Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 09:19:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 590741 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:40:34 »

Futómű
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:57:20 »

Sziasztok ! Mk1 es 1.8 as Td kombinak ami nekünk van a futóműve ahogy én észre vettem puha . Hogyan lehetne keményebbre sportosabbra venni ? Smiley őő CLX kiadású a Mondeonk. Ezeknél a lágy lengéscsillapító van alapból  ? előre is köszi !
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:02:37 »

Sziasztok ! Mk1 es 1.8 as Td kombinak ami nekünk van a futóműve ahogy én észre vettem puha . Hogyan lehetne keményebbre sportosabbra venni ? Smiley őő CLX kiadású a Mondeonk. Ezeknél a lágy lengéscsillapító van alapból  ? előre is köszi !

Ilyen szinten nincs különbség a Ghia, és a CLX között. Sztem TD-be amúgy is a keményebb cuccok kerültek. Cserélni kéne a rugókat, na meg a lengéscsillapítót. Sztem az előbbi cseréjével meg is oldódhatna a probléma...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:04:01 »

Hát nem tudom :S Drága mulatság lenne ? vagy őő hidraulikán vagy valamin nem lehet állítani ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:06:35 »

Hát nem tudom :S Drága mulatság lenne ? vagy őő hidraulikán vagy valamin nem lehet állítani ?

Szundi megbízható bontós. Tőle lehet, hogy tudsz a Tiédnél jobb állapotú bontott cuccokat, akkor nem drága. De javaslom, hogy próbálj ki hasonszőrű MOndeot egy találkozón, mielőtt ebben lépsz.
Pénzel persze nagyobb hatást tudsz elérni...
Állítani nem tudsz ezen, max egy fél karikát kivágni a rugóból, és kész is a feszesebb, ültetett futómű. vigyor3 De ez nem a biztonságot pártolja...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:10:49 »

Jah őő Cheesy áá nem fogom magamalatt vágni a rugót nyes Szóval akkor marad Smiley hmm hát hogyha meglesz nekem is jogsim akkor megyek találkozókra szívesen Smiley de még 2 hónap Tongue lassú vizsgáztató Angry
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:55:34 »

Állítani nem tudsz ezen, max egy fél karikát kivágni a rugóból, és kész is a feszesebb, ültetett futómű. vigyor3 De ez nem a biztonságot pártolja...
lehet, hogy az enyém nem is törött volt, csak tuningverda?  hehe
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.02 szerda, 00:31:47 »

Neem Cheesy családi autó úgymond csak lehetne sportosabb vezetést is kicsikarni belőle szerintem...Cheesy  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:05:59 »

Nos,ma tettem először hosszabb volumenű utat a tovább javított futóművel.A hátsó után az első stabilizátor is cserére került,bár ez már a szerelő által.A tavaszi nagytali után azt hittem,hogy elértem a csúcsra (akkor elég jól rendbe lett rakva)...tévedtem.Hihetetlennek tűnik számomra,hogy egy-egy ilyen,gyakorlatilag fillérekbe kerülő (fel)javítással mennyit tud változni a vezetési élmény és a komfortérzet-pozitív irányba.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:07:49 »

Sziasztok.Volt mar valakinek belso feltengely csuklo csereje es meg mondana a menetet mert asziszem nekem kell szejel szedjem ,szevizre jelenleg nincsen fedezetem[lehet hogy a csapagy is tonkre ment]Udv;Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:26:27 »

Nos,ma tettem először hosszabb volumenű utat a tovább javított futóművel.A hátsó után az első stabilizátor is cserére került,bár ez már a szerelő által.A tavaszi nagytali után azt hittem,hogy elértem a csúcsra (akkor elég jól rendbe lett rakva)...tévedtem.Hihetetlennek tűnik számomra,hogy egy-egy ilyen,gyakorlatilag fillérekbe kerülő (fel)javítással mennyit tud változni a vezetési élmény és a komfortérzet-pozitív irányba.

Nálam a terv hátul a 16-as stabrúd cseréje 18-asra(előtte porfestés), powerflex szilentek, új bilincs és új félkutyacsont szilentekkel.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:29:06 »

Sziasztok.Volt mar valakinek belso feltengely csuklo csereje es meg mondana a menetet mert asziszem nekem kell szejel szedjem ,szevizre jelenleg nincsen fedezetem[lehet hogy a csapagy is tonkre ment]Udv;Gyulaba.

