Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:19:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1304680 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #950 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 18:55:29 »

..Inkább kikasznizom az opelom és visszaülök abba,ezt meg elpusztítom a háztól...szívjon vele más...


meg is érdemled  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 19:33:15 »

Ez a v6-os motor egy gyalázat..Inkább kikasznizom az opelom és visszaülök abba,ezt meg elpusztítom a háztól...szívjon vele más...

Bontásra átveszem
Naplózva
cserbinszky
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 22:47:31 »

Ma este lecsekkoltam mégegyszer a gyújtókábeleket.1-es 5-ös henger kábelei világítanak kéken sötétben,de csak fordulaton.....Holnap kap egy új kábelszettet meg gyertyákat.Látom itt a fórumon van 1-2 fanatikus.Smiley.

Ha jólesz a szekér egyszer elugrok vele 1 minitalira és ott jobban tudunk "vitatkozni".....Köszönöm a segítséget!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 13:54:25 »

Sziasztok!
Hátsó (katalizátor mögötti) lambdaszonda beszerzésében tud valaki segíteni?
Nem ragaszkodom az aranyáron kap6tó gyárihoz! Ugyan abban a kínai üzemben csinálják, mit az "utángyártottat".
Bosch univerzális, 4 vezetékes estleg jó lehet? Az alkatrészes ajánlja hozzá, de ki tudom a kompatibilitását deríteni?

Köszke: Face worship

Az kell Neked!

Nem sok gyártó van, de a Bosch az élen jár a szondákban. Ő kezdte el ezeket a planár szondákat gyártani. Az univerzális jellege csak abban rejlik, hogy a csatlakozója nem autóspecifikus, azaz toldással olyan autóra teszed, amilyenbe akarod. Persze az is kell, hogy 4 vezetékes kelljen bele! nyes

Vaterán, apróson mennek 8-9e körül manapság, nyugodtan megveheted...

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/jelado_visszajelzo/bosch_univerzalis_4_vezetekes_lambdaszonda_1930940759.html

De ahogy látom, 10%-al árat emelt. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2014.07.12 szombat, 16:15:34 »

Sziasztok!
Katalizátor hőpajzsot keresek, plusz az ez utáni dobhoz is. Hol lehet kapni, megoldani, mennyit kóstál? Tegnap kifüstölt a szigetelés, valahogy hozzáért a dobhoz Sad
Lehet valami, ha így járok vele?
Köszi: Z.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 16:19:32 írta cosfi » Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #955 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:46:34 »

Nekem NTK szondáim vannak egy ideje, az is jó kompromisszum lehet...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
1face
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 23:14:03 »

Nekem NTK szondáim vannak egy ideje, az is jó kompromisszum lehet...
Szívesen vennék egy típusszámot, beszerezhetőséget!
Üdv: Face
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #957 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:50:05 »

Szívesen vennék egy típusszámot, beszerezhetőséget!
Üdv: Face

Cromaxból van... de picivel többe került, mint a fent említett Bosch.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 11:56:16 »

 wave

olajcserét mk3 v6-ban milyen gyakran érdemes megejteni? Olvastam már 20ezret fanatikusabbaktól 12-15ezret is fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 12:05:55 »

wave

olajcserét mk3 v6-ban milyen gyakran érdemes megejteni? Olvastam már 20ezret fanatikusabbaktól 12-15ezret is fejvakaras
elvileg 20. Én mondjuk 10 nél cserélem.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 12:10:02 »

elvileg 20. Én mondjuk 10 nél cserélem.

értem
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
koko
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 12:41:23 »

Sziasztok
Vásároltam egy 2005 /12 hó évjáratú Ford Mondeo 2.5 Titanium V6 DuraShift Paripát. Olajcserét szeretném megcsinálni minnél előbb. Milyen olajat javasoltok. Castrol vagy Mobile inkább a jobb bele. 12 ezer a 6 liter Castrol és 12 liter a 6 liter Mobile olaj 5W 30 full szintetikus.
Bármilyen javaslatot tanácsot szívesen fogadok.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 16:12:36 »

 wave

Valaki tudna nekem írni az imrc-ről. Korábban úgy jellemezte az egyik fórumozó, hogy 3-4ezres fordulatnál kapcsol és olyan érzés mint egy "lórúgás". Nos nekem nincs ilyen jelenség 3-4 környékén. Szóval miből tudom ha működik ill. ha nem?

