Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 07:08:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5262990 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 01:10:23 »

Sziasztok,

EGR szelep tisztitasara hazilag milyen javaslatok lennenek?
2005, Mondeo TDCI.

Koszi

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.02.11 péntek, 23:06:25 »

mik vannak:
http://dizelgaz.hu/
 wow1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 14:27:06 »

Sziasztok!

Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci 140Le megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni?  100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 19:44:33 »

Sziasztok!

Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci 140Le megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni?  100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
Keresd Németh Viktort (Vik) az Auto fort-nál a lurdyval szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 21:51:25 »

Keresd Németh Viktort (Vik) az Auto fort-nál a lurdyval szemben! Wink wave

Köszi ha megvan a kiszemelt áldozat keresni fogom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.03.15 kedd, 21:45:00 »

Sziasztok!

Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci 140Le megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni?  100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?

Az MK4 platformnál sztem már nincs annyi nyígja a tdciknek...
Én is Galaxykkal szemezgetek most, kérdezz esetleg a Galaxys topikban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4964.0
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2011.03.18 péntek, 12:22:37 »


  Sziasztok!

 Szerintetek a gyári 5w30 olaj megfelel a gépnek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #257 Dátum: 2011.03.18 péntek, 13:05:42 »

  Sziasztok!

 Szerintetek a gyári 5w30 olaj megfelel a gépnek?

Én azt rakatom bele.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
grega
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:31:17 »

szevasztok  egy fontos kerdesem lenne mielott megveszek egy MK4 titanium x 2.0 tdci ,van e beepitve dpf filter es ha van mennyi km utan kell cserelni ?  grega vagyok az MK3-bol. koszonok minden informaciot
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #259 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 10:50:05 »

szevasztok  egy fontos kerdesem lenne mielott megveszek egy MK4 titanium x 2.0 tdci ,van e beepitve dpf filter es ha van mennyi km utan kell cserelni ?  grega vagyok az MK3-bol. koszonok minden informaciot
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=B258FE5008816D79B92473B119620798.walv1362

ide beírod az alvázszámodat,és dobja a szervíziformációkat! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:01:49 »

Üdv!

Tudja valaki hogy a 130Le-s változatot lehet-e szoftvercserével 143Le-s változattá alakítani?! (gondolom a motor ugyanaz csak a motorvezérlő szoftvere más.)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:12:11 »

Üdv!

Tudja valaki hogy a 130Le-s változatot lehet-e szoftvercserével 143Le-s változattá alakítani?! (gondolom a motor ugyanaz csak a motorvezérlő szoftvere más.)

Köszi
egyáltalán nem biztos, hogy ugyan az...

pl mk3 90 és 115le-s tddi-nél más az adagoló, a 115le-sben van ac, a 90le-sben nincs...
de mk3 tdci-nél is van különbség a porlasztócsúcsokban...

egy chip kell neki, és jobban fog menni, mint a 143le-s Wink ezügyben keres Bunyeket wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #262 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 23:33:43 »

  Sziasztok!

 Szerintetek a gyári 5w30 olaj megfelel a gépnek?

Én is ezt tetetem.
Bár a DPF miatt néha megkérdőjeleződik a dolog, de nálam tökéletes minden.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 23:35:58 »

szevasztok  egy fontos kerdesem lenne mielott megveszek egy MK4 titanium x 2.0 tdci ,van e beepitve dpf filter es ha van mennyi km utan kell cserelni ?  grega vagyok az MK3-bol. koszonok minden informaciot

Van.
Annyi km után, amikor tönkre fog menni. Használatfüggő.
Pl. ha csak városban jársz vele, akkor lehet, hogy hamarabb tönkre megy a sok aktív regeneráció miatt.
De azt mondják most már olcsó: 200 alatt van.
Lehet straight-pipe ra is cserélni ám.  Wink  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #264 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 23:37:19 »

Üdv!

Tudja valaki hogy a 130Le-s változatot lehet-e szoftvercserével 143Le-s változattá alakítani?! (gondolom a motor ugyanaz csak a motorvezérlő szoftvere más.)

