Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:24:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1304775 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:43:36 »

Nem mindegy, hogy hol/hogyan "eszi". Egyébként meg üzem melegen mindegyik ugyanolyan, hiszen amiben változás van az a hideg oldali szivattyúzhatóság.

szerintem nem Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:58:21 »

szerintem nem Wink

Oké, mindenki azt gondol amit akar.
Az olajoknak meg van egy adattáblájuk amiben megadják a tulajdonságaikat különböző hőmérsékleteken.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:45:09 »

 Nekem is több fogyott a 10W40-es olajból mint a 5W40-ből (gyári olajról van szó)!
A 5W40 10000km/csere alatt nálam max 3-4deci fogyott, a cserénél még a nívó feléig sem ette meg... a 10w-ből ez legalább a duplája volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2015.01.17 szombat, 00:34:51 »

Hello!

Egy kérdésem lenne. Tegnap kezembe akadt a KKK K26-os turbóm. Utána néztem a KKK weboldalán, hogy milyen típusokhoz alkalmazták és kiderült, hogy a Porsche 944 2.5-öt is szerelték ezzel a turbóval. A kérdés az lenne, hogy mire van szükség a turbósításhoz. Esetleg típus specifikus praktikák. Nem kell Ádám-Évától, mert KKK K16-os turbót intercoolerrel már építettem 120L Skodába, de ott nem volt computer. Igazából a computeres vezérlés miatti különbségek okoznak gondot, nem az esetleg szükséges dupla hengerfej tömítés. Esetleg tapasztalatok, ha vannak.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2015.01.17 szombat, 00:41:49 »

Hello!

Egy kérdésem lenne. Tegnap kezembe akadt a KKK K26-os turbóm. Utána néztem a KKK weboldalán, hogy milyen típusokhoz alkalmazták és kiderült, hogy a Porsche 944 2.5-öt is szerelték ezzel a turbóval. A kérdés az lenne, hogy mire van szükség a turbósításhoz. Esetleg típus specifikus praktikák. Nem kell Ádám-Évától, mert KKK K16-os turbót intercoolerrel már építettem 120L Skodába, de ott nem volt computer. Igazából a computeres vezérlés miatti különbségek okoznak gondot, nem az esetleg szükséges dupla hengerfej tömítés. Esetleg tapasztalatok, ha vannak.
1 helyre is elég beírnod.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2015.01.17 szombat, 20:29:11 »

Hello!

Egy kérdésem lenne. Tegnap kezembe akadt a KKK K26-os turbóm. Utána néztem a KKK weboldalán, hogy milyen típusokhoz alkalmazták és kiderült, hogy a Porsche 944 2.5-öt is szerelték ezzel a turbóval. A kérdés az lenne, hogy mire van szükség a turbósításhoz. Esetleg típus specifikus praktikák. Nem kell Ádám-Évától, mert KKK K16-os turbót intercoolerrel már építettem 120L Skodába, de ott nem volt computer. Igazából a computeres vezérlés miatti különbségek okoznak gondot, nem az esetleg szükséges dupla hengerfej tömítés. Esetleg tapasztalatok, ha vannak.
Én úgy tudom, hogy nem igazán érné meg.
Dugattyúk, lengőkarok, csapágyak, stb. cseréje. Plusz amint írtad, az elektronikát is át kellene írni.
A kompresszió is túl nagy a turbónak 10.1:1. (ST220)
Ennyi pénzből kijönne egy RS Focus tuningolva, 360le.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 08:29:38 »

Én úgy tudom, hogy nem igazán érné meg.
Dugattyúk, lengőkarok, csapágyak, stb. cseréje. Plusz amint írtad, az elektronikát is át kellene írni.
A kompresszió is túl nagy a turbónak 10.1:1. (ST220)
Ennyi pénzből kijönne egy RS Focus tuningolva, 360le.


