Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:16:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1302967 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:24:52 »

És ez normális dolog ennél a motornál ?
Nem szoktam én még ilyet meg benzines autóknál hogy egye az olajat.
5w-30 van benne, elvileg ez a gyári.
Az 5w30as jó, mást ne tegyél bele. Ha sokat használod rövid utakon, gyakran hideg motornál, megcsipegetheti. De szerintem 10e km alatt ha maxról nem megy minumum alá, nem feltétlen kell belenyúlni, egy opel pl új korában is többet eszik ennél. Persze, ha 20 alatt történt ez a fogyás, akkor az megint más.
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:29:33 »

Az 5w30as jó, mást ne tegyél bele. Ha sokat használod rövid utakon, gyakran hideg motornál, megcsipegetheti. De szerintem 10e km alatt ha maxról nem megy minumum alá, nem feltétlen kell belenyúlni, egy opel pl új korában is többet eszik ennél. Persze, ha 20 alatt történt ez a fogyás, akkor az megint más.

500km alatt pörgetve a motort maxról minimumra. Sad
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:30:14 »

500km alatt pörgetve a motort maxról minimumra. Sad
Ja, az sokNak tűnik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 22:12:10 »

Ja, az sokNak tűnik.
khurma sokknak!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 22:12:39 »

500km alatt pörgetve a motort maxról minimumra. Sad
azonnal vidd szerelőhöz.....be sem indítsd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 22:38:09 »

azonnal vidd szerelőhöz.....be sem indítsd.
Akkor hogy vigye oda? Gyogyi hehe
500 km alatt 1.5 liter olaj elfogyása az álmoskönyv szerint nem jó jel. Ha nem folyt el, akkor megette, de ennyi olajatól egy trabant is szépen füstölne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 06:04:18 »

Akkor hogy vigye oda? Gyogyi hehe
500 km alatt 1.5 liter olaj elfogyása az álmoskönyv szerint nem jó jel. Ha nem folyt el, akkor megette, de ennyi olajatól egy trabant is szépen füstölne.
de értetlen vagy te baxki..... eplus2 tréler.gondolom van is füst gazdagon.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 11:07:30 »

de értetlen vagy te baxki..... eplus2 tréler.gondolom van is füst gazdagon.....

Azt írta, nincs füst:

"Nem füstöl, nincs olajcsöpögés a kocsi alatt, kompresszió 13 fölött minden hengerben, gyertyák őzbarnák."
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 11:16:01 »

Azt írta, nincs füst:

"Nem füstöl, nincs olajcsöpögés a kocsi alatt, kompresszió 13 fölött minden hengerben, gyertyák őzbarnák."
Attól, hogy nem látszik tükörben még füstölhet bőven. 500 km alatt 1,1.5 liter olajtól füstbe ugyan nem borul a várps, de ilyen keverékkel megy a trabi is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.27 hétfő, 11:19:30 írta VZoli » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 11:31:37 »

Attól, hogy nem látszik tükörben még füstölhet bőven. 500 km alatt 1,1.5 liter olajtól füstbe ugyan nem borul a várps, de ilyen keverékkel megy a trabi is.

Persze, de gondolom csak ellenőrizte mással is, nem csak tükörben.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 20:36:58 »

Persze, de gondolom csak ellenőrizte mással is, nem csak tükörben.

Nekem is sikerült megetetni az Escort-al 800 km alatt 2 litert, mert ledugóztam a kartergáz-visszavezető levegőző csövét, nem volt jó ötlet. Visszaszereltem, kitakarítottam, azóta nem eszi az olajat. És ez se füstölt.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2015.04.28 kedd, 21:22:53 »

És ez normális dolog ennél a motornál ?
Nem szoktam én még ilyet meg benzines autóknál hogy egye az olajat.
5w-30 van benne, elvileg ez a gyári.

kb. semennyit nem kellene ennie(innia) az olajból Undecided

Rángatás mizériára reflektálva: -ismerek olyan szerelőt aki nem gyári gyertyát bele sem hajlandó tenni Mk3-ba. Úgy van vele, inkább nem teszi bele, és akkor nem viszik hozzá vissza, hogy "gyertya csere óta rángat"
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.28 kedd, 21:24:51 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2015.05.01 péntek, 18:12:59 »

Üdv! Nemnormális... de... " kb.500 km-t mentem városban igaz sportos húzatós stílusban" ...ez sem normális. Smiley Van egy barátom egy offosbömössel kijár driftnapokon csapatni, ott szokta nézni az olajat, mert egy nap alatt leeszi legalább a nívó feléig az olajat. A normális hétköznapokban meg 10ezrenként nem eszik meg többet.
Érdekes dolgok ezek, nekem nem nagypapásba Smiley 465ezer után sem eszik meg csereperiódus alatt fél liternél többet!

