Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254789 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8200 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 15:33:37 »
Sziasztok
Pierburg nyomásátalakító szelep csere előtt állok ( Ford Mondeo 2.0 TDCI, mk4 ) és találtam egy oldalt ahol van csak nincs benne az autó típusok között a mondeo, szerintetek jó lehet ez nekem :
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8201 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 17:07:52 »
Sziasztok.
Most tervezem a mondeom lecserélését ujabbra. Szeretnék egy kis összefoglalást kérni, hogy mi az, amire ennél a modellnél figyelni kell, mert költséges hiba lehet.
Illetve láttam eladósorban egy 131Le-s mk4-et, ami 2.0 TDCI. Most lehet tudatlan vagyok, de ez a tipus megkapta még az mk3-as motorját vagy valami nagyon ritka kiadásu, mivel egyet találtam ilyet.
Köszönöm előre is a segitséget.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8202 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:27:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.18 csütörtök, 17:07:52
Sziasztok.
Most tervezem a mondeom lecserélését ujabbra. Szeretnék egy kis összefoglalást kérni, hogy mi az, amire ennél a modellnél figyelni kell, mert költséges hiba lehet.
Illetve láttam eladósorban egy 131Le-s mk4-et, ami 2.0 TDCI. Most lehet tudatlan vagyok, de ez a tipus megkapta még az mk3-as motorját vagy valami nagyon ritka kiadásu, mivel egyet találtam ilyet.
Köszönöm előre is a segitséget.
2.0 dízelbe már csak PSA motorral szerelték.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8203 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:38:51 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.18 csütörtök, 17:07:52
Sziasztok.
Most tervezem a mondeom lecserélését ujabbra. Szeretnék egy kis összefoglalást kérni, hogy mi az, amire ennél a modellnél figyelni kell, mert költséges hiba lehet.
Illetve láttam eladósorban egy 131Le-s mk4-et, ami 2.0 TDCI. Most lehet tudatlan vagyok, de ez a tipus megkapta még az mk3-as motorját vagy valami nagyon ritka kiadásu, mivel egyet találtam ilyet.
Köszönöm előre is a segitséget.
az automata volt 131 lovas
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8204 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 19:33:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:27:26
2.0 dízelbe már csak PSA motorral szerelték.
És akkor megbizhatóbb az mk4 motorja már, mint az mk3!? gondolok itt a porlasztó, generátorszij, kettőstömegü, vezérlés és nagynyomásura.
Tudom, hogy nagyon tulajfüggő, hogy mi mennyit bir ki, de a ford itt már valamivel strapabirobb dolgokat szerelt bele?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8205 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 20:01:09 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.18 csütörtök, 19:33:32
És akkor megbizhatóbb az mk4 motorja már, mint az mk3!? gondolok itt a porlasztó, generátorszij, kettőstömegü, vezérlés és nagynyomásura.
Tudom, hogy nagyon tulajfüggő, hogy mi mennyit bir ki, de a ford itt már valamivel strapabirobb dolgokat szerelt bele?
igen.sokkal.de az nem azt jelenti,hogy ez nem romlik el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8206 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 21:02:59 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 20:01:09
igen.sokkal.de az nem azt jelenti,hogy ez nem romlik el.
Értem! És igen, használatfüggő ez is!
Esetleg a linkeken lévő kocsikról valaki tud valamit? Pesti mindkettő, hátha valaki hallot felőlük!? Az egyik gyanusan alacsony áron adja, de ki tudja, talán csak nem kereskedő és eladni akarja, nem árulni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-9802529
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9812115
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8207 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 21:12:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.18 csütörtök, 21:02:59
Értem! És igen, használatfüggő ez is!
Esetleg a linkeken lévő kocsikról valaki tud valamit? Pesti mindkettő, hátha valaki hallot felőlük!? Az egyik gyanusan alacsony áron adja, de ki tudja, talán csak nem kereskedő és eladni akarja, nem árulni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-9802529
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9812115
2 alattiak általában romok, de 2,5 alatt se nagyon láttam még jót
kereskedős: 145ekm-es ostrákból, persze
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.18 csütörtök, 21:14:30 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8208 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 21:39:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.18 csütörtök, 21:02:59
Értem! És igen, használatfüggő ez is!
