Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:47:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4712924 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2014.08.29 péntek, 09:40:51 »

Ma voltam olajcserén és az autó alá nézve sajnos konstatálnom kellett, hogy megjelent az olajszivárgás a turbónál. A szerelő szerint ez ennél a típusnál várható, egyelőre nincs gond.
Mire figyeljek, milyen tünetek esetén érdemes már turbót cserélni? (vagy felújíttatni?) Ő csak az olajszint figyelését mondta, de mivel ez FL előtti DPF-es, lehet, hogy az olajszint pont nem fogyni fog, hanem nőni  szomoru1
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2014.08.29 péntek, 09:46:31 »

Ma voltam olajcserén és az autó alá nézve sajnos konstatálnom kellett, hogy megjelent az olajszivárgás a turbónál. A szerelő szerint ez ennél a típusnál várható, egyelőre nincs gond.
Mire figyeljek, milyen tünetek esetén érdemes már turbót cserélni? (vagy felújíttatni?) Ő csak az olajszint figyelését mondta, de mivel ez FL előtti DPF-es, lehet, hogy az olajszint pont nem fogyni fog, hanem nőni  szomoru1

Hol láttál szivárgást?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2014.08.29 péntek, 09:47:26 »

Ma voltam olajcserén és az autó alá nézve sajnos konstatálnom kellett, hogy megjelent az olajszivárgás a turbónál. A szerelő szerint ez ennél a típusnál várható, egyelőre nincs gond.
Mire figyeljek, milyen tünetek esetén érdemes már turbót cserélni? (vagy felújíttatni?) Ő csak az olajszint figyelését mondta, de mivel ez FL előtti DPF-es, lehet, hogy az olajszint pont nem fogyni fog, hanem nőni  szomoru1
a turbónál,de hol?mert az új turbó is szállít résolajat muszályból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2014.08.29 péntek, 09:49:28 »

a turbónál,de hol?mert az új turbó is szállít résolajat muszályból.

Ja-ja, valószínű nem turbót, hanem szerelőt kell cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2014.08.29 péntek, 10:03:32 »

Hol láttál szivárgást?
A szerelő szerint a turbó tengelyétől jön, sajnos fotót nem lőttem
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2014.08.29 péntek, 11:22:41 »

Tegnap az autó tett egy kb. 400 km-es karikát. ( volt benne dugó, araszolgatás, lassú tempó is ) Ez alatt még jobban előjött neki az alacsony fokozatokban (1-2-3) a probléma, hogy nehezen megy át egyikből a másikba a váltó. 3-ból alig jön ki. A kuplung lehet nem emel ki rendesen vagy passz... a tolatást meg lassan ki lehet zárni azt már annyira nehezen veszi be.

Mennyi km van benne? Kettős tömegű kuplungok kb ilyen 200e km-t bírnak használattól függően.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2014.08.29 péntek, 12:18:48 »

Tegnap az autó tett egy kb. 400 km-es karikát. ( volt benne dugó, araszolgatás, lassú tempó is ) Ez alatt még jobban előjött neki az alacsony fokozatokban (1-2-3) a probléma, hogy nehezen megy át egyikből a másikba a váltó. 3-ból alig jön ki. A kuplung lehet nem emel ki rendesen vagy passz... a tolatást meg lassan ki lehet zárni azt már annyira nehezen veszi be.
ha az alfos megoldás nem segít,akkor kuplungcsere és váltóállítás. lehet más gond is van. bár nem szokott, de lehet hogy valami a váltóban tényleg elkúródott. ilyen még itt nem nagyon volt, kivévek B4K tekert mondijában, (2,0 tdci, talán 400e km-el  eplus2 )

az a baj, hogy véleményem szerint a problémád olyan helyen van, hogy lehet hogy kifizetsz csak a vizsgálásra simán 30-50e-t és lehet meg se lesz a gond. én inkább mielőbb cserélném a korábban írt cuccokat és akkor át is lenne nézve, "szépen" összerakva, lehet hogy anyagárban az is cserélhető lenne a kuplung munkadíjon belül...

ezzel lehet vitatkozni, de én így csinálnám. mindenestre mint írtam a mondik váltója patent. beülhetsz az enyémbe, nézd meg. valami nem stimmel nálad.  szomoru1
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2014.08.29 péntek, 12:52:17 »

Sziasztok,

Regen témára visszatérve. Sajnos Huh? még én sem vettem észre, hogy az autó mikor regenerál. Amikor nemrégen megvettem, vásároltam egy Protech DPF tisztító löttyöt, bele is toltam, javasolják 3 havonta használni.  Ez ér valamit szerintetek?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:01:24 »

Tegnap az autó tett egy kb. 400 km-es karikát. ( volt benne dugó, araszolgatás, lassú tempó is ) Ez alatt még jobban előjött neki az alacsony fokozatokban (1-2-3) a probléma, hogy nehezen megy át egyikből a másikba a váltó. 3-ból alig jön ki. A kuplung lehet nem emel ki rendesen vagy passz... a tolatást meg lassan ki lehet zárni azt már annyira nehezen veszi be.