De ha csak ez jutott. Kénytelen vagyok azzal dolgozni ami van. Mindenképpen felújítás következik, így viszont egy kicsit drágább lesz. Másrészt kihívás. Karbis komcsi autót alakítottam már át. Ma is működőképes. Az a feeling mással nem pótolható amikor elkezd sípolni a turbó, az adrenalin feltolul az agyba, és csak süppedek az ülésbe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 10:02:13 »

De ha csak ez jutott. Kénytelen vagyok azzal dolgozni ami van. Mindenképpen felújítás következik, így viszont egy kicsit drágább lesz. Másrészt kihívás. Karbis komcsi autót alakítottam már át. Ma is működőképes. Az a feeling mással nem pótolható amikor elkezd sípolni a turbó, az adrenalin feltolul az agyba, és csak süppedek az ülésbe.
akkor csináld meg,és dokumentáld.fényképezd vagy videózd a fontos lépéseket.aztán feltesszük ide egy tuti cikknek. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 10:42:45 »

akkor csináld meg,és dokumentáld.fényképezd vagy videózd a fontos lépéseket.aztán feltesszük ide egy tuti cikknek. Wink

Ok. Wink De ez időbe fog telni. Néhány hónap biztosan. rinya
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 15:03:47 »

Sziasztok!

Városban történő átlagfogyasztással kapcsolatban kérdezősködnék. Amikor megvettem nyilván nem ringattam hiú ábrándban magam, hogy majd 10 litert eszik városban, ahogy sokan írják. Viszont jelenleg egyre csak kúszik felfele. Csak városban használom az autót 99%-ban. Szépen indult 11.3-ról és jelenleg 13.5 Nem nyomom jobban neki mint az elején, nem lett nagyobb kerék alatt, csak hidegebb van azóta ellenben klíma nem megy. Nem versenyzem vele, de dinamikusan használom. Optimális ez a 13.5 vagy valami más miatt ennyi? Smiley Nektek, hogy alakul a fogyasztás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 15:10:44 »

Sziasztok!

Városban történő átlagfogyasztással kapcsolatban kérdezősködnék. Amikor megvettem nyilván nem ringattam hiú ábrándban magam, hogy majd 10 litert eszik városban, ahogy sokan írják. Viszont jelenleg egyre csak kúszik felfele. Csak városban használom az autót 99%-ban. Szépen indult 11.3-ról és jelenleg 13.5 Nem nyomom jobban neki mint az elején, nem lett nagyobb kerék alatt, csak hidegebb van azóta ellenben klíma nem megy. Nem versenyzem vele, de dinamikusan használom. Optimális ez a 13.5 vagy valami más miatt ennyi? Smiley Nektek, hogy alakul a fogyasztás?
mindenki másnak ugyan ennyi,csak dízel füstön szocializálódtak,és bekamuzzák a felét.hazudósabbak lettek mint a dízelesek.VZoli pl azt kamuzza rendszeresen,hogy neki 8at eszik a fhoshatos..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 15:20:16 »

mindenki másnak ugyan ennyi,csak dízel füstön szocializálódtak,és bekamuzzák a felét.hazudósabbak lettek mint a dízelesek.VZoli pl azt kamuzza rendszeresen,hogy neki 8at eszik a fhoshatos..... nyes

nem veréb vagy, marha  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 15:21:52 »

mindenki másnak ugyan ennyi,csak dízel füstön szocializálódtak,és bekamuzzák a felét.hazudósabbak lettek mint a dízelesek.VZoli pl azt kamuzza rendszeresen,hogy neki 8at eszik a fhoshatos..... nyes

ne a fogyimérőt nézd, hanem hogy hány km mennyi liter, tankoláskor. Városban attól függ milyen város, de a 12 nem hihetetlen.
Országúton hosszabb távokon még 8 alá is bemehet.
Alf meg egy dízelszipus kis görcs, ne higgy neki  eplus2
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 16:20:11 »

ne a fogyimérőt nézd, hanem hogy hány km mennyi liter, tankoláskor. Városban attól függ milyen város, de a 12 nem hihetetlen.
Országúton hosszabb távokon még 8 alá is bemehet.
Alf meg egy dízelszipus kis görcs, ne higgy neki  eplus2

Cheesy 12 nekem sem lenne sok, sőt 13,5-re se húzom a számat mostani benzin árak mellett, csak nem tudom mitől tolódik egyre feljebb. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 17:23:07 »

ne a fogyimérőt nézd, hanem hogy hány km mennyi liter, tankoláskor. Városban attól függ milyen város, de a 12 nem hihetetlen.
Országúton hosszabb távokon még 8 alá is bemehet.
Alf meg egy dízelszipus kis görcs, ne higgy neki  eplus2
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 17:23:29 »

nem veréb vagy, marha  eplus2
poigneemain nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 18:26:34 »

poigneemain nevetes1
poigneemain appl
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2015.01.27 kedd, 10:29:12 »

Cheesy 12 nekem sem lenne sok, sőt 13,5-re se húzom a számat mostani benzin árak mellett, csak nem tudom mitől tolódik egyre feljebb. Smiley

Nekem a 2000-es motorral is fentebb ment/megy. Hidegebb idő, rövid távok.
Ellenben országúton továbbra is jó a fogyi.

