Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:02:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164536 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
horgasandras
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 22:02:49 »

Sziasztok,

nagyon csunya hangot hallok a jobb elso kerek felol amikor teljesen balra alá van szedve és kis gázzal kanyarodok.
És lehet hogy kell még hozzá egy normál fékezés is, (mármint a kanyar előtt) még nem tudom pontosan.
Nagyon csúnya reszelő koptató hang.

Gyanakodok féltengelyre, vagy csapágyra.

Volt már valakinek?
Tudnátok segíteni hogy mi lehet ez?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 22:08:19 »

Sziasztok,

nagyon csunya hangot hallok a jobb elso kerek felol amikor teljesen balra alá van szedve és kis gázzal kanyarodok.
És lehet hogy kell még hozzá egy normál fékezés is, (mármint a kanyar előtt) még nem tudom pontosan.
Nagyon csúnya reszelő koptató hang.

Gyanakodok féltengelyre, vagy csapágyra.

Volt már valakinek?
Tudnátok segíteni hogy mi lehet ez?

Külső féltengelycsukló csere. Lehetőleg párban. Ha nem tudod azonnal cserélni, szedd szét és zsírozd át, azzal legalább biztos vagy benne, hogy nem áll be.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
horgasandras
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 22:19:59 »

Külső féltengelycsukló csere. Lehetőleg párban. Ha nem tudod azonnal cserélni, szedd szét és zsírozd át, azzal legalább biztos vagy benne, hogy nem áll be.

Kösz
Nagyon besz*rtam amikor eloszor hallottam. Mintha ki akarna esni a kerék.

Tapasztalatból írod?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 08:03:12 »

Kösz
Nagyon besz*rtam amikor eloszor hallottam. Mintha ki akarna esni a kerék.

Tapasztalatból írod?

Sajna igen. Álandóan ledobta a gumiharangot (gyári), míg végül sikerült egy megfelelően széles bilinccsel megfogatni, de a kis bilincs nem illeszkedett szorosan, és valahogy víz ment bele. Először csak ciripelt egyszer-egyszer, aztán egy hét múlva már kattogott, utána meg már szorult is meg melegedett. Egy szétszedés, polítozás, átzsírozás ideiglenesen megoldotta a dolgot, hogy legalább ne rágjon meg szoruljon, de a végleges megoldás a csere.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 08:31:45 »

en is amondo vagyok hogy ebben az allapotban megeri szetkapni es megnezni mi lehet a bibi.

ritka eset lehet hogy a fem resz elreped, errol eddig nem hallottam, remelhetoleg csak a gumiharang.

Van ötletetek, hogy kit keressek itt a fórumon ilyen jellegű szereléssel?
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 09:28:39 »

Van ötletetek, hogy kit keressek itt a fórumon ilyen jellegű szereléssel?
Én detto ugyanígy jártam, ahogy te is a fényképed alapján.
Magam megcsináltam. Még anno, az escortomhoz vettem gumiharangot, de nem kellet
beépíteni. Így a hozzá csomagolt tasakos zsírt felhasználtam. Bilincset kapsz autósboltban
fillérekért. Nem nagy meló.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 10:33:19 »

Köszönöm a segítségetek!
Valószínűleg emiatt halhattam is alkalmanként balra kanyarodáskor ciripelő hangot. Ha már úgy is szét kell szedni a zsír pótlás miatt gondolom érdemesebb lenne új gumiharangot is venni.
Ezek szerint az enyémre is ez lesz a válasz. A jelenség azonos. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 10:50:31 »

Ezek szerint az enyémre is ez lesz a válasz. A jelenség azonos. Sad

Mi? Te is ciripelsz kanyarban?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 11:19:50 »

Mi? Te is ciripelsz kanyarban?  wow1
balra kitekert kormánynál, nem teljesen lassú kanyarodásnál reszelős, korholós hang. Írtam is ide, aztán jól kiröhögték a támcsapágyas amatőr öteltemet.  angel
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 11:37:15 »

balra kitekert kormánynál, nem teljesen lassú kanyarodásnál reszelős, korholós hang. Írtam is ide, aztán jól kiröhögték a támcsapágyas amatőr öteltemet.  angel

nálam a zakatolás, reszelős hang még nincs szerencsére, bízom benne, hogy a féltengely még jó, és csak a zsírt kell pótolni, illetve a bilincset lecserélni.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2011.05.03 kedd, 12:33:35 »

