Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:47:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254909 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2014.06.20 péntek, 14:25:42 »

Nézegeted, hogy ki írja be az átlagsebességet is, és az alapján szűrsz (kézzel) Meg ott a használatot jelző ikon is.
Azért város és város között is van különbség. Ugye nem kell kifejtenem. De az átlagsebesség segíthet.
Szerintem egy 7-essel kalkulálj, ha meg csak dugó, akkor 8. Amúgy meg tiszta városi használatra mi a fenének 2 literes dízel?
Mondom ezt én, aki 2,2-est vett főleg városi használatra.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2014.06.20 péntek, 14:58:44 »

legalább is neki elég..... hehe
Haggyad mán az egynyócklubot!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2014.06.20 péntek, 15:18:13 »

Szvsz: ezt talán már leírtam a fogyi topikban is:
Amúgy meg k...-ra nem értem ezt a "mennyit fogyaszt mizériát". Minden mondeo kategóriás autó vagy minden/legtöbb 2.0tdci 140 lóval (focus és golf6 volt már) nagyságrendileg ennyit fogyaszt. Pont.
Ha ez sok, vegyél kisebb autót és vagy kisebb motorral szerelt autót.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2014.06.20 péntek, 15:23:07 »

Szvsz: ezt talán már leírtam a fogyi topikban is:
Amúgy meg k...-ra nem értem ezt a "mennyit fogyaszt mizériát". Minden mondeo kategóriás autó vagy minden/legtöbb 2.0tdci 140 lóval (focus és golf6 volt már) nagyságrendileg ennyit fogyaszt. Pont.
Ha ez sok, vegyél kisebb autót és vagy kisebb motorral szerelt autót.   


"Nem a benzin drága, hanem te keresel keveset"  na kitől idéztem? (ne válaszoljatok, mert politika Smiley
Naplózva
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2014.06.21 szombat, 06:43:56 »

Eddig abban a tudatban voltam, hogy nekem is 200.000/10 év a csereperiódus. Amikor olvastam itt erről a bejegyzéseket kicsit elbizonytalanodtam, ezért levélben írtam három szakszerviznek (Ivanics, Petrányi és Hovány). Petrányi válaszolt a leghamarabb:

Tisztelt Pintér Úr!

Az említett g.k.-n  a Ford információja alapján vezérműszíj csere periódusa 100,000 km vagy 5 év.

Az automata váltó olaj cseréje karbantartási rend szerint nem szükséges.

Üdvözlettel,
xxxx

Petrányi – Autó Kft.
Budaörsi út
tel:   +36 1 881 0000 /140
fax:  +36 1 881 0001
mobil: +36 30 429 9437
e-mail: xxxxx
web:  www.fordpetranyi.hu

Gondolom ő is az ETIS alapján válaszolt és nem azért mert találkoztak már ezzel a példánnyal ( 131 le, 6 seb.aut). 3 éve, amikor behoztam az autót az ETIS is 200.000/10 évet hozott rá és a szervizek is ezt mondták. Akkor 109.000 km volt az autóban, de a vezetett szervizkönyvben nincs utalás  a vezérlés cseréjére 100.000-nél. Jelenleg 131.000 km van benne és nem tudom, hogy cseréljem vagy sem. Ha a motor felépítése és a benne levő felhasznált anyagok megegyeznek a többivel pl. 140 Le, akkor elméletileg ez is elmegy talán 200 ezret...lehet csak elméletileg... Szerintetek??

« Utoljára szerkesztve: 2014.06.21 szombat, 06:46:46 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2014.06.21 szombat, 07:44:26 »




sose volt 100.szerintem szimplán elírás.200 vagy 10év.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2014.06.21 szombat, 19:18:12 »

Eddig abban a tudatban voltam, hogy nekem is 200.000/10 év a csereperiódus. Amikor olvastam itt erről a bejegyzéseket kicsit elbizonytalanodtam, ezért levélben írtam három szakszerviznek (Ivanics, Petrányi és Hovány). Petrányi válaszolt a leghamarabb:

Tisztelt Pintér Úr!

Az említett g.k.-n  a Ford információja alapján vezérműszíj csere periódusa 100,000 km vagy 5 év.

Az automata váltó olaj cseréje karbantartási rend szerint nem szükséges.