Köszi

?
Itt nem az automata váltós 130LE-sről van szó?
Egyébként meg "sw cseré"vel bármit bármire lehet alakítani.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #265 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 08:38:45 »

Üdv!

Tudja valaki hogy a 130Le-s változatot lehet-e szoftvercserével 143Le-s változattá alakítani?! (gondolom a motor ugyanaz csak a motorvezérlő szoftvere más.)

Köszi

Már leírtam a kettő közti különbséget valamikor 2 éve... vigyor3

Nem lehet szoftvercserével megoldani (gyárilag), ugyanis az egyiknek siemens motorvezérlő elektronikája van(ez a 130 lovas) a másiknak Ford.
Minden másnban (turbó, porlasztók, stb.) ugyanaz az motor. Ja és érdekességként megjegyezendő, hogy a nyomaték ugyanakkora.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 10:55:51 »

  Sziasztok!

 Szerintetek a gyári 5w30 olaj megfelel a gépnek?

Elvileg igen. Ha lehúzod a cimkét a hátulján, illetve így szétnyitod, ott írja, hogy a Castrol gyártja...érdekesség, hogy a Castrolnak meg nincs olajfinomítója...Cheesy Akkor nekik ki gyártja?Cheesy Amúgy Én ilyet rakok bele: CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL A1 5W-30 , de jó bele a Ford is. Inkább a sűrűbb olajcsere intervallum volna talán a lényeg.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:01:18 »

Sziasztok!

Ma időm volt áttanulmányozni végre az autóm.
Az EGR szelep tisztítását már a megvételkor gondoltam, azonban most került rá csak sor. Nem túl nehéz levenni, viszont az egyik csavar alulról fogja, így aknából vagy emelőn lehet csak alulról egy kb 50 cm-es hosszabítással 6-os imbusszal lehet levenni.

Meglepő módon nem volt vészesen kormos, sőt alig... 134ezer km-es autóról van szó. Kipucoltam, a mechanikáját megjárattam jól, majd WD40-el megfújtam, hogy könnyen járjon.

Viszont nem tudtam eddig hogy mitől melegszik ilyen gyorsan a víz, mi okozza, s mint láttam egy speciális patron amiben az EGR-hez megy vissza a kipufogógáz, azt körbeöleli a víz, gondolom ez az előmelegítő! Nagyon ötletes! 1 perces járatás után, már ez a VÍZ-EGR patron meleg volt... nem hiába a kipufogógáz azért tényleg meleg!:)



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2011.05.03 kedd, 14:38:42 »

Sziasztok!

Ma időm volt áttanulmányozni végre az autóm.
Az EGR szelep tisztítását már a megvételkor gondoltam, azonban most került rá csak sor. Nem túl nehéz levenni, viszont az egyik csavar alulról fogja, így aknából vagy emelőn lehet csak alulról egy kb 50 cm-es hosszabítással 6-os imbusszal lehet levenni.

Meglepő módon nem volt vészesen kormos, sőt alig... 134ezer km-es autóról van szó. Kipucoltam, a mechanikáját megjárattam jól, majd WD40-el megfújtam, hogy könnyen járjon.

Viszont nem tudtam eddig hogy mitől melegszik ilyen gyorsan a víz, mi okozza, s mint láttam egy speciális patron amiben az EGR-hez megy vissza a kipufogógáz, azt körbeöleli a víz, gondolom ez az előmelegítő! Nagyon ötletes! 1 perces járatás után, már ez a VÍZ-EGR patron meleg volt... nem hiába a kipufogógáz azért tényleg meleg!:)





Ez melyik Mondeo?
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2011.05.03 kedd, 15:45:18 »

Ez melyik Mondeo?

Mk4 2.0 Tdci (143Le-s) változat.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2011.05.04 szerda, 10:06:05 »

Mk4 2.0 Tdci (143Le-s) változat.
Wink
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2011.05.07 szombat, 10:32:45 »

ÜDv!