És ez normális dolog ennél a motornál ?
Nem szoktam én még ilyet meg benzines autóknál hogy egye az olajat.
5w-30 van benne, elvileg ez a gyári.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2015.05.01 péntek, 18:46:27 »

Üdv! Nemnormális... de... " kb.500 km-t mentem városban igaz sportos húzatós stílusban" ...ez sem normális. Smiley Van egy barátom egy offosbömössel kijár driftnapokon csapatni, ott szokta nézni az olajat, mert egy nap alatt leeszi legalább a nívó feléig az olajat. A normális hétköznapokban meg 10ezrenként nem eszik meg többet.
Érdekes dolgok ezek, nekem nem nagypapásba Smiley 465ezer után sem eszik meg csereperiódus alatt fél liternél többet!

Nekem 320.000nél jár most a méter, de 10e alatt nem megy maxrol a feléig sem a szint.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:46:23 »

Nekem 320.000nél jár most a méter, de 10e alatt nem megy maxrol a feléig sem a szint.
Én az MK2-ben cseréltem motort 430 000-nél, de olajat nem evett az sem csereperiódusban 3-4 decinél többet. Kíváncsi vagyok, ez a mostani hogyan viselkedik majd. Októberben lett cserélve, azóta 11 600 km van benne. Tegnap néztem, teljesen a felső szintnél van. Persze, nem néztem, mikor berakták, hol volt. Nyilván nem felette 2 centivel.  Wink  vigyor3
Remélem, ez is elmegy 430 000-ig!  vigyor3 laugh
Naplózva
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2015.05.02 szombat, 01:39:45 »

Sziasztok. Az autóm egy 2003as Mondeo MK3 ST220 3.0 V6.  Egy elég fontos és számomra jelenleg aggodalomra okot adó kérdéssel fordulok hozzátok. A hibajelenségem a következő. Egyik napról a másik napra történt a hibajelenség. Menet közben ha gázt adok, vagyis terhelés alatt az autó fura ciripelő hangot ad. Magasabb fordulaton egyre gyorsabban. Ha kiteszem üresbe az autót akkor viszont nem csinálja. Alapjáraton semmi hangja, csak ha indulok vagy megyek az autóval. Ha elveszem a gázról a lábam akkor abbahagyja, de minél erősebb terhelésen van az autó annál jobban hallani. Gondoltam esetleg kopogásérzékelőre, de fgalmam sincs hol keressem. Vagy esetleg a gyujtásra, mert tavaly ki lettek cserélve a gyertyák NGK-ra és azóta az autó alacsony fordulaton intenzívebb gázadásnál gyorsulásnál meg-megtorpan és magas fordulaton is észrevehető a megtorpanás. Erre mondták hogy vegyek bele gyári gyertyákat. Ez meg is történt. Kedden szereljuk be. Remélem használ. És itt kérdezném meg hogy erre a bizonyos ciripelésre nem lehet esetleg kihatással a rossz gyujtás? Vagy még azt is mondták h lehet hogy kettőstömegű lendkerék problem. De búgó hangot vagy nagyobb zörejt az autóban nem tapasztaltam. Kérlek segítsetek ötletekkel tippekkel, mert már lassan egyenként kitépkedem a megmaradt hajszálaimat, mert nem tudok egyről a kettőre jutni. Válaszotok előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv. Peti,
Naplózva
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:48:47 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves mert már majd meg őrülök. Másik topic-ban írtam már hogy az autómnak ( Mondi Mk3 st220 3.0 V6) van két hibája.
1. motortérből ciripelés: Hidegen nincs semmiféle kopogás viszont melegen igen. Alapjáraton halkan majd ha appró gázfröccsöket adok neki akkor minden gázadásra becsörög vagy mi. ha terhelés alatt van akkor egyre gyorsabb a csörgés. Most voltam autószerelőnél, szerelőknél. Az egyik aki jó barátom azt mondta hogy a motortérből jön valami....kössz azt hittem hogy a zsebedből ahogy mellette állsz. Cheesy ....de meg kellene tüzetesen nézni. 2 napig volt nála gyertyacserén. Nem értem miért nem tudta elvileg meglesni. Másik emberr azt mondja h jobban járok ha szerzek egy másik st220as motort mert ehhez nem sokan mernek, mármint az st220as motorhoz nyúlni.....nem értem miért. Egy másik autószerrelő barátom meghallgatta, azt mondta, hogy így látatlanban ő hidrotőkére gyanakszik. de hogy ez még kezdetleges mert nagyon halk.....de engem akkor is idegesít. Szeretem ha minden tökéletes az autóval és nem pedig jó-jó a kocsi csak ez meg az a baja.

