Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 15:29:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4707082 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2020.02.21 péntek, 12:45:16 »

Sziasztok,

Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.

Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.

Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?

Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.  worship

Egyrészt a gyári mérés kicsit másképp megy, másrészt mit vársz egy 11-12 éves autótól?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2020.02.21 péntek, 13:12:06 »

Sziasztok,

Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.

Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.

Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?

Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.  worship
a turbo nyomást erdemes lenne megmerni menet kozben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2020.02.21 péntek, 13:41:18 »

Sziasztok,

Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.

Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.

Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?

Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.  worship

Szóval te mért 150 LE-t névleges 116 LE + valamivel hasonlítod egyformának?
Hááát......

Én ott kezdeném, hogy utána kell járni annak, hogy a gyári megadott teljesítmény főtengelyen vagy keréken.
Mert ha főtengelyen, akkor keréken simán lehet normál a 150 mért.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2020.02.21 péntek, 17:02:48 »

Sziasztok,

Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.

Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.

Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?

Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.  worship

Amit Alf javasolt annak néz utána első körben, mert az enyémben is 270 ezer van és pályás volt ez is , de nekem már alapjáraton is búg a turbó
ha meg megyek vele fütyül rendesen, szóval én holnap cserélem a turbómat
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:10:40 »

Amit Alf javasolt annak néz utána első körben, mert az enyémben is 270 ezer van és pályás volt ez is , de nekem már alapjáraton is búg a turbó
ha meg megyek vele fütyül rendesen, szóval én holnap cserélem a turbómat

Köszönöm a tippet, meg Alf-nak is!  worship

Nálam is lehet valami hasonló, én is hallok búgó hangot, de nem voltam biztos benne, hogy az a turbó. Most sem biztos persze, de akkor erre el tudok indulni.
Köszönöm még egyszer.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:16:38 »

Szóval te mért 150 LE-t névleges 116 LE + valamivel hasonlítod egyformának?
Hááát......

Én ott kezdeném, hogy utána kell járni annak, hogy a gyári megadott teljesítmény főtengelyen vagy keréken.
Mert ha főtengelyen, akkor keréken simán lehet normál a 150 mért.

Én teljesen laikus vagyok, azért írtam csak le amit, hogy amennyire tudom le tudjam írni a körülményeket.
Nem a 150-es mért érték miatt kezdtem el keresni, hogy mi lehet a gond. Pont fordítva. Nem éreztem azt a teljesítményt,
mint amit vártam a régi autóm után és utána történt a mérés.
Azért hasonlítom össze a két autót, mert a régi 3 évvel idősebb autó, közel dupla ennyi km van benne, sokkal több város,
gyárilag is gyengébb motor, de érzésre nem erősebb, mint a 2.2-es és azt gondoltam valamit cserélni kell esetleg, mert ez így biztos nincs rendben.

Azért a 2.2-es változat mellett döntöttem és nem a gyengébb változat mellett, hogy picit dinamikusabb,
nyomatékosabb legyen és úgy érzem, hogy valami nem stimmel.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.21 péntek, 20:38:56 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:18:07 »

Egyrészt a gyári mérés kicsit másképp megy, másrészt mit vársz egy 11-12 éves autótól?

Azt várom, hogy 'verjen el' egy 3 évvel idősebb, gyárilag is gyengébb motorral rendelkező, közel kétszer ennyit futott (jóval több városi futás mellett) autót.  wave
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:34:10 »

Én teljesen laikus vagyok, azért írtam csak le amit, hogy amennyire tudom le tudjam írni a körülményeket.
Nem a 150-es mért érték miatt kezdtem el keresni, hogy mi lehet a gond. Pont fordítva. Nem éreztem azt a teljesítményt,
mint amit vártam a régi autóm után és utána történt a mérés.
Azért hasonlítom össze a két autót, mert a régi 3 évvel idősebb autó, közel dupla ennyi km van benne, sokkal több város,
gyárilag is gyengébb motor, de érzésre nem erősebb, mint a 2.2-es és azt gondoltam valamit cserélni kell esetleg, mert ez így biztos nincs rendben.

Azért nem a 2.2-es változat mellett döntöttem és nem a gyengébb változat mellett, hogy picit dinamikusabb,
nyomatékosabb legyen és úgy érzem, hogy valami nem stimmel.