Bocs a béna fogalmazásért vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 16:26:51 »

Sziasztok
Vásároltam egy 2005 /12 hó évjáratú Ford Mondeo 2.5 Titanium V6 DuraShift Paripát. Olajcserét szeretném megcsinálni minnél előbb. Milyen olajat javasoltok. Castrol vagy Mobile inkább a jobb bele. 12 ezer a 6 liter Castrol és 12 liter a 6 liter Mobile olaj 5W 30 full szintetikus.
Bármilyen javaslatot tanácsot szívesen fogadok.

én ford 5w40 olajat használok
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 16:27:41 »

wave

Valaki tudna nekem írni az imrc-ről. Korábban úgy jellemezte az egyik fórumozó, hogy 3-4ezres fordulatnál kapcsol és olyan érzés mint egy "lórúgás". Nos nekem nincs ilyen jelenség 3-4 környékén. Szóval miből tudom ha működik ill. ha nem?

Bocs a béna fogalmazásért vigyor3

a rugdosós feeling inkább az mk2 re jellemző. Az mk3 nem fordulatnál nyit, hanem amikor a terhelés indokolja.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 16:46:40 »

a rugdosós feeling inkább az mk2 re jellemző. Az mk3 nem fordulatnál nyit, hanem amikor a terhelés indokolja.

mondjuk alacsony fordulatszám magas sebességfokozat esetében?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 18:44:22 »

mondjuk alacsony fordulatszám magas sebességfokozat esetében?
mondjuk szerintem ott pont nem. Inkább magasabb fordulaton, nagy terhelésnél.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:33:12 »

mondjuk szerintem ott pont nem. Inkább magasabb fordulaton, nagy terhelésnél.

értem. nekem egyedül akkor van kicsit másabb hangja mikor mondjuk kicsit hamar felváltok de valamiért odalépek neki.... Na de akkor nem kell aggódnom az imrc miatt vigyor3 semmi gond nem volt az autóval csak ez a lórúgás dolog "hiányzott" vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:56:46 »

Sziasztok!

Olyan problémám volna, hogy a kocsim (2001-es, mk3, v6, lépcsőshátú) leállítását követően a motortérből intenzív kotyogó hang tapasztalható, melynek intenzitása fokozatosan csökken. Indításnál, illetve menet közben nem tapasztalható a jelenség. Mi lehet a kotyogás oka és hogyan javítható? - A kocsiban nem rég volt teljes olajcsere.

D4n33
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #969 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:34:10 »

Sziasztok!

Olyan problémám volna, hogy a kocsim (2001-es, mk3, v6, lépcsőshátú) leállítását követően a motortérből intenzív kotyogó hang tapasztalható, melynek intenzitása fokozatosan csökken. Indításnál, illetve menet közben nem tapasztalható a jelenség. Mi lehet a kotyogás oka és hogyan javítható? - A kocsiban nem rég volt teljes olajcsere.

D4n33
szerintem valamit cserélni kell benne.keresd vzolit,ő hamarosan elbontja az övét,és biztosan tudja az okát is..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:44:00 »

Sziasztok!

Olyan problémám volna, hogy a kocsim (2001-es, mk3, v6, lépcsőshátú) leállítását követően a motortérből intenzív kotyogó hang tapasztalható, melynek intenzitása fokozatosan csökken. Indításnál, illetve menet közben nem tapasztalható a jelenség. Mi lehet a kotyogás oka és hogyan javítható? - A kocsiban nem rég volt teljes olajcsere.