2. megtorpan a kocsi.: Tavaly lett cserélve  gyertya , gyertyakábel NGK, és ugyanugy megtorpan. Most szereztem bele gyári Motorcraft gyertyát de még így is fennáll a hiba, ami a következő.: Alacsony fordulaton ha nagyobb gázt adok indulásnál akkor dadogósan nehézkesen indul. És magasabb fordulaton is ezt csinálja dadog mintha nem kapna elég benzint. Viszont ha finoman adom neki a gázt akkor nincs gond. Gyújtásra gyanakodtunk, de mivel már minden új ezért az kilőve. Nagyon jó barátom mondta, hogy szerinte valamely vákumcső lehet rossz, vagy valahol fals-ot szívhat a gépállat és ezért a többletlevegő miatt csinálja nagy gázadásra ezt, vagy ha ott minden szép és jó akkor a hibát szerintaz üzemanyag rendszer környékén kell keresni. A szerelő viszont azt mondja: Nem tudom már mi lehet a baja. Mondom f&sza. Köszi. Ülj le egyes.

Úgyhogy kimerültem az ötletekből és a szerelő keresésből. Ezért fordulok hozzátok, hogy valaki esetleg tud olyan fórumtársat, vagy ismerőst, aki profin ért az MK3as fordokhoz? Pontosabban ehhez a 3.0 V6 st motorhoz? Mert erre felénk nagyon nem találok ilyesmi embert. Itt hozzáteszem szerelőmmel nincs problémám mert ezen kívől mindent profin megcsinált, csak én pedig szeretnék egy olyan ST tulaj lenni akinek az autója 100%ig hibamentes, mert már csak ez a két hiba orvoslása várat magára. Ezen kívül minden fel lett az autón újítva! (kb. 1,8 és öt nulla mögé).
Kérlek ha tudtok segítsetek.
Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:57:04 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves mert már majd meg őrülök. Másik topic-ban írtam már hogy az autómnak ( Mondi Mk3 st220 3.0 V6) van két hibája.
1. motortérből ciripelés: Hidegen nincs semmiféle kopogás viszont melegen igen. Alapjáraton halkan majd ha appró gázfröccsöket adok neki akkor minden gázadásra becsörög vagy mi. ha terhelés alatt van akkor egyre gyorsabb a csörgés. Most voltam autószerelőnél, szerelőknél. Az egyik aki jó barátom azt mondta hogy a motortérből jön valami....kössz azt hittem hogy a zsebedből ahogy mellette állsz. Cheesy ....de meg kellene tüzetesen nézni. 2 napig volt nála gyertyacserén. Nem értem miért nem tudta elvileg meglesni. Másik emberr azt mondja h jobban járok ha szerzek egy másik st220as motort mert ehhez nem sokan mernek, mármint az st220as motorhoz nyúlni.....nem értem miért. Egy másik autószerrelő barátom meghallgatta, azt mondta, hogy így látatlanban ő hidrotőkére gyanakszik. de hogy ez még kezdetleges mert nagyon halk.....de engem akkor is idegesít. Szeretem ha minden tökéletes az autóval és nem pedig jó-jó a kocsi csak ez meg az a baja.

2. megtorpan a kocsi.: Tavaly lett cserélve  gyertya , gyertyakábel NGK, és ugyanugy megtorpan. Most szereztem bele gyári Motorcraft gyertyát de még így is fennáll a hiba, ami a következő.: Alacsony fordulaton ha nagyobb gázt adok indulásnál akkor dadogósan nehézkesen indul. És magasabb fordulaton is ezt csinálja dadog mintha nem kapna elég benzint. Viszont ha finoman adom neki a gázt akkor nincs gond. Gyújtásra gyanakodtunk, de mivel már minden új ezért az kilőve. Nagyon jó barátom mondta, hogy szerinte valamely vákumcső lehet rossz, vagy valahol fals-ot szívhat a gépállat és ezért a többletlevegő miatt csinálja nagy gázadásra ezt, vagy ha ott minden szép és jó akkor a hibát szerintaz üzemanyag rendszer környékén kell keresni. A szerelő viszont azt mondja: Nem tudom már mi lehet a baja. Mondom f&sza. Köszi. Ülj le egyes.

Úgyhogy kimerültem az ötletekből és a szerelő keresésből. Ezért fordulok hozzátok, hogy valaki esetleg tud olyan fórumtársat, vagy ismerőst, aki profin ért az MK3as fordokhoz? Pontosabban ehhez a 3.0 V6 st motorhoz? Mert erre felénk nagyon nem találok ilyesmi embert. Itt hozzáteszem szerelőmmel nincs problémám mert ezen kívől mindent profin megcsinált, csak én pedig szeretnék egy olyan ST tulaj lenni akinek az autója 100%ig hibamentes, mert már csak ez a két hiba orvoslása várat magára. Ezen kívül minden fel lett az autón újítva! (kb. 1,8 és öt nulla mögé).
Kérlek ha tudtok segítsetek.
Peti

1.ez akár lehet egy gyertyakábel is,ami lehúz testre.....sötében permetezd be a kábeleket vízpermettel(rózsapermetező pl),és figyeld a villámokat!
2.100%(majdnem 100%),hogy vákumcső okozza.cseréld mindkét hengersorrhoz menő vákumcsövet a szívócsonktól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:07:09 »