Esetleg a linkeken lévő kocsikról valaki tud valamit? Pesti mindkettő, hátha valaki hallot felőlük!? Az egyik gyanusan alacsony áron adja, de ki tudja, talán csak nem kereskedő és eladni akarja, nem árulni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-9802529
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9812115
A km óra állásokról annyit, hogy bleki még nincs 4 éves, de már most van benne 140ekm. Akkor szerinted egy lassan kilenc éves fehér ótoban mennyi lehet? És milyen érdekes, hogy a 2009-esben is csak 145ekm van...
Persze a tekeréstől függetlenül mindkettő jó vétel LEHET.
De ha ilyeneket keresel, akkor legalább vedd meg jó olcsón.
Most nézem, hogy az ezüst itt van egy köpésre. Ha belefér esetleg megnézzem holnap?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.18 csütörtök, 21:41:14 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8209 Dátum:
2016.02.19 péntek, 07:35:18 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.02.18 csütörtök, 21:39:37
A km óra állásokról annyit, hogy bleki még nincs 4 éves, de már most van benne 140ekm. Akkor szerinted egy lassan kilenc éves fehér ótoban mennyi lehet? És milyen érdekes, hogy a 2009-esben is csak 145ekm van...
Persze a tekeréstől függetlenül mindkettő jó vétel LEHET.
De ha ilyeneket keresel, akkor legalább vedd meg jó olcsón.
Most nézem, hogy az ezüst itt van egy köpésre. Ha belefér esetleg megnézzem holnap?
Hát azt tudom, hogy tekergetik rendeden, de magamból kiindulva évi 8000et megyek maximum, pedig munkába járok vele. De ha tényleg megtennéf, hogy megnézed, azt megköszönném. Te biztosan jobban észreveszrd, ha valami nem stimm, mert ismered a tipust. Nagyon jó lenne tudni milyen, szóval ha megnézed, előre id köszönöm.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8210 Dátum:
2016.02.19 péntek, 08:03:00 »
Sziasztok
Pierburg nyomásátalakító szelep csere előtt állok ( Ford Mondeo 2.0 TDCI, mk4 ) és találtam egy oldalt ahol van csak nincs benne az autó típusok között a mondeo, szerintetek jó lehet ez nekem :
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8211 Dátum:
2016.02.19 péntek, 08:39:44 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.02.19 péntek, 08:03:00
Sziasztok
Pierburg nyomásátalakító szelep csere előtt állok ( Ford Mondeo 2.0 TDCI, mk4 ) és találtam egy oldalt ahol van csak nincs benne az autó típusok között a mondeo, szerintetek jó lehet ez nekem :
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Válaszotokat előre is köszönöm.
hogy a viharbane.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8212 Dátum:
2016.02.19 péntek, 08:58:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.19 péntek, 08:39:44
hogy a viharbane.
Akkor megrendelem !
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8213 Dátum:
2016.02.19 péntek, 15:23:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.18 csütörtök, 21:12:58
2 alattiak általában romok, de 2,5 alatt se nagyon láttam még jót
kereskedős: 145ekm-es ostrákból, persze
Én most vettem az enyém 2008 első havi,2.0 tdci.Végig magánkézben volt,összes szervizszámla megvan,szerviz lekérdezve,stimmel minden.Az utóbbi 80.000km alatt csak osztrák gázolajat kapott mivel a volt tulaj kint dolgozik a határtól 20km-re,minden évben átvizsgáltatta,valós 174.000km-el,igaz,hogy trend de már nem zavar.Az állapota kárpótol érte.Szóval 1990000ft-ért hírdette 1.8-ért elhoztam.Nem kenyérre kellett neki a pénz.Szóval ki lehet fogni jókat csak ritka.Ha lehet csak magánszemélytől!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8214 Dátum:
2016.02.19 péntek, 15:39:27 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.19 péntek, 07:35:18
Hát azt tudom, hogy tekergetik rendeden, de magamból kiindulva évi 8000et megyek maximum, pedig munkába járok vele. De ha tényleg megtennéf, hogy megnézed, azt megköszönném. Te biztosan jobban észreveszrd, ha valami nem stimm, mert ismered a tipust. Nagyon jó lenne tudni milyen, szóval ha megnézed, előre id köszönöm.
