Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 23:57:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4707596 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Dpontg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13600 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 10:27:53 »

Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13601 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:13:07 »

2012-es szintén ezt csinálja kb 1 éve, folyamatos Németország Magyarország közötti használat csak OMV maxx olaj, szigorúan 10ezrenként olajcsere, mindent megnéztek már rajta, bevizsgálva a porlasztók, nincs lyukas csövem, DPF tisztítva, Waporizer szelep cserélve....... hibakód semmi...

Ha neked lesz valami megoldás légyszi írd meg.

Köszi



Lehet sok a km, a DPF nem örökéletű és bármikor előfordult mostoha körülmény csökkenti az élettartamát.
Emellett lehet fizikai probléma is...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13602 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:14:41 »

Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?

Ha olyan a körülmény, akkor úgyis újra kialakul a mostani helyzet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13603 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 12:55:10 »

Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?

Ne kergess illúziókat, elfáradt..., cserés lesz hamarosan. Szerintem tisztíttatni nem érdemes, kérészéletű megoldás. Én anno áraztam újat, 150K Ft szereléssel együtt cirka. Nem übersok szerintem.

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Gerzson4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13604 Dátum: 2019.07.19 péntek, 16:05:28 »

Üdvözlet.

Egy olyan probláma akadt, hogy a cooler-hűtőn van egy gombostű fejnyi lyuk. Gondolom, nem ártana kicserélni a cooler-t. Smiley
Mit gondoltok. Érdemes-e bontottat keresnem, vagy inkább új legyen. Abból jó-e az utángyártott /cirka 54.000 FT-ért/, vagy legyen a gyári /uhh.. 110.000 Ft-ért/.

Köszönöm szépen! Smiley
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13605 Dátum: 2019.07.19 péntek, 16:35:23 »

Sziasztok

Jött be 2 olyan hibakód hogy :
Kommunikáció vesztés a SASM modullal
Érvénytelen adatok a légzsák vezérlőtől

Illetve ha ezeket törlöm akkor villog az ABS és ESP együtt, amíg a gyújtást le nem veszem(amikor hibakód törlésnél kéri)

Mitől lehetséges?
Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13606 Dátum: 2019.07.19 péntek, 16:52:38 »

Üdvözlet.

Egy olyan probláma akadt, hogy a cooler-hűtőn van egy gombostű fejnyi lyuk. Gondolom, nem ártana kicserélni a cooler-t. Smiley
Mit gondoltok. Érdemes-e bontottat keresnem, vagy inkább új legyen. Abból jó-e az utángyártott /cirka 54.000 FT-ért/, vagy legyen a gyári /uhh.. 110.000 Ft-ért/.

Köszönöm szépen! Smiley
A cooler hűtőn?
A cooler (hűtő) maga a hűtő.  vigyor3

Töltőlevegő hűtő, mert a hűtőfolyafék hűtő is cooler.  wave

Ha hosszútávra tervezel, akkor új. Jó az utángyártott is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerzson4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13607 Dátum: 2019.07.19 péntek, 16:59:38 »

Értem. Smiley

Szóval a töltő levegőt vissza hűtő hűtőn van a lyuk. Smiley

A hosszú távot időben érted, vagy kilométerben?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13608 Dátum: 2019.07.19 péntek, 17:52:28 »

Értem. Smiley

Szóval a töltő levegőt vissza hűtő hűtőn van a lyuk. Smiley

A hosszú távot időben érted, vagy kilométerben?

"Szóval a töltő levegő hűtőn van a lyuk"  Roll Eyes

Eladás előtt van a kocsi, fél év múlva el akarod adni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13609 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 10:46:44 »

Üdv. mindenkinek.

