nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:30:41 » |
|
S-max 2006-os, monedo 2007-es volt.
Mondeo 2011-es. ez mit bizonyít?
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:53:13 » |
|
Arra a nagy csatira gondolok amibe bemegy vagy 5 vezeték, és elektronyos... Szóval az mi? A képen látszik csak nem kékkel...
Nem tudom. Arra vonatkozó képem nincs.
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
Dzsana
|
|
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:56:22 » |
|
S-max 2006-os, monedo 2007-es volt.
Na, akkor abban még Delphi az üzemanyag ellátó rendszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:02:19 » |
|
Arra a nagy csatira gondolok amibe bemegy vagy 5 vezeték, és elektronyos... Szóval az mi? A képen látszik csak nem kékkel...
Nem ismered fel az EGR szelepet? Annak a csatlakozója.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:25:35 » |
|
Nem ismered fel az EGR szelepet? Annak a csatlakozója.
Ha csak az nem?
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:31:25 » |
|
Na, akkor abban még Delphi az üzemanyag ellátó rendszer.
? Delphi MK4 platformon? Honnan van ez az infó?
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:32:43 » |
|
S-max 2006-os, monedo 2007-es volt.
Motorkód (vin) alapján nézd meg (kérdezd meg tőlem).
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:48:56 » |
|
? Delphi MK4 platformon? Honnan van ez az infó?
Ez szerint is csak SID206 és EDC16 van fészliftig: http://www.obdtester.com/focom-eculist/ford/mondeo
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:50:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:51:30 » |
|
Motorkód (vin) alapján nézd meg (kérdezd meg tőlem).
Tegnap nézegettem a motort és megtaláltam az EGR szelepet. Nem egyszerű eset hozzáférni. Teljesen más a 163 lovas, meg a 140 lovas motor. Ledugózás elhalasztva. Leskelődés közben a szivattyún észre vettem a Delphi feliratot. Nekem semmi bajom nincs vele, de azt hittem, hogy áttértek a Bosch -ra. Többi alkatrész Bosch, meg Siemens.
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:56:07 » |
|
Tegnap nézegettem a motort és megtaláltam az EGR szelepet. Nem egyszerű eset hozzáférni. Teljesen más a 163 lovas, meg a 140 lovas motor. Ledugózás elhalasztva. Leskelődés közben a szivattyún észre vettem a Delphi feliratot. Nekem semmi bajom nincs vele, de azt hittem, hogy áttértek a Bosch -ra. Többi alkatrész Bosch, meg Siemens.
Meglepődnél ha ismernéd még továbbá ezen cégek beszállítóit is. De az ECU a lényeg vezérlés szempontból.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:57:14 » |
|
Tegnap nézegettem a motort és megtaláltam az EGR szelepet. Nem egyszerű eset hozzáférni. Teljesen más a 163 lovas, meg a 140 lovas motor. Ledugózás elhalasztva. Leskelődés közben a szivattyún észre vettem a Delphi feliratot. Nekem semmi bajom nincs vele, de azt hittem, hogy áttértek a Bosch -ra. Többi alkatrész Bosch, meg Siemens.
Ja, neked már Delphi rendszered van megint az EU5 miatt. MK4 fészliftnél visszaváltott a Ford a Delphi rendszerre. Ezért látsz ott delfi feliratot.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 21:59:27 » |
|
Meglepődnél ha ismernéd még továbbá ezen cégek beszállítóit is. De az ECU a lényeg vezérlés szempontból.
Mint írtam, nekem semmi bajom nem volt az MK3 rendszerrel sem. 260 ezerrel adtam el és semmi hibája nem volt a nyolc év alatt, míg hajtottam.
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:00:31 » |
|
Mint írtam, nekem semmi bajom nem volt az MK3 rendszerrel sem. 260 ezerrel adtam el és semmi hibája nem volt a nyolc év alatt, míg hajtottam.
Mert Te vigyáztál rá.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:02:29 » |
|
Mert Te vigyáztál rá.
Hajtottam, de megadtam neki mindent.
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:04:24 » |
|
Motorkód (vin) alapján nézd meg (kérdezd meg tőlem).
QXWB6B00934
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:05:03 » |
|
Nem ismered fel az EGR szelepet? Annak a csatlakozója.
Úgy néz ki nem, ezt sem. Szóval akkor csak az egr delphi?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:09:08 » |
|
QXWB6B00934 http://www.andrewweaver.hu/download/muszaki_zsebkonyv_2013.pdf(Te a 25. oldalon vagy. ) A fenti file tartalmazza a mostanában gyártott összes EU Ford motoradatait, stb.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:11:39 » |
|
Úgy néz ki nem, ezt sem. Szóval akkor csak az egr delphi? Tomi, nyugodj meg: a befecskendező rendszered Siemens, az összes többi meg vegyes bazár, mint mindenkié...