Egyet értek veled, pont én is ugy éreztem mikor megvettem, le is írtam itt, hogy egy rakás *** ez a 4-s mondi, mert a 3-s mondim kenterbe veri gyorsulásban is meg pörgésben is ja és fogyasztásba is
azóta csináltam nála egy pici folyadékos tisztítást (két félét ), egr tisztítást és adaptációs értékek törlését, igy javult a helyzet, most már tudja szedni a lábát , de még mindig nem az igazi
és közben megszólalt a turbó igy azt cserélem és kíváncsi leszek mennyit fog változni miatta.
Ami érdekes novemberbe vettem az autót megcsináltam rögtön a regenerálást a garázsba, utána megcsináltam a folyadék porlasztós turbó tisztítást és a tankba tölthető dpf tisztítást
és az autó még nem regenerált magától pedig már mentem vele 1500 km-t azóta , forscan szerint még 65%-nál tartok
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:41:30 »

Egyet értek veled, pont én is ugy éreztem mikor megvettem, le is írtam itt, hogy egy rakás *** ez a 4-s mondi, mert a 3-s mondim kenterbe veri gyorsulásban is meg pörgésben is ja és fogyasztásba is
azóta csináltam nála egy pici folyadékos tisztítást (két félét ), egr tisztítást és adaptációs értékek törlését, igy javult a helyzet, most már tudja szedni a lábát , de még mindig nem az igazi
és közben megszólalt a turbó igy azt cserélem és kíváncsi leszek mennyit fog változni miatta.
Ami érdekes novemberbe vettem az autót megcsináltam rögtön a regenerálást a garázsba, utána megcsináltam a folyadék porlasztós turbó tisztítást és a tankba tölthető dpf tisztítást
és az autó még nem regenerált magától pedig már mentem vele 1500 km-t azóta , forscan szerint még 65%-nál tartok

Ha nem gond leírhatnád majd, hogy turbó csere után érzel-e változást.  worship
Utánanézek akkor az itt ajánlottaknak.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:52:54 »

Ha nem gond leírhatnád majd, hogy turbó csere után érzel-e változást.  worship
Utánanézek akkor az itt ajánlottaknak.

Persze leírom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2020.02.21 péntek, 20:53:15 »

Ha nem gond leírhatnád majd, hogy turbó csere után érzel-e változást.  worship
Utánanézek akkor az itt ajánlottaknak.
Kicsit csalóka is, mert az mk4 hangszigetelése jobb, az egész autó csendesebb, és kényelmesebbre van hangolva szerintem.
Nekünk van mindkettő, igaz az mk3 egy 2.2 TDCI (chipelve  eplus2), az jóval közvetlenebbül reagál, de az mk4 is nagyon jól megy szerintem, csak kicsit más a reakcióideje.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2020.02.21 péntek, 22:26:34 »

Egyet értek veled, pont én is ugy éreztem mikor megvettem, le is írtam itt, hogy egy rakás *** ez a 4-s mondi, mert a 3-s mondim kenterbe veri gyorsulásban is meg pörgésben is ja és fogyasztásba is
azóta csináltam nála egy pici folyadékos tisztítást (két félét ), egr tisztítást és adaptációs értékek törlését, igy javult a helyzet, most már tudja szedni a lábát , de még mindig nem az igazi
és közben megszólalt a turbó igy azt cserélem és kíváncsi leszek mennyit fog változni miatta.
Ami érdekes novemberbe vettem az autót megcsináltam rögtön a regenerálást a garázsba, utána megcsináltam a folyadék porlasztós turbó tisztítást és a tankba tölthető dpf tisztítást
és az autó még nem regenerált magától pedig már mentem vele 1500 km-t azóta , forscan szerint még 65%-nál tartok

Talán mert ki van szedve a DPF és össze-vissza írogatva a program...  190 LE nem igazán van fizikai fojtás kivétel nélkül. Meg ez a 190 mért vagy kitalált?
Tankba töltve bármit is amúgy sem lehet DPF-et tisztítani.
Regenerálást a garázsban?  Hogyan kérem?!  Az tilos zárt helyen!
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.21 péntek, 22:38:10 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2020.02.22 szombat, 03:46:24 »

Talán mert ki van szedve a DPF és össze-vissza írogatva a program...  190 LE nem igazán van fizikai fojtás kivétel nélkül. Meg ez a 190 mért vagy kitalált?
Tankba töltve bármit is amúgy sem lehet DPF-et tisztítani.
Regenerálást a garázsban?  Hogyan kérem?!  Az tilos zárt helyen!