A kuplung lesz a dolgok forrása, ha nem emel ki, akkor a váltások nehezek a tolatás meg lehetetlen.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:24:00 »

A kuplung lesz a dolgok forrása, ha nem emel ki, akkor a váltások nehezek a tolatás meg lehetetlen.
igen, én is erre gondolok... sajnos. milyen hamar tudod nélkülözni a szerelés kapcsán? tudod hogy hova viszed? ajánljunk valakit?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:26:00 »

Sziasztok,

Regen témára visszatérve. Sajnos Huh? még én sem vettem észre, hogy az autó mikor regenerál. Amikor nemrégen megvettem, vásároltam egy Protech DPF tisztító löttyöt, bele is toltam, javasolják 3 havonta használni.  Ez ér valamit szerintetek?

 worship

Protech lötty: Nem hiszek benne... Úgy általában nem hiszek a tisztító löttyökben, használtam, nem használt, drága volt...

TXBA motorkód: Ahogy már többen is írtátok, viszonylag könnyen észlelhető a regen: 1,9l/h a pill fogy. alapjáraton és mélyebben morog a motor gyorsításkor. Mivel készültem a DPF-es motorból vétel előtt, próbáltam többféleképpen végigcsinálni már a folyamatot és elvégzi 6-ban 1800-as furdulaton is, kb. 9-10perc volt és 4. - ben 120km/h - nál, ott talán hamarabb befejezte. A pill fogy. mérőn látható a vége a folyamatnak, (menet és regen közben a pill fogy. kb 1,2/1,5literrel magasabb ugyanazon körülmények regen nélküli fogyasztásához viszonyítva, pl: 100km/h sík út, 5. fokozat 4,6 vs 5,8/6l/100km) ehhez ismerni kell az autót! Smiley Ennél több gondom ne is legyen a DPF - el és boldogság van!

Nemtom, hogy a Tied milyen motor...
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 13:33:42 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2014.08.29 péntek, 14:56:19 »

Sajnos a hétvégén a turbo nyomás mérés elmarad, nem ér rá az ürge. Sad

Az olajat viszont lecseréltük megkérdeztük az embert kitudja-e iktatni a dpf-t azt mondta igen csinálta már. Ő szerinte ezzel nem lehet csinálni semmit hogy ilyen sűrűn regenerál vagy a szűrővel van a baj, vagy a jeladó lehet a gond. A dpf kipucolása is csak ideiglenes megoldás lenne.

Néztem 96000ft-ért tudnék venni újat hát én ez helyett inkább ki köttetem a fenébe nem küzdök vele tovább főleg hogy decembertől már többnyire városi használat lesz csak a nyűg lenne vele úgy is.

Persze mindezek előtt a turbo nyomás mérést mindenképp megejtjük. Smiley  Meg holnap adunk neki a pályán is.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2014.08.29 péntek, 15:37:56 »

igen, én is erre gondolok... sajnos. milyen hamar tudod nélkülözni a szerelés kapcsán? tudod hogy hova viszed? ajánljunk valakit?

Felfele kerekítve 198.000 km van az autóban.
Első körben lehet, hogy mezei szerelő nézi meg, hátha tud valami okosat vagy állítani.
Amúgy áll az autó, nem használom, van másik, tudom nélkülözni. Amúgy használnám, csak most inkább nem erőltetem....
Én zalai vagyok, Nagykanizsán szervizelték eddig. Valószínű valahol a környékben keresek megoldást  a javításra szerelésre...

Amúgy ezen kívül, lehet még nem írtam, de a hűtő víz is valahol szivároghat, mert a motortérben meg az autó alján az alsó lemez is foltos, aztán után kell töltögetni néha néha. ( előző autóm is csinált ilyet, de ott mivel könnyebben hozzá lehetett férni mindenhez hamar kiderült, hogy amikor a hűtőt cserélték akkor valami csövet nem húztak meg rendesen. ennél a mondeonál a kezemet nem tudom bedugni sehova  Undecided )
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2014.08.29 péntek, 16:06:43 »

Amíg itt fórumozgattam, az alatt az autó volt ma 3 szerelőnél is.
Sikerült kideríteni, hogy az autón kb. 180.000 Km-nél volt vezérlés csere. Olaj csere meg szűrő csere az 3 hete, szinte a vásárlás előtti héten az akkor 196-197 ezernél lehetett.
Az alváz szám alapján kiderült az is, hogy ez a típus kizárólag francia exportra készült.

