Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 18:15:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
2.5T motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: 2.5T motor (Megtekintve 209550 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2024.01.11 csütörtök, 21:07:13 »
Idézetet írta: Gegsite - 2023.12.20 szerda, 17:24:28
Olajat kicsit eszi, 1L/ 10.000 km.
A torpanások, lehet turbó vezérlés, mert szerelő mondta hogy gyújtáskimaradásnak enyhe nagyon....Legyen igaza.
Sztm az teljesen jó olajfogyasztás pláne ennyi kilométer után
Most este cseréltük ki a fiammal az üa nyomás szenzort és holnap teszt. Nem volt egyszerű, mert hely az szinte semmi, így le kellett vágni egy T25-ös bitet 20mm-re, hogy hozzáférjek. Remélem nem fog hezitálni ezek után a kisebb gázadásoknál
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2024.01.14 vasárnap, 12:28:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.09 szombat, 18:54:56
üzemanyagnyomás szabályzót nézd meg még, gyakori rajtuk az is, attól is csinálja alkalmanként
Köszönöm a javaslatot Zsolt
és valóban ennek a cseréje megszüntette a torpanásokat
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2024.01.15 hétfő, 10:39:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.14 vasárnap, 12:28:34
Köszönöm a javaslatot Zsolt
és valóban ennek a cseréje megszüntette a torpanásokat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2024.01.29 hétfő, 12:24:29 »
Idézetet írta: bari012 - 2022.07.01 péntek, 12:38:06
Hát, úgy néz ki, hogy nincs
Így végül az eredeti lett.
Szia, látom hogy eladtad a 2,5T motoros géped, de végül te cserélted az olajszűrőházat vagy szervízre bíztad, köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2024.02.09 péntek, 15:18:43 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.29 hétfő, 12:24:29
Szia, látom hogy eladtad a 2,5T motoros géped, de végül te cserélted az olajszűrőházat vagy szervízre bíztad, köszi
Szia!
Nem adtam el, nyúzom rendesen
Olajszűrőházból eredeti Volvo lett végül, sajna nincs rá alternatív értelmes megoldás, csak ez, elég húzós az ára, ~1.5 éve volt 100k körül.
Szervizben cserélték anno, akkor még annyira nem ismertem a gépet, azóta viszont már nekiállnék itthon is simán.
Egyébként nekem is JWR Autotech stage4 progival fut jelenleg 550-es injektorokkal, csak gyári k04 turbóval, úgyhogy kicsit szenvedek a WG actuator beállításával
«
Utoljára szerkesztve: 2024.02.09 péntek, 15:26:02 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2024.02.11 vasárnap, 14:18:26 »
Idézetet írta: bari012 - 2024.02.09 péntek, 15:18:43
Szia!
Nem adtam el, nyúzom rendesen
Olajszűrőházból eredeti Volvo lett végül, sajna nincs rá alternatív értelmes megoldás, csak ez, elég húzós az ára, ~1.5 éve volt 100k körül.
Szervizben cserélték anno, akkor még annyira nem ismertem a gépet, azóta viszont már nekiállnék itthon is simán.
Egyébként nekem is JWR Autotech stage4 progival fut jelenleg 550-es injektorokkal, csak gyári k04 turbóval, úgyhogy kicsit szenvedek a WG actuator beállításával
Szia! Köszi akkor megpróbálom majd kicserélni én is és eredeti volvó-ra amikor olajat cserélek legközelebb. Jó kis géped van
Nekem is stage 4-es autotech progi van a C30-asomon 550-es injectorokkal, BorgWarner K16 turbóval és a WG jól működik szerencsére
. Szinte minden upgrade benne van ezek mellé, ha érdekel majd átküldöm.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2024.02.12 hétfő, 17:27:34 »
Na majd egy progit nekem is írhatnak rá, de én nem fogok alkatrészt cserélni.
Van 3 gyerekem ha kérdés lenne miért.
Ezt a nyomásérzékelőt merre keressem pontosan? Mert vettem egy újat ám én is.
Köszi.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2024.02.12 hétfő, 17:43:02 »
Idézetet írta: Gegsite - 2024.02.12 hétfő, 17:27:34
Na majd egy progit nekem is írhatnak rá, de én nem fogok alkatrészt cserélni.