Lassan megülyülök, de még bírom....
2.0 TDCI Euro5-os 2012-es 163 PS. az alany.
100 km-enként regenerál, mindegy milyen használat során ( autópálya, város, 120-al 160-al folyamatosan ) Porlasztók  bevizsgálva, turbócsövek, vákumcsövek bevizsgálva, párologtató szelep cserélve, nyomáskülömbségszenzor cserélve, csövei bevizsgálva.
èlö adat folyamatosan ment 2 régen között, kiderült, hogy szépen megy felfelé a DPF Load és DPF Soot, majd egyszercsak egyik pillanatról a másikra (tempomat folyamatos 120km/h) hírtelen felugrik 20% a Load és a Soot 30% -ot közben a nyomáskülömbség nem változik marad 4 -5 körül. Ezek után szintén folyamatosan egyesével emelkedik minden, majd egyszercsak ismét ugrik 15-20 százalékot fölfelé. 80 % Loadnál ugye elindul a regen, a höfokok teljesen jók a DPF elött450 körül az utána lévo 650 körül van kb 8-10 km alatt le is megy, vissza áll a Load 30% környékére a soot pedig 20% körülre és kezdödeik minden elöröl....
DPF az 3 ( érzékelös cagy szenzoros vagy mit tudom én )

Ötletek?

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13610 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 11:02:15 »

Üdv. mindenkinek.

Lassan megülyülök, de még bírom....
2.0 TDCI Euro5-os 2012-es 163 PS. az alany.
100 km-enként regenerál, mindegy milyen használat során ( autópálya, város, 120-al 160-al folyamatosan ) Porlasztók  bevizsgálva, turbócsövek, vákumcsövek bevizsgálva, párologtató szelep cserélve, nyomáskülömbségszenzor cserélve, csövei bevizsgálva.
èlö adat folyamatosan ment 2 régen között, kiderült, hogy szépen megy felfelé a DPF Load és DPF Soot, majd egyszercsak egyik pillanatról a másikra (tempomat folyamatos 120km/h) hírtelen felugrik 20% a Load és a Soot 30% -ot közben a nyomáskülömbség nem változik marad 4 -5 körül. Ezek után szintén folyamatosan egyesével emelkedik minden, majd egyszercsak ismét ugrik 15-20 százalékot fölfelé. 80 % Loadnál ugye elindul a regen, a höfokok teljesen jók a DPF elött450 körül az utána lévo 650 körül van kb 8-10 km alatt le is megy, vissza áll a Load 30% környékére a soot pedig 20% körülre és kezdödeik minden elöröl....
DPF az 3 ( érzékelös cagy szenzoros vagy mit tudom én )

Ötletek?

Köszönöm

Ha DPF-ben nagy a hamutartalom, akkor kicsi a korom raktározási hely.
Kormol a motor, hamar telik a DPF.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13611 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 11:32:36 »

Ha DPF-ben nagy a hamutartalom, akkor kicsi a korom raktározási hely.
Kormol a motor, hamar telik a DPF.

Ezt úgy is leírnád, hogy egy olyan hülye mint én is megértsem.
Sok a hamu ( benne a DPF-ben amit nem lehet kiszedni?) Kormol a motor ( *** a motor?) vagy csak a normál kormolás?
Köszi, bocs, de tényleg hülye vagyok hozzá:-)
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13612 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 12:50:11 »

Ezt úgy is leírnád, hogy egy olyan hülye mint én is megértsem.
Sok a hamu ( benne a DPF-ben amit nem lehet kiszedni?) Kormol a motor ( *** a motor?) vagy csak a normál kormolás?
Köszi, bocs, de tényleg hülye vagyok hozzá:-)
Ezt Tibi egyszer elmagyarázta nekem. Amit ebből leszűrtem: DPF-ben gyűlik a korom, megtelik, regenerál, az égés után égéstermék (hamu) marad, ami ott marad a DPF-ben. Az nem ég el a következő regen során sem, így a hamu folyamatosan gyűlik a DPF-ben. És így egyre kevesebb lesz a koromnak a hely, egyre sűrűbben tömödik el, egyre sűrűbben regenerál, és végül full eltömődik. Olyankor aztán tisztítás, vagy csere.

