Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:45:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715371 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2015.02.28 szombat, 18:56:36 »

Nekem Vik széthúzott egy baromi nagy csatit a motor jobb oldalán, és ott egyesével ki tudta mérni. Elvileg
na majd jól megnézem a vezetékelési ábrán....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2015.02.28 szombat, 18:59:59 »

A gyertyák párhuzamosan vannak kapcsolva, nem tudod kimérni, ha egy gyertya rossz.
már hogy a viharba ne!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2015.02.28 szombat, 19:01:11 »

Nekem Vik széthúzott egy baromi nagy csatit a motor jobb oldalán, és ott egyesével ki tudta mérni. Elvileg
nekem is így van.az önindító felett van egy nagyobb kocka csatlakozó 4 vastagabb érrel..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2015.02.28 szombat, 20:09:03 »

már hogy a viharba ne!

4 külön szál megy az izzítókra?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2015.02.28 szombat, 21:07:37 »


"de érdemesebb lenne levenni róluk az elektromos csatlakozót"
 -ahogy Sakos írta.

Szóval ki lehet, hiszen nem egyszerre kell mérni.  wave


nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 09:34:21 »

4 külön szál megy az izzítókra?
nekem igen.de ahogy olvasom a BT-nek is.
sőt a fókák vészüzemmel tolerálják,ha egy izzító megszakad. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 13:35:54 »

nekem igen.de ahogy olvasom a BT-nek is.
sőt a fókák vészüzemmel tolerálják,ha egy izzító megszakad. Wink

Ügyes, és jogos is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2015.03.03 kedd, 12:26:00 »

A DW10-es tdci-k mind nehezen indulnak 2 nap hidegben állás után, vagy csak az enyém kivételes? 3X külön ráizzítottam (megvártam míg kialszik az izzítás jelzés a műszeregységen - tudom, utána is izzít), teker, teker, teker, beröffen, de csak ha taposom a gázpedált. Kb 10mp után már szépen, egyenletesen jár, veszi a fordulatot. ÖMV prémium gázolaj, fél tank.

Vik-et meg kellene kérdezni, mert abban az MK4-ben szeptemberben lett kicserélve mind a 4 gyertya gyári újra.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2015.03.03 kedd, 12:31:21 »

Multiméter vagy lakatfogó kellene?
Arra gondotam, mérek áramfelvételt a relé kapcsolt lábán (valahogy...)

Tudok adni ha kell../kölcsön  vigyor3 / ha el tudsz érte jönni..zugló
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2015.03.03 kedd, 13:07:34 »

Tudok adni ha kell../kölcsön  vigyor3 / ha el tudsz érte jönni..zugló

Van nekem is, bp18...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2015.03.03 kedd, 17:35:35 »

Vik-et meg kellene kérdezni, mert abban az MK4-ben szeptemberben lett kicserélve mind a 4 gyertya gyári újra.
Igen, látom felírva, ezért is nem ezzel kezdtem. Lehet más kínja is, pl. Relé. Majd megnézem.
Érdekes módon jelentős különbséget okoz az üzemanyag: normál vagy prémium OMV gázolaj. Normállal még nem dermedés veszélyes időben is kicsit dadogósan jár az első indítás utáni 5-10mpben. (Lehet, ha Agip-ot tankolnék, semmi gondja nem lenne  eplus2 )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2015.03.03 kedd, 22:01:45 »

Igen, látom felírva, ezért is nem ezzel kezdtem. Lehet más kínja is, pl. Relé. Majd megnézem.
Érdekes módon jelentős különbséget okoz az üzemanyag: normál vagy prémium OMV gázolaj. Normállal még nem dermedés veszélyes időben is kicsit dadogósan jár az első indítás utáni 5-10mpben. (Lehet, ha Agip-ot tankolnék, semmi gondja nem lenne  eplus2 )
Ez abszolút nem normális jelenség, üzemanyagtól függetlenül. Nekem a sima Shell meg Mobil Petrol dízelekkel is gyönyörűen járt -10 alatt hidegindítva is.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2015.03.03 kedd, 22:29:45 »

Igen, látom felírva, ezért is nem ezzel kezdtem. Lehet más kínja is, pl. Relé. Majd megnézem.
Érdekes módon jelentős különbséget okoz az üzemanyag: normál vagy prémium OMV gázolaj. Normállal még nem dermedés veszélyes időben is kicsit dadogósan jár az első indítás utáni 5-10mpben. (Lehet, ha Agip-ot tankolnék, semmi gondja nem lenne  eplus2 )