Még nem volt szerencsém hozzá, de szerintem kutyacsont, trapéz gömbfej, külső axiál csukló kiköt, gumiharangok kioldva és ki lehet húzni a féltengelyt.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:41:01 »

Még nem volt szerencsém hozzá, de szerintem kutyacsont, trapéz gömbfej, külső axiál csukló kiköt, gumiharangok kioldva és ki lehet húzni a féltengelyt.
Koszi szepen,majd szombaton meglatom mit produkalunk a fiamal.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:58:20 »

Nálam a terv hátul a 16-as stabrúd cseréje 18-asra(előtte porfestés), powerflex szilentek, új bilincs és új félkutyacsont szilentekkel.
Nemreg enis csereltem a hatso szilenteket meg a kutyacsontott,de ahogy betetem az uj stabrudra a szilenteket nem szoritota meg ahogy kell en gumit raktam hoza,de nem tudom meddig birja ugy.Udv;Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:57:26 »

Nemreg enis csereltem a hatso szilenteket meg a kutyacsontott,de ahogy betetem az uj stabrudra a szilenteket nem szoritota meg ahogy kell en gumit raktam hoza,de nem tudom meddig birja ugy.Udv;Gyulaba.

18 as szilentet raktál a 16 os stabrúdra - az lehet a baj? Vagy új bilincs is kéne a régi kitágult
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:53:29 »

Nálam a terv hátul a 16-as stabrúd cseréje 18-asra(előtte porfestés), powerflex szilentek, új bilincs és új félkutyacsont szilentekkel.

Én kicseréltem, feszes lett tőle a hátulja!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:54:32 »

Sziasztok.Volt mar valakinek belso feltengely csuklo csereje es meg mondana a menetet mert asziszem nekem kell szejel szedjem ,szevizre jelenleg nincsen fedezetem[lehet hogy a csapagy is tonkre ment]Udv;Gyulaba.

Ez is cserélve volt egy belémjövetel miatt, de nem én csináltam, viszont gyorsan ment, mert csak tekerte a haver, és már állította is a futóművet. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:55:15 »

Nemreg enis csereltem a hatso szilenteket meg a kutyacsontott,de ahogy betetem az uj stabrudra a szilenteket nem szoritota meg ahogy kell en gumit raktam hoza,de nem tudom meddig birja ugy.Udv;Gyulaba.

Jól csináltad! Én is így tettem, és 20-30ekm lett beletéve általam, és sztem az új tulaj is még így használja!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:56:12 »

18 as szilentet raktál a 16 os stabrúdra - az lehet a baj? Vagy új bilincs is kéne a régi kitágult

Nem, csak egyszerűen elkopott a stabrúd. Nálam még a csavarok is gyári újak voltak, és mégis. Tökéletes a megoldása! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.25 péntek, 15:30:20 »

Nem, csak egyszerűen elkopott a stabrúd. Nálam még a csavarok is gyári újak voltak, és mégis. Tökéletes a megoldása! eljen
Pontosan ahogy mondod,nagyon lekopott volt a stabrud,azt kelett volna feltolteni ,de igy is jo,eddig.Udv;Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.25 péntek, 15:34:43 »

Koszi szepen,majd szombaton meglatom mit produkalunk a fiamal.
na vegul csak elmentem a szerelomhoz,de csak hetfon tudja megnezni ,meg a fizetessel is var,mert pontosan nem tudom hogy mi lesz hibas;udvGyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.25 péntek, 20:09:26 »

Pontosan ahogy mondod,nagyon lekopott volt a stabrud,azt kelett volna feltolteni ,de igy is jo,eddig.Udv;Gyulaba.
látod nálam is ez volt...emiatt is cseréltem ki.nem hittem volna,hogy ennyivel jobb lesz.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 20:27:37 »

Sziasztok.lehet hogy nem is a feltengej a hibas ,hanem valamelyik gombej lesz a ludas[pedig mind csereltem v.masfel eve]mostmar nemis tudom mit gondoljak aszondja a szerelom hogy ha felemelem nem erzem csak terhelesnel jon elo.udv;gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
csoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:49:20 »

Sziasztok.Volt mar valakinek belso feltengely csuklo csereje es meg mondana a menetet mert asziszem nekem kell szejel szedjem ,szevizre jelenleg nincsen fedezetem[lehet hogy a csapagy is tonkre ment]Udv;Gyulaba.