D4n33
Ez az intenzív kotyogó hang nem a hűtővíz forrásának hangja? Köztudott, hogy a V6-ost nem igazából érdemes leállítani egyből, főleg ha meg volt hajtva egy kicsit. A klímát bekapcsolva egy-két perc járatás sokat segít a későbbi problémák elkerülése érdekében.  integet2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:59:11 »

szerintem valamit cserélni kell benne.keresd vzolit,ő hamarosan elbontja az övét,és biztosan tudja az okát is..... hehe

mit bontok én el, te háborodott??  eplus2

Való igaz van egy komplett tartalék motorom, de ez nem jelenti hogy elbontanám  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 20:01:33 írta vzoli » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:01:23 »

Ez az intenzív kotyogó hang nem a hűtővíz forrásának hangja? Köztudott, hogy a V6-ost nem igazából érdemes leállítani egyből, főleg ha meg volt hajtva egy kicsit. A klímát bekapcsolva egy-két perc járatás sokat segít a későbbi problémák elkerülése érdekében.  integet2
Hát nem tudom, de az enyém 310ekm nél jár már(ebből 200e óta nálam), de kotyogó hang még nem volt benne. Sőt használat után  is csak addig volt járatva, amíg az automata kapu kinyílt és beálltam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #973 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:01:27 »

mit bontok én el, te háborodott  eplus2

Való igaz van egy komplett tartalék motorom, de ez nem jelenti hogy elbontanám  beka3
nevetes1 nevetes1 nevetes1 nevetes1 nevetes1 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #974 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:06:29 »

mit bontok én el, te háborodott??  eplus2

Való igaz van egy komplett tartalék motorom, de ez nem jelenti hogy elbontanám  beka3
már nem sok van vissza....1-2hét és a keres kínál bontós részén találjuk a hirdetéseid.... eplus2

pedig azért van tartalékod,mert előrelátó vagy....és az is biztos,hogy elbontod,hiszen mimást tennél egy vacak motorral.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:12:14 »

már nem sok van vissza....1-2hét és a keres kínál bontós részén találjuk a hirdetéseid.... eplus2

pedig azért van tartalékod,mert előrelátó vagy....és az is biztos,hogy elbontod,hiszen mimást tennél egy vacak motorral.... hehe

ez még tőled is gyenge volt. szerintem térj át pm-re mint Tibi, úgy kevesebb ember előtt égsz  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #976 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:13:37 »

ez még tőled is gyenge volt. szerintem térj át pm-re mint Tibi, úgy kevesebb ember előtt égsz  eplus2
egyszer ígérem megfogadom a tanácsodat.hiszek a bölcselkedéseidben.sokra fogod még vinni,ebben biztos vagyok...... vigyor3 nyes

ja,és a Tibi egy ma'ha.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:35:01 »

egyszer ígérem megfogadom a tanácsodat.hiszek a bölcselkedéseidben.sokra fogod még vinni,ebben biztos vagyok...... vigyor3 nyes

ja,és a Tibi egy ma'ha.... eplus2

Smiley
Ígérem, te lehetsz az második prófétám  angel

Tibi meg nem marha, legalábbis amikor legutóbb láttam még 2 lábon járt.  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #978 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:37:36 »

Smiley
Ígérem, te lehetsz az második prófétám  angel

Tibi meg nem marha, legalábbis amikor legutóbb láttam még 2 lábon járt.  eplus2
nemond.a pénteki minitalin találkoztam vele.kúszott mászott.de lehet,csak részegdisznó volt..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:38:49 »

nemond.a pénteki minitalin találkoztam vele.kúszott mászott.de lehet,csak részegdisznó volt..... eplus2

vigyázz, Tibi nem iszik, csak prédikál. Ha BT is ott volt, másér lehetett négykézláb  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #980 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:39:24 »

vigyázz, Tibi nem iszik, csak prédikál. Ha BT is ott volt, másér lehetett négykézláb  eplus2
ott volt.....jajjjj..... hehe hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 21:55:28 »

Hát nem tudom, de az enyém 310ekm nél jár már(ebből 200e óta nálam), de kotyogó hang még nem volt benne. Sőt használat után  is csak addig volt járatva, amíg az automata kapu kinyílt és beálltam.
Jó, nálam csak 3. éve van, meg csak 350-et mutat az óra (  vigyor3 2funny ), de még nálam sem kotyogott, de leálláskor várok egy kicsit, úgy másfél percet. Ez a kapu manuális kinyitását jelenti, nincs távrecsegős nyitogatóm. Meg az MK2-es V6 más, mint az MK3. Egy nagyon kicsit.  wave
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:10:51 »

