Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:55:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
2.5T motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: 2.5T motor (Megtekintve 209366 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
umiak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2019.01.22 kedd, 12:08:12 »
Idézetet írta: umiak - 2019.01.22 kedd, 12:03:46
Szerintem nem felesleges, tekintettel, hogy elírás történt és a képek tanulsága szerint ez akkor 112689 km volt.
Egyébként a képek ismét elérhetőek és megtekinthetőek a következő linken:
https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf_kepek#picuuid,b000159d-5d9a-41bd-b7b7-7408706ff723
Naplózva
Ford Mondeo 2.5T Titanium-X, 220LE, 2007
umiak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2019.01.22 kedd, 12:10:39 »
Idézetet írta: umiak - 2019.01.22 kedd, 12:08:12
Egyébként a képek ismét elérhetőek és megtekinthetőek a következő linken:
https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf_kepek#picuuid,b000159d-5d9a-41bd-b7b7-7408706ff723
Szóval két év alatt 30606km tett meg...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5T Titanium-X, 220LE, 2007
umiak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2019.01.22 kedd, 12:21:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.01.21 hétfő, 17:58:59
felesleges, már amikor vetted vissza volt tekercselve rendesen, nem először már akkor is néztük. képek jelenleg nem érhetőek el, de ~2,5éve 126ekm-el hirdették asszem
2017.08.01. 143 295
2015.08.03. 158 200
2013.08.05. 81 972
előtte 2 év alatt ment ~80ekm-t, 158+80=238 és innen lett ~126-128-ra visszatéve amire emlékszem
Lejjebb feltettem a linkjét a hitelességet bizonyító fotó/fotóknak.
Amikor vásároltam vettem a fáradságot és egyrészt bevizsgáltattam az autót az Esztergom-i Ford Solymárban, másrészt már akkor betekintést kértem a vizsgafotókba, tekintettel, hogy a tulajdonos váltig bizonygatta, hogy elírás van a rendszerbe, de a sajátossága miatt szinte lehetetlen a helyes értékre módosítani.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5T Titanium-X, 220LE, 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2019.01.22 kedd, 13:27:09 »
Idézetet írta: umiak - 2019.01.22 kedd, 12:21:06
Lejjebb feltettem a linkjét a hitelességet bizonyító fotó/fotóknak.
Amikor vásároltam vettem a fáradságot és egyrészt bevizsgáltattam az autót az Esztergom-i Ford Solymárban, másrészt már akkor betekintést kértem a vizsgafotókba, tekintettel, hogy a tulajdonos váltig bizonygatta, hogy elírás van a rendszerbe, de a sajátossága miatt szinte lehetetlen a helyes értékre módosítani.
úgylegyen, nekünk akkor nagyon más derült ki egyéb forrásból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
umiak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2019.01.22 kedd, 13:40:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.01.22 kedd, 13:27:09
úgylegyen, nekünk akkor nagyon más derült ki egyéb forrásból
Igen azt én is láttam...
Az esetleírás szerint egy személyes és meglehetősen szubjektív benyomás alapján.
Köszönöm
Naplózva
Ford Mondeo 2.5T Titanium-X, 220LE, 2007
umiak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 09:11:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.01.22 kedd, 13:27:09
úgylegyen, nekünk akkor nagyon más derült ki egyéb forrásból
Köszönöm a segítséget!
Egy hozzáértő úr megvásárolta...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5T Titanium-X, 220LE, 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 19:53:51 »
Idézetet írta: umiak - 2019.01.31 csütörtök, 09:11:18
Köszönöm a segítséget!
Egy hozzáértő úr megvásárolta...
egészségére, mi anno nem bántuk, hogy kimaradt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
VikTroll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2019.02.03 vasárnap, 17:31:48 »
Sziasztok!
A héten vásároltam egy 2.5T mondeot. (2007, Ghia felszereltség)
Nem tudjátok, hogy a motor szíjas vagy láncos?
Lehet, hogy most hülyeséget kérdezek, de sehol nem találtam erre vonatkozó információt.
