Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:53:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4718080 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:30:15 »

Itthon a 2.2 200le-höz tud valaki tunningot? Mert én csak külföldit találtam.

Kérdezd Alfot, az övé is húzva van. Igaz 175-ről indultak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:42:18 »

Itthon a 2.2 200le-höz tud valaki tunningot? Mert én csak külföldit találtam.
ezt nem értem...szakembert ismerek aki megírja neked a gyári sw-t.olcsón és profin dolgozik.

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2015.03.17 kedd, 09:58:51 »

ezt nem értem...szakembert ismerek aki megírja neked a gyári sw-t.olcsón és profin dolgozik.

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html

Az általad megadott oldalon még nem jártam. Amit találtam, mind pesti, ott konkrétan a 2.2 dízel nem volt felsorolva.
Egyébként a Szabó autószerviz sásdi, és az közel lenne, lévén pécsi vagyok. Köszi a linket.

Alf, a fogyasztásod hogy alakult a tuning után? Ill. tudnál Le és Nm adatokat is megosztani velem?
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:24:52 »

Az általad megadott oldalon még nem jártam. Amit találtam, mind pesti, ott konkrétan a 2.2 dízel nem volt felsorolva.
Egyébként a Szabó autószerviz sásdi, és az közel lenne, lévén pécsi vagyok. Köszi a linket.

Alf, a fogyasztásod hogy alakult a tuning után? Ill. tudnál Le és Nm adatokat is megosztani velem?
a fogyi : a legjobb 7liter,az általános 7,5-8liter, a nagyon sietős fogyi vagy a sok cuccal felpakolt nyaralás 9liter.

előtte LE:175
utána LE: kb 210

előtte nyomaték: 420Nm
Utána nyomaték: 500 felett egy picivel

semmi nem lett padon mérve,a módosítás során a szoftverben arányosan ekkora eltérések lettek átállítva.


egyébként nekem a modimat is a Robi írta sásdon,az 130ról lett 160le.
az ár meg erősen megbeszélés tárgya.Viszonylagos irányárak vannak,de nekem pl 45ért írta az Smaxot is....pedig az már 80pénz lett volna.
Hívd fel és tárgyald meg vele,vagy menj el hozzá,nézd meg a cuccait,dumáljátok meg. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:59:42 »

dehogynincs.
mert a regenerációs folyamat nem ott ér véget,hogy a befecskendezést abbahagyja,hanem ,hogy az olajba került plusz gázolaj ki is párolog onnan.Namármost,ha megszakítasz több regenerációs folyamatot(eddigi tapasztalat alapján 5öt),akkor dob egy szervízüzenetet,hogy cserélj motorolajat,mert a megszakított regenerációs folyamatok azt feltételezik,hogy az olajba került üzemanyag nagy valószínűséggel nem párolgott el onnan,így rontva az olaj kenési tulajdonságait-képességét.
mit gondolsz,miért tárol-kezel az ecu olyan adatot,hogy mennyi üzemanyagot égettél el a legutolsó sikeres aktív regeneráció után? Wink


illetve,ha arra gondolsz,hogy most Szlobi esetében a kiherélt szűrővel már biztos nem gond,ha nem fecskendez be,az valszeg úgy van,kivéve,hogy folyamatosan hibát dob neki....
Ha megszakítod a regenerációt, akkor nem párolog a gázolaj? Ez az ami nekem nem kerek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2015.03.17 kedd, 11:15:18 »

Ha megszakítod a regenerációt, akkor nem párolog a gázolaj? Ez az ami nekem nem kerek.
ha leállítod a motort,akkor hogy párologna?a regent is csak így tudod megszakítani.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2015.03.17 kedd, 17:01:45 »

Az általad megadott oldalon még nem jártam. Amit találtam, mind pesti, ott konkrétan a 2.2 dízel nem volt felsorolva.
Egyébként a Szabó autószerviz sásdi, és az közel lenne, lévén pécsi vagyok. Köszi a linket.

Alf, a fogyasztásod hogy alakult a tuning után? Ill. tudnál Le és Nm adatokat is megosztani velem?

Szia!

Hangsúlyozom NEM tapasztalati alapon nyugvó tények, de gondold át a tuningot mielőtt belevágsz.

