Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:13:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3071552 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6100 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:04:41 »

Nagy meglepetesemre Kazanyban a Ford uzletben ma megvettem mind a negy gumicsovet (TRW) es fekolajat.
Mivel a rubel nalunk szabadesesben van igy fekolajjal kb 20 eur volt kompletten.
A hatsokat ma kicsereltem az elsoket holnap. A jobb hatsorol holnap csinalok kepet erdemes lesz megnezni.
Kíváncsi vagyok. Jó szerelést!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6101 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:11:07 »

Nalam -25 nel 3 szor kell ramelegiteni akkor gyujt szinte egybol.
Egy melegitessel kar probalkozni,semmi sem tortenik.
En is birok majd csinalni videot -40 nel,de hol latszik hogy elottte mikor allitotam le?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6102 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:12:55 »

20 € 4 gumifékcső és fékfolyadék (gondolom 1 liter)?  Ez majdnem ingyen van!  eljen
Igen,de egy holnappal ezelott 1 euro 40 rubel volt,ma 67 rubel
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6103 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:16:00 »

Igen,de egy holnappal ezelott 1 euro 40 rubel volt,ma 67 rubel
Akkor gondolom, most nem annyira elégedettek arrafelé sem az emberek. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6104 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:18:31 »

Akkor gondolom, most nem annyira elégedettek arrafelé sem az emberek. Undecided
Aki nem jar kulfoldre nem idegeskedik,nekem nem jol jon sajna
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6105 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:28:59 »

Viszont euroban nezve ma 0.4 euroert tankoltam gazolajat,nem rosz....
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6106 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:37:46 »

Sajnos a kepfeltoltes nem akar velem foglalkozni,van mas mod kepeket feltenni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6107 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:39:01 »

Sajnos a kepfeltoltes nem akar velem foglalkozni,van mas mod kepeket feltenni?


kephost.com

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6108 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:41:42 »

http://www.kephost.com/image/QHu
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6109 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:44:27 »

http://www.kephost.com/image/QHg
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6110 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:53:54 »

http://www.kephost.com/image/QIF
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6111 Dátum: 2014.12.09 kedd, 23:15:53 »

Nem csodálom, hogy elment a fékhatás.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6112 Dátum: 2014.12.09 kedd, 23:39:49 »

Nem csodálom, hogy elment a fékhatás.  Cheesy
Csak az egyik kör.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.10 szerda, 07:28:20 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6113 Dátum: 2014.12.10 szerda, 07:16:56 »

Csak sz egyik kör.

Nekem durrant már el így fékcső, de szépen elment a fék, attól függetln, hogy 2körös elvileg a vectra féke is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6114 Dátum: 2014.12.10 szerda, 07:32:16 »

Nekem durrant már el így fékcső, de szépen elment a fék, attól függetln, hogy 2körös elvileg a vectra féke is.

Érzetre ment el a megszokott pedálhoz/lassuláshoz képest. Ugye a főfékhengerben az egyik dugattyú ellenállás nélkül mozog a másikat meg a szervo jól berántja.
Amikor működik az ABS, akkor "elment a fék" érzet alakul ki. Mert nem érzed a megszokott pedálmozdulathoz a lassulást, fékhatást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6115 Dátum: 2014.12.10 szerda, 10:23:50 »

Érzetre ment el a megszokott pedálhoz/lassuláshoz képest. Ugye a főfékhengerben az egyik dugattyú ellenállás nélkül mozog a másikat meg a szervo jól berántja.
Amikor működik az ABS, akkor "elment a fék" érzet alakul ki. Mert nem érzed a megszokott pedálmozdulathoz a lassulást, fékhatást.


igen, ezt tanultuk.
De a gyakorlat azt mutatta, hogy semmilyen fékhatás nem volt. A bal első gumifékcső durrant ki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6116 Dátum: 2014.12.10 szerda, 10:27:49 »

igen, ezt tanultuk.
De a gyakorlat azt mutatta, hogy semmilyen fékhatás nem volt. A bal első gumifékcső durrant ki.
nahát.....a gyakorlat itt is eltér az elmélettől?nemmondod? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6117 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:21:56 »

igen, ezt tanultuk.
De a gyakorlat azt mutatta, hogy semmilyen fékhatás nem volt. A bal első gumifékcső durrant ki.