Az OMV kúton mondta a kutas, hogy a MOL nem az EU előírásnak megfelelő cetánszámmal adja a GO-t, hanem valami röhejessel és mindenki adalékolgat (a prémiumot meg hozatják kintről). Az is lehet, hogy GO szűrőt kellene cserélni, mert lehet, hogy el van tömődve, de az is lehet, hogy csak a kút, ahol tankolsz lopja az adalékot. Én OMV-ztem mindig, amikor a rángatás volt, akkor hideg volt, aztán Vik cserélte az izzítókat és megszűnt a rángatás. Az is lehet, hogy valamelyik izzító gyári hibás, de ezt a Vik tudná esetleg megoldani.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2015.03.03 kedd, 23:59:08 »

Az OMV kúton mondta a kutas, hogy a MOL nem az EU előírásnak megfelelő cetánszámmal adja a GO-t, hanem valami röhejessel és mindenki adalékolgat (a prémiumot meg hozatják kintről). Az is lehet, hogy GO szűrőt kellene cserélni, mert lehet, hogy el van tömődve, de az is lehet, hogy csak a kút, ahol tankolsz lopja az adalékot. Én OMV-ztem mindig, amikor a rángatás volt, akkor hideg volt, aztán Vik cserélte az izzítókat és megszűnt a rángatás. Az is lehet, hogy valamelyik izzító gyári hibás, de ezt a Vik tudná esetleg megoldani.
hacsak nem az egész OMV-s csapat benne van, akkor nem hiszem, hogy kút eredetű a téma. Majd apránként kiderül, amíg megmarad az indítás utáni 5mp szinten, nem zavar különösebben. (Jártam én mk3-al úgy fél évet, hogy indítás után 500 körül volt az alapjárat  hehe  hehe)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2015.03.04 szerda, 06:05:19 »

hacsak nem az egész OMV-s csapat benne van, akkor nem hiszem, hogy kút eredetű a téma. Majd apránként kiderül, amíg megmarad az indítás utáni 5mp szinten, nem zavar különösebben. (Jártam én mk3-al úgy fél évet, hogy indítás után 500 körül volt az alapjárat  hehe  hehe)

...nem belevaló csúcsokkal. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 08:58:35 »

Az OMV kúton mondta a kutas, hogy a MOL nem az EU előírásnak megfelelő cetánszámmal adja a GO-t, hanem valami röhejessel és mindenki adalékolgat (a prémiumot meg hozatják kintről). Az is lehet, hogy GO szűrőt kellene cserélni, mert lehet, hogy el van tömődve, de az is lehet, hogy csak a kút, ahol tankolsz lopja az adalékot. Én OMV-ztem mindig, amikor a rángatás volt, akkor hideg volt, aztán Vik cserélte az izzítókat és megszűnt a rángatás. Az is lehet, hogy valamelyik izzító gyári hibás, de ezt a Vik tudná esetleg megoldani.

Üdv!

Én úgy tudom a molosok tartják a min 51-es cetánszámot a kiszállított go-nál. Ez az eu előírás. Ha OMV-s lennék én is azt mondanám, hog a molos dízel xar  Wink
Egyébként a Mol prémium dízel egész jó én is sűrűn használom
dombi6
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 09:00:57 írta dombi6 » Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 09:59:42 »

Üdv!

Én úgy tudom a molosok tartják a min 51-es cetánszámot a kiszállított go-nál. Ez az eu előírás. Ha OMV-s lennék én is azt mondanám, hog a molos dízel xar  Wink
Egyébként a Mol prémium dízel egész jó én is sűrűn használom
dombi6

Mindenki a MOL-tól veszi, kivéve a prémiumot. Amúgy pont az a gond, hogy sajna a MOL nem teljesíti ezt. Eddig minden dizi vasamon éreztem a különbséget és a legnagyobb különbség akkor volt, amikor az osztrákoknál tankoltam a sima dizit.

Amúgy a másik gond, hogy a benzinkutas éppen mit kotyvaszt össze
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 13:22:29 »

Hát nem értek egyet eddig sok benzines autóm volt most 3 éve diesel teljesítmény fogyasztás sokkal barátibb. És már nem sokkal költég hatékonyabb a benzines sem.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 13:23:24 »

 Kár leszarozni a dieselt
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 13:24:18 »

Kár leszarozni a dieselt

megkérdezhetem, hogy ez melyik hozzászólásra a válasz? Gyorsan megnéztem és nem láttam, hogy bárki szarozná a dizit itten.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 13:27:23 »

Kész lett a tempomat is . Gyári tempomat-os szoftvert kellet rá tenni .Csak ugy nem lehetett bekapcsolni elm (forscan)en sem. az egész 5500 ft volt  ford hovány nál. Simán jó volt s-max kapcsoló is
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 13:30:03 »

Előző oldal lap alja ...... Szerintem ez az Ha rosszul értelmeztem bocsi
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 14:13:13 »

Indul a B-D vita...
Anno vagy 10 évvel ezelőtt, egy társaságban igen elmérgesedett vita folyt e témában. Mikor már a benzinesek ellőtték az összes patront, az egyikük megszólalt:
Teljesen mindegy, mit mond'tok... Úriember diesel autóval nem jár...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 14:51:36 »