Nincs nincs kiszedve semmi belőle,dpf is benne van és müködik is és az egr sincs levakolva.
190 Le fingom sincs mert nem én csináltattam meg, de minden tuningos ennyit igér ha nála csináltatod meg,meg persze 4xx Nm nyomatékot, padi méréssel.
Engem nem zavar mi tilos, a saját garázsomban azt csinálok amit csak szeretnék/akarok, van rajta 1 db 4 méteres kapu, meg vele szembe 1 db 1.4 méteres kapu
szóval van szellőzése rendesen.
Nem akarok abba bele menni,hogy hogy tisztitja a dpf-t az a folyadék amit a tankba kellet önteni (nem csak én használok ilyet), de használt a kocsinak ez biztos
sokkal fürgéblett a kezdeti lustaságához képest, de persze ehhez párosul a turbó gázositós tisztitás is.
Azóta nincs az a fojtós szaga se a kipufogot gáznak se, mint előtte volt a reggeli melegitésnél.Egyszóval bármit is csinált jól csinálta.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2020.02.22 szombat, 07:36:27 »

Azt várom, hogy 'verjen el' egy 3 évvel idősebb, gyárilag is gyengébb motorral rendelkező, közel kétszer ennyit futott (jóval több városi futás mellett) autót.  wave
Az MK4 érzésre más, egyenletesebb húz, nem hátbarúgós, de megy az, mint a veszedelem. Szóval az, hogy mit érzel, nem feltétlenül jelent bármit. Azt se felejtsd el, hogy a max teljesítmény egy adott fordulatszámon érhető el, alatta kisebb teljesítmény van, alacsony fordulaton néhányszor tíz lóerő csak. Az érzetet a motor karakteristikája fogja meghatározni.

Igazán egyszerű egy androidos alkalmazással gyorsulást mérni. Aztán konkrét számok alapján lehet beszélni róla, hogy van-e hiba vagy sem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2020.02.22 szombat, 10:49:49 »

Nincs nincs kiszedve semmi belőle,dpf is benne van és müködik is és az egr sincs levakolva.
190 Le fingom sincs mert nem én csináltattam meg, de minden tuningos ennyit igér ha nála csináltatod meg,meg persze 4xx Nm nyomatékot, padi méréssel.
Engem nem zavar mi tilos, a saját garázsomban azt csinálok amit csak szeretnék/akarok, van rajta 1 db 4 méteres kapu, meg vele szembe 1 db 1.4 méteres kapu
szóval van szellőzése rendesen.
Nem akarok abba bele menni,hogy hogy tisztitja a dpf-t az a folyadék amit a tankba kellet önteni (nem csak én használok ilyet), de használt a kocsinak ez biztos
sokkal fürgéblett a kezdeti lustaságához képest, de persze ehhez párosul a turbó gázositós tisztitás is.
Azóta nincs az a fojtós szaga se a kipufogot gáznak se, mint előtte volt a reggeli melegitésnél.Egyszóval bármit is csinált jól csinálta.


Csak azt nem tudod mit és mennyit ártott.... akár hosszútávon.
Nem csak a szellőzés a fontos és szükséges biztonsági teendő.
Ígérni könnyű bármit, mutassa a mérést. Na és mennyivel csökkenti a motor élettartamát, azt gondolom nem reklámozza.

De valóban, mindenki azt csinál amit akar.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.22 szombat, 10:58:41 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2020.02.22 szombat, 10:56:25 »

Az MK4 érzésre más, egyenletesebb húz, nem hátbarúgós, de megy az, mint a veszedelem. Szóval az, hogy mit érzel, nem feltétlenül jelent bármit. Azt se felejtsd el, hogy a max teljesítmény egy adott fordulatszámon érhető el, alatta kisebb teljesítmény van, alacsony fordulaton néhányszor tíz lóerő csak. Az érzetet a motor karakteristikája fogja meghatározni.

Igazán egyszerű egy androidos alkalmazással gyorsulást mérni. Aztán konkrét számok alapján lehet beszélni róla, hogy van-e hiba vagy sem.

Androidos alkalmazással történő gyorsulás mérésnél a telefon fikszen le van rögzítve az autó padlólemezéhez?
Az alkalmazás mennyire hiteles?

Vagy csak összehasonlítása? De ahhoz is azonos feltételek kellenének.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2020.02.22 szombat, 11:50:21 »

Androidos alkalmazással történő gyorsulás mérésnél a telefon fikszen le van rögzítve az autó padlólemezéhez?
Az alkalmazás mennyire hiteles?