Szia,

Csak egy gondolat:

- megtorpanás: ha a vákuumcsövek jók, esetleg a MAF szenzor lehet koszos, ha tudod, nézd meg, ha kell, takarítsd meg, ez csak jót tesz neki.

zsolio
Naplózva
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:12:08 »

Szia,

Csak egy gondolat:

- megtorpanás: ha a vákuumcsövek jók, esetleg a MAF szenzor lehet koszos, ha tudod, nézd meg, ha kell, takarítsd meg, ez csak jót tesz neki.

zsolio




Köszönöm megnézem.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2015.05.13 szerda, 19:16:14 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves mert már majd meg őrülök. Másik topic-ban írtam már hogy az autómnak ( Mondi Mk3 st220 3.0 V6) van két hibája.
1. motortérből ciripelés: Hidegen nincs semmiféle kopogás viszont melegen igen. Alapjáraton halkan majd ha appró gázfröccsöket adok neki akkor minden gázadásra becsörög vagy mi. ha terhelés alatt van akkor egyre gyorsabb a csörgés. Most voltam autószerelőnél, szerelőknél. Az egyik aki jó barátom azt mondta hogy a motortérből jön valami....kössz azt hittem hogy a zsebedből ahogy mellette állsz. Cheesy ....de meg kellene tüzetesen nézni. 2 napig volt nála gyertyacserén. Nem értem miért nem tudta elvileg meglesni. Másik emberr azt mondja h jobban járok ha szerzek egy másik st220as motort mert ehhez nem sokan mernek, mármint az st220as motorhoz nyúlni.....nem értem miért. Egy másik autószerrelő barátom meghallgatta, azt mondta, hogy így látatlanban ő hidrotőkére gyanakszik. de hogy ez még kezdetleges mert nagyon halk.....de engem akkor is idegesít. Szeretem ha minden tökéletes az autóval és nem pedig jó-jó a kocsi csak ez meg az a baja.

2. megtorpan a kocsi.: Tavaly lett cserélve  gyertya , gyertyakábel NGK, és ugyanugy megtorpan. Most szereztem bele gyári Motorcraft gyertyát de még így is fennáll a hiba, ami a következő.: Alacsony fordulaton ha nagyobb gázt adok indulásnál akkor dadogósan nehézkesen indul. És magasabb fordulaton is ezt csinálja dadog mintha nem kapna elég benzint. Viszont ha finoman adom neki a gázt akkor nincs gond. Gyújtásra gyanakodtunk, de mivel már minden új ezért az kilőve. Nagyon jó barátom mondta, hogy szerinte valamely vákumcső lehet rossz, vagy valahol fals-ot szívhat a gépállat és ezért a többletlevegő miatt csinálja nagy gázadásra ezt, vagy ha ott minden szép és jó akkor a hibát szerintaz üzemanyag rendszer környékén kell keresni. A szerelő viszont azt mondja: Nem tudom már mi lehet a baja. Mondom f&sza. Köszi. Ülj le egyes.

Úgyhogy kimerültem az ötletekből és a szerelő keresésből. Ezért fordulok hozzátok, hogy valaki esetleg tud olyan fórumtársat, vagy ismerőst, aki profin ért az MK3as fordokhoz? Pontosabban ehhez a 3.0 V6 st motorhoz? Mert erre felénk nagyon nem találok ilyesmi embert. Itt hozzáteszem szerelőmmel nincs problémám mert ezen kívől mindent profin megcsinált, csak én pedig szeretnék egy olyan ST tulaj lenni akinek az autója 100%ig hibamentes, mert már csak ez a két hiba orvoslása várat magára. Ezen kívül minden fel lett az autón újítva! (kb. 1,8 és öt nulla mögé).
Kérlek ha tudtok segítsetek.
Peti

Nekem is volt ilyen problémám vákumcső volt a gond ami a tűzfal felől van a motor tetejébe megy be, szét volt száradva a cső 13000 ft volt a gyári új azóta bitang!
húzd le nézd meg.......
Esetleg megnézném még mit produkál a benzin pumpa, nyomásteszten.....
A ciripelés olajtól is lehet sztem.... mi van benne?
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 12:20:43 »

Nekem is kellene találnom egy Ford specialistát, aki ért is a V6-os motorokhoz, mert a márkaszervizbe ahová viszem, nem igazán látom a szakértelmet...
Valami olyasmi rémlik, hogy Dunakeszin van egy szerviz ami Mustang-okkal is foglalkozik, velük tennék egy próbát.
Sőt, ha hazajövök külhonból a következő szervizt már velük csináltatom.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:17:35 »

Noh a gyújtás kihagyás 1000-1500 között gázadásra már orvosolva.
A 4 es kábel volt a hibás. Elvittem szerelő emberhez elvitte úgy hogy a diagnosztika rajta volt. Visszajött Mondta is. NGK kábelszett 25.000. Wink

Már Pöpec.
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2015.05.15 péntek, 13:15:54 »

Noh a gyújtás kihagyás 1000-1500 között gázadásra már orvosolva.
A 4 es kábel volt a hibás. Elvittem szerelő emberhez elvitte úgy hogy a diagnosztika rajta volt. Visszajött Mondta is. NGK kábelszett 25.000. Wink

Már Pöpec.

