Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254771 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:14:44 »

Sziasztok.
Szerintem rossz üzemanyagot tankoltam. A tankolás után pár km-el rövid ideig rángatott a motor /pár másodperc/. Egyébként még soha nem csinált ilyet. Azután minden ugyanúgy működött mint előtte. De most úgy érzem mintha alapjáraton enyhén remegne. Álló helyben ha lassan felemelem 1500-ra a fordulatot, akkor nem kisimul hanem gyorsabban remeg, mint a régi dízeleknél ha az egyik henger nem megfelelően jár. Ez a fordulat felett nem érzek semmi szokatlant a motor járásában és a teljesítményében, bár ezt a dízelt szinte soha nem vezettem dinamikusan, inkább kényelmesen, menet közben semmit nem veszek észre. Tanácsotokra lenne szükségem, mit csináljak. Cseréljem ki ,vagy használjam  ki az anyagot és hátha jobb lesz másik gázolajjal, vagy már lőttek valaminek a befecskendezésben?  szomoru1 help

Nem vagyok benne biztos, hogy üzemanyag hiba, de én a következőt tenném:
1. Valvoline vagy STP dizi üzemanyag adalékot tennék be az autóba
2. kimennék az autópályára és a szabályok figyelembevételével kicsit dinamikusabban mennék, ha lehet legalább 100km-t.
3. ezek után megnézném a problémát, hogy még létezik-e.

Alapvetően ha valamelyik henger nem izzított, az is néhány perc után üzem meleg, szóval ez nem lenne a gond szerintem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:25:43 »

pierburg szelep hiba milyen jelenségekkel szokott jelentkezni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:29:36 »

pierburg szelep hiba milyen jelenségekkel szokott jelentkezni?

nekem annó a következők voltak:

- Leállításnál kívül erős morgó hang
- gyorsításnál nem azonnal reagált, aztán egyszer csak mintha hátba vágtak volna
- néha beragadt érzés, hogy a turbó mintha nem ideálisan nyomná a levegőt és ezért a motor kicsit erőtlenebb, majd megjött az erő az előző pontban leírtak alapján
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:32:28 »

nekem annó a következők voltak:

- Leállításnál kívül erős morgó hang
- gyorsításnál nem azonnal reagált, aztán egyszer csak mintha hátba vágtak volna
- néha beragadt érzés, hogy a turbó mintha nem ideálisan nyomná a levegőt és ezért a motor kicsit erőtlenebb, majd megjött az erő az előző pontban leírtak alapján
na ilyenek nincsenek, megy szépen. 65-70tempomatnál egyszer csak elkezdett nagyon enyhén rángatni. megelőztem a tötymörgőt, utána nem tudtam előidézni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:34:34 »

na ilyenek nincsenek, megy szépen. 65-70tempomatnál egyszer csak elkezdett nagyon enyhén rángatni. megelőztem a tötymörgőt, utána nem tudtam előidézni

A rángatás szerintem nem pierburg szelep lesz. Az is lehet, hogy csak az üzemanyagban volt valami, figyeld, hogy megismétlődik-e
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:37:18 »

A rángatás szerintem nem pierburg szelep lesz. Az is lehet, hogy csak az üzemanyagban volt valami, figyeld, hogy megismétlődik-e
hnap gurulok egyet diaggal, aztán kiderül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 07:36:47 »

Nem vagyok benne biztos, hogy üzemanyag hiba, de én a következőt tenném:
1. Valvoline vagy STP dizi üzemanyag adalékot tennék be az autóba
2. kimennék az autópályára és a szabályok figyelembevételével kicsit dinamikusabban mennék, ha lehet legalább 100km-t.
3. ezek után megnézném a problémát, hogy még létezik-e.

