Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 09:29:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2735755 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:43:13 »

Fék, ABS, ESP
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.02 szerda, 23:24:52 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nooby
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.04 péntek, 19:03:07 »

Jó napot mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel. falbav ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.04 péntek, 19:46:40 »

Meg lett "vasalva" csere után?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 12:39:57 »

Jó napot mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel. falbav ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!

A hátsó fékdugattyúk be szoktak rohadni.
Ezek okozhatják a nagy különbséget.
Szét kell szedni, tisztítani/megjáratni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 13:03:01 »

Jó napot mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel. falbav ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!

Be van rohadva a feknyereg. Szetszedni lutri, de elvileg megoldhato. Ha nem boldogulsz vele, akkor komplett feknyereg csere.  wave
Ennel a modellnel ez tipushiba. Javitas, vagy csere utan gyakran ra kell nezni, kenegetni fujkalni, kulonben ujra berohad. Jah es hasznald a kezifeket...allitlag az csokkenti a rohadasi hajlamot, mivel nem a dugattyuk rohadnak be. Legalabbis nem ez az altalanos... wave

mikori a geped ?
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.07 hétfő, 13:10:58 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 15:38:28 »

Be van rohadva a feknyereg. Szetszedni lutri, de elvileg megoldhato. Ha nem boldogulsz vele, akkor komplett feknyereg csere.  wave
Ennel a modellnel ez tipushiba. Javitas, vagy csere utan gyakran ra kell nezni, kenegetni fujkalni, kulonben ujra berohad. Jah es hasznald a kezifeket...allitlag az csokkenti a rohadasi hajlamot, mivel nem a dugattyuk rohadnak be. Legalabbis nem ez az altalanos... wave

mikori a geped ?

Igen...nálam is ez volt...de a szerelőm szépen megtisztogatta...jahh és ő is azt ajánlotta, hogy kéziféket használjam mindenképp, akkor f*sza lesz...azóta jó Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 15:39:49 »

Igen...nálam is ez volt...de a szerelőm szépen megtisztogatta...jahh és ő is azt ajánlotta, hogy kéziféket használjam mindenképp, akkor f*sza lesz...azóta jó Smiley

de ez mekkora lol mar Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.08 kedd, 12:34:14 »

de ez mekkora lol mar Cheesy

Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???  beka3
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis  eplus2 ...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...  eplus2
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.08 kedd, 12:52:23 »

Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???  beka3
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis  eplus2 ...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...  eplus2
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...  vigyor3

meg lollabb  vigyor3 Ha nem hasznalod, berohad. Ha hasznalod befagy  vigyor3
nyugi nalam is igy van  vigyor3 A durva az, mikor nem hazsnalod, oszt telen veletlenul behuzod...nah akkor be is rohad+befagy  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:00:28 »

meg lollabb  vigyor3 Ha nem hasznalod, berohad. Ha hasznalod befagy  vigyor3
nyugi nalam is igy van  vigyor3 A durva az, mikor nem hazsnalod, oszt telen veletlenul behuzod...nah akkor be is rohad+befagy  vigyor3

Nekem nyáron rohadt be, na most akkor mi is van?   vigyor3

Szóval ha befagy, akkor az miért gond? Mert tul.képpen nem befagy, hanem inkább összefagy a betét és a tárcsa, ami induláskor az erők hatására szépen szét is fagy...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:06:32 »

Nekem nyáron rohadt be, na most akkor mi is van?   vigyor3

Szóval ha befagy, akkor az miért gond? Mert tul.képpen nem befagy, hanem inkább összefagy a betét és a tárcsa, ami induláskor az erők hatására szépen szét is fagy...  vigyor3

vegulis ha azt nezzuk jobb ha be van rohadva, mert akko a surlodasi ho miatt kiolvad a befagyott fek  Cheesy A vegen kiderul, hogy ez nem bug, hanem feature  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:13:57 »

Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???  beka3
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis  eplus2 ...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...  eplus2
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...  vigyor3

Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!  beka3 Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:16:50 »

Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!  beka3 Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.

ha ilyen szinten belerongyolnak akkor mar nem tok mind1 ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.08 kedd, 20:21:01 »

Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!  beka3 Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.
Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók wilting
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:06:44 »

Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók wilting

aze mert berohadtak  Cheesy

Kezifek altalanos problema...Ha nalad meg nem ferdult elo, az azt jelenti, hogy az elozo tulaj mar 1x javitatta...ez szinte 100%  wave
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:32:55 »

azt elfogadom hogy télen befagy mert belemegy a viz.....de aki rendesen használja annak nemkéne összerohadnia,nem?
természetesen az enyém sem rohadt be soha.....kezdejek izgulni ,vagy adjam el az autót?  mit csináljak?  eplus2 eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:35:56 »

azt elfogadom hogy télen befagy mert belemegy a viz.....de aki rendesen használja annak nemkéne összerohadnia,nem?
természetesen az enyém sem rohadt be soha.....kezdejek izgulni ,vagy adjam el az autót?  mit csináljak?  eplus2 eplus2

kezdj el izgulni, hogy mig oda ersz a ekreskedesbe, nem rohad be a fek  Cheesy Wink

Valceg csereltek mar a koteleket stb...Asszem kb. 2004 kornyeken modositottak a hatso feknyerget. Az az elottieknel fokozottan berohadas veszelyes a dolog. Nagyon idiota modon van megcsinazva a feknyereg azon resze  falbav
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:37:44 »

Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók wilting

Egy jó barátom MK1-es Mondeóját így tették tönkre. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:39:21 »

Egy jó barátom MK1-es Mondeóját így tették tönkre. Sad

te komolyan azt hiszed, hogy ha valaki hatulrol megcsokol, akkor beragadnak a dugok ?  wow1 Cheesy Nah ilyet se hallottam meg, csak mondeonal  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:39:35 »

kezdj el izgulni, hogy mig oda ersz a ekreskedesbe, nem rohad be a fek  Cheesy Wink

Valceg csereltek mar a koteleket stb...Asszem kb. 2004 kornyeken modositottak a hatso feknyerget. Az az elottieknel fokozottan berohadas veszelyes a dolog. Nagyon idiota modon van megcsinazva a feknyereg azon resze  falbav

mit módositottak rajta?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:40:34 »

mit módositottak rajta?

Mas a felfogatas, valamint pont a berohadasra hajlamost reszt mokanyoltak at...Mondjuk nem vittek tulzasba, de talan megteszi  Cheesy
Ha megnezed mas beteteket fogad...2004.09.15-tol...

http://www.cromax.hu/?katid=34922788&katnev=F%E9kbet%E9t%20%20%20%28t%E1rcsaf%E9khez%29

Az elso fekekhez erdekes modon nem nyultak  vigyor3 nah vajon meee ?  Cheesy

http://www.cromax.hu/?katid=34922673&katnev=%20F%E9kbet%E9t

Egyebkent ra rakhato a 2004 elotti verdakra a 2004 utani feknyereg, csak kell hozza valami vas...
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 22:48:36 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:51:39 »

hát nekem ez sántit akkor is azért..
mikor megvettem DELPHI volt benne az ugy nem gyári, és szinte kiesett magától mikor cserélve lett, most PEX(valami német) márkájút vettem bele próbaképp és semmi baja....
sőt előre gyárit vettem és szorult hiába hajtogattuk a távtartóját is,reszelni kellett picit...
Amikor cseréljük a betéteket a dugattyút visszatekerjük és a gumiharang mögé wd40-et fujkálunk picit, kizárt hogy berohadjon....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:53:35 »

hát nekem ez sántit akkor is azért..
mikor megvettem DELPHI volt benne az ugy nem gyári, és szinte kiesett magától mikor cserélve lett, most PEX(valami német) márkájút vettem bele próbaképp és semmi baja....
sőt előre gyárit vettem és szorult hiába hajtogattuk a távtartóját is,reszelni kellett picit...
Amikor cseréljük a betéteket a dugattyút visszatekerjük és a gumiharang mögé wd40-et fujkálunk picit, kizárt hogy berohadjon....