Két szerelő egymástól függetlenül elsőre megmondta, hogy az autó nagyon lendkerekes már attól lehet ez a kuplung és a váltó probléma is. A hangja is elég darálós az is valószínű ettől van, a főtengellyel nem tudom mi a helyzet de azt is említették. A  lényeg, hogy több mint 2 hét múlva kapott az autó időpontot a szerelőhöz, és akkor teljesen szét szedi amit kell, cseréli a dolgokat, meg ha már szétbontja akkor ránéz mi az ami esetleg még kopott alkatrész.
Árban 216.000 körül mondták az alkatrészt, már nem tudom milyet de nem gagyi olcsó cucc kerül bele azt ki kötöttük. Egy napig tartó szerelés munkadíja 20-25 ezer lesz majd amit a szerelő kérni fog. Gondolom ebből már kiderült, hogy nem márka szervizben lesz megcsináltatva.
A szerelő közölte, hogy ha lehet ne használjuk addig az autót, ha mégis akkor nagyon kíméletesen. Én személy szerint inkább kímélem akkor jobb a békesség, nem szeretném ha az főtengely is tönkre menne vagy más egyéb a váltóban vagy nem tudom még mi jöhet...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2014.08.29 péntek, 16:11:46 »

Sajnos a hétvégén a turbo nyomás mérés elmarad, nem ér rá az ürge. Sad

Az olajat viszont lecseréltük megkérdeztük az embert kitudja-e iktatni a dpf-t azt mondta igen csinálta már. Ő szerinte ezzel nem lehet csinálni semmit hogy ilyen sűrűn regenerál vagy a szűrővel van a baj, vagy a jeladó lehet a gond. A dpf kipucolása is csak ideiglenes megoldás lenne.

Néztem 96000ft-ért tudnék venni újat hát én ez helyett inkább ki köttetem a fenébe nem küzdök vele tovább főleg hogy decembertől már többnyire városi használat lesz csak a nyűg lenne vele úgy is.

Persze mindezek előtt a turbo nyomás mérést mindenképp megejtjük. Smiley  Meg holnap adunk neki a pályán is.
Elég lenne belesni a motortérbe és átnézni a csöveket. Amelyik kívülről olajos az gyanús.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2014.08.29 péntek, 16:15:39 »

Amíg itt fórumozgattam, az alatt az autó volt ma 3 szerelőnél is.
Sikerült kideríteni, hogy az autón kb. 180.000 Km-nél volt vezérlés csere. Olaj csere meg szűrő csere az 3 hete, szinte a vásárlás előtti héten az akkor 196-197 ezernél lehetett.
Az alváz szám alapján kiderült az is, hogy ez a típus kizárólag francia exportra készült.

Két szerelő egymástól függetlenül elsőre megmondta, hogy az autó nagyon lendkerekes már attól lehet ez a kuplung és a váltó probléma is. A hangja is elég darálós az is valószínű ettől van, a főtengellyel nem tudom mi a helyzet de azt is említették. A  lényeg, hogy több mint 2 hét múlva kapott az autó időpontot a szerelőhöz, és akkor teljesen szét szedi amit kell, cseréli a dolgokat, meg ha már szétbontja akkor ránéz mi az ami esetleg még kopott alkatrész.
Árban 216.000 körül mondták az alkatrészt, már nem tudom milyet de nem gagyi olcsó cucc kerül bele azt ki kötöttük. Egy napig tartó szerelés munkadíja 20-25 ezer lesz majd amit a szerelő kérni fog. Gondolom ebből már kiderült, hogy nem márka szervizben lesz megcsináltatva.
A szerelő közölte, hogy ha lehet ne használjuk addig az autót, ha mégis akkor nagyon kíméletesen. Én személy szerint inkább kímélem akkor jobb a békesség, nem szeretném ha az főtengely is tönkre menne vagy más egyéb a váltóban vagy nem tudom még mi jöhet...
Csináljál mán egy ótomata aláírást, így nem kell kérdezgetnie mindenkinek, hogy milyen a vas! A főtengly és váltó annyira nem jellemző probléma. KT-t viszont már sokunk cserélt(etett)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2014.08.29 péntek, 16:27:15 »

Elég lenne belesni a motortérbe és átnézni a csöveket. Amelyik kívülről olajos az gyanús.

Meg tettük nem volt olajos sehol.  Ti írtátok hogy méressük meg úgy derül ki.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2014.08.29 péntek, 17:53:35 »

Meg tettük nem volt olajos sehol.  Ti írtátok hogy méressük meg úgy derül ki.
ha kell délpesten az m0-s dunahídtól nem messze tudok segíteni diagolni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2014.08.29 péntek, 18:37:46 »

Felfele kerekítve 198.000 km van az autóban.
Első körben lehet, hogy mezei szerelő nézi meg, hátha tud valami okosat vagy állítani.
Amúgy áll az autó, nem használom, van másik, tudom nélkülözni. Amúgy használnám, csak most inkább nem erőltetem....
Én zalai vagyok, Nagykanizsán szervizelték eddig. Valószínű valahol a környékben keresek megoldást  a javításra szerelésre...

