezt ennél a motornál meg lehet csinálni, vagy több kárt csinálnék vele??
  • Elmászott vezérlés - ez nem hiszem hogy játszik nálam
  • Nem megfelelő kompresszió - HZsolt92 említette a hajtókargörbülést régebben. Ezt azért zárnám ki mert van hogy teljesen tökéletesen indul néha. Viszont ami esetleg szóba jöhet, hogy gyűrű esetleg nem tapad-e meg. Ez lehet még talán olyan hogy vagy igen vagy nem.

Szerintetek?

Esetleg volt vár valaki aki ilyen motorban használt már valamilyen adalékot ami esetleg segíthet ebben és van értelme egyáltalán?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 20:12:03 »

Folyamatosan keresgélek a témában és csak az jön le hogy 3 oka lehet annak, hogy hidegen fehéren füstöl. Az ok minden esetben az, hogy a GO nem ég el rendesen és ez meg az alábbi okokra vezethető vissza:

  • rossz injektor - Ez nekem ki lett mérve padon, elméletig rendben vannak. Ettől függetlenül lehet mégis ez lesz a gond. Keresgélve a neten láttam olyan videot, ahol egyesével lehúzkodják a csúcsokról az elektromos csatikat amikor épp füstöl a motor, és amikor a hibás csúcsról lekerül a csati a füstölés abbamar. Ezt ennél a motornál meg lehet csinálni, vagy több kárt csinálnék vele??
  • Elmászott vezérlés - ez nem hiszem hogy játszik nálam
  • Nem megfelelő kompresszió - HZsolt92 említette a hajtókargörbülést régebben. Ezt azért zárnám ki mert van hogy teljesen tökéletesen indul néha. Viszont ami esetleg szóba jöhet, hogy gyűrű esetleg nem tapad-e meg. Ez lehet még talán olyan hogy vagy igen vagy nem.

Szerintetek?

Esetleg volt vár valaki aki ilyen motorban használt már valamilyen adalékot ami esetleg segíthet ebben és van értelme egyáltalán?

Neked van benne kanyarkövető fényszóró?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 21:20:06 »

Egy gyári információkkal rendelkező ford szerelő esetleg meg tudná mondani, hogy 2006-os 2.0 TDCI-nél  hidegindításnál milyen plusz indítást segítő rendszerek működnek, és milyen feltételek teljesülésekor (Pl.:motor hőmérséklete, beszívott levegő hőmérséklete stb.) lépnek működésbe és meddig maradnak működésben.
Pl.:
         -Többlet üzemanyag befecskendezés?
         -Előtöltés idejének változtatása?

Izzítás most nem érdekes!

Esetleg azt tudja valaki hogy akkumulátor sarú levétel után, a következő indításnál, végez-e a központi motor elektronika, a befecskendező rendszert érintő újra kalibrálást,vagy ön tanulást?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2018.01.19 péntek, 07:31:29 »

Neked van benne kanyarkövető fényszóró?

Nincs benne
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2018.01.19 péntek, 07:35:58 »

Nem indul a kocsi
Elfordítom a kulcsot és csak egy kattanás
12V körül van alapállapotban, amikor indítana beesik 4-5 V-ra. Gondolom ez nem jó.
A szépe az hogy 2016 dec.-ben kapott gyári akksit.

Lehet hogy haldokló akksi okozza a füstölésemet is?

Most várok bikakábelre és meglátjuk mi lesz. Hibakódom nincs.

A szép az hogy be vagyunk pakolva, ma indulnánk hosszúhétvégére falbav

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2018.01.19 péntek, 07:51:13 »

Nem indul a kocsi
Elfordítom a kulcsot és csak egy kattanás
12V körül van alapállapotban, amikor indítana beesik 4-5 V-ra. Gondolom ez nem jó.
A szépe az hogy 2016 dec.-ben kapott gyári akksit.

Lehet hogy haldokló akksi okozza a füstölésemet is?

Most várok bikakábelre és meglátjuk mi lesz. Hibakódom nincs.