Illetve, mire érdemes odafigyelnem?
Előre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2019.02.03 vasárnap, 20:44:13 »
Idézetet írta: VikTroll - 2019.02.03 vasárnap, 17:31:48
Sziasztok!
A héten vásároltam egy 2.5T mondeot. (2007, Ghia felszereltség)
Nem tudjátok, hogy a motor szíjas vagy láncos?
Lehet, hogy most hülyeséget kérdezek, de sehol nem találtam erre vonatkozó információt.
Illetve, mire érdemes odafigyelnem?
Előre is köszönöm!
elég gyengén sikerült akkor keresni
szíjas, vízpumpával együtt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
VikTroll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2019.02.03 vasárnap, 23:20:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.02.03 vasárnap, 20:44:13
elég gyengén sikerült akkor keresni
szíjas, vízpumpával együtt
Ghia executive. Csak lusta voltam leírni
Egyébként pont az orrom elől vitték el egy titanium x et. Aminek a képei pár hsz al korábban meg lett osztva...
Köszi a segítséget!
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2021.05.10 hétfő, 10:28:21 »
Sziasztok,
nem rég vettem egy 2.5t Mondeo-t és most vettem észre, hogy gyújtás kapcsolásnál nem világít az olajnyomás lámpa. Műszer tesztnél világít. Szervízkönyvben csak annyit írnak róla, hogy, ha világít az rossz. 2 Youtube videót találtam, ahol szintén nem világít indítás előtt.
Kérdésem, hogy most ez így jó vagy sem?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2021.05.17 hétfő, 13:38:27 »
Ez így gyári.
Idézetet írta: momcrew - 2021.05.10 hétfő, 10:28:21
Sziasztok,
nem rég vettem egy 2.5t Mondeo-t és most vettem észre, hogy gyújtás kapcsolásnál nem világít az olajnyomás lámpa. Műszer tesztnél világít. Szervízkönyvben csak annyit írnak róla, hogy, ha világít az rossz. 2 Youtube videót találtam, ahol szintén nem világít indítás előtt.
Kérdésem, hogy most ez így jó vagy sem?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2022.01.26 szerda, 12:44:25 »
Sziasztok!
Elkezdtem érdeklődni ezután a motor után
Azt tapasztalom, hogy Mondiból még ritkább, mint Fokából, viszont az előbbiek jobban felszereltek és jobb áron vannak jelenleg. Focus ST vonzóbb számomra, viszont azoknak eléggé elszállt az áruk az elmúlt időszakban. Persze a kettőt összehasonlítani nem érdemes, nem egy súly és kategória ezt tudom.
HYBA és HUBA motorok között érdemi különbséget nem találtam. Megbízható technikának tartják ezeket. Van esetleg tánácsotok, ötletetek ha ilyen irányba nézelődök?
Tankolni kell. 2-3x annyit is megeszik akár mint a jelenlegim, de ezen túl léptem már.
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2022.01.26 szerda, 12:46:59 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2022.01.26 szerda, 20:50:47 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.01.26 szerda, 12:44:25
Sziasztok!
Elkezdtem érdeklődni ezután a motor után
Azt tapasztalom, hogy Mondiból még ritkább, mint Fokából, viszont az előbbiek jobban felszereltek és jobb áron vannak jelenleg. Focus ST vonzóbb számomra, viszont azoknak eléggé elszállt az áruk az elmúlt időszakban. Persze a kettőt összehasonlítani nem érdemes, nem egy súly és kategória ezt tudom.
HYBA és HUBA motorok között érdemi különbséget nem találtam. Megbízható technikának tartják ezeket. Van esetleg tánácsotok, ötletetek ha ilyen irányba nézelődök?
Tankolni kell. 2-3x annyit is megeszik akár mint a jelenlegim, de ezen túl léptem már.