Amúgy ezen kívül, lehet még nem írtam, de a hűtő víz is valahol szivároghat, mert a motortérben meg az autó alján az alsó lemez is foltos, aztán után kell töltögetni néha néha. ( előző autóm is csinált ilyet, de ott mivel könnyebben hozzá lehetett férni mindenhez hamar kiderült, hogy amikor a hűtőt cserélték akkor valami csövet nem húztak meg rendesen. ennél a mondeonál a kezemet nem tudom bedugni sehova  Undecided )
Te is zalai vagy? Akkor még egyszer üdv a club-ban!  vigyor3
Én zalaegerszegi vagyok. Bár itt Zegen nem merek Neked szerelőt ajánlani, m kókány mind ehhez a típushoz. Ha Neked sikerülne, akkor szólj hol! Wink
Gumist és karosszériást viszont tudok ajánlani itt bmikor!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2014.08.29 péntek, 18:38:00 »

ha kell délpesten az m0-s dunahídtól nem messze tudok segíteni diagolni.....


Köszi, de elvileg a héten itthon marad az autó megy műszakira aztán megnézetjük az ürgével itt van helybe pár utcával arrébb.

Megbeszéljük vele, hogy nézze át a dpf állapotát, ha egyáltalán lehet szoftveresen.
Meg hogyan működik a kiiktatása meg tudja-e csinálni rendesen. igazándiból nem akarnánk kiszedni, de érzem hogy csak a baj lesz vele később...

A régi dízelek komolyan sokkal jobbak nem voltak ilyen hülyeségek a 2-es 1.8TD mondeonkba már 440e km van és bontatlan a motor egyedül az adagolóval volt gond.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Kelepety
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:12:06 »

Sziasztok!

A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre...  este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
 
Naplózva

MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:26:17 »

Sziasztok!

A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre...  este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
 
okozhatja egy rossz gázolajszűrő is.meg egy rail nyomásszenzor hiba,vagy rossz csúcs,illetve nagynyomású.akkor kellene kódot olvasni amikor villog,mert lehet,hogy ezek már csak következmények.

P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:38:54 »

Sziasztok!

A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre...  este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
 

esetleg még szivárgó üzemanyagot nem láttok valahol,illetve elektromos csatlakozások,vezetékek rendben vannak-e.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2014.08.30 szombat, 19:40:15 »

A Service oil üzenet periódust néz?
9000 km-rel ezelőtt volt olajcsere gyári Ford olajjal, nem hinném, hogy 11.000 km-rel korábban jeleznie kéne.

Illetve hogyan lehet ezt az üzenetet eltüntetni?

Szerk: közben megtaláltam (fék+gázpedál + gyújtás + 15 másodperc + kétszer OK a computeren Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 19:48:59 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2014.08.30 szombat, 19:54:22 »

A Service oil üzenet periódust néz?
9000 km-rel ezelőtt volt olajcsere gyári Ford olajjal, nem hinném, hogy 11.000 km-rel korábban jeleznie kéne.

Illetve hogyan lehet ezt az üzenetet eltüntetni?

Szerk: közben megtaláltam (fék+gázpedál + gyújtás + 15 másodperc + kétszer OK a computeren Smiley

Amikor volt az olajcsere, akkor nem volt resetelve? Azóta világít, vagy most gyulladt ki?  Mod: Ja hogy most gyulladt ki szal volt resetelve. Smiley

Mert ha most, akkor az nem véletlen gyulladt ki érzékeli hogy híg az olaj.

Az lesz baj mint nálunk felhígult az olaj a regenerálás miatt, nem tud elégni mind és vissza kerül a motorba.

Mennyi km van az autóba? Hány km-ként szokott regenerálni? (már ha tudod)

« Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 19:58:41 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2014.08.30 szombat, 19:57:36 »

Amikor volt az olajcsere, akkor nem volt resetelve? Azóta világít, vagy most gyulladt ki?

Mert ha most, akkor az nem véletlen volt az. Az lesz baj mint nálunk felhígult az olaj a regenerálás miatt nem tud elégni mind és vissza kerül a motorba.

Mennyi km van az autóba?



Most gyulladt ki. De lehet, hogy olajcserénél nem nullázták, mivel akkor nem írta még ki.
Előtte meg Németországban volt a kocsi. Szervizkönyv alapján régebben volt szerviz, a 100.000-es kimaradt, 120-nál vittem, illetve 123.800-nál.
Ha periodikus, akkor lehet, hogy 110 körül volt utoljára szervizben előttem a kocsi, és akkor most "járt le" a 20.000
132400 és nem tudom, mikor szokott regenerálni. Üzenetet nem írt ki sosem, hogy regenerálna, az alapjárati go fogyasztást meg nem szoktam nézni
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 20:03:49 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2014.08.30 szombat, 20:04:09 »

Most gyulladt ki.
132400 és nem tudom, mikor szokott regenerálni. Üzenetet nem írt ki sosem, hogy regenerálna

Mintha csak a miénk lenne nekünk is 130-140e között gyulladt ki miközbe lett még volna vagy 3-4e km a cseréig.

Lecseréltük rá 3e km-re megint kigyulladt reseteltük utána bírta kb 5e km-ig aztán megint.

Elvittük diagnosztikára és ott olvasták ki hogy 360km-ként regenerál ami pár napja már téma itt, hogy ideális esetbe 500km felett kéne neki csinálni, de mivel 360km-ként csinálja így túl gyakori és felhígul az olajunk.