Miért kellene cserélni?
Szerintem fuss egy kört itt: http://feltengely.gportal.hu/

A Szaki szépen megnézi neked és megmondja a tutit.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 12:52:31 írta csoni » Naplózva

Mondeo MKIV Trend kombi 2.0 TDCI .......
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.29 kedd, 13:50:54 »

Miért kellene cserélni?
Szerintem fuss egy kört itt: http://feltengely.gportal.hu/

A Szaki szépen megnézi neked és megmondja a tutit.
Én azt ajánlom,hogy otthon ne állj neki szétszedni.Én tegnap kaptam vissza az autót,kuplung felújításon esett át.Ebből kifolyólag ki kellett venni a váltót --> le kellett bontani az autó elejét és szétszedni az egész kihajtást.Szóval,azt,amit összekínlódtak a szét és összeszerelésnél inkább nem ajánlom Neked.A másik dolog,hogy ha valamit elbaltázol,akkor vagy szétforgácsolod a futóművet és a hajtásláncot v. megölöd magad.Egy széttörő/szétszakadó és szétrepülő tengely szakít maga körül mindent és a kormánymű a rudakkal pontosan ott van mögötte.Inkább szánd rá a keretet és szakemberrel csináltasd.A gömbfej ugyanilyen.Ha a lengőkarba szegecselve van a gömbfej,akkor ki kell fúrni -persze nem otthon- vagy veszel egy olyan lengőkart,amin gyárilag csavarozva volt.Ha a körmánygömbfejet cseréled,akkor meg érdemes a kitámasztókat is cserélni,ha már szét van szedve.És ha már mindent cserélsz,akkor meg lengőkar szilent csere sem árt.És mindezek után marad egy futómű beállítás.Magyarul ha ennek nekiállsz,akkor egyik dolog hozza magával a másikat is,különben duplán-triplán fizetsz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 13:58:01 írta misi107 » Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:01:30 »

Én azt ajánlom,hogy otthon ne állj neki szétszedni.Én tegnap kaptam vissza az autót,kuplung felújításon esett át.Ebből kifolyólag ki kellett venni a váltót --> le kellett bontani az autó elejét és szétszedni az egész kihajtást.Szóval,azt,amit összekínlódtak a szét és összeszerelésnél inkább nem ajánlom Neked.A másik dolog,hogy ha valamit elbaltázol,akkor vagy szétforgácsolod a futóművet és a hajtásláncot v. megölöd magad.Egy széttörő/szétszakadó és szétrepülő tengely szakít maga körül mindent és a kormánymű a rudakkal pontosan ott van mögötte.Inkább szánd rá a keretet és szakemberrel csináltasd.A gömbfej ugyanilyen.Ha a lengőkarba szegecselve van a gömbfej,akkor ki kell fúrni -persze nem otthon- vagy veszel egy olyan lengőkart,amin gyárilag csavarozva volt.Ha a körmánygömbfejet cseréled,akkor meg érdemes a kitámasztókat is cserélni,ha már szét van szedve.És ha már mindent cserélsz,akkor meg lengőkar szilent csere sem árt.És mindezek után marad egy futómű beállítás.Magyarul ha ennek nekiállsz,akkor egyik dolog hozza magával a másikat is,különben duplán-triplán fizetsz.
Szia,hat tan 1 gomfejet tudok cserelni,most csereltem masfel ev utan ujbol a jobboldali 2 belso trapez gomfejeket ,hat tobbet nem viszem szerelohoz[foleg a regihez]amikkor csereltetem akkor o cserelta,de a csavart hosszan hagyta es mas menetes csavart tet bele vegig,ott is volt lotyoges[es a menet persze mostanra elkopott ],de meg mindig van ,ez a heten kiderul.Udv;Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:07:25 »