nem a dugattyu rohad be, teeee  vigyor3

1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon... szomoru1 Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa  szomoru1 Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes  levele
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely  szomoru1 Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 22:58:00 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:00:54 »

nem a dugattyu rohad be, teeee  vigyor3

1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon... szomoru1 Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa  szomoru1 Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes  levele
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely  szomoru1 Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...

akkó mi a pinának linkeltél be nekem cromaxos betéteket?  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:03:35 »

akkó mi a pinának linkeltél be nekem cromaxos betéteket?  eplus2

te pupaaak aze, hogy lasd a modositott feknyeregnel meg a betet is mas vigyor3 Jo tehettem volna be feknyereg linekt is, de ugy tul konnyu lett vona  idiota

nesze  vigyor3

http://www.cromax.hu/?katid=34927351&katnev=4/5%20ajt%F3s
Naplózva

blah blah blah
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:04:46 »

Ha hideglenn meg dob féked lenne érthető h beragad. De ezt tényleg jól elbaszták hogy ilyen besülős a fék levele lehet ezt orvosolni?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:07:08 »

Ha hideglenn meg dob féked lenne érthető h beragad. De ezt tényleg jól el***ták hogy ilyen besülős a fék levele lehet ezt orvosolni?

max. csere a 2004 utani feknyeregre...regi fajtat hulyeseg venni, mert az ugye eleve el van qrva  vigyor3 PErsze egy ideig jo az is...
Occobb megoldaskent elfogadhato, ha kb. havonta eccer ala fexel a verdanak, es kitakaritod a kinos reszeket, majd befujkalod valami zsirzo sprayvel gazdagon. Idegi oraig jau lesz...mondjuk a kov. honapig  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:19:38 »

nem a dugattyu rohad be, teeee  vigyor3

1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon... szomoru1 Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa  szomoru1 Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes  levele
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely  szomoru1 Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...

oké de ha nem a dugattyú rohad be ami ugye a betétet mozgatja, akkor mi a faxtól forrósódna fel és gyulladna ki?
a kézifék része is a dugattyút mozgatja tehát attól is kiold....
egy dolgot tudok elképzelni hogy ha kiszálasodott a kötél akkor megszorul a behúzás után és nem tud oldani,de azsem féknyereg probléma akkor hanem kézifék kötél....
olyat már hallottunk hogy szétkopott a kézifék behúzó része és nem fogott semmit, habár a a kézifékkar önállitós mint tudjuk, de akkor már az sem segit....
de néz már meg azt a képet amit belinkeltél azt mond már meg miaz ami ott betud rohadni, ha a dugyattyú nem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.08 kedd, 23:24:01 »

oké de ha nem a dugattyú rohad be ami ugye a betétet mozgatja, akkor mi a faxtól forrósódna fel és gyulladna ki?
a kézifék része is a dugattyút mozgatja tehát attól is kiold....
egy dolgot tudok elképzelni hogy ha kiszálasodott a kötél akkor megszorul a behúzás után és nem tud oldani,de azsem féknyereg probléma akkor hanem kézifék kötél....
olyat már hallottunk hogy szétkopott a kézifék behúzó része és nem fogott semmit, habár a a kézifékkar önállitós mint tudjuk, de akkor már az sem segit....
de néz már meg azt a képet amit belinkeltél azt mond már meg miaz ami ott betud rohadni, ha a dugyattyú nem?

Az a tengelyes resz, amibe a kezifekkotel kapaszkodik. Raadasul allat modon torx csavarral rogzitettek Cheesy Szerinted 4-5ev utan mekkora esely van arra, hogy roncsolas nelkul bontsd a kotest ?  Cheesy Kamillas teanal erosebb merget ne vegyel ra, hogy sikerulni fog  Cheesy
kb. fel eve csereltettem hatso tarcsat es betetet...masnap mentem vissza, mert az egyik oldal sokkal forrobb volt mint a masik...Egy fel oraig jarattak, fujkaltak, mire kb. nagyjabul jo lett... levele

ha eccer ossze futunk es eppen egy mondi alatt aldogalunk megmutatom mirol is van szo  wave

persze erre az egeszre ra tesz egy lapattal a kezifek kotel is  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.09 szerda, 00:01:31 »