Ha mégsem így lenne, akkor majd jól kijavítanak Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13613 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 12:51:36 »

Ezt Tibi egyszer elmagyarázta nekem. Amit ebből leszűrtem: DPF-ben gyűlik a korom, megtelik, regenerál, az égés után égéstermék (hamu) marad, ami ott marad a DPF-ben. Az nem ég el a következő regen során sem, így a hamu folyamatosan gyűlik a DPF-ben. És így egyre kevesebb lesz a koromnak a hely, egyre sűrűbben tömödik el, egyre sűrűbben regenerál, és végül full eltömődik. Olyankor aztán tisztítás, vagy csere.

Ha mégsem így lenne, akkor majd jól kijavítanak Smiley


HUUU, de köszi, ezt megértettem!!!!!!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
PAULY7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #13614 Dátum: 2019.07.28 vasárnap, 14:46:37 »

Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni h. MK4 TDCI 2011-2012 esetén (jelenleg 254e km, láncos vagy szíjas ??) mikor esedékes a vezérlés cseréje?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13615 Dátum: 2019.07.28 vasárnap, 14:55:04 »

Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni h. MK4 TDCI 2011-2012 esetén (jelenleg 254e km, láncos vagy szíjas ??) mikor esedékes a vezérlés cseréje?

Előre is köszönöm a segítséget!


200e a szíj csereperiódusa.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13616 Dátum: 2019.07.30 kedd, 09:21:37 »

200e a szíj csereperiódusa.

200e óra vagy kilóméter?  Huh? Huh?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13617 Dátum: 2019.07.30 kedd, 09:29:11 »

200e óra vagy kilóméter?  Huh? Huh?  eplus2 eplus2

Neked óra  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13618 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:00:34 »

Neked óra  eplus2 eplus2

karóra,vagy fali?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13619 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:18:27 »

karóra,vagy fali?  hehe

Torony.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13620 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:19:05 »

Neked óra  eplus2 eplus2

Nem forint?  Huh? 200e Ft / óra?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13621 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:20:17 »

karóra,vagy fali?  hehe

Rád való tekintettel..... pásztor.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13622 Dátum: 2019.08.09 péntek, 10:21:11 »

Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldásához szeretném a segítségeteket kérni:

Az elmúlt időszakban három alkalommal, amikor a DPF regeneráció zajlott a kocsiban, a regeneráció végén megjelent a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, azonban a motor működésében nem volt tapasztaltam különbséget.
Hozzá kell tenni, hogy ez a hibajelzés csak akkor jelent meg, ha a regeneráció során csak araszolva tudtam közlekedni a forgalomban, vagy hosszabb ideig kellett állni, pl. vasúti átjáró előtt. Ha azalatt az idő alatt, míg a regeneráció zajlott, nem kerültem szembe ilyen "zavaró tényezőkkel", akkor a regeneráció hibajelzés nélkül lefutott.
Kiolvasva a P006D hibakód (P006D - Barometric Pressure - Turbocharger/Supercharger Inlet Pressure Correlation- Bank 1) volt eltárolva a rendszerben, melyet lehetett törölni, és nem is jelent meg újra.

Találkozott már valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen, akkor mi volt annak a megoldása?

Előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13623 Dátum: 2019.08.09 péntek, 10:26:13 »

Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldásához szeretném a segítségeteket kérni:

Az elmúlt időszakban három alkalommal, amikor a DPF regeneráció zajlott a kocsiban, a regeneráció végén megjelent a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, azonban a motor működésében nem volt tapasztaltam különbséget.
Hozzá kell tenni, hogy ez a hibajelzés csak akkor jelent meg, ha a regeneráció során csak araszolva tudtam közlekedni a forgalomban, vagy hosszabb ideig kellett állni, pl. vasúti átjáró előtt. Ha azalatt az idő alatt, míg a regeneráció zajlott, nem kerültem szembe ilyen "zavaró tényezőkkel", akkor a regeneráció hibajelzés nélkül lefutott.
Kiolvasva a P006D hibakód (P006D - Barometric Pressure - Turbocharger/Supercharger Inlet Pressure Correlation- Bank 1) volt eltárolva a rendszerben, melyet lehetett törölni, és nem is jelent meg újra.

