Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:12:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258409 alkalommal)
0 Felhasználó és 261 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 20:34:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 20:13:39
Pedig a saját hsz-omat másoltam be a guglifordítóba. A hibákkal együtt...
kéményhatás... nem kandalló ez bakker...
Na mindegy.
Egyébként komolyra fordítva a szót, úgy kerül oda a kosz leugrott turbócsőnél, hogy a motor igen is szív be koszt, ennek egy része lekerül a forgattyústérbe, ahonnan ennek a kosznak egy része a kartergázzal távozik a légszűrő utáni csőszakaszba, a vákuumszivattyú meg innen szívja be a szutykot.
megint megakarsz dumálni.Biztosan láttad a Turbó című animációs filmet.Abban ez volt.Onnan szedted?
Az a kosz,amit ilyenkor be sem szív,mert a levegő nem tartalmaz annyi koszt,ami mérvadó lenne egy Tcső lukadásnál-vagy leesésnél,az a szívó oldalon csak a hengerbe kerül és ott a következő sűrítési ütem után szépen el is ég.Ami levegő a forgattyúsházba letud jutni az a nemlétező kosz előtt is lement,és utána is.ezt hívjuk kartergáznak.Ezt ugyan visszavezetjük a szívóoldalra,de a gázban lévő szemcsék,amik a koszból maradtak de nem is léteznek,azok szépen szilárd alakban belemerülnek az olajba és leszűröd az olajszűrőben őket.Ami a kartergázből visszakerül a szívóoldalra,az pont annyira volt szennyeződött,mintha le sem esett volna a turbócsöve arra az egy alkalomra.
Na erre varrjál gombot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 20:56:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 20:29:29
A 2. variáció.
Mentem egy tesztkört. Kétszer leállítottam, és most nem kürtöl.
Kérdés, hogy meddig...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 20:57:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 20:34:40
megint megakarsz dumálni.Biztosan láttad a Turbó című animációs filmet.Abban ez volt.Onnan szedted?
Az a kosz,amit ilyenkor be sem szív,mert a levegő nem tartalmaz annyi koszt,ami mérvadó lenne egy Tcső lukadásnál-vagy leesésnél,az a szívó oldalon csak a hengerbe kerül és ott a következő sűrítési ütem után szépen el is ég.Ami levegő a forgattyúsházba letud jutni az a nemlétező kosz előtt is lement,és utána is.ezt hívjuk kartergáznak.Ezt ugyan visszavezetjük a szívóoldalra,de a gázban lévő szemcsék,amik a koszból maradtak de nem is léteznek,azok szépen szilárd alakban belemerülnek az olajba és leszűröd az olajszűrőben őket.Ami a kartergázből visszakerül a szívóoldalra,az pont annyira volt szennyeződött,mintha le sem esett volna a turbócsöve arra az egy alkalomra.
Na erre varrjál gombot!
A levegő q sok koszt tartalmaz. Főleg autópályán, főleg ilyen taknyos időben.
Kosz elég? Alfb+ következő minitalira viszek egy vödör homokot, de ha fel tudod gyújtani nekem, leszhopom magam.
A kosz úgy kerül a forgattyústérbe, hogy a hengerfalra tapad!
Levegő nem kerül le a forgattyúsházba, mert akkor annak a motornak nincs kompressziója! Kartergáz azért van, mert felmelegszik az olaj, meg vmenyni égéstermék lejut oda.
A kartergáz trutymós. Ezért bhuziznak sokan a kartergáz szűrővel.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 20:58:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 20:56:37
Mentem egy tesztkört. Kétszer leállítottam, és most nem kürtöl.
Kérdés, hogy meddig...
Mi volt a beavatkozás?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 20:58:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 20:34:40
megint megakarsz dumálni.Biztosan láttad a Turbó című animációs filmet.Abban ez volt.Onnan szedted?
Az a kosz,amit ilyenkor be sem szív,mert a levegő nem tartalmaz annyi koszt,ami mérvadó lenne egy Tcső lukadásnál-vagy leesésnél,az a szívó oldalon csak a hengerbe kerül és ott a következő sűrítési ütem után szépen el is ég.Ami levegő a forgattyúsházba letud jutni az a nemlétező kosz előtt is lement,és utána is.ezt hívjuk kartergáznak.Ezt ugyan visszavezetjük a szívóoldalra,de a gázban lévő szemcsék,amik a koszból maradtak de nem is léteznek,azok szépen szilárd alakban belemerülnek az olajba és leszűröd az olajszűrőben őket.Ami a kartergázből visszakerül a szívóoldalra,az pont annyira volt szennyeződött,mintha le sem esett volna a turbócsöve arra az egy alkalomra.