Ha tuningolni szeretnéd, feltételezés, hogy nem lakott területen kívül fogod használni 90-el. Ez a kombó (2,2Tdci 200ps + Durashift váltó) nem arról híres, hogy 6,5-7,5literrel elketyeg vegyesben. Van (jobbanmondva, csak volt, mert elköltöztek) itt az irodaházban ilyen, 9 alatt nem evett, relatíve régivágású a váltó, nem a zsebre játszik, simán bekapta átlagban a 10-11litert is százon. Ebben a kocsiban is  folyamatosan büdös égett kuplungszag volt, ezt alátámasztják az alábbi tesztben leírtak is:

http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_aut_titanium_luxury_teszt-6825?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo

Ha még ennek odateszel +~100Nm nyomatékot, nem okvetlenül lesz tartósabb, de azt is meg merem kockáztatni, hogy taccsra teszi a technika leggyengébb pontját.

A másik oldal, hogy van itt a klubban is húzott 2,2-es (175Le-s és 200Le-s is), igaz kézisek, melyek hiba nélkül teszik dolgukat. A szűk keresztmetszet a bolygóműves autómata. SZERINTEM!

Én hagynám ahogy van, megy ez így is mint a disznó a 420nm meg bőven több, mint elég! SZERINTEM...

Dönts okosan!

Üdv.

Tonyo  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2015.03.17 kedd, 17:12:45 »

Ha megszakítod a regenerációt, akkor nem párolog a gázolaj? Ez az ami nekem nem kerek.

Hát nem tud hova párologni ha nem jár a motor.  Hibakódom még egy se volt dpf miatt mióta herével van. Pedig már megszakított regen nem is egyet láttam forscanbe.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2015.03.17 kedd, 17:34:13 »

Hát nem tud hova párologni ha nem jár a motor.  Hibakódom még egy se volt dpf miatt mióta herével van. Pedig már megszakított regen nem is egyet láttam forscanbe.
És amikor újra beindítod? Addigra beleköt a gázolaj vagy mi lesz?
És mennyi idő alatt párolog el a lecsurgott gázolaj?
- Azonnal? akkor nincs gond ha leállítod.
- 5-10-30perc? Akkor mi van ha regenerálás után állítod le? Akkor 5-10-30 percnyi párologtatandó gázolaj ott figyel a motorolajban.

Gondoljátok ezt még egyszer végig, mert nem kerek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2015.03.17 kedd, 17:47:06 »

És amikor újra beindítod? Addigra beleköt a gázolaj vagy mi lesz?
És mennyi idő alatt párolog el a lecsurgott gázolaj?
- Azonnal? akkor nincs gond ha leállítod.
- 5-10-30perc? Akkor mi van ha regenerálás után állítod le? Akkor 5-10-30 percnyi párologtatandó gázolaj ott figyel a motorolajban.

Gondoljátok ezt még egyszer végig, mert nem kerek.

Hígítja az olajat ergo csökken az olaj kenő képessége.  Nem véletlen dobja az olajcsere hibát, ha logikusan átgondolod a mérnökök nem veletlen tették be ezt a funkciót, hogy védjék a motort.  Ez miatt már volt főtengős motor asszem a mercinél annyira felhigult az olaj, hogy rommá kopott a motor.  Persze nyilván ez szélsőséges eset.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2015.03.17 kedd, 18:05:23 »

Szia!

Hangsúlyozom NEM tapasztalati alapon nyugvó tények, de gondold át a tuningot mielőtt belevágsz....


Én hagynám ahogy van, megy ez így is mint a disznó a 420nm meg bőven több, mint elég! SZERINTEM...

Dönts okosan!

Üdv.

Tonyo  wave
Ezzel kapcsolatason csak két kérdésem lett volna:
1. Miért nem elég a 200ló gyárilag? Tonyo, Titta és én is mondhatom, hogy a nálunk lévő 163 is elég itthon (és D-ben is) szinte mindenre. Hát akkor még a 200...
2. Ha eleve több lovat szerettél volna, miért nem néztél egy erősebbet???
Szerintem!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:20:38 »

Hígítja az olajat ergo csökken az olaj kenő képessége.  Nem véletlen dobja az olajcsere hibát, ha logikusan átgondolod a mérnökök nem veletlen tették be ezt a funkciót, hogy védjék a motort.  Ez miatt már volt főtengős motor asszem a mercinél annyira felhigult az olaj, hogy rommá kopott a motor.  Persze nyilván ez szélsőséges eset.
Azt hittem magyarul írtam.
Nem az a bajom, hogy a gázolaj higítja a motorolajat. Az teljesen világos. De miért higítja jobban megszakított regeneráció esetén?
Alfnak valószínűleg igaza van, hogy a vezérlő a megszakított regenerációkat számolja és adott darabszám után dobja a "Service Oil"-t. Így lehet, hogy van akinek pár ezer km után jön ez a hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:40:24 »

ezt nem értem...szakembert ismerek aki megírja neked a gyári sw-t.olcsón és profin dolgozik.