Találkozott már valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen, akkor mi volt annak a megoldása?

Előre is köszönöm!
Ez ajánlott olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Illetve ezek a videók:
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc
https://www.youtube.com/watch?v=9Tm_y02fGPw
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13624 Dátum: 2019.08.09 péntek, 12:14:11 »


Köszi!

Ezeket már láttam. Úgy gondolod, hogy a hibakód a regenerációval lehet összefüggésben? Mert olvasatom szerint nem arra vonatkozik.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13625 Dátum: 2019.08.09 péntek, 13:05:44 »

Köszi!

Ezeket már láttam. Úgy gondolod, hogy a hibakód a regenerációval lehet összefüggésben? Mert olvasatom szerint nem arra vonatkozik.
Nekem FL előtti az autóm, ott picit máshogy van a regenerálás. Ha pont akkor dobta be a kódot, amikor regenerálás vége lett, akkor valószínűleg köze van hozzá, de lehet véletlen is.  vigyor3
A linkeket csak azért küldtem, mert sokan nem találják meg maguktól, de ezek szerint már tisztában vagy a regenerálásos dolgokkal.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13626 Dátum: 2019.08.09 péntek, 13:13:37 »

Nekem FL előtti az autóm, ott picit máshogy van a regenerálás. Ha pont akkor dobta be a kódot, amikor regenerálás vége lett, akkor valószínűleg köze van hozzá, de lehet véletlen is.  vigyor3
A linkeket csak azért küldtem, mert sokan nem találják meg maguktól, de ezek szerint már tisztában vagy a regenerálásos dolgokkal.  Wink

Az túlzás, hogy tisztában vagyok vele, de ezeket a videókat megnéztem és a leírást is olvastam, mikor másoknak volt ilyen jellegű problémája.

 worship
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13627 Dátum: 2019.08.10 szombat, 16:43:18 »

Sziasztok!

Megvolt nálam az eddigi leghosszabb út a mondeoval, 500km
Pár dolog lenne:
- 180-200kmenként regenerál
- Regenerálás pont dugóban jött és tötymörgős tempónál érezhetően rángat, 3asban 50el. Ha gyorsabban megyek nem érezni, csak a hangján hallom. Ez a rángatás normális? A sűrű regen nem, az tuti
- Ideérve azt tapasztalom, hogy sokkal jobban rezonál a kasztni, eddig is volt, de most sokkal durvább. Ez mitől lehet?
- 4esben motorféknél rángatózik picit
- Hibakód nincs
- Átlagfogyasztás 5.5ről 5.2re ment, ami elég furcsa hogy autópályán végig 140 tempomat, főúton meg 4esben leginkább, ahol lehetett előztem.

Első 4 probléma mitől lehet?

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13628 Dátum: 2019.08.10 szombat, 16:59:26 »

Sziasztok!

Megvolt nálam az eddigi leghosszabb út a mondeoval, 500km
Pár dolog lenne:
- 180-200kmenként regenerál
- Regenerálás pont dugóban jött és tötymörgős tempónál érezhetően rángat, 3asban 50el. Ha gyorsabban megyek nem érezni, csak a hangján hallom. Ez a rángatás normális? A sűrű regen nem, az tuti
- Ideérve azt tapasztalom, hogy sokkal jobban rezonál a kasztni, eddig is volt, de most sokkal durvább. Ez mitől lehet?
- 4esben motorféknél rángatózik picit
- Hibakód nincs
- Átlagfogyasztás 5.5ről 5.2re ment, ami elég furcsa hogy autópályán végig 140 tempomat, főúton meg 4esben leginkább, ahol lehetett előztem.

Első 4 probléma mitől lehet?