Na erre varrjál gombot!
Ha jól értem, és ha a lovak nem kellenének, akkor kár volt visszabuherálnom a lenyomott csövet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:01:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 20:58:14
Mi volt a beavatkozás?
Leszereltem, csöveket csatit lehúztam, fedelet lepattintottam, forgattam, kis szivacsot kimostam, fotóztam, sportlégszűrőt tettem a helyére, a kiáramló levegő útját féktisztítóval megfújkodtam, csecsekre fordított vákumot gyakoroltam, majd vissza az egész.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:05:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:01:52
Leszereltem, csöveket csatit lehúztam, fedelet lepattintottam, forgattam, kis szivacsot kimostam, fotóztam, sportlégszűrőt tettem a helyére, a kiáramló levegő útját féktisztítóval megfújkodtam, csecsekre fordított vákumot gyakoroltam, majd vissza az egész.
wazz!Ott nem ki jön a levegő,hanem be megy!Így szűnik meg a rendszerben a vákum!Feltöltődik levegővel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:06:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:05:17
wazz!Ott nem ki jön a levegő,hanem be megy!Így szűnik meg a rendszerben a vákum!Feltöltődik levegővel!
Őszintén: nem tökmindegy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:09:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:06:28
Őszintén: nem tökmindegy?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:13:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:01:52
Leszereltem, csöveket csatit lehúztam, fedelet lepattintottam, forgattam, kis szivacsot kimostam, fotóztam, sportlégszűrőt tettem a helyére, a kiáramló levegő útját féktisztítóval megfújkodtam, csecsekre fordított vákumot gyakoroltam, majd vissza az egész.
Tomi!
Az említett szelep a motor és a váltó csatlakozásánál, vagyis felette van?
Azért kérdezem, mert nekem is van ilyen problémám, hogy leállításkor berregő, morgó hangot hallok pár másodpercig. A fent említett folyamatot elvégezve megszűnt a hang???
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:13:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 20:57:45
A levegő q sok koszt tartalmaz. Főleg autópályán, főleg ilyen taknyos időben.
Kosz elég? Alfb+ következő minitalira viszek egy vödör homokot, de ha fel tudod gyújtani nekem, leszhopom magam.
A kosz úgy kerül a forgattyústérbe, hogy a hengerfalra tapad!
Levegő nem kerül le a forgattyúsházba, mert akkor annak a motornak nincs kompressziója! Kartergáz azért van, mert felmelegszik az olaj, meg vmenyni égéstermék lejut oda.
A kartergáz trutymós. Ezért bhuziznak sokan a kartergáz szűrővel.
bacilust meg vírusokat.amit a moci beszippantott,annak 99,9%-a eltávozott a kupufogóban.Neki még dpf-je sincs mert béna.
A homok ilyen taknyos időben fekszik-alszik.
A szhopáshoz most nem fűzök kommentet.
A hengerfalra nem tapad kosz,hiszen be sem ment az előző hsz-emben.
Az égéstermék gáza jut le a forgattyúsházba,egyről vakerálunk.Ezt neveztem levegőnek,de inkább csak légnemű gáz,tele koromszemcsével,aminek mindegy,hogy benne van e vagy nincs az a 0,1% kosz ami be sem ment és a többi meg a kipuffon távozott.
A kartergázt meg megszűrjük és megint teljesen mindegy,hogy jutott e kosz a lerúgott cső helyén az alatt a rövid intervallum alatt a mociba vagy sem,amúgy meg sem,mert ezt már előbb megcáfoltam.
Ergo,ettől még nem nyiffant ki semmi a BT autóján,és a szelep sem ettől koszolódott be,ráadásul ott a szelepen nem ki,hanem BE megy a levegő,úgyhogy saját farkad harapásához jutottunk vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:14:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:06:28
Őszintén: nem tökmindegy?
NEEEEEEMMMM!!!!!!WAZZZZZZZEEEEEE!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:14:47 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:13:14
Tomi!
Az említett szelep a motor és a váltó csatlakozásánál, vagyis felette van?
Azért kérdezem, mert nekem is van ilyen problémám, hogy leállításkor berregő, morgó hangot hallok pár másodpercig. A fent említett folyamatot elvégezve megszűnt a hang???