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html

Én csak annyit kérdeznék, hogy hogyan olvassa ki a motorvezérlő programot, ha még a saját weboldalát sem olvassa el, mielőtt közzéteszi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:47:03 »

Én csak annyit kérdeznék, hogy hogyan olvassa ki a motorvezérlő programot, ha még a saját weboldalát sem olvassa el, mielőtt közzéteszi?
gondolom nem ő szerkesztette az oldalt.....de a szőrszálhasogatás ritkán érdekel. Wink
keresni kell olyan csiptuningos szakembert,aki weboldalt is tud szerkeszteni magának. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:51:54 »

Szia!

Hangsúlyozom NEM tapasztalati alapon nyugvó tények, de gondold át a tuningot mielőtt belevágsz.

Ha tuningolni szeretnéd, feltételezés, hogy nem lakott területen kívül fogod használni 90-el. Ez a kombó (2,2Tdci 200ps + Durashift váltó) nem arról híres, hogy 6,5-7,5literrel elketyeg vegyesben. Van (jobbanmondva, csak volt, mert elköltöztek) itt az irodaházban ilyen, 9 alatt nem evett, relatíve régivágású a váltó, nem a zsebre játszik, simán bekapta átlagban a 10-11litert is százon. Ebben a kocsiban is  folyamatosan büdös égett kuplungszag volt, ezt alátámasztják az alábbi tesztben leírtak is:

http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_aut_titanium_luxury_teszt-6825?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo

Ha még ennek odateszel +~100Nm nyomatékot, nem okvetlenül lesz tartósabb, de azt is meg merem kockáztatni, hogy taccsra teszi a technika leggyengébb pontját.

A másik oldal, hogy van itt a klubban is húzott 2,2-es (175Le-s és 200Le-s is), igaz kézisek, melyek hiba nélkül teszik dolgukat. A szűk keresztmetszet a bolygóműves autómata. SZERINTEM!

Én hagynám ahogy van, megy ez így is mint a disznó a 420nm meg bőven több, mint elég! SZERINTEM...

Dönts okosan!

Üdv.

Tonyo  wave

Köszi az észrevételeket. Pont emiatt kérdeztem tőletek. A gyári adatok szerint a durashift 450 Nm-t bír, és a világért se szeretném, ha a tuning után tönkremenne, mert nem bírja a 480-490-et.
Szóval egyre inkább elvetem a gondolatot.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:53:49 »

Köszi az észrevételeket. Pont emiatt kérdeztem tőletek. A gyári adatok szerint a durashift 450 Nm-t bír, és a világért se szeretném, ha a tuning után tönkremenne, mert nem bírja a 480-490-et.
Szóval egyre inkább elvetem a gondolatot.
taps bölcs döntés!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:54:05 »

És amikor újra beindítod? Addigra beleköt a gázolaj vagy mi lesz?
És mennyi idő alatt párolog el a lecsurgott gázolaj?
- Azonnal? akkor nincs gond ha leállítod.
- 5-10-30perc? Akkor mi van ha regenerálás után állítod le? Akkor 5-10-30 percnyi párologtatandó gázolaj ott figyel a motorolajban.

Gondoljátok ezt még egyszer végig, mert nem kerek.
dehogynem kerek. a regenerációs folyamat során megvannak 100%ig a szükséges feltételek,pl hőmérséklet.Ha végbemegy a folyamat,feltételezhetjük,hogy a lecsurgó gázolaj el is tud párologni.
Ha azt feltételezzük,hogy megszakítottad az utolsó 5 regenerációs folyamatot,akkor nem tudod biztosra,hogy a szükséges hőmérséklet,megvolt e a szükséges idei ahhoz,hogy elpárologjon a feltételezett gázolaj mennyiség az olajból.
Semmi mást nem kell figyelni,csak a sikeres,és sikertelen regenek számát.csak ezt a változót szükséges figyelni,és sokkal nagyobb az esélye,hogy nem okoz gondodt a hígulás,mert el is tudott párologni.szerintem azért ebben semmi kivetnivaló nincs.lehetne más összetevőket nézni,időt,hőmérsékletet,ciklusokat,de minek?éppen elég a regenek száma,és megbízható marad a motor védelme is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:57:53 »

gondolom nem ő szerkesztette az oldalt.....de a szőrszálhasogatás ritkán érdekel. Wink
keresni kell olyan csiptuningos szakembert,aki weboldalt is tud szerkeszteni magának. hehe