Köszi!
mondeo-n túl van smax/galaxy vonalon is ilyen motorral szerelt gép, hatalmas tüzijátékot ne keress benne széria állapotban, van minimális különbség, de inkább kiszolgáló részen, ami a 2 karosszéria méret eltéréséből adódik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 00:42:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.01.26 szerda, 20:50:47
mondeo-n túl van smax/galaxy vonalon is ilyen motorral szerelt gép, hatalmas tüzijátékot ne keress benne széria állapotban, van minimális különbség, de inkább kiszolgáló részen, ami a 2 karosszéria méret eltéréséből adódik
Köszi a válaszod. Egyterűek nekem nem pálya. S60-ból is nézegetem ezeket, de elsőkörben maradnék lojális.
Valami érdekesebbet szeretnék a mostani kattogós sor4-nél, ez pedig nekem annak tűnik
Pláne, ha sikerülne találni egy gondos gazdásat, amit padon mérve normális helyen meg lehetne kicsit okosítani.
Volt valamilyen tanulságos, vagy említésre méltó oka annak, amiért eladtad?
«
Utoljára szerkesztve: 2022.01.27 csütörtök, 00:51:46 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 13:55:45 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.01.27 csütörtök, 00:42:04
Köszi a válaszod. Egyterűek nekem nem pálya. S60-ból is nézegetem ezeket, de elsőkörben maradnék lojális.
Valami érdekesebbet szeretnék a mostani kattogós sor4-nél, ez pedig nekem annak tűnik
Pláne, ha sikerülne találni egy gondos gazdásat, amit padon mérve normális helyen meg lehetne kicsit okosítani.
Volt valamilyen tanulságos, vagy említésre méltó oka annak, amiért eladtad?
megadták érte az eladási árat alku nélkül kp-ban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2022.01.31 hétfő, 12:04:40 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.01.27 csütörtök, 00:42:04
Köszi a válaszod. Egyterűek nekem nem pálya. S60-ból is nézegetem ezeket, de elsőkörben maradnék lojális.
Valami érdekesebbet szeretnék a mostani kattogós sor4-nél, ez pedig nekem annak tűnik
Pláne, ha sikerülne találni egy gondos gazdásat, amit padon mérve normális helyen meg lehetne kicsit okosítani.
Volt valamilyen tanulságos, vagy említésre méltó oka annak, amiért eladtad?
Nekem van. Ha unod a 4 hengeres krepegést vagy komolyautóhangot szeretnél, akkor ezzel a kocsival kezdődik. Minden vele töltött idő ünnepnap. Nem kell tuningolni, mert bőven elég az. Csak a kipufogón kell hangosítani és jön az élmény.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2022.01.31 hétfő, 12:42:52 »
https://www.youtube.com/watch?v=6J82nnq7ntI
Ez lemaradt
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2022.01.31 hétfő, 15:14:39 »
Idézetet írta: momcrew - 2022.01.31 hétfő, 12:04:40
Nekem van. Ha unod a 4 hengeres krepegést vagy komolyautóhangot szeretnél, akkor ezzel a kocsival kezdődik. Minden vele töltött idő ünnepnap. Nem kell tuningolni, mert bőven elég az. Csak a kipufogón kell hangosítani és jön az élmény.
1.8 benzin után persze, amúgy nem olyan hatalmas tüzijáték
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2022.02.01 kedd, 08:56:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.01.31 hétfő, 15:14:39
1.8 benzin után persze, amúgy nem olyan hatalmas tüzijáték
A tüzijátékos korból én már kinőttem
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2022.03.03 csütörtök, 19:14:39 »
Idézetet írta: momcrew - 2022.01.31 hétfő, 12:04:40
Nekem van. Ha unod a 4 hengeres krepegést vagy komolyautóhangot szeretnél, akkor ezzel a kocsival kezdődik. Minden vele töltött idő ünnepnap. Nem kell tuningolni, mert bőven elég az. Csak a kipufogón kell hangosítani és jön az élmény.