Vagy csak összehasonlítása? De ahhoz is azonos feltételek kellenének.

Ha az ablakhoz van rögzítve egy tartóban, vagy a műszerfalhoz, az miben más?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2020.02.22 szombat, 18:02:22 »

Ha nem gond leírhatnád majd, hogy turbó csere után érzel-e változást.  worship
Utánanézek akkor az itt ajánlottaknak.

Még nem megy az autó, de már sikerült a turbót feltenni az autóra.hát mit ne mondjak, kapával ásóval ütném agyon a tervezőt, aki azt oda tervezte.
fél autót le kell bontani a cseréhez, nem irigylem a szerelőket. ha izzitógyertyát cserél az ember akkor az elejét kell teljesen lebontani, ha a turbót akkor meg a hátsórészét kell teljesen lebontani a féltengellyel együt , ja és mindkét esetben legyen viz is mert az is megy a levesbe

na de fent az új, a réginek meg véres a nyaka rendesen, becsiszolt a légszürő oldalt  és rendes kottya is van, olaj is volt a csővekben több mint kellene
holnap összerakom rendesen és kiváncsi leszek rá
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 08:32:13 »

Még nem megy az autó, de már sikerült a turbót feltenni az autóra.hát mit ne mondjak, kapával ásóval ütném agyon a tervezőt, aki azt oda tervezte.
fél autót le kell bontani a cseréhez, nem irigylem a szerelőket. ha izzitógyertyát cserél az ember akkor az elejét kell teljesen lebontani, ha a turbót akkor meg a hátsórészét kell teljesen lebontani a féltengellyel együt , ja és mindkét esetben legyen viz is mert az is megy a levesbe

na de fent az új, a réginek meg véres a nyaka rendesen, becsiszolt a légszürő oldalt  és rendes kottya is van, olaj is volt a csővekben több mint kellene
holnap összerakom rendesen és kiváncsi leszek rá

Bontottat tettél rá?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 10:21:07 »

Még nem megy az autó, de már sikerült a turbót feltenni az autóra.hát mit ne mondjak, kapával ásóval ütném agyon a tervezőt, aki azt oda tervezte.
fél autót le kell bontani a cseréhez, nem irigylem a szerelőket. ha izzitógyertyát cserél az ember akkor az elejét kell teljesen lebontani, ha a turbót akkor meg a hátsórészét kell teljesen lebontani a féltengellyel együt , ja és mindkét esetben legyen viz is mert az is megy a levesbe

na de fent az új, a réginek meg véres a nyaka rendesen, becsiszolt a légszürő oldalt  és rendes kottya is van, olaj is volt a csővekben több mint kellene
holnap összerakom rendesen és kiváncsi leszek rá

Köszi az infót és sok sikert! Kíváncsian várom a fejleményeket!  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 18:00:19 »

Bontottat tettél rá?

Igen azt, fiatalt és garantált keveset futott
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 18:13:20 »

Köszi az infót és sok sikert! Kíváncsian várom a fejleményeket!  worship

Na végre pihenhetek , működik az autó szépen . Menet tulajdonság sokkal jobb lett, megyen mint meszes és már 1500-tól elkezdi építeni a nyomást.
Pályás és városi próba úton menetben a pillanatnyi fogyasztás mutatott értéke olyan 1.5-2 literrel kevesebbet mutat. az autó picit csendesebb is lett.
Végsebesség is nőt 220 a vége most, itt motorhibát ír (turbótöltő értéke túllépte a maximális nyomás tanult értékét  vagy valami ilyesmit) eddig ez 200 volt kereken

Szóval megérte a cserét, még annak ellenére is hogy jó kis izomlázam van a sok akna le-fel ugrálásba, ezt egyedül tiszta szopás csinálni, főleg hogy van egy két nagyon odafigyelős dolog
ha az ember nem akarja a szopórollerre felülni
de hát mindig az első a legrosszabb, a második már gyorsabban menni fog  eplus2, de nagyon nem akarok cserélni még egyet
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 18:37:51 »

Na végre pihenhetek , működik az autó szépen . Menet tulajdonság sokkal jobb lett, megyen mint meszes és már 1500-tól elkezdi építeni a nyomást.
Pályás és városi próba úton menetben a pillanatnyi fogyasztás mutatott értéke olyan 1.5-2 literrel kevesebbet mutat. az autó picit csendesebb is lett.
Végsebesség is nőt 220 a vége most, itt motorhibát ír (turbótöltő értéke túllépte a maximális nyomás tanult értékét  vagy valami ilyesmit) eddig ez 200 volt kereken