Üdvözlettel,
xxxx

Petrányi – Autó Kft.
Budaörsi út
tel:   +36 1 881 0000 /140
fax:  +36 1 881 0001
mobil: +36 30 429 9437
e-mail: xxxxx
web:  www.fordpetranyi.hu

Gondolom ő is az ETIS alapján válaszolt és nem azért mert találkoztak már ezzel a példánnyal ( 131 le, 6 seb.aut). 3 éve, amikor behoztam az autót az ETIS is 200.000/10 évet hozott rá és a szervizek is ezt mondták. Akkor 109.000 km volt az autóban, de a vezetett szervizkönyvben nincs utalás  a vezérlés cseréjére 100.000-nél. Jelenleg 131.000 km van benne és nem tudom, hogy cseréljem vagy sem. Ha a motor felépítése és a benne levő felhasznált anyagok megegyeznek a többivel pl. 140 Le, akkor elméletileg ez is elmegy talán 200 ezret...lehet csak elméletileg... Szerintetek??



hát ha biztos vagy benne, hogy mennyi km van benne, akkor várd meg a 200eKm-t, ha nem, akkor ezt szánd rá és cseréld.
A sima nyomatékváltóra azt írják, hogy nem kell olajcsere, olajszűrő csere eléggé macerás, mert szét kell kapni a teljes váltót (ezért nem is csinálják márkjaszervízben) és az a játék kb 100eHuf, meg egy hét. Az automata váltósok azt mondják, hogy ha pontos kilómétered van, akkor érdemes 100eKm-kén olajat frissíteni benne, ekkor leengedik ami a kartelben van és feltöltik frissel.
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 14:35:04 »

Megmondanátok, hogy az S-MAX dízelekben Siemens vagy Delphi befecskendezők vannak-e?
Köszi.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 14:37:49 »

Megmondanátok, hogy az S-MAX dízelekben Siemens vagy Delphi befecskendezők vannak-e?
Köszi.

Nem Delphi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 16:15:47 »

Nem Delphi.

A faceliftben de!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 16:49:04 »

A faceliftben de!

Akkor de.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 12:13:27 »

hát ha biztos vagy benne, hogy mennyi km van benne, akkor várd meg a 200eKm-t, ha nem, akkor ezt szánd rá és cseréld.
A sima nyomatékváltóra azt írják, hogy nem kell olajcsere, olajszűrő csere eléggé macerás, mert szét kell kapni a teljes váltót (ezért nem is csinálják márkjaszervízben) és az a játék kb 100eHuf, meg egy hét. Az automata váltósok azt mondják, hogy ha pontos kilómétered van, akkor érdemes 100eKm-kén olajat frissíteni benne, ekkor leengedik ami a kartelben van és feltöltik frissel.

Ford Solymár is válaszolt:
"Az Ön gépjárműve vezérlését 5 év vagy  100000 km. után kell cserélni Az automataváltó  olajcsere  nehéz üzemi körülmények vagy sok vontatás esetén 100000 km. után javasolt , normál estben nem kell cserélni"

Közben írtam még  a Ford Europe központi címére is, de onnan még nem reagáltak. Lehet érdemes lesz mihamarabb cserélni, csak hogy nyugodtan aludjak.....


Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:39:05 »

Ford Solymár is válaszolt:
"Az Ön gépjárműve vezérlését 5 év vagy  100000 km. után kell cserélni Az automataváltó  olajcsere  nehéz üzemi körülmények vagy sok vontatás esetén 100000 km. után javasolt , normál estben nem kell cserélni"

Közben írtam még  a Ford Europe központi címére is, de onnan még nem reagáltak. Lehet érdemes lesz mihamarabb cserélni, csak hogy nyugodtan aludjak.....



sztem mindenképpen csere. egyszerűbb onnan számolni ahol te lecseréled mint a lutrizás, vagy onnan eredeztetni ahol összekócolódtak a szelepek...  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:39:42 »

sztem mindenképpen csere. egyszerűbb onnan számolni ahol te lecseréled mint a lutrizás, vagy onnan eredeztetni ahol összekócolódtak a szelepek...  Wink
mé'? Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:48:21 »

EGR dugózáskor hova érdemes rakni a tömítést? Nem kellene mindkét oldalára a fém lapocskának?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:54:40 »

EGR dugózáskor hova érdemes rakni a tömítést? Nem kellene mindkét oldalára a fém lapocskának?
egyet a kukira, egyet a popira.  eplus2
kész is a vasszűz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 14:05:32 »

EGR dugózáskor hova érdemes rakni a tömítést? Nem kellene mindkét oldalára a fém lapocskának?
a turbónyomás oldalára kell a tömítés,hogy 100% legyen.a kipuff felől ha sziloplasztot raksz,az is elég. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 14:18:28 »

a turbónyomás oldalára kell a tömítés,hogy 100% legyen.a kipuff felől ha sziloplasztot raksz,az is elég. Wink

És ha két tömítés? Vagy ilyen tömítés nincs külön?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 14:36:25 »

sztem mindenképpen csere. egyszerűbb onnan számolni ahol te lecseréled mint a lutrizás, vagy onnan eredeztetni ahol összekócolódtak a szelepek...  Wink

...Csak hogy kerek legyen a történet....