Most nézem, levették a hirdetést.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8215 Dátum:
2016.02.19 péntek, 16:19:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.02.19 péntek, 15:39:27
Most nézem, levették a hirdetést.
Igen, de vissza is tették utána. Rákerestem. Lehet letelt a hirdetési idő vagy modositottak valamit.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8216 Dátum:
2016.02.19 péntek, 19:47:18 »
lehet jó állapotút venni az enyém 2008.12. havi 3 évesen 90000km-el vettem, unokatesóm céges autója volt. most 122000 van benne
jó 1.5évet állt, mert elvették a jogsim
de van ilyen is.
ilyen ez. lehet öreg papitól venni néha még kevesebbel is.
akkor senki nem tudja, hogy sportkatalizátort elfogadja-e a szoftver? márkaszervízben azt mondják van esély rá, ha van különbség a szondák értékei között, de nem tudják mi vagy hol a határérték.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8217 Dátum:
2016.02.19 péntek, 19:51:58 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2016.02.19 péntek, 19:47:18
lehet jó állapotút venni az enyém 2008.12. havi 3 évesen 90000km-el vettem, unokatesóm céges autója volt. most 122000 van benne
jó 1.5évet állt, mert elvették a jogsim
de van ilyen is.
ilyen ez. lehet öreg papitól venni néha még kevesebbel is.
akkor senki nem tudja, hogy sportkatalizátort elfogadja-e a szoftver? márkaszervízben azt mondják van esély rá, ha van különbség a szondák értékei között, de nem tudják mi vagy hol a határérték.
végülis lehet így is spórolni
amúgy meg tök felesleges a sportkatalizátor, amiről ők meg beszélnek az a dpf
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8218 Dátum:
2016.02.19 péntek, 20:29:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.19 péntek, 16:19:47
Igen, de vissza is tették utána. Rákerestem. Lehet letelt a hirdetési idő vagy modositottak valamit.
Akkor küldjél vmi linket.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8219 Dátum:
2016.02.19 péntek, 20:36:19 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.02.19 péntek, 20:29:33
Akkor küldjél vmi linket.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9849476
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8220 Dátum:
2016.02.19 péntek, 21:12:47 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.19 péntek, 20:36:19
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9849476
Holnap délelőtt kimegyek és megköpködöm...
Szerzek alvázszámot, lefotozom értékelhetően a szervizkönyvet... Kifaggatom a neppert...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8221 Dátum:
2016.02.19 péntek, 22:14:06 »
A kép alapján szép. Ami fura nekem, az azok a szervizkönyvek, amelyekben mindig ugyanolyan színű a pecsét, s nagyon hasonlít, ha nem ugyanolyan a szervizt bejegyző emberek aláírása. a kormány már szerintem festett, ugyanakkor pld. az ülések nagyon szép állapotban vannak. Közelről persze a nők is másként nézhetnek ki, mint messziről.
EGy ránézést megér
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.19 péntek, 20:36:19
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9849476
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8222 Dátum:
2016.02.20 szombat, 09:50:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.02.19 péntek, 21:12:47
Holnap délelőtt kimegyek és megköpködöm...
Szerzek alvázszámot, lefotozom értékelhetően a szervizkönyvet... Kifaggatom a neppert...
Előre is köszönöm szépen.