Szóval megérte a cserét, még annak ellenére is hogy jó kis izomlázam van a sok akna le-fel ugrálásba, ezt egyedül tiszta szopás csinálni, főleg hogy van egy két nagyon odafigyelős dolog
ha az ember nem akarja a szopórollerre felülni
de hát mindig az első a legrosszabb, a második már gyorsabban menni fog  eplus2, de nagyon nem akarok cserélni még egyet

Talán nem is kell mostanában.  Wink
Köszi a részletes beszámolót, tanulságos (számomra legalább is mindenképpen).
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.23 vasárnap, 19:26:41 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Jay83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2020.02.25 kedd, 19:58:37 »

Hali! Valaki esetleg tud 1.8 tdci hez porlasztót?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2020.02.25 kedd, 21:16:35 »

Hali! Valaki esetleg tud 1.8 tdci hez porlasztót?

Igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2020.02.25 kedd, 21:34:51 »

Igen.


Név szerint?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2020.02.25 kedd, 21:36:45 »

Hali! Valaki esetleg tud 1.8 tdci hez porlasztót?


Mondeo-hoz keresek
Mondeo-hoz kínálok
Autóbontások

Ezek a tematikus topikok.

A TDCI motorok topik másról szól.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2020.02.25 kedd, 22:35:39 »

Egyet értek veled, pont én is ugy éreztem mikor megvettem, le is írtam itt, hogy egy rakás *** ez a 4-s mondi, mert a 3-s mondim kenterbe veri gyorsulásban is meg pörgésben is ja és fogyasztásba is
azóta csináltam nála egy pici folyadékos tisztítást (két félét ), egr tisztítást és adaptációs értékek törlését, igy javult a helyzet, most már tudja szedni a lábát , de még mindig nem az igazi
és közben megszólalt a turbó igy azt cserélem és kíváncsi leszek mennyit fog változni miatta.
Ami érdekes novemberbe vettem az autót megcsináltam rögtön a regenerálást a garázsba, utána megcsináltam a folyadék porlasztós turbó tisztítást és a tankba tölthető dpf tisztítást
és az autó még nem regenerált magától pedig már mentem vele 1500 km-t azóta , forscan szerint még 65%-nál tartok

A forscan csak a fl utáninál lát dpf %-t? nekem fl előtti van de eddig nem találkoztam ilyen kiolvasható értékkel( lehet elsiklottam felette)

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2020.02.26 szerda, 06:12:53 »

A forscan csak a fl utáninál lát dpf %-t? nekem fl előtti van de eddig nem találkoztam ilyen kiolvasható értékkel( lehet elsiklottam felette)



Azt nem tudom hogy csak az FL-nél van-e, nekem van az biztos
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2020.02.26 szerda, 06:29:32 »

A forscan csak a fl utáninál lát dpf %-t? nekem fl előtti van de eddig nem találkoztam ilyen kiolvasható értékkel( lehet elsiklottam felette)


Nem csak a ForScan, hanem az IDS is. Sőt bármi, ami olvassa.
Nincs ilyen adat a PCM-nél EuroIV-esnél.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.26 szerda, 08:28:33 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2020.02.26 szerda, 08:14:55 »


Név szerint?  eplus2

Nem láttam még olyan valakit, akinek nincs neve... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2020.02.26 szerda, 08:20:41 »

Nem láttam még olyan valakit, akinek nincs neve... vigyor3

Pedig film is készült róla.
A nevem senki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2020.02.26 szerda, 09:37:42 »

Nem csak a ForScan, hanem az IDS is. Sőt bármi, ami olvassa.
Nincs ilyen adat a PCM-nél EuroIV-esnél.

Köszi, akkor nem én vagyok teljesen stupid Cheesy

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2020.03.04 szerda, 18:21:17 »

Sziasztok! Az létezik, hogy a CATEMP11 hideg motornál 100 fokot mutat? Fl előtti 2.2
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2020.03.04 szerda, 18:46:47 »

Sziasztok! Az létezik, hogy a CATEMP11 hideg motornál 100 fokot mutat? Fl előtti 2.2


Létezik, hiszen te is látod.  vigyor3
Normális.
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.04 szerda, 21:45:04 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2020.03.04 szerda, 18:59:21 »

Köszönöm szépen az infót!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2020.03.06 péntek, 06:21:16 »

Sziasztok!