Alapvetően ha valamelyik henger nem izzított, az is néhány perc után üzem meleg, szóval ez nem lenne a gond szerintem.
Attól tartok, ha beleöntök adalékot a tankba és nem javul meg mert mondjuk tönkrement a befecskendező, akkor már nem tudom bebizonyítani, hogy rossz minőséget tankoltam. Mennyire szoktak elromlani rossz anyag miatt? Persze ha csekély az esélye akkor ez az első lépés.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 09:10:07 »

Attól tartok, ha beleöntök adalékot a tankba és nem javul meg mert mondjuk tönkrement a befecskendező, akkor már nem tudom bebizonyítani, hogy rossz minőséget tankoltam. Mennyire szoktak elromlani rossz anyag miatt? Persze ha csekély az esélye akkor ez az első lépés.

Mielőtt hazavágod a kocsid:

- Ne tégy bele semmilyen adalékot, BAROMShÁG!!! Ha már károsodott bármely alk. nem fog javítani a helyzeten!
- Vidd el szakműhelybe, nézesd meg a csúcsokat, a szhar (víz, magas kéntartalom, egyéb szennyeződés...) anyag pillanatok alatt nyírja ki! (Legnagyobb ellensége a CR-eknek...)
- Ne járj vele, amíg meg nem nézetted, pályára dinamikusan kijáratni belőle a szhar anyagot meg végképp ne! Ha nélkülözhetlen az autó, tankold tele OMV prémiummal és reméld a legjobbakat, de szervíz!!!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 09:15:09 »

Nem vagyok benne biztos, hogy üzemanyag hiba, de én a következőt tenném:
1. Valvoline vagy STP dizi üzemanyag adalékot tennék be az autóba
2. kimennék az autópályára és a szabályok figyelembevételével kicsit dinamikusabban mennék, ha lehet legalább 100km-t.
3. ezek után megnézném a problémát, hogy még létezik-e.

Alapvetően ha valamelyik henger nem izzított, az is néhány perc után üzem meleg, szóval ez nem lenne a gond szerintem.

Csaba!

Most azt tanácsoltad pont, ha el van repedve az sípcsontod, rúgj bele egy fába és lehet helyrejön! Nem fog...  Angry
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 10:56:54 »

Csaba!

Most azt tanácsoltad pont, ha el van repedve az sípcsontod, rúgj bele egy fába és lehet helyrejön! Nem fog...  Angry

Szerintem nem, sokszor előfordul, hogy a rossz minőségű üzemanyag nem károsít még semmit, de lerakódik a porlasztócsúcsokra. Amit írtam tapasztalat, az avensys-emen pl pont ez segített. Az sem járt egyenletesen adott tartományok között és előtte vacak kúton tankoltam. Pont azt csináltam amit leírtam és soha nem volt vele többet gondom, bár tény, hogy utána csak 200eKm-t mentem vele.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:02:32 »

Attól tartok, ha beleöntök adalékot a tankba és nem javul meg mert mondjuk tönkrement a befecskendező, akkor már nem tudom bebizonyítani, hogy rossz minőséget tankoltam. Mennyire szoktak elromlani rossz anyag miatt? Persze ha csekély az esélye akkor ez az első lépés.

mikori az autód? Mennyire van időd pereskedni. Ha úgy látod a rossz üzemanyag miatt ment tönkre az autó és az üzemanyag állomás valami nagy márka (Shell, OMV, MOL...), akkor esetleg néhány év és sok-sok pénzzel van lehetőséged bebizonyítani, ha azóta sehol máshol nem tankoltál. Ha valami lukoil vagy társaihoz hasonlónál tankoltál, akkor kb felejtős az egész, hogy be fogod tudni bizonyítani, mert úgy is valamelyik alkalmazottra kenik, ha bizonyíthatóan a miatt és persze annak meg semmije nem lesz.

Ha a befecskendező tönkrement, akkor ezzel nem hinném, hogy rontasz rajta, akkor úgy is befecskendező csere. Persze nyilván a legjobb, ha elviszed szervizbe, kiveszik a befecskendezőket, egyenként megmérik, aztán néznek üzemanyag nyomást.... Szóval ez a legjobb, de nem is olcsó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:32:27 »

Szerintem nem, sokszor előfordul, hogy a rossz minőségű üzemanyag nem károsít még semmit, de lerakódik a porlasztócsúcsokra. Amit írtam tapasztalat, az avensys-emen pl pont ez segített. Az sem járt egyenletesen adott tartományok között és előtte vacak kúton tankoltam. Pont azt csináltam amit leírtam és soha nem volt vele többet gondom, bár tény, hogy utána csak 200eKm-t mentem vele.

