Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 19:32:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4707305 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12500 Dátum: 2018.01.31 szerda, 20:21:31 »

Lehet, hogy az autóm a síkvidéket szereti?! Otthon 2 hét állás után is pöccre indul (hideg éjszakák, enyhe nappalok alkotta két hét után). OMV prémium gázolajjal töltve, 3/4 tank.
1730m-en, nem egész 1 nap állás után, éjszakai -2 fok, majd nappali +5 után pöccre indult majd azonnal leállt, ahogy elengedtem a kulcsot. Utána kb 20mp indítózás hiába. Majd gyújtás le/vissza után kicsit dadogva, de indult. Szürke füst 2mpig.
A hegy lábánál megint 1nap állás csillaggarázsban, hasonló hőmérsékleti viszonyok. Pöcc-röff. Kb 1/3 tank OMV prémium.

Olyan, mintha nem kapna levegőt a hegyen. Lehet pl leallitó csappantyú fennakadás? Pierburgok újak benne. Látható hibajelzés nincs, tárolt hibát nem néztem még.
 A szürke füst az elégtelen gázolajnak tudom be.
Parajelenség. Sad
vagy levegősödik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12501 Dátum: 2018.01.31 szerda, 20:45:36 »

"Néha, úgy általában mindig"  vigyor3

Aki ennyi km-rel átvette, az mondjuk sok dolog elébe fog nézni...Kormánymű, váltó, kuplung, generátor, önindító, futómű (Blau4-ből kiindulva) esetleg már a befecskendezés is...

Bennem ez örök kérdés...Vegyek egy kb 150e-160e km futottat, de ott meg ugyanúgy kezdődik elölről minden, amin mondjuk Blau4 már átment. Ráadásul bármi kiderülhet, felszereltségben pedig nem érik el Blau4 szintjét (Főleg, h már egyénire is szabtam...).

Új autónál meg akkora az értékvesztés (Főleg egy nagyobb értékű mk5nél), hogy azt én nem akarom benyelni. Inkább utazok, bővítem a házat (családot..9 Cheesy), stb. Új autónál a casco is magas, a kötelező szervizt ugye értelmes áron nem lehet megoldani (ráadásul én ragaszkodnék ott is a 10K-kénti szervizhez)....De  pld. az Mk5 gyönyörű, meg sok az új funkció, meg újabb, meg jobb érzés lehet benne űlni,  de használhatóságban és kényelemben egyáltalán nem marad el az Mk4. Vagy túlságosan fillér...szó vagyok? De tényleg...


Biztos, hogy nem... Blauban már Lacinál 750.000+ km volt, + az általad belesedert...  eplus2 eplus2

...de használhatóságban és kényelemben egyáltalán nem marad el az Mk4....

Ez akár igaz is lehet, de ha mindenki így gondolkodna, akkor nem kellene utódot fejleszteni, soha ne indulj ki magadból, de legyenek pereferenciáid! Ez ellentmondás, de próbáld megérteni!  Wink

Dilemma:

- Tetszik az MK5, még a kombi bazári curkorka lámpája is...  Wink Wink
- Megteheted vagy nem?
- Mik az elvárásaid egy új, vagy használtúj autótól? (Biztonság, esztétikum, megbízhatóság, kényelem, egód megetetése...stb.)  

Ha fentiekre olyan válaszokat kapsz, melyekett a racionális éned vággyá formál benned, akkor neked kell egy MK5! Ha nincs vágy, akkor gyerekezz, asszonyozz, utazz és szaladj neki a projektnek egy idő múlva ismét!

Remélem semmit nem segítettem!  eplus2 eplus2  
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 20:55:08 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12502 Dátum: 2018.01.31 szerda, 20:54:03 »

Sziasztok!


2011-es 2 literes (163Le) Mondeomnál folyamatos sziszegő hangot hallatszik a motortérből,ami alapjáraton halkabb, ha sebességben van hangosabb. Gázadásra viszont nem változik az erőssége!  ... Ez mennyire normális? Hibaüzenet nincs! Teljesítmény csökkenést nem vettem észre!  Ez az első dízel autóm szóval nézzétek el nekem ha hülyeségeket kérdezek... Smiley

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szia!