A szép az hogy be vagyunk pakolva, ma indulnánk hosszúhétvégére falbav


Ha közvetlenül az akku kivezetésein méred ezt a feszültséget, akkor az akkumulátor kuka. Akár 38 éves, akár kétnapos.
Ha a sarukon méred, még fennáll a rossz érintkezés lehetősége. Én amúgy nem hiszem, hogy ennek köze lenne a füstöléshez.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2018.01.19 péntek, 07:59:31 »

Nem indul a kocsi
Elfordítom a kulcsot és csak egy kattanás
12V körül van alapállapotban, amikor indítana beesik 4-5 V-ra. Gondolom ez nem jó.
A szépe az hogy 2016 dec.-ben kapott gyári akksit.

Lehet hogy haldokló akksi okozza a füstölésemet is?

Most várok bikakábelre és meglátjuk mi lesz. Hibakódom nincs.

A szép az hogy be vagyunk pakolva, ma indulnánk hosszúhétvégére falbav


B4K eseténben önindító csere oldotta meg a problémát. Kb 40eFT és hozzáértők kb. 15 perc alatt cserélik. Általában a cseredarabra igényt tart a kereskedő. (betolni azért sikerült, így jutottam el a szerelőig).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2018.01.19 péntek, 08:07:55 »

Ha közvetlenül az akku kivezetésein méred ezt a feszültséget, akkor az akkumulátor kuka. Akár 38 éves, akár kétnapos.
Ha a sarukon méred, még fennáll a rossz érintkezés lehetősége. Én amúgy nem hiszem, hogy ennek köze lenne a füstöléshez.

Kivezetésnél mértem, a negatív ugye kb a műszerfalban van.
Most töltőn van, ha  beindul viszem szerelőhöz, bemérni az akksit, meg megnézzük az önindítót
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2018.01.19 péntek, 08:10:04 »

Kicsit off, de gondolom egy esetleges garanciális akksicsere nem lesz egy egyszerű történet...
Nem márkaszervízben lett betéve, de onnan lett véve. számla minden megvan róla.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2018.01.19 péntek, 08:48:24 »

Nem indul a kocsi
Elfordítom a kulcsot és csak egy kattanás
12V körül van alapállapotban, amikor indítana beesik 4-5 V-ra. Gondolom ez nem jó.
A szépe az hogy 2016 dec.-ben kapott gyári akksit.

Lehet hogy haldokló akksi okozza a füstölésemet is?

Most várok bikakábelre és meglátjuk mi lesz. Hibakódom nincs.

A szép az hogy be vagyunk pakolva, ma indulnánk hosszúhétvégére falbav



http://www.ford.hu/Szerviz/SzervizEsKarbantartas/FordMotorcraftSzervizProgram/Karbantartasok/onindito

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2018.01.19 péntek, 08:55:27 »

Kicsit off, de gondolom egy esetleges garanciális akksicsere nem lesz egy egyszerű történet...
Nem márkaszervízben lett betéve, de onnan lett véve. számla minden megvan róla.
átveszik-elküldik-bevizsgálják, nem megy azonnal.
nekem a szerelő intézte, így egy bő hónap volt, de nem tudom mennyit ült rajta  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2018.01.19 péntek, 09:45:36 »


Behúzásnál kell valamire figyelni?
3.-ban lassan felengedett kuplunggal ok?
 
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2018.01.19 péntek, 10:59:54 »

Behúzásnál kell valamire figyelni?
3.-ban lassan felengedett kuplunggal ok?
 

Behúztuk, füstölve beindult, majd ahogy picit pöcögtettem a gázt leállt. Első indítózásnál csak katt, másodiknál pöcc-röff.
 a 740-es indítóáramból az egy éves akksi 600 körül tudott. Ettől még elméletileg kellene indulni.

Szóval nagy valószínűséggel önindító, csak épp már MI hogy ez ma megoldódjon és ma el is tudjunk vele menni a hétvégére gun gun gun gun gun

Még a végén tényleg a hibás önindító lesz az oka a füstölésnek is mit a TC-os cikkben wow1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2018.01.19 péntek, 19:51:59 »

Behúztuk, füstölve beindult, majd ahogy picit pöcögtettem a gázt leállt. Első indítózásnál csak katt, másodiknál pöcc-röff.
 a 740-es indítóáramból az egy éves akksi 600 körül tudott. Ettől még elméletileg kellene indulni.

