Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 19:20:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 281214 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:13:43 »

ha a hátsó féknyeregben,betétet cserélek,ai most kb 5-6 mm es,,akkor az ujat h tudom betenni? a dugattyút h tudom benyomni a helyére? mivel állitólag az az önbeálló!  köszi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #401 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:39:06 »

ha a hátsó féknyeregben,betétet cserélek,ai most kb 5-6 mm es,,akkor az ujat h tudom betenni? a dugattyút h tudom benyomni a helyére? mivel állitólag az az önbeálló!  köszi
5-6 mm vastagság még nincs túlkopva. esetleg ráférne a nyeregre egy felújítás, és egy beszerelőkészlet. amúgy a dugattyút úgy lehet visszaállítani, hogy forgatod az óramutató járásával egyező irányba, és van egy kis pont rajta, aminek felfelé kell néznie a légtelenítő csavar felé
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:41:08 »

5-6 mm vastagság még nincs túlkopva. esetleg ráférne a nyeregre egy felújítás, és egy beszerelőkészlet. amúgy a dugattyút úgy lehet visszaállítani, hogy forgatod az óramutató járásával egyező irányba, és van egy kis pont rajta, aminek felfelé kell néznie a légtelenítő csavar felé
hol a gumi porvédő alatt? vay a nyomofelületen?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #403 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:43:23 »

hol a gumi porvédő alatt? vay a nyomofelületen?
szemből látszik 4 horony, és 2 közt van egy pici 4 mm átmérőjű 1 mm mélységű furat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:47:19 »

szemből látszik 4 horony, és 2 közt van egy pici 4 mm átmérőjű 1 mm mélységű furat
és miután  benyomtam a dugattyut,el kell forditani valamerre?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #405 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:48:04 »

és miután  benyomtam a dugattyut,el kell forditani valamerre?
egyébként is forgatva tudod visszatolni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:50:57 »

egyébként is forgatva tudod visszatolni
huu várj,.azt irtad h elforgatom a légtelenitőhöz az óra járásával megegyező irányba,akkor folyamatosan forgatva kell befelé nyomni? kézzel az megy? vagy milyen szerszámmal lehet benyomni-fogatni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:53:58 »

huu várj,.azt irtad h elforgatom a légtelenitőhöz az óra járásával megegyező irányba,akkor folyamatosan forgatva kell befelé nyomni? kézzel az megy? vagy milyen szerszámmal lehet benyomni-fogatni?
mert a uj betét miatt elvileg a pedál feljebb fog majd fogni
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:16:08 »

huu várj,.azt irtad h elforgatom a légtelenitőhöz az óra járásával megegyező irányba,akkor folyamatosan forgatva kell befelé nyomni? kézzel az megy? vagy milyen szerszámmal lehet benyomni-fogatni?

Itt van róla kép. 12-es villáskulcs kell hozzá a leírás szerint: http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_%C3%A9s_-t%C3%A1rcsa_csere_h%C3%A1ts%C3%B3_tengelyen
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:44:41 »

Itt van róla kép. 12-es villáskulcs kell hozzá a leírás szerint: http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_%C3%A9s_-t%C3%A1rcsa_csere_h%C3%A1ts%C3%B3_tengelyen
igen ezt láttam már,de ott akadtam el,h az órajárásával megegyező irányba forgatom közben nyomom befelé,és mikor már bent vannak a betétek?? akkor rányomok a fékre és akkor a dugattyu jön kifelé-és önbeáll? miért irja azt h menetes? nehari,de igy nem világos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #410 Dátum: 2013.04.16 kedd, 06:55:59 »

huu várj,.azt irtad h elforgatom a légtelenitőhöz az óra járásával megegyező irányba,akkor folyamatosan forgatva kell befelé nyomni? kézzel az megy? vagy milyen szerszámmal lehet benyomni-fogatni?
én pl egy vízpumpafogóval szoktam, nem olyan könnyen megy, hogy kézzel lehessen tekerni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #411 Dátum: 2013.04.16 kedd, 06:56:13 »

mert a uj betét miatt elvileg a pedál feljebb fog majd fogni
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #412 Dátum: 2013.04.16 kedd, 06:59:26 »

