Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:36:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165303 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 23:27:23 »
Idézetet írta: zacci - 2011.01.03 hétfő, 22:03:28
Azt nemtom, hogy TDDI-nel hogy van, de a kivalo TDCI-nel egy tengelyen van a szivattyu a vizpumpaval, es hat az szokott kipurcanni. A fogazott tengelyt lenyalja vagymi. De lehet nem is ez a baja.
Sziasztok!
Ti a kormányműről/szervó szivatyúról beszéltek igaz? A szervó szivattyú van meghajtva a rövidebb szíjjal és onnét egy bordás tengelykapcsolaton jön át a hajtás a vízpumpára. Ha az elkopik megállhat a vízpumpa, a motor felforr - ez volt az én esetem, de ez nem kormánymű/szervószivattyú probléma.
Ettől még lehet külön szervó szivattyú gond is, mint probléma, de szerintem itt nem ez lehet a gond.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2011.01.04 kedd, 08:38:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.03 hétfő, 22:11:49
di-nél is így van, V.Tamásnak halt már be
ford
Naplózva
blah blah blah
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 16:48:27 »
Mitől van az hogyha jobbra tekerem a kormányt és lassan gurulok és kicsit rossz minőségű a talaj akkor rotyog valami a bal oldalon? Elég csúnya hangja van és csak akkor ha jobban ki van tekerve a kormány. De valamilyen szinten összefügg a dolog a váltóval is mert ha ráengedem a kuplungot, onnantól kezdve mintha ki akarna szakadni a bal első kerék
Ilyen ha meghal a kéttömégű? Mert az is ott van a váltó oldalon, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 17:09:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 16:48:27
Mitől van az hogyha jobbra tekerem a kormányt és lassan gurulok és kicsit rossz minőségű a talaj akkor rotyog valami a bal oldalon? Elég csúnya hangja van és csak akkor ha jobban ki van tekerve a kormány. De valamilyen szinten összefügg a dolog a váltóval is mert ha ráengedem a kuplungot, onnantól kezdve mintha ki akarna szakadni a bal első kerék
Ilyen ha meghal a kéttömégű? Mert az is ott van a váltó oldalon, nem?
féltengely??(asszem az is csinálhat ilyet, de nem vagyok benne biztos)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 17:17:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.06 csütörtök, 17:09:03
féltengely??(asszem az is csinálhat ilyet, de nem vagyok benne biztos)
Az balra tekerve is csinalna. Toronycsapagy esetleg? Mondjuk az akkor is ropog, ha csak allo helyzetben lassan tekered a kormanyt jobbra-balra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 17:25:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.06 csütörtök, 17:17:17
Az balra tekerve is csinalna. Toronycsapagy esetleg? Mondjuk az akkor is ropog, ha csak allo helyzetben lassan tekered a kormanyt jobbra-balra.
AndyA
Csak ha gördül az autó akkor lehet hallani, de már lassan szégyellem magam, ha én bentről így hallom kint olyan lehet mint egy MTZ
Majd egyszer arra is sor kerül. Azokat a gumiharangokat, le lehet és visszarakni? vagy akkor mindjárt újat kell venni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2011.01.07 péntek, 21:15:41 »
Idézetet írta: TZS - 2011.01.03 hétfő, 22:15:21
A kormánymű felújítható! A zörgés lehet kutyacsont (függőleges stabilizátor rúd) kopás is. Ha a középállásból kimozdítva hallassz koppanó, roppanó hangot, az kormánymű hiba. Olajcsere mindenképpen ajánlott, cikk a főoldalon, ahol van egy másik írás is, ami a belső csúszóhüvely zsírzásáról szól. Érdemes ezzel kezdeni, mert olcsóbb, gyorsabb és lehet, hogy csak ennyi a hiba.