Én azt ajánlom,hogy otthon ne állj neki szétszedni.Én tegnap kaptam vissza az autót,kuplung felújításon esett át.Ebből kifolyólag ki kellett venni a váltót --> le kellett bontani az autó elejét és szétszedni az egész kihajtást.Szóval,azt,amit összekínlódtak a szét és összeszerelésnél inkább nem ajánlom Neked.A másik dolog,hogy ha valamit elbaltázol,akkor vagy szétforgácsolod a futóművet és a hajtásláncot v. megölöd magad.Egy széttörő/szétszakadó és szétrepülő tengely szakít maga körül mindent és a kormánymű a rudakkal pontosan ott van mögötte.Inkább szánd rá a keretet és szakemberrel csináltasd.A gömbfej ugyanilyen.Ha a lengőkarba szegecselve van a gömbfej,akkor ki kell fúrni -persze nem otthon- vagy veszel egy olyan lengőkart,amin gyárilag csavarozva volt.Ha a körmánygömbfejet cseréled,akkor meg érdemes a kitámasztókat is cserélni,ha már szét van szedve.És ha már mindent cserélsz,akkor meg lengőkar szilent csere sem árt.És mindezek után marad egy futómű beállítás.Magyarul ha ennek nekiállsz,akkor egyik dolog hozza magával a másikat is,különben duplán-triplán fizetsz.
ha kínlódtak, akkor elég bénák lehettek. egy délelőtt ki lehet cserélni a kuplungot, délután összerekás. az a baj, hogy a szakkönyvek alapján tényleg bonyolult. gyorsabb, ha kiemeli az ember a motor-váltót egyben. nem hülyéskedek. felfelé kiemeljük, le egy valamire, és símán ülve kuplungcsere. és így biztos nem lesz feszegetve összerakáskor, ami elég veszélyes a kinyomócsapágynak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:53:08 »

Én a régi mondimban cseréltem motort otthon. Egy cimborám jött kcr daruval emelte ki a mocit, viszont egyben a váltóval nem fér ki felfelé...
Ha egyben akarod kiszedni, akkor csápos emelő kell és bölcsőt lekötni, kaszni emel, a többi alábakolva marad lent.
De mivel ilyenem nincs az udvarban maradtam az előző verziónál. Nem mondom, hogy egyszerű volt, de sikerült. 2 éve járok így vele.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:59:07 »

Én a régi mondimban cseréltem motort otthon. Egy cimborám jött kcr daruval emelte ki a mocit, viszont egyben a váltóval nem fér ki felfelé...
Ha egyben akarod kiszedni, akkor csápos emelő kell és bölcsőt lekötni, kaszni emel, a többi alábakolva marad lent.
De mivel ilyenem nincs az udvarban maradtam az előző verziónál. Nem mondom, hogy egyszerű volt, de sikerült. 2 éve járok így vele.
5-6k egy motorbillentő, ha beruházol 50k-t egy kuplungcserébe, lehet belefér, inkább, mint egy új kinyomó...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:12:22 »

ez igaz, viszont akkor még nem olvastam a fórumot, meg nem akarnám hivatás szerűen kiemelgetni a motort és hozzá kell tegyem nem is igényli a vas...:-
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:13:52 »

ez igaz, viszont akkor még nem olvastam a fórumot, meg nem akarnám hivatás szerűen kiemelgetni a motort és hozzá kell tegyem nem is igényli a vas...:-
Jóvanna, csak leírtam, hátha valaki fog még erre bóklászni ilyesmi gonddal...
(mondjuk futómű topicban nem szoktak motort kiemelni..  hehe )
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:14:39 »

Kérdésem volna MKI tudorokhoz!

A kisgömbfejes, kisszilentblokkos lengőkar,cserélhető-e nagyszilentblokkos, nagygömbfejes lengökarra csonkálvány csere nélkül?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:15:37 »

remek...sokerül off-olnom a topicot Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:29:06 »

Kérdésem volna MKI tudorokhoz!

A kisgömbfejes, kisszilentblokkos lengőkar,cserélhető-e nagyszilentblokkos, nagygömbfejes lengökarra csonkálvány csere nélkül?

Csonkállványból csak 1 féle van - megnéztem mikor V6ra updateltem az első féket. Szerintem vágj bele a cserébe sikerülni fog.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:30:25 »

Csonkállványból csak 1 féle van - megnéztem mikor V6ra updateltem az első féket. Szerintem vágj bele a cserébe sikerülni fog.

Köszönöm mester! worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:46:10 »

Köszönöm mester! worship

Előre felmegy az MKIII fék is csak kell egy fóka 4 lyukas ST tárcsa hozzá Wink  30 centis és 16" vagy nagyobb felni Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:47:29 »

Előre felmegy az MKIII fék is csak kell egy fóka 4 lyukas ST tárcsa hozzá Wink  30 centis és 16" vagy nagyobb felni Wink
lassan már kéne bele egy nagyobb motor is  hehe
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:49:42 »

lassan már kéne bele egy nagyobb motor is  hehe

Van itthon az is Wink St24 V6 növi be a gaz  rinya
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:51:34 »

Van itthon az is Wink St24 V6 növi be a gaz  rinya
hogy nekem miért kell házat építenem ...  hehe hehe
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:52:21 »