igen ezt láttam már,de ott akadtam el,h az órajárásával megegyező irányba forgatom közben nyomom befelé,és mikor már bent vannak a betétek?? akkor rányomok a fékre és akkor a dugattyu jön kifelé-és önbeáll? miért irja azt h menetes? nehari,de igy nem világos.
jól gondolod. betekered koppig (nyomni nem kell, csak kinyitni a fékfolyadék tartályát), figyelsz hol áll a kis furat, aztán a betétek bele, és amikor benyomod, akkor rámegy a betét, és ott marad. ezért önbeálló, és ezért nem fog feljebb fogni a féked, mert a dugattyú mindig ugyanolyan messze van a betétektől. én azért min. 60%-os betéteket nem cserélnék le. a hátsók eredetileg sem voltak olyan vastagok, mint az elsők.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2013.04.16 kedd, 08:02:53 »

jól gondolod. betekered koppig (nyomni nem kell, csak kinyitni a fékfolyadék tartályát), figyelsz hol áll a kis furat, aztán a betétek bele, és amikor benyomod, akkor rámegy a betét, és ott marad. ezért önbeálló, és ezért nem fog feljebb fogni a féked, mert a dugattyú mindig ugyanolyan messze van a betétektől. én azért min. 60%-os betéteket nem cserélnék le. a hátsók eredetileg sem voltak olyan vastagok, mint az elsők.
ok,de miert fog melyen a pedal?jó,nem a padlón,hanem kb  feluton!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #414 Dátum: 2013.04.16 kedd, 08:34:00 »

ok,de miert fog melyen a pedal?jó,nem a padlón,hanem kb  feluton!
valószínű inkább főfékhenger lesz az, ha levegő nincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2013.04.16 kedd, 08:54:27 »

ok,de miert fog melyen a pedal?jó,nem a padlón,hanem kb  feluton!
pár ütemes fékezés után is mélyen fog?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:28:11 »

pár ütemes fékezés után is mélyen fog?
nem,haegyszer rá lépek,be megy félig! ha gyorsan mégegyszer már sokkal feljebb fog,és kemény a pedál. nekem nem tünik ugy h itt lenne fékrásegités,vagy szervó,,vagyvalami is.nem tudom h ezt hol  kell tesztelni,vagy hova kell nyulni,de néha ugy érzem mintha akkora fékerő lenne mint amit én fejtek ki a lábammal. de lehet h ez már paranoia..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:33:45 »

nem,haegyszer rá lépek,be megy félig! ha gyorsan mégegyszer már sokkal feljebb fog,és kemény a pedál. nekem nem tünik ugy h itt lenne fékrásegités,vagy szervó,,vagyvalami is.nem tudom h ezt hol  kell tesztelni,vagy hova kell nyulni,de néha ugy érzem mintha akkora fékerő lenne mint amit én fejtek ki a lábammal. de lehet h ez már paranoia..

a devander környékén nézz körül, van-e fékfolyadék folyás! ha van, vagy volt, az kinyírhatta a devander membránját (asszem)
persze nem biztos, hogy van, attól még lehet, hogy egyszerűen csak összevissza dolgozik a főfékhenger.
ebben annyi a jó, hogy ez az egyik olyan alkatrész, ami könnyen hozzáférhető a kocsiban. Smiley szerintem lehet hozzá kapni karmantyúkészletet is.
(ez a móka nekem is visszavan, mert hasonló tüneteket néha produkál a fékem, de addig nem esek neki, amíg nincs meg hozzá minden, annyira nem vészes..)
 integet2
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #418 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:38:05 »

a devander környékén nézz körül, van-e fékfolyadék folyás! ha van, vagy volt, az kinyírhatta a devander membránját (asszem)
persze nem biztos, hogy van, attól még lehet, hogy egyszerűen csak összevissza dolgozik a főfékhenger.
ebben annyi a jó, hogy ez az egyik olyan alkatrész, ami könnyen hozzáférhető a kocsiban. Smiley szerintem lehet hozzá kapni karmantyúkészletet is.
(ez a móka nekem is visszavan, mert hasonló tüneteket néha produkál a fékem, de addig nem esek neki, amíg nincs meg hozzá minden, annyira nem vészes..)
 integet2
tényleg nem vészes, de én is húzom már évek óta. amúgy 1 jó órás elfoglaltság, de undorodom tőle, hogy bontsam, és follyon a fékolaj szana, meg szét falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:40:39 »

tényleg nem vészes, de én is húzom már évek óta. amúgy 1 jó órás elfoglaltság, de undorodom tőle, hogy bontsam, és follyon a fékolaj szana, meg szét falbav
devander??? az meg mi ez az??
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:42:31 »

devander??? az meg mi ez az??
A nagy dob, amin a főfékhenger van. Fékrásegítő.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:43:13 »

A nagy dob, amin a főfékhenger van. Fékrásegítő.
ott mit kell keresni?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:48:11 »

ott mit kell keresni?
Ezt próbáld megérteni (a fék működése), és rá fogsz jönni:
http://109.74.55.19/tananyag/tananyagok/gaz,%20ep.gepeszet,%20gepe/5_0221_012_101115.pdf
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:49:03 »

Fékpedál pumpálás, devander, karmantyú...
 Cheesy Ezek olyan dolgok, hogy ebbe inkább nem folyok bele nyes!