"Megkeresésére reagálva szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a Ford Etis weboldalon feltüntetett 100.000 km / 5 év-es csereperiódus a megfelelő adat(2007/02-2008/06 –ig gyártott automata váltóval szerelt autók esetében), amelynek módosítását a Ford mérnöki osztálya végezte el.
A szóban forgó gépjárműre vonatkozó váltóolaj csere hivatalos intervallummal nem rendelkezik. Az autó számolja az elhasználódását és szükség esetén kéri/jelzi annak cseréjét. Természetesen ettől sűrűbben még el lehet végeztetni (amennyiben igény van rá).

"Köszönöm a válaszát. Ha jól értelmezem, akkor eredetileg ennek a szériának is 200.000 km volt a csereperiódusa, amit menet közben módosítottak? Gondolom ezt azért, mert 3 éve amikor az autót használtan megvettem a szervizben is a 200.000/10 év volt  a válasz. Ettől függetlenül így már nagyon aktuális lesz a vezérlés cseréje"

"Így van (megfelelően értelmezi), melynek fényében műszaki osztályunk is tanácsolja a vezérlés mielőbbi cseréjét.

Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság"

Ennyi.....

« Utoljára szerkesztve: 2014.06.23 hétfő, 14:39:20 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 14:47:02 »

...Csak hogy kerek legyen a történet....

"Megkeresésére reagálva szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a Ford Etis weboldalon feltüntetett 100.000 km / 5 év-es csereperiódus a megfelelő adat(2007/02-2008/06 –ig gyártott automata váltóval szerelt autók esetében), amelynek módosítását a Ford mérnöki osztálya végezte el.
A szóban forgó gépjárműre vonatkozó váltóolaj csere hivatalos intervallummal nem rendelkezik. Az autó számolja az elhasználódását és szükség esetén kéri/jelzi annak cseréjét. Természetesen ettől sűrűbben még el lehet végeztetni (amennyiben igény van rá).

"Köszönöm a válaszát. Ha jól értelmezem, akkor eredetileg ennek a szériának is 200.000 km volt a csereperiódusa, amit menet közben módosítottak? Gondolom ezt azért, mert 3 éve amikor az autót használtan megvettem a szervizben is a 200.000/10 év volt  a válasz. Ettől függetlenül így már nagyon aktuális lesz a vezérlés cseréje"

"Így van (megfelelően értelmezi), melynek fényében műszaki osztályunk is tanácsolja a vezérlés mielőbbi cseréjét.

Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság"

Ennyi.....



Ez ultragáz!!

Meg azt sem értem, hogy az autómatának mi köze van a vezérműszíjhoz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 15:14:26 »

Ez ultragáz!!

Jó hogy nem azt mondják: A vezérműszíj csere esedékessége 1 nappal vagy 100km-mel a bekövetkezett szakadás előtt lett volna.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 17:36:32 »

Ez ultragáz!!

Meg azt sem értem, hogy az autómatának mi köze van a vezérműszíjhoz?

valószínűleg semmi, csak akkor attak el olyan szíjakkal autót, ami azon a gyártósoron vacakabb minősségű volt. Smiley

Gondolom a tulajokat meg értesítették hivatalosan.
Naplózva
jimmyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2014.06.24 kedd, 03:05:20 »

Sziasztok!

Most fogok egy Mondeo IV 2.0 TDCI 140 LE változatot venni. Eddig benzines 1,6 Focust használtam. Már mentem egy próba kört a leendő autómmal és a kollégám aki szintén bent ült diszkréten jelezte, hogy elég benzinesen vezettem. Aki  hasonló paraméterű autóval rendelkezik, írja meg nekem legyen szíves, hogy tapasztalata szerint hol van a nyomaték maximuma a kocsinak? Ha a legjobb gyorsulást szeretné elérni manuális váltóval, akkor hogy gyorsít? Értem ez alatt a sebesség fokozatok, fordulatszám és a sebesség viszonya érdekelne a legjobban. Egyéb tapasztalatotok is érdekel.
Köszönöm ha válaszoltok!