Az a tengelyes resz, amibe a kezifekkotel kapaszkodik. Raadasul allat modon torx csavarral rogzitettek Cheesy Szerinted 4-5ev utan mekkora esely van arra, hogy roncsolas nelkul bontsd a kotest ?  Cheesy Kamillas teanal erosebb merget ne vegyel ra, hogy sikerulni fog  Cheesy
kb. fel eve csereltettem hatso tarcsat es betetet...masnap mentem vissza, mert az egyik oldal sokkal forrobb volt mint a masik...Egy fel oraig jarattak, fujkaltak, mire kb. nagyjabul jo lett... levele

ha eccer ossze futunk es eppen egy mondi alatt aldogalunk megmutatom mirol is van szo  wave

persze erre az egeszre ra tesz egy lapattal a kezifek kotel is  Cheesy

legyen igy!  eljen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.09 szerda, 11:46:00 »

nem a dugattyu rohad be, teeee  vigyor3

1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon... szomoru1 Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa  szomoru1 Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes  levele
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely  szomoru1 Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
Nekem nem rohadt be, viszont legalább 2003-as faceliftes a gép. Egyszer volt olyan, hogy a bowden berozsdált és nem oldott a kézifék a bal oldalon, de az meg azért volt, mert az elszabaduló hátsó kézifék bowden rögzítés helyett lehúztam 2db kötegelővel jó szorosan (csak hogy ne kotyogjon) a hátsó lengőkarhoz, aminek az lett a vége, hogy ledarálta a burkolatot magáról és befolyt a víz, amitől meg jól összerozsdált. pedig húzkodom a kéziféket... User error.
A kötél vs. nyereg kérdés könnyen eldönthető, mert ha a bowden rohad be, a befékezett oldalon a kézifék a kerék mögé benyúlva manuálisan oldható a kézifék erőkar visszanyomásával (kézzel v. szerszámmal). A nyeregberohadásról ez nem mondható el (élmény volt az olasz tengerparton a turisták között autó alatt fetrengeni kézifék oldási célból, én voltam a bazári attrakció Smiley )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.09 szerda, 11:52:27 »

Nekem nem rohadt be, viszont legalább 2003-as faceliftes a gép. Egyszer volt olyan, hogy a bowden berozsdált és nem oldott a kézifék a bal oldalon, de az meg azért volt, mert az elszabaduló hátsó kézifék bowden rögzítés helyett lehúztam 2db kötegelővel jó szorosan (csak hogy ne kotyogjon) a hátsó lengőkarhoz, aminek az lett a vége, hogy ledarálta a burkolatot magáról és befolyt a víz, amitől meg jól összerozsdált. pedig húzkodom a kéziféket... User error.
A kötél vs. nyereg kérdés könnyen eldönthető, mert ha a bowden rohad be, a befékezett oldalon a kézifék a kerék mögé benyúlva manuálisan oldható a kézifék erőkar visszanyomásával (kézzel v. szerszámmal). A nyeregberohadásról ez nem mondható el (élmény volt az olasz tengerparton a turisták között autó alatt fetrengeni kézifék oldási célból, én voltam a bazári attrakció Smiley )

loller  Cheesy Sajna a jelenseg ua. Mind2 esetben manualisan kell megeroszakolni a szerkezetet. Nalam vatta ujak a kotelek, kezifek kar, tarcsak, betetek, es megis neha vissza kell huzni, mert be van rohadva a feknyereg szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.09 szerda, 13:48:54 »

loller  Cheesy Sajna a jelenseg ua. Mind2 esetben manualisan kell megeroszakolni a szerkezetet. Nalam vatta ujak a kotelek, kezifek kar, tarcsak, betetek, es megis neha vissza kell huzni, mert be van rohadva a feknyereg szomoru1

mondanám cseréld ki 2004 utánira Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.09 szerda, 14:01:42 »

mondanám cseréld ki 2004 utánira Smiley

naja, 130k+egyeb josagok... levele
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.09 szerda, 14:06:58 »

naja, 130k+egyeb josagok... levele

akkor vegyél egy F1-es tdci-t inkább...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.09 szerda, 14:08:03 »

akkor vegyél egy F1-es tdci-t inkább...  hehe

az meg vagy +500k...abbol kijon akar 3 komplett feknyereg moka  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.09 szerda, 14:10:15 »

az meg vagy +500k...abbol kijon akar 3 komplett feknyereg moka  vigyor3

"de az élmény megfizetethetelen, minden másra (pcsúcs, lendkerék, stb...) ott a mastercard"
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.09 szerda, 14:33:09 »