A kerdesemre toled varnam a valaszt. Ha neked sikerult ezt megoldanod akkor biztosan tudsz segiteni. Az a gondom, hogy hideg inditasnal miutan motor indult egy-ket tekeres erejeig olyan mintha nem lenne benne olaj nehezen megy a szervo utana megjavul. 2-3 napja csereltem olajat ami kifolyt tenleg eleg fekete volt. at is mosattam a rendszert. Levegosodest kizarnam mert mar azota jartam vele. Irtak hogy van egy "szervokormany olajnymas kapcsolo". a leiras meg van. Az csinalhatja? Vagy a szervopompa? Valaszod koszonom.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2011.01.07 péntek, 21:32:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 16:48:27
Mitől van az hogyha jobbra tekerem a kormányt és lassan gurulok és kicsit rossz minőségű a talaj akkor rotyog valami a bal oldalon? Elég csúnya hangja van és csak akkor ha jobban ki van tekerve a kormány. De valamilyen szinten összefügg a dolog a váltóval is mert ha ráengedem a kuplungot, onnantól kezdve mintha ki akarna szakadni a bal első kerék
Ilyen ha meghal a kéttömégű? Mert az is ott van a váltó oldalon, nem?
Ezt az időzítést! Az enyém ma kezdte el igazán. Vasárnap hallottam meg először ezt a kattogó ropogó hangot. Nekem akkor csinálja, amikor jobbra kormányzok. Azóta kb. 300 km-t mentem vele, és ma reggel rohadtul elkezdte a kattogást. Bementem vele a szervizbe. Egy órán át kerestük a hibát, mert felemelt állapotban nem produkált a féltengely semmi rendellenes kotyogást, de a próbaúton végig kattogott (jobbra kormányzásnál).
Végül az egyik szerelő beindította a kocsit, beszállt, a másik meg felemelte, és forgó keréknél megtalálta azt a kerékpozíciót, aminél jobbra kormányozva a kormány enyhén megakadt, majd egy hangos kattanás után tovább fordult jobbra. A kattanás vagy a külső, vagy a belső féltengelycsuklótól jött. Hogy konkrétan melyiktől, azt nem sikerült megállapítani, de mivel a külső csuklókban kb. 20000 km van (tavaly májusban lettek cserélve), meg mert a belső csukló csúszik ki-be, ezért a belső csuklóra tippeltünk közösen.
Esz az ideg, mert pont vasárnap indulok Linzbe. Ezt a pechet!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:13:45 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.07 péntek, 21:32:51
Ezt az időzítést! Az enyém ma kezdte el igazán. Vasárnap hallottam meg először ezt a kattogó ropogó hangot. Nekem akkor csinálja, amikor jobbra kormányzok. Azóta kb. 300 km-t mentem vele, és ma reggel rohadtul elkezdte a kattogást. Bementem vele a szervizbe. Egy órán át kerestük a hibát, mert felemelt állapotban nem produkált a féltengely semmi rendellenes kotyogást, de a próbaúton végig kattogott (jobbra kormányzásnál).
Végül az egyik szerelő beindította a kocsit, beszállt, a másik meg felemelte, és forgó keréknél megtalálta azt a kerékpozíciót, aminél jobbra kormányozva a kormány enyhén megakadt, majd egy hangos kattanás után tovább fordult jobbra. A kattanás vagy a külső, vagy a belső féltengelycsuklótól jött. Hogy konkrétan melyiktől, azt nem sikerült megállapítani, de mivel a külső csuklókban kb. 20000 km van (tavaly májusban lettek cserélve), meg mert a belső csukló csúszik ki-be, ezért a belső csuklóra tippeltünk közösen.
Esz az ideg, mert pont vasárnap indulok Linzbe. Ezt a pechet!
hú Linzbe mész, az legalább 220 km... egerben gyártanak kormányműveket, azokba kerül gömbcsukló is. De a Cromax oldalán "kormányösszekötő belső gömbcsukló" néven nem is az van, hanem az, amit mi nyomtávrúd néven szereltünk (a lenti animációnak kb. másfél percénél egy kéz ezt mozgatja meg, ez tehát nyomtávrúd!). A gömbcsukló ennek a rúdnak a hosszú menetes végére kerül. Amit a cromaxnál szélső
gömbcsuklónak hívnak, az a valódi gömbcsukló.
Gondot okozhat a fogasléc is, az animáción látszik ez volna a belső tengely, ami rovátkált, és ami a szelepház fogaskerekére illeszkedik. (a lenti animáció 48. másodpercétől) Előfordul, hogy sajnos fémreszelék kerül bele, ami az olajban úszik, és ha a fogaskerék alá kerül, észlelhető.