Üdv: Jimmyboy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:21:59 »

És ha két tömítés? Vagy ilyen tömítés nincs külön?
nem kapsz.talán bontóban.de ott csak komplett kipufogórendszerrel együtt..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:29:14 »

Sziasztok!

Most fogok egy Mondeo IV 2.0 TDCI 140 LE változatot venni. Eddig benzines 1,6 Focust használtam. Már mentem egy próba kört a leendő autómmal és a kollégám aki szintén bent ült diszkréten jelezte, hogy elég benzinesen vezettem. Aki  hasonló paraméterű autóval rendelkezik, írja meg nekem legyen szíves, hogy tapasztalata szerint hol van a nyomaték maximuma a kocsinak? Ha a legjobb gyorsulást szeretné elérni manuális váltóval, akkor hogy gyorsít? Értem ez alatt a sebesség fokozatok, fordulatszám és a sebesség viszonya érdekelne a legjobban. Egyéb tapasztalatotok is érdekel.
Köszönöm ha válaszoltok!

Üdv: Jimmyboy

Ahol a nyomatékgörbe maximuma van. (meg tudod nézni)
A gyakorlatban kb 2000 körül. Ezek olyan 1800tól már tolnak rendesen, sztem 3500 felé pörgetni nem érdemes (a 2.2-est semmiképpen, a 2.0-st picit, mert kiegyensúlyozottabb)
Vezetni a nyomatékgörbe maximumon érdemes. Tehát hamar kapcsolod a fokozatokat, s legalább 1800 környékén tartod. Városban van hogy 3.ban megyek ez miatt! 4.et nem rakom, mert akkor mindjárt 70-nel megyek...
Ha nem versenyzős gyorsulásról van szó, 2200-2500-nál már lehet váltani vérmérséklettől függően (mert így is mindig első leszel az átlaghoz képest). Van aki 2000nél már vált.
(Kis fordulaton nem szabad ketyegni semmilyen autóval, mert nem tesz jót a kenésnek)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
jimmyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:32:22 »

Ahol a nyomatékgörbe maximuma van. (meg tudod nézni)
A gyakorlatban kb 2000 körül. Ezek olyan 1800tól már tolnak rendesen, sztem 3500 felé pörgetni nem érdemes (a 2.2-est semmiképpen, a 2.0-st picit, mert kiegyensúlyozottabb)
Vezetni a nyomatékgörbe maximumon érdemes. Tehát hamar kapcsolod a fokozatokat, s legalább 1800 környékén tartod. Városban van hogy 3.ban megyek ez miatt! 4.et nem rakom, mert akkor mindjárt 70-nel megyek...
Ha nem versenyzős gyorsulásról van szó, 2200-2500-nál már lehet váltani vérmérséklettől függően (mert így is mindig első leszel az átlaghoz képest). Van aki 2000nél már vált.
(Kis fordulaton nem szabad ketyegni semmilyen autóval, mert nem tesz jót a kenésnek)
Naplózva
jimmyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:33:53 »



Köszönöm a válaszodat!  Wink
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2014.06.24 kedd, 14:01:59 »

Ahol a nyomatékgörbe maximuma van. (meg tudod nézni)
A gyakorlatban kb 2000 körül. Ezek olyan 1800tól már tolnak rendesen, sztem 3500 felé pörgetni nem érdemes (a 2.2-est semmiképpen, a 2.0-st picit, mert kiegyensúlyozottabb)
Vezetni a nyomatékgörbe maximumon érdemes. Tehát hamar kapcsolod a fokozatokat, s legalább 1800 környékén tartod. Városban van hogy 3.ban megyek ez miatt! 4.et nem rakom, mert akkor mindjárt 70-nel megyek...
Ha nem versenyzős gyorsulásról van szó, 2200-2500-nál már lehet váltani vérmérséklettől függően (mert így is mindig első leszel az átlaghoz képest). Van aki 2000nél már vált.
(Kis fordulaton nem szabad ketyegni semmilyen autóval, mert nem tesz jót a kenésnek)

Szeribzem az automata elintezi  nyes
Naplózva
jimmyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2014.06.25 szerda, 11:22:58 »

Manuális váltóval rendelkezik az autó.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2014.06.25 szerda, 16:08:00 »