Látom nem csak fórum függő vagy, hanem egy kicsit gyüjtő is  wave vigyor3
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:55:55 »

Előre felmegy az MKIII fék is csak kell egy fóka 4 lyukas ST tárcsa hozzá Wink  30 centis és 16" vagy nagyobb felni Wink

Nem tuningolni akarok. A régi I.-es mondimat eladtam annó  egyik emberemnek, egy nyugdíjjas kisöregnek.
a lánya elnyalta az orrát a gépnek, valami rokon kilakatolta, de a futóműves nem tudta beállítani. Ma behozta, a gyereknek olajat cserélni, alámásztunk, mi lehet a baj? A bölcső elcsavarodott, szemmel láthatóan, körül nézek mi pénzből lehetne gatyába rázni a kisöregnek, csak a lengőkarban már vagy 4*-5* volt szilent cserélve , nem igazán áll már meg benne, azért gondoltam, nagyszilentes, nagygömbfejesre cserélni. Szegénykémbe van vagy500e km.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:58:27 »

van occsoér bölcsőm eladó  Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.30 szerda, 22:02:34 »

Nem tuningolni akarok. A régi I.-es mondimat eladtam annó  egyik emberemnek, egy nyugdíjjas kisöregnek.
a lánya elnyalta az orrát a gépnek, valami rokon kilakatolta, de a futóműves nem tudta beállítani. Ma behozta, a gyereknek olajat cserélni, alámásztunk, mi lehet a baj? A bölcső elcsavarodott, szemmel láthatóan, körül nézek mi pénzből lehetne gatyába rázni a kisöregnek, csak a lengőkarban már vagy 4*-5* volt szilent cserélve , nem igazán áll már meg benne, azért gondoltam, nagyszilentes, nagygömbfejesre cserélni. Szegénykémbe van vagy500e km.
Bölcső+2 nagyszilentes lengőkar van nekem is eladó.A gömbfej rajta még elmegy,bár a csere nem árt.Esetleg a régi stab. tudatt is adom,ha kell.Érdekel?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.30 szerda, 22:03:45 »

Nem tuningolni akarok. A régi I.-es mondimat eladtam annó  egyik emberemnek, egy nyugdíjjas kisöregnek.
a lánya elnyalta az orrát a gépnek, valami rokon kilakatolta, de a futóműves nem tudta beállítani. Ma behozta, a gyereknek olajat cserélni, alámásztunk, mi lehet a baj? A bölcső elcsavarodott, szemmel láthatóan, körül nézek mi pénzből lehetne gatyába rázni a kisöregnek, csak a lengőkarban már vagy 4*-5* volt szilent cserélve , nem igazán áll már meg benne, azért gondoltam, nagyszilentes, nagygömbfejesre cserélni. Szegénykémbe van vagy500e km.

Nyugati  bontottat bátran alá lehet rakni - ott jók az utak nem megy nagyon megy tönkre a futó. 300ezer km olyan mint itthon 50ezer  help
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.30 szerda, 22:08:18 »

Bölcső+2 nagyszilentes lengőkar van nekem is eladó.A gömbfej rajta még elmegy,bár a csere nem árt.Esetleg a régi stab. tudatt is adom,ha kell.Érdekel?

Vi fir? megkérdezem,érdekli-e, ha tudom az árat, nem az enyém már a gép.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.30 szerda, 22:13:38 »

Az enyémet megtalálod a vaterán azonos felhasználónév alatt...
Természetesen vonatkozik rá a mondeo klubbos kedvezmény nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 08:22:29 »

Az enyémet megtalálod a vaterán azonos felhasználónév alatt...
Természetesen vonatkozik rá a mondeo klubbos kedvezmény nyes
Akkor nálad is kérdeztem a kábelköteget,pont itt a bölcsőnél.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 09:26:55 »

Így van!  nyes már beazonosítottalak...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.10.03 szombat, 17:00:30 »

Sziasztok!Abban kérném a segitségeteket,hogy hol tudnék a gyári keréktőcsavarok helyett másfél centivel hosszabbat szerezni,venni?Huh?,Segitségetek előre is köszönöm!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:37:15 »

Sziasztok!Abban kérném a segitségeteket,hogy hol tudnék a gyári keréktőcsavarok helyett másfél centivel hosszabbat szerezni,venni?Huh?,Segitségetek előre is köszönöm!
Szerintem azt csináltatni kell. De valami agresszív anyagból...
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.