POwer Steering Animation
http://www.youtube.com/watch?v=DpEVZRm7q_Y&feature=related
Már nem dolgozom ott, kb. egy éve.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.07 péntek, 22:32:29 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:58:36 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.07 péntek, 22:13:45
hú Linzbe mész, az legalább 220 km... egerben gyártanak kormányműveket, azokba kerül gömbcsukló is. De a Cromax oldalán "kormányösszekötő belső gömbcsukló" néven nem is az van, hanem az, amit mi nyomtávrúd néven szereltünk (a lenti animációnak kb. másfél percénél egy kéz ezt mozgatja meg, ez tehát nyomtávrúd!). A gömbcsukló ennek a rúdnak a hosszú menetes végére kerül. Amit a cromaxnál szélső
gömbcsuklónak hívnak, az a valódi gömbcsukló.
Gondot okozhat a fogasléc is, az animáción látszik ez volna a belső tengely, ami rovátkált, és ami a szelepház fogaskerekére illeszkedik. (a lenti animáció 48. másodpercétől) Előfordul, hogy sajnos fémreszelék kerül bele, ami az olajban úszik, és ha a fogaskerék alá kerül, észlelhető.
POwer Steering Animation
http://www.youtube.com/watch?v=DpEVZRm7q_Y&feature=related
Már nem dolgozom ott, kb. egy éve.
Öööö, nem lehet kormánymű, mert a kereket ahogy forgattuk, vagy volt akadás a kormányzásban, vagy nem.
Ezt a 220 km-t hogy érted? Linz nem nagy dolog, de én egy kicsit parázok tőle, mert nem akarok az autópályán lerohadni ezzel. Az kicsit drága lenne, amire most nincs keret.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:07:46 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.07 péntek, 22:58:36
Öööö, nem lehet kormánymű, mert a kereket ahogy forgattuk, vagy volt akadás a kormányzásban, vagy nem.
Ezt a 220 km-t hogy érted? Linz nem nagy dolog, de én egy kicsit parázok tőle, mert nem akarok az autópályán lerohadni ezzel. Az kicsit drága lenne, amire most nincs keret.
linz-sopron távra gugli térkép 240-245km-t hozott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:12:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.07 péntek, 23:07:46
linz-sopron távra gugli térkép 240-245km-t hozott
Annyi az! Kényelmes tempóban, dugókat beleszámítva is ott vagyok 3 óra alatt. De ha ez a féltengelyes dolog ilyen ütemben romlik tovább, akkor gázgéza van!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:17:32 »
Egyelőre ott tart a dolog, hogy unokaöcsém kerített nekem egy keveset futott komplett jobbos féltengelyt, amiért holnap kéne mennem, úgy tűnik, hogy Budapestre...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:18:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.07 péntek, 23:17:32
Egyelőre ott tart a dolog, hogy unokaöcsém kerített nekem egy keveset futott komplett jobbos féltengelyt, amiért holnap kéne mennem, úgy tűnik, hogy Budapestre...
mostmár csak abban kell bízni, hogy az a ludas
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:22:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.07 péntek, 23:18:27
mostmár csak abban kell bízni, hogy az a ludas
100% hogy a féltengely, a kérdés csak az, hogy melyik csukló...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2011.01.08 szombat, 00:13:24 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.07 péntek, 23:22:41
100% hogy a féltengely, a kérdés csak az, hogy melyik csukló...
Nekem nem a kormány forgatásánál hallható, hanem ha el van fordítva a kormány, akkor bármilyen kis útegyenletlenségre csúnya hangja van
ropog recseg, nemtudom, de frankón kanyarodik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2011.01.08 szombat, 13:16:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.08 szombat, 00:13:24
Nekem nem a kormány forgatásánál hallható, hanem ha el van fordítva a kormány, akkor bármilyen kis útegyenletlenségre csúnya hangja van
ropog recseg, nemtudom, de frankón kanyarodik
Kanyarodni kanyarodik, de a kormányon érezni a kattanásokat. Végül a budapesti "kiruccanásból" nem lett egyelőre semmi, mert az bolt szombaton zárva van...
Mikor lesz nekem féltengelyem!?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2011.01.08 szombat, 15:22:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.08 szombat, 13:16:16
Kanyarodni kanyarodik, de a kormányon érezni a kattanásokat. Végül a budapesti "kiruccanásból" nem lett egyelőre semmi, mert az bolt szombaton zárva van...
Mikor lesz nekem féltengelyem!?