Szegény Ricot megint ijesztgetitek olyan dolgokkal, amiről fogalma sincs vigyor3.

devander??? az meg mi ez az??
A nagy dob, amin a főfékhenger van. Fékrásegítő.
ott mit kell keresni?
Ezt:
a devander környékén nézz körül, van-e fékfolyadék folyás! ha van, vagy volt, az kinyírhatta a devander membránját (asszem)
...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:51:24 »

Fékpedál pumpálás, devander, karmantyú...
 Cheesy Ezek olyan dolgok, hogy ebbe inkább nem folyok bele nyes!

Szegény Ricot megint ijesztgetitek olyan dolgokkal, amiről fogalma sincs vigyor3.
A nagy dob, amin a főfékhenger van. Fékrásegítő.

 ott mit kell keresni?

Ezt:
,amikor a kocsit megvettem a sofőr oldalon a gumi szönyeg alatt volt egy olaj tócsa,de az olyan világos olaj szinü volt,még csodálkoztam is! azóta nincs ott semmi,és a fékolaj tartályon van egy szerviz cédula. lehetséges h valamikor eldurrant ott valami,,de létezik h nem javitották meg? és létezik h az olaj befelé folyik?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:52:28 »

,amikor a kocsit megvettem a sofőr oldalon a gumi szönyeg alatt volt egy olaj tócsa,de az olyan világos olaj szinü volt,még csodálkoztam is! azóta nincs ott semmi,és a fékolaj tartályon van egy szerviz cédula. lehetséges h valamikor eldurrant ott valami,,de létezik h nem javitották meg? és létezik h az olaj befelé folyik?

basszus... van elég fékfolyadék a tartályban??!!  falbav
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #426 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:28:52 »

Ma megjavítottam a fékemet. vettem egy felújítókészletet a főfékhengerhez, és ha már megbontottam a rendszert legfelül, akkor kicseréltem a fékfolyadékot is. eredmény: a pedál felül fog, alig kell hozzáérni, és már jó is. Mindez kb 2 óra alatt. Király vagyok
hogy egy klasszikust idézzek: sose volt ilyen jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:30:15 »

Ma megjavítottam a fékemet. vettem egy felújítókészletet a főfékhengerhez, és ha már megbontottam a rendszert legfelül, akkor kicseréltem a fékfolyadékot is. eredmény: a pedál felül fog, alig kell hozzáérni, és már jó is. Mindez kb 2 óra alatt. Király vagyok
hogy egy klasszikust idézzek: sose volt ilyen jó

Ugyanattól: "sokkot kaptál"   eplus2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:32:09 »

basszus... van elég fékfolyadék a tartályban??!!  falbav
igen,olaj az van,csak nekem valahogy kemény ez a fék,és olan néha minthavasat nyomnék,mintha vas a vason fogna! nyomom,és nemigazán tudnék blokkolni!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:38:38 »

Ma megjavítottam a fékemet. vettem egy felújítókészletet a főfékhengerhez, és ha már megbontottam a rendszert legfelül, akkor kicseréltem a fékfolyadékot is. eredmény: a pedál felül fog, alig kell hozzáérni, és már jó is. Mindez kb 2 óra alatt. Király vagyok
hogy egy klasszikust idézzek: sose volt ilyen jó
ügyes vagy,bár én az elött mindig rácsesztem a javitókészletezéssel! mindig folyt valahol! mert ugye a henger kopott,és lehet nem sia,és kidörzsölheti az uj gumit,,nekem mindig kidörzslte! igaz az lada volt!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2013.04.17 szerda, 21:12:13 »

Aki még emlékszik a hátsó fékemre,attól kérdezném! nekem hátul átalakitott tárcsafékem van! a kasztnitól egyflexi cső megy a golylábig,de onnan valami bar...ommegint fémcsővel ment tovább a munkahenerig!
itt egy kép:

http://kepfeltoltes.hu/view/130417/h_ts_f_k_gumics____www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ha azt szeretném,ha a flexi cső tő egy flexi cső menjen a munkahengerig,h ugye ne a fémcsövet keljen hajlitgatni a betétcserénél-akkor nekem most 2-2 db flexi cső kell,vagy van olyan hosszu,ami a kasztnitól le ér a munkahengerig? és ezeket a munkahengereket érdemes javitókészlettel javitani? van erre gyakorlat?tapasztalat?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:18:47 »