Rendben. Akkor neked nem volt.....  (érzet  Cool)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6118 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:24:10 »

nahát.....a gyakorlat itt is eltér az elmélettől?nemmondod? eplus2


Bizonyára vakítás ez is..... nem is kétkörös, hanem egy. Ahogy a régi Trabant! Cheesy
Azért nagyon hangosan ne kiabáld ezt.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6119 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:27:13 »

Nalam -25 nel 3 szor kell ramelegiteni akkor gyujt szinte egybol.
Egy melegitessel kar probalkozni,semmi sem tortenik.
En is birok majd csinalni videot -40 nel,de hol latszik hogy elottte mikor allitotam le?
Hogy előtte mikor lett leállítva, azt nem mutatja semmi. De ha tudsz csinálni -40 fokban hidegindítási videót, arra kíváncsi lennék. Én eddig -19 fokban indítottam max, és youtube-on se találtam -26 foknál hidegebb cold start videót.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6120 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:34:43 »


Bizonyára vakítás ez is..... nem is kétkörös, hanem egy. Ahogy a régi Trabant! Cheesy
Azért nagyon hangosan ne kiabáld ezt.  Cool
te azt állítod,hogy a mondi fékje olyan mint a Trabanté? Roll Eyes hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6121 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:37:30 »

te azt állítod,hogy a mondi fékje olyan mint a Trabanté? Roll Eyes hehe

B vectráról volt szó. de a trabiban is csak a régebbieknek van 1 körös féke. A tényleges 2 körös fék az általam ismert autók közül csak a w353 ban van, ott a féknyergekhez valóban 2 cső megy mindkét oldalra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6122 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:05:45 »

B vectráról volt szó. de a trabiban is csak a régebbieknek van 1 körös féke. A tényleges 2 körös fék az általam ismert autók közül csak a w353 ban van, ott a féknyergekhez valóban 2 cső megy mindkét oldalra.
igaz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6123 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:10:56 »

te azt állítod,hogy a mondi fékje olyan mint a Trabanté? Roll Eyes hehe

Ülj le 1-es. (Nyelvtan, másik mondat.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6124 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:11:47 »

B vectráról volt szó. de a trabiban is csak a régebbieknek van 1 körös féke. A tényleges 2 körös fék az általam ismert autók közül csak a w353 ban van, ott a féknyergekhez valóban 2 cső megy mindkét oldalra.

Nem attól két körös.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6125 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:12:59 »

Ülj le 1-es. (Nyelvtan, másik mondat.)
Cheesy én nem állítottam olyat amit írtál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6126 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:14:39 »

Nem attól két körös.

igen, tudom, de annak nem felezve van a fékrendszere, hanem duplázva, ahogy te is tudod.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6127 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:16:03 »

igen, tudom, de annak nem felezve van a fékrendszere, hanem duplázva, ahogy te is tudod.

Nem volt az rossz megoldás!  eljen
De a mai költséghatékonyság tükrében dupla annyi gumifékcsövet rakni egy autóra, mint amennyi szükséges?!  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6128 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:24:34 »

Nem volt az rossz megoldás!  eljen
De a mai költséghatékonyság tükrében dupla annyi gumifékcsövet rakni egy autóra, mint amennyi szükséges?!  Shocked

egyáltalán fék minek. fék nélkül sokkal több lökhárító, légzsák fogyna  eplus2
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #6129 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:33:42 »

egyáltalán fék minek. fék nélkül sokkal több lökhárító, légzsák fogyna  eplus2
Csak így a vásárlók is fogynának. Wink

Jóvanna. csak belepofáztam a nagyok dolgába. worship
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6130 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:07:06 »

Csak az egyik kör.