Sajnos rossz hírem van! Kb. 100 különböző dolog lehet, ostoba tippelgetésbe nem merülnék bele, félrevezethet... Azt sem tudhatjuk, hogy normális-e a szissz vagy sem...

Ám! Mivel a hangot te hallod, ezért egy hozzáértő szerelő is vélhetően hallani fogja... Fórumon sajnos nagyon nehéz diagolni, hibakód nélkül meg szinte lehetetlen...

Ha megosztod velünk, merre mozogsz, szaki ügyben tudhatunk segíteni!

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12503 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:46:34 »

vagy levegősödik
Csak 1500m felett?  wow1
 Lehet, a tankszellőzővel van gond.
Van ezekben AC a tankban?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jaxxx
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12504 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 03:12:26 »

Szia!

Sajnos rossz hírem van! Kb. 100 különböző dolog lehet, ostoba tippelgetésbe nem merülnék bele, félrevezethet... Azt sem tudhatjuk, hogy normális-e a szissz vagy sem...

Ám! Mivel a hangot te hallod, ezért egy hozzáértő szerelő is vélhetően hallani fogja... Fórumon sajnos nagyon nehéz diagolni, hibakód nélkül meg szinte lehetetlen...

Ha megosztod velünk, merre mozogsz, szaki ügyben tudhatunk segíteni!

 wave wave

Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű.... Smiley Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond!  Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2011 FL Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium 163LE Blazer Blue
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12505 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:06:54 »

Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű.... Smiley Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond!  Köszönöm a segítséget!

18. ker? Dobj egy PÜ-t és írok telefonszámot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12506 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:30:45 »

Csak 1500m felett?  wow1
 Lehet, a tankszellőzővel van gond.
Van ezekben AC a tankban?

Nincs
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12507 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 15:49:51 »

Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű.... Smiley Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond!  Köszönöm a segítséget!

Ha márkaszervízben gondolkodsz (ezt személy szerint nagyon javaslom), akkor Autonett, keresd Király Gabit, száma a weboldalon. Ha spórolnál, akkor adok számot egy lelkes kisvállalkozóhoz, Ő Kispesten rendel.   
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12508 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 17:01:24 »

Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű.... Smiley Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond!  Köszönöm a segítséget!
diagban tudok segíteni csepel alatt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #12509 Dátum: 2018.02.03 szombat, 16:46:44 »

Sziasztok!
kaptam többször hibajelzés (engine malfunction) nem állandó hiba volt az autó leállítása után eltűnt a hiba, nagy nehezen sikerült kiolvasni a hibakódot P00BC, MAF szenzort cseréltük utána kaptam ismét egy hibakódot P00BD na és most ezzel nem tudunk mit kezdeni. Valakinek valami ötlet vagy már fordult elő valakivel ?
Előre köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12510 Dátum: 2018.02.03 szombat, 17:21:23 »

Sziasztok!
kaptam többször hibajelzés (engine malfunction) nem állandó hiba volt az autó leállítása után eltűnt a hiba, nagy nehezen sikerült kiolvasni a hibakódot P00BC, MAF szenzort cseréltük utána kaptam ismét egy hibakódot P00BD na és most ezzel nem tudunk mit kezdeni. Valakinek valami ötlet vagy már fordult elő valakivel ?
Előre köszönöm!
ugyan az a hiba.MAF.

Talán nem a szenzorral van gond,hanem a vezetékelésével, illetve a levegő rendszer tömítetlensége is okozhatja.

https://www.obd-codes.com/p00bd

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12511 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 14:37:12 »

vagy levegősödik
P0087 DTC-t tárolt el az eseményről: Fuel Rail/System Pressure - Too Low
tehát levegős volt/beledermedt a rendszerbe az üzemanyag az alacsony nyomású oldalon. Könnyen és gyorsan diagnosztizálható hiba.