Szóval nagy valószínűséggel önindító, csak épp már MI hogy ez ma megoldódjon és ma el is tudjunk vele menni a hétvégére gun gun gun gun gun

Még a végén tényleg a hibás önindító lesz az oka a füstölésnek is mit a TC-os cikkben wow1
Nem. Ha 4-5V-ot mérsz, akkor nem indul be az autó. 98%, hogy az akku kuka, még ha egy töltéstől némi erőre is kap. 2%, hogy oxidált vagy laza a saru.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2018.01.19 péntek, 19:56:55 »

Behúzásnál kell valamire figyelni?
3.-ban lassan felengedett kuplunggal ok?
 

Hogy legyen áram az akksiban.  hehe

De tényleg
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2018.01.19 péntek, 19:59:39 »

Nincs benne

Pont az akkumulátor miatt kérdeztem, de most már megvárom az újabb fejleményeket!
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2018.01.19 péntek, 20:40:02 »

Pont az akkumulátor miatt kérdeztem, de most már megvárom az újabb fejleményeket!
Mióta be lett rántva azóta semmi gond. Párszor pedig indítóztam.
A holnap reggeli hidegindulásra leszek kíváncsi. Most beletekertem pályan 100 km-t.
Ettől függetlenül kedden megy a szerelőhöz. Addig megjarja Esztergom-Hajdúszoboszlót  oda-vissza remélhető minden gond nélkül.
Azért orral kifelé álltam be az udvarba
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 20:37:03 »

Sziasztok!
Következő a gondom: Motor alul olajos, hogy hol szivárog, azt sajnos mester sem tudta megállapitani, megtisztitotta, autópálya után ismét olaj alul mindenhol, még váltónál is(főtengely szimeringek már cserélve lettek, ezért ezt kizárnám). Mester azt mondta, hogy kartergáz nyomással lehet valami, de csak ha megbondtja a motort, akkor tud mondani valamit. Karikázás, stb. Kompresszió méréssel érdemes próbálkozni? Hogy ha véletlen nem az a gond, akkor ne bontsuk feleslegesen a motort?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 20:50:23 »

Sziasztok!
Következő a gondom: Motor alul olajos, hogy hol szivárog, azt sajnos mester sem tudta megállapitani, megtisztitotta, autópálya után ismét olaj alul mindenhol, még váltónál is(főtengely szimeringek már cserélve lettek, ezért ezt kizárnám). Mester azt mondta, hogy kartergáz nyomással lehet valami, de csak ha megbondtja a motort, akkor tud mondani valamit. Karikázás, stb. Kompresszió méréssel érdemes próbálkozni? Hogy ha véletlen nem az a gond, akkor ne bontsuk feleslegesen a motort?
a leeresztő csavar szokott szivárogni, és a karter csavarjai képesek engedni annyit, hogy lehet utánahúzni, és a szűrőnél is szokott szivárogni.
de az olajbetöltő és a nívó tövében is.
Ezeket csekkolta a szerelő?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 21:43:24 »

+ Turbó olajozásánál, + vezérműtengely szimmering. Amelyek szépen lefolydogálnak. Le kell fújni (tisztítani) felülről, aztán meg kell nézni.


a leeresztő csavar szokott szivárogni, és a karter csavarjai képesek engedni annyit, hogy lehet utánahúzni, és a szűrőnél is szokott szivárogni.
de az olajbetöltő és a nívó tövében is.
Ezeket csekkolta a szerelő?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 08:10:36 »

Sziasztok!
Következő a gondom: Motor alul olajos, hogy hol szivárog, azt sajnos mester sem tudta megállapitani, megtisztitotta, autópálya után ismét olaj alul mindenhol, még váltónál is(főtengely szimeringek már cserélve lettek, ezért ezt kizárnám). Mester azt mondta, hogy kartergáz nyomással lehet valami, de csak ha megbondtja a motort, akkor tud mondani valamit. Karikázás, stb. Kompresszió méréssel érdemes próbálkozni? Hogy ha véletlen nem az a gond, akkor ne bontsuk feleslegesen a motort?

Nekem egymás után 3-szor cseréltek féltengely szimeringet... Szóval.