Nem a weboldalszerkesztés a lényeg, hanem az általános iskolai helyesírás. Mert ha valaki nem tudja leírni mit csinál, akkor kizártnak tartom, hogy jól csinálja. És pont a chiptuning az a műfaj, ahol nem árt a gógyi Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:59:50 »

dehogynem kerek. a regenerációs folyamat során megvannak 100%ig a szükséges feltételek,pl hőmérséklet.Ha végbemegy a folyamat,feltételezhetjük,hogy a lecsurgó gázolaj el is tud párologni.
Ha azt feltételezzük,hogy megszakítottad az utolsó 5 regenerációs folyamatot,akkor nem tudod biztosra,hogy a szükséges hőmérséklet,megvolt e a szükséges idei ahhoz,hogy elpárologjon a feltételezett gázolaj mennyiség az olajból.
Semmi mást nem kell figyelni,csak a sikeres,és sikertelen regenek számát.csak ezt a változót szükséges figyelni,és sokkal nagyobb az esélye,hogy nem okoz gondodt a hígulás,mert el is tudott párologni.szerintem azért ebben semmi kivetnivaló nincs.lehetne más összetevőket nézni,időt,hőmérsékletet,ciklusokat,de minek?éppen elég a regenek száma,és megbízható marad a motor védelme is.
Újra megkérdezem. A következő indítás után nem tud elpárologni ugyanúgy a gázolaj?
Mi van, ha közvetlenül regenerálás után állítom le. Akkor hogyan párolog el?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2015.03.17 kedd, 20:02:23 »

Nem a weboldalszerkesztés a lényeg, hanem az általános iskolai helyesírás. Mert ha valaki nem tudja leírni mit csinál, akkor kizártnak tartom, hogy jól csinálja. És pont a chiptuning az a műfaj, ahol nem árt a gógyi Smiley
és az nem lehet,hogy a cimbi összevágta neki a weboltalt,aztán meg xarik rája,és így ette meg a fene?
mind1,nekem nem baj,ha neked ilyen feltételeknek kell megfeleljen egy szakember.nekem a második autómat írta,meg még vagy 10-15 autóét itt a fórumon,és nem volt senkinek panasza,a weboldalára sem. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2015.03.17 kedd, 20:05:32 »

Újra megkérdezem. A következő indítás után nem tud elpárologni ugyanúgy a gázolaj?
Mi van, ha közvetlenül regenerálás után állítom le. Akkor hogyan párolog el?
az egy dolog,hogy te sejted,hogy elpárolog utána is,de az ecu nem.Neki csak 1 tényezővel kell számolnia,és az a sikeres-sikertelen regen.
nyilván való,hogy ha egy sikertelen reg után mész 200km-t terhelve,akkor ugyan úgy meglesz a párolgás lehetősége,de akkor sokkal bonyolultabb algoritmust kellene figyelnie az ecu-nak.nem a párolgás tényét vitatom,csak épp jelentősége nincs a vezérlés szempontjából.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2015.03.17 kedd, 21:18:42 »

az egy dolog,hogy te sejted,hogy elpárolog utána is,de az ecu nem.Neki csak 1 tényezővel kell számolnia,és az a sikeres-sikertelen regen.
nyilván való,hogy ha egy sikertelen reg után mész 200km-t terhelve,akkor ugyan úgy meglesz a párolgás lehetősége,de akkor sokkal bonyolultabb algoritmust kellene figyelnie az ecu-nak.nem a párolgás tényét vitatom,csak épp jelentősége nincs a vezérlés szempontjából.
Engem meg az nem érdekel, hogy mit gondol a vezérlés. Jobban hígul-é az olaj a megszakított regenerációtól vagy sem? Ha igen, miért?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2015.03.17 kedd, 22:54:09 »

Azt hittem magyarul írtam.
Nem az a bajom, hogy a gázolaj higítja a motorolajat. Az teljesen világos. De miért higítja jobban megszakított regeneráció esetén?
Alfnak valószínűleg igaza van, hogy a vezérlő a megszakított regenerációkat számolja és adott darabszám után dobja a "Service Oil"-t. Így lehet, hogy van akinek pár ezer km után jön ez a hiba.

Alf jól tudja nem tudja mérni az olaj sűrűségét.