Szerintem sajna nálad is ez lesz a gond én viszont cserélném az olajat a biztonság kedvéért nekünk már a 2. olajcsere van mióta fellépett ez a hiba.

Azt nem írja sehol, hogy mikor regenerál a pillanatnyi fogyasztáson látszik, hogy megugrik meg hallani a motoron.

Szerk: Értem, akkor viszont lehetséges, hogy a reseteléssel van a probléma és nem a regenerálással használd azt ha megint kigyullad, akkor hígul az olaj. 

« Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 20:06:01 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 20:02:51 »

ma  én is megnéztem az átlagos kilométerenkénti regenerációt 260 km-en ként csinálja,és füstöl is gázfröccsöknél.úgyhogy első körben egr dugózás aztán majd meglátjuk. EGR dugózásnál elég egy lemezt berakni a szívócső becsatlakozásánál vagy máshogy kell megoldani? válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 20:05:06 »

ma  én is megnéztem az átlagos kilométerenkénti regenerációt 260 km-en ként csinálja,és füstöl is gázfröccsöknél.úgyhogy első körben egr dugózás aztán majd meglátjuk. EGR dugózásnál elég egy lemezt berakni a szívócső becsatlakozásánál vagy máshogy kell megoldani? válaszokat előre is köszönöm
igen,elég,csak ne a szívócsőhöz,hanemm a kipufogó felől érkező egr hűtőcsőhöz kell a lemezt betenni a folytószelepháznál. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.31 vasárnap, 20:08:39 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 20:13:19 »

igen,elég,csak ne a szívócsőhöz,hanemm a kipufogó felől érkező egr hűtőcsőhöz kell a lemezt betenni a folytószelepháznál. Wink
igy gondoltam én is!
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 20:15:38 »

ma  én is megnéztem az átlagos kilométerenkénti regenerációt 260 km-en ként csinálja,és füstöl is gázfröccsöknél.úgyhogy első körben egr dugózás aztán majd meglátjuk. EGR dugózásnál elég egy lemezt berakni a szívócső becsatlakozásánál vagy máshogy kell megoldani? válaszokat előre is köszönöm

Szia!

Pontosabban az EGR szelep elé. Nem lesz könnyű levenni az EGR szelepet, ugyanis alulról is fogja egy csavar, amihez felülről csak nagyon ügyes kezekkel lehet hozzáférni (ha lehet...) Aknából felnyúlva meg lehet találni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 20:29:23 »

ma  én is megnéztem az átlagos kilométerenkénti regenerációt 260 km-en ként csinálja,és füstöl is gázfröccsöknél.úgyhogy első körben egr dugózás aztán majd meglátjuk. EGR dugózásnál elég egy lemezt berakni a szívócső becsatlakozásánál vagy máshogy kell megoldani? válaszokat előre is köszönöm

Az szép akkor ott is hígul az olaj gondolom rendesen.

Mennyi km van az autóban? Városi használat?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 23:50:04 »

Felfele kerekítve 198.000 km van az autóban.
Első körben lehet, hogy mezei szerelő nézi meg, hátha tud valami okosat vagy állítani.
Amúgy áll az autó, nem használom, van másik, tudom nélkülözni. Amúgy használnám, csak most inkább nem erőltetem....
Én zalai vagyok, Nagykanizsán szervizelték eddig. Valószínű valahol a környékben keresek megoldást  a javításra szerelésre...

Amúgy ezen kívül, lehet még nem írtam, de a hűtő víz is valahol szivároghat, mert a motortérben meg az autó alján az alsó lemez is foltos, aztán után kell töltögetni néha néha. ( előző autóm is csinált ilyet, de ott mivel könnyebben hozzá lehetett férni mindenhez hamar kiderült, hogy amikor a hűtőt cserélték akkor valami csövet nem húztak meg rendesen. ennél a mondeonál a kezemet nem tudom bedugni sehova  Undecided )
szerintem a termosztát. típushiba, csere. (nekem is ott eresztett, azóta patent)
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 23:55:17 »

Amíg itt fórumozgattam, az alatt az autó volt ma 3 szerelőnél is.
Sikerült kideríteni, hogy az autón kb. 180.000 Km-nél volt vezérlés csere. Olaj csere meg szűrő csere az 3 hete, szinte a vásárlás előtti héten az akkor 196-197 ezernél lehetett.
Az alváz szám alapján kiderült az is, hogy ez a típus kizárólag francia exportra készült.