Előző oldal lap alja ...... Szerintem ez az Ha rosszul értelmeztem bocsi

azért érdemes odamenni, rányomni a válasz gombra, mert mindenki a saját profiljába állítja be, hogy mennyit akar egy lapon látni. Szóval az én előző lapom alja, nem biztos, hogy egyezik a tieddel Smiley

Nem látok dizi-benzin vitát
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 14:53:54 »

Mindenki a MOL-tól veszi, kivéve a prémiumot. Amúgy pont az a gond, hogy sajna a MOL nem teljesíti ezt. Eddig minden dizi vasamon éreztem a különbséget és a legnagyobb különbség akkor volt, amikor az osztrákoknál tankoltam a sima dizit.

Amúgy a másik gond, hogy a benzinkutas éppen mit kotyvaszt össze

Ameddig erről nincs független szakvélemény ahol kimérték addig csak legenda sajna. Amúgy én is OMW párti vagyok, de megint egyre drágább ki fogom próbálni a helyi kutat vagy 30ft-al olcsóbb.  Roll Eyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 15:19:08 »

Ameddig erről nincs független szakvélemény ahol kimérték addig csak legenda sajna. Amúgy én is OMW párti vagyok, de megint egyre drágább ki fogom próbálni a helyi kutat vagy 30ft-al olcsóbb.  Roll Eyes
Osan-TescoShell-től kezdve mindenféle prémiumot tankolok összevissza.  Olyan nagy különbséget eddig egyiknél sem vettem észre.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 15:38:19 »

Osan-TescoShell-től kezdve mindenféle prémiumot tankolok összevissza.  Olyan nagy különbséget eddig egyiknél sem vettem észre.

én igen. Akkor kezdem el ezzel foglalkozni, amikor 2005-ben lett egy 0km-es avensis-em (céges). Éves szinten 50-60eKm ment bele és jártam európát. Aztán minden autómmal figyeltem erre és bár motorral (benzin) ekkora különbséget nem tapasztaltam, dizinél igen. Sőt horvátoknál még rosszabb volt az üzemanyag mint itthon. Ha oda kellett mennem, akkor még itthon jól megpúpoztam és oda vissza megjártam. Az olaszoknál nem nagyon tankoltam, mert baromi drágák voltak akkor is. Leginkább az osztrák, német (itt sem mindegy, hogy hol), svájci dizi jött be, aztán a csehek, lengyelek, magyar.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 16:30:15 »

Kész lett a tempomat is . Gyári tempomat-os szoftvert kellet rá tenni .Csak ugy nem lehetett bekapcsolni elm (forscan)en sem. az egész 5500 ft volt  ford hovány nál. Simán jó volt s-max kapcsoló is
Mire tettek tempomatos szoftvert?
Szerintem csak vakítottak. Nincs többféle motorvezérlő vagy műszercsoport szoftver a tempomat miatt. Egyébként az 5500 kb. reális ár márkaszervizben egy átprogramozásért.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 16:59:44 »

Mindenki a MOL-tól veszi, kivéve a prémiumot. Amúgy pont az a gond, hogy sajna a MOL nem teljesíti ezt. Eddig minden dizi vasamon éreztem a különbséget és a legnagyobb különbség akkor volt, amikor az osztrákoknál tankoltam a sima dizit.

Amúgy a másik gond, hogy a benzinkutas éppen mit kotyvaszt össze

Oké, de ha simán a komponensek keverésével elérik a min 51-es cetánszámot, akkor nem fognak adalékkal tovább emelni mert az + költség és "minőség elajándékozás", amit senki sem szeret. Szerintem, ha más kutak az alap gázolajat tovább adalékolják saját "spéci" adalékokkal, akkor sem a cetánszámnövelőt nyomják bele főleg ha megvan a min. 51-es. Az nekik is pluszpénz. A kutaknak és az olajcégeknek nem érdekük, hogy kevesebbet fogyasszon az autód, az viszont igen, hogy többet tankolj.
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:04:51 »

Azt mondták a szervízben 1.8 tdci gyári motor vezérlőben nincs benne a tempomat vezérlés 2.0 2.2 gyárilag benne van. 1.8-hoz van tempomatos szoftver. valamit tényleg töltött rá utána pipálgatta ki a kapcsolókat meg egy csomó dolgot kipipált azóta müködik.  (ezt láttam én)
Naplózva
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:05:09 »

Oké, de ha simán a komponensek keverésével elérik a min 51-es cetánszámot, akkor nem fognak adalékkal tovább emelni mert az + költség és "minőség elajándékozás", amit senki sem szeret. Szerintem, ha más kutak az alap gázolajat tovább adalékolják saját "spéci" adalékokkal, akkor sem a cetánszámnövelőt nyomják bele főleg ha megvan a min. 51-es. Az nekik is pluszpénz. A kutaknak és az olajcégeknek nem érdekük, hogy kevesebbet fogyasszon az autód, az viszont igen, hogy többet tankolj.