Na, mostmár remélem, hogy látszani fog az ültetés hatása. Tegnap csináltam 2 fényképet, remélem HZsolt92-nek is tetszik. Nekem mindenesetre tetszik az eredmény, viszont némileg vissza kell szívnom, amit az Eibach Pro Kitről mondtam: hogy kívánja az ST220 gátlóit, és hogy ellöki az autót visszarugózáskor. Kiderült, hogy ideje volt már nagyon egy futóműállításnak és egy gumicserének. A mostani Conti gumikkal le se lehet robbantani az aszfaltról, és a komfort is visszajött.

Hát íme:
http://kepgep.hu/2011/05/03/main/DSC00050.html

http://kepgep.hu/2011/05/03/main/DSC00049.html
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2011.05.03 kedd, 13:28:24 »

Na, mostmár remélem, hogy látszani fog az ültetés hatása. Tegnap csináltam 2 fényképet, remélem HZsolt92-nek is tetszik. Nekem mindenesetre tetszik az eredmény, viszont némileg vissza kell szívnom, amit az Eibach Pro Kitről mondtam: hogy kívánja az ST220 gátlóit, és hogy ellöki az autót vis***ugózáskor. Kiderült, hogy ideje volt már nagyon egy futóműállításnak és egy gumicserének. A mostani Conti gumikkal le se lehet robbantani az aszfaltról, és a komfort is visszajött.

Hát íme:
http://kepgep.hu/2011/05/03/main/DSC00050.html

http://kepgep.hu/2011/05/03/main/DSC00049.html
finom taps

nekem tetszett az előző kép is duhos2, csak nem teljesen lehetett kivenni a gumi kontúrját és nem jött át teljesen a végeredmény beka3

nálunk is lassan cserélni kell a hátsó rugókat, mert ül nagyon a hátulja, és ugyanolyan magasságú gyárira nem fogok pénzt kiadni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2011.05.03 kedd, 13:53:01 »

finom taps

nekem tetszett az előző kép is duhos2, csak nem teljesen lehetett kivenni a gumi kontúrját és nem jött át teljesen a végeredmény beka3

nálunk is lassan cserélni kell a hátsó rugókat, mert ül nagyon a hátulja, és ugyanolyan magasságú gyárira nem fogok pénzt kiadni eplus2

Odaadnám a gyári rugóimat, de nem lennének jók a kombiba... Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:35:41 »

Sziasztok,

kis segítségre lenne szükségem.
A teljes első futómű makulátlanul rendben van, most lett cserélve toronyszilent és csapágy, lengéscsillapító, kerékcsapágy. Lengőkar szinte új, kormánygömbfej is kiváló állapotú. Lett cserélve a bal oldali féltengelyen egy külső és egy belső gumiharang is. Nagyon jó lett az autó, de két (valószínűleg összefüggő) jelenség keltette fel a figyelmem:
- 1-esben, elinduláskor, és tolatáskor, alászedve és egyenesben is bal előlről egy hangos éles csattanás, koppanás hallatszik, de nem mindíg, sőt ritkán, nem tudom direkt megcsinálni, néha hallani 1x, néha semmi.

- a másik: kb. 50km/h-tól (vagy pl. 3. fokozattól) gyorsításra erősen berázkódik a karosszéria, nem remeg, "huppog".. bal előlről érezni. Ha lepadlózom nagyon erősen rákezdi, ha gyenge gázt adok, akkor finomabban, tehát terhelésfüggő.

Voltam egy szerelő haveromnál, átnézte, és minden futóműelem hibátlan, minden csavar meghúzva, minden rendben, de azt vette észre, hogy a féltengely a belső csuklójánál nagy a játék. beültem, kézifék be, ő aláment, 1-esben és rükiben engedtem rá a kuplungot, oda-vissza. Azt mondja a külső csukló hibátlan, rendben van, a belsőnél viszont a féltengely elinduláskor nagyon mozdul felfelé, tehát nem tengelyirányban! Nagyon nagy a játéka.