Valami érdekes dolog történt az autómmal, mert nem húz egyenletesen, picit meg-megtorpan, és pl 4-ben 50-55-el tartva sem mindig folyamatos, hanem van hogy "lüktet" picit. Apró torpanások és apró lüktetésekről van szó, de olyan mint ha "darabos lenne a gázolaj" Smiley

Múlt héten eddigi diesel autoimhoz hasonlóan kipucoltam az EGR szelepet szép tisztára, visszaraktam. Akkor még jó is volt, majd rá pár napra jött ez a dolog.

Ma lehúztam az EGR csatiját és úgy közlekedtem vele, úgy tűnik most jó lett. Érdekes hogy semmilyen hibajelzést nem hoz fel, az autó rendesen megy, ugyanúgy fogyaszt, s érezhető hogy a kipufogógáz visszavezető cső nem melegedett át, ezért is biztos hogy a szelep zárva maradt.

Közlekedhetek vele így?

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2011.05.07 szombat, 12:34:01 »

ÜDv!

Valami érdekes dolog történt az autómmal, mert nem húz egyenletesen, picit meg-megtorpan, és pl 4-ben 50-55-el tartva sem mindig folyamatos, hanem van hogy "lüktet" picit. Apró torpanások és apró lüktetésekről van szó, de olyan mint ha "darabos lenne a gázolaj" Smiley

Múlt héten eddigi diesel autoimhoz hasonlóan kipucoltam az EGR szelepet szép tisztára, vis***aktam. Akkor még jó is volt, majd rá pár napra jött ez a dolog.

Ma lehúztam az EGR csatiját és úgy közlekedtem vele, úgy tűnik most jó lett. Érdekes hogy semmilyen hibajelzést nem hoz fel, az autó rendesen megy, ugyanúgy fogyaszt, s érezhető hogy a kipufogógáz visszavezető cső nem melegedett át, ezért is biztos hogy a szelep zárva maradt.

Közlekedhetek vele így?



ha tényleg nem dobott hibakódot akkor dugozd le és tuti lessz....milyen moci ez, mert érdekes hogy MIL lámpa...
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2011.05.07 szombat, 16:04:56 »

ha tényleg nem dobott hibakódot akkor dugozd le és tuti lessz....milyen moci ez, mert érdekes hogy MIL lámpa...

Bocsánat. Én a Converse+ kijelzőjén vártam a hibaüzenetet, közben meg a motorlámpa ott fent égett. Szóval kigyullad.
Voltam egyik ismerősnél hibákat kiolvastatni:
U 0405
P 0087
P 1463
P 0406 (EGR szelep)

A fenti háromra ismeretlen hibát írt ki. Táblázatból azóta kikerestem. Jelenleg hibakód mentes. Az apró lüktetések még megvannak, 4-be 50-60 környékén.

Lehet rossz üzemanyagot tankoltam?

Néztem befecskendezési korrekciót is..0,99-1-en állt mind a 4. Alapjárat nagyon stabil, egyenletes...Végignéztük az autó minden paraméterét, és jónak tűnik.
Innentől gondolom hogy valami apró hülye hiba lesz...(pl vákumcső, szívócső...)

Érdekes hogy az autó egyébként megy mint a güzü.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2011.05.07 szombat, 19:52:17 »

Halkan mondom csak, mivel eddig 10 km-t mentem vele, de úgy néz ki megjavult az autó...

MAP szenzor nagyon koszos volt. Tisztítása után, az autó jóval fürgébb lett, s egyenletesebben is megy... remélem megjavult végleg.

A nagy próba viszont csak holnap jön.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 15:47:15 »

Hali!

Tegnapi "nagy próba után" ismét visszajött a rángatás. Ma néztem az autót ismét...befújtam féktisztítóval a szenzort, és lám megjavult.
DE hogy piszkolódik el 150 km alatt? Az nem lehet...

RÁJÖTTEM, MEGLETT A HIBA!!!

Leellenőriztem 3-szor kb. Méghozzá:

MAP szenzorra 3 vezeték megy, (+; -; jel). A JEL vezeték megvolt törve. !