Kiváncsi leszek, hogy milyen is valójában!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8223 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:46:21 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2016.02.19 péntek, 19:47:18
lehet jó állapotút venni az enyém 2008.12. havi 3 évesen 90000km-el vettem, unokatesóm céges autója volt. most 122000 van benne
jó 1.5évet állt, mert elvették a jogsim
de van ilyen is.
ilyen ez. lehet öreg papitól venni néha még kevesebbel is.
akkor senki nem tudja, hogy sportkatalizátort elfogadja-e a szoftver? márkaszervízben azt mondják van esély rá, ha van különbség a szondák értékei között, de nem tudják mi vagy hol a határérték.
Mi értelme van a sport katanak? Vagy hogy érted ezt? Jobban fog menni tőle vagy mi? Mer akkor vágd ki a gyárit azt kész.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8224 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 13:11:12 »
A nyilakkal megjelölt alkatrészek neve és funkciója érdekelne
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8225 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 17:10:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.02.19 péntek, 20:36:19
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_plus_megkimelt.145-ezer_km-9849476
Nekem a bal hátulja picit fura. Majd mérj rá a bal hátsó ajtóhoz képest...
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8226 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 17:38:37 »
Üdv!
Nekem is adja a hangot leállítás után a turbónyomás szabályzó szelep.Van ennek valami következménye a hangon kívül?Ki lehet pucolni vagy csere?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8227 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:15:39 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.02.21 vasárnap, 17:38:37
Üdv!
Nekem is adja a hangot leállítás után a turbónyomás szabályzó szelep.Van ennek valami következménye a hangon kívül?Ki lehet pucolni vagy csere?
Van aki kipucolta fék tisztítóval talán, de nem drága az új se és cserélni se nehéz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8228 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:25:36 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 13:11:12
A nyilakkal megjelölt alkatrészek neve és funkciója érdekelne
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nos, kiderítettem:
A sárga: MAP (manifold absolute pressure) sensor
piros: inlet air temperature sensor
kék: intake air shut-off throttle
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8229 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:31:14 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:25:36
Nos, kiderítettem:
A sárga: MAP (manifold absolute pressure) sensor
piros: inlet air temperature sensor
kék: intake air shut-off throttle
szétszereltem ezt az egységet, a szenzorok elég koszosak voltak, de a belseje az volt igazán szép:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8230 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:31:58 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:31:14
szétszereltem ezt az egységet, a szenzorok elég koszosak voltak, de a belseje az volt igazán szép:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8231 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:33:30 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:31:58
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Hogy innen mit kapartam ki csavarhúzóval azt nem részletezném de szörnyű volt. Honnan kerül ide olaj?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8232 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:36:05 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:33:30
Hogy innen mit kapartam ki csavarhúzóval azt nem részletezném de szörnyű volt. Honnan kerül ide olaj?
olaj a hengerfej tetejéről a visszavezetés. kartergáznak is szokták csúfolni. a korom meg az egr-ből. nyugi tök felesleges volt amit csináltál 10km és ugyan úgy fog kinézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8233 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:51:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.21 vasárnap, 18:36:05
olaj a hengerfej tetejéről a visszavezetés. kartergáznak is szokták csúfolni. a korom meg az egr-ből. nyugi tök felesleges volt amit csináltál 10km és ugyan úgy fog kinézni
Tehát ez normális? És ez egy modern autó?
A Lincolnban nincs ennyi retek pedig az 39 éves.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8234 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:54:28 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:51:18
Tehát ez normális? És ez egy modern autó?
A Lincolnban nincs ennyi retek pedig az 39 éves.
igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8235 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 19:08:33 »
DPF tisztítást vagy tisztíttatást csinált már innen valaki? Javaslatok, tanulságok?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8236 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 20:23:25 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:51:18
Tehát ez normális? És ez egy modern autó?
A Lincolnban nincs ennyi retek pedig az 39 éves.
na ja. Nincs is benne egr és nem is dízel szerintem. Minden motor így jár, amivel a saját kormát etetik meg. Ezt újabban a benzinesek is tudják. Az euro3 MK3-nál ezért zártuk le az egr visszaágát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8237 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 20:38:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.02.21 vasárnap, 20:23:25
na ja. Nincs is benne egr és nem is dízel szerintem. Minden motor így jár, amivel a saját kormát etetik meg.