Az lenne a kérdésem, hogy ez okozhatja-e a fent leírt 2 jelenséget? Kikophatott a kosár?
Köszi előre is.

Üdv
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2011.05.03 kedd, 18:42:03 »

Sziasztok,
kis segítségre lenne szükségem.
A teljes első futómű makulátlanul rendben van, most lett cserélve toronyszilent és csapágy, lengéscsillapító, kerékcsapágy. Lengőkar szinte új, kormánygömbfej is kiváló állapotú. Lett cserélve a bal oldali féltengelyen egy külső és egy belső gumiharang is. Nagyon jó lett az autó, de két (valószínűleg összefüggő) jelenség keltette fel a figyelmem:
- 1-esben, elinduláskor, és tolatáskor, alászedve és egyenesben is bal előlről egy hangos éles csattanás, koppanás hallatszik, de nem mindíg, sőt ritkán, nem tudom direkt megcsinálni, néha hallani 1x, néha semmi.
- a másik: kb. 50km/h-tól (vagy pl. 3. fokozattól) gyorsításra erősen berázkódik a karosszéria, nem remeg, "huppog".. bal előlről érezni. Ha lepadlózom nagyon erősen rákezdi, ha gyenge gázt adok, akkor finomabban, tehát terhelésfüggő.
Voltam egy szerelő haveromnál, átnézte, és minden futóműelem hibátlan, minden csavar meghúzva, minden rendben, de azt vette észre, hogy a féltengely a belső csuklójánál nagy a játék. beültem, kézifék be, ő aláment, 1-esben és rükiben engedtem rá a kuplungot, oda-vissza. Azt mondja a külső csukló hibátlan, rendben van, a belsőnél viszont a féltengely elinduláskor nagyon mozdul felfelé, tehát nem tengelyirányban! Nagyon nagy a játéka.
Az lenne a kérdésem, hogy ez okozhatja-e a fent leírt 2 jelenséget? Kikophatott a kosár?
Köszi előre is.
Üdv
Igen, bár baromi hangosat nem csattan, hanem koppan, nem hangosan, de inkább érezhetően. Az éles csattanás nálam mégis csak inkább külső csuklóra hajaz. Ki kellene venni a kerékagyból és megmozgatni, hogy mit mutat, hajlik-e minden irányban. És nem csak a bal oldalit, de a jobbosat is erősen nagyító alá venném.
A belső csuklóban lehet cserélni perselyt. A perselyek külső átmérője tud megkopni, radiális és tangenciális irányú kotyogást tud előidézni, meg csinált nálam olyat, hogy alászedett keréknél az autó kissé döcögve ment.
De hátha tudja valaki itt a frankót...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2011.05.03 kedd, 23:03:24 »

Szia!
Hát azért lehúzott ablaknál nem csak hallható volt, hanem Qrva hangos.. éles csatt. Perselyt lehet külön kapni? Mennyiért? és hol?
már estére most mentem vele 100 km-t, a csattanás eltűnt, a kasztit viszont a legkisebb gázra is berázza, nem kicsit...  szomoru1
Thx a segítségért..  Wink
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2011.05.04 szerda, 12:31:23 »

Szia!
Hát azért lehúzott ablaknál nem csak hallható volt, hanem Qrva hangos.. éles csatt. Perselyt lehet külön kapni? Mennyiért? és hol?
már estére most mentem vele 100 km-t, a csattanás eltűnt, a kasztit viszont a legkisebb gázra is berázza, nem kicsit...  szomoru1
Thx a segítségért..  Wink

Nem lehet, hogy a lendkereket hallod?  nemtudom De perselyt külön is kapsz pl a cromaxnál, de rákérdezhetsz itt a Nagyautós topikban is.