Ugyanis ha lehúztam a szenzort, és úgy mentem vele..akkor dobott OBD hibát, és épp úgy rángatott. DE mivel nem a (+) és nem a (-) volt megtörve, így hibát nem dobott, csupán nem kapta meg a megfelelő jelet. Vagyis alaphelyzeti jelet érzékelt....

Úgy jöttem rá, hogy a stekkerből a vezetéket kifeszítettem..akkor rángatott...ha benyomtam tövig, akkor jó lett... 3-szor legalább eljátszottam, és lám-lám ez volt a gond. Még egyenlőre csak szigetelőszalaggal van rögzítve, majd átsaruztatom!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:03:43 »

Halkan mondom csak, mivel eddig 10 km-t mentem vele, de úgy néz ki megjavult az autó...

MAP szenzor nagyon koszos volt. Tisztítása után, az autó jóval fürgébb lett, s egyenletesebben is megy... remélem megjavult végleg.

A nagy próba viszont csak holnap jön.

Hol van ez a MAP sensor, illetve mi ez? Nekem is csinál ilyen rángatást 4-esben, de nagyon régóta, nem nagyon foglalkoztam vele, lehet nekem is ez a gond.......
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2011.05.10 kedd, 05:26:46 »

Hol van ez a MAP sensor, illetve mi ez? Nekem is csinál ilyen rángatást 4-esben, de nagyon régóta, nem nagyon foglalkoztam vele, lehet nekem is ez a gond.......

Egyszerűen megtalálod. Felveszed a motor felső burkolatot. A szívótorokban van bent 2 db szenzor. Ahol az intercoolertől a cső beérkezik a motorba... 2 db elektromos csati megy rá...1-1 torx fejű csavar fogja.
Próbáld meg ezeket az elektromos csatikat megnyomni befele...(mint ha visszaakarnád tolni a stekkerbe), esetleg szigetelőszalaggal ragaszd meg.

Egyébként nekem a rángatásos jelenség pont ugyanaz volt mint mikor lehúztam a csatit. (annyi különbséggel, hogy akkor világított egy figyelmeztető lámpa)

Én helyedbe ki is kapnám gyors ezt a két érzékelőt, és féktisztító sprayvel megpucolnám. (Ha koszos az is lehetne a rángatás oka...)

Várom visszajelzésed!

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2011.05.10 kedd, 05:27:46 »

Egyszerűen megtalálod. Felveszed a motor felső burkolatot. A szívótorokban van bent 2 db szenzor. Ahol az intercoolertől a cső beérkezik a motorba... 2 db elektromos csati megy rá...1-1 torx fejű csavar fogja.
Próbáld meg ezeket az elektromos csatikat megnyomni befele...(mint ha visszaakarnád tolni a stekkerbe), esetleg szigetelőszalaggal ragaszd meg.

Egyébként nekem a rángatásos jelenség pont ugyanaz volt mint mikor lehúztam a csatit. (annyi különbséggel, hogy akkor világított egy figyelmeztető lámpa)

Én helyedbe ki is kapnám gyors ezt a két érzékelőt, és féktisztító sprayvel megpucolnám. (Ha koszos az is lehetne a rángatás oka...)

Várom visszajelzésed!

Üdv.: Peti



Pontosabban a vezetékeket ( 3 db) told vissza, ami belemegy a stekkerbe!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #279 Dátum: 2011.05.10 kedd, 09:27:51 »

Hol van ez a MAP sensor, illetve mi ez? Nekem is csinál ilyen rángatást 4-esben, de nagyon régóta, nem nagyon foglalkoztam vele, lehet nekem is ez a gond.......

ebben keress rá a MAP-ra...

http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_3GYAK.pdf
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 18:51:16 »

Érdekes nekem is ilyen felirat van a tankajtón, csak az ARAL szponzorálásával  Shocked ezért is mennyit kaszálhattak...

Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 12:56:42 »

Sziasztok

Nemek is ez a bajom, 2.0 tdci negyedikben 55 korul 1500-as forudulat korul enyhen rangat. Viszont nem vagyok egy nagy hazi javito... valaki meg tudna nezni nekem ezt a valamit, amit itt irtok? vagy probaljam meg eloszor magamnak, mert nem olyan veszes? Torxom mondjuk van.... Smiley

Koszi

laca
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:43:38 »

Sziasztok

Nemek is ez a bajom, 2.0 tdci negyedikben 55 korul 1500-as forudulat korul enyhen rangat. Viszont nem vagyok egy nagy hazi javito... valaki meg tudna nezni nekem ezt a valamit, amit itt irtok? vagy probaljam meg eloszor magamnak, mert nem olyan veszes? Torxom mondjuk van.... Smiley

Koszi

laca

Délután visszaírok ezügyben. Pont ma megyek szervízbe.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:14:04 »

Koszi! Varom.. remelem nekem is csak ilyen takaritos bajom van. Amugy 165.000 km van a kocsiban...
Naplózva
Mephi
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2011.05.29 vasárnap, 19:06:32 »

Sziasztok,

most tervezem hogy vennék egy 4es Mondeót, de eddig soha nem volt Fordom, és nagyon nem vagyok otthon ebben a márkában. Amit kiszemeltem magamnak az egy 1.8as TDCi 92kw-os motorral, 80 000km körül. Gyártási év 2008. Szeretném megkérdezni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a motrok vagy akár maga az autó egészben, esetlegesen mik azok amikre érdemes figyelni mikor elmegyek megnézni a kocsit. Valamint, hogy osszehasonlítva mondjuk egy Octaviaval, mennyivel drágább a szervíz, alkatrészek stb. Gondolom ti erről jóval többet tudtok mint én Smiley

Nagyon szépen köszönöm előre is.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 20:29:18 »

Sziasztok,

most tervezem hogy vennék egy 4es Mondeót, de eddig soha nem volt Fordom, és nagyon nem vagyok otthon ebben a márkában. Amit kiszemeltem magamnak az egy 1.8as TDCi 92kw-os motorral, 80 000km körül. Gyártási év 2008. Szeretném megkérdezni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a motrok vagy akár maga az autó egészben, esetlegesen mik azok amikre érdemes figyelni mikor elmegyek megnézni a kocsit. Valamint, hogy osszehasonlítva mondjuk egy Octaviaval, mennyivel drágább a szervíz, alkatrészek stb. Gondolom ti erről jóval többet tudtok mint én Smiley

Nagyon szépen köszönöm előre is.
Akatrész árakban a ford szerintem jó választás, viszonylagosan olcsók az alkatrészek hozzá, és nagyon jó az ellátottsága is. Az 1.8 motor egy jó motor, bár ha sokat pályázol a 2 literes jobb választás. Vásárlásnál a leinformálhatóságra figyelj, mert szervízkönyvet én is tudok neked adni 10e. forintért arra az autóra amelyikre csak akarod  nyes Szóval ha magyarországi, akkor a szervizbe ahová vitték érdemes kikérni a számlákat, kicsit kérdezősködni. Ha németországi, akkor meg a 80e. km az nem reális...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 22:01:57 »

Sziasztok,

most tervezem hogy vennék egy 4es Mondeót, de eddig soha nem volt Fordom, és nagyon nem vagyok otthon ebben a márkában. Amit kiszemeltem magamnak az egy 1.8as TDCi 92kw-os motorral, 80 000km körül. Gyártási év 2008. Szeretném megkérdezni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a motrok vagy akár maga az autó egészben, esetlegesen mik azok amikre érdemes figyelni mikor elmegyek megnézni a kocsit. Valamint, hogy osszehasonlítva mondjuk egy Octaviaval, mennyivel drágább a szervíz, alkatrészek stb. Gondolom ti erről jóval többet tudtok mint én Smiley

Nagyon szépen köszönöm előre is.