Csak 2-esben erősebb gyorsításnál rángatózva gyorsít(olyan hullámzó a gyorsulása).
Hibakód nincs.
Találkozott már valaki ilyennel?

A vákuumszabályozó szelep (pierburg), ha rossz akkor az minden sebességben csinálja ?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2020.04.18 szombat, 14:10:50 »

Sziasztok! Nekem valaki beletörte a hűtőfolyadék légtelenítő csavarját  rinya Lehetne azt máshogy is légteleníteni? help
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2020.04.18 szombat, 14:46:26 »

Sziasztok! Nekem valaki beletörte a hűtőfolyadék légtelenítő csavarját  rinya Lehetne azt máshogy is légteleníteni? help

Feltöltöd és helyben járatod egy kicsit, ha kell utána töltöd, utána meg jársz vele rendesen és rá nézel néha
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2020.04.18 szombat, 14:55:11 »

Feltöltöd és helyben járatod egy kicsit, ha kell utána töltöd, utána meg jársz vele rendesen és rá nézel néha

Köszönet! worship
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2020.04.22 szerda, 09:13:13 »

https://www.origo.hu/auto/20200420-ford-mondeo-16-tdci-trend-2011-taxiteszt.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2020.04.22 szerda, 20:56:32 »

Látod b+, (mi itt rötyögünk az ehaton :-) ) ilyet kellett volna venni, nem 2.0 meg 2.2 tdci-t. Osztán felhúzni olyan 120 lóerőre... Persze, mint írták, azért 100 fölött (nem úgy mint a Neotonnál, hogy 220 fölött :-)) 2x meg kell gondolni az előzést... Persze lehet, hogy ez a jövőbeli trend...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2020.04.24 péntek, 11:32:01 »

Sziasztok
Beszalok sajnos en is a hullamzo gyorsulasok tarsasagaba Wink. Ha esetleg van valakinek kedve igy a bezartsag melett egy forscan logot analizalni szivesen vennem:
https://easyupload.io/q30ale
https://easyupload.io/37dmz1

FSl es CSV formatumban is.
A tunet az hogy 100 felet padlogazon elkezd hullamozni, dadogni a gyorsulas , neha mintha visszafolytana valami. A "pierburg" szelepeket kibontottam, a membranok epek, a dugattyuk szepen csusznak (az egyik morgott de kis szilikonos zsirozas utan elmult...orosz forumon erre eskusznek Smiley )...fel is csereltem oket. Hibakodom nincsen, EGR-t ledugoztam , volt kiszedve is.....a jelenseg ugyanaz. Ha megnezi valaki latni fogja hogy a MAP erteke 200-250 kPa kozott ingadozik gyorsulason, a rail nyomas az stabil.  Ami meg erdekes hogy padlon a DPF nyomaskulonbseg eleri a 40 kPa-t is (alapjaraton 1kPa)....nem tudom hogy ez normalis e. Elore is koszonom ha valaki ranez.  worship  
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.24 péntek, 11:41:58 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2020.04.24 péntek, 11:43:13 »

Sziasztok
Beszalok sajnos en is a hullamzo gyorsulasok tarsasagaba Wink. Ha esetleg van valakinek kedve igy a bezartsag melett egy forscan logot analizalni szivesen vennem:
https://easyupload.io/q30ale
https://easyupload.io/37dmz1

FSl es CSV formatumban is.
A tunet az hogy 100 felet padlogazon elkezd hullamozni, dadogni a gyorsulas , neha mintha visszafolytana valami. A "pierburg" szelepeket kibontottam, a membranok epek, a dugattyuk szepen csusznak (az egyik morgott de kis szilikonos zsirozas utan elmult...orosz forumon erre eskusznek Smiley )...fel is csereltem oket. Hibakodom nincsen, EGR-t ledugoztam , volt kiszedve is.....a jelenseg ugyanaz. Ha megnezi valaki latni fogja hogy a MAP erteke 200-250 kPa kozott ingadozik gyorsulason, a rail nyomas az stabil.  Ami meg erdekes hogy padlon a DPF nyomaskulonbseg eleri a 40 kPa-t is (alapjaraton 1kPa)....nem tudom hogy ez normalis e. Elore is koszonom ha valaki ranez.  worship  
a vákumcsöveket is ellenőrizd le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2020.04.24 péntek, 11:46:02 »