Két szerelő egymástól függetlenül elsőre megmondta, hogy az autó nagyon lendkerekes már attól lehet ez a kuplung és a váltó probléma is. A hangja is elég darálós az is valószínű ettől van, a főtengellyel nem tudom mi a helyzet de azt is említették. A  lényeg, hogy több mint 2 hét múlva kapott az autó időpontot a szerelőhöz, és akkor teljesen szét szedi amit kell, cseréli a dolgokat, meg ha már szétbontja akkor ránéz mi az ami esetleg még kopott alkatrész.
Árban 216.000 körül mondták az alkatrészt, már nem tudom milyet de nem gagyi olcsó cucc kerül bele azt ki kötöttük. Egy napig tartó szerelés munkadíja 20-25 ezer lesz majd amit a szerelő kérni fog. Gondolom ebből már kiderült, hogy nem márka szervizben lesz megcsináltatva.
A szerelő közölte, hogy ha lehet ne használjuk addig az autót, ha mégis akkor nagyon kíméletesen. Én személy szerint inkább kímélem akkor jobb a békesség, nem szeretném ha az főtengely is tönkre menne vagy más egyéb a váltóban vagy nem tudom még mi jöhet...
én szétnéznék osztrák ebayen... 160-170 körül lehetne venni LUK szettet. pesten szoktak tudni itt fórumról is 180-190 körül motyót. még postával is megérné. itt a fórumon is van alkatrészes, aki elpostázza, keresd meg az alkatrészboltokat és kérj be ajánlatot.
a munkadíj korrekt. (majd mond magasabbat ha nem nála veszed meg az alkatrészt... ) Wink
főtengelynek nem kéne hogy baja legyen...
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 00:11:38 »

én szétnéznék osztrák ebayen... 160-170 körül lehetne venni LUK szettet. pesten szoktak tudni itt fórumról is 180-190 körül motyót. még postával is megérné. itt a fórumon is van alkatrészes, aki elpostázza, keresd meg az alkatrészboltokat és kérj be ajánlatot.
a munkadíj korrekt. (majd mond magasabbat ha nem nála veszed meg az alkatrészt... ) Wink
főtengelynek nem kéne hogy baja legyen...

Köszi a választ. A termosztátra akkor rá nézetek amikor szétszedik. Az ebay világához sajnos nem értek. Alkatrész téren a jól bevált "mezei" szerelőm rendelt eddig mindig attól a cégtől amelyiktől jobb árban megkapta. Kisebb dolgokat én szoktam megvenni vagy az Unixban vagy a Lángban Nagykanizsán. Eddig nem nyúltunk mellé régebbi autóknál, meg ha valami bibi volt akkor a szerelő tudott egyből cserélni. Ennek az alkatrész dolognak annyira jártunk utána, hogy egyik ismerős aki webshopos autó alkatrész boltot csinál, az kalkulált 206.000. ft.-ban alkatrészeket annyiért tudna rendelni. ( sajnos márkát nem tudok, de itt viszont ha valami gáz van az alkatrésszel akkor lehet a nyakamon marad és bonyodalmas lenne a cseréje ) A szerelő akinél végül csináltatva lesz az autó az 10.000-el többért szerzi be de az biztos ha bármi gond van, akkor ő azt gyorsan tudja korrigálni. Az alkatrész tőle lesz úgy gondolom, a munkadíjban meg remélem benne van a jó szomszédi viszony  Grin nem kell messze vinnem az autót...
Városi szinten márka szerviz 50-60 ezerről indítja a munkadíjat. Még arra rákérdezek, hogy milyen márkájú minőségű alkatrész lesz, aztán leírom, hátha abból tudtok okosat írni, hogy az jó vagy sem...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 00:52:36 »

Te is zalai vagy? Akkor még egyszer üdv a club-ban!  vigyor3
Én zalaegerszegi vagyok. Bár itt Zegen nem merek Neked szerelőt ajánlani, m kókány mind ehhez a típushoz. Ha Neked sikerülne, akkor szólj hol! Wink
Gumist és karosszériást viszont tudok ajánlani itt bmikor!  wave

Zalaegerszegen kb. 6 évvel ezelőtt csináltattam kipufogót, meg egyszer műszaki vizsgáztattam ott a régi benzines autómat. Akkor az egervári úton lévő autógáz-3 kft.nél. Azóta egerszegen semmi ilyet, mivel anno ott volt némi protekció aztán már nincs így marad a kanizsai kör. Dízel autókkal javítással kapcsolatban semmilyen tapasztalatom nincs, hogy mit hol érdemes szereltetni... Rengeteg autószerelő ismerősöm és barátom van, de dízel téren eddig egyikhez sem fordultam. A benzines autókkal amiket használtam azokkal meg semmi komolyabb gond nem volt, nagyobb összegű javítási költsége egyiknek sem volt szinte, a szokásos kopó alkatrészek voltak cserélve meg vezérlés.De ezek mind régebbi benzines autók meg típusok...
Gumist is tudok, konkrétan a szerelő aki csinálja a mondeot majd, az is foglalkozik gumikkal. De ha már szóba jött, akkor felnit keresek, ha van jó árban vagy esetleg nyári gumival együtt... Téli gumi van új, de a nyári ami most van az autón az jövőre már necces lesz... Felni ezért lenne jó mert nem vagyok híve a gumicserélgetésnek ugyan azon a felnin, inkább legyen külön felnin a két garnitúra. Neten nézegetek itt ott, de a gumis témára nem álltam rá annyira az most nem elsődleges.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 07:45:14 »

Az szép akkor ott is hígul az olaj gondolom rendesen.