"de az élmény megfizetethetelen, minden másra (pcsúcs, lendkerék, stb...) ott a mastercard"

lol  Cheesy  Cheesy Cheesy taps taps taps worship worship worship
Naplózva

blah blah blah
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:05:04 »

Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:13:17 »

Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.

Fekolaj csere miko volt ? Ha nem tudod, akkor csereltess  wave
Naplózva

blah blah blah
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:17:59 »

volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:01:25 »

volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet
Ennek csak akkor tudsz majd a végére járni,ha a kinyomócsapágynál minden rendben lesz,mert egykörön van a fékolajrendszerben a fékkel!
Egyébként is azt írtad,hogy hiányzik a fele fékolaj.Valszeg a kinyomónál locsolja el......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:23:02 »

az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 05:17:45 »

az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Vik fórumtárs!
Bp. KönyvesKálmán Krt,Auto Fort ,a Lurdyházzal szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 08:58:53 »

Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.

Jól mondja zacci egységsugarú mondeo tulajdonos etanol etalon...  worship Wink
Nézesd meg a fékolajad, mert van egy olyan jó tulajdonsága, hogy megköti a nedvességet, ami egy idő után, mivel nehezebb mint a fékolaj a rendszer legalján gyűlik össze, tehát a dugattyúknál...
Namost a fékezés során termelődött hő ezt a nedvességet szépen "felforralja", ami -mivel ismeri a fizika szabályait- gőzzé válik, és mivel a gázoknak van olyan tulajdonságuk, hogy összenyomhatóak, így csökken a fékhatás...
Ha a fékolaj f*sza, akkor viszont máshol van a probléma --> szerelő...  szomoru1
Érdemes utánajárni, mert fék nélkül nehéz balesetmentesen közlekedni  eplus2 wave
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:02:00 »

Jól mondja zacci egységsugarú mondeo tulajdonos etanol etalon...  worship Wink
Nézesd meg a fékolajad, mert van egy olyan jó tulajdonsága, hogy megköti a nedvességet, ami egy idő után, mivel nehezebb mint a fékolaj a rendszer legalján gyűlik össze, tehát a dugattyúknál...
Namost a fékezés során termelődött hő ezt a nedvességet szépen "felforralja", ami -mivel ismeri a fizika szabályait- gőzzé válik, és mivel a gázoknak van olyan tulajdonságuk, hogy összenyomhatóak, így csökken a fékhatás...
Ha a fékolaj f*sza, akkor viszont máshol van a probléma --> szerelő...  szomoru1
Érdemes utánajárni, mert fék nélkül nehéz balesetmentesen közlekedni  eplus2 wave

Namost okos voltam, de mint látom a későbbi hozzászólásokat, amik fölött pancser módon átsuhantam, ezt már kitárgyaltátok...  vigyor3
Siccc Liszti, csúnya rossz Liszti...  laugh eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:11:22 »

volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet

szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...

Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?  wow1 Huh?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:11:48 »

szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...

Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?  wow1 Huh?
nyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:43:27 »

szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...

Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?  wow1 Huh?
Ott van benne a HSZ-ben. Amúgy meg egy körön van, ezért is fontos az fékolaj cseréjénél a légtelenítésre figyelni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:46:30 »

az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Hogy jön ide a váltóban lévő olaj? főleg hogy a ford szerint élettartamra van töltve, legalább is az MMT6.
Akkor most mi fogy? a váltó vagy a fékolaj?
A fékolaj fogyhatott azért, mert levegős volt és kitermelte magából a levegőt, amit tudott. A hirtelen fékezésnél gyenge fék esete levegősödésre vagy kevés olajra, munkahengerre utal. Ha nehezen tudod lenyomni a pedált és ennek ellenére nincs fék, az lesz vákuumszivattyú (rásegítés) hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.