Sziasztok
Beszalok sajnos en is a hullamzo gyorsulasok tarsasagaba Wink. Ha esetleg van valakinek kedve igy a bezartsag melett egy forscan logot analizalni szivesen vennem:
https://file.io/Rfgh0gk6
https://file.io/Rfgh0gk6

FSl es CSV formatumban is.
A tunet az hogy 100 felet padlogazon elkezd hullamozni, dadogni a gyorsulas , neha mintha visszafolytana valami. A pierburg szelepeket kibontottam, a membranok epek, a dugattyuk szepen csusznak (az egyik morgott de kis szilikonos zsirozas utan elmult...orosz forumon erre eskusznek Smiley ). Hibakodom nincsen, EGR-t ledugoztam , volt kiszedve is.....a jelenseg ugyanaz. Ha megnezi valaki latni fogja hogy a MAP erteke 200-250 kPa kozott ingadozik gyorsulason, a rail nyomas az stabil.  Ami meg erdekes hogy padlon a DPF nyomaskulonbseg eleri a 40 kPa-t is (alapjaraton 1kPa)....nem tudom hogy ez normalis e. Elore is koszonom ha valaki ranez.  worship  

Mi az, hogy kibontottad a pierburg szelepet? Be volt csomagolva az új.... miért nem szereted be?   Roll Eyes
Ha babrálni... pepecselni... sz.rakodni akarsz, akkor olvasd az orosz fórumot és próbálkozz csak. EGR-t nem dugózunk ezeknél a motoroknál.
Annak a neve töltőnyomásszabályzó szolenoid szelep. A pierburg a gyártó neve, sokmindent gyárt és nem mind szelep.  vigyor3

Érdemes a szeleppel kezdeni vagy beszerelni egy bontott, DE JÓT egy próbára. Ha nem oldja meg a problémát, akkor turbó a következő. Szívesen.  Cool

ui: Bocsi, bele sem néztem a log-ba...nem érdekel. Az oroszfórumos szilikonzsírozós kendács után.  
     Nem milliós alkatrészeknél.  laugh
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.24 péntek, 12:09:04 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2020.04.24 péntek, 12:43:28 »

Mi az, hogy kibontottad a pierburg szelepet? Be volt csomagolva az új.... miért nem szereted be?   Roll Eyes
Ha babrálni... pepecselni... sz.rakodni akarsz, akkor olvasd az orosz fórumot és próbálkozz csak. EGR-t nem dugózunk ezeknél a motoroknál.
Annak a neve töltőnyomásszabályzó szolenoid szelep. A pierburg a gyártó neve, sokmindent gyárt és nem mind szelep.  vigyor3

Érdemes a szeleppel kezdeni vagy beszerelni egy bontott, DE JÓT egy próbára. Ha nem oldja meg a problémát, akkor turbó a következő. Szívesen.  Cool

ui: Bocsi, bele sem néztem a log-ba...nem érdekel. Az oroszfórumos szilikonzsírozós kendács után.  
     Nem milliós alkatrészeknél.  laugh

Mielott veszek egy uj "pierburgot" (igen tudom hogy a gyarto neve es nem a modell ezt mar megbeszeltuk, de mivel itt es mashol is koznyelven igy hivjak ezert mereszeltem igy nevezni , hozzateszem macsakakorom kozott Wink )  megneztem hogy az mostani milyen allapotban van. Szinte mindegy is hogy milyen forumon  olvastam . Kobontottam = vagyis levettem az elso fekete kupakot , ahova mennek a vakumcsovek, igy lathato a membran es a "dugattyu" ami mozgatja a membrant (de hat tudod te ezt  nyes), kitakaritottam, "bezsiroztam", majd visszaragasztottam a kupakot...ha nem hasznal nem is art...bar hozzateszem a morgas elmult  Wink
...amugy az EGR-t alf® forumtars tanacsara dugoztam le ...de mindegy is kinek a tanacsara a mostani probleman  nem valtoztatott se igy se ugy  Wink
Nem igazan ertem mi koze van a lognak a kendacshoz...amugy koszi a valaszt majd beszerzek egy tuti jo töltőnyomásszabályzó szolenoid szelepet es megyek tovab a keresessel ahogy irtad.