Van itt egy jó cikk a gázolajokról, ha volt már akkor bocs:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/01/20/fogyasztasmeres_premium_vs._normal_gazolaj_vs._etolaj/
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:06:01 »

Oké, de ha simán a komponensek keverésével elérik a min 51-es cetánszámot, akkor nem fognak adalékkal tovább emelni mert az + költség és "minőség elajándékozás", amit senki sem szeret. Szerintem, ha más kutak az alap gázolajat tovább adalékolják saját "spéci" adalékokkal, akkor sem a cetánszámnövelőt nyomják bele főleg ha megvan a min. 51-es. Az nekik is pluszpénz. A kutaknak és az olajcégeknek nem érdekük, hogy kevesebbet fogyasszon az autód, az viszont igen, hogy többet tankolj.

Az az érdekük, hogy ha náluk tankolsz, akkor az autód csendesebb legyen, jobban menjen, simábban járjon, úgy érezd dinamikusabb és esetleg 1decivel kevesebbet fogyasszon, mert akkor visszajössz és ott fogsz tankolni. Én is ha lehet OMV-zek, a Mol-t és minden egyebet kerülök ha lehet, mert a tapasztalataim nekem ott jók, máshol nem. Ez persze szubjektív dolog és autónként eltérő lehet a reakció. Volt idő, amikor kaptam shell-es adalékanyagokat, amit a benzinkutasnak kell tölteni a tartályba. Az egész tartályhoz kellett önteni 1 decit, szóval nekem igencsak kupakokkal kellett szórakozni, de tény, hogy jobb volt az autó tőle. Sajna akkor még alfám volt és a kapcsolat nem maradt meg, így lövésem sincs, most milyen lenne, node ezért tankolok most az általam szeretett kúton, mert a többivel rossz tapasztalatom van.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:16:16 »


jó a cikk. Idéznék is belőle:

" Azt is elárulták, amikor bementem az eredményekért, hogy a prémium gázolajoknál tapasztalataik szerint a hidegindítási jellemzőknél vannak jelentős különbségek a normál dízelhez képest."

És pont erről beszéltem a prémiummal kapcsolatba. Az már más kérdés, hogy nekem (bár lehet, hogy csak placebo hatás), de van hangbeli és járásbeli eltérés is a kettő között.
Naplózva
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:24:05 »

jó a cikk. Idéznék is belőle:

" Azt is elárulták, amikor bementem az eredményekért, hogy a prémium gázolajoknál tapasztalataik szerint a hidegindítási jellemzőknél vannak jelentős különbségek a normál dízelhez képest."

És pont erről beszéltem a prémiummal kapcsolatba. Az már más kérdés, hogy nekem (bár lehet, hogy csak placebo hatás), de van hangbeli és járásbeli eltérés is a kettő között.

Igen ezt én is tapasztalom, mert sima dízelt tankoltam utoljára az előbbi prémium helyett, és nem úgy indul az autó. Azt, hogy a kutas mit mondd el kell osztani el 2-vel.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 17:35:29 írta dombi6 » Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:35:25 »

Igen ezt én is tapasztalom, mert sima dízelt tankoltam utoljára az előbbi prémium helyett, és nem úgy indul az autó. Azt, hogy a kutas mit mondd el kell osztani el 2-vel. Van kutas ismerősöm aki egy hónapja még élelmiszerbolti eladó volt. Ő biztos tudja mire való a cetánszám.

Amúgy a cetánszámosdi témát, hogy 60-ast akkor hallottam, mikor feldobtam itt ezt a témát és a cikk végén az OMV-s marketinges is leírta, hogy idén már 60-as cetánszámmal és egyéb nyalánkságokkal adják a prémiumot.

Amúgy akkor is maradok OMV-nél.
Naplózva
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:39:53 »

Amúgy a cetánszámosdi témát, hogy 60-ast akkor hallottam, mikor feldobtam itt ezt a témát és a cikk végén az OMV-s marketinges is leírta, hogy idén már 60-as cetánszámmal és egyéb nyalánkságokkal adják a prémiumot.

Amúgy akkor is maradok OMV-nél.