Íme a Cromaxos:
http://cromax.hu/index.php?katid=44204250&termek_al_id=22853&katnev=MMT6%20v%C3%A1lt%C3%B3val
Ez csak egy példa (nekem ez kell), nézz utána, hogy milyen kell neked pontosan.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2011.05.04 szerda, 23:33:49 »

Nem lehet, hogy a lendkereket hallod?  nemtudom De perselyt külön is kapsz pl a cromaxnál, de rákérdezhetsz itt a Nagyautós topikban is.

Íme a Cromaxos:
http://cromax.hu/index.php?katid=44204250&termek_al_id=22853&katnev=MMT6%20v%C3%A1lt%C3%B3val
Ez csak egy példa (nekem ez kell), nézz utána, hogy milyen kell neked pontosan.
Az leállításkor is csattanna, egyenetlen alapjáratot okozna, és nem hiszem hogy a lendkerék hibájából a karosszéria ilyen szinten bemozogna gázadásra..  wave  de javíts ki ha tévedek  Wink
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 08:19:43 »

Az leállításkor is csattanna, egyenetlen alapjáratot okozna, és nem hiszem hogy a lendkerék hibájából a karosszéria ilyen szinten bemozogna gázadásra..  wave  de javíts ki ha tévedek  Wink

Ebben igazad van, marad a csukló. Más ötletem momentán nincs.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 09:58:18 »

Sziasztok!

Valaki tudja a probléma forrását és a megoldást a problémára? Ma lecseréltük az olajat aknából és ezzel szembesültem:


Ez a féltengely a belső gumiharangnál. Körbe mindenhova kicsapta a zsírt. Ahogy kitapogattam a belső gumiharang mindenhol ép volt. Olyannal már találkoztam régebbi autóimnál, hogy szétment a gumiharang (legyen az belső vagy külső), és ott kinyomta a zsírt, de ilyet még nem láttam. Hol szivároghat? Van ott valami tömítés ami elhasználódott? Ahogy láttuk bilincs is van. Lehet az lazult meg?

Nah gumiharang + bilincsek kicserélve, zsír pótolva. 2500 volt a gumiharang szett + 3000-ért kicserélték nekem. Remélem jó lesz.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2011.05.06 péntek, 00:21:28 »

Na megoldódott a dolog!!
A csuklóban lévő kereszten vannak a tűgörgős csapágyak. Az egyik kuka volt. Mázlim volt, mert a szerelő épp most bont egy Focust, és annak (csodálkoztam is) de megegyezett ez a része. Ki lett cserélve a Focuséra és most hibátlan. Alkatrészáram nem volt, csak munkadíj. Hihetetlen hogy egy ilyen apró dolog mekkora problémát tud okozni..  wow1 de mostmár király a vas  eplus2
köszi a segítséget!
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2011.05.06 péntek, 21:30:09 »

Sziasztok!

Ma végre bekerültek nekem is az Eibach Rugók az autóba, hátul szerintem 5-6 centit is ültetett, néztem bután mikor kész lett.
A Lengéscsillapitó gumiütközők lassan cserések lesznek, létezik ezekből utángyártott? mert mégcsak gyárit is a Cromaxnál találtam 7300ft-ért.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:26:43 »

Mi? Te is ciripelsz kanyarban?  wow1

Na a váltó oldali féltengely gumiharang csere+ újra zsírozás nem oldotta meg a dolgot. továbbra is balra kanyarodásnál cirpelést hallok a jobb első kerék felől.  szomoru1
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:02:46 »

Na a váltó oldali féltengely gumiharang csere+ újra zsírozás nem oldotta meg a dolgot. továbbra is balra kanyarodásnál cirpelést hallok a jobb első kerék felől.  szomoru1

Az ha ciripel, kattog, vagy egyebet csinál, már nem lesz jó a zsírozástól, csak neked jobb, mert ezen kívül sokkal rosszabb nem lesz. Ezzel legalábbtudsz járni. Viszont ez akkor külső csukló csere.  Undecided
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:12:10 »

Sziasztok!

Ma végre bekerültek nekem is az Eibach Rugók az autóba, hátul szerintem 5-6 centit is ültetett, néztem bután mikor kész lett.
A Lengéscsillapitó gumiütközők lassan cserések lesznek, létezik ezekből utángyártott? mert mégcsak gyárit is a Cromaxnál találtam 7300ft-ért.