Mennyi km van az autóban? Városi használat?
212000 km, városban használom én. az előző tulaj 50%-ban városozott. nekem már volt olajcsere elött diesel filter overload hibaüzenet is. Utána pályán 20km-t 3500-as fordulat fölött mentem, azóta nincs hibaüzenet.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 17:46:04 »

én szétnéznék osztrák ebayen... 160-170 körül lehetne venni LUK szettet. pesten szoktak tudni itt fórumról is 180-190 körül motyót. még postával is megérné. itt a fórumon is van alkatrészes, aki elpostázza, keresd meg az alkatrészboltokat és kérj be ajánlatot.
a munkadíj korrekt. (majd mond magasabbat ha nem nála veszed meg az alkatrészt... ) Wink
főtengelynek nem kéne hogy baja legyen...

LUK lendkerék és kuplung szerkezet alkatrészek lesznek mind egy márkában 215.000 ft. A szerelő azt mondta, hogy ha esetleg ugyan ezt jobb áron betudjuk szerezni akkor szerezzük be.
Még azt nem írtam amikor több szerelő ránézett, egyértelműen nem mondták ki elsőre, hogy lendkerekes az autó, de erre lyukadtak ki. Egy két szerelő bizonytalan volt, azt mondta, hogy egyenetlenül jár a motor, lehet nem megy egy henger de aztán arra jutottak, hogy az mégis megy. Aztán többször hallgatták a motort, valamiért nincs jó hangja meg a járása sem olyan mint a többi fordé. Kérdezték, írt e ki valami hiba üzenetet az autó, de ez semmit nem írt ki.
A főtengely szimeringet említették még, hogy a lendkerék azt lehet tönkre tette de majd ha szétszedi a szerelő akkor derül ki.
Én nem figyeltem vezetés közben, de a családban más aki vezette azt mondta, hogy egy  nem túl nagyobb gázadásnál, látta, hogy nyomta a fekete füstöt a kipufogóból... Undecided

Aggasztó dolgok ezek, még 2 hét aztán kiderül majd amikor szétszedték és cserélték a dolgokat amiket leírtam, hogy mindenképp cserélnek. Ha ezek után is egyenetlen lesz a motor járása alapjáraton akkor lehet tovább keresni a hibát.

egerszegi mondeóstól kérdezném, hogy ki ért ehhez a típushoz a legjobban itt a közelben? Hát ha valaki könnyebben megmondja aki több ilyen típust látott és nem cserélik ki a fél autó alkatrészeit mire kiderül mi volt a gond...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 19:28:24 »

212000 km, városban használom én. az előző tulaj 50%-ban városozott. nekem már volt olajcsere elött diesel filter overload hibaüzenet is. Utána pályán 20km-t 3500-as fordulat fölött mentem, azóta nincs hibaüzenet.

Akkor elég jól bírja ahhoz képest hogy városozol. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 21:20:39 »

LUK lendkerék és kuplung szerkezet alkatrészek lesznek mind egy márkában 215.000 ft. A szerelő azt mondta, hogy ha esetleg ugyan ezt jobb áron betudjuk szerezni akkor szerezzük be.
Még azt nem írtam amikor több szerelő ránézett, egyértelműen nem mondták ki elsőre, hogy lendkerekes az autó, de erre lyukadtak ki. Egy két szerelő bizonytalan volt, azt mondta, hogy egyenetlenül jár a motor, lehet nem megy egy henger de aztán arra jutottak, hogy az mégis megy. Aztán többször hallgatták a motort, valamiért nincs jó hangja meg a járása sem olyan mint a többi fordé. Kérdezték, írt e ki valami hiba üzenetet az autó, de ez semmit nem írt ki.
A főtengely szimeringet említették még, hogy a lendkerék azt lehet tönkre tette de majd ha szétszedi a szerelő akkor derül ki.
Én nem figyeltem vezetés közben, de a családban más aki vezette azt mondta, hogy egy  nem túl nagyobb gázadásnál, látta, hogy nyomta a fekete füstöt a kipufogóból... Undecided

Aggasztó dolgok ezek, még 2 hét aztán kiderül majd amikor szétszedték és cserélték a dolgokat amiket leírtam, hogy mindenképp cserélnek. Ha ezek után is egyenetlen lesz a motor járása alapjáraton akkor lehet tovább keresni a hibát.

egerszegi mondeóstól kérdezném, hogy ki ért ehhez a típushoz a legjobban itt a közelben? Hát ha valaki könnyebben megmondja aki több ilyen típust látott és nem cserélik ki a fél autó alkatrészeit mire kiderül mi volt a gond...
Sajnos itt zegen ilyen szakember nincs. Pesten viszont van több is. Ha lendkereket és kuplungot cserélek majd azt csak ott! Itt nem adom egy kókler kezébe sem. Egerszegen csak arra jók, h alkatrészt cseréljenek, de problémát megtalálni és kijavítani csere nélkül nem tudnak.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2014.09.02 kedd, 09:10:25 »