Túl nagy a tét a próbálgatásra! De tudjátok, mit? Azt csináltok amit akartok...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:45:00 »

Túl nagy a tét a próbálgatásra! De tudjátok, mit? Azt csináltok amit akartok...  eplus2 eplus2

értem én, de mondjuk ha *** a porlasztócsúcs, akkor mi történhet? Ha ***, akkor cserélni kell, ha belekerül az adalékanyag és leszedi a csúcs végéről a ganét, akkor max cseréni kell. Eddig nem látom a különbséget. Komolyan érdekel, hogy mi lehet az, amin ronthat.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:49:52 »

mikori az autód? Mennyire van időd pereskedni. Ha úgy látod a rossz üzemanyag miatt ment tönkre az autó és az üzemanyag állomás valami nagy márka (Shell, OMV, MOL...), akkor esetleg néhány év és sok-sok pénzzel van lehetőséged bebizonyítani, ha azóta sehol máshol nem tankoltál. Ha valami lukoil vagy társaihoz hasonlónál tankoltál, akkor kb felejtős az egész, hogy be fogod tudni bizonyítani, mert úgy is valamelyik alkalmazottra kenik, ha bizonyíthatóan a miatt és persze annak meg semmije nem lesz.

Ha a befecskendező tönkrement, akkor ezzel nem hinném, hogy rontasz rajta, akkor úgy is befecskendező csere. Persze nyilván a legjobb, ha elviszed szervizbe, kiveszik a befecskendezőket, egyenként megmérik, aztán néznek üzemanyag nyomást.... Szóval ez a legjobb, de nem is olcsó.
2007-es, auchannál tankoltam.  
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:51:29 »

értem én, de mondjuk ha *** a porlasztócsúcs, akkor mi történhet? Ha ***, akkor cserélni kell, ha belekerül az adalékanyag és leszedi a csúcs végéről a ganét, akkor max cseréni kell. Eddig nem látom a különbséget. Komolyan érdekel, hogy mi lehet az, amin ronthat.

Látod Csaba, ez a baj Veled, hogy mindig ferdítesz!?!? Senki nem mondott olyanokat, amiket képzelgéseid diktálnak!

Akkor most had idézzek egy klasszikust:

"...- Ne tégy bele semmilyen adalékot, BAROMShÁG!!! Ha már károsodott bármely alk. nem fog javítani a helyzeten!..."

Regelj le!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:56:54 »

Látod Csaba, ez a baj Veled, hogy mindig ferdítesz!?!? Senki nem mondott olyanokat, amiket képzelgéseid diktálnak!

Akkor most had idézzek egy klasszikust:

"...- Ne tégy bele semmilyen adalékot, BAROMShÁG!!! Ha már károsodott bármely alk. nem fog javítani a helyzeten!..."

Regelj le!  eplus2 eplus2

Soha nem ferdítek és nem regelek le.

Azért értelmezzük ezt a mondatot is ahol ott van egy nagy "Ha". Aztán ott van a másik, hogy nem fog javítani. De azt nem írod, hogy rontani fog, mégpedig ezt vagy azt. Akkor miért is "BAROMShÁG"? Tehát egyenlőre még semmilyen tény nincs a mögött, hogy ez "BAROMShÁG" lenne, illetve, hogy problémát okozna, ahogy az sem, hogy nem oldhat meg esetlegesen valami apró problémát.

Akkor most ott tartunk, hogy a javasolt eljárás nem ront a helyzeten, ha az alkatrész rossz, akkor azon nem ront tovább, de valamilyen ismeretlen okból te nem javaslod.

Akkor hol is ferdítettem én?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:14:20 »

Soha nem ferdítek és nem regelek le.

Azért értelmezzük ezt a mondatot is ahol ott van egy nagy "Ha". Aztán ott van a másik, hogy nem fog javítani. De azt nem írod, hogy rontani fog, mégpedig ezt vagy azt. Akkor miért is "BAROMShÁG"? Tehát egyenlőre még semmilyen tény nincs a mögött, hogy ez "BAROMShÁG" lenne, illetve, hogy problémát okozna, ahogy az sem, hogy nem oldhat meg esetlegesen valami apró problémát.

Akkor most ott tartunk, hogy a javasolt eljárás nem ront a helyzeten, ha az alkatrész rossz, akkor azon nem ront tovább, de valamilyen ismeretlen okból te nem javaslod.

Akkor hol is ferdítettem én?

Szerintem ne vitázz vele, felesleges.  Roll Eyes

Csak hogy megerősítselek egyáltalán nem baromság az adalék mindenképp először ezzel próbálkoznék és nem az injektorok bemérésével.
Nekem a 2 literes Hdi motoros suzukinál helyre hozta a rángatást hideg motornál. Hidegen rángatott, egyenletlenül járt a motor egy teli tank adalékolás után helyre jött. Azóta is jó...

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:24:43 »

Szerintem ne vitázz vele, felesleges.  Roll Eyes

Csak hogy megerősítselek egyáltalán nem baromság az adalék mindenképp először ezzel próbálkoznék és nem az injektorok bemérésével.
Nekem a 2 literes Hdi motoros suzukinál helyre hozta a rángatást hideg motornál. Hidegen rángatott, egyenletlenül járt a motor egy teli tank adalékolás után helyre jött. Azóta is jó...



1. Ja, Trannyó-val ne vitatkozzatok. Valószínű a dpf egyik csöve neki az utastérbe van bekötve és rengeteg kormot, meg káros gázokat szívogat...  eplus2

2. A 2 literes hdi suzuki (suzukiban volt dízel, ráadásul hdi, ráadásul kétezres??? ) meg valószínű adalék nélkül is meggyógyult volna...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:29:07 »

1. Ja, Trannyó-val ne vitatkozzatok. Valószínű a dpf egyik csöve neki az utastérbe van bekötve és rengeteg kormot, meg káros gázokat szívogat...  eplus2

2. A 2 literes hdi suzuki (suzukiban volt dízel, ráadásul hdi, ráadásul kétezres??? ) meg valószínű adalék nélkül is meggyógyult volna...

Igen, ésdemivel a dpf a durva retket nem szűri, csak a finomat (a kis válogatós...  eplus2 eplus2) ezért én mindent az egérszelepre bízok, de kudarcot vallott!

Adalékot a krákogó dízelnek!  git git git
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:39:56 »

1. Ja, Trannyó-val ne vitatkozzatok. Valószínű a dpf egyik csöve neki az utastérbe van bekötve és rengeteg kormot, meg káros gázokat szívogat...  eplus2

2. A 2 literes hdi suzuki (suzukiban volt dízel, ráadásul hdi, ráadásul kétezres??? ) meg valószínű adalék nélkül is meggyógyult volna...

Tudatlanság ellen: Vitara. Dízel, ráadásul hdi, ráadásul kétezres.  beka3
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16591

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:41:10 »

Tudatlanság ellen: Vitara. Dízel, ráadásul hdi, ráadásul kétezres.  beka3
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16591



Ez mergamotoros?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:49:26 »

Adalékot a krákogó dízelnek!  git git git

Mondjuk ez még mindig nem válasz, hogy miért ne. Tényleg érdekel, hogy miért ne, mert végiggondolva nem látom, hogy miért ne. Valószínűleg te már találkoztál konkrét esettel ami alátámassza, hogy ne, de nem árulod el.

Az ember az autóit használva, bizonyos dolgokat megtanul, hall szakiktól, van amire magától jön rá és van amit valamilyen közösség infói alapján ismer meg. Én ezek alapján szoktam elmondani, hogy mit csináltam, csinálnék, de soha nem mondtam, hogy ez a tuti. Nem szoktam olyat mondani ami problémát okoz, ha van róla tudomásom
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:50:48 »



Az ember az autóit használva, bizonyos dolgokat megtanul, hall szakiktól

A halak is szerelnek autókat?  eplus2 vigyor3 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:51:38 »

A halak is szerelnek autókat?  eplus2 vigyor3 nyes

az hal, ez viszont hall Cheesy hány füled van?  nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 13:00:33 »

az hal, ez viszont hall Cheesy hány füled van?  nyes  nyes

Azt hittem csak a szokásos hejesirásodat hozod...  vigyor3

Regelj le!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 13:04:53 »

Azt hittem csak a szokásos hejesirásodat hozod...  vigyor3
beka3

Válasz
Regelj le!  hehe

Nem  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 13:41:23 »

Mondjuk ez még mindig nem válasz, hogy miért ne. Tényleg érdekel, hogy miért ne, mert végiggondolva nem látom, hogy miért ne. Valószínűleg te már találkoztál konkrét esettel ami alátámassza, hogy ne, de nem árulod el.

Az ember az autóit használva, bizonyos dolgokat megtanul, hall szakiktól, van amire magától jön rá és van amit valamilyen közösség infói alapján ismer meg. Én ezek alapján szoktam elmondani, hogy mit csináltam, csinálnék, de soha nem mondtam, hogy ez a tuti. Nem szoktam olyat mondani ami problémát okoz, ha van róla tudomásom

Csaba!

Jó rendben elmondom amit tudok:

Amit a go. szűrő nem csíp el, az nem a retek (kosz, por, szennyeződés...), mert a retek marad a szűrőben. Ezen adalékok égésfokozó szerepet játszanak, illetve a kenésjavító és tisztító funkciót töltenek be a CR befecskendező rendszerekben. A csúcsok esetében, -itt most taglajuk a gané go. esetét- a fő gondot a víz és azok a szennyek okozzák, melyek túljutnak a go. szűrőn. Negatív hatásként jelentkezhet a porlasztási kép kisebb - nagyobb mértékű változása, -ez vezethet rendellenes működéshez-, (ha szerencsések vagyunk, ezesetben a öntisztulás is lehetséges) illetve szélsőséges esetben nagymértékű kopás vagy árkosodás a csúszkán, ez már viszont visszafordíthatatlan.

Azon adalékanyagok, melyek ezt a funkciót (elsődlegesen kenés) ellátják, normális kutakon az üzemanyaghoz vannak adagolva, nem érdemes külön bevinni, ergo fölösleges, xart sem használ, de nem is ront... Placebó hatásuk ellenben kiváló! Attól javult meg a kocsim, hogy telelöktem normális gázolajjal és ráküldtem egy estépét!  afro1 Az magától is, jobban mondva a normális gázolajtól is megjavult volna...

Ajánlom még alábbi cikket is, hellyel-közzel ugyanazt írja le, amit én hallottam:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/

Forrás: Horváth László - CR dízeljavító szakember. Volt szerencsém egyszer 3-4 órát beszélgetni vele, miközben az MK3 - asomat javította a működésükről, haláluk okairól stb...

Határozottan kerülendő márkaként a kagylós kutakat említette, ez érdekes azért... Adalékaik annyira erősek, hogy gondatlan adagolás esetén, akár a CR szivattyú falát is képesek "kikezdeni".

De mostmár tényleg csináljon mindenki amit akar!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:11:40 »



Forrás: Horváth László - CR dízeljavító szakember. Volt szerencsém egyszer 3-4 órát beszélgetni vele, miközben az MK3 - asomat javította a működésükről, haláluk okairól stb...



De most komolyan, elviszel hozzá egy rozzant mk3-ast és arról beszélgetsz vele, hogy hogyan működnek a szerelők és mik a halálozási statisztikáik?  hehe

Kijaza a Horváth Laci? Olyan, mint a Tibi? Csak már ír az elektronikus sajtóba? Te mindig hiszel Tibinek?     eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:52:31 »

De most komolyan, elviszel hozzá egy rozzant mk3-ast és arról beszélgetsz vele, hogy hogyan működnek a szerelők és mik a halálozási statisztikáik?  hehe

Kijaza a Horváth Laci? Olyan, mint a Tibi? Csak már ír az elektronikus sajtóba? Te mindig hiszel Tibinek?     eplus2

Ááááh, egy fiktív szamócaárus a nagybanin, csak a hitelesség kedvéért!  eplus2 eplus2

Tibinek meg perszehogy hinnék, ha látnám erre, de sajnos kicsináltad innen...  duhos2 duhos2 duhos2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 20:00:45 »

Szerintem nem, sokszor előfordul, hogy a rossz minőségű üzemanyag nem károsít még semmit, de lerakódik a porlasztócsúcsokra. Amit írtam tapasztalat, az avensys-emen pl pont ez segített. Az sem járt egyenletesen adott tartományok között és előtte vacak kúton tankoltam. Pont azt csináltam amit leírtam és soha nem volt vele többet gondom, bár tény, hogy utána csak 200eKm-t mentem vele.
Végtelen nagy probléma nincs, nem szaggat, nincs hullámzó alapjárat és húz is rendesen. Csak alapjáraton rezonál jobban mint régen. Amikor teletankoltam a kérdéses anyaggal még volt benne 28 liter/mert 42 tudtam belerakni/. Most öntöttem bele egy flakon adalékot és újra teletankoltam, csak most az OMV-nél/30 liter/. Ha rossz is volt az anyag talán szerencsém volt, hogy még volt benne annyi.
Most várok.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2016.03.08 kedd, 10:56:21 »

Végtelen nagy probléma nincs, nem szaggat, nincs hullámzó alapjárat és húz is rendesen. Csak alapjáraton rezonál jobban mint régen. Amikor teletankoltam a kérdéses anyaggal még volt benne 28 liter/mert 42 tudtam belerakni/. Most öntöttem bele egy flakon adalékot és újra teletankoltam, csak most az OMV-nél/30 liter/. Ha rossz is volt az anyag talán szerencsém volt, hogy még volt benne annyi.
Most várok.

mi meg várjuk a fejleményeket
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2016.03.08 kedd, 15:20:34 »

mi meg várjuk a fejleményeket
Fogyasztom az anyagot, majd megírom a híreket.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Gerappa
Vendég
« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 18:31:49 »

Üdv ! Segitségre lenne szügségem. Tegnap az actuatort át vizsgáltuk barátommal , mert kaptam egy ötletet hogy talán ez lehet az oka annak , hogy mikor négyesbe váltok es hirtelen lepadlozom a pedált hirtelen elmegy az erő az autóból es nagyon lassan kezd gyorsulni. Szinte mintha megállna a mutató ! Mi mar minden lehetséges hozzáférhető helyet atvizsgáltunk csővektol elkezdve egrt tisztitva map szenzort cserelve meg a maf is cserelve lett. Na szóval leszedtük az autóban az actuatort es nezegettük, hogy nincs e elromolva, de nem volt, nem tapasztaltunk olyan hibat magában az elektronikában, áramot adtunk neki is és a kar nyitott es zárt. De persze nem nagyon értünk hozza. A lényeg amiért irok, hogy maga az a kar amit állit az actuator nem volt valami jó latvany olyan volt mintha egy papir zacskót lebegtettünk volna, lötyögött le-fel könnyedén (hogy ennek igy kell e lennie). Szeretnek ebben tanácsot kérni mielöbb szeretnék ezen a hibán túl lenni minden fele tanácsot meghallgatok. De van hiba kod is ami P0089 es ami a tüzelő anyag nyomasszabályzóra panaszkodik . Várom válaszaitokat.!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 18:38:57 »

Üdv ! Segitségre lenne szügségem. Tegnap az actuatort át vizsgáltuk barátommal , mert kaptam egy ötletet hogy talán ez lehet az oka annak , hogy mikor négyesbe váltok es hirtelen lepadlozom a pedált hirtelen elmegy az erő az autóból es nagyon lassan kezd gyorsulni. Szinte mintha megállna a mutató ! Mi mar minden lehetséges hozzáférhető helyet atvizsgáltunk csővektol elkezdve egrt tisztitva map szenzort cserelve meg a maf is cserelve lett. Na szóval leszedtük az autóban az actuatort es nezegettük, hogy nincs e elromolva, de nem volt, nem tapasztaltunk olyan hibat magában az elektronikában, áramot adtunk neki is és a kar nyitott es zárt. De persze nem nagyon értünk hozza. A lényeg amiért irok, hogy maga az a kar amit állit az actuator nem volt valami jó latvany olyan volt mintha egy papir zacskót lebegtettünk volna, lötyögött le-fel könnyedén (hogy ennek igy kell e lennie). Szeretnek ebben tanácsot kérni mielöbb szeretnék ezen a hibán túl lenni minden fele tanácsot meghallgatok. De van hiba kod is ami P0089 es ami a tüzelő anyag nyomasszabályzóra panaszkodik . Várom válaszaitokat.!
Q: olyasmivel próbálkoztál már, hogy üzianyag szűrő csere?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 20:49:35 »

Üdv ! Segitségre lenne szügségem. Tegnap az actuatort át vizsgáltuk barátommal , mert kaptam egy ötletet hogy talán ez lehet az oka annak , hogy mikor négyesbe váltok es hirtelen lepadlozom a pedált hirtelen elmegy az erő az autóból es nagyon lassan kezd gyorsulni. Szinte mintha megállna a mutató ! Mi mar minden lehetséges hozzáférhető helyet atvizsgáltunk csővektol elkezdve egrt tisztitva map szenzort cserelve meg a maf is cserelve lett. Na szóval leszedtük az autóban az actuatort es nezegettük, hogy nincs e elromolva, de nem volt, nem tapasztaltunk olyan hibat magában az elektronikában, áramot adtunk neki is és a kar nyitott es zárt. De persze nem nagyon értünk hozza. A lényeg amiért irok, hogy maga az a kar amit állit az actuator nem volt valami jó latvany olyan volt mintha egy papir zacskót lebegtettünk volna, lötyögött le-fel könnyedén (hogy ennek igy kell e lennie). Szeretnek ebben tanácsot kérni mielöbb szeretnék ezen a hibán túl lenni minden fele tanácsot meghallgatok. De van hiba kod is ami P0089 es ami a tüzelő anyag nyomasszabályzóra panaszkodik . Várom válaszaitokat.!
......és villog a malacfarka.gondolom.vészüzem. nem kell taláégatni.diagnosztika pontosan megmondja.eddig biztosan üzemanyagrandszeri gond  hibakód alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerappa
Vendég
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:08:04 »

Üzemanyag szűrő volt már cserelve 8 hónapja, de csak 5000 km ment.! Nem villog nem jelez semmit a műszerfalon laptoppal mértük be !
Naplózva
Gerappa
Vendég
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:12:24 »

De az autó fogyasztása a pillanatnyi fogyasztas mutatja a műszerfalon , hogy áramlik az űzemanyag mert zabal mint az atom olyankor
Naplózva
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:22:21 »

Sziasztok

Aszt szeretném kérdezni hogy lassan vezérlés csere előtt állok ( 2.0 TDCI ), melyik dátumot figyeljem szerintetek a 10 évet vagy a 200000 km ??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:39:04 »

Sziasztok

Aszt szeretném kérdezni hogy lassan vezérlés csere előtt állok ( 2.0 TDCI ), melyik dátumot figyeljem szerintetek a 10 évet vagy a 200000 km ??
amelyik előbb eléri.gondolom a km.nincs még 10éves mk4..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2016.03.15 kedd, 14:53:02 »

De az autó fogyasztása a pillanatnyi fogyasztas mutatja a műszerfalon , hogy áramlik az űzemanyag mert zabal mint az atom olyankor

világít a check engine lámpa. Ha igen, akkor a motor vészüzembe van. Vidd el hozzáértő szakihoz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:35:06 »

Sziasztok

Aszt szeretném kérdezni hogy lassan vezérlés csere előtt állok ( 2.0 TDCI ), melyik dátumot figyeljem szerintetek a 10 évet vagy a 200000 km ??

Én csak egy dátumot látok, a 10 év... Vagy neked a km is az?  hehe

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:42:28 »

Én csak egy dátumot látok, a 10 év... Vagy neked a km is az?  hehe



Kötekedő szhemét vagy!  eplus2 eplus2

10év / 200K km / vagy 5784 kormányfordulat a vezérléscsere előírása, amelyik hamarabb megvan!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:53:08 »

Kötekedő szhemét vagy!  eplus2 eplus2

10év / 200K km / vagy 5784 kormányfordulat a vezérléscsere előírása, amelyik hamarabb megvan!

 wave

 nyes  nyes kormányfordulat?  nyes  nyes 4 évente
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2016.03.16 szerda, 13:00:07 »



10év / 200K km / vagy 5784 kormányfordulat a vezérléscsere előírása, amelyik hamarabb megvan!



Itt a sorrend számít? Azaz

10 év, ha az eltelt, akkor csak akkor, ha 200 e km és az is csak akkor, ha meg van a kormányfordulat? A kormányfordulatnál a jobbra-balra számít? összeadódik, vagy kiegyenlíti egymást?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2016.03.16 szerda, 13:04:44 »

Itt a sorrend számít? Azaz

10 év, ha az eltelt, akkor csak akkor, ha 200 e km és az is csak akkor, ha meg van a kormányfordulat? A kormányfordulatnál a jobbra-balra számít? összeadódik, vagy kiegyenlíti egymást?  hehe

Ofc! Csak balra vagy csak jobbra! Ellentétes irányban nullázódik... legalábbis a mergáknál így van!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2016.03.16 szerda, 13:15:20 »

Itt a sorrend számít? Azaz

10 év, ha az eltelt, akkor csak akkor, ha 200 e km és az is csak akkor, ha meg van a kormányfordulat? A kormányfordulatnál a jobbra-balra számít? összeadódik, vagy kiegyenlíti egymást?  hehe
akkor a motorfékkel megtett km kivonódik a pozitív egész számok halmazából.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2016.03.16 szerda, 16:20:05 »

hamár nagyon rákattantunk az egynyócra, akkor lenne egy kérdésem is. 1.8-on EGR dugózás:
1. egyszerűe-e?
2. hibaíkód mentesen megoldható-e?
3. érdemes-e?

2.0-n nagyon egyszerű volt egyrészt mert Vik megcsinálta nekem, másrészt mert nem annyira bonyi az EGR.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2016.03.16 szerda, 16:32:58 »

hamár nagyon rákattantunk az egynyócra, akkor lenne egy kérdésem is. 1.8-on EGR dugózás:
1. egyszerűe-e?
2. hibaíkód mentesen megoldható-e?
3. érdemes-e?

2.0-n nagyon egyszerű volt egyrészt mert Vik megcsinálta nekem, másrészt mert nem annyira bonyi az EGR.

1.8 esetében, ha Vik csinálja, ugyanazt érzed, azaz semmi különbséget.  Cheesy

Ez a bonyi szó meg a dugózás mellett nagyon bhuzis.

Regelj le!  nyes eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2016.03.16 szerda, 16:38:07 »

hamár nagyon rákattantunk az egynyócra, akkor lenne egy kérdésem is. 1.8-on EGR dugózás:
1. egyszerűe-e?
2. hibaíkód mentesen megoldható-e?
3. érdemes-e?

2.0-n nagyon egyszerű volt egyrészt mert Vik megcsinálta nekem, másrészt mert nem annyira bonyi az EGR.

Nekem le van dugózva! Egyszerű volt, nincs hibakód, és persze, h érdemes, mert nem jut vissza a korom, ezáltal nem tud lerakódni sehova a szívó oldalon! nyes
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2016.03.16 szerda, 16:41:54 »

1.8 esetében, ha Vik csinálja, ugyanazt érzed, azaz semmi különbséget.  Cheesy

Ez a bonyi szó meg a dugózás mellett nagyon bhuzis.

Regelj le!  nyes eplus2

nem regelek le beeeeeeeeeeeee
 nyes  nyes  nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.