Szerintem inkább kölcsönautót próbálj szerezni. Aztán ha hazajöttél és lesz időd, akkor alaposan utána tudsz járni a hiba okának...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:46:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.01.08 szombat, 15:22:17
Szerintem inkább kölcsönautót próbálj szerezni. Aztán ha hazajöttél és lesz időd, akkor alaposan utána tudsz járni a hiba okának...
Igazad van, de már szerencsésen megérkeztem. Hét közben úgyse használom az autót, csak a parkolóban áll...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 22:19:48 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.09 vasárnap, 21:46:39
Igazad van, de már szerencsésen megérkeztem. Hét közben úgyse használom az autót, csak a parkolóban áll...
reméljük haza is tudsz jönni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 22:46:02 »
Sziasztok!
Balra beforduláskor gyenge morgó hangot hallok a jobb eleje felől. Nem tudom mi okozhatja. És még egy, hogy 100 km/óra környékén kis rázás van a kormányon át. Nem a gumi vagy a felni lehet a bűnös mert a téli lemez és a nyári alu garnitúrával is produkálja. Először kicentíroztattam, de nem segített. Mi a véleményetek? Összefügghet a kettő?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 08:14:38 »
Sziasztok!
Kopog elöl az autó.....
Kérdésem a következö:
Van stabilizátor rúd elöl???
Mit nézzek,hol keressem a kopogást??
Nem lengéscsillapító,futómü felöl jön a hang!!!!
Talán a jobb oldalról.....
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 13:51:18 »
feltegelyt nezessetek meg! altalaban lukas gumirarang utan kovetkezik be egy komolyabb kopas, ami utan :
- a kerekhez kozeli csuklo kopasa eseten kopog kanyarodaskor
- a motorhoz kozeli "csuklo" kopasa eseten (jobb oldalon van csak) bizonyos sebessegeknel raz a kocsi eleje. nekem terhelessel (dombnak felfele) 80-nal kezdett el ugralni a kocsi eleje, de nagyon.
Elmentem vele igy kb 8000 km-t aztan sikerult cserelni.
A jobb oldali feltengelyem kulso resze okes es elado, kb 15e Ft-ert.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 15:21:55 »
Idézetet írta: sandoar - 2011.01.09 vasárnap, 22:46:02
Sziasztok!
Balra beforduláskor gyenge morgó hangot hallok a jobb eleje felől. Nem tudom mi okozhatja.
Pudli kutya ?
Mindenesetre balra NE kanyarodj, mert arra kutyak vannak
Naplózva
blah blah blah
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 19:19:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.09 vasárnap, 22:19:48
reméljük haza is tudsz jönni
Na, azt én is remélem!
Elég rendesen rábaxnék, ha lerohadna a pályán...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 19:28:20 »
Idézetet írta: balko - 2011.01.10 hétfő, 08:14:38
Sziasztok!
Kopog elöl az autó.....
Kérdésem a következö:
Van stabilizátor rúd elöl???
Mit nézzek,hol keressem a kopogást??
Nem lengéscsillapító,futómü felöl jön a hang!!!!
Talán a jobb oldalról.....
Üdv
Bizony van stabirúd elöl! Tekerd ki a kormányt jobbra, és egy jó arasznyi hosszú műanyag rudat keress, fentről lefelé (vagy éppen fordítva, ahogy neked tetszik). Azt rángasd meg. Ha kotyog, akkor megvan a hiba. Ugyanezt azért megnézheted balra kitekert kormánynál a bal oldalon is...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2011.01.14 péntek, 06:34:20 »
Üdv mindenkinek!
Lehet hülye kérdés, ha veszek lengéscsillapítót akkor az ár 1db re vonatkozik?
Egy Ford Mondeo 2001 benzines 1999 lépcsőshátú autóról van szó.
Néztem hozzá csak azt nem tudom, hogy 20-30 ezer Ft ért 1db adnak, vagy párban?
És tud ajánlani valaki egy jó autószerelőt aki ezt ki cseréli és mi az ára egy ilyen cserének?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.14 péntek, 07:51:19 írta guliver83329
»
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2011.01.14 péntek, 19:23:39 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2011.01.14 péntek, 06:34:20
Üdv mindenkinek!
Lehet hülye kérdés, ha veszek lengéscsillapítót akkor az ár 1db re vonatkozik?
Egy Ford Mondeo 2001 benzines 1999 lépcsőshátú autóról van szó.