Üdv.
Az S-max, a tied Mondeo.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:16:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 20:57:45
viszek egy vödör homokot, de ha fel tudod gyújtani nekem, leszhopom magam.
Tévedőtibi és Stifler kedvéért esküszöm felgyújtom!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:17:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 21:14:47
Az S-max, a tied Mondeo.
És?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:17:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:17:01
És?
Thibíííííí.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:18:20 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:13:14
Tomi!
Az említett szelep a motor és a váltó csatlakozásánál, vagyis felette van?
Azért kérdezem, mert nekem is van ilyen problémám, hogy leállításkor berregő, morgó hangot hallok pár másodpercig. A fent említett folyamatot elvégezve megszűnt a hang???
Üdv.
Igen, ilyen kinézető kütyü, könnyű felismerni. Két cső megy rá, egy elölről, egy hátulról... Alulról megy egy csati...
Eddig nem berreg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:19:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:17:41
Thibíííííí.....
Tévedő....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:21:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:18:20
Igen, ilyen kinézető kütyü, könnyű felismerni. Két cső megy rá, egy elölről, egy hátulról... Alulról megy egy csati...
Eddig nem berreg...
Szétszedésnél valamire ügyelni kell? pl.: nagyon messzire ugró rugó, stb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:22:53 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:21:18
Szétszedésnél valamire ügyelni kell? pl.: nagyon messzire ugró rugó, stb.
Semmi, még az anya se esik messze...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:24:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:17:01
És?
Nem biztos, hogy mindent ugyanoda szereltek.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:25:52 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:21:18
Szétszedésnél valamire ügyelni kell? pl.: nagyon messzire ugró rugó, stb.
Őreá igen. S még festéktüsszentő hapcibenőre is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:26:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:13:42
bacilust meg vírusokat.amit a moci beszippantott,annak 99,9%-a eltávozott a kupufogóban.Neki még dpf-je sincs mert béna.
A homok ilyen taknyos időben fekszik-alszik.
A szhopáshoz most nem fűzök kommentet.
A hengerfalra nem tapad kosz,hiszen be sem ment az előző hsz-emben.
Az égéstermék gáza jut le a forgattyúsházba,egyről vakerálunk.Ezt neveztem levegőnek,de inkább csak légnemű gáz,tele koromszemcsével,aminek mindegy,hogy benne van e vagy nincs az a 0,1% kosz ami be sem ment és a többi meg a kipuffon távozott.
A kartergázt meg megszűrjük és megint teljesen mindegy,hogy jutott e kosz a lerúgott cső helyén az alatt a rövid intervallum alatt a mociba vagy sem,amúgy meg sem,mert ezt már előbb megcáfoltam.
Ergo,ettől még nem nyiffant ki semmi a BT autóján,és a szelep sem ettől koszolódott be,ráadásul ott a szelepen nem ki,hanem BE megy a levegő,úgyhogy saját farkad harapásához jutottunk vissza.
de kérdés, hogy BTominak van-e alsó motortérburkolata ! ! !
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:27:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:26:29
de kérdés, hogy BTominak van-e alsó motortérburkolata ! ! !
Van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:27:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:22:53
Semmi, még az anya se esik messze...
Ford Hoványék 40eft-ért szüntetnék meg, lehet, hogy csak simiznék ők is
!!!
remélem nekem is megoldódik.....
előre is köszönöm!!!
Üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:29:12 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:27:26
Ford Hoványék 40eft-ért szüntetnék meg, lehet, hogy csak simiznék ők is
!!!
remélem nekem is megoldódik.....
előre is köszönöm!!!
Üdv.
abban az alkatrész, valamit a cseréje és (egy kis óradíj) van benne
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:29:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:26:29
de kérdés, hogy BTominak van-e alsó motortérburkolata ! ! !
szerintem nincs,sőt alvázvédelme sincs.gyakorlatilag mesztelen a shegge......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:29:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 21:24:26
Nem biztos, hogy mindent ugyanoda szereltek.......
mindegy hova szerelték, ha ugyanúgy néz ki
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:30:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:29:41
szerintem nincs,sőt alvázvédelme sincs.gyakorlatilag meztelen a shegge......
BTomi?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:31:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:30:37
BTomi?
nyilván!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:32:34 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:27:26
Ford Hoványék 40eft-ért szüntetnék meg, lehet, hogy csak simiznék ők is
!!!
remélem nekem is megoldódik.....
előre is köszönöm!!!