Elso fekem maradt,de havas jeges uton nem sokat er de azert hazavergodtem
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6131 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:09:29 »

Elso fekem maradt,de havas jeges uton nem sokat er de azert hazavergodtem



Első és hátsó. Keresztben vannak a fékkörök.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #6132 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:25:31 »

Ma kicsereltem az elso csoveket is.
Azokon nem volt repedes,de most nyugodtabban megyek.
A fekolaj csere is megvolt es szerintem jobb lett a fek.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6133 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:27:37 »

Csak így a vásárlók is fogynának. Wink

Jóvanna. csak belepofáztam a nagyok dolgába. worship
Nagyok? Kikre gondolsz? eplus2
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6134 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:15:38 »

Ma kicsereltem az elso csoveket is.
Azokon nem volt repedes,de most nyugodtabban megyek.
A fekolaj csere is megvolt es szerintem jobb lett a fek.

Én is tegnap fejeztem be az őszi projektet, elől is már új fékcsövek,fékolaj, így a következő műszakin se tudnak majd kifogást találni, kapott 2 szép állapotú bontott hátsó rugót is, mert láttam hogy az egyik hamarosan kész lesz, mint később kiderült mindkettő nyaka véres volt már. Kapott egy hibátlannak tűnő féltengelyt is, mert az is megfáradt...Nekem új hátsó fékbetét betétel után volt az az érzésem hogy jobb lett a fékhatás...még kap egy futómű beállítást, és hibátlan lesz a szekér újra... beka3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6135 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:35:47 »

A fekolaj csere is megvolt es szerintem jobb lett a fek.
eljen Biztos jobb, mint szakad csővel!  eplus2  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6136 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:51:12 »

Sziasztok! Kb. 1 hete volt a kocsi szerelőnél. Előlre új tárcsák+betétek, hátra új betétek. Azóta nem tökéletes....nagyon bent fog. Pumpálni kell. Levegős... Elöl nem nyúltak semmihez, de hátul, féknyereg javítókészlet kellett mert a munkahengernél ki volt rohadva a gumitömítés ez az... Hátul a nyereggel ez történt.. Elmondásuk szerint 66x légtelenítették de semmi változás. Előtte tökéletes volt minden csak a tárcsa, betét volt cserés. Én arra gyanakszok, hogy ennél a hátsó nyeregnél valahogy beszorították a levegőt és mivel új a betét, a munkahenger beljebb került mögüle nem tudják kicsalogatni a levegőt. Most azt tanácsolták, hogy járjak vele egy darabig, hogy kopjanak a betétek és akkor majd megpróbálják a féknyeregből kiszedni a levegőt. Ötletek ? Hogy kellene azt légteleníteni, azt mondták már mindent próbáltak...(szerintem nem főfékhenger pusztán levegős a cucc...) A másik, az elég ha csak úgy "szárazon" van összerakva a betét és tárcsa..hallottam valami olyasmit, hogy valami csúszkákat itt ott kell valami spec anyaggal bekenni ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.11 csütörtök, 18:52:44 írta balkal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6137 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:56:04 »

Sziasztok! Kb. 1 hete volt a kocsi szerelőnél. Előlre új tárcsák+betétek, hátra új betétek. Azóta nem tökéletes....nagyon bent fog. Pumpálni kell. Levegős... Elöl nem nyúltak semmihez, de hátul, féknyereg javítókészlet kellett mert a munkahengernél ki volt rohadva a gumitömítés ez az... Hátul a nyereggel ez történt.. Elmondásuk szerint 66x légtelenítették de semmi változás. Előtte tökéletes volt minden csak a tárcsa, betét volt cserés. Én arra gyanakszok, higy ennél a hátsó nyeregnél valahogy beszorították a levegőt és mivel új a betét, a munkahenger beljebb került mögüle nem tudják kicsalogatni a levegőt. Most azt tanácsolták, hogy járjak vele egy darabig, hogy kopjanak a betétek és akkor majd megpróbálják a féknyeregből kiszedni a levegőt. Ötletek ? Hogy kellene azt légteleníteni, azt mondták már mindent próbáltak...(szerintem nem főfékhenger pusztán levegős a cucc...) A másik, az elég ha csak úgy "szárazon" van összerakva a betét és tárcsa..hallottam valami olyasmit, hogy valami csúszkákat itt ott kell valami spec anyaggal bekenni ?
ajjaj.ha bajban van egy légtelenítéstől a szerelőd,akkor a helyedben messziről kerülném.Továbbá ha megvolt bontva az olaj rendszer,én az összeset légteleníteném kérdés nélkül..Jobb átsó,majd a bal,aztán jobb 1 és bal1.Annak kötelező jónak lenni,ha sehol nem folyik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6138 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:06:43 »