Viszont néztem mindég az olaj szintet sikertelen regen után max felett volt többször is.  Szóval nem véletlen van így kitalálva.
Nálunk ugyanez volt cseréltünk olajat, majd 2-3e km után dobta a service oilt és szintén max felett volt az olaj szint ergo megint hígította az olajat ami nyilván veszített a kenőképességéből.
Ez miatt cseréltük ismét az oalajat aztán meguntuk...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2015.03.18 szerda, 06:06:36 »

Engem meg az nem érdekel, hogy mit gondol a vezérlés. Jobban hígul-é az olaj a megszakított regenerációtól vagy sem? Ha igen, miért?
ez használattól függ.akár jobban is hígulhat.nem a te véleményed a mérvadó,hanem,hogy garantálja a vezérlés a megfelelő működést.még az esélyét is kikell zárni a meghibásodásnak.ergo tökmind1,hogy te mit hiszel.és jól is van ez így.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2015.03.18 szerda, 06:08:39 »

nekem egy hete van egy mondim. milyen jelek utalnak arra,hogy éppen regenerál?minden évjáratnál van ez az olaj higulás mizéria? 2010/03 az enyém.
nics itt mizéria.rendesen működik ez a  regen is.a fészlifttel változott a befecskendezés-2011.04 hótól kb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2015.03.18 szerda, 06:45:44 »

értem. amúgy szemmel észrevehetően füstöl ilyenkor?vagy erőtlenebb? sokat megyek városban. így is regenerál?


Nekem ilyenkor hogy hidegebb van es emiatt nem melegszik igazan fel a motor a varosi hasznalat eseten veszem eszre a regeneralast. Ha palyazom ott megoldja menet kozben passzivan, eszre se veszem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2015.03.18 szerda, 07:22:03 »

értem. amúgy szemmel észrevehetően füstöl ilyenkor?vagy erőtlenebb? sokat megyek városban. így is regenerál?

erősebb kigyorsításkor van füstpamacs olyankor.megemelkedik a pillanatnyi fogyi,és picit a motor morgósabb.persze,regel a városban is,sőt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2015.03.18 szerda, 08:07:00 »

Nekem ilyenkor hogy hidegebb van es emiatt nem melegszik igazan fel a motor a varosi hasznalat eseten veszem eszre a regeneralast. Ha palyazom ott megoldja menet kozben passzivan, eszre se veszem.
Pályán os aktívan regenerál, max nem tűnik fel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2015.03.18 szerda, 08:14:02 »

ez használattól függ.akár jobban is hígulhat.nem a te véleményed a mérvadó,hanem,hogy garantálja a vezérlés a megfelelő működést.még az esélyét is kikell zárni a meghibásodásnak.ergo tökmind1,hogy te mit hiszel.és jól is van ez így.
Én elfogadom, hogy úgy működik az ECU ahogy és x megszakított regen után dob hibát. Ebben nincs vita. Viszont a kérdésem szempontjábólk ennek vajmi kevés jelentősége.
Tehát akkor megegyezhetünk abban, hogy nincs épkézláb magyaráztod arra, hogy miért hígul jobban az olaj megszakított regeneráció miatt?

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2015.03.18 szerda, 09:51:03 »

Én elfogadom, hogy úgy működik az ECU ahogy és x megszakított regen után dob hibát. Ebben nincs vita. Viszont a kérdésem szempontjábólk ennek vajmi kevés jelentősége.
Tehát akkor megegyezhetünk abban, hogy nincs épkézláb magyaráztod arra, hogy miért hígul jobban az olaj megszakított regeneráció miatt?


nem értem miért nem egyértelmű magyarázat a számodra,hogy biztosabban elpárolog egy normális lefutott-befejezett regenerálás után az olajból az üzemanyag,mintha megszakítod a regent,és nem párolog el azonnal belőle a gázolaj?
Szerintem sokkal kevesebb a meghibásodásra így az esély az olaj romló tulajdonságai miatt,mintha a leállított regen után menned kell vagy fél óra intenzív üzemben,hogy elpárologjon.És amíg ez megnem történik,addig a "rosszabb" kenési tulajdonságokkal rendelkező olaj keni a csapágyazást-stb.

De legyen ahogy akarod,nekem nem létkérdés.ennél ésszerűbb egyszerűbb magyarázat nem létezik. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2015.03.18 szerda, 10:00:22 »

Én elfogadom, hogy úgy működik az ECU ahogy és x megszakított regen után dob hibát. Ebben nincs vita. Viszont a kérdésem szempontjábólk ennek vajmi kevés jelentősége.
Tehát akkor megegyezhetünk abban, hogy nincs épkézláb magyaráztod arra, hogy miért hígul jobban az olaj megszakított regeneráció miatt?



http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html

Ezt olvasd el itt írnak a hígulás mivoltjáról.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2015.03.18 szerda, 10:08:33 »

Én ezért (is) cserélem az olajat 12 e km körül. Az előbbi okon túlmenően meg szerintem azért összegyűlik benne annyi "hordalék", hogy jobb, ha kap idő előtt frissítést. Lehet, hogy kicsit túlbuzgom a dolgot, de ahogy egy klasszikus írt itt, "így nyugodtabban alszom"  nyes

nem értem miért nem egyértelmű magyarázat a számodra,hogy biztosabban elpárolog egy normális lefutott-befejezett regenerálás után az olajból az üzemanyag,mintha megszakítod a regent,és nem párolog el azonnal belőle a gázolaj?
Szerintem sokkal kevesebb a meghibásodásra így az esély az olaj romló tulajdonságai miatt,mintha a leállított regen után menned kell vagy fél óra intenzív üzemben,hogy elpárologjon.És amíg ez megnem történik,addig a "rosszabb" kenési tulajdonságokkal rendelkező olaj keni a csapágyazást-stb.