Ezt újabban a benzinesek is tudják.
Az euro3 MK3-nál ezért zártuk le az egr visszaágát.
Már az MKI benzinesben is volt egr.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8238 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 12:52:48 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.21 vasárnap, 18:51:18
Tehát ez normális? És ez egy modern autó?
A Lincolnban nincs ennyi retek pedig az 39 éves.
Szedtem már szét én is, de nekem közel se volt ilyen, mondhatni épphogy felületi korom volt csak rajta. Igaz nekem már kb 30k km óta le van dugózva az EGR úgy látszik ennyit jelent.
DPF: Minek akarod tisztíttani? Lehet diaggal kényszerített regent indítani, ha baj van vele az az első lépés nem a tisztíttatás cégekkel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8239 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:21:10 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.22 hétfő, 12:52:48
Szedtem már szét én is, de nekem közel se volt ilyen, mondhatni épphogy felületi korom volt csak rajta. Igaz nekem már kb 30k km óta le van dugózva az EGR úgy látszik ennyit jelent.
DPF: Minek akarod tisztíttani? Lehet diaggal kényszerített regent indítani, ha baj van vele az az első lépés nem a tisztíttatás cégekkel.
a ledugózott egr miatt nem nyafog a fedcomp?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8240 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 21:14:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.02.22 hétfő, 19:21:10
a ledugózott egr miatt nem nyafog a fedcomp?
Nem "ő" nem tudja, hogy az le van dugózva.
Ugyanúgy működik csak el van zárva előle a gáz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8241 Dátum:
2016.02.23 kedd, 20:20:26 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.22 hétfő, 12:52:48
Szedtem már szét én is, de nekem közel se volt ilyen, mondhatni épphogy felületi korom volt csak rajta. Igaz nekem már kb 30k km óta le van dugózva az EGR úgy látszik ennyit jelent.
DPF: Minek akarod tisztíttani? Lehet diaggal kényszerített regent indítani, ha baj van vele az az első lépés nem a tisztíttatás cégekkel.
Nekem már többször kiírta, hogy a dpf fully loaded, gyenge volt az autó, produkálta azokat a tüneteket amit dpf eltömődésről olvastam.
Végül is úgy döntöttem, hogy elviszem egy ilyen tisztításra. Ma reggel hoztam el, egyelőre jó. Bár javasolták, hogy az egér szelepet nézessem meg.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8242 Dátum:
2016.02.24 szerda, 06:08:13 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.20 szombat, 20:46:21
Mi értelme van a sport katanak? Vagy hogy érted ezt? Jobban fog menni tőle vagy mi? Mer akkor vágd ki a gyárit azt kész.
a cél az, hogy jobban menjen és ha csak ki lehetne vágni se lenne rossz megoldás, de van előtte és utána is sensor. jó lenne, ha nem karácsonyfa autóban kellene ülnöm.
és ehhez kellene nekem egy komoly tunning cég aki hozzá állítja a motort.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8243 Dátum:
2016.02.24 szerda, 07:38:59 »
Sziasztok,
Tegnap menet közben egy pillanatra kivillant a nagy villáskulcs menet közben (csak a villanást vettem észre, nem láttam mit írt ki). Aztán indulásoknál megjelent "Service oil" felirat kíséretében. Minden idításnál megjelent, majd pár mp. után el is tűnt. Ma reggel hideg motornál nem volt semmi. ~211500 km van benne és bő 1000 km-el előbb lett az olaj lecserélve. Lehet hogy csak nem nullázták ezt az olajcserejelző csodát? Vagy rossz olajat rakhatttak bele és észrevette?