Nos, végül 2 hete lecseréltem az MK3-at egy ilyenre
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2022.03.23 szerda, 09:16:16 »
Sziasztok,
2.5t motor olajszűrőjének a háza egy 36 mm-es anyában végződik. Ezt az olajszűrőházat ki lehet csavarni egy 3 lábú olajszűrőleszedővel vagy mindenképp kell az a 36 mm-es crova fej?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2022.03.23 szerda, 09:34:24 »
Idézetet írta: momcrew - 2022.03.23 szerda, 09:16:16
Sziasztok,
2.5t motor olajszűrőjének a háza egy 36 mm-es anyában végződik. Ezt az olajszűrőházat ki lehet csavarni egy 3 lábú olajszűrőleszedővel vagy mindenképp kell az a 36 mm-es crova fej?
próbáld meg,de elég keményen megszorul,ha megvan húzva(pedig átmérős Ó gyűrű tömít,megsem kell tépni),de össze is gyógyul.
Nem véletlenül van az a kialakítás a 36os krovára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2022.03.23 szerda, 10:55:09 »
Idézetet írta: alf® - 2022.03.23 szerda, 09:34:24
próbáld meg,de elég keményen megszorul,ha megvan húzva(pedig átmérős Ó gyűrű tömít,megsem kell tépni),de össze is gyógyul.
Nem véletlenül van az a kialakítás a 36os krovára.
Köszi, akkor veszek egy 36-os fejet. Még nem cseréltem ilyen szűrőházas olajszűrőt, csak a hagyományos felcsavaróst. Van ennek is trükkje, mint a régifajtánál volt, hogy pl tömítőgyűrűt körbeolajozni, szűröt olajjal feltöltve felcsavarni, tiszta kézzel meghúzni?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2022.03.23 szerda, 12:11:49 »
Idézetet írta: momcrew - 2022.03.23 szerda, 10:55:09
Köszi, akkor veszek egy 36-os fejet. Még nem cseréltem ilyen szűrőházas olajszűrőt, csak a hagyományos felcsavaróst. Van ennek is trükkje, mint a régifajtánál volt, hogy pl tömítőgyűrűt körbeolajozni, szűröt olajjal feltöltve felcsavarni, tiszta kézzel meghúzni?
így van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2022.03.23 szerda, 12:18:47 »
Idézetet írta: alf® - 2022.03.23 szerda, 12:11:49
így van...
Ok, köszi.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2022.05.18 szerda, 12:09:30 »
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata utángyártott olajszűrőházzal? Az eredeti Ford vagy Volvo 100E Ft felett van
Nekem valszeg még a gyári van fent, elvetemedett a hőtől és szivárog belőle az olaj.
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2022.07.01 péntek, 12:38:06 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.05.18 szerda, 12:09:30
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata utángyártott olajszűrőházzal? Az eredeti Ford vagy Volvo 100E Ft felett van
Nekem valszeg még a gyári van fent, elvetemedett a hőtől és szivárog belőle az olaj.
Köszi
Hát, úgy néz ki, hogy nincs
Így végül az eredeti lett.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2022.10.22 szombat, 22:05:07 »
Sziasztok,
Focus RS kettőstömegű és kuplung készlet minden eleme teljesen kompatibilis az MK4 Mondeo 2.5T-vel?
LUK 415 0735 10
LUK 624 3256 33
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2022.12.24 szombat, 12:37:32 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.10.22 szombat, 22:05:07
Sziasztok,
Focus RS kettőstömegű és kuplung készlet minden eleme teljesen kompatibilis az MK4 Mondeo 2.5T-vel?
LUK 415 0735 10
LUK 624 3256 33
Köszi
Sziasztok!
A fenti kérdésem még mindig érvényes
Szeretném segítségeteket kérni motor és váltó tartó, valamint billenésgátlók pontos cikkszámával/típusával kapcsolatban is.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.24 szombat, 13:06:01 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2022.12.24 szombat, 13:20:36 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.10.22 szombat, 22:05:07
Sziasztok,
Focus RS kettőstömegű és kuplung készlet minden eleme teljesen kompatibilis az MK4 Mondeo 2.5T-vel?
LUK 415 0735 10
LUK 624 3256 33
Köszi
smax-galaxy,focus,kuga és mondeo ugyan azt a cikkszámot hozza,így minden bizonnyal egyezik a "tengely kapcsoló javító készlet".