Szerintem túltárgyaltuk a dolgot. Mindenki tankoljon ott ahol akar és szeret.  worship
 
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 18:11:05 »

Azt mondták a szervízben 1.8 tdci gyári motor vezérlőben nincs benne a tempomat vezérlés 2.0 2.2 gyárilag benne van. 1.8-hoz van tempomatos szoftver. valamit tényleg töltött rá utána pipálgatta ki a kapcsolókat meg egy csomó dolgot kipipált azóta müködik.  (ezt láttam én)
Ja, hogy egynyóc   falbav Ne vedd magadra.  Wink
Jó tudni, hogy ilyen különbség is van. Viszont akkor ügyes embert fogtál ki, ha meg tudta oldani, hogy más SW-t töltött fel. Általában annyit lehet választani, hogy felrakod a hozzávaló újat vagy sem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 18:19:42 »

Ja, hogy egynyóc   falbav Ne vedd magadra.  Wink
Jó tudni, hogy ilyen különbség is van. Viszont akkor ügyes embert fogtál ki, ha meg tudta oldani, hogy más SW-t töltött fel. Általában annyit lehet választani, hogy felrakod a hozzávaló újat vagy sem.

Hagyjad már az egynyócat! Záros határidőn belül jönnek az e(co)hat tdci-k és az e5ekóbuszt... Ezen vakok közt egynyóc a félszeműcsászár Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 19:25:45 »

jó a cikk. Idéznék is belőle:

" Azt is elárulták, amikor bementem az eredményekért, hogy a prémium gázolajoknál tapasztalataik szerint a hidegindítási jellemzőknél vannak jelentős különbségek a normál dízelhez képest."

És pont erről beszéltem a prémiummal kapcsolatba. Az már más kérdés, hogy nekem (bár lehet, hogy csak placebo hatás), de van hangbeli és járásbeli eltérés is a kettő között.

Sziasztok!

Csak 1 vélemény,ill. tapasztalat.

Mióta megvan az MKIV én azóta csak prémium üa. használok.(MOl, de végülis ez mindegy) Azt tapasztaltam ,hogy hiába drágább és azonos mennyiségű forintért   kevesebb go.jár, de km-ben ugyanannyit tudok elmenni ergo kevesebbet fogyaszt.
Mikor elkezdtem a prémiumot használni sokáig ellenőriztem, hogy mennyi km.-t tudok elmenni a jobbik ill. a "rosszabbik" olajjal.
 Én - az itt olvasottak alapján -  jóval kevesebbet megyek mint legtöbbetek, azt is települések között/tehát nem autópálya-főut/ és egy menettel kis távolságot teszek meg.
Hidegben (hála Istennek) még sosem vettem észre , hogy dadogna az alapjárat vagy bármi más probléma lenne.

zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:57:29 »

Sziasztok!

Valaki átesett már porlasztó javításon?
Nagyon valószínű hogy rám is ez vár....Hidegen úgy kopog az autó gázadásra mint egy traktor....Jövő héten megyek kiméretni őket.
Valakinek valami egyéb ötlet?  Hibakódot még nem olvastam , a héten az is meglesz , dob ilyen esetben valami hibakódot a kocsi?

Minden segítség jól jön mielőtt kiadok 200 Mátyást.

Ősszel írtam a porlasztó mizériámról. Sokat bosszantott engem is, több szerelőnél mérettem értékeket, maszek szerelőnél és a BOSCH szervizben is jártam, végül a porlasztók alapos vizsgálatát javíttatását nem ott végeztettem el. A lényeg, hogy nálam a 4-ből 3 egyforma értéket mutatott és 1 tért el jobban, de mindegyik benne volt a megfelelő tartományban. A szerelő cserélgette is a porlasztókat is, de mindig a 3-as hengernél adta a hibát, körülette megnézett mindent a szerelő, itt a fórumon is írtam minden rendben volt. A hibára nem jöttünk rá én annyiban hagytam. Azóta sem foglalkoztam vele, mentem több mint 5 ezer km-t. A szerelők egységesen azt mondják, hogy 1-2 ezres fordulat között éreznek valami rezgést. Aztán ennyi az autóval járok tovább.
Kíváncsi vagyok mi a  helyzet nálad ezzel a dologgal...

( amúgy hallottam egy olyat is, passat pdti dobta a porlasztó hibát, letiltott menet közben az autó, többször is. az ember utána nézett mennyiben van a porlasztók kicserélésre megtudta mennyi az annyi... ez után azt a kütyüt ami jelezte a hibát a porlasztó felől kiiktatta, hogy ne jelezze és ne tiltson le az autó. azóta is jár az autóval minden gond nélkül már 2 éve )
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 23:35:20 »

Szerintem -de én itt még jr. vagyok Smiley - az a legfontosabb, hogy a gázolaj tiszta legyen. Vagyis ne legyen szennyezett. Én ezért nem tankolok prémiumot, hanem a differencia árából veszek egy adalékot, azt belerakom, s akkor tudom, hogy az, aminek benne kell lennie a gázolajban, az benne van. Most első szériában (első 5 telitank) egy magyar terméket használok, mert az kipucol mindent. Bár Laci 150-es utazótempója után nem kell semmit  nyes Az első 5 tank után gázolajszűrő-csere, utána pedig szerintem a német LM nagynyomású rendszeréhez kifejlesztett cuccot teszem bele, vagy a régóta bevált, s Fordos berkekben is istenített Castrol TDA-t. Mondjuk utóbbit kifejezetten télre ajánlják, vélhetően ennek nagy része dermedésgátló adalék. Persze mindenki azt csinál, amit akar  wave

Sziasztok!