Üdv.
A gyári alkatrész ford dobozban 33e ft, ugyanez nem ford dobozban a nagyautónál 12e ft. Szóval akár egy cserét is megér...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:33:03 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:29:54
mindegy hova szerelték, ha ugyanúgy néz ki
Komolyan?
De hiába úgy néz ki, ha nem találni mert máshol van......... a hely volt a kérdés, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:34:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:26:29
de kérdés, hogy BTominak van-e alsó motortérburkolata ! ! !
Nem jani B+. Ha neme sős az idő, csak kidugjuk a lábunkat és azzal hajtjuk az autót... Illetve a csomagtérben is csak egy ponyva védi a víztöl a csomagokat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:35:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:34:17
Nem jani B+. Ha neme sős az idő, csak kidugjuk a lábunkat és azzal hajtjuk az autót... Illetve a csomagtérben is csak egy ponyva védi a víztöl a csomagokat.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:35:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:34:17
Nem jani B+. Ha neme sős az idő, csak kidugjuk a lábunkat és azzal hajtjuk az autót... Illetve a csomagtérben is csak egy ponyva védi a víztöl a csomagokat.
van akkor motortérburkolatod?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:36:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 21:33:03
Komolyan?
De hiába úgy néz ki, ha nem találni mert máshol van......... a hely volt a kérdés, nem?
Az első ugyanott van!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:37:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:35:59
van akkor motortérburkolatod?
Hát ez egy tájtánium...
Van, és sokkal jobb a megoldás mint a mondeón!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:38:53 »
gyerekek nem bírok a röhögéstől. Csak így tovább, mert röhögve tanulok, csak a könnyem is kicsordul
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:39:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:37:36
Hát ez egy tájtánium...
Van, és sokkal jobb a megoldás mint a mondeón!
Na alf!
Akkor itt a megoldás: a motortérburkolat, meg a leesett cső miatt olyan turbulencia volt a szelep környezetében, hogy a motorról, meg a motortérburkolatról koszt tudott felszívni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:40:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 21:33:03
Komolyan?
De hiába úgy néz ki, ha nem találni mert máshol van......... a hely volt a kérdés, nem?
világos, csak gondoltam Tomi autós-előélete és alkatrészismerete segítségemre lehet, ráadásul az említett kinézetű szelep rezeg és hangja is van!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:40:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:36:37
Az első ugyanott van!
Az ő mágnesszelepe is a te s-maxodban van? Na ne kamuzz......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:40:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:39:55
Na alf!
Akkor itt a megoldás: a motortérburkolat, meg a leesett cső miatt olyan turbulencia volt a szelep környezetében, hogy a motorról, meg a motortérburkolatról koszt tudott felszívni...
Lófax nem volt, nem hogy turbulencia...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:40:57 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:40:21
világos, csak gondoltam Tomi autós-előélete és alkatrészismerete segítségemre lehet, ráadásul az említett kinézetű szelep rezeg és hangja is van!
Az övé?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:41:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:37:36
Hát ez egy tájtánium...
Van, és sokkal jobb a megoldás mint a mondeón!
így van
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:42:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:41:40
így van
De csak a 2006-on...........a 2010-esen megint szhar
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:42:47 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.06 hétfő, 21:40:21
világos, csak gondoltam Tomi autós-előélete és alkatrészismerete segítségemre lehet, ráadásul az említett kinézetű szelep rezeg és hangja is van!
Ne hallgass Tibire (Gsr), drogozott...
Mellesleg egy kókler vagyok, de ezt a szelepet könnyen megtalálod!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:43:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 21:42:47
Ne hallgass Tibire (Gsr), drogozott...
Mellesleg egy kókler vagyok, de ezt a szelepet könnyen megtalálod!
Egy kis orvosi ópiát na ne mááá.........
(már egy napja tiszta vagyok)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:44:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.06 hétfő, 21:39:55
Na alf!
Akkor itt a megoldás: a motortérburkolat, meg a leesett cső miatt olyan turbulencia volt a szelep környezetében, hogy a motorról, meg a motortérburkolatról koszt tudott felszívni...
aggyatok egy kanalat,tokon szurom magamat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:44:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 21:43:43
Egy kis orvosi ópiát na ne mááá.........
Túl jól vagy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 21:44:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 21:44:15
aggyatok egy kanalat,tokon szurom magamat!
Indulok, viszek egy egész készletet
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