'B' kérdés: AZBA motornál, automata váltónál mennyi a max töltőnyomás? Nálam +1,23 bar volt a legtöbb, amit mértem mostanában, de mintha korábbról +1,45-re emlékeznék (tehát 2,45bar teljes nyomás). 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12512 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 15:46:40 »

P0087 DTC-t tárolt el az eseményről: Fuel Rail/System Pressure - Too Low
tehát levegős volt/beledermedt a rendszerbe az üzemanyag az alacsony nyomású oldalon. Könnyen és gyorsan diagnosztizálható hiba.

'B' kérdés: AZBA motornál, automata váltónál mennyi a max töltőnyomás? Nálam +1,23 bar volt a legtöbb, amit mértem mostanában, de mintha korábbról +1,45-re emlékeznék (tehát 2,45bar teljes nyomás). 

És az A kérdést, dermedést hogyan diagnosztizáltad?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12513 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 16:34:11 »

Az mitől lehet,hogy a statikus regenerálás után az adatok(DPF LOAD% és DPF SOOT LD%)többet mutatnak? wow1
Vagy most tömítettem el a regen-el falbav (mostanában inkább rövidtávon mozgok ezért csináltam)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12514 Dátum: 2018.02.05 hétfő, 00:16:11 »

Már írom a fényképes FAQ cikket a hidegen fehéren füstölő TDCi motor hibaelhárításáról Wink

Viccet félre téve nagyon meglepődnék ha ennek az önindítós, tápkábel elégéses problémának bármi pozitív hatása is lenne a pápaválasztó autó problémájára. Majd a napokban kiderül...

Mi újság, hogy halad a tesztelés? Jó lenne tudni megoldódott-e a füstölés?
Remélem nem füstmérgezést kaptál az autóba?  nyes nyes nyes
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12515 Dátum: 2018.02.05 hétfő, 19:07:31 »

És az A kérdést, dermedést hogyan diagnosztizáltad?
Tippelek. Mi olyan lehet, ami az alacsony nyomású szakaszon okoz gondot és kb magától elmúlik és nem a levegősödés?
Nem lenne szabad dermednie, ezért nem valószínű hogy ez van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12516 Dátum: 2018.02.06 kedd, 17:34:28 »

AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe? 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12517 Dátum: 2018.02.06 kedd, 17:52:05 »

AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe? 
+1év.nem hiszem, hogy gond lenne vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12518 Dátum: 2018.02.06 kedd, 18:29:26 »

AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe? 
nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12519 Dátum: 2018.02.06 kedd, 18:32:06 »

AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe? 

Megér annyit, hogy ezzel játsz?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12520 Dátum: 2018.02.06 kedd, 18:57:27 »

nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
nyilván,és a vagy sem véletlenül.5év VAGY 100e km.(bár az számít,amit hamarabb elér(hivatalosan.)
Hozzáteszem tényleg nem éri meg a kockázat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12521 Dátum: 2018.02.06 kedd, 20:00:21 »

nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van

A kerti virágtartó 98-as, 70 e km van benne, és most lett cserélve a vezérlés először, mert tervezzük használni. A régi, gyári szíjak olyanok foltak, mintha most cserélték volna.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12522 Dátum: 2018.02.07 szerda, 11:46:23 »

Megér annyit, hogy ezzel játsz?
nem járok vele most. Smiley
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12523 Dátum: 2018.02.07 szerda, 14:04:47 »

nem járok vele most. Smiley
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.

Jah, ha nem használod, akkor sokáig nem kell cserélni.  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12524 Dátum: 2018.02.07 szerda, 14:40:57 »

Mi újság, hogy halad a tesztelés? Jó lenne tudni megoldódott-e a füstölés?
Remélem nem füstmérgezést kaptál az autóba?  nyes nyes nyes

A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.

Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #12525 Dátum: 2018.02.07 szerda, 15:54:12 »

nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van

Sziasztok,

Nekem is AZBA motorkódú az autóm. A múltkor kérdeztem egy olajcsere alkalmával a cromax-os szervízvezetőt és kollégáját a vezérlés csereperiódusáról. Kikerekedett szemmel néztek rám, amikor azt mondtam, hogy információm szerint 100e km/5 év és kértem a megerősítő visszaigazolásukat. Finoman kinevettek és arról győzködtek, hogy nyugodtan autózzak, 200e km-ként kell cserélni. Nekem most kb 283e km van az autóban, így hamarosan cserés lesz, vagy sem?!