Nusi megmondta első hallásra Wink
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2015.05.15 péntek, 19:35:47 »

Sziasztok!
Központizár/riasztó kérdésem lenne!
Ha egyszer nyomom meg a kulcson a zárás gombot, akkor lezárja az ajtókat, de az indexek nem villannnak és nem is csipog a riasztó! Ha 2x nyomom egymás után, akkor elsőre lezár, második nyomásra reteszeli a belső kilincseket plusz felvillannak az indexek és pittyen a risztó! A kollégám fiestája (amiben gondolom ugyan ez a risztó/központi zár van) viszont már első gombnyomásra zár-villog-pittyen és másodikra reteszel! Lehet ezt valahogy programozni, hogy első nyomásra zárjon/riasszon is és másodikra csak reteszeljen?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2015.05.16 szombat, 01:05:50 »

Sziasztok!
Központizár/riasztó kérdésem lenne!
Ha egyszer nyomom meg a kulcson a zárás gombot, akkor lezárja az ajtókat, de az indexek nem villannnak és nem is csipog a riasztó! Ha 2x nyomom egymás után, akkor elsőre lezár, második nyomásra reteszeli a belső kilincseket plusz felvillannak az indexek és pittyen a risztó! A kollégám fiestája (amiben gondolom ugyan ez a risztó/központi zár van) viszont már első gombnyomásra zár-villog-pittyen és másodikra reteszel! Lehet ezt valahogy programozni, hogy első nyomásra zárjon/riasszon is és másodikra csak reteszeljen?
Pittyen??
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 12:37:39 »

Nekem is volt ilyen problémám vákumcső volt a gond ami a tűzfal felől van a motor tetejébe megy be, szét volt száradva a cső 13000 ft volt a gyári új azóta bitang!
húzd le nézd meg.......
Esetleg megnézném még mit produkál a benzin pumpa, nyomásteszten.....
A ciripelés olajtól is lehet sztem.... mi van benne?

Olvasgattam itt a ránagátós, torpanós dolgokat. Nekem is volt már egy ilyen köröm, amikor kicseréltem a triót gyári cuccokra. El is múlt, de most újra kezdem érezni, hogy 2ezres fordulaton nem százas.
Be tudnátok linkelni nekem cromax-tól a pontos alkatrészeket a vákumcsőcseréhez? Valamiért nem találom. Köszi előre is.

Valamint még van egy hibája az autómnak, ami zavar. Van ott több is de ez zavar. Cheesy 90%-ban városban autózom ezért ritkán megyek 100-130 körül, de minap kellett menjek és észrevettem egy elég aggasztó dolgot. Ha már kiszabadultam a városból szépen lepadlóztam állóhelyből és ahhogy szépen gyorsultam, egyre jobban kezdett rázni az autó 140-nél már féltem, hogy nem marad az úton. A kormány is rángatott jobbra balra is meg az autó is remeget borzalmasan. Az út teljesen hibátlan volt. A kocsira kerültek új felnik 17-esek (sőt gumik is), de ki lettek "centrírozva". Mi okozhatja ez a rángást? Nem éreztem magam biztonságban 100 környékétől és ez nagyon aggasztó.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 11:01:59 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2015.05.30 szombat, 09:24:17 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.

Én kb. 3 hete vettem egy 2002-es 2.5 v6-ost /200.000 km-rel/ magán személytől. Motor tökéletes /Hála az Istennek/ kaszni tökéletes, mely megültetve gyári sportrugókkal. Előtte egy mondeo 2.0 TDCI-m volt.
A megvétel után otthon kiderült, hogy a bal első ajtózár központira ki-be nem zár tehát nem reteszel, első ülés magasság állító motor csak berreg nem emel. A hátsó biztonsági öv-középső- be volt ragadva, ami orvosolva lett. Az anyós ülés hát támlája néha kattog/nem hallani/-engem nem zavar csak azt aki ott ül.Ja és a sebváltó olajat lecseréltettem ami elég gázos volt.

Ezeket csak azért írtam le, hogy ha mégis megvennéd ezekre a dolgokra oda figyelj. Amúgy a V6-nak gyönyörű hangja van, ami után szó szerint megfordulnak.  taps taps taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2015.05.30 szombat, 19:35:23 »


Én kb. 3 hete vettem egy 2002-es 2.5 v6-ost /200.000 km-rel/ magán személytől. Motor tökéletes /Hála az Istennek/ kaszni tökéletes, mely megültetve gyári sportrugókkal. Előtte egy mondeo 2.0 TDCI-m volt.
A megvétel után otthon kiderült, hogy a bal első ajtózár központira ki-be nem zár tehát nem reteszel, első ülés magasság állító motor csak berreg nem emel. A hátsó biztonsági öv-középső- be volt ragadva, ami orvosolva lett. Az anyós ülés hát támlája néha kattog/nem hallani/-engem nem zavar csak azt aki ott ül.Ja és a sebváltó olajat lecseréltettem ami elég gázos volt.