Mondjuk ha onnan folyik az elég jól beazonosítható, pl azért is mert onnan nem motorolaj jön.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 19:23:25 »

a leeresztő csavar szokott szivárogni, és a karter csavarjai képesek engedni annyit, hogy lehet utánahúzni, és a szűrőnél is szokott szivárogni.
de az olajbetöltő és a nívó tövében is.
Ezeket csekkolta a szerelő?


Szerintem csak simán alul megtisztitotta, aztán járatta motort, nem látott semmit és ennyi. Nem hinném, hogy részletesebben megviszgálta volna(csavarok, stb.) Motorral amúgy szerintem minden ok, legalább is nem vettem észre semmi változást vezetés közben. Rizikós igy vezetni autót? Hétvégén megnézetném másik mesterrel is. Budapesten tudtok megbizható szakertőt, vagy itt fórumtagok között, aki tudna segiteni és árban sem húzza le az embert? Wink
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 19:25:43 »

+ Turbó olajozásánál, + vezérműtengely szimmering. Amelyek szépen lefolydogálnak. Le kell fújni (tisztítani) felülről, aztán meg kell nézni.

Turbó olajozás alatt konkrétan mit értettél, valamilyen tömités ereszt? Sajnos nem értek hozzá, de jó lenne kicsit átlátni dolgokat.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2018.01.22 hétfő, 19:26:49 »

Nekem egymás után 3-szor cseréltek féltengely szimeringet... Szóval.

Mondjuk ha onnan folyik az elég jól beazonosítható, pl azért is mert onnan nem motorolaj jön.

Nálam motorolaj lesz, kokszos-fekete szinű.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2018.01.24 szerda, 08:18:56 »

Mióta be lett rántva azóta semmi gond. Párszor pedig indítóztam.
A holnap reggeli hidegindulásra leszek kíváncsi. Most beletekertem pályan 100 km-t.
Ettől függetlenül kedden megy a szerelőhöz. Addig megjarja Esztergom-Hajdúszoboszlót  oda-vissza remélhető minden gond nélkül.
Azért orral kifelé álltam be az udvarba

Hiba és gond nélkül megjárta a kocsi a hétvégi utat. Kétszer ástam ki a hó alól bőven mínuszokban és pöcc-röff indulás nulla füst kíséretében. Esküszöm tényleg nem értem Huh?
Hétfőn este még átvittem a szerelőhöz és tegnap este el is hoztam. Az önindítóra menő tápkábel csatlakozója volt elméletileg nagyon xar állapotban. Szétégve, lelazulva, állítása szerint kész csoda hogy működött.
Kapott egy új bendixet is biztos ami tuti. Majd kiderül pár nap/hét múlva hogy ez volt-e a probléma. Mindenesetre a vonószem kupakját visszapattintottam a helyére vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:36:22 »

Mindenesetre a vonószem kupakját visszapattintottam a helyére vigyor3
Na látod, ez volt a hiba oka.  integet2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:45:15 »

Na látod, ez volt a hiba oka.  integet2
Már írom a fényképes FAQ cikket a hidegen fehéren füstölő TDCi motor hibaelhárításáról Wink

Viccet félre téve nagyon meglepődnék ha ennek az önindítós, tápkábel elégéses problémának bármi pozitív hatása is lenne a pápaválasztó autó problémájára. Majd a napokban kiderül...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2018.01.24 szerda, 10:59:53 »

1.) Igen, van egy bemenő és egy kijövő cső a turbóból, már ami az olajozását illeti, itt folyhat, a tömítések el tudnak gyengülni. De itt azért nagyon sok olaj nem szokott kijönni.

2.) Folyhat továbbá maga a levegő rendszernél, ahol kijön a turbóból a levegőcső (töltött levegő), toló oldal, itt van egy kb 6-8 cm hosszú kis gumicső, ennek a két csatlakozásánál folyhat, de ez jellemzően már akkor van, ha a turbóban magában sok az olaj (ahol a levegő megy). Vagy felülről folyik rá erre a csőre, s azt hiszed, hogy a csőbilincs rossz Smiley  Ezek olyan illesztésű turbók egyébként, hogy az olaj jelenléte a levegő rendszerben természetes, sőt kell is. Ha leszeded a coolerbe felmenő csövet alulról, meg tudod nézni, hogy csöpög belőle az olaj, s ha igen, és sok, akkor az bizony a turbótól jön (vagy még elméletben jöhet szerintem a kartergázból is).