Csak 1 vélemény,ill. tapasztalat.

Mióta megvan az MKIV én azóta csak prémium üa. használok.(MOl, de végülis ez mindegy) Azt tapasztaltam ,hogy hiába drágább és azonos mennyiségű forintért   kevesebb go.jár, de km-ben ugyanannyit tudok elmenni ergo kevesebbet fogyaszt.
Mikor elkezdtem a prémiumot használni sokáig ellenőriztem, hogy mennyi km.-t tudok elmenni a jobbik ill. a "rosszabbik" olajjal.
 Én - az itt olvasottak alapján -  jóval kevesebbet megyek mint legtöbbetek, azt is települések között/tehát nem autópálya-főut/ és egy menettel kis távolságot teszek meg.
Hidegben (hála Istennek) még sosem vettem észre , hogy dadogna az alapjárat vagy bármi más probléma lenne.

zenész

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2015.03.06 péntek, 08:14:24 »

Sziasztok!

Csak 1 vélemény,ill. tapasztalat.

Mióta megvan az MKIV én azóta csak prémium üa. használok.(MOl, de végülis ez mindegy) Azt tapasztaltam ,hogy hiába drágább és azonos mennyiségű forintért   kevesebb go.jár, de km-ben ugyanannyit tudok elmenni ergo kevesebbet fogyaszt.
Mikor elkezdtem a prémiumot használni sokáig ellenőriztem, hogy mennyi km.-t tudok elmenni a jobbik ill. a "rosszabbik" olajjal.
 Én - az itt olvasottak alapján -  jóval kevesebbet megyek mint legtöbbetek, azt is települések között/tehát nem autópálya-főut/ és egy menettel kis távolságot teszek meg.
Hidegben (hála Istennek) még sosem vettem észre , hogy dadogna az alapjárat vagy bármi más probléma lenne.

zenész


Már bocs, de ha csak prémimuot tankolsz, akkor hogy hasonlítod a normálhoz?
Ott a totalcar-os cikk. Számszerű eredményekkel. Érdekes, hogy amikor mérésre kerül a sor, valahogy sosem jön ki a különbség.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:30:36 »

Már bocs, de ha csak prémimuot tankolsz, akkor hogy hasonlítod a normálhoz?
Ott a totalcar-os cikk. Számszerű eredményekkel. Érdekes, hogy amikor mérésre kerül a sor, valahogy sosem jön ki a különbség.

Egyelőre nálam sincs különbség prémium/normál között, ellenben rövid városi üzemben a jobb lábam tud 20-30% különbséget okozni. Egy adott távot (6km) tudok 12L és 8,5L fogyival is (hideg motor, tötymörgés, max 50kmh, hegyre fel, heqyre le)  wow1  wow1  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:38:28 »

Egyelőre nálam sincs különbség prémium/normál között, ellenben rövid városi üzemben a jobb lábam tud 20-30% különbséget okozni. Egy adott távot (6km) tudok 12L és 8,5L fogyival is (hideg motor, tötymörgés, max 50kmh, hegyre fel, heqyre le)  wow1  wow1  falbav

Még anno, amikor bejött a v-power, a cégesbe elkezdtem tankolni. Nem éreztem, hogy jobban menne, viszont simán kihoztam egy 12l-es fogyasztást az egyébként 10l környékét fogyasztó autóból. Nem tudom ez mi miatt volt (pl. placebo miatt jobban toltam neki), de azóta eszembe nem jut használni prémiumnak nevezett üa-t. A fenti linken szereplő mérés szerint, akkorát nem is hibázok.  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:45:15 »

Egyelőre nálam sincs különbség prémium/normál között, ellenben rövid városi üzemben a jobb lábam tud 20-30% különbséget okozni. Egy adott távot (6km) tudok 12L és 8,5L fogyival is (hideg motor, tötymörgés, max 50kmh, hegyre fel, heqyre le)  wow1  wow1  falbav

városban csináltam a GC-vel 11.8 és 13.9-es fogyit is (ha az átlag felment 13.9-re, akkor  votl az 14 feletti is Smiley ). Viszont svájci túrán 8l alatt fogyasztott.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2015.03.06 péntek, 20:22:48 »

Ősszel írtam a porlasztó mizériámról. Sokat bosszantott engem is, több szerelőnél mérettem értékeket, maszek szerelőnél és a BOSCH szervizben is jártam, végül a porlasztók alapos vizsgálatát javíttatását nem ott végeztettem el. A lényeg, hogy nálam a 4-ből 3 egyforma értéket mutatott és 1 tért el jobban, de mindegyik benne volt a megfelelő tartományban. A szerelő cserélgette is a porlasztókat is, de mindig a 3-as hengernél adta a hibát, körülette megnézett mindent a szerelő, itt a fórumon is írtam minden rendben volt. A hibára nem jöttünk rá én annyiban hagytam. Azóta sem foglalkoztam vele, mentem több mint 5 ezer km-t. A szerelők egységesen azt mondják, hogy 1-2 ezres fordulat között éreznek valami rezgést. Aztán ennyi az autóval járok tovább.
Kíváncsi vagyok mi a  helyzet nálad ezzel a dologgal...