Van 3 gyerekem ha kérdés lenne miért.
Ezt a nyomásérzékelőt merre keressem pontosan? Mert vettem egy újat ám én is.
Köszi.
Ez egy jó videó és 3:43-nal az üzemanyagnyomás-érzékelő szenzor helye
https://www.youtube.com/watch?v=WZmyMSWUQkY
Jó munkát
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2024.02.29 csütörtök, 22:08:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.02.12 hétfő, 17:43:02
Ez egy jó videó és 3:43-nal az üzemanyagnyomás-érzékelő szenzor helye
https://www.youtube.com/watch?v=WZmyMSWUQkY
Jó munkát
A videó nem tartalmazza azt a fontos lépést, hogy mielőtt eltávolítod a szenzort, az üzemanyag híd jobb oldalán lévő szelepen keresztül a nyomást meg kell szüntetni a rendszerből.
A szenzor cseréjét követően pedig 2-3 alkalommal ellenőrizni a szelepen keresztül, hogy a rendszer légmentes legyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2024.02.29 csütörtök, 22:11:31 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2024.03.01 péntek, 18:41:09 »
Idézetet írta: bari012 - 2024.02.29 csütörtök, 22:08:45
A videó nem tartalmazza azt a fontos lépést, hogy mielőtt eltávolítod a szenzort, az üzemanyag híd jobb oldalán lévő szelepen keresztül a nyomást meg kell szüntetni a rendszerből.
A szenzor cseréjét követően pedig 2-3 alkalommal ellenőrizni a szelepen keresztül, hogy a rendszer légmentes legyen.
Én nyomás alatt cseréltem és nem légtelenítettem azóta sem.
Pár csepp benzin elfolyt az igaz, de működik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 13:50:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.03.01 péntek, 18:41:09
Én nyomás alatt cseréltem és nem légtelenítettem azóta sem.
Pár csepp benzin elfolyt az igaz, de működik
Akkor te szerencsés voltál, én kaptam egy nagy adagot mindenemre
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 19:30:25 »
Idézetet írta: bari012 - 2024.03.03 vasárnap, 13:50:10
Akkor te szerencsés voltál, én kaptam egy nagy adagot mindenemre
Azért igyekeztem gyorsan kikapni és betenni az újat és rongyokkal rendesen körberaktam azt a részt, mert ott van alatta a generátor és sztm elég jól sikerült
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2024.03.08 péntek, 16:03:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.03.03 vasárnap, 19:30:25
Azért igyekeztem gyorsan kikapni és betenni az újat és rongyokkal rendesen körberaktam azt a részt, mert ott van alatta a generátor és sztm elég jól sikerült
Én is balkéznél az új, a régi ki, jobbal betoltam, ballal az újat be.
Köszönöm kész. Sokkal jobb lett.
Az biztos hogy az a csavar elég *** helyen van, majdnem ki se tudtam venni ... torx bit, kroki fogóval tudtam kiszedni.
Most lesz majd tetőkárpit csere DIY...
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 08:37:59 »
Idézetet írta: Gegsite - 2024.03.08 péntek, 16:03:30
Én is balkéznél az új, a régi ki, jobbal betoltam, ballal az újat be.
Köszönöm kész. Sokkal jobb lett.
Az biztos hogy az a csavar elég *** helyen van, majdnem ki se tudtam venni ... torx bit, kroki fogóval tudtam kiszedni.
Most lesz majd tetőkárpit csere DIY...
Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van
, a lényeg, hogy jobb lett a géped
Sok sikert a tetőkárpithoz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2024.03.27 szerda, 18:31:06 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.03.21 csütörtök, 08:37:59
Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van
, a lényeg, hogy jobb lett a géped
Sok sikert a tetőkárpithoz
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2024.03.28 csütörtök, 14:25:55 »
Idézetet írta: Gegsite - 2024.03.27 szerda, 18:31:06
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Lehet most meg a levegő mennyisége a problémás
MAF vagy a MAP szenzor esetleg, de csak találgatok
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2024.03.29 péntek, 19:42:18 »
Idézetet írta: Gegsite - 2024.03.27 szerda, 18:31:06
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Nézd át a turbócsöveket, bilincseket, de még a hibás PCV szelep, vagy annak a csöve is okozhat ilyet hibát.