Manuális váltóval rendelkezik az autó.
röviden összefoglalva és minimálisan módosítva -a saját tapasztalatommal-  SzJani által írottakat:
 2200 körül pont belevált az ember a turbólyukba, mert akkor kb 1600-1700 közé érkezik. én 2500 körül váltom el lefele, ez kb 1900-2000 közé ejti vissza. sztem ez nem taposós de kellően dinamikus. illetve városban a 2200-as ford, 3. sebességben cca. 50km/h.
Naplózva
jimmyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:10:47 »

Köszönöm a hasznom tapasztalataitokat. Egyikőtök írta a dinamikus gyorsulást és ha tapadósat szeretnél mondjuk 0-100 km/h-ra a legoptimálisabb gyorsulást szeretnéd elérni, akkor írd meg kérlek hogyan tennéd? Azt érzem az hogy mindketten már tapasztalt Dieselesek vagytok.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:13:48 »

Ma beszéltem egy Ford góréval.

A facelift 2.0 tdci turbói sorra hullanak. Ez már vízhűtéses, a csere egy rémálom. Elhajlnak a lapátok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:15:47 »

Ma beszéltem egy Ford góréval.

A facelift 2.0 tdci turbói sorra hullanak. Ez már vízhűtéses, a csere egy rémálom. Elhajlnak a lapátok...

Faxok a userek....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:17:10 »

Faxok a userek....

Mondta, hogy már most kb 10* annyi turbót adtak el hozzá, mint a régi psa motorhoz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:19:02 »

Köszönöm a hasznom tapasztalataitokat. Egyikőtök írta a dinamikus gyorsulást és ha tapadósat szeretnél mondjuk 0-100 km/h-ra a legoptimálisabb gyorsulást szeretnéd elérni, akkor írd meg kérlek hogyan tennéd? Azt érzem az hogy mindketten már tapasztalt Dieselesek vagytok.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
maradjunk annyiban hogy ez nem versenyautó, inkább "krúúzolós, apakocsi"... de...  Wink  szóval 1. max 3000, 2. fokozat kb. 3300, 3. fokozat 3500ig, ez elég sietős... 3. fokozattól el lehet kergetni akár 4000-ig is, de nem hiszem hogy van értelme, 3500-3700 bőőőven elég. (a motornak is)

Jani majd leírja a 2,2-es motor lépéshatárait, ma 20 perc alatt ért fel bicskéről a megbeszélésünkre... biztos emlékszik rá hogy mikor váltogatott  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:19:37 »

Mondta, hogy már most kb 10* annyi turbót adtak el hozzá, mint a régi psa motorhoz...
azok nem is vizesek voltak....


rönyó eszpész:vizes a generátora.még így is leég,mert alá van méretezve a maga 150A-éval.és hullanak.60pénz a kertész utcában a felújítása.... Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:20:30 »

Mondta, hogy már most kb 10* annyi turbót adtak el hozzá, mint a régi psa motorhoz...
2,0-ás motor...  eplus2

az egynyócat is kérdezd már meg...  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2014.06.25 szerda, 20:22:57 »

2,0-ás motor...  eplus2

az egynyócat is kérdezd már meg...  hehe

Azt szakmai körökben nem tartják számon, főleg, hogy szerencsére kihalt! eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2014.06.25 szerda, 21:44:41 »

maradjunk annyiban hogy ez nem versenyautó, inkább "krúúzolós, apakocsi"... de...  Wink  szóval 1. max 3000, 2. fokozat kb. 3300, 3. fokozat 3500ig, ez elég sietős... 3. fokozattól el lehet kergetni akár 4000-ig is, de nem hiszem hogy van értelme, 3500-3700 bőőőven elég. (a motornak is)

Jani majd leírja a 2,2-es motor lépéshatárait, ma 20 perc alatt ért fel bicskéről a megbeszélésünkre... biztos emlékszik rá hogy mikor váltogatott  eplus2