3.) Végül folyhat a turbóból magából az olaj kívülre, ami aztán lefolyik szépen a 2.) pontban írt csőre, kicsit megtévesztően.

Ha süvít a turbód melegen is,  vagy van gond vele, akkor célszerű cserélni, vagy már annyi olajat ereszt (akár kívülre, akár belül), hogy indokolt a cseréje. A motor alatt a tálca egyébként rengeteg olajat fel tud venni, azt cipeled egy ideig. Aztán ha megtelítődik a kis textilszerű anyag alul, akkor tudja az olajat kicsepegtetni.  Egyébként hagyni kell a turbókat dolgozni, időben olajat cserélni (bárki bármint mond én 10-12K körül cserélem), hidegen nem küldeni, nagyon nagy melegben meg pályázás után megállás előtt visszavenni a sebességből, megálláskor még kicsit kihűlni. Aztán van BT édesapja, aki egyáltalán nem tartja be ezeket a szabályokat, s a turbója meg él és virul Smiley





« Utoljára szerkesztve: 2018.01.24 szerda, 11:01:46 írta danidoki » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2018.01.24 szerda, 11:16:32 »

Aztán van BT édesapja, aki egyáltalán nem tartja be ezeket a szabályokat, s a turbója meg él és virul Smiley



Már leadta azt a verdát fater, kb. 400e km-el...
Néha, úgy általában mindig, túlfutott a 20 ezres cikluson is, egyébként rendszeresen szakszervízben járt az autó.
Beült, beindította, nyomta, ment, leállította, néha vitte a kerítést is, nem számított.  nyes

Szóval amit cserélni kellett rajta, az egy kormányszervó rásegítés volt, meg egy dpf... aztán persze már tiszta retek volt a klímahűtője, a kompresszor sem volt az igazi... De egyszer sem hagyta az út szélén.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2018.01.24 szerda, 13:38:32 »

"Néha, úgy általában mindig"  vigyor3

Aki ennyi km-rel átvette, az mondjuk sok dolog elébe fog nézni...Kormánymű, váltó, kuplung, generátor, önindító, futómű (Blau4-ből kiindulva) esetleg már a befecskendezés is...

Bennem ez örök kérdés...Vegyek egy kb 150e-160e km futottat, de ott meg ugyanúgy kezdődik elölről minden, amin mondjuk Blau4 már átment. Ráadásul bármi kiderülhet, felszereltségben pedig nem érik el Blau4 szintjét (Főleg, h már egyénire is szabtam...).

Új autónál meg akkora az értékvesztés (Főleg egy nagyobb értékű mk5nél), hogy azt én nem akarom benyelni. Inkább utazok, bővítem a házat (családot..9 Cheesy), stb. Új autónál a casco is magas, a kötelező szervizt ugye értelmes áron nem lehet megoldani (ráadásul én ragaszkodnék ott is a 10K-kénti szervizhez)....De  pld. az Mk5 gyönyörű, meg sok az új funkció, meg újabb, meg jobb érzés lehet benne űlni,  de használhatóságban és kényelemben egyáltalán nem marad el az Mk4. Vagy túlságosan fillér...szó vagyok? De tényleg...

Már leadta azt a verdát fater, kb. 400e km-el...
Néha, úgy általában mindig, túlfutott a 20 ezres cikluson is, egyébként rendszeresen szakszervízben járt az autó.
Beült, beindította, nyomta, ment, leállította, néha vitte a kerítést is, nem számított.  nyes

Szóval amit cserélni kellett rajta, az egy kormányszervó rásegítés volt, meg egy dpf... aztán persze már tiszta retek volt a klímahűtője, a kompresszor sem volt az igazi... De egyszer sem hagyta az út szélén.