( amúgy hallottam egy olyat is, passat pdti dobta a porlasztó hibát, letiltott menet közben az autó, többször is. az ember utána nézett mennyiben van a porlasztók kicserélésre megtudta mennyi az annyi... ez után azt a kütyüt ami jelezte a hibát a porlasztó felől kiiktatta, hogy ne jelezze és ne tiltson le az autó. azóta is jár az autóval minden gond nélkül már 2 éve )

Szia!

Pont ezt írtam neked korábban, hogy ha cserélgetik a porlasztókat és ugyanannál a hengernél lesz más érték, akkor ott a porlasztón kívüli "minden más" lehet...ami miatt korrekciózik a porlasztó... De hát ez így természetes, azért is van ez a korrekciós érték. Biztos vagyok bent, hogy az új motoroknál sem egyformák a korrekciós értékek. Lényeg, hogy simán, egyenletesen járjon... 1000-2000 között alapjáraton minimális egyenletlen járást szerintem ezeknél az autók mindegyikénél lehet tapasztalni, de üzemi körülmények közt ez már nem érezhető.

Hajtsd a járgányt , ne foglalkozz "lehúzós" szerelőkkel:)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
arpi29
Vendég
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2015.03.06 péntek, 22:35:50 »

Sziasztok Mondeo Tulajok!
Új vagyok friss regelt,kéretik figyelembe venni.
Sok töprengés és némi más márka tapasztalatok után döntöttem,hogy veszek egy ford mondeot. Népitélet, totalkar és egyéb vélemények után a választásom és a pénztárcám miatt. Amit a fórumokon istenitettek az  egy 2.0 tdci  motoros.Sosem volt Fordom kérdésem,hogy 2008-2009-es ( Ez az évjárat már a negyedik generációs? ) évjáratnál mit vegyek figyelembe, nekem a titanium felszeretség jönne be. A neten lehet találni 200ezer km fölött 2 millió alatt,illetve 200 ezer km alatt de 2-2,5 millióért. Manuális vagy tiptronik?Huh? Illetve diesel vagy benzines,1.8 vagy 2.0ccm? mire figyeljek? Olvasom a kettőstömegű lendkerék dillemmákat ,honnan tudom, hogy cserélve van? Ráz, kopog, nyög, szorít? Smiley létezik típus hiba? pl franciáknál az elektronika. Mit ajánlotok, hova hordjam, illetve isten ments,hogy hordjam falbav, de ki ért a mondeókhoz? Van e olyan szerelő ebben a mindenki mindenhez értő világban..
remélem érkezik néhány értékelhető és megfontolható válasz...
Köszönettel : Egy leendő mondeós:-)

Az erő és benzin legen veletek!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2015.03.07 szombat, 00:15:39 »

Sziasztok Mondeo Tulajok!
Új vagyok friss regelt,kéretik figyelembe venni.
Sok töprengés és némi más márka tapasztalatok után döntöttem,hogy veszek egy ford mondeot. Népitélet, totalkar és egyéb vélemények után a választásom és a pénztárcám miatt. Amit a fórumokon istenitettek az  egy 2.0 tdci  motoros.Sosem volt Fordom kérdésem,hogy 2008-2009-es ( Ez az évjárat már a negyedik generációs? ) évjáratnál mit vegyek figyelembe, nekem a titanium felszeretség jönne be. A neten lehet találni 200ezer km fölött 2 millió alatt,illetve 200 ezer km alatt de 2-2,5 millióért. Manuális vagy tiptronik?Huh? Illetve diesel vagy benzines,1.8 vagy 2.0ccm? mire figyeljek? Olvasom a kettőstömegű lendkerék dillemmákat ,honnan tudom, hogy cserélve van? Ráz, kopog, nyög, szorít? Smiley létezik típus hiba? pl franciáknál az elektronika. Mit ajánlotok, hova hordjam, illetve isten ments,hogy hordjam falbav, de ki ért a mondeókhoz? Van e olyan szerelő ebben a mindenki mindenhez értő világban..
remélem érkezik néhány értékelhető és megfontolható válasz...
Köszönettel : Egy leendő mondeós:-)

Az erő és benzin legen veletek!