Aki még emlékszik a hátsó fékemre,attól kérdezném! nekem hátul átalakitott tárcsafékem van! a kasztnitól egyflexi cső megy a golylábig,de onnan valami bar...ommegint fémcsővel ment tovább a munkahenerig!

ha azt szeretném,ha a flexi cső tő egy flexi cső menjen a munkahengerig,h ugye ne a fémcsövet keljen hajlitgatni a betétcserénél-akkor nekem most 2-2 db flexi cső kell,vagy van olyan hosszu,ami a kasztnitól le ér a munkahengerig?

és ezeket a munkahengereket érdemes javitókészlettel javitani? van erre gyakorlat?tapasztalat?
Van olyan flexicső, ami kiváltja a flexi+fémcsövet.

Biztos, hogy kéne hozzá javítókészlet? Én előbb megnézném, hogy milyen állapotúak a gumialkatrészek, aztán lehet az alkatrészbeszerzés után nekiállni a csereberének.

Szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:23:56 »

Ugyanattól: "sokkot kaptál"   eplus2
pont ez jutott eszembe nekem is  taps poigneemain
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:30:15 »

Ma megjavítottam a fékemet. vettem egy felújítókészletet a főfékhengerhez, és ha már megbontottam a rendszert legfelül, akkor kicseréltem a fékfolyadékot is. eredmény: a pedál felül fog, alig kell hozzáérni, és már jó is. Mindez kb 2 óra alatt. Király vagyok
hogy egy klasszikust idézzek: sose volt ilyen jó

Na, király. Mostmár lassan magam is rá kell vennem erre a "hatalmas" műveletegyüttesre Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 07:26:21 »

Van olyan flexicső, ami kiváltja a flexi+fémcsövet.

Biztos, hogy kéne hozzá javítókészlet? Én előbb megnézném, hogy milyen állapotúak a gumialkatrészek, aztán lehet az alkatrészbeszerzés után nekiállni a csereberének.

Szerintem.
az egyik porvédő nulla,d persze azt hagynám utoljára. csak azért kérdeztem met fent áll a lehetőség h ne dolgoznak a hátsó munkahngerek,lehet meg vannak szorulva,stb. nagyon gyenge a fékem,vgy a szervó nem megy,vagy a hátsórész nulla..nm tudom. a lényeg hamár bontani kellene a csöveket,már oly mindegy...ami a kasztni felöl jön fémcsö az marad! aztán onann ugye megint flexi,és utána megint fém! ez ugye igy nem jo,és azt a darab fémet venném ki,de azért gondoltam egy hosszu flexire,h nekeljen 2 flexit össetoldani!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:44:58 »

...
de azért gondoltam egy hosszu flexire,h nekeljen 2 flexit össetoldani!
Erről van szó. Ebből kell 2db - ha minden igaz.
De azért még mielőtt elrohansz venni, kb-re mérd meg, hogy a most benn levő flexi+fém (a kasztni és a nyereg között) milyen hosszú
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 11:25:04 »

Erről van szó. Ebből kell 2db - ha minden igaz.
De azért még mielőtt elrohansz venni, kb-re mérd meg, hogy a most benn levő flexi+fém (a kasztni és a nyereg között) milyen hosszú
tehát akkor az lehetne egyben!? mert nem értem azt a mokolást,,ki volt ez a bar...om? valószinü egyszer betétet cseréltek,és ugygondolták többet nem kell! igy ebben az állapotban majdnem fix a féknyereg,igaz ha a golyalábon bontom a rögzitést,ami nem kis melo,mert hülyére kalapácsoltam mire oldott,akkor ugy az egész mozog,ugy már nem olyan veszélyes!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 12:04:23 »

tehát akkor az lehetne egyben!? mert nem értem azt a mokolást,,ki volt ez a bar...om? valószinü egyszer betétet cseréltek,és ugygondolták többet nem kell! igy ebben az állapotban majdnem fix a féknyereg,igaz ha a golyalábon bontom a rögzitést,ami nem kis melo,mert hülyére kalapácsoltam mire oldott,akkor ugy az egész mozog,ugy már nem olyan veszélyes!
Wink
Néha olyan vagy, mint egy kisgyerek! Cheesy Az is folyamatosan kérdez, de hogy mit is válaszolnak neki, azt már csak félig fogja fel, a másik felét elengedi a füle mellett... nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 12:50:07 »

 taps
Wink
Néha olyan vagy, mint egy kisgyerek! Cheesy Az is folyamatosan kérdez, de hogy mit is válaszolnak neki, azt már csak félig fogja fel, a másik felét elengedi a füle mellett... nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 13:06:58 »