Tapasztalatom szerint egy Mondeo (fogyasztás szempontjából) nem kifejezetten városi autó. Legalábbis Budapesten és rövid távokon.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2015.01.27 kedd, 11:56:18 »

Nekem a 2000-es motorral is fentebb ment/megy. Hidegebb idő, rövid távok.
Ellenben országúton továbbra is jó a fogyi.

Tapasztalatom szerint egy Mondeo (fogyasztás szempontjából) nem kifejezetten városi autó. Legalábbis Budapesten és rövid távokon.

Ennyi. eljen

A nagy tömegű autóknak, fogyasztás szempontjából nem előnyös a sok álló helyzetből történő mozdítás/gyorsítás. Ilyenkor fogyaszt a motor a legtöbb tüzelőanyagot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:16:34 »

Cheesy 12 nekem sem lenne sok, sőt 13,5-re se húzom a számat mostani benzin árak mellett, csak nem tudom mitől tolódik egyre feljebb. Smiley
Szia!
Az enyémnek a "műszere" jelenleg 14,7-nél tart. Nagyon keveset használom, azt is csak falun belül, esetleg rövidebb távokon.
Viszont amíg németbe jártam 60 liter gáz elég volt 510 km-re! Ez nekem nagyon tetszett. Volt olyan időszak, amikor még csak benzinnel jártam az elején - nem padlózva, nem durván, akkor benyából elég volt neki a 11-12 liter.
Volt már dízel "autóm" is, de ameddig tehetem, vissza nem ülnék egy olyanba!
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:25:17 »

Sziasztok!

Városban történő átlagfogyasztással kapcsolatban kérdezősködnék. Amikor megvettem nyilván nem ringattam hiú ábrándban magam, hogy majd 10 litert eszik városban, ahogy sokan írják. Viszont jelenleg egyre csak kúszik felfele. Csak városban használom az autót 99%-ban. Szépen indult 11.3-ról és jelenleg 13.5 Nem nyomom jobban neki mint az elején, nem lett nagyobb kerék alatt, csak hidegebb van azóta ellenben klíma nem megy. Nem versenyzem vele, de dinamikusan használom. Optimális ez a 13.5 vagy valami más miatt ennyi? Smiley Nektek, hogy alakul a fogyasztás?

Összehasonlitva,jellemzően az előbbi melyik hónapban volt? /mikor megvetted?/
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:18:04 »

Összehasonlitva,jellemzően az előbbi melyik hónapban volt? /mikor megvetted?/

Szeptemberben vettem. Smiley szépen kúszott felfele 12 körül megállt egy ideig majd szerintem bejött a hideg.
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 18:02:27 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy ha 2.5 V6-t szeretnék venni, már FL.-t, akkor mi az amit nagyon kell figyelnem ennél a motrnál-váltónál. Igaz hogy ez a 2.5 motor a mazdában is van? Előre is köszi a válaszokat..Üdv
 wave wave wave
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 08:24:37 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy ha 2.5 V6-t szeretnék venni, már FL.-t, akkor mi az amit nagyon kell figyelnem ennél a motrnál-váltónál. Igaz hogy ez a 2.5 motor a mazdában is van? Előre is köszi a válaszokat..Üdv
 wave wave wave

Köszönöm a válaszokat.....Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 08:28:55 »

Köszönöm a válaszokat.....Sad


Szia,

Nem olvashatja mindig mindenki a topicokat.  wave

A v6nak ugyanúgy megvannak a szokásos mondeo típushibái (pl a fl előtti rohadós ajtó)
Alapvetően nem jobb, nem rosszabb mint bármelyik, a lánc és a szíjvezetőgörgők hangjára, motor egyenletes járásra és a kuplungra figyelj. 2 tömegű lendkereke van, de az nem szokott elromlani.
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 12:32:00 »

Szia,

Nem olvashatja mindig mindenki a topicokat.  wave

A v6nak ugyanúgy megvannak a szokásos mondeo típushibái (pl a fl előtti rohadós ajtó)
Alapvetően nem jobb, nem rosszabb mint bármelyik, a lánc és a szíjvezetőgörgők hangjára, motor egyenletes járásra és a kuplungra figyelj. 2 tömegű lendkereke van, de az nem szokott elromlani.