Néztem hozzá csak azt nem tudom, hogy 20-30 ezer Ft ért 1db adnak, vagy párban?
És tud ajánlani valaki egy jó autószerelőt aki ezt ki cseréli és mi az ára egy ilyen cserének?
Köszönöm!
/db
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2011.01.14 péntek, 19:31:41 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2011.01.14 péntek, 06:34:20
Üdv mindenkinek!
Lehet hülye kérdés, ha veszek lengéscsillapítót akkor az ár 1db re vonatkozik?
Egy Ford Mondeo 2001 benzines 1999 lépcsőshátú autóról van szó.
Néztem hozzá csak azt nem tudom, hogy 20-30 ezer Ft ért 1db adnak, vagy párban?
És tud ajánlani valaki egy jó autószerelőt aki ezt ki cseréli és mi az ára egy ilyen cserének?
Köszönöm!
Úgy ahogy Alf irta /db,de azt hiszem csak párban vehető de minek is egyenként cserélni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2011.01.14 péntek, 19:56:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.14 péntek, 19:31:41
Úgy ahogy Alf irta /db,de azt hiszem csak párban vehető de minek is egyenként cserélni.
db-ra vehető,de párban érdemes cserélni.és a kivétel mindig erősíti a szabályt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2011.01.14 péntek, 22:36:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.14 péntek, 19:56:41
db-ra vehető,de párban érdemes cserélni.és a kivétel mindig erősíti a szabályt!
Párban akarok venni, csak azt nem tudtam, hogy /db vagy a párra vonatkozik az összeg .
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2011.01.14 péntek, 22:51:37 »
valaki elárulná nekem, hogy a hátsó keréknél található kutyacsont cseréhez kell e valami speckó szerszám?
házilag cserélhető? csak le kell csavarni a két csavart, kiütni, berakni az új kutyacsontot és meghúzni a csavarokat? vagy van emellett még valami varazsolnivaló?
nem ugrik szét a futómű ha kiszereljük a kutyacsontot?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2011.01.15 szombat, 00:07:27 »
Eleg randan morog a jobb hatso agy a kocsiban. Onnantol kezdve, hogy menet kozben is hallhato, erosebb hangja van, meddig szokta birni? Sajna nem jott meg az uj ezen a heten, ugyhogy meg legalabb 270 km-t, de akar egy Bp-Becs-Bp oda-vissza 550 korulit is ki kellene birjon.
Szet tud esni teljesen, ha minden elfogy benne belul, vagy mi tud vele tortenni legrosszabb esetben?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2011.01.15 szombat, 00:16:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.15 szombat, 00:07:27
Eleg randan morog a jobb hatso agy a kocsiban. Onnantol kezdve, hogy menet kozben is hallhato, erosebb hangja van, meddig szokta birni? Sajna nem jott meg az uj ezen a heten, ugyhogy meg legalabb 270 km-t, de akar egy Bp-Becs-Bp oda-vissza 550 korulit is ki kellene birjon.
Szet tud esni teljesen, ha minden elfogy benne belul, vagy mi tud vele tortenni legrosszabb esetben?
AndyA
Legrosszabb esetben? 140-nél kiesik a kerék=meghalsz.
Na jó, nem halsz meg, a mondeo elég biztonságos verda. A viccet félretéve, szerintem annyit még kibír, de kézifékes fordulókat már ne nagyon erőltess.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2011.01.15 szombat, 00:22:25 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.14 péntek, 22:51:37
valaki elárulná nekem, hogy a hátsó keréknél található kutyacsont cseréhez kell e valami speckó szerszám?
házilag cserélhető? csak le kell csavarni a két csavart, kiütni, berakni az új kutyacsontot és meghúzni a csavarokat? vagy van emellett még valami varazsolnivaló?
nem ugrik szét a futómű ha kiszereljük a kutyacsontot?
Nem kell spec szerszám és nem fog szétugrani a futómű, csak a stabrúdat kell megtámasztani/megemelni, de ez adja magát, mert csak úgy lehet berakni az újat.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2011.01.15 szombat, 00:27:03 »
Idézetet írta: TZS - 2011.01.15 szombat, 00:22:25
Nem kell spec szerszám és nem fog szétugrani a futómű, csak a stabrúdat kell megtámasztani/megemelni, de ez adja magát, mert csak úgy lehet berakni az újat.
köszi
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2011.01.15 szombat, 10:58:08 »
Kb. milyen szerszamkeszletet vigyek magammal, ha Becsben ki akarom cserelni a hatso agyat, amint megjon az uj? Odakinn jelenleg max. egy kereszthornyos csavarhuzom akad, az meg alighanem keves lesz hozza. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2011.01.15 szombat, 22:04:50 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.10 hétfő, 19:19:41
Na, azt én is remélem!