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12526 Dátum: 2018.02.07 szerda, 16:23:52 »

Sziasztok,

Nekem is AZBA motorkódú az autóm. A múltkor kérdeztem egy olajcsere alkalmával a cromax-os szervízvezetőt és kollégáját a vezérlés csereperiódusáról. Kikerekedett szemmel néztek rám, amikor azt mondtam, hogy információm szerint 100e km/5 év és kértem a megerősítő visszaigazolásukat. Finoman kinevettek és arról győzködtek, hogy nyugodtan autózzak, 200e km-ként kell cserélni. Nekem most kb 283e km van az autóban, így hamarosan cserés lesz, vagy sem?!

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

Szégyellje el magát a Cromax!  duhos2 duhos2 Azért, mert egy tudós, nem neveznek el tételt róla...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12527 Dátum: 2018.02.07 szerda, 16:27:01 »

AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe? 

Ezt kiérti? Mitől nagyobb egy automata igénybevétele? Vagy miért tesznek befőttesgumit az azbákba?  Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12528 Dátum: 2018.02.07 szerda, 16:39:22 »

A kerti virágtartó 98-as, 70 e km van benne, és most lett cserélve a vezérlés először, mert tervezzük használni. A régi, gyári szíjak olyanok foltak, mintha most cserélték volna.
kinézetre, de szakítóerőre?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12529 Dátum: 2018.02.07 szerda, 16:40:02 »

Ezt kiérti? Mitől nagyobb egy automata igénybevétele? Vagy miért tesznek befőttesgumit az azbákba?  Huh? Huh?
nem automata függő. qxba automata ugyan úgy 200ezres
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12530 Dátum: 2018.02.07 szerda, 18:17:56 »

A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.

Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...


kompresszió?  Roll Eyes
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12531 Dátum: 2018.02.07 szerda, 18:28:39 »

nem járok vele most. Smiley
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.
AZBA, etis szerint 100eKm/5 év.
És 2012 08-ban volt cserélve. Tehát fél évvel túlhordtam. Novemberben volt szervizben a kocsi, már akkor kellett volna intéznem.  falbav
Még szerencse, hogy nem a múlt heti sítúra előtt jött rám ez a kíváncsiság....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12532 Dátum: 2018.02.07 szerda, 18:29:51 »

AZBA, etis szerint 100eKm/5 év.
És 2012 08-ban volt cserélve. Tehát fél évvel túlhordtam. Novemberben volt szervizben a kocsi, már akkor kellett volna intéznem.  falbav
Még szerencse, hogy nem a múlt heti sítúra előtt jött rám ez a kíváncsiság....
nyes lett volna egy hét nyugtalan pihenés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12533 Dátum: 2018.02.07 szerda, 18:31:40 »

nyes lett volna egy hét nyugtalan pihenés.
hát ez pont nem hiányzott volna a hétből, amiben sajnos a síelés volt a legkevesebb...  szomoru1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12534 Dátum: 2018.02.07 szerda, 18:42:10 »

hát ez pont nem hiányzott volna a hétből, amiben sajnos a síelés volt a legkevesebb...  szomoru1
apunak 5év vagy 60e km a rönyó mocira a csereperiódus.10évesen érte el a 60e-t.Akkor is lett lecserélve.Nem saját kútfőből az sem,hanem ezt javasolták minden évben,amikor átvizsgáltatta a szervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #12535 Dátum: 2018.02.07 szerda, 19:26:06 »

A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.

Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...


Szia!

Nekem tavaly nyáron kezdődött a füstölés. Pont a határátkelőnél várakoztunk, hatalmas fehér, büdös füst jött belőle. Nekem nem állt le, de csattogott, mint a traktor és az a füst... A vége a csúcsok felújítása lett. Azóta nincs füst és sokkal szebben jár. Azóta cseréltem Pierburg szelepeket is (még az eredetiek voltak benne). 10 és fél éves, 306.000 km. Új korától nálam van, soha rosszabb autóm ne legyen!!!  vigyor3 wave
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12536 Dátum: 2018.02.07 szerda, 19:43:21 »

A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.

Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...


Fordulj hozzá: http://www.novothauto.hu/
Szívesen olvasnék egy cikket a hiba felderítéséről.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12537 Dátum: 2018.02.07 szerda, 22:46:34 »

Fordulj hozzá: http://www.novothauto.hu/
Szívesen olvasnék egy cikket a hiba felderítéséről.
+1
Naplózva

Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #12538 Dátum: 2018.02.09 péntek, 13:40:53 »

Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator  taps



Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12539 Dátum: 2018.02.09 péntek, 13:50:56 »

Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator  taps



Bonca

talan nem árt semmit Cheesy
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12540 Dátum: 2018.02.09 péntek, 18:47:48 »

talan nem árt semmit Cheesy
attól függ.egy tdci motorban egészen biztos. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12541 Dátum: 2018.02.10 szombat, 15:14:13 »

Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator  taps

[img width=452 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/02/09/794turbonator.png

Bonca
Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.10 szombat, 16:21:33 írta alf® » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12542 Dátum: 2018.02.10 szombat, 16:21:58 »

Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.
ezt te már korábban próbáltad is,nem? Roll Eyes vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12543 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:12:56 »

ezt te már korábban próbáltad is,nem? Roll Eyes vigyor3
Nem ugrik be mire gondolsz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12544 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 09:57:28 »

Nem ugrik be mire gondolsz.
régi emlék.mintha egyszer benn maradt volna egy rongy a tsiztítás után a turbó levegőcsőbe,és nem ment a verda.Talán még az mk3 nál.
nem volt ilyen? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #12545 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:39:29 »

Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.

Én maradok az antenna-kindertojás kombón Cheesy

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12546 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 18:21:42 »

régi emlék.mintha egyszer benn maradt volna egy rongy a tsiztítás után a turbó levegőcsőbe,és nem ment a verda.Talán még az mk3 nál.
nem volt ilyen? vigyor3
Nálam nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12547 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 18:46:04 »

Nálam nem.
akkor tekintsd semmisnek a megjegyzést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12548 Dátum: 2018.02.17 szombat, 19:01:46 »

Lehet, hogy az autóm a síkvidéket szereti?! Otthon 2 hét állás után is pöccre indul (hideg éjszakák, enyhe nappalok alkotta két hét után). OMV prémium gázolajjal töltve, 3/4 tank.
1730m-en, nem egész 1 nap állás után, éjszakai -2 fok, majd nappali +5 után pöccre indult majd azonnal leállt, ahogy elengedtem a kulcsot. Utána kb 20mp indítózás hiába. Majd gyújtás le/vissza után kicsit dadogva, de indult. Szürke füst 2mpig.
A hegy lábánál megint 1nap állás csillaggarázsban, hasonló hőmérsékleti viszonyok. Pöcc-röff. Kb 1/3 tank OMV prémium.

Olyan, mintha nem kapna levegőt a hegyen. Lehet pl leallitó csappantyú fennakadás? Pierburgok újak benne. Látható hibajelzés nincs, tárolt hibát nem néztem még.
 A szürke füst az elégtelen gázolajnak tudom be.
Parajelenség. Sad
levegősödik. Egy hét állás után simán pöccre indult, de  buborékok voltak a pumpa előtti átlátszó szakaszban....

Más is kiderült sajnos. Két kör sietős Szentendre-Pilisszentlászló menetem volt ma, majd otthon nekiálltam áramfelvételt mérni az akkun. Furcsán gázolaj szaga volt a gépnek: a váltó felőli első hengernél a hengerfejen áll a gázolaj.  falbav Még jó, hogy vezérléscsere miatt amúgy is megy szervízba, így legalább a résolajcsövet is kicseréltethetem rajta.... falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DzZoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #12549 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 10:19:08 »

Sziasztok!

Szerintetek KLBA motorkóddal rendelkező 2 literes 85kw-os motornál, amiben 220 ezer km van a vezérléscserénél a szíjon kívül a láncot is cserélni kell?

Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva

2007.12  2.0 Tdci kombi  minden földi jóval.
2006       1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
 └-┼┼┤
   2 4 6
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.