Esetleg egy ilyen felszereltség?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_143_le-4798818
Naplózva
Mephi
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2011.05.31 kedd, 13:37:03 »

Akatrész árakban a ford szerintem jó választás, viszonylagosan olcsók az alkatrészek hozzá, és nagyon jó az ellátottsága is. Az 1.8 motor egy jó motor, bár ha sokat pályázol a 2 literes jobb választás. Vásárlásnál a leinformálhatóságra figyelj, mert szervízkönyvet én is tudok neked adni 10e. forintért arra az autóra amelyikre csak akarod  nyes Szóval ha magyarországi, akkor a szervizbe ahová vitték érdemes kikérni a számlákat, kicsit kérdezősködni. Ha németországi, akkor meg a 80e. km az nem reális...

Hmm... elvileg belga behozatal, a feleségé volt, ezzel magyarázta a kevés kilómétert, bár hozzá kell tennem, hogy az auto állapota (mármint az optikai) megfelelne ennek a kilómétermennyiségnek. Ami egy kicsit aggaszt, az az, hogy alapgázon és menet közben gyönyörűen megy a motor, de ha csak álltam vele egyhelyben és adtam rá lassan a gázt, akkor olyan 1500-1600 fordulaton rázott a motor észrevehetően. Nem tudom hogy ez mennyire jellemző ezeknél a motoroknál ?
Naplózva
Mephi
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2011.05.31 kedd, 13:38:07 »


Hehe Smiley az auto nagyon szép, csak sajna ennyi most nem fér bele a költségvetésbe, olyan 10 000 euroig gondolkoztam Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2011.05.31 kedd, 19:47:16 »

Hmm... elvileg belga behozatal, a feleségé volt, ezzel magyarázta a kevés kilómétert, bár hozzá kell tennem, hogy az auto állapota (mármint az optikai) megfelelne ennek a kilómétermennyiségnek. Ami egy kicsit aggaszt, az az, hogy alapgázon és menet közben gyönyörűen megy a motor, de ha csak álltam vele egyhelyben és adtam rá lassan a gázt, akkor olyan 1500-1600 fordulaton rázott a motor észrevehetően. Nem tudom hogy ez mennyire jellemző ezeknél a motoroknál ?
belga autó......én nem vennék belgát.(szubjektív).Sok az autópályájuk,és nem szeretnek repülni.
Nyaralásra:francia riviéra,anglia,svájc,alpok,tengerpartok,stb.mindenhová kocsival mennek,és viszonylag nagyok a távolságok,de arányában inkább autóznak,mint repülnek.Évente átlagosan 70-100e km-t.Sokkal többet mint bárhol máshol-persze az átlagot figyelembe véve,és ezt maguk vallják önmagukról!
Ha 3éves a 4es mondi amit szeretnél,akkor abban 250ekm minimum van......
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 kedd, 20:03:48 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mephi
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:20:01 »

belga autó......én nem vennék belgát.(szubjektív).Sok az autópályájuk,és nem szeretnek repülni.
Nyaralásra:francia riviéra,anglia,svájc,alpok,tengerpartok,stb.mindenhová kocsival mennek,és viszonylag nagyok a távolságok,de arányában inkább autóznak,mint repülnek.Évente átlagosan 70-100e km-t.Sokkal többet mint bárhol máshol-persze az átlagot figyelembe véve,és ezt maguk vallják önmagukról!
Ha 3éves a 4es mondi amit szeretnél,akkor abban 250ekm minimum van......

Köszi az infókat. Még annyit szeretnék, hogy ha behozatalról van szó, akkor hogyan érdemes kicsit többet megtudni a kocsiról ? Van esetleg valamilyen diagnosztikai program amin keresztül laptoppal jobban bele tudok lesni a kocsiba ? Fiat-hoz van ilyenem, meg VW konszernhez is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:26:48 »

Köszi az infókat. Még annyit szeretnék, hogy ha behozatalról van szó, akkor hogyan érdemes kicsit többet megtudni a kocsiról ? Van esetleg valamilyen diagnosztikai program amin keresztül laptoppal jobban bele tudok lesni a kocsiba ? Fiat-hoz van ilyenem, meg VW konszernhez is.
hibakódot ,turbónyomást,üzarendszernyomást (stb)lehet mérni pár e ft-os  diagcuccal.keress rá a neten!
pl:
http://www.dealextreme.com/p/u581-can-obdii-eobdii-memo-scanner-with-live-data-16925