ajjaj.ha bajban van egy légtelenítéstől a szerelőd,akkor a helyedben messziről kerülném.Továbbá ha megvolt bontva az olaj rendszer,én az összeset légteleníteném kérdés nélkül..Jobb átsó,majd a bal,aztán jobb 1 és bal1.Annak kötelező jónak lenni,ha sehol nem folyik.
Nem folyik sehol. Csak hátul légtelenítették állandóan, mert elől nem nyúltak hozzá, csak tárcsa meg betét volt... Nemtudom..valamit mókoltak a hátsó nyergekkel és nemtudják légteleníteni...mármint tudják, csak a fékcsőből nem jön már levegő, a levegő szerintük a féknyeregbe a munkahengernél van beszorulva, és azt nemtudják légteleníteni ...nemtudom már mint mondjak erre mert nem volt olcsó...és cserébe *** is Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6139 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:15:57 »

Nem folyik sehol. Csak hátul légtelenítették állandóan, mert elől nem nyúltak hozzá, csak tárcsa meg betét volt... Nemtudom..valamit mókoltak a hátsó nyergekkel és nemtudják légteleníteni...mármint tudják, csak a fékcsőből nem jön már levegő, a levegő szerintük a féknyeregbe a munkahengernél van beszorulva, és azt nemtudják légteleníteni ...nemtudom már mint mondjak erre mert nem volt olcsó...és cserébe *** is Sad
szerintem ilyen nincs.vidd vissza,hogy csinálják nmeg rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6140 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:19:09 »

Nem folyik sehol. Csak hátul légtelenítették állandóan, mert elől nem nyúltak hozzá, csak tárcsa meg betét volt... Nemtudom..valamit mókoltak a hátsó nyergekkel és nemtudják légteleníteni...mármint tudják, csak a fékcsőből nem jön már levegő, a levegő szerintük a féknyeregbe a munkahengernél van beszorulva, és azt nemtudják légteleníteni ...nemtudom már mint mondjak erre mert nem volt olcsó...és cserébe *** is Sad


Ezt többször is elolvastam.....tetszik.  zavart2

A levegőt a fékfolyadék -nem kicsi nyomáson- nyomja ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6141 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:24:12 »

Sziasztok! Kb. 1 hete volt a kocsi szerelőnél. Előlre új tárcsák+betétek, hátra új betétek. Azóta nem tökéletes....nagyon bent fog. Pumpálni kell. Levegős... Elöl nem nyúltak semmihez, de hátul, féknyereg javítókészlet kellett mert a munkahengernél ki volt rohadva a gumitömítés ez az... Hátul a nyereggel ez történt.. Elmondásuk szerint 66x légtelenítették de semmi változás. Előtte tökéletes volt minden csak a tárcsa, betét volt cserés. Én arra gyanakszok, hogy ennél a hátsó nyeregnél valahogy beszorították a levegőt és mivel új a betét, a munkahenger beljebb került mögüle nem tudják kicsalogatni a levegőt. Most azt tanácsolták, hogy járjak vele egy darabig, hogy kopjanak a betétek és akkor majd megpróbálják a féknyeregből kiszedni a levegőt. Ötletek ? Hogy kellene azt légteleníteni, azt mondták már mindent próbáltak...(szerintem nem főfékhenger pusztán levegős a cucc...) A másik, az elég ha csak úgy "szárazon" van összerakva a betét és tárcsa..hallottam valami olyasmit, hogy valami csúszkákat itt ott kell valami spec anyaggal bekenni ?