Sajnos itt zegen ilyen szakember nincs. Pesten viszont van több is. Ha lendkereket és kuplungot cserélek majd azt csak ott! Itt nem adom egy kókler kezébe sem. Egerszegen csak arra jók, h alkatrészt cseréljenek, de problémát megtalálni és kijavítani csere nélkül nem tudnak.
ebbe nem akarok beleszólni, de itt a környéken -pest megye- tényleg tudunk javasolni szakikat.
Naplózva
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2014.09.02 kedd, 15:34:07 »

Üdv mindenkinek.
Új vagyok itt, pár napja lettem egy 2009es mondeo turnier 2.0tdci tulajdonosa. bár még nem sokat mentem vele, 600km ,eddig nagyon bejön. olvasgattam már itt a fórumot, és  láttam múltkor, hogy van egy oldal ahol alváz szám  alapján csomó adatot, szerviz intervallumot megtudhatok az autóról,  csak most nem találom  már azt a linket, valaki betudná linkelni ? telefonról láttam azt a kommentet múltkor, akkor rákattintottam de először elég átláthatatlannak tűnt, hogy működik ez az oldal? regisztrálni kell meg ilyesmi, vagy minden ilyesmi nélkül megtudom nézni ezeket az adatokat ?
köszi a választ előre is Smiley
itt egy kép a gépezetről Smiley
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2014.09.02 kedd, 15:38:53 »

Üdv mindenkinek.
Új vagyok itt, pár napja lettem egy 2009es mondeo turnier 2.0tdci tulajdonosa. bár még nem sokat mentem vele, 600km ,eddig nagyon bejön. olvasgattam már itt a fórumot, és  láttam múltkor, hogy van egy oldal ahol alváz szám  alapján csomó adatot, szerviz intervallumot megtudhatok az autóról,  csak most nem találom  már azt a linket, valaki betudná linkelni ? telefonról láttam azt a kommentet múltkor, akkor rákattintottam de először elég átláthatatlannak tűnt, hogy működik ez az oldal? regisztrálni kell meg ilyesmi, vagy minden ilyesmi nélkül megtudom nézni ezeket az adatokat ?
köszi a választ előre is Smiley
itt egy kép a gépezetről Smiley

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Sok balesetmentest!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 10:16:26 írta Joe » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2014.09.02 kedd, 19:41:42 »

Hali
16 vagy 17-es a felnid?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2014.09.02 kedd, 20:39:59 »

Hali
16 vagy 17-es a felnid?

Melyik? Ami a képen? Az 17-es.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:44:40 »

Melyik? Ami a képen? Az 17-es.

És amelyik nincs a képen?  vigyor3
Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:52:09 »

Üdv mindenkinek.
Új vagyok itt, pár napja lettem egy 2009es mondeo turnier 2.0tdci tulajdonosa. bár még nem sokat mentem vele, 600km ,eddig nagyon bejön. olvasgattam már itt a fórumot, és  láttam múltkor, hogy van egy oldal ahol alváz szám  alapján csomó adatot, szerviz intervallumot megtudhatok az autóról,  csak most nem találom  már azt a linket, valaki betudná linkelni ? telefonról láttam azt a kommentet múltkor, akkor rákattintottam de először elég átláthatatlannak tűnt, hogy működik ez az oldal? regisztrálni kell meg ilyesmi, vagy minden ilyesmi nélkül megtudom nézni ezeket az adatokat ?
köszi a választ előre is Smiley
itt egy kép a gépezetről Smiley

Gratula az autóhoz! Jól néz ki!
Sok szép kilómétert kívánok!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 10:16:44 írta Joe » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:21:08 »




grat a géphez, az enyém is így néz ki, szín, forma, télifelnim ilyen.... Szóval totál ilyen.

Amúgy szép a ház fala és az a pálma szerűség brutális. Milyen növény az? A fa burkolat a falon éger vagy valami más?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 10:16:57 írta Joe » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2014.09.03 szerda, 07:44:07 »

grat a géphez, az enyém is így néz ki, szín, forma, télifelnim ilyen.... Szóval totál ilyen.

Amúgy szép a ház fala és az a pálma szerűség brutális. Milyen növény az? A fa burkolat a falon éger vagy valami más?
Az a pálma szerűség konkrétan banánnak néz ki. Létezik belőle télálló kivitel, ami a mi éghajlatunkon is kibírja vagy az új kolléga valami melegebb helyen lakik. Egyébként igen, szép a ház és kert. Megnéznék még pár fotót.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2014.09.03 szerda, 08:14:07 »

Az a pálma szerűség konkrétan banánnak néz ki. Létezik belőle télálló kivitel, ami a mi éghajlatunkon is kibírja vagy az új kolléga valami melegebb helyen lakik. Egyébként igen, szép a ház és kert. Megnéznék még pár fotót.
lehet ,hogy a kép a Baloghéknál készült..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.