UI:
Felek leirni mert megint kapok  vigyor3  ....  ha valaki megis belenezne a logba unalmaban... worship  




« Utoljára szerkesztve: 2020.04.24 péntek, 12:45:56 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2020.04.24 péntek, 13:45:06 »

Mielott veszek egy uj "pierburgot" (igen tudom hogy a gyarto neve es nem a modell ezt mar megbeszeltuk, de mivel itt es mashol is koznyelven igy hivjak ezert mereszeltem igy nevezni , hozzateszem macsakakorom kozott Wink )  megneztem hogy az mostani milyen allapotban van. Szinte mindegy is hogy milyen forumon  olvastam . Kobontottam = vagyis levettem az elso fekete kupakot , ahova mennek a vakumcsovek, igy lathato a membran es a "dugattyu" ami mozgatja a membrant (de hat tudod te ezt  nyes), kitakaritottam, "bezsiroztam", majd visszaragasztottam a kupakot...ha nem hasznal nem is art...bar hozzateszem a morgas elmult  Wink
...amugy az EGR-t alf® forumtars tanacsara dugoztam le ...de mindegy is kinek a tanacsara a mostani probleman  nem valtoztatott se igy se ugy  Wink
Nem igazan ertem mi koze van a lognak a kendacshoz...amugy koszi a valaszt majd beszerzek egy tuti jo töltőnyomásszabályzó szolenoid szelepet es megyek tovab a keresessel ahogy irtad.

UI:
Felek leirni mert megint kapok  vigyor3  ....  ha valaki megis belenezne a logba unalmaban... worship  

Az látszik, amit érzel az autón.
Van próba szelepem...... Wink


« Utoljára szerkesztve: 2020.04.24 péntek, 18:02:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2020.04.24 péntek, 17:15:19 »


Vagy próba szelepem...... Wink



WTF?  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2020.04.27 hétfő, 22:01:13 »

Sziasztok!

Nekem egy 2.2 TDCI van, de sjanos most nem vagyok elégedett!  Embarrassed
A probléma hibaküdokban:
P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint
Huh???       A másik hibaküd most nem jut eszebe, de a lambda szonda magas jelszintet jelzett fékezéskor
Néha azt vettem észre, hogy melegen a teljesítményt is elveszi egy kicsit. De azt hallottam, hogy az lehet a hőmérséklet jeladó miatt is.
DPF eldugult, és egyenlőre kiiktatva, kiírva. Ha a hiba pontosan meglesz akkor gondolkodhatunk a visszarakáson.
Volt már valakinek hasonló? Van tippetek mi lehet a baj? Tudtok segíteni?

Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal!
Gergő
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2020.04.28 kedd, 00:31:44 »

Sziasztok!

Nekem egy 2.2 TDCI van, de sjanos most nem vagyok elégedett!  Embarrassed
A probléma hibaküdokban:
P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint
Huh???       A másik hibaküd most nem jut eszebe, de a lambda szonda magas jelszintet jelzett fékezéskor
Néha azt vettem észre, hogy melegen a teljesítményt is elveszi egy kicsit. De azt hallottam, hogy az lehet a hőmérséklet jeladó miatt is.
DPF eldugult, és egyenlőre kiiktatva, kiírva. Ha a hiba pontosan meglesz akkor gondolkodhatunk a visszarakáson.
Volt már valakinek hasonló? Van tippetek mi lehet a baj? Tudtok segíteni?

Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal!
Gergő


Talán egyszerűbb (és legális) lett volna a hibát elhárítani és kész.
Így, hogy meg van változtatva a motor és vezérlése, így hibát keresni ill. javítani?
A DPF azért dugult el, mert nem tudott regenetálni. A hibát kell megszüntetni, nem kiszedni a szűrőt!
Ha a hiba meglesz? Hiszen a hiba megvan...

Ha fáj a lábad egyből levágod?
Ahelyett, hogy az okát keresnéd meg....


Ha ilyen eszement lendülettel nekiestetek kiszedni, programozni... akkor aki ilyenbe belevág, annak illene az ilyen nem bonyolult hibát is megtalálni, megjavítani.
Sokkal jobban jártál volna ha az elején kérdezel, mondod el a problémát. Elfogyott a korábbi "megoldjuk" lendület, "szakértelem"?

Most már ilyen  állapotban várod a megoldást?
Lehet nem fog tetszeni, de ilyenkor illik megenni, amit főztél/főztetek.

Senki nem nyúl már szívesen ilyenkor egy megbuherált autóhoz.....
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.28 kedd, 00:36:21 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.