Köszönöm


Első 4 probléma?
Én egyet sem olvastam.
Nem tudom milyen autóhoz, mihez hasonlítod....
Nem gondolom hogy 500 km után jobban rezonál egy autó, mitől?
Mi rángatózik picit?

Nem lehet, hogy csak úgy beképzeled a dolgokat hibának, amik nem azok?
Miért nem kapcsolsz fel 5-be országúton? Nem 90 körül mész? Lassabban?

Miért jelented ki, hogy a regenerálás - szerinted- sűrű és ez - szerinted- nem normális?
Nincs fix km. Lehet akár 150 - től 6-700 km is. Ez sok mindentől függ, ha rendszer érzi a szükségességét csinálja.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.10 szombat, 17:06:49 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13629 Dátum: 2019.08.10 szombat, 17:15:31 »

Első 4 probléma?
Én egyet sem olvastam.
Nem tudom milyen autóhoz, mihez hasonlítod....
Nem gondolom hogy 500 km után jobban rezonál egy autó, mitől?
Mi rángatózik picit?

Nem lehet, hogy csak úgy beképzeled a dolgokat hibának, amik nem azok?
Miért nem kapcsolsz fel 5-be országúton? Nem 90 körül mész? Lassabban?

Miért jelented ki, hogy a regenerálás - szerinted- sűrű és ez - szerinted- nem normális?
Nincs fix km. Lehet akár 150 - től 6-700 km is. Ez sok mindentől függ, ha rendszer érzi a szükségességét csinálja.

Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13630 Dátum: 2019.08.10 szombat, 17:54:08 »

Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig


Az más.....  wave

Hivatalosan érezhető valami a motor teljesítmény leadásában regeneráció közben.
Ha finoman közlekedsz. Amikor ilyen autóval megyek, én úgy vezetek, hogy nem érezhető....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13631 Dátum: 2019.08.10 szombat, 18:24:19 »

Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig

Regenerálásnál finom gázadásnál/elvételnél normális egy kis rángatózás.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13632 Dátum: 2019.08.10 szombat, 18:58:00 »

Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig

Hát én a 150-200km-enkénti regenerálásra nem mondanám, hogy nem gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13633 Dátum: 2019.08.10 szombat, 19:13:47 »

Hát én a 150-200km-enkénti regenerálásra nem mondanám, hogy nem gond.

Pedig nem gond.
- Ismeretlen a motor állapota.
- Ismeretlen a felhasználás körülménye.
- Ismeretlen a korábbi sikeres regenerálás minősége.
- Ismeretlen a rendszer alkatrészeinek az állapota.

Sorolhatnám még, hogy mennyi minden meghatározó.

Ami tűréshatárt írtam, azon belül még nem mondható hibának.
A hiba az és akkor van, ha nem tud regenerálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13634 Dátum: 2019.08.10 szombat, 19:41:55 »

Regenerálásnál finom gázadásnál/elvételnél normális egy kis rángatózás.
Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13635 Dátum: 2019.08.10 szombat, 20:32:26 »

Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.


Amikor regenerál?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13636 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:07:35 »

Amikor regenerál?
Igen, csak akkor.
A 4.ben motorfékben már nem csinálta most
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #13637 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:39:06 »

Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.

Szia.
Én sokat megyek Német autópályán. Minden utam ezer km. fölött van és szinte minden alkalommal 160-170 km/h tempóról dugóba érve veszem észre, hogy regenerál.Lehet, hogy közben is, csak nem érezhető. Araszolós tempónál rángatva haladok 5-10 percig, aztán vége. Magasabb a fogyasztás, a motornak morgósabb hangja van és rángatva jár. Nálam ilyen. Szerintem normális. 300 ezer km-nél járok.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13638 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:51:11 »

Szia.
Én sokat megyek Német autópályán. Minden utam ezer km. fölött van és szinte minden alkalommal 160-170 km/h tempóról dugóba érve veszem észre, hogy regenerál.Lehet, hogy közben is, csak nem érezhető. Araszolós tempónál rángatva haladok 5-10 percig, aztán vége. Magasabb a fogyasztás, a motornak morgósabb hangja van és rángatva jár. Nálam ilyen. Szerintem normális. 300 ezer km-nél járok.
Ok, akkor ez nem csak nálam ilyen. A többit észreveszem már, mélyebb hang, több fogyasztás.