Jó, nálam csak 3. éve van, meg csak 350-et mutat az óra (  vigyor3 2funny ), de még nálam sem kotyogott, de leálláskor várok egy kicsit, úgy másfél percet. Ez a kapu manuális kinyitását jelenti, nincs távrecsegős nyitogatóm. Meg az MK2-es V6 más, mint az MK3. Egy nagyon kicsit.  wave

 eljen
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #983 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:48:29 »

Sziasztok!
Mostanában reggelente kisebb-nagyobb (kb. tenyérnyi) víztócsát találok a kocsi alatt, így az egyik reggel alánéztem és a vízpumpánál szivárog a víz... Meddig szokta még így bírni és mit javasoltok a probléma megoldására? Fel lehet ezeket újítani, vagy komplett csere? Hol érdemes venni és milyet, gyárit vagy jó valamelyik utángyártott is? A másik kérdésem, hogy a biztonsági ővet, hogy lehet kiszerelni a "B" oszlopból? Sajnos szétfoszlott a széle, becsípődött és nem húzza vissza magát..., és egy mosás is ráférne, mert "Camel" színű volt újkorában...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #984 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:55:37 »

Sziasztok!
Mostanában reggelente kisebb-nagyobb (kb. tenyérnyi) víztócsát találok a kocsi alatt, így az egyik reggel alánéztem és a vízpumpánál szivárog a víz... Meddig szokta még így bírni és mit javasoltok a probléma megoldására? Fel lehet ezeket újítani, vagy komplett csere? Hol érdemes venni és milyet, gyárit vagy jó valamelyik utángyártott is? A másik kérdésem, hogy a biztonsági ővet, hogy lehet kiszerelni a "B" oszlopból? Sajnos szétfoszlott a széle, becsípődött és nem húzza vissza magát..., és egy mosás is ráférne, mert "Camel" színű volt újkorában...
a vízpumpával nem éri meg reckírozni,mert hamar felfőzöd a belső hengerfejet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:58:23 »

Sziasztok!
Mostanában reggelente kisebb-nagyobb (kb. tenyérnyi) víztócsát találok a kocsi alatt, így az egyik reggel alánéztem és a vízpumpánál szivárog a víz... Meddig szokta még így bírni és mit javasoltok a probléma megoldására? Fel lehet ezeket újítani, vagy komplett csere? Hol érdemes venni és milyet, gyárit vagy jó valamelyik utángyártott is? A másik kérdésem, hogy a biztonsági ővet, hogy lehet kiszerelni a "B" oszlopból? Sajnos szétfoszlott a széle, becsípődött és nem húzza vissza magát..., és egy mosás is ráférne, mert "Camel" színű volt újkorában...

Le kell venni a műanyag takaró elemet a "B" oszlopról és ott hozzáférsz az övhöz. Annyit még érdemes tudni, hogy ha kivetted, csak akkor tudod kihúzni az övet, ha ugyanabban a szögben tartod, ahogy az autóban van.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #986 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 22:11:04 »

a vízpumpával nem éri meg reckírozni,mert hamar felfőzöd a belső hengerfejet....
A hűtéssel nincs probléma és hangja sincs a pumpának, csak egyszer kellett rátöltenem vizet, mert hiányzott belőle kb 0,5L, de azóta rendszeresen nézem és nem igazán fogy szerencsére, pedig napi használatban van. Remélem nem egyik pillanatról a másikra fogja magát elfosni?! Még azt is eltudom képzelni, hogy a csőcsatlakozásnál szivárog, de amint lesz rá időm, alaposabban meg fogom vizsgálni és minél előbb orvosolni a problémát!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #987 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 22:12:14 »

Le kell venni a műanyag takaró elemet a "B" oszlopról és ott hozzáférsz az övhöz. Annyit még érdemes tudni, hogy ha kivetted, csak akkor tudod kihúzni az övet, ha ugyanabban a szögben tartod, ahogy az autóban van.
Pont arra lennék kíváncsi, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a műanyag takarást??
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:13:48 »

Sziasztok!

Olyan problémám volna, hogy a kocsim (2001-es, mk3, v6, lépcsőshátú) leállítását követően a motortérből intenzív kotyogó hang tapasztalható, melynek intenzitása fokozatosan csökken. Indításnál, illetve menet közben nem tapasztalható a jelenség. Mi lehet a kotyogás oka és hogyan javítható? - A kocsiban nem rég volt teljes olajcsere.

D4n33

nekem is szokott néha "kotyogni", szerintem normális.
Jah és nem valószínű, hogy a felforrt víz okozza, mert van, hogy indítás után csinálja vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.12 péntek, 11:17:54 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2014.09.12 péntek, 11:15:20 »

Pont arra lennék kíváncsi, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a műanyag takarást??

Leginkább feszegetéssel, mert patentok fogják, +felül van egy csavar.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #990 Dátum: 2014.09.13 szombat, 20:37:08 »

Leginkább feszegetéssel, mert patentok fogják, +felül van egy csavar.
Az oldal légzsák nem alatta van? Nehogy az arcomba pukkanjon...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #991 Dátum: 2014.09.13 szombat, 20:39:52 »

Az oldal légzsák nem alatta van? Nehogy az arcomba pukkanjon...
nem fog
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2014.09.13 szombat, 20:41:57 »

Az oldal légzsák nem alatta van? Nehogy az arcomba pukkanjon...
nem hát, mert az oldallégzsák az ülés oldalában van. a függöny meg a tetőkárpit alatt.
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2014.09.16 kedd, 16:25:13 »

mondollo

Érdekelne, van-e már motorféked? smile
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 16:28:01 írta Mikee » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #994 Dátum: 2014.09.16 kedd, 16:44:40 »

mondollo

Érdekelne, van-e már motorféked? smile
vzolinak csak az van.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2014.09.16 kedd, 17:20:27 »

vzolinak csak az van.... eplus2

vzoli boldog lesz, ha olvassa... nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2014.09.16 kedd, 17:39:14 »

mondollo

Érdekelne, van-e már motorféked? smile
Ez engem is érdekel, bár nekem MK2 van, de ma olyat tapasztalok, hogy nincs motorfék, ha leveszem a lábam a gázról, megy tovább ugyan úgy, mint ha tempomatom lenne. Ha rálépek a fékre, elkezd lassulni, onnantól esik a fordulat, lassul. Ha nem lépek a fékre, akár 20 km-t is elmegy ugyanazzal a sebességgel. Eddig ilyen azért nem volt, lassult, ha nem adtam gázt.  vigyor3
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:00:13 »

vzolinak csak az van.... eplus2
Jajj, ha látom hogy írsz, mindig egy idézet jut eszembe,

Máté Evangyélioma 5. fejezet 3. vers
"Boldogok a lelki szegények: mert övék a mennyeknek országa."
 eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:01:08 »

Ez engem is érdekel, bár nekem MK2 van, de ma olyat tapasztalok, hogy nincs motorfék, ha leveszem a lábam a gázról, megy tovább ugyan úgy, mint ha tempomatom lenne. Ha rálépek a fékre, elkezd lassulni, onnantól esik a fordulat, lassul. Ha nem lépek a fékre, akár 20 km-t is elmegy ugyanazzal a sebességgel. Eddig ilyen azért nem volt, lassult, ha nem adtam gázt.  vigyor3

Folytószelep poti jó?
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:30:17 »

Ez engem is érdekel, bár nekem MK2 van, de ma olyat tapasztalok, hogy nincs motorfék, ha leveszem a lábam a gázról, megy tovább ugyan úgy, mint ha tempomatom lenne. Ha rálépek a fékre, elkezd lassulni, onnantól esik a fordulat, lassul. Ha nem lépek a fékre, akár 20 km-t is elmegy ugyanazzal a sebességgel. Eddig ilyen azért nem volt, lassult, ha nem adtam gázt.  vigyor3

Kopott kuplung nem lehet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.