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Borg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2018.01.24 szerda, 17:17:23 »

Sziasztok

Kérdezném, hogy másnak is csörög e a motorja, ha alacsony fordulaton nagy terhelést kap. Pl: nyugodt tempóban gyorsítok, és akkor kb. 70-nél kapcsol 5. fokozatba a váltó. Na ilyenkor ugye megnő a terhelés az alacsonyabb fordulatszám miatt, és csörög a motor ami elég zavaró. Ha rágyorsítok  (emekledik a fordulat szám)elmúlik. Volt már sok autóval dolgom, de automata Ford még nem volt. Más típusú automatám volt már két féle is, de azoknál ezt nem vettem észre. Valami hibát jelezhet, vagy egyszerűen a Ford motor ilyen?

És még 1 kérdés: Miből tudom hogy mikor regenerál a részecske szűrő, mert eddig nem vettem észre hogy csinálta volna, pedig biztos csinálta, hiszen megvan egy fél éve az autó.

üdv
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.24 szerda, 17:21:05 írta Borg » Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2018.01.24 szerda, 17:47:41 »

Sziasztok

Kérdezném, hogy másnak is csörög e a motorja, ha alacsony fordulaton nagy terhelést kap. Pl: nyugodt tempóban gyorsítok, és akkor kb. 70-nél kapcsol 5. fokozatba a váltó. Na ilyenkor ugye megnő a terhelés az alacsonyabb fordulatszám miatt, és csörög a motor ami elég zavaró. Ha rágyorsítok  (emekledik a fordulat szám)elmúlik. Volt már sok autóval dolgom, de automata Ford még nem volt. Más típusú automatám volt már két féle is, de azoknál ezt nem vettem észre. Valami hibát jelezhet, vagy egyszerűen a Ford motor ilyen?

És még 1 kérdés: Miből tudom hogy mikor regenerál a részecske szűrő, mert eddig nem vettem észre hogy csinálta volna, pedig biztos csinálta, hiszen megvan egy fél éve az autó.

üdv
megemelkedik az alapjárati pillanatnyi fogyi olyan 2,5-3 literre is,és kicsit öblösebb lesz a motor hangja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2018.01.24 szerda, 19:11:31 »

Sziasztok

Kérdezném, hogy másnak is csörög e a motorja, ha alacsony fordulaton nagy terhelést kap. Pl: nyugodt tempóban gyorsítok, és akkor kb. 70-nél kapcsol 5. fokozatba a váltó. Na ilyenkor ugye megnő a terhelés az alacsonyabb fordulatszám miatt, és csörög a motor ami elég zavaró. Ha rágyorsítok  (emekledik a fordulat szám)elmúlik. Volt már sok autóval dolgom, de automata Ford még nem volt. Más típusú automatám volt már két féle is, de azoknál ezt nem vettem észre. Valami hibát jelezhet, vagy egyszerűen a Ford motor ilyen?

És még 1 kérdés: Miből tudom hogy mikor regenerál a részecske szűrő, mert eddig nem vettem észre hogy csinálta volna, pedig biztos csinálta, hiszen megvan egy fél éve az autó.

üdv
üdv, a döglődő ps-esek táborában Undecided a jóhír, hogy kb 15-en állnak sorba egyzerre bontott, jól működő váltóért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Borg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2018.01.24 szerda, 20:34:25 »

üdv, a döglődő ps-esek táborában Undecided a jóhír, hogy kb 15-en állnak sorba egyzerre bontott, jól működő váltóért
Ezt kifejthetnéd egy kicsit bővebben is..
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Powershift
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 22:35:49 »

Nekem egymás után 3-szor cseréltek féltengely szimeringet... Szóval.

Mondjuk ha onnan folyik az elég jól beazonosítható, pl azért is mert onnan nem motorolaj jön.

Erről mesélj már, ez 3 valto le/fel szereléssel is járt?
Naplózva

Jaxxx
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2018.01.27 szombat, 00:02:56 »

Sziasztok!


2011-es 2 literes (163Le) Mondeomnál folyamatos sziszegő hangot hallatszik a motortérből,ami alapjáraton halkabb, ha sebességben van hangosabb. Gázadásra viszont nem változik az erőssége!  ... Ez mennyire normális? Hibaüzenet nincs! Teljesítmény csökkenést nem vettem észre!  Ez az első dízel autóm szóval nézzétek el nekem ha hülyeségeket kérdezek... Smiley

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2011 FL Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium 163LE Blazer Blue
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2018.01.27 szombat, 08:18:31 »

Erről mesélj már, ez 3 valto le/fel szereléssel is járt?