Szia, Üdv köztünk

Gratula a választáshoz. jaja, 2008-2009 már MK4, Titanium felszereltség jó, de abban sincs minden benne.
Dizi vs benzin
1. Mennyit mész
2. Mennyi pénzed van rá

Váltó
Én az automatára esküszöm, mások a manuálisra. Mindegy melyiket veszed, mert mind a kettőnél előfordulhat szívás és kb a végén ugyan ott leszel a költésben
Automatából is két fajta van, a sima nyomaték váltó (én ezt ajánlom) és a dupla kuplungos (ennek kicsit drágább az üzemeltetése)
Kettős tömegű a manuálisok problémája, soha nem lehet tudni, ha ismeretlen az autó, hogy cserélték-e. Minden nepper azt mondja, hogy cserélték, aztán mégsem.

Típus hiba
Alapvetően nincs veszedelmes típus hiba, nekem semmi nem jött elő, bár cseréltem én is ezt-azt ami kopott.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2015.03.07 szombat, 07:41:05 »

Váltó
Én az automatára esküszöm, mások a manuálisra. Mindegy melyiket veszed, mert mind a kettőnél előfordulhat szívás és kb a végén ugyan ott leszel a költésben
Automatából is két fajta van, a sima nyomaték váltó (én ezt ajánlom) és a dupla kuplungos (ennek kicsit drágább az üzemeltetése)
Kettős tömegű a manuálisok problémája, soha nem lehet tudni, ha ismeretlen az autó, hogy cserélték-e. Minden nepper azt mondja, hogy cserélték, aztán mégsem.
(Csak pontosítás: minden sebességváltó nyomatékváltó, ugyanis az a funkciója, a sebváltó a konyhanyelv. Amire te gondolsz, az a hidrodinamikus/bolygóműves (mindkettővel ugyanarra fog gondolni a nagyérdemű) vs duplakuplungos.)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2015.03.07 szombat, 07:46:47 »

Sziasztok Mondeo Tulajok!
Új vagyok friss regelt,kéretik figyelembe venni.
Sok töprengés és némi más márka tapasztalatok után döntöttem,hogy veszek egy ford mondeot. Népitélet, totalkar és egyéb vélemények után a választásom és a pénztárcám miatt. Amit a fórumokon istenitettek az  egy 2.0 tdci  motoros.Sosem volt Fordom kérdésem,hogy 2008-2009-es ( Ez az évjárat már a negyedik generációs? ) évjáratnál mit vegyek figyelembe, nekem a titanium felszeretség jönne be. A neten lehet találni 200ezer km fölött 2 millió alatt,illetve 200 ezer km alatt de 2-2,5 millióért. Manuális vagy tiptronik?Huh? Illetve diesel vagy benzines,1.8 vagy 2.0ccm? mire figyeljek? Olvasom a kettőstömegű lendkerék dillemmákat ,honnan tudom, hogy cserélve van? Ráz, kopog, nyög, szorít? Smiley létezik típus hiba? pl franciáknál az elektronika. Mit ajánlotok, hova hordjam, illetve isten ments,hogy hordjam falbav, de ki ért a mondeókhoz? Van e olyan szerelő ebben a mindenki mindenhez értő világban..
remélem érkezik néhány értékelhető és megfontolható válasz...
Köszönettel : Egy leendő mondeós:-)

Az erő és benzin legen veletek!
Csatlakozom az előttem szólóhoz, a használat módja kell, hogy eldöntse az üzemanyagot.

Benzinessel is lehetnek gondok, de azok jellemzően pár tízezres dolgok. Dízelnél motor- és törődésfüggően lehetnek drága költségek, de ezek alapvetően jó autók. A kettőstömegű hibáját a leállításkori csattanás, menet közben oda nem illő rezonanciák jelölik (utóbbihoz ismerni kell a típust). Még nem csináltam, de ahogy néztem kuplungszettel együtt 2-300e körül van. A hidrodinamikus automata olyan, mint minden más márkánál: ha jó, nagyon jó, ha rossz, akár fél milliós hibája is lehet. A duplakuplungosra ez hatványozottan igaz (ez 2010-ben, a facelift-tel váltotta a hidrodinamikust), ráadásul ott egyrészt kritikus a 60 ezrenkénti olajcsere, másrészt viszonylag új a technika, ezért még ennél is drágább a javítása. Ha automata, akkor 1-2 évest vagy hidrodinamikust vennék jelenleg Mondeoból (ez a megjelölt 2008 körüli években könnyű).

Én 1 éve vettem a 2,0 dízelt használtan, gyakorlatilag végigolvastam ezt a topicot. Engem lebeszélt az 1,8-ról, a 2,2-t meg fölöslegesnek találtam (illetve ritka és drágább). Ez egy nagy tehén, nem sportautó. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.