De legyen ahogy akarod,nekem nem létkérdés.ennél ésszerűbb egyszerűbb magyarázat nem létezik. Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2015.03.18 szerda, 10:09:21 »

"írt" -> "írta"

Én ezért (is) cserélem az olajat 12 e km körül. Az előbbi okon túlmenően meg szerintem azért összegyűlik benne annyi "hordalék", hogy jobb, ha kap idő előtt frissítést. Lehet, hogy kicsit túlbuzgom a dolgot, de ahogy egy klasszikus írt itt, "így nyugodtabban alszom"  nyes

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2015.03.18 szerda, 13:13:00 »

nem értem miért nem egyértelmű magyarázat a számodra,hogy biztosabban elpárolog egy normális lefutott-befejezett regenerálás után az olajból az üzemanyag,mintha megsregenerációk számárózakítod a regent,és nem párolog el azonnal belőle a gázolaj?
Szerintem sokkal kevesebb a meghibásodásra így az esély az olaj romló tulajdonságai miatt,mintha a leállított regen után menned kell vagy fél óra intenzív üzemben,hogy elpárologjon.És amíg ez megnem történik,addig a "rosszabb" kenési tulajdonságokkal rendelkező olaj keni a csapágyazást-stb.

De legyen ahogy akarod,nekem nem létkérdés.ennél ésszerűbb egyszerűbb magyarázat nem létezik. Wink
A magyarázatod teljesen egyértelmű azonban az érvelésed nem kielégítő, logikailag nem következetes és nem ad választ a többször feltett ellenvetéseimre.
Innentől meddő a dolog, mert én sem akarom ismételgetni a kérdéseimet, és tőled sem várom el, hogy leírd ugyanazt más formában.

A megállapításod a félbeszakadt regenerációk számá és a hibajelzés közötti összefüggésről viszont nagyon hasznos.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2015.03.18 szerda, 13:30:17 »

A magyarázatod teljesen egyértelmű azonban az érvelésed nem kielégítő, logikailag nem következetes és nem ad választ a többször feltett ellenvetéseimre.
Innentől meddő a dolog, mert én sem akarom ismételgetni a kérdéseimet, és tőled sem várom el, hogy leírd ugyanazt más formában.

A megállapításod a félbeszakadt regenerációk számá és a hibajelzés közötti összefüggésről viszont nagyon hasznos.

Az idézett cikket elolvasva, úgy értelmezem hogy mindkettőtöknek és így egyikőtöknek sincs igaza.
"Mi a teendő, ha hígul az olaj?

Először is célszerű gyakran ellenőrizni a motorolajszintet. Az olajszintet a motor leállítása után csak minimum negyed óra elteltével nézzük meg.
Ha megnövekedett az olajszint és sokat járunk városban, tanácsos egy legalább 30 km-es autópálya üzemet, a KRESZ által megengedett legnagyobb sebességgel befutnunk. „Izzadjon ki” az olaj, tisztuljon a DPF. Ha ez nem segített, bizony olajat kell cserélnünk. "

Vagyis elképzelhető hogy egy megszakított regen után el tud párologni a felesleges gázolaj, de csak ha a megfelelő körülményke adottak. Ez a sokat városban autózóknak nem segít. A vége úgyis csak az lesz, hogy olajat kell cserélni, mert káros lesz a motorra nézve a további használat.

A cikk alapján viszont az elszomorít hogy hiába faceliftes a kocsim, meglehet ennél se elég a szűrőbe fecskendezés, és itt is tud az olajba kerülni gázolaj. Érdemes elolvasni a cikket szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.18 szerda, 13:34:26 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2015.03.18 szerda, 17:31:15 »

Az idézett cikket elolvasva, úgy értelmezem hogy mindkettőtöknek és így egyikőtöknek sincs igaza.
"Mi a teendő, ha hígul az olaj?