Illetve, ha csak azóta van ez a gondod, mióta cserélted a railcső végén a szenzort, akkor könnyen lehúzhattad véletlenül a lefújószelepnek a kis vékony gumicsövét is, az pont ott az üzemanyaghíd végénél, ahol matattál ott csatlakozik a szívósorra. Sajna ezt gyárilag nem rögzíti semmi, érdemes egy bilinccsel, vagy kábelkötegelővel rögzíteni. Bár ha ez lecsúszott volna, azt a teljesítményben is nagyon megéreznéd és erős süvítő hanghatással is járna gyorításkor.
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.29 péntek, 19:46:55 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2024.03.29 péntek, 22:09:07 »
Szia!
Nem, arra a kis csőre pont figyeltem...sajna ott nem lehet turbó nyomást mérni (jó lenne tudni most mennyi).
Azt vettem észre, hogy melegen és csak alapjáraton mintha vákuum hang - huppogás lenne.
Köszönöm!
Idézetet írta: bari012 - 2024.03.29 péntek, 19:42:18
Nézd át a turbócsöveket, bilincseket, de még a hibás PCV szelep, vagy annak a csöve is okozhat ilyet hibát.
Illetve, ha csak azóta van ez a gondod, mióta cserélted a railcső végén a szenzort, akkor könnyen lehúzhattad véletlenül a lefújószelepnek a kis vékony gumicsövét is, az pont ott az üzemanyaghíd végénél, ahol matattál ott csatlakozik a szívósorra. Sajna ezt gyárilag nem rögzíti semmi, érdemes egy bilinccsel, vagy kábelkötegelővel rögzíteni. Bár ha ez lecsúszott volna, azt a teljesítményben is nagyon megéreznéd és erős süvítő hanghatással is járna gyorításkor.
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.30 szombat, 07:55:17 írta Gegsite
»
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2024.03.30 szombat, 15:23:22 »
Idézetet írta: Gegsite - 2024.03.29 péntek, 22:09:07
Szia!
Nem, arra a kis csőre pont figyeltem...sajna ott nem lehet turbó nyomást mérni (jó lenne tudni most mennyi).
Azt vettem észre, hogy melegen és csak alapjáraton mintha vákuum hang - huppogás lenne.
Köszönöm!
Szia!
Ha ilyen hangot hallasz, akkor csekkold az olajszurohazat, pcv szelepet es annak a csovet. Szerintem joesellyel at lehet szakadva a szelep, vagy a csove eloregedett.
A lefujo kis csoven pedig tudsz nyomást merni, hiszen a szivosorra csatlakozik, ahol pedig uzemi nyomas van. Ezt kell lehuznod es egy T csatlakozoval beiktatni egy manometert. Ha jol emlekszem 3mm-es csovel tudsz csatlakozni.
Ha gyari szoftverrel fut az autod, nem egeszen 0.7 bar max nyomast kell itt merned.
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.31 vasárnap, 10:52:35 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Sierra2008
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2024.05.21 kedd, 17:17:05 »
Sziasztok!
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 2.5T motor
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2024.05.22 szerda, 10:50:10 »
Idézetet írta: Sierra2008 - 2024.05.21 kedd, 17:17:05
Sziasztok!
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Köszi!
Sztm megbízható és nagyon tartós motor (Svédországban nagyon sokszor hirdetnek 400e km fölött futott darabokat), de természetesen bármikor kinyírhatja a hajtókarcsapágyakat, ha 2000 alatt jársz vele ahogy ezt kicsit visszaolvasva láthatod
Nekem olajat egyáltalán nem eszik, de csak 94e és 130e km van az autóinkban.
Bp-i fogyasztás 12-13 liter lehet, persze csak tippelek, mert nem nagyon járok arra ezekkel.
Én nagyon szeretem az 5 hengeres motor hangját és a teljesítményét is. Persze nem árt picit módosítani rajta
.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