Te honnan szerezted a kittet? Ugye, hogy jó sokat ültet hátul? Hát én meg voltam lepve...
Fotót róla!  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:16:12 »

Az ha ciripel, kattog, vagy egyebet csinál, már nem lesz jó a zsírozástól, csak neked jobb, mert ezen kívül sokkal rosszabb nem lesz. Ezzel legalábbtudsz járni. Viszont ez akkor külső csukló csere.  Undecided

Pontosan mi a neve? Milyen csukló?
Köszi amúgy!
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:25:22 »

Te honnan szerezted a kittet? Ugye, hogy jó sokat ültet hátul? Hát én meg voltam lepve...
Fotót róla!  vigyor3

Rick-től van a rugószett,
elől 1 centivel lehetne alacsonyabb, hátul meg 2ővel magasabb, ha lessz időm készítek képet.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 10:10:20 »

Pontosan mi a neve? Milyen csukló?
Köszi amúgy!

Féltengely külső csukló. Ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve, vagy ha a gyári van még benne, akkor jobbost balost egyszerre kell cserélni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 11:21:43 »

Féltengely külső csukló. Ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve, vagy ha a gyári van még benne, akkor jobbost balost egyszerre kell cserélni.

cromax webshop ár:

Féltengelycsukló jobb külső Diesel mech.v 71.403 FT

Ez vicc?  taps

Lángnál nem találtam a webshopban utángyártottat.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 12:00:02 »

cromax webshop ár:

Féltengelycsukló jobb külső Diesel mech.v 71.403 FT

Ez vicc?  taps

Lángnál nem találtam a webshopban utángyártottat.


Szerintem elírás lehet. Ennyit egy sz@r csuklóért már nem lehet elkérni. idiot2 Én a Bárdinál vettem egy csukló szettet, az 14.000 Ft volt, és már gyárilag tele volt zsírral, szal még azzal se kellett törődni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 15:48:06 »


Szerintetek létezik Mk3-hoz "poor road package"? Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 15:52:46 »

Szerintetek létezik Mk3-hoz "poor road package"? Smiley

Nem. Lanctalppal nem szerelik az MK3-at semelyik orszagba szolo kiviteleben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 16:28:26 »

Nem. Lanctalppal nem szerelik az MK3-at semelyik orszagba szolo kiviteleben.

AndyA

Nem lánctalpra gondoltam...
A BMW-nél van ilyen ún. East Europe Edition, ahol a felfüggesztésnél a rugó mindkét végén van egy-egy sokkal vastagabb gumitalp,
mint normál esetben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 16:49:53 »

Nem lánctalpra gondoltam...
A BMW-nél van ilyen ún. East Europe Edition, ahol a felfüggesztésnél a rugó mindkét végén van egy-egy sokkal vastagabb gumitalp,
mint normál esetben.


En is kelet-Europara gondoltam.  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 17:29:16 »

Nem lánctalpra gondoltam...
A BMW-nél van ilyen ún. East Europe Edition, ahol a felfüggesztésnél a rugó mindkét végén van egy-egy sokkal vastagabb gumitalp,
mint normál esetben.


Voltak problémák a facelift előtti típusokkal amagyar utakon, főleg a stabilizátor-összekötőnél, amit később orvosoltak: megerősítették a gömbcsuklókat. Ez minden, amiről tudomásom van.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2011.05.13 péntek, 13:20:39 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám, remélem tud valaki is segíteni.
Nos, van egy 2.2-es TDCI Mondeom, ami berázza a kormányt. Összes külső-belső féltengely újra kicserélve, gumik lecserélve felsúlyozva. És az autó még ugyan az produkálja. Voltam futóművesnél ott se találtak semmit. Autóval nem lett semmi fogva, hogy esetleg elhajlott valami is. Elég érdekes jelenség, mert 1-2-be nem rázza be, de 3..tól felfele igen és ilyen 1900-2400as fordulatig. 80-120km/h között rázza be nagyon magát az autó. 120 felett nem ráz semmit.
Remélem valaki tud segíteni, mert nagyon bosszantó  szomoru1
Előre is köszönöm!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2011.05.13 péntek, 13:31:31 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám, remélem tud valaki is segíteni.
Nos, van egy 2.2-es TDCI Mondeom, ami berázza a kormányt. Összes külső-belső féltengely újra kicserélve, gumik lecserélve felsúlyozva. És az autó még ugyan az produkálja. Voltam futóművesnél ott se találtak semmit. Autóval nem lett semmi fogva, hogy esetleg elhajlott valami is. Elég érdekes jelenség, mert 1-2-be nem rázza be, de 3..tól felfele igen és ilyen 1900-2400as fordulatig. 80-120km/h között rázza be nagyon magát az autó. 120 felett nem ráz semmit.
Remélem valaki tud segíteni, mert nagyon bosszantó  szomoru1
Előre is köszönöm!