Ezeket csak azért írtam le, hogy ha mégis megvennéd ezekre a dolgokra oda figyelj. Amúgy a V6-nak gyönyörű hangja van, ami után szó szerint megfordulnak.  taps taps taps

eljen integet2
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2015.05.30 szombat, 22:39:43 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.


Elég nagyképű dumát nyomat az emberke.Fényezése elüt több elemen is.Egy lámpamosó kupakra már nem futotta?Nem ér ennyit! levele
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2015.05.30 szombat, 23:02:00 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.

ennyiért még én is odaadnám neked az enyémet...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 05:33:47 »

ennyiért még én is odaadnám neked az enyémet...
Persze, de a Tiéd régebbi!  eplus2 2funny 2funny 2funny coolsmiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 06:49:24 »

Persze, de a Tiéd régebbi!  eplus2 2funny 2funny 2funny coolsmiley

és több benne a méter is, viszont legalább biztosan annyi Cheesy
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 08:16:01 »

 eljen
és több benne a méter is, viszont legalább biztosan annyi Cheesy
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:42:44 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.


Biztos h, akarsz 4 ajtóst???    szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:44:46 »


Biztos h, akarsz 4 ajtóst???    szomoru1

az autó alapvetően 4 ajtós (és benzines). Minden egyéb ésszerű kompromisszum  eplus2
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:50:16 »

az autó alapvetően 4 ajtós (és benzines). Minden egyéb ésszerű kompromisszum  eplus2


 nyes   nyes   nyes   nyes
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 20:05:22 »


Elég nagyképű dumát nyomat az emberke.Fényezése elüt több elemen is.Egy lámpamosó kupakra már nem futotta?Nem ér ennyit! levele
és a lámpák is össze-vissza állnak benne. ez tuti kapott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2015.06.07 vasárnap, 17:29:14 »

ST-ről le lettem beszélve. Grin Viszont találtam egy szép V6-ot.     
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289                   

Ez érhet ennyit? Ahogy olvastam, minden ki van cserélve rajta, ami problémás volt.

Ez minden csak nem szép.... biztos nemrég vett egy ütött-kopott sz@rt, ráköltött egy vagyont...még mindig sz@r és most eladná.
Utána meg mondja, hogy ilyen meg olyan rosszak a mondeok! Nagyjából feléért veszel egy V6-ot, 500-at ráköltesz és még marad egy szerényebb összeg egy horvátországi nyaralásra is...! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2015.08.01 szombat, 13:43:41 »

Sziasztok!

Lefolglalóztam életem első autóját egy 2.5 V6-os Mondeo-t bőrön kívül full (Ghia). Smiley Vagy 2001-es vagy 2002-es, nem is foglalkoztam ezzel, és a kilométerrel sem, csak a jelenlegi állapotot vizsgáltuk.
Átnézte a kereskedő, autószerelő barátom is, computerre is rádugta, azt mondta okés.
Kuplung az cserés, illetve 5000km környéke még lehet benne, de cseréltetem, és a kereskedő állja a felét (75e). Ez ami nagyobb költség, a többi apróság.
Jobb oldali lámpa belülről párás, gondolom beázik. Van erre valami okosság, vagy cserélni kell? Illetve az ülésfűtés sem megy, vagy kábel gond, vagy fűtőszál. Ez sem nagy para, elvagyunk nélküle, de azért télire meg akarom csináltatni. Mit célszerű csinálni vele, és milyen összeg a fűtőszálak cseréje?
Majd ha nálam lesz, teszek fel róla képeket.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2015.08.01 szombat, 20:47:53 »

Sziasztok!

Lefolglalóztam életem első autóját egy 2.5 V6-os Mondeo-t bőrön kívül full (Ghia). Smiley Vagy 2001-es vagy 2002-es, nem is foglalkoztam ezzel, és a kilométerrel sem, csak a jelenlegi állapotot vizsgáltuk.
Átnézte a kereskedő, autószerelő barátom is, computerre is rádugta, azt mondta okés.
Kuplung az cserés, illetve 5000km környéke még lehet benne, de cseréltetem, és a kereskedő állja a felét (75e). Ez ami nagyobb költség, a többi apróság.
Jobb oldali lámpa belülről párás, gondolom beázik. Van erre valami okosság, vagy cserélni kell? Illetve az ülésfűtés sem megy, vagy kábel gond, vagy fűtőszál. Ez sem nagy para, elvagyunk nélküle, de azért télire meg akarom csináltatni. Mit célszerű csinálni vele, és milyen összeg a fűtőszálak cseréje?
Majd ha nálam lesz, teszek fel róla képeket.