Fékhibás autót elengedni???  falbav

A betét kopásnak semmi köze ehhez.  Megpróbálják kiszedni a levegőt?  Mivel, bubis kanállal vagy csipesszel? Hát nem tudom, hogy te hol voltál "javíttatni"....de én kérek elnézést a szakma nevében.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6142 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:40:36 »

Fékhibás autót elengedni???  falbav

A betét kopásnak semmi köze ehhez.  Megpróbálják kiszedni a levegőt?  Mivel, bubis kanállal vagy csipesszel? Hát nem tudom, hogy te hol voltál "javíttatni"....de én kérek elnézést a szakma nevében.  Undecided

Pont most ment volna tönkre a főfékhenger ? Sad Hátul azt mondták, nem szedték ki a fékhengert...de akkor hogy lett levegős? Nemtudom annyira nem értek hozzá, de kissé ki vagyok akadva....Ha hátul mókoltak csak, akkor is elöl is kell légteleníteni ? Lehet ennyi a baja csak, hogy elöl nincs légtelenítve?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6143 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:48:59 »

Pont most ment volna tönkre a főfékhenger ? Sad Hátul azt mondták, nem szedték ki a fékhengert...de akkor hogy lett levegős? Nemtudom annyira nem értek hozzá, de kissé ki vagyok akadva....Ha hátul mókoltak csak, akkor is elöl is kell légteleníteni ? Lehet ennyi a baja csak, hogy elöl nincs légtelenítve?

Most akkor tisztázzuk, hogy mit is kellett cserélni hátul. Gumikarmantyút és porvédőt cseréltek a fékmunkahenger dugattyúkon?
Na mert ahhoz ki kell szedni a fékdugattyút (a fékhenger nem túl helyes).
Elől nem tud levegő kerülni bele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6144 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:52:37 »

Most akkor tisztázzuk, hogy mit is kellett cserélni hátul. Gumikarmantyút és porvédőt cseréltek a fékmunkahenger dugattyúkon?
Na mert ahhoz ki kell szedni a fékdugattyút (a fékhenger nem túl helyes).
Elől nem tud levegő kerülni bele.
Igen, szerintem pontosan ezt csinálták, rémlenek ezek a szavak.....mindenhogy próbálták légteleníteni, fejjel lefelé is...bárhogyan....es ***...továbbra is. Ötletek ?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6145 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:04:21 »

Igen, szerintem pontosan ezt csinálták, rémlenek ezek a szavak.....mindenhogy próbálták légteleníteni, fejjel lefelé is...bárhogyan....es ***...továbbra is. Ötletek ?
Fejtetőre tették a kocsit? Akkor ott a baj.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6146 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:07:00 »

Fejtetőre tették a kocsit? Akkor ott a baj.
Cheesy forgatták a féknyerget, én nemtom. Csak nagyon úgy fest a dolog, hogy nekem kell a ti segítségetekkel kiderítenem, hogy mi a baj, és megmondani a szerelőnek, hogy mit csináljon....minekután 90 ezerbe kerult...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6147 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:19:41 »

Cheesy forgatták a féknyerget, én nemtom. Csak nagyon úgy fest a dolog, hogy nekem kell a ti segítségetekkel kiderítenem, hogy mi a baj, és megmondani a szerelőnek, hogy mit csináljon....minekután 90 ezerbe kerult...
Mi a bánat került annyiba?
Szerintem átvertek..
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #6148 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:33:58 »

Mi a bánat került annyiba?
Szerintem átvertek..
2 első TRW tárcsa, zimmermann első fékbetétek, zimmermann hátsó fékbetétek, 2 szett fékmunkahenger,féknyereg javító készlet (?). Hátulra mindkét oldalra 1-1 valamilyen szilent a felfüggesztésbe + munkadíj. De nemjo Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6149 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:52:13 »

2 első TRW tárcsa, zimmermann első fékbetétek, zimmermann hátsó fékbetétek, 2 szett fékmunkahenger,féknyereg javító készlet (?). Hátulra mindkét oldalra 1-1 valamilyen szilent a felfüggesztésbe + munkadíj. De nemjo Sad
Ja, akkor végülis nem annyora sok a 90, de vissza kell vinni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.