Elég rendesen rábaxnék, ha lerohadna a pályán...
ez az ügy már jobba húzódik, mint egy brazil szappanopera... Elhozták nekem a féltengelyt, és wazze nem 3-as Mondeo féltengely.
Erről már egy összetettebb káromkodás jut eszembe...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2011.01.18 kedd, 20:53:17 »
Sziasztok.
Olyan problemam lenne amivel azota elek eggyutt miota megvettem a kocsit. Elhuz a kormany jobbra. Voltam mar tobb szerelomuhelybe is az elsobe a hatuljaval volt gond mikor visszavittem nekik a garancias hatso teleszkopot. ott csereltek elol trapezbuksat is es emiatt futoszoget is allitottak. akkor vettek eszte hogy a bal hatuljat barmennyire kinyitjak nem tudjak beallitani hogy jo legyen. Ezt nem tudom hogy de megcsinaltak azota jo. de az auto csak jobbra huz. Egy masik muhelybe csereltek szervo kazettat (ami a kereket viszi jobbra-balra) utana futoszog de csak nem jo. Ha jol tudom mar legalabb vagy 5 szor volt futoszog allitva ami 3 muhelyben volt. Hiaba is teszek nyari gumit, vagy telit akkor is elhuz jobbra. Erdekes hogy nem nyalja le sem a kulsejet a guminak sem a beljeset. Mindegy hogy magamba, vagy 3-an vagy 5on ulunk. Van ki azt mondta hogy rossz gumikat hasznalok. nem egyforma a sujuk es attol. Van ki arra gyanakszik hogy meg lett utve az eleje es attol nem tokeletes. Szerintetek? Valakinek valami otlete?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:47:02 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.01.18 kedd, 20:53:17
Sziasztok.
Olyan problemam lenne amivel azota elek eggyutt miota megvettem a kocsit. Elhuz a kormany jobbra. Voltam mar tobb szerelomuhelybe is az elsobe a hatuljaval volt gond mikor visszavittem nekik a garancias hatso teleszkopot. ott csereltek elol trapezbuksat is es emiatt futoszoget is allitottak. akkor vettek eszte hogy a bal hatuljat barmennyire kinyitjak nem tudjak beallitani hogy jo legyen. Ezt nem tudom hogy de megcsinaltak azota jo. de az auto csak jobbra huz. Egy masik muhelybe csereltek szervo kazettat (ami a kereket viszi jobbra-balra) utana futoszog de csak nem jo. Ha jol tudom mar legalabb vagy 5 szor volt futoszog allitva ami 3 muhelyben volt. Hiaba is teszek nyari gumit, vagy telit akkor is elhuz jobbra. Erdekes hogy nem nyalja le sem a kulsejet a guminak sem a beljeset. Mindegy hogy magamba, vagy 3-an vagy 5on ulunk. Van ki azt mondta hogy rossz gumikat hasznalok. nem egyforma a sujuk es attol. Van ki arra gyanakszik hogy meg lett utve az eleje es attol nem tokeletes. Szerintetek? Valakinek valami otlete?
féknyerged nem deformálódott? nem szorul kicsit a féked ott?
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2011.01.19 szerda, 12:03:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.18 kedd, 22:47:02
féknyerged nem deformálódott? nem szorul kicsit a féked ott?
Nem szorul eggyaltalan semmi. Azota mar fekpofakat is csereltem elol de nem szorul semmi. A fek jol fog megfelelo. egyforman fognak nem huz el semerre fekezeskor csak jobbra mint eddig mindeg. Lehet hogy meg lett utve es elcsavarodott a karosszeria?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2011.01.19 szerda, 16:09:31 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.01.19 szerda, 12:03:29
Nem szorul eggyaltalan semmi. Azota mar fekpofakat is csereltem elol de nem szorul semmi. A fek jol fog megfelelo. egyforman fognak nem huz el semerre fekezeskor csak jobbra mint eddig mindeg. Lehet hogy meg lett utve es elcsavarodott a karosszeria?
hátul se szorul a fék?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2011.01.19 szerda, 16:11:51 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.19 szerda, 16:09:31
hátul se szorul a fék?