Wink
Néha olyan vagy, mint egy kisgyerek! Cheesy Az is folyamatosan kérdez, de hogy mit is válaszolnak neki, azt már csak félig fogja fel, a másik felét elengedi a füle mellett... nyes
semmit nem engedek el,és a tuti miatt kérdezek sokat! ti lehet menők vagytok,és értetek hozzá-ha nem van pénz szervizre,van szerelő haver aki majd megoldja,vagy van pénz alkatrészre,vagy van pénz műhibákra-nekem nincs! vess  meg nyugodtan,de kezd uncsi lenni a kioktatásotok h milyen vagyok! ha nem tetszik-engedd el te a szemed mellett-és ne válaszolj! van nekem elég bajom e nélkül is...okosodni ülök ide,nem azért h rátegyetek még egy lapáttal arra az óriási sza...r.. kupacra ami a fejemen van!
Bocs ha durva vagyok,de ha nem tudtok rendesen esetleg türelemmel okitani,tanácsot,segitséget adni-akkor inkább ne mondjatok semmit! igaz nem is értem mit kérdeztem rosszat-mi volt az amin megint leoltasz. egy gumi,és egy fém fékcsövet kell kiváltani! ami a képen volt,azon nem láttam hossz méretet,,,,..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #440 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 18:35:27 »

az egyik porvédő nulla,d persze azt hagynám utoljára. csak azért kérdeztem met fent áll a lehetőség h ne dolgoznak a hátsó munkahngerek,lehet meg vannak szorulva,stb. nagyon gyenge a fékem,vgy a szervó nem megy,vagy a hátsórész nulla..nm tudom. a lényeg hamár bontani kellene a csöveket,már oly mindegy...ami a kasztni felöl jön fémcsö az marad! aztán onann ugye megint flexi,és utána megint fém! ez ugye igy nem jo,és azt a darab fémet venném ki,de azért gondoltam egy hosszu flexire,h nekeljen 2 flexit össetoldani!
első körben lecserélhetnéd a fékfolyadékot. ha nagyon régi, az is tud galibát okozni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:35:00 »

első körben lecserélhetnéd a fékfolyadékot. ha nagyon régi, az is tud galibát okozni
Bizony.
Amúgy kíváncsi volnék, hogy az átlagos autóhasználók közül hányan vannak, akik az előírt - asszem 2 v. 3 évenkénti - cserét megejtik Smiley.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:37:41 »

Bizony.
Amúgy kíváncsi volnék, hogy az átlagos autóhasználók közül hányan vannak, akik az előírt - asszem 2 v. 3 évenkénti - cserét megejtik Smiley.
senki!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:31:36 »

senki!
Akkor én nem vagyok átlagos autóhasználó.  eljen
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:34:02 »

Akkor én nem vagyok átlagos autóhasználó.  eljen
szerintem a fékolaj a amit talán soha nem cserélnek ki! ha csak nem fék nagy javitást csinálnak! és egyuttal ujra telitik a rendszert.én is kicserélném,de egyedül nem görnyedek alatta.és akkor már illendő lenne a főfékhengert s feljavitani,cserélni...stb
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2013.04.19 péntek, 10:38:11 »

senki!

Én igen!!!!
kb 2 évente van vezérléscserém és olyankor lecserélek minden folyadékot ami ritkán cserés... /fék, váltó, szervó olaj.../
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2013.04.24 szerda, 17:14:25 »

Az mitől lehet hogy a Brembo féktárcsa pár száz kilóméter után ráz?
Le lett szabályoztatva és homok fújva, de a probléma megint előjött???
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:41:06 »

Az mitől lehet hogy a Brembo féktárcsa pár száz kilóméter után ráz?
Le lett szabályoztatva és homok fújva, de a probléma megint előjött???
Olvass itt egy picit.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 00:10:07 »

Olvass itt egy picit.

Köszi szépen  Wink
Sajna nincs időm végigbogarászni az egészet
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 07:47:52 »

Köszi szépen  Wink
Sajna nincs időm végigbogarászni az egészet

Nem kell az egészet végigbogarászni, csak azt az egyet elolvasni, amit idelinkelt.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.