Ezek nem egetrengető hibák. Mondjuk egyszerűbb lenne ha megjavítaná őket a kereskedő és utána megalkudnátok.  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.01 szombat, 22:28:37 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 00:38:51 »

Ezek nem egetrengető hibák. Mondjuk egyszerűbb lenne ha megjavítaná őket a kereskedő és utána megalkudnátok.  eljen


Nem túl egyszerű. Beszámíttatok egy 400-as robogót, lényegében jó áron, nem pedig ár alatt. Kuplungra így is megalkudtunk, tovább nem feszíteni a dolgot. Baromi kevesen számítanak be motort, és ha be is számítják, mélyen ár alatt. Eladási ár -100-150e. Szóval egyszerűbb lenne, de örülök, hogy összejött. eljen
Blokkja nagyon csendes alapjáraton, nagyon szépen ketyeg nyitott motorháztetővel. Lecsukva nem is hallani. Kipróbáltuk, és jól is megy.
150e van benne, szervizkönyves, és faterral beszélve, hogy nála a Focus-ban mikor fogyott el a kuplung, azt mondta, neki is 150e környékén, tehát akár még valós 150e is lehet, mert patika az autó. Körbemértük, minden a megadott gyári értéken belül van, tehát törve sem volt. Úgy gondolom, kevés ilyen évjáratú Mondeo van ilyen állapotban. Németországi, magánszemélytől vásárolt. Egyébként fekete metál.
Mindent intéznek, én már névre írva kapom meg (átírás +120e) 08.13.-án.
Biztos lesznek felmerülő és megoldásra váró problémák ezeken kívül is, így készülök, de úgy gondolom számíthatok rátok, úgyis lesz mindenre megoldás. worship Biztos ezt-azt cserélni kell majd, tehát fontos, hogy jó áron szerezzem be.
Xenon nem mehet tönkre ha párásodik a lámpatest? Körbe lehet ezt valahogy tömíteni, legalább ideiglenesen? Bontva mi pénz?
Minden motoromban ez idáig Prolong volt, és meghálálták. GSXR1000-től kezdve, a Majesty 400-ig, mindenbe öntöttem. Mondeo is örülni fog neki. Nem tudom ki használja innen a fórumról, de én csak jókat tudok mondani róla.
Mindenki le akart beszélni a Mondeo-ról, pláne a 2.5 V6-ról, de annyira magával ragadott amikor kölcsön kaptam egy 2.0 TDCi-t, hogy azt mondtam nekem Mondeo KELL! smile Persze csak benzinesben gondolkodtam, tisztában vagyok vele hogy a TDCi, és úgy általában minden 5 évesnél idősebb turbó dízel egy "pénztemető". Családi autónak vesszük, jelenleg egy 1,5 éves kisfiam van, de a párom 9 hetes terhes a "kis tesóval". Szóval hosszú távra tervezek, első autó, biztos imádni fogom, ezek a dolgok mély nyomot hagynak az emberben. Ahogy az első motorom is 1998-ból. Nem érdekel a fogyasztás, az a +2L nekem megéri, hogy egy 170LE autóban fogok ülni, amiben mindig lesz tartalék.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.02 vasárnap, 00:50:12 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 06:56:05 »

Nem túl egyszerű. Beszámíttatok egy 400-as robogót, lényegében jó áron, nem pedig ár alatt. Kuplungra így is megalkudtunk, tovább nem feszíteni a dolgot. Baromi kevesen számítanak be motort, és ha be is számítják, mélyen ár alatt. Eladási ár -100-150e. Szóval egyszerűbb lenne, de örülök, hogy összejött. eljen
Blokkja nagyon csendes alapjáraton, nagyon szépen ketyeg nyitott motorháztetővel. Lecsukva nem is hallani. Kipróbáltuk, és jól is megy.
150e van benne, szervizkönyves, és faterral beszélve, hogy nála a Focus-ban mikor fogyott el a kuplung, azt mondta, neki is 150e környékén, tehát akár még valós 150e is lehet, mert patika az autó. Körbemértük, minden a megadott gyári értéken belül van, tehát törve sem volt. Úgy gondolom, kevés ilyen évjáratú Mondeo van ilyen állapotban. Németországi, magánszemélytől vásárolt. Egyébként fekete metál.
Mindent intéznek, én már névre írva kapom meg (átírás +120e) 08.13.-án.
Biztos lesznek felmerülő és megoldásra váró problémák ezeken kívül is, így készülök, de úgy gondolom számíthatok rátok, úgyis lesz mindenre megoldás. worship Biztos ezt-azt cserélni kell majd, tehát fontos, hogy jó áron szerezzem be.
Xenon nem mehet tönkre ha párásodik a lámpatest? Körbe lehet ezt valahogy tömíteni, legalább ideiglenesen? Bontva mi pénz?
Minden motoromban ez idáig Prolong volt, és meghálálták. GSXR1000-től kezdve, a Majesty 400-ig, mindenbe öntöttem. Mondeo is örülni fog neki. Nem tudom ki használja innen a fórumról, de én csak jókat tudok mondani róla.
Mindenki le akart beszélni a Mondeo-ról, pláne a 2.5 V6-ról, de annyira magával ragadott amikor kölcsön kaptam egy 2.0 TDCi-t, hogy azt mondtam nekem Mondeo KELL! smile Persze csak benzinesben gondolkodtam, tisztában vagyok vele hogy a TDCi, és úgy általában minden 5 évesnél idősebb turbó dízel egy "pénztemető". Családi autónak vesszük, jelenleg egy 1,5 éves kisfiam van, de a párom 9 hetes terhes a "kis tesóval". Szóval hosszú távra tervezek, első autó, biztos imádni fogom, ezek a dolgok mély nyomot hagynak az emberben. Ahogy az első motorom is 1998-ból. Nem érdekel a fogyasztás, az a +2L nekem megéri, hogy egy 170LE autóban fogok ülni, amiben mindig lesz tartalék.
Ez a jó hozzáállás. A sok kormolós járjon kályhacsővel, mi meg autóval. Sok problémamentes kilométert, sok élményt, kevés költséget! Képet azért rakhatsz fel, lássuk, milyen az autód. Üdv!  Wink smile integet2
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 16:05:28 »