Külföldön kiadják a szervizek is az előéleti információkat-ha hordták szevízbe....
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 kedd, 20:31:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2011.06.01 szerda, 08:22:25 »

hibakódot ,turbónyomást,üzarendszernyomást (stb)lehet mérni pár e ft-os  diagcuccal.keress rá a neten!
pl:
http://www.dealextreme.com/p/u581-can-obdii-eobdii-memo-scanner-with-live-data-16925
Ez jó cucc. A gépemen töröltem már vele egr hibakódot és elég sok szenzort megmutat wave
Van hozzá szoftver is, de azt még nem próbáltam  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2011.06.01 szerda, 20:27:29 »

Ez jó cucc. A gépemen töröltem már vele egr hibakódot és elég sok szenzort megmutat wave
Van hozzá szoftver is, de azt még nem próbáltam  szomoru1

tőled lestem el. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #294 Dátum: 2011.06.01 szerda, 21:46:13 »

Ez jó cucc. A gépemen töröltem már vele egr hibakódot és elég sok szenzort megmutat wave
Van hozzá szoftver is, de azt még nem próbáltam  szomoru1


pontosan mit tud ez a cucc a mi Mondinknál?
GM-hoz is jó (Lacetti)?
Ki tud segíteni egy ilyen beszerzésében? összár?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 08:02:46 »

pontosan mit tud ez a cucc a mi Mondinknál?
GM-hoz is jó (Lacetti)?
Ki tud segíteni egy ilyen beszerzésében? összár?

A legjobb lenne rátenni a gépedre és megnéznéd! Nem jársz Budaörs felé?
Kódokat jelez, töröl, rögzíti az adatokat a hiba keletkezésénél, egy csomó szenzort lát.
Lacetti-hez is jó sztm, de le kell azt is tesztelni. eddig diagoltam már vele astrát (G), galaxy-t, volvókat, golfot.
Régebbi facelift előtti mk3-as dízel mondihoz nem jó az tuti Sad
Nekem azért kellett ilyen kijelzős, mert tudtam, hogy ledugózom a galaxy-t és nem akartam a laptomommal rohangálni meg magammal vinni.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #296 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 08:06:22 »

A legjobb lenne rátenni a gépedre és megnéznéd! Nem jársz Budaörs felé?
Kódokat jelez, töröl, rögzíti az adatokat a hiba keletkezésénél, egy csomó szenzort lát.
Lacetti-hez is jó sztm, de le kell azt is tesztelni. eddig diagoltam már vele astrát (G), galaxy-t, volvókat, golfot.
Régebbi facelift előtti mk3-as dízel mondihoz nem jó az tuti Sad
Nekem azért kellett ilyen kijelzős, mert tudtam, hogy ledugózom a galaxy-t és nem akartam a laptomommal rohangálni meg magammal vinni.
Üdv, T.

Gazdagréten dolgozom, s ráérek egész nap általában.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 08:16:20 »

Gazdagréten dolgozom, s ráérek egész nap általában.  Wink
Bringával vagyok ma nincs nálam, de holnap behozom az egész csomagot. Haza is viheted és felrakhatod a softwert a gépedre és azt is kipróbálhatod.
Oksa?
Metró mellé kellene csak kigurulnod Smiley
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #298 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 08:20:11 »

Bringával vagyok ma nincs nálam, de holnap behozom az egész csomagot. Haza is viheted és felrakhatod a softwert a gépedre és azt is kipróbálhatod.
Oksa?
Metró mellé kellene csak kigurulnod Smiley
Üdv, T.

privit küldök.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 11:14:00 »

tőled lestem el. vigyor3
Én meg tőled, hogy hová is kell bedugni az ilyen cuccokat, mert még azt sem tudtam annó  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.