De a 180-200kmenkénti regen sűrű.
.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13639 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:51:40 »

Pedig nem gond.
- Ismeretlen a motor állapota.
- Ismeretlen a felhasználás körülménye.
- Ismeretlen a korábbi sikeres regenerálás minősége.
- Ismeretlen a rendszer alkatrészeinek az állapota.

Sorolhatnám még, hogy mennyi minden meghatározó.

Ami tűréshatárt írtam, azon belül még nem mondható hibának.
A hiba az és akkor van, ha nem tud regenerálni.

Dpf load 33% dpf soot 18% regen után, 225000km
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13640 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:55:11 »

És volt egy minden adaptáció törlése diagban. Így a dpf tárolt adatai is törlődtek, de már bőven 1000km ezelött.

Na azóta hülyült meg a regen, elötte 600km volt kettő között, vagy véletlen egybeesés valamivel.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13641 Dátum: 2019.08.10 szombat, 21:56:37 »

És volt egy minden adaptáció törlése diagban. Így a dpf tárolt adatai is törlődtek, de már bőven 1000km ezelött

A nyitott kör adatai, legfeljebb.
Vajon miért nyúlkáltok bele olyanba, amit nem tudtok biztosan mire van/lesz hatással?
Volt DPF tisztítás vagy csere? Akkor kell/szabad csak törölni a nyitott köri adatokat.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.10 szombat, 21:58:42 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13642 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:00:27 »

Ok, akkor ez nem csak nálam ilyen. A többit észreveszem már, mélyebb hang, több fogyasztás.

De a 180-200kmenkénti regen sűrű.
.


Újfent megkérdezem, hogy mire alapozod a kijelentésed, hogy sűrű?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13643 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:02:07 »

A nyitott kör adatai, legfeljebb.
Vajon miért nyúlkáltok bele olyanba, amit nem tudtok biztosan mire van/lesz hatással?
Volt DPF tisztítás vagy csere? Akkor kell/szabad csak törölni a nyitott köri adatokat.
Volt egy másik hiba, ekkor egy Ford szervizes srác csinálta meg, de a dpfet nem kellett volna.

Be fogja tanulni az értékeket? Vagy ilyenkor mi van?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13644 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:02:59 »


Újfent megkérdezem, hogy mire alapozod a kijelentésed, hogy sűrű?
A többi mondeos leírására csak, illetve nekem is 600km volt kb
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13645 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:20:16 »

A többi mondeos leírására csak, illetve nekem is 600km volt kb

Az nem mérvadó, ahogyan írtam rengeteg a változó.
Ha nem regenerál, az lesz gond.

Neked is volt....   Minden változik, használódik, romlik..... Volt vastagabb fékbetéted is, mint most. De a mostani sem mondható rossznak, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13646 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:24:24 »

Volt egy másik hiba, ekkor egy Ford szervizes srác csinálta meg, de a dpfet nem kellett volna.

Be fogja tanulni az értékeket? Vagy ilyenkor mi van?

Milyen másik hiba volt, amiért törölte a DPF nyílt kör adatait?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13647 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:28:21 »

Milyen másik hiba volt, amiért törölte a DPF nyílt kör adatait?

2esben megtorpanás, erre ajánlotta a tanult értékek törlését, csak a mindenben a dpf is ott volt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13648 Dátum: 2019.08.10 szombat, 22:45:19 »

2esben megtorpanás, erre ajánlotta a tanult értékek törlését, csak a mindenben a dpf is ott volt.

Hm....
Fura ötlet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13649 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 07:14:22 »

Hm....
Fura ötlet.

És akkor most, újra tanulja az értékeket?
Mi az a nyitott kör adatai?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.