Ez a jó hozzáállás. A sok kormolós járjon kályhacsővel, mi meg autóval. Sok problémamentes kilométert, sok élményt, kevés költséget! Képet azért rakhatsz fel, lássuk, milyen az autód. Üdv!  Wink smile integet2

Jó volt a TDCi is, kellemes az alsó tartományban levő nyomaték, de túl nagy ára van. 500e akár az első héten rákölthetek, ha kifogom. Kuplung+kettős tömegű, porlasztó csúcs, nagy nyomású, turbó... Csak hogy a fontosabbak említsem. TDCi-ből sokkal több a leharcolt, "pénztemető".
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 17:22:20 »

Jó volt a TDCi is, kellemes az alsó tartományban levő nyomaték, de túl nagy ára van. 500e akár az első héten rákölthetek, ha kifogom. Kuplung+kettős tömegű, porlasztó csúcs, nagy nyomású, turbó... Csak hogy a fontosabbak említsem. TDCi-ből sokkal több a leharcolt, "pénztemető".
hidd el ebbe is önteni fogod a pénzt! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 17:34:07 »

hidd el ebbe is önteni fogod a pénzt! nyes

Ünneprontó, ünneprontó mindig kell. Grin
Költeni mindig lehet majd rá, ahogy minden autóra, de a komolyabb hibák remélem egy darabig elkerülnek.
Az átlagfogyasztás mérő egyébként 10,2L állt a próbakör alatt, pedig kapott bőszen. nyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 18:05:47 »

Ünneprontó, ünneprontó mindig kell. Grin
Költeni mindig lehet majd rá, ahogy minden autóra, de a komolyabb hibák remélem egy darabig elkerülnek.
Az átlagfogyasztás mérő egyébként 10,2L állt a próbakör alatt, pedig kapott bőszen. nyes
hányéves vagy?még hiszel a mesékben? eplus2
minden tankolásnál dönteni fogod bele a pénzt. nyes
továbbá majd a szerelők akik meghallják,hogy vénhat,és megjelenik a szemükben a dollárjel.
meg a küszködés a gyertyákkal, agyujtással,a hengerfejjel,meg a trafókkal,meg a vákumrendszerrel......vagy új autót vettél?ugyan már királylány... vigyor3

amúgy meg legyen szerencséd! poigneemain
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 18:16:47 »

hányéves vagy?még hiszel a mesékben? eplus2
minden tankolásnál dönteni fogod bele a pénzt. nyes
továbbá majd a szerelők akik meghallják,hogy vénhat,és megjelenik a szemükben a dollárjel.
meg a küszködés a gyertyákkal, agyujtással,a hengerfejjel,meg a trafókkal,meg a vákumrendszerrel......vagy új autót vettél?ugyan már királylány... vigyor3

amúgy meg legyen szerencséd! poigneemain

37 vagyok, és realista. Grin
Szerencse is kell ehhez, ahogy mondod. Az első 500-1000km-en úgyis kiderül, van e nyűgje. Adok majd neki, hogy szokja. nyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 21:43:33 »

37 vagyok, és realista. Grin
Szerencse is kell ehhez, ahogy mondod. Az első 500-1000km-en úgyis kiderül, van e nyűgje. Adok majd neki, hogy szokja. nyes
eljen  bár ha realista lennél nem vettél volna vénhatost.a gatyádat leeszi.namind 1,sok balesetmentes km-t! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.