Más
Tudom van neki topic de csak egy gyors kérdés. Ha szeretnék hozzá valami diag kütyüt venni akkor mit érdemes beszerezni? Nem profi cuccra gondolnék nyilván, csak amit mezei emberként használni is tudok.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8244 Dátum:
2016.02.24 szerda, 09:22:55 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.24 szerda, 07:38:59
Sziasztok,
Tegnap menet közben egy pillanatra kivillant a nagy villáskulcs menet közben (csak a villanást vettem észre, nem láttam mit írt ki). Aztán indulásoknál megjelent "Service oil" felirat kíséretében. Minden idításnál megjelent, majd pár mp. után el is tűnt. Ma reggel hideg motornál nem volt semmi. ~211500 km van benne és bő 1000 km-el előbb lett az olaj lecserélve. Lehet hogy csak nem nullázták ezt az olajcserejelző csodát? Vagy rossz olajat rakhatttak bele és észrevette?
Más
Tudom van neki topic de csak egy gyors kérdés. Ha szeretnék hozzá valami diag kütyüt venni akkor mit érdemes beszerezni? Nem profi cuccra gondolnék nyilván, csak amit mezei emberként használni is tudok.
Nálam volt már olyan, hogy sikertelen reg után olajcserét kért. Kinulláztam.
Diagot itt nézhetsz:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8245 Dátum:
2016.02.24 szerda, 09:38:29 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.24 szerda, 09:22:55
Nálam volt már olyan, hogy sikertelen reg után olajcserét kért. Kinulláztam.
Diagot itt nézhetsz:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0
Köszi,
Tegnap gyanítom kétszer is sikerült megszakítanom a reg-et. De nem tudtam mit csinálni, le kellett állítanom
Ment a ventilátor mint a barom...
Van olyan diag kütyü amivel én magam tudom indítani a reg-et hogy ne épp akkor próbálkozzon szerencsétlen amikor tudom hogy csak pár km-et kell mennem?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8246 Dátum:
2016.02.24 szerda, 09:43:58 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.24 szerda, 09:38:29
Köszi,
Tegnap gyanítom kétszer is sikerült megszakítanom a reg-et. De nem tudtam mit csinálni, le kellett állítanom
Ment a ventilátor mint a barom...
Van olyan diag kütyü amivel én magam tudom indítani a reg-et hogy ne épp akkor próbálkozzon szerencsétlen amikor tudom hogy csak pár km-et kell mennem?
Azt nem tudom, ezek csak hibakód olvasók/nullázók.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8247 Dátum:
2016.02.24 szerda, 19:12:09 »
Van valakinek fényképe, hogy az EGR szelep hogy néz ki és hol található?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8248 Dátum:
2016.02.24 szerda, 19:50:00 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.24 szerda, 07:38:59
Sziasztok,
Tegnap menet közben egy pillanatra kivillant a nagy villáskulcs menet közben (csak a villanást vettem észre, nem láttam mit írt ki). Aztán indulásoknál megjelent "Service oil" felirat kíséretében. Minden idításnál megjelent, majd pár mp. után el is tűnt. Ma reggel hideg motornál nem volt semmi. ~211500 km van benne és bő 1000 km-el előbb lett az olaj lecserélve. Lehet hogy csak nem nullázták ezt az olajcserejelző csodát? Vagy rossz olajat rakhatttak bele és észrevette?
Más
Tudom van neki topic de csak egy gyors kérdés. Ha szeretnék hozzá valami diag kütyüt venni akkor mit érdemes beszerezni? Nem profi cuccra gondolnék nyilván, csak amit mezei emberként használni is tudok.
Esélyes, hogy a megszakított regen miatt írta ki ugyanis higul az olaj ilyenkor ami a motor károsodását is okozhatja. Ha jól emlékszem alf három megszakított regen után mondta, hogy írja az olajcseret.
Igen elm kábellel forscan segítségével tudsz kényszerített regent indítani.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8249 Dátum:
2016.02.24 szerda, 20:09:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.24 szerda, 19:50:00
Esélyes, hogy a megszakított regen miatt írta ki ugyanis higul az olaj ilyenkor ami a motor károsodását is okozhatja. Ha jól emlékszem alf három megszakított regen után mondta, hogy írja az olajcseret.
Igen elm kábellel forscan segítségével tudsz kényszerített regent indítani.
5 vagy 6 sikertelen után....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