A 2.2 az más. Általában csak arra emékszem, hogy már 6.-ban van a kocsi. Sokszor motorfékkel előzök 5-6 autót egyszerre. A forgalmi szituációk kb 90%át én döntöm el. Tehát ha valaki megelőz, az általában azért van, mert én megengedem Wink Akik 1.6benzinen nődögélnek, s ha mellémülnek, akor általában jajgatnak, meg tapossák a JE kerékdobot, pedig még nem is megyek sokszor dinamikusan. Az ember hozzá tud szokni az erős autó vezetéséhez. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy sokkal defenzívebben kell vezetni. S ezt idő megtanulni. Én is ma már inkább azt nézem, hogy a környezetemben lévő autósok tudják-e hogy ott vagyok, számítanak-e a térgörbítős előzésekre. Sokszor látom a tükörben, hogy csak kapkodják a fejüket, hogy hogyan kerültem oda, miközben ugye már előttük vagyok...
(a mai Bicske-Lurdy út tényleg szép volt (egyébként az 1-es főúton jöttem...), remélem az Andor úton nem volt trafi, mert egy X5-öt helyretettem ott Wink ja, és 25 perc volt, mert a szerémi fel van bontva, ott már hűtöttem a turbót  eplus2 )
Komolyra fordítva a szót: 1.-2.-3.: 3500ig mehet, 4.-5.: mehet 4000ig is, mert ez a rész is még látványos (autópályán itt hagyod el a 130-cal poroszkálókat). S ha ez után még be mered rakni 6.-ba, akkor mész kb 170-nel, s innen ami a csövön kifér. Wink
A TDCi-k jól mennek. Mind. A tömeg általában nem tudja a lépést tartani az autóval. Pár prémium kategóriás, vagy nagyobb HDI motoros szokott lenni, aki pajzsnak használ a számomra ismerős terepen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:59:19 »

Hali!
Adott egy 2008-as 140LE-s mondeo, aminél 2000 és 2200as fordulat között észrevehető, de azért nem jelentős rázkódás tapasztalható, leginkább 3-as és 4-es fokozatban, és nagyobb gázfröccsöt adva.
A nyomaték ettől függetlenül ugyan úgy megvan. Találkozott már valaki hasonlóval?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:22:18 »

Hali!
Adott egy 2008-as 140LE-s mondeo, aminél 2000 és 2200as fordulat között észrevehető, de azért nem jelentős rázkódás tapasztalható, leginkább 3-as és 4-es fokozatban, és nagyobb gázfröccsöt adva.
A nyomaték ettől függetlenül ugyan úgy megvan. Találkozott már valaki hasonlóval?

Kuplung nem csúszik meg?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:57:41 »

Kuplung nem csúszik meg?
motortartó bak nem volt mozgatva? megérne egy revíziót...

vezérléscsere nem volt rajta mostanában?
Naplózva
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 14:08:53 »

Nem csúszik a kuplung, maga az autó pedig frissen behozott Belgiumból, így sajnos nem sokat tudok a múltjáról, csak a futásteljesítmény az, ami 130 000Km garantált.
A vezérlést most tervezem majd cseréltetni, a motorbakra pedig ránézek majd, köszi!
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 14:45:45 »

Nem csúszik a kuplung, maga az autó pedig frissen behozott Belgiumból, így sajnos nem sokat tudok a múltjáról, csak a futásteljesítmény az, ami 130 000Km garantált.
A vezérlést most tervezem majd cseréltetni, a motorbakra pedig ránézek majd, köszi!
belgiumból honnan?  Wink az enyém gent mellől jött egy kisvárosból  vigyor3
Naplózva
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 15:26:22 »

belgiumból honnan?  Wink az enyém gent mellől jött egy kisvárosból  vigyor3

Enyém nem arról a környékről, hanem Tienen Smiley
Ezek szerint neked is le van fojtva 136 Lóra?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 15:42:02 »

Enyém nem arról a környékről, hanem Tienen Smiley
Ezek szerint neked is le van fojtva 136 Lóra?
az enyém 1.8 emiatt 125. nincs lefojtva
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2014.06.28 szombat, 15:12:49 »

Sziasztok infót tudna e valaki , tempomat ügyben? mk4 1.8 tdci be szeretnék tempómatot szereltetni, Ford-nál 80 ezret mondtak. Cserélni kellene a kormány elektronikát komplett.Nekem kínáltak 35 ért komplett tempomatos kormányt. Gondolom fel kell programozni utána. Megoldható így?Huh? vagy kell valami hozzá még??? 2.0 totálkáros mondiról szednék le passzolhat e a kormány 1.8 ra???
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2014.06.28 szombat, 15:18:54 »

Vagy esetleg tudnátok e valakit aki jártasabb ebben és megtudná csinálni?Huh???
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:04:24 »

Vagy esetleg tudnátok e valakit aki jártasabb ebben és megtudná csinálni?Huh???

Vik-et keresd.
http://mondeo.hu/index.php?topic=14337.0
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2014.06.28 szombat, 22:09:02 »

Vagy esetleg tudnátok e valakit aki jártasabb ebben és megtudná csinálni?Huh???
Vik 57 ezerért komplett megcsinálja!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.