Nem, a féltengely szimeringet cseréltek egyszer,a. Többi ment vissza gariba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 11:24:54 »

Sziasztok!

2008-as 1.8 TDCi 125 nyihahás Mondeom van.
Kérdésem:
Mikor illő vezérlést cserélni (10 év vagy 200e km?), novemberben lesz 10 éves.
És mit kell pontosan cserélni ilyenkor?
Laikus vagyok, úgyhogy szóri!
Úgy tudom van felső (vízpumpa környéke) és alsó (olajban futó) része is. Vízpumpa pár napja szól és csöpög.
Mindkettőt kell? És ez milyen összegbe kerül kb?

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 12:02:28 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:02:40 »

Sziasztok!

2008-as 1.8 TDCi 125 nyihahás Mondeom van.
Kérdésem:
Mikor illő vezérlést cserélni (10 év vagy 200e km?), novemberben lesz 10 éves.
És mit kell pontosan cserélni ilyenkor?
Laikus vagyok, úgyhogy szóri!
Úgy tudom van felső (vízpumpa környéke) és alsó (olajban futó) része is. Vízpumpa pár napja szól és csöpög.
Mindkettőt kell? És ez milyen összegbe kerül kb?

Köszönöm!

Nagyon hamar és a láncot is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:18:55 »

Sziasztok!

2008-as 1.8 TDCi 125 nyihahás Mondeom van.
Kérdésem:
Mikor illő vezérlést cserélni (10 év vagy 200e km?), novemberben lesz 10 éves.
És mit kell pontosan cserélni ilyenkor?
Laikus vagyok, úgyhogy szóri!
Úgy tudom van felső (vízpumpa környéke) és alsó (olajban futó) része is. Vízpumpa pár napja szól és csöpög.
Mindkettőt kell? És ez milyen összegbe kerül kb?

Köszönöm!

Szíj, lánc, vízpumpa, görgők, feszítők. Hosszbordás szíj és ha kell, annak a görgői.
Ha már csöpög, akkor bőven megérett a cserére. Foglalj gyorsan időpontot, amíg nem késő.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:24:36 »

Nagyon hamar és a láncot is.
annak már valószínűleg nem láncos alul, hanem szíjas.
szerelőm nemrég cserélt egyet mondeoban és 150ekm körül már rojtos volt a széle
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:34:49 »

Nagyon hamar és a láncot is.

Köszönöm, intézve!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 13:41:04 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:35:40 »

annak már valószínűleg nem láncos alul, hanem szíjas.
szerelőm nemrég cserélt egyet mondeoban és 150ekm körül már rojtos volt a széle

Már szíjas!
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.30 kedd, 11:14:52 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 13:36:13 »

Szíj, lánc, vízpumpa, görgők, feszítők. Hosszbordás szíj és ha kell, annak a görgői.
Ha már csöpög, akkor bőven megérett a cserére. Foglalj gyorsan időpontot, amíg nem késő.

Köszönöm, intézve!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 13:43:26 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 14:04:30 »

Köszönöm, intézve!

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2018.01.31 szerda, 19:02:07 »

Lehet, hogy az autóm a síkvidéket szereti?! Otthon 2 hét állás után is pöccre indul (hideg éjszakák, enyhe nappalok alkotta két hét után). OMV prémium gázolajjal töltve, 3/4 tank.
1730m-en, nem egész 1 nap állás után, éjszakai -2 fok, majd nappali +5 után pöccre indult majd azonnal leállt, ahogy elengedtem a kulcsot. Utána kb 20mp indítózás hiába. Majd gyújtás le/vissza után kicsit dadogva, de indult. Szürke füst 2mpig.
A hegy lábánál megint 1nap állás csillaggarázsban, hasonló hőmérsékleti viszonyok. Pöcc-röff. Kb 1/3 tank OMV prémium.

Olyan, mintha nem kapna levegőt a hegyen. Lehet pl leallitó csappantyú fennakadás? Pierburgok újak benne. Látható hibajelzés nincs, tárolt hibát nem néztem még.
 A szürke füst az elégtelen gázolajnak tudom be.
Parajelenség. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.