Nem szorul ott sem egy cseppet sem. Volt mikor beragadt a kezifek de ki lettek cserelve a feknyergek vagy mi a neve es azota jo.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2011.01.19 szerda, 18:19:42 »
hiho!
nah engem is utólért a mondeo betegség rögtön a karrier elején
jobb első stabi. rúd csere... meg nekem társul hozzá egy bal toronycsapágy is... aztán remélem elhalkul a gép... most kicsit zörgős az úton.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:57:44 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.19 szerda, 18:19:42
hiho!
nah engem is utólért a mondeo betegség rögtön a karrier elején
jobb első stabi. rúd csere... meg nekem társul hozzá egy bal toronycsapágy is... aztán remélem elhalkul a gép... most kicsit zörgős az úton.
En is valahogy igy kezdtem, hatso teleszkopok, fel evvel kesobb elso tel, +rugok mert a tetejebol le volt torve mindkettobol kb 15 cm, toronycsapagy, most nemrég 2 hátsó rugó a régiek mar elfáradtak... es meg voltak kisebb apróságok is.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 06:56:46 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.19 szerda, 18:19:42
hiho!
nah engem is utólért a mondeo betegség rögtön a karrier elején
jobb első stabi. rúd csere... meg nekem társul hozzá egy bal toronycsapágy is... aztán remélem elhalkul a gép... most kicsit zörgős az úton.
Épp tegnap cseréltem én is a stab.rúdakat de nekem a jobb kormánygömbfej társult hozzá
kopog rendesen ha rossz a gömbfejed..........
de orvoslom
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 08:43:36 »
Idézetet írta: balko - 2011.01.20 csütörtök, 06:56:46
Épp tegnap cseréltem én is a stab.rúdakat de nekem a jobb kormánygömbfej társult hozzá
kopog rendesen ha rossz a gömbfejed..........
de orvoslom
Ha mar kopogas, ropogas:
Lassu indulasnal erezni a kormanyon (biztos van gyorsnal is, csak nincs ido eszrevenni), hogy mintha helyezkedne valami a futomuben, egy-ket apro pattanas, koppanas jon, tekeres nelkul, egyenes menetben, kormany mozditasa vagy akar feszitese nelkul is. Amikor allo helyben tekerem a kormanyt, akkor is hasonloan pattog valami. A bal toronycsapagy csereje sokat javitott a helyzeten, de meg mindig nem az igazi. A kormanyrud aljan majd bezsirozom azt a holmit, ahogy a leirasban szerepel, azutan meglatjuk - de az csinalhatja pl. az indulaskori terhelesvaltasnal a koppanasokat?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:17:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 08:43:36
Ha mar kopogas, ropogas:
Lassu indulasnal erezni a kormanyon (biztos van gyorsnal is, csak nincs ido eszrevenni), hogy mintha helyezkedne valami a futomuben, egy-ket apro pattanas, koppanas jon, tekeres nelkul, egyenes menetben, kormany mozditasa vagy akar feszitese nelkul is. Amikor allo helyben tekerem a kormanyt, akkor is hasonloan pattog valami. A bal toronycsapagy csereje sokat javitott a helyzeten, de meg mindig nem az igazi. A kormanyrud aljan majd bezsirozom azt a holmit, ahogy a leirasban szerepel, azutan meglatjuk - de az csinalhatja pl. az indulaskori terhelesvaltasnal a koppanasokat?
AndyA
az inkább szilent!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.20 csütörtök, 19:17:01
az inkább szilent!
Melyik? Bukkanon nem kopog, csak kormanyforgatasnal allo helyben es egyenes indulasnal. Es akkor sem koppan, csak finom kis roppanasok vannak, hogy nem is hallani, csak a kormanyon erezni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:02:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 19:34:23
Melyik? Bukkanon nem kopog, csak kormanyforgatasnal allo helyben es egyenes indulasnal. Es akkor sem koppan, csak finom kis roppanasok vannak, hogy nem is hallani, csak a kormanyon erezni.
AndyA
lengővilla szilent-ezt egy futóműves ingyen lecsekkolja.
ha csak apró roppanások vannak,akkor hatásos lesz ezt a műveletet elvégezned:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