Köszönöm a válaszodat, oké hogy mindig mindenki nem olvashatja a topicot, de 4 nap telt el és semmi sem történt. Még 1x köszönöm a válaszod.. Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 12:55:44 »


Köszönöm a válaszodat, oké hogy mindig mindenki nem olvashatja a topicot, de 4 nap telt el és semmi sem történt. Még 1x köszönöm a válaszod.. Üdv

egyszer írtam a mazda klubba.6hét után sem jött rá válasz....

aztán meg nem olyan nagyon sok van már itt a fórumon sem,mert mindenki inkább szabadul tőlük. a racionalitás megöli a benzines v6-ot....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 13:24:32 »

egyszer írtam a mazda klubba.6hét után sem jött rá válasz....

aztán meg nem olyan nagyon sok van már itt a fórumon sem,mert mindenki inkább szabadul tőlük. a racionalitás megöli a benzines v6-ot....

a korom meg a sok MARHÁÁT mf1  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 13:46:37 »

 nyes
a korom meg a sok MARHÁÁT mf1  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2015.03.13 péntek, 11:03:33 »

 wave

Esedékes lenne a kocsin egy bővítettszeríz, de a szervízköny pöttyös rendszere nem mindenhol egyértelmű/követhető számomra, valaki letudná nekem írni, hogy ebbe pontosan mi tartozik bele?

Előre is köszönöm eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2015.03.13 péntek, 11:25:20 »

wave

Esedékes lenne a kocsin egy bővítettszeríz, de a szervízköny pöttyös rendszere nem mindenhol egyértelmű/követhető számomra, valaki letudná nekem írni, hogy ebbe pontosan mi tartozik bele?

Előre is köszönöm eljen

https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2015.03.13 péntek, 11:43:20 »


thx.  eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
demo881
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2015.03.18 szerda, 19:13:11 »

Sziasztok,
Éppen egy 2001 2.5 V6 vásárlása előtt állok. Van-e valami amire különösen érdemes figyelni?
Előre is Köszi!
demo
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2015.03.18 szerda, 20:26:37 »

Sziasztok,
Éppen egy 2001 2.5 V6 vásárlása előtt állok. Van-e valami amire különösen érdemes figyelni?
Előre is Köszi!
demo

a wikiben van írva, általánosságban, hgoy mire figyelj,
figyeld az ajtók alját, a sárvédők alját, nézz rá, az olajra, hűtővízre, hogy nem e közösültek, figyeld a kéziféket, hogy esetleg behúzás után beragad e, szépen sistergés ékszíj suhogás nélkül kell járjon a motor, egyenletesen, vajpuhán, a pedálok kormány váltó ne legyen sz@rrá kopva, de ne is nézzen ki újnak, 200 alatti futásteljesítmény esetén ha nem elég meggyőző az arc, akkor hátraarc.
Naplózva
demo881
Vendég
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 22:00:12 »

Köszönöm!

a wikiben van írva, általánosságban, hgoy mire figyelj,
figyeld az ajtók alját, a sárvédők alját, nézz rá, az olajra, hűtővízre, hogy nem e közösültek, figyeld a kéziféket, hogy esetleg behúzás után beragad e, szépen sistergés ékszíj suhogás nélkül kell járjon a motor, egyenletesen, vajpuhán, a pedálok kormány váltó ne legyen sz@rrá kopva, de ne is nézzen ki újnak, 200 alatti futásteljesítmény esetén ha nem elég meggyőző az arc, akkor hátraarc.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 22:41:35 »

Sziasztok,
Éppen egy 2001 2.5 V6 vásárlása előtt állok. Van-e valami amire különösen érdemes figyelni?
Előre is Köszi!
demo

Lehet marha általánosan hangzik, de az extrákra figyelj. Gyanítom mivel 2,5 v6 nem fapad verzió... Én ezzel szívtam be kicsit mikor vettem, jelentős baja egy darab sem volt a kocsinak, csak néhány jelentéktelen dolog, ami fel sem tűnt elsőre...nem műkődő ülés állító motorok, makacskodó kp. zár, 1 db karc a jobb1 ablak fóliáján stb...és mondhatom jó pár ezrest el lehet verni arra, hogy minden működjön.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.19 csütörtök, 22:43:57 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2015.03.20 péntek, 18:08:23 »

2002-es 2,5 v6 manuális váltós járgányomba keresek váltó,szervó és fékolajat. Valaki esetleg tudna útbaigazítást adni, hogy milyet vegyek?
(cromaxos linknek is nagyon örülök hehe)
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2015.03.20 péntek, 20:49:28 »