De nem árt ha alvázszám alapján lekérdezed fordéknál.
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1495928
Márka: FORD
Megnevezés: KÉSZLET - TENGELYKAPCSOLÓ JAVÍ
Bruttó listaár: 127.254 Ft
Kedvezmény: 26.80 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 93.150 Ft
Üllői út: 0 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2022.12.24 szombat, 13:31:48 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.12.24 szombat, 12:37:32
Sziasztok!
A fenti kérdésem még mindig érvényes
Szeretném segítségeteket kérni motor és váltó tartó, valamint billenésgátlók pontos cikkszámával/típusával kapcsolatban is.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
A motorhoz:
https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.35518/0/1597/15870/69452/
A váltóhoz.
https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.35518/0/1597/15870/69462/
Keresd ki mi kell pontosan.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.24 szombat, 13:33:36 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2022.12.26 hétfő, 13:55:10 »
Idézetet írta: alf® - 2022.12.24 szombat, 13:31:48
A motorhoz:
https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.35518/0/1597/15870/69452/
A váltóhoz.
https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.35518/0/1597/15870/69462/
Keresd ki mi kell pontosan.
Köszönöm, ez szuper hasznos! A csavarok meghúzási nyomatékáról merre találok infót?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2023.04.13 csütörtök, 20:41:03 »
Visszaolvasva a topikot, sok megalapozatlan furcsaság keringett az elmúlt jónéhány évben ezzel a motorral és a teljesítményével kapcsolatban itt a fórumon
Nyilvánvalóan az vesz mostanában ilyen autót, aki ebbe a projektbe belefog. Hát, én is így tettem és alaposan utánajártam.
Üzembiztos setuppal, víz és olajfogyasztás nélkül, hibátlan, bevizsgált turbóval, új vézérléssel, okoskerekekkel, olajszűrőházzal (PCV szelep), Focus RS kuplunggal, hatalmas intercoolerrel, valamint wastegatevel és lefújószelep csere után érhető el a hosszútávon is tartható 270-280 LE (~450 Nm). Aki ennél többet akar, ott már cserélni kell a teljes kipuf rendszert nagyobbra, a downpipeot és a katalizátort is beleértve, blockmodot, valamint érdemes egy nagyobb olajhűtőt is beszerezni, ami a Mondeo esetében körülményes, mert az RS olajhűtő nem fér el a motor billenésgátója miatt (RS-nél ez másképp néz ki). Más alkatrészek tekintetében is van eltérés az ST és RS Focussal összehasonlítva.
Hiába Volvo B5254t, de azért ez viszonylag távol áll gyárilag a Focus RS setupjától. Persze, minden csak hétszámjegyű pénz kérdése.
Hátha valaki hasonló cipőben jár.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.04.13 csütörtök, 23:34:16 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2023.04.15 szombat, 20:45:30 »
Sziasztok
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ki tudna bevállalni egy ecu remapot 2.5t mondeon. Tavaly lett felújítva a komplett motor(Szó szerint minden, új dugók, csapágyak, hengerfej, szelepek...), kapott nagyobb turbót és nagyobb intercoolert, valamint egy full alu szívósort.
Az Ecotuning és a Rigotech nem vállalta. Esetleg valakinek lenne rá ismerőse, aki egy ilyen projektet bevállal?
Előre is köszönöm.
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2023.04.15 szombat, 22:08:31 »
Idézetet írta: bocc - 2023.04.15 szombat, 20:45:30
Sziasztok
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ki tudna bevállalni egy ecu remapot 2.5t mondeon. Tavaly lett felújítva a komplett motor(Szó szerint minden, új dugók, csapágyak, hengerfej, szelepek...), kapott nagyobb turbót és nagyobb intercoolert, valamint egy full alu szívósort.
Az Ecotuning és a Rigotech nem vállalta. Esetleg valakinek lenne rá ismerőse, aki egy ilyen projektet bevállal?