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:12:59 » |
|
Sid206, azaz siemens delphi 206 peugeot hdi?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:15:24 » |
|
Spurit benyomtam. Olyan büdös, mint az öregnéni aki kergetett a lakótelepen, amikor a csepel tacskómmal az ablaka alatt farolgattam.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:15:30 » |
|
Sid206, azaz siemens delphi 206 peugeot hdi? A DW10-et kihagytad.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 22:19:14 » |
|
Le ismentettem. Nagyon jó. Ipadon lesz mit bogarászni a budin. Vapn egy másik is, amiben gumiadatok, stb vannak. Azt majdnem kívülről tudom.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2014.04.11 péntek, 08:54:31 » |
|
Ez a kuka kategória! Kellett nekd 1terű. Maradtál volna a mk4nél... (vagy csöndben ) Majd a nagytalin generálozzuk... Én vállalom a szétszedést... nekem nincs ilyen gondom, fhos 2.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2014.04.11 péntek, 09:16:09 » |
|
nekem nincs ilyen gondom, fhos 2.0 ja, az nem kevert hanem teljesen delphi.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:37:22 » |
|
Kösz a linket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2014.04.11 péntek, 10:56:42 » |
|
Az MK4-es dízeleknél pont nincs motorvezérlő info.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
|
|
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2014.04.11 péntek, 11:10:55 » |
|
Kicsit butáska kérdéssel fordulnék hozzátok. Egy diesel motornál okozhat problémát a tartósan rövid utakon történő használat? 5-10 km-es hatótávok. Azt hallottam, hogy az 1.8-as változat valamivel megbízhatóbb, mint a francia 2.0. Ennek van igazságtartalma? 5 éves autóba szerintetek reális lehet a 160k futás? ( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_trend_mo.i.szervizkonyves-7650686) Köszi
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2014.04.11 péntek, 11:13:10 » |
|
. Azt hallottam, hogy az 1.8-as változat valamivel megbízhatóbb, mint a francia 2.0. Ennek van igazságtartalma?
Pont nagyon fordítva! Nézd meg a talkfordon a dízel topikot, 10 problémából 7 egynyóc, 3 2.0....
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2014.04.11 péntek, 11:25:00 » |
|
És hogy ne érjen támadás, jó az egynyóc' is, de kellene a francnak.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2014.04.11 péntek, 12:18:02 » |
|
Sajnos itt nem ezen van a lényeg. A probléma a rövid táv, 5-10 km. Teljesen felesleges dízel autót venni erre.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2014.04.11 péntek, 12:47:48 » |
|
Sajnos itt nem ezen van a lényeg. A probléma a rövid táv, 5-10 km. Teljesen felesleges dízel autót venni erre.
te vagy erre az elméletre az élő példa...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2014.04.11 péntek, 12:49:15 » |
|
te vagy erre az elméletre az élő példa... De tényleg, az 5-10 km az rövidtáv? Vagy az jobb ha Érdről mondjuk Fótra megyek? Mert az van vagy 30 km, de közben 25 km büdipesten...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2014.04.11 péntek, 12:58:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:00:17 » |
|
De tényleg, az 5-10 km az rövidtáv?
Vagy az jobb ha Érdről mondjuk Fótra megyek? Mert az van vagy 30 km, de közben 25 km büdipesten...
Tehát 25 km alacsony fordulatszámon, nagy terheléssel. (sok elindulás 1-2-3 fokozat....)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:00:56 » |
|
De tényleg, az 5-10 km az rövidtáv?
Vagy az jobb ha Érdről mondjuk Fótra megyek? Mert az van vagy 30 km, de közben 25 km büdipesten...
Induljunk ki abból, hogy az mindenképpen rövidtáv, ahol még be sem melegszik a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:06:00 » |
|
Azaz egy dízelre vágysz?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:10:03 » |
|
Azaz egy dízelre vágysz? hétközben, egyhuzamba max 20km-t megyek. Egy nap maxi megvan az 50km (maxi mondom megint ). Viszont hétvégén azért kerül bele mondjuk 200-250Km. Nomeg csípem a dizit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:21:53 » |
|
....Nomeg csípem a dizit Fene a gusztusodat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:23:01 » |
|
Fene a gusztusodat. bár a legjobb hangja a V6 dizinek van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:32:44 » |
|
Azaz egy dízelre vágysz? Nem.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:33:37 » |
|
bár a legjobb hangja a V6 dizinek van V8
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2014.04.11 péntek, 13:36:25 » |
|
V8
persze v8 benzin, de a dizik közül a v6
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
|
|
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:16:53 » |
|
Sajnos itt nem ezen van a lényeg. A probléma a rövid táv, 5-10 km. Teljesen felesleges dízel autót venni erre.
Az oké, hogy fölösleges, de rossz választás is rövid utakra? Ha úgy közelítjük meg a dolgot, hogy a diesel olcsóbb mert benzinesbe minimális a választék akkor is inkább benzin? Engem főleg a fenntartási kölcség érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:17:50 » |
|
Spurit benyomtam. Olyan büdös, mint az öregnéni aki kergetett a lakótelepen, amikor a csepel tacskómmal az ablaka alatt farolgattam. B+, ilyeneket ne írogass, mert a társaság 95%-a nem tudja miről van szó. Egyébként honnan volt neked tacskód?
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:20:36 » |
|
És hogy ne érjen támadás, jó az egynyóc' is, de kellene a francnak.
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:24:09 » |
|
Az oké, hogy fölösleges, de rossz választás is rövid utakra? Ha úgy közelítjük meg a dolgot, hogy a diesel olcsóbb mert benzinesbe minimális a választék akkor is inkább benzin? Engem főleg a fenntartási kölcség érdekelne.
Napi 2x12km megyek, aminek a fele tögyögős. Előtte is dízel volt, és eddig nem volt semmi extra költség. Az előzőnél megfogadom, hogy legközelebb automatát veszek, de sajnos a Fordnak nincs DSG szintű automatája.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:26:20 » |
|
persze v8 benzin, de a dizik közül a v6 Én dízelre mondtam. Hallgass csak megy egy V8 dízelt!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2014.04.11 péntek, 14:29:10 » |
|
Én dízelre mondtam. Hallgass csak megy egy V8 dízelt! meglesz. Utána nyilatkozom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|