Először is célszerű gyakran ellenőrizni a motorolajszintet. Az olajszintet a motor leállítása után csak minimum negyed óra elteltével nézzük meg.
Ha megnövekedett az olajszint és sokat járunk városban, tanácsos egy legalább 30 km-es autópálya üzemet, a KRESZ által megengedett legnagyobb sebességgel befutnunk. „Izzadjon ki” az olaj, tisztuljon a DPF. Ha ez nem segített, bizony olajat kell cserélnünk. "

Vagyis elképzelhető hogy egy megszakított regen után el tud párologni a felesleges gázolaj, de csak ha a megfelelő körülményke adottak. Ez a sokat városban autózóknak nem segít. A vége úgyis csak az lesz, hogy olajat kell cserélni, mert káros lesz a motorra nézve a további használat.

A cikk alapján viszont az elszomorít hogy hiába faceliftes a kocsim, meglehet ennél se elég a szűrőbe fecskendezés, és itt is tud az olajba kerülni gázolaj. Érdemes elolvasni a cikket szerintem.

Bizony a faceliftes se teljesen biztonságos, de írja is a cikk, ha jól emlékszem ott fele annyi kerülhet a motorba mint a másik verzió.  Nektek sztem nincs aggódni valótok. Na meg már nekem se.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2015.03.18 szerda, 19:46:25 »

Bizony a faceliftes se teljesen biztonságos, de írja is a cikk, ha jól emlékszem ott fele annyi kerülhet a motorba mint a másik verzió.  Nektek sztem nincs aggódni valótok. Na meg már nekem se.  nyes
igen.szóval a fl-es is fecskendez a hengerbe is plusz anyagot,nem csak a kipuffba!!!

"Vajon ez teljesen kizárja az olajhígítást?

Ha elegendő lenne csak a kipufogóbefecskendező dózisa a kipufogógáz felmelegítéshez, akkor természetesen igen. De sajnos nem elegendő! Legalább 400 °C hőmérsékletűnek kell lennie a kipufogógáznak ahhoz, hogy a gázolaj kellőképpen elpárologjon. Kis terhelésű motor kipufogógázhőfoka ennél kisebb, így szükséges a motorban az utóbefecskendezés. A késői vagy második utóbefecskendezés azonban elhagyható. Ezzel a Renault elérte, hogy az olajhígulás a korábbi – kipufogóbefecskendezés nélküli - érték felére essen vissza. Ezt komoly eredménynek könyvelik el!"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2015.03.18 szerda, 20:10:29 »

igen.szóval a fl-es is fecskendez a hengerbe is plusz anyagot,nem csak a kipuffba!!!

"Vajon ez teljesen kizárja az olajhígítást?

Ha elegendő lenne csak a kipufogóbefecskendező dózisa a kipufogógáz felmelegítéshez, akkor természetesen igen. De sajnos nem elegendő! Legalább 400 °C hőmérsékletűnek kell lennie a kipufogógáznak ahhoz, hogy a gázolaj kellőképpen elpárologjon. Kis terhelésű motor kipufogógázhőfoka ennél kisebb, így szükséges a motorban az utóbefecskendezés. A késői vagy második utóbefecskendezés azonban elhagyható. Ezzel a Renault elérte, hogy az olajhígulás a korábbi – kipufogóbefecskendezés nélküli - érték felére essen vissza. Ezt komoly eredménynek könyvelik el!"

Azt azert ne felejtsuk hogy a cikk iroja a Renult rendszererol ir a Ford pedig a PSA-val fejleszt es mas utakon jarnak. De ettol meg felo hogy ok se tudtak teljesen kiiktatni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
csillagkompot
Vendég
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 22:21:02 »

Üdv. Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon, de mivel a második TDCI-t fogyasztom, gondoltam tiszteletem teszem.

Lenne kérdésem is.. 2.2 TDCI EUR V. 200LE mocinál természetes, hogy sok-sok városi dugózás/tötymörgés után, vélhetően a regenerációs folyamat alatt, kiérve az M7-re, majd 75-nél vissza 3.-ba és nyél gáz esetén, dob egy szürke pamacsot?

Janó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2015.03.20 péntek, 06:05:34 »

Üdv. Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon, de mivel a második TDCI-t fogyasztom, gondoltam tiszteletem teszem.

Lenne kérdésem is.. 2.2 TDCI EUR V. 200LE mocinál természetes, hogy sok-sok városi dugózás/tötymörgés után, vélhetően a regenerációs folyamat alatt, kiérve az M7-re, majd 75-nél vissza 3.-ba és nyél gáz esetén, dob egy szürke pamacsot?

Janó.
normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2015.03.20 péntek, 11:03:33 »

Üdv. Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon, de mivel a második TDCI-t fogyasztom, gondoltam tiszteletem teszem.

Lenne kérdésem is.. 2.2 TDCI EUR V. 200LE mocinál természetes, hogy sok-sok városi dugózás/tötymörgés után, vélhetően a regenerációs folyamat alatt, kiérve az M7-re, majd 75-nél vissza 3.-ba és nyél gáz esetén, dob egy szürke pamacsot?

Janó.

Hello, Üdv. itt!

Érdekes amit írsz, mert mondeón még soha, de pont 607-es pezsón láttam ilyet autópályán. A füst nem koromszínű, hanem annál világosabb volt, szürke és kb. 1 másodpercig volt látható...

Ha regen. közben csinálja, akkor valszeg normális!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2015.03.20 péntek, 11:33:03 »

Ma néztem egy új mondeo-t kérdeztem a fordos ürgét ott hogyan működik a regen, külön adblue kell hozzá és kb 20e km-ként tölteni, de ez már olcsóbb sokkal mint a régi verzió. Szóval itt már semmiféle gázolajos marhaság nincs.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2015.03.20 péntek, 13:09:52 »

Ma néztem egy új mondeo-t kérdeztem a fordos ürgét ott hogyan működik a regen, külön adblue kell hozzá és kb 20e km-ként tölteni, de ez már olcsóbb sokkal mint a régi verzió. Szóval itt már semmiféle gázolajos marhaság nincs.

Melyik régire gondolsz és melyik gázolajos marhaságra?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2015.03.20 péntek, 13:12:06 »

Melyik régire gondolsz és melyik gázolajos marhaságra?

Azt mondta nem az a drága adblue kell bele, hanem egy olcsóbb formula ami gazdaságosabb jóval. Ami az MK4-be van rendszer ott gázolajjal van kiégetve a dpf.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2015.03.20 péntek, 16:23:06 »

Sziasztok!

Ezt a hangot hallom motor leállitás utan: https://www.youtube.com/watch?v=uhFAEdvDxms&feature=youtu.be
Megtudná e valaki mondani mi lehet ez?

Előre is köszönöm!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2015.03.20 péntek, 18:40:54 »

Sziasztok!

Ezt a hangot hallom motor leállitás utan: https://www.youtube.com/watch?v=uhFAEdvDxms&feature=youtu.be
Megtudná e valaki mondani mi lehet ez?

Előre is köszönöm!

Szia!

EGR szelep tisztítja magát. Nyit-zár párszor... teljesen normális.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2015.03.20 péntek, 19:11:42 »

Azt mondta nem az a drága adblue kell bele, hanem egy olcsóbb formula ami gazdaságosabb jóval. Ami az MK4-be van rendszer ott gázolajjal van kiégetve a dpf.
Az AdBlue nem a korom-, hanem a nitrogén-oxid mennyiségének csökkentésére van. Nemigen van közük egymáshoz.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2015.03.20 péntek, 19:48:35 »

Az AdBlue nem a korom-, hanem a nitrogén-oxid mennyiségének csökkentésére van. Nemigen van közük egymáshoz.

Pedig de!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2015.03.20 péntek, 20:13:55 »

Azt azert ne felejtsuk hogy a cikk iroja a Renult rendszererol ir a Ford pedig a PSA-val fejleszt es mas utakon jarnak. De ettol meg felo hogy ok se tudtak teljesen kiiktatni.

Kicsit más itt a helyzet, most szerdán fetrengtem alatta...

Nálunk a katalizátor után található a dpf eccség és közvetlen ennek szájába kerül befecskendezésre a go. Ez már különbség a renóhoz képest. És itt nem az égéstérbe juttatot extra nafta által megnövekedett hőmérséklet gyújtja be az üzemanyagot, hanem egy gyertya. Szvsz a pezsóford ezt kicsit másképpen tervezte, mint a renó.

Ma megálltam az M5-ön ...silni, nem állítottam le a kocsit -mert pályamenet volt előtte- és éppen regenerált. A kipufból határozott rotyogó hang hallatszott, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, igen!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.20 péntek, 20:20:42 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
csillagkompot
Vendég
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2015.03.20 péntek, 20:17:26 »

normál.
Köszönöm a válaszokat, egyébiránt érdeklődnék, hogy 2.2 tdci fronton mi az általános vélekedés.. jó motor ez? Van olyan jó és megbízható mint a sokak által dícsért 2.0 tdci? Van-e ismert típushiba? Mire kell figyelnem?

Még friss az autó, most szervizelem. Olajból Aral High Tronic F 5w-30-at szemeltem ki, ezzel jártam a 2.0 tdci-vel is, szűrők gyári ford..
Naplózva
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.