Intercooler volt nekem fellazulva, amikor ilyet csinált....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2011.05.13 péntek, 13:32:39 »

Intercooler volt nekem fellazulva, amikor ilyet csinált....

És a kormányt berázta? Tehát magyarul rángatta a kezedbe?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2011.05.13 péntek, 16:54:16 »

És a kormányt berázta? Tehát magyarul rángatta a kezedbe?

rosszul centirozták ki...
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2011.05.13 péntek, 16:58:16 »

rosszul centirozták ki...

Már kb. 4szer lett centirozva+ új gumik vannak rajta, de ezt le is írtam. Tehát a kerekekkel semmi baj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2011.05.13 péntek, 20:46:25 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám, remélem tud valaki is segíteni.
Nos, van egy 2.2-es TDCI Mondeom, ami berázza a kormányt. Összes külső-belső féltengely újra kicserélve, gumik lecserélve felsúlyozva. És az autó még ugyan az produkálja. Voltam futóművesnél ott se találtak semmit. Autóval nem lett semmi fogva, hogy esetleg elhajlott valami is. Elég érdekes jelenség, mert 1-2-be nem rázza be, de 3..tól felfele igen és ilyen 1900-2400as fordulatig. 80-120km/h között rázza be nagyon magát az autó. 120 felett nem ráz semmit.
Remélem valaki tud segíteni, mert nagyon bosszantó  szomoru1
Előre is köszönöm!
első lengőkar szilentek agyhalottak, vagy valamelyik kerék keresztben fut,mondjuk egy jobb hátső-ha a keresztlengőkar szilentje agyhalott.....
nem csak elöl lehet a hiba
aztán a tojás felni is ilyen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:13:25 »

ha a gumi akkorat ut akkor mar regen rossz, de az a centirozasbol kijon, mindegy hogy felni vagy gumi problema.

Meg megkerdeznem hogy a bizonyos fordulatok kozott terhelve van-e a kocsi vagy sem?

nekem ugyanez a bajom volt es a jobb feltengely okozta a problemat. Bizonyos fordulatok kozott utott, mondjuk 80 es 100 kozott, de csak terheles alatt.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:37:24 »

ha a gumi akkorat ut akkor mar regen rossz, de az a centirozasbol kijon, mindegy hogy felni vagy gumi problema.

Meg megkerdeznem hogy a bizonyos fordulatok kozott terhelve van-e a kocsi vagy sem?

nekem ugyanez a bajom volt es a jobb feltengely okozta a problemat. Bizonyos fordulatok kozott utott, mondjuk 80 es 100 kozott, de csak terheles alatt.


ha a felni tojás akkor azon csak a görgőzés segít.a súlyozás nem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:50:28 »

tojas felni ami mar ut is, konnyen (szemmel) kiveheto centirozas kozben.

Szerintem a feltengely kiegyensulyozas lesz a problema.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:55:55 »

ha bizonyos tartományban beráz az álltalában centirozás hiba, ha tojás akkor az végig üt...
De pl féltengelytartó csapágy miatt is rázhat, rossz gumi miatt is, ezer dologtól...
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:57:07 »

ha a gumi akkorat ut akkor mar regen rossz, de az a centirozasbol kijon, mindegