Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:14:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254086 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2017.08.23 szerda, 16:46:37 »

Sziasztok

Van egy 2012-es 2.0 TDCI FL utáni mondeom.
èn még nem igazán észleltem, hogy mikor regenerál ( persze mert nem értek hozzá és nem is nagyon figyeltem ) Miskolc-Németország között használom, nagyon kevés városi forgalom van benne.
letöltöttem a Forscan- progit van is hozzá OBD olvasóm ( halkan nevessen mindenki ha hülyeségt írok ), ma akartam csinálni vele egy regenerációt el is jutottam vele 16%-ig, itt visszavette a fordulatot, majd azt írta állitsam le a kocsit és vegyem fel a kapcsolatot a fejlesztökkel!!!
Ez gondolom a program fejlesztökre gondol nem a ford mérnökökre :-), ja a programhoz megcsináltam a regisztációt is tehát elvileg teljesen jó.

Mi lehet a hiba?
illetve nem találom, hogy hol lehet kiolvasni az utolsó regenerálást sem, meg, hogy mennyire van elkoszolódva......
Amúgy semmilyen hiba nincs a kicsiba kiolvasva és nincs is ( le kopp.)

Köszönöm.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2017.08.23 szerda, 17:55:55 »

Üdv!
Valamiféle megoldás már akad a kartergáz szűrésére ezen tipusnál? Ott is irdatlan mennyiségü mocsok jut a szivóoldalra és elgondolkodtam, hogy miként lehetne szűrni?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:14:08 »

Üdv!
Valamiféle megoldás már akad a kartergáz szűrésére ezen tipusnál? Ott is irdatlan mennyiségü mocsok jut a szivóoldalra és elgondolkodtam, hogy miként lehetne szűrni?

Amennyire kell, van az szűrve gyárilag.
Bár még nem jutottak el a cserélhető megoldásig a Fordék....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:19:56 »

Amennyire kell, van az szűrve gyárilag.
Bár még nem jutottak el a cserélhető megoldásig a Fordék....

Lehet a nagy darabokat kiszűri, de az olajgőz, ami ugy igencsak rosszat tesz a szivó oldalnak, az bejut gond nélkül. És bekötni a csőbe nem lehet valamiféle olajlecsapatót? Vagy pl ledugozni a szivosoron a bemenetet és a cső végére tenni egy lecsapatót?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:22:36 »

Lehet a nagy darabokat kiszűri, de az olajgőz, ami ugy igencsak rosszat tesz a szivó oldalnak, az bejut gond nélkül. És bekötni a csőbe nem lehet valamiféle olajlecsapatót? Vagy pl ledugozni a szivosoron a bemenetet és a cső végére tenni egy lecsapatót?

Az olajgőz miért tesz rosszat?

Meg vannak tervezve a nyomásviszonyok egy motorban. Lehet nem kellene belepiszkálni.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:30:20 »

Az olajgőz miért tesz rosszat?

Meg vannak tervezve a nyomásviszonyok egy motorban. Lehet nem kellene belepiszkálni.....

Ha árthat, akkor nem nyúlok hozzá persze. Csak kiváncsiskodok.
Az olajgőz azért fura nekem, mert egy agyonszűrt levegővel táplálkozó szivosorba beküldjük a trutyit, ami idővel letapadhat, tömit, eldugit.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:35:15 »

Ha árthat, akkor nem nyúlok hozzá persze. Csak kiváncsiskodok.
Az olajgőz azért fura nekem, mert egy agyonszűrt levegővel táplálkozó szivosorba beküldjük a trutyit, ami idővel letapadhat, tömit, eldugit.

Az olajgőz nem trutyi.
Nem tapad le, nem tömít, nem dugít el.

Nagyon régóta így vannak tervezve a motorok, függetlenül a tüzelőanyagtól. Hidd el, nem okoz problémát.

Ha a turbó kezdi hordani az olajat és az keveredik a dízel kormóló égéstermékével (EGR-en keresztül) abból lehet olajsár. Ezt tudja a kormólós büdöske....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:36:02 »

Az olajgőz nem trutyi.
Nem tapad le, nem tömít, nem dugít el.

Nagyon régóta így vannak tervezve a motorok, függetlenül a tüzelőanyagtól. Hidd el, nem okoz problémát.

Ha a turbó kezdi hordani az olajat és az keveredik a dízel kormóló égéstermékével (EGR-en keresztül) abból lehet olajsár. Ezt tudja a kormólós büdöske....  eplus2

Értem. Azért gondoltam a trutyit, mert anno volt egy C20NE astra gsi-m és annak a kartergáz csővéből évente ki lehetett mosni egy adag olajsarat.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:37:57 »

Valaki amugy szedett már szét szivosort ennél a motornál? Ha igen, akkor mennyire macera és mire kell figyelni? O gyűrű csere elött állok és ha házilag megoldható, akkor nem várok heteket a szervizre.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:39:04 »

Értem. Azért gondoltam a trutyit, mert anno volt egy C20NE astra gsi-m és annak a kartergáz csővéből évente ki lehetett mosni egy adag olajsarat.

Mert az egy fhos volt...ahogy az összes opel.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:42:58 »

Mert az egy fhos volt...ahogy az összes opel.  eplus2

Naaaa! Az a motor kifejezetten megbizható és jó konstrukció volt! Ráadásul erős a kategóriájában.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:45:00 »

Valaki amugy szedett már szét szivosort ennél a motornál? Ha igen, akkor mennyire macera és mire kell figyelni? O gyűrű csere elött állok és ha házilag megoldható, akkor nem várok heteket a szervizre.

Fedél le, tömítés csere, fedél vissza.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:20:33 »

Fedél le, tömítés csere, fedél vissza.

Köszi! Ezt igy én is gondoltam.  vigyor3 De az egyszerüsitett leirásod arra utalhat, hogy nincs különösebb gond egy ilyen művelet folyamán.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:23:51 »

Köszi! Ezt igy én is gondoltam.  vigyor3 De az egyszerüsitett leirásod arra utalhat, hogy nincs különösebb gond egy ilyen művelet folyamán.

Valakinek nincs....valakinek van.  Roll Eyes
Gondot mindig tud csinálni magának az ember.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:40:00 »

Valakinek nincs....valakinek van.  Roll Eyes
Gondot mindig tud csinálni magának az ember.  wave

Azért igyekszem nem tul nagy galibát csinálni.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2017.08.23 szerda, 22:20:49 »

Sziasztok

Van egy 2012-es 2.0 TDCI FL utáni mondeom.
èn még nem igazán észleltem, hogy mikor regenerál ( persze mert nem értek hozzá és nem is nagyon figyeltem ) Miskolc-Németország között használom, nagyon kevés városi forgalom van benne.
letöltöttem a Forscan- progit van is hozzá OBD olvasóm ( halkan nevessen mindenki ha hülyeségt írok ), ma akartam csinálni vele egy regenerációt el is jutottam vele 16%-ig, itt visszavette a fordulatot, majd azt írta állitsam le a kocsit és vegyem fel a kapcsolatot a fejlesztökkel!!!
Ez gondolom a program fejlesztökre gondol nem a ford mérnökökre :-), ja a programhoz megcsináltam a regisztációt is tehát elvileg teljesen jó.

Mi lehet a hiba?
illetve nem találom, hogy hol lehet kiolvasni az utolsó regenerálást sem, meg, hogy mennyire van elkoszolódva......
Amúgy semmilyen hiba nincs a kicsiba kiolvasva és nincs is ( le kopp.)

Köszönöm.

Tökéletesen felesleges volt ezt csinálnod. Az volt a hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 09:04:26 »

Tökéletesen felesleges volt ezt csinálnod. Az volt a hiba.

köszi, akkor ezt nem eröltetem! :-)))
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 09:16:23 »

köszi, akkor ezt nem eröltetem! :-)))
Ha minden rendben a kocsival, akkor én nem csináltam volna statikus regenerációt, minek szivassam a motort + környezetet.
Az értékeket amúgy a "Dashboard" menüpontban lehet hozzáadogatni a PCM modul PID-jei közül.  vigyor3
Legalább is Androidon így van, PC-n is hasonló lehet, csak azt nem tudom fejből.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 14:21:09 »

Sziasztok! Holnap megyek és megpróbálom a korábban említett Mondeo-t vegvásárolni, ha a szerelő -akit viszek- is rámondja az áldást. Egyre több kétely ébredt bennem, hogy biztos jól járok-e vele, mert a tempomat és tolatóradar is hiányzik a felszerletségei közül.
De nem is sopánkodom előre, mert biztos csak én parázok erre annyira rá. Jó lesz ez!
Az elmúlt hónapokban sokat olvastam a Fordokról, azonbelül is a Mondeokról. Láttam azt is hogy vannak 2.2-es motorral szerelt vasak, amelyekről nem sok mindent osztottak meg, csak annyit ha megfelelően látható az előélete, akkor semmi gond vele. Szerintetek, valakinek személyes vélemények.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 14:59:22 »

Sziasztok! Holnap megyek és megpróbálom a korábban említett Mondeo-t vegvásárolni, ha a szerelő -akit viszek- is rámondja az áldást. Egyre több kétely ébredt bennem, hogy biztos jól járok-e vele, mert a tempomat és tolatóradar is hiányzik a felszerletségei közül.
De nem is sopánkodom előre, mert biztos csak én parázok erre annyira rá. Jó lesz ez!
Az elmúlt hónapokban sokat olvastam a Fordokról, azonbelül is a Mondeokról. Láttam azt is hogy vannak 2.2-es motorral szerelt vasak, amelyekről nem sok mindent osztottak meg, csak annyit ha megfelelően látható az előélete, akkor semmi gond vele. Szerintetek, valakinek személyes vélemények.

A Titaniumban tudomásom szerint alapfelszereltség volt a tempomat. Lehet utólag is pótolni, de szerintem az alvázszám alapján ellenőrizd a felszereltségét:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ha a változatnál nem 60 szerepel, akkor az nem Titanium. Ez az árat befolyásolhatja szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 15:36:17 »

Sziasztok! Holnap megyek és megpróbálom a korábban említett Mondeo-t vegvásárolni, ha a szerelő -akit viszek- is rámondja az áldást. Egyre több kétely ébredt bennem, hogy biztos jól járok-e vele, mert a tempomat és tolatóradar is hiányzik a felszerletségei közül.
De nem is sopánkodom előre, mert biztos csak én parázok erre annyira rá. Jó lesz ez!
Az elmúlt hónapokban sokat olvastam a Fordokról, azonbelül is a Mondeokról. Láttam azt is hogy vannak 2.2-es motorral szerelt vasak, amelyekről nem sok mindent osztottak meg, csak annyit ha megfelelően látható az előélete, akkor semmi gond vele. Szerintetek, valakinek személyes vélemények.

Autóvásárlás szabálya #1: ha kicsit is problémásnak érzed az autót, akkor ne vedd meg.
Ha nem valami ritka felszereltséget keresel (mint én Cheesy), akkor 4-es Mondeo-ból Dunát lehet rekeszteni. Főleg, ha elkezdesz nézelődni mobile.de-n is. Tempomat, tolatóradar elég alap dolgok ma már, biztosan találsz olyat, amiben gyárilag benne vannak. (Amúgy utólag is beszerelhető ez a kettő. Tempomat beszerelést Vik már hirdetett itt, radar se lehet túlságosan bonyolult.)

2.2-esből jóval kisebb a választék. Egyelőre csak annyit tudok mondani róla, hogy elég jól kapkodja a lábát. Hosszú távú tapasztalathoz még el kell teljen egy kis idő Smiley
Átlagos közlekedéshez a 2.0 is elég.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 15:37:19 »

A Titaniumban tudomásom szerint alapfelszereltség volt a tempomat. Lehet utólag is pótolni, de szerintem az alvázszám alapján ellenőrizd a felszereltségét:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ha a változatnál nem 60 szerepel, akkor az nem Titanium. Ez az árat befolyásolhatja szerintem.

Megnéztem az oldalon amit linkeltél és már több helyen is mindenhol 60-as széria látszott. De biztos, hogy a legszerényebb Titanium volt valamikor.
Naplózva
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 15:40:07 »

Autóvásárlás szabálya #1: ha kicsit is problémásnak érzed az autót, akkor ne vedd meg.
Ha nem valami ritka felszereltséget keresel (mint én Cheesy), akkor 4-es Mondeo-ból Dunát lehet rekeszteni. Főleg, ha elkezdesz nézelődni mobile.de-n is. Tempomat, tolatóradar elég alap dolgok ma már, biztosan találsz olyat, amiben gyárilag benne vannak. (Amúgy utólag is beszerelhető ez a kettő. Tempomat beszerelést Vik már hirdetett itt, radar se lehet túlságosan bonyolult.)

2.2-esből jóval kisebb a választék. Egyelőre csak annyit tudok mondani róla, hogy elég jól kapkodja a lábát. Hosszú távú tapasztalathoz még el kell teljen egy kis idő Smiley
Átlagos közlekedéshez a 2.0 is elég.

Ja ésszerű, ha a realitás talaján maradok, mert évente lenne csak vele 2-3 erdélyi túra, meg horvát vagy olasz, a többi városi, országúti használat Magyaroszágon.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2017.08.25 péntek, 17:40:50 »

Sziasztok! Holnap megyek és megpróbálom a korábban említett Mondeo-t vegvásárolni, ha a szerelő -akit viszek- is rámondja az áldást. Egyre több kétely ébredt bennem, hogy biztos jól járok-e vele, mert a tempomat és tolatóradar is hiányzik a felszerletségei közül.
De nem is sopánkodom előre, mert biztos csak én parázok erre annyira rá. Jó lesz ez!
Az elmúlt hónapokban sokat olvastam a Fordokról, azonbelül is a Mondeokról. Láttam azt is hogy vannak 2.2-es motorral szerelt vasak, amelyekről nem sok mindent osztottak meg, csak annyit ha megfelelően látható az előélete, akkor semmi gond vele. Szerintetek, valakinek személyes vélemények.

A tempomat (főként) és tolatóradar hiánya olykor-olykor fájdalmas is tud lenni. Lehet utólag telepíteni, de még egyszerűbb azzal együtt venni. Ha mégis emelett döntesz, akkor -300k Ft a jelenlegi árból legyen az induló alkud, amennyiben tényleg vásárlásra érdemes darab (kevés km, patika állapot...stb.). Komolyan. Legveszélyesebb vevő, az kinek nincs veszteni valója. Neked nincs, legfeljebb keresel másikat, van eladó elég.

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2017.08.25 péntek, 23:06:17 »

A tempomat (főként) és tolatóradar hiánya olykor-olykor fájdalmas is tud lenni. Lehet utólag telepíteni, de még egyszerűbb azzal együtt venni. Ha mégis emelett döntesz, akkor -300k Ft a jelenlegi árból legyen az induló alkud, amennyiben tényleg vásárlásra érdemes darab (kevés km, patika állapot...stb.). Komolyan. Legveszélyesebb vevő, az kinek nincs veszteni valója. Neked nincs, legfeljebb keresel másikat, van eladó elég.

 wave wave
100ból pótólható az a 2 extra gyári cuccokból, és meg nem mondod, hogy nem úgy jött ki a gyárból, csak alvázszámból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2017.08.26 szombat, 20:42:00 »

akkor -300k Ft a jelenlegi árból legyen az induló alkud,
Az eladó meg körberöhög.  smile
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Hzs78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2017.08.26 szombat, 20:58:13 »

Sziasztok,
Visszatekertem a hozzászólásokat egy jó ideig, de nem találtam utalást rá, így megkérdezem, van valakinek tapasztalata a Carbon Celaner kezeléssel?
A face-en fut.
Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:09:06 »

Sziasztok,
Visszatekertem a hozzászólásokat egy jó ideig, de nem találtam utalást rá, így megkérdezem, van valakinek tapasztalata a Carbon Celaner kezeléssel?
A face-en fut.
Köszi!
egy fuelshark-al való kombinálását tudnám elképzelni, hogy biztos elég hatékony legyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:27:45 »

Sziasztok! Visszaolvastam de nem találtam rá választ, ma kiírta hogy ölwechsel bla bla és azt lenne a kérdésem hogy mennyi km-ert mehetek még így vele mert hétfő és keddre kéne még az autó kb 100 km-rt mennék rá és ez mennyire lenne baj a motornak?
Köszi!
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:37:09 »

Sziasztok! Visszaolvastam de nem találtam rá választ, ma kiírta hogy ölwechsel bla bla és azt lenne a kérdésem hogy mennyi km-ert mehetek még így vele mert hétfő és keddre kéne még az autó kb 100 km-rt mennék rá és ez mennyire lenne baj a motornak?
Köszi!

Nyugodtan menj vele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:37:55 »

Sziasztok! Visszaolvastam de nem találtam rá választ, ma kiírta hogy ölwechsel bla bla és azt lenne a kérdésem hogy mennyi km-ert mehetek még így vele mert hétfő és keddre kéne még az autó kb 100 km-rt mennék rá és ez mennyire lenne baj a motornak?
Köszi!
Nyugodtan mehetsz . Az olajcsere jelzés teljesen ötletszerű.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2017.08.26 szombat, 21:44:36 »

Uraim  worship
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2017.08.26 szombat, 22:42:45 »

Lett néhány problémám.
* olajcserét reklamál, a pcm szerint 20eKm-rel ezelőtt volt utoljára csere (helyette szerviz jelzés reset), pedig nem is, mert 11ekM-rel ezelőtt. Regenerációk lementek rendesen, a megszakított regen számláló PID 0-t mutat.
* rájött a fhingás a pierburg szelepre, jött miatta a P02E1:72-6C : Diesel Intake Air Flow Control Performance/Actuator Stuck Open: ez ugye pierburg csere, a kérdés csak az, hogy érdemes-e a turbóét áttenni és oda venni másikat, hiszen elvileg a kettő eltérő állásban dolgozik, ill a turbóé jobban igyénbe van véve. (elvileg 40eKm-rel ezelőtt volt cserélve a turbóé).
* normális az, hogy gyorsításnál lekapcsolja a klímát? Eddig nem tűnt fel, de most talán kissé pudvás a klíma, így érződik a befújt levegő "szagán", hogy megy/nem megy. (kézzel is érezhető a befújt levegő hőmérsékletének változása). Gáz van benne elvileg, most volt töltve, de akkor is csak minimális hiányzott.
* pár nap állás után, indítás előtt, gyújtásra (!) "engine malfunction" üzenetet kaptam.  wow1 Gyújtás le-vissza után eltűnt, indult rendesen, de erőtlen volt a gép (M1M7 kivezetőn majdnem padlón 80kmh...), viszont check engine jelzés nem volt. Volt benne hibakód, amit meglehetősen f@sz módon mentés nélkül töröltem, így most nem tudom őket. A TCM a sebességjelre (engine speed signal) és a nyomatékjelre (engine torque signal) panaszkodott, a PCM csak a sebességjelre. Hibatörlés után előkerült a ménes, 80km vegyes használat alatt sem jött vissza a hibajelzés. Néztem, de nem volt feltűnő hibaforrás a motortérben: nyest nem rágta szét egyik vezetéket sem, nincs leesett/lelazult csati, ilyenek. Kicsit erőtlennek érzem (de lehet, csak para), viszont nagy terhelésnél (pl. emelkedőn felfelé gyorsítva) 4-5-ben van egy kis hullámzás 2500-as fordulat környékén.

bármi ötlet esetleg?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2017.08.26 szombat, 23:22:17 »

Nyugodtan mehetsz . Az olajcsere jelzés teljesen ötletszerű.

nekem 20anként jön pontosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2017.08.26 szombat, 23:27:20 »

Lett néhány problémám.
* olajcserét reklamál, a pcm szerint 20eKm-rel ezelőtt volt utoljára csere (helyette szerviz jelzés reset), pedig nem is, mert 11ekM-rel ezelőtt. Regenerációk lementek rendesen, a megszakított regen számláló PID 0-t mutat.
* rájött a fhingás a pierburg szelepre, jött miatta a P02E1:72-6C : Diesel Intake Air Flow Control Performance/Actuator Stuck Open: ez ugye pierburg csere, a kérdés csak az, hogy érdemes-e a turbóét áttenni és oda venni másikat, hiszen elvileg a kettő eltérő állásban dolgozik, ill a turbóé jobban igyénbe van véve. (elvileg 40eKm-rel ezelőtt volt cserélve a turbóé).
* normális az, hogy gyorsításnál lekapcsolja a klímát? Eddig nem tűnt fel, de most talán kissé pudvás a klíma, így érződik a befújt levegő "szagán", hogy megy/nem megy. (kézzel is érezhető a befújt levegő hőmérsékletének változása). Gáz van benne elvileg, most volt töltve, de akkor is csak minimális hiányzott.
* pár nap állás után, indítás előtt, gyújtásra (!) "engine malfunction" üzenetet kaptam.  wow1 Gyújtás le-vissza után eltűnt, indult rendesen, de erőtlen volt a gép (M1M7 kivezetőn majdnem padlón 80kmh...), viszont check engine jelzés nem volt. Volt benne hibakód, amit meglehetősen f@sz módon mentés nélkül töröltem, így most nem tudom őket. A TCM a sebességjelre (engine speed signal) és a nyomatékjelre (engine torque signal) panaszkodott, a PCM csak a sebességjelre. Hibatörlés után előkerült a ménes, 80km vegyes használat alatt sem jött vissza a hibajelzés. Néztem, de nem volt feltűnő hibaforrás a motortérben: nyest nem rágta szét egyik vezetéket sem, nincs leesett/lelazult csati, ilyenek. Kicsit erőtlennek érzem (de lehet, csak para), viszont nagy terhelésnél (pl. emelkedőn felfelé gyorsítva) 4-5-ben van egy kis hullámzás 2500-as fordulat környékén.

bármi ötlet esetleg?

. Klíma hiba lehet kuplung kiegyensulyozatlansag.
Soha ne törölj mentés nélkül hibakodot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 13:27:36 »

. Klíma hiba lehet kuplung kiegyensulyozatlansag.
Soha ne törölj mentés nélkül hibakodot.
na ja, tudom én, hogy nem érdemes...
Egyenletes tempó vagy kis gyorsításnál nem kapcsol le a klíma, tehát kb minden fordulatszám tartományban működik. Hangja nincs.
Lehet, hogy túltöltötték és a fordulatszám hirtelen emelkedése miatt megemelkedő nyomás miatt lekapcsol időlegesen? Na majd csinálok rá diagot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 20:18:09 »

nekem 20anként jön pontosan.

Nálam most volt meg a 10k.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 20:24:18 »

Nyugodtan mehetsz . Az olajcsere jelzés teljesen ötletszerű.


Ha minden rendben, akkor 20e km. Sok sikertelen regen után hozza előrébb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 07:21:39 »

na ja, tudom én, hogy nem érdemes...
Egyenletes tempó vagy kis gyorsításnál nem kapcsol le a klíma, tehát kb minden fordulatszám tartományban működik. Hangja nincs.
Lehet, hogy túltöltötték és a fordulatszám hirtelen emelkedése miatt megemelkedő nyomás miatt lekapcsol időlegesen? Na majd csinálok rá diagot.

En ugy tudom hogy a klima lekapcsolasa gyorsitaskor normalis jelenseg. Persze nem minden esetben csak egy bizonyos mertek felett. Ilyenkor leveszi a terhelest. Mar tobb autonal is tapasztaltam, akkor olvastam utana.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 07:33:44 »

En ugy tudom hogy a klima lekapcsolasa gyorsitaskor normalis jelenseg. Persze nem minden esetben csak egy bizonyos mertek felett. Ilyenkor leveszi a terhelest. Mar tobb autonal is tapasztaltam, akkor olvastam utana.



Így van!
WOT (Wide Open Throttle) funkció.


Hozzáteszem, hogy azért a dízelnél egyébként sem annyira észrevehető amikor megy a kompresszor.
Szóval igen nagyon kell bántani az autót, hogy ott ez a funkció életbe léphessen, ha van!
Meg kell nézni a hűtőközeg nyomás szenzor értékét az adatlistában és ha ~18 bar körül vagy felette van, akkor a túlnyomás miatt kapcsolhat le.
Ez lehet egyszerűen kevés hőleadó képesség miatt is. Kondenzátor lamellák behajlás miatti eltömődés, hűtősor eltömődés és emiatt nincs megfelelő légáram a hűtéshez. Manapság már elég ritka, hogy túltöltik a rendszert. De vannak még balfaxok, sajnos.

« Utoljára szerkesztve: 2017.08.28 hétfő, 07:48:14 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 10:18:11 »



Így van!
WOT (Wide Open Throttle) funkció.


Hozzáteszem, hogy azért a dízelnél egyébként sem annyira észrevehető amikor megy a kompresszor.
Szóval igen nagyon kell bántani az autót, hogy ott ez a funkció életbe léphessen, ha van!
Meg kell nézni a hűtőközeg nyomás szenzor értékét az adatlistában és ha ~18 bar körül vagy felette van, akkor a túlnyomás miatt kapcsolhat le.
Ez lehet egyszerűen kevés hőleadó képesség miatt is. Kondenzátor lamellák behajlás miatti eltömődés, hűtősor eltömődés és emiatt nincs megfelelő légáram a hűtéshez. Manapság már elég ritka, hogy túltöltik a rendszert. De vannak még balfaxok, sajnos.



Az MKIII DI-t azért meg tudja fogni rendesen a klíma ~2000 alatti fordulatszámon.
MKIV-nél valóban nem érezni, hogy megy vagy nem megy a klíma.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:10:47 »

Az MKIII DI-t azért meg tudja fogni rendesen a klíma ~2000 alatti fordulatszámon.
MKIV-nél valóban nem érezni, hogy megy vagy nem megy a klíma.


MK4 tdci topikban vagyunk.
2000-alatt csak bóklászik minden motor, nem érdemes ott vizsgálni semmit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:17:41 »

Az MKIII DI-t azért meg tudja fogni rendesen a klíma ~2000 alatti fordulatszámon.
MKIV-nél valóban nem érezni, hogy megy vagy nem megy a klíma.

Én a 2.0 TDCI-nél érzem, hogy megy, vagy nem megy. Elindulásnál lehet érezni, hogy az első másodpercekben nagyon halott, utána meg meglódul (1, 2-ben főleg). Klíma nélkül sokkal egyenletesebb. Nagyobb fordulaton, vagy nagyobb tempónál nem érezni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:29:36 »

Én a 2.0 TDCI-nél érzem, hogy megy, vagy nem megy. Elindulásnál lehet érezni, hogy az első másodpercekben nagyon halott, utána meg meglódul (1, 2-ben főleg). Klíma nélkül sokkal egyenletesebb. Nagyobb fordulaton, vagy nagyobb tempónál nem érezni.

Gyenge az a 140 lovacska...... eplus2 én a 163-nál észre sem veszem. Mondjuk mindig A/C AUTO 21°C -on van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:36:27 »



Így van!
WOT (Wide Open Throttle) funkció.


Hozzáteszem, hogy azért a dízelnél egyébként sem annyira észrevehető amikor megy a kompresszor.
Szóval igen nagyon kell bántani az autót, hogy ott ez a funkció életbe léphessen, ha van!
Meg kell nézni a hűtőközeg nyomás szenzor értékét az adatlistában és ha ~18 bar körül vagy felette van, akkor a túlnyomás miatt kapcsolhat le.
Ez lehet egyszerűen kevés hőleadó képesség miatt is. Kondenzátor lamellák behajlás miatti eltömődés, hűtősor eltömődés és emiatt nincs megfelelő légáram a hűtéshez. Manapság már elég ritka, hogy túltöltik a rendszert. De vannak még balfaxok, sajnos.


worship
Megnézem majd.
A motorhiba jelzés jobban idegesít, de még nem tudtam előhozni ismét, hogy jobban megnézzem....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:38:44 »

MK4 tdci topikban vagyunk.
2000-alatt csak bóklászik minden motor, nem érdemes ott vizsgálni semmit.

Jah, ahogy mondod  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:39:21 »

worship
Megnézem majd.
A motorhiba jelzés jobban idegesít, de még nem tudtam előhozni ismét, hogy jobban megnézzem....

Milyen évjáratú az autód? Még a régi motoros vagy már az újabb (kat utáni befecskendezős)?
Ha az újabb, annál a DPF befecskendező gyertya átmeneti szakadása okoz sokszor MIL lámpát és érdekes módon, ha leállítod kitörli.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:40:54 »

Jah, ahogy mondod  nyes

Szoknod kell, hogy MK4-es lettél, miiiii?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:44:00 »

Milyen évjáratú az autód? Még a régi motoros vagy már az újabb (kat utáni befecskendezős)?
Ha az újabb, annál a DPF befecskendező gyertya átmeneti szakadása okoz sokszor MIL lámpát és érdekes módon, ha leállítod kitörli.
2008. Elvileg dw10 130LE, tehát nem a dw10C, vagy mi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:49:27 »

2008. Elvileg dw10 130LE, tehát nem a dw10C, vagy mi.

Ha nincs MIL, akkor nem kell vele foglalkozni.  vigyor3
Amikor van, akkor olvasd ki leállítás nélkül. Ha nem korlátoz semmit, akkor nagy baj nem lehet..... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.