Előre is köszönöm.
sásdon Szabó Robi? Messze van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2023.04.16 vasárnap, 09:51:54 »
Idézetet írta: alf® - 2023.04.15 szombat, 22:08:31
sásdon Szabó Robi? Messze van?
Köszi, megkérdezzük!
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2023.12.08 péntek, 19:29:56 »
Hali! Ezentul itt kell majd figyelnem
. Egy dadogos S-max-ot vettem. A ford mindent cserelt, de a pierburg-ot nem (Turbo Control Valve) es igy jutottam hozza. Fiammal kicsereltuk es szuperul megy
(Van egy C30-as is. Abban is ez a motor van, de az egy kicsit nagyon megpiszkalt
)
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2023.12.09 szombat, 18:54:56 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.08 péntek, 19:29:56
Hali! Ezentul itt kell majd figyelnem
. Egy dadogos S-max-ot vettem. A ford mindent cserelt, de a pierburg-ot nem (Turbo Control Valve) es igy jutottam hozza. Fiammal kicsereltuk es szuperul megy
(Van egy C30-as is. Abban is ez a motor van, de az egy kicsit nagyon megpiszkalt
)
üzemanyagnyomás szabályzót nézd meg még, gyakori rajtuk az is, attól is csinálja alkalmanként
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2023.12.09 szombat, 19:13:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.09 szombat, 18:54:56
üzemanyagnyomás szabályzót nézd meg még, gyakori rajtuk az is, attól is csinálja alkalmanként
Köszi a tanácsot és megnézem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2023.12.17 vasárnap, 20:55:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.09 szombat, 18:54:56
üzemanyagnyomás szabályzót nézd meg még, gyakori rajtuk az is, attól is csinálja alkalmanként
Szerinted, ha alacsony fordulaton nagypapásan gyorsítok és főleg, ha motorfékeztem előtte akkor hezitál, finoman megtorpan akkor ez az oka? Intenzívebb gyorsításnál semmi?! Hibakód nincs.
Megnéztem a márciusi számlát és ezt nem cserélték.
Úgy nézem ez kell hozza:
BOSCH 0 261 230 238
(A pierburg szelep csere előtt intenzív gyorsitasnal bedadogott és ott hibakód is volt" :
"P0234",
"type" : "DTC",
"severity" : 0,
"text" : "Turbocharger\/Supercharger 'A' Overboost Condition")
Köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2023.12.17 vasárnap, 21:30:35 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.17 vasárnap, 20:55:44
Szerinted, ha alacsony fordulaton nagypapásan gyorsítok és főleg, ha motorfékeztem előtte akkor hezitál, finoman megtorpan akkor ez az oka? Intenzívebb gyorsításnál semmi?! Hibakód nincs.
Megnéztem a márciusi számlát és ezt nem cserélték.
Úgy nézem ez kell hozza:
BOSCH 0 261 230 238
(A pierburg szelep csere előtt intenzív gyorsitasnal bedadogott és ott hibakód is volt" :
"P0234",
"type" : "DTC",
"severity" : 0,
"text" : "Turbocharger\/Supercharger 'A' Overboost Condition")
Köszi
hasonló miatt lett már cserélve, ott megoldotta.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2023.12.17 vasárnap, 21:40:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.17 vasárnap, 21:30:35
hasonló miatt lett már cserélve, ott megoldotta.
Cserélve lesz, köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2023.12.18 hétfő, 13:19:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.17 vasárnap, 21:30:35
hasonló miatt lett már cserélve, ott megoldotta.
Hú, akkor nekem is ilyesmi lehet.
Nekem komolyabb gyorsításkor is néha mintha kihagyna 1 henger (picit torpangat).
Régóta ilyen, bár sokat nem megyek vele.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2023.12.18 hétfő, 14:29:43 »
Idézetet írta: Gegsite - 2023.12.18 hétfő, 13:19:04
Hú, akkor nekem is ilyesmi lehet.
Nekem komolyabb gyorsításkor is néha mintha kihagyna 1 henger (picit torpangat).
Régóta ilyen, bár sokat nem megyek vele.