2002-es 2,5 v6 manuális váltós járgányomba keresek váltó,szervó és fékolajat. Valaki esetleg tudna útbaigazítást adni, hogy milyet vegyek?
(cromaxos linknek is nagyon örülök hehe)
http://oilselector.castrol.com/c/hu/hon/recommendation/8a55003dcf07a1467665a72ec1d334a1/Ford-EU/Mondeo-MK-III-%282001-2007%29/Mondeo-2-5-%282001-2003%29
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2015.03.20 péntek, 21:18:41 »


Köszönöm Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2015.03.21 szombat, 04:26:53 »

Mondjuk ez éppen motorolaj, amit nem kérdezett. Ez nem jó sem a fékbe, sem a váltóba, különösen nem a szervóba.  vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2015.03.21 szombat, 07:18:02 »

Mondjuk ez éppen motorolaj, amit nem kérdezett. Ez nem jó sem a fékbe, sem a váltóba, különösen nem a szervóba.  vigyor3


Kattints rá a további ajánlások fülre és akkor mutatja azokat is.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2015.03.21 szombat, 09:35:30 »


Ezeket válogattam össze:

https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670689-valtoolaj/421619-valtoolaj-castrol-syntrax-transaxle-taf-x-75w-90-gl4
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670691-szervoolaj/628946-szervoolaj-total-fluide-da-elektromos-szervohoz
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670690-fekolaj/419127-fekfolyades-1-liter

Ezek jók?

elvileg a szűrési paraméterek megfelelnek, csak számomra hihetetlen, hogy cromaxon kb 20 féle váltóolaj jó a kocsiba, így inkább kérdezősködöm Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2015.03.21 szombat, 18:10:32 »


http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1-literes/333/7933
de neked ezt írja a castrol:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-multivehicle-75w-90-1-literes/336/7933
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2015.03.21 szombat, 18:21:34 »


Az lehet, de én a cromaxból próbálom felhajtani a szükséges cuccokat, ott meg ilyen nincs Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2015.03.21 szombat, 18:49:37 »

Az lehet, de én a cromaxból próbálom felhajtani a szükséges cuccokat, ott meg ilyen nincs Smiley

Oké.
Pedig nem keveset spórolnál, ha nem a cromax-ból rendelnéd meg az olajat.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.21 szombat, 18:54:20 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2015.03.21 szombat, 20:18:18 »

Oké.
Pedig nem keveset spórolnál, ha nem a cromax-ból rendelnéd meg az olajat.  Wink


nem drágább, sőt...
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 18:17:28 »

Sziasztok!

Ma fizettem ki, holnap hozhatom el a nekem új, s első mondeo-m.
Egy 2006-os Ghia 2,5 v6 Hatchback, "Tonic" metál színben.

A vétel előtt  elvittük az itteni (Szfvár) Motor Mechanic-ba, átnézésre, s hengerfej tesztre.
Minden szép, csak az olajteknő tömítése fárad már meg majd azt cserélni kell.

Remélem minden szép, s jó lesz.

Üdvözlettel,
Geri
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:09:42 »

Sziasztok!

Ma fizettem ki, holnap hozhatom el a nekem új, s első mondeo-m.
Egy 2006-os Ghia 2,5 v6 Hatchback, "Tonic" metál színben.

A vétel előtt  elvittük az itteni (Szfvár) Motor Mechanic-ba, átnézésre, s hengerfej tesztre.
Minden szép, csak az olajteknő tömítése fárad már meg majd azt cserélni kell.

Remélem minden szép, s jó lesz.

Üdvözlettel,
Geri

Paliék jó és lelkiismeretes szerviz, jó választás.

Az olajteknő tömítés nekem is könnyezett, kb évekig, amire meguntam és kicseréltem. a leömlőt le kell venni a cseréhez.
Alkudni tudtál az árból?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:51:34 »


A családom nagyon győzköd, hogy adjam el a v6ot, mert elég a kombi meg a céges kocsi.... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:19:23 írta Zsolteey » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:07:10 »


Hát az enyém 3as is v6 is, ha tényleg le akarod cserélni, de nem automata, csak sima 6 gangos. Ha komolyan gondolod, beszélhetünk róla, mert csak az érzelmi kötődés van, az észérvek azt diktálják, hogy adjam el.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:29:38 írta Zsolteey » Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.