Nekem a komolyabb gyorsitas most mukodik
, de elotte azert bologatott ilyenkor.
Most finom gyorsitasnal jelentkezik neha, de csak picit torpangat ahogy irtad.
362e km van a gepedben? Nem semmi
«
Utoljára szerkesztve: 2023.12.18 hétfő, 15:03:37 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2023.12.18 hétfő, 17:35:34 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.18 hétfő, 14:29:43
Nekem a komolyabb gyorsitas most mukodik
, de elotte azert bologatott ilyenkor.
Most finom gyorsitasnal jelentkezik neha, de csak picit torpangat ahogy irtad.
362e km van a gepedben? Nem semmi
Szia!
Köszönöm, én próbálom keveset használni, meg mostanában kezdtem kicsit rendbe rakni.
2017. végén vettem 317.420 km-el. Szóval 5 év alatt mentem 45 ezret vele (9/év).
Most amúgy a szervőszivattyúval szívok, a másodikat cserélem, úgy néz ki meglett a baj (lötyög a feszítő).
Vízhűtő is a felső műanyag része elrepedt, így az is új lesz.
Tetőkárpit is eleresztette magát, már ahhoz is van anyag meg ragasztó...Új autó sose lesz belőle
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2023.12.18 hétfő, 20:43:47 »
Jó lesz az meglátod
Érdemes vele foglalkozni, rádásul nagyon ritka ez a mondeo
Új autó az enyémekből sem lesz, de szeretem őket bütykölgetni és ezek szerint ez a motor nagyon sokat kibír.
Olaj fogyasztással hogy áll az autód?
Nekem még nincs ezzel sok tapasztalatom, de nem füstöl egyik sem és nem kormosak a kipufogóim
csak a C30-asom olajszűrő házánál van olajszivárgás..
Azt kell majd orvosolni, meg az üzemanyag nyomás-szabályzót fogom kicserélni valamikor.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2023.12.19 kedd, 12:38:21 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.18 hétfő, 20:43:47
Jó lesz az meglátod
Érdemes vele foglalkozni, rádásul nagyon ritka ez a mondeo
Új autó az enyémekből sem lesz, de szeretem őket bütykölgetni és ezek szerint ez a motor nagyon sokat kibír.
Olaj fogyasztással hogy áll az autód?
Nekem még nincs ezzel sok tapasztalatom, de nem füstöl egyik sem és nem kormosak a kipufogóim
csak a C30-asom olajszűrő házánál van olajszivárgás..
Azt kell majd orvosolni, meg az üzemanyag nyomás-szabályzót fogom kicserélni valamikor.
olaszűrőház szokott elfáradni, olajat nem eszik, cserébe ha 2000 alatt jársz vele akkor hamar hajtókarcsapágyas lesz, ha forgatod meg zabál.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2023.12.19 kedd, 12:47:49 »
Köszi
Szeret forogni és majd próbálok vigyázzni az alacsony fordulattal, de felső tartományban valóban eszik rendesen
, viszont legalább jókat mosolygunk amikor megjön a hangja. Remélem még pár évig elgurul aztán már csak elektromost lehet majd helyette venni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2023.12.20 szerda, 17:24:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.18 hétfő, 20:43:47
Jó lesz az meglátod
Érdemes vele foglalkozni, rádásul nagyon ritka ez a mondeo
Új autó az enyémekből sem lesz, de szeretem őket bütykölgetni és ezek szerint ez a motor nagyon sokat kibír.
Olaj fogyasztással hogy áll az autód?
Nekem még nincs ezzel sok tapasztalatom, de nem füstöl egyik sem és nem kormosak a kipufogóim
csak a C30-asom olajszűrő házánál van olajszivárgás..
Azt kell majd orvosolni, meg az üzemanyag nyomás-szabályzót fogom kicserélni valamikor.
Olajat kicsit eszi, 1L/ 10.000 km.
A torpanások, lehet turbó vezérlés, mert szerelő mondta hogy gyújtáskimaradásnak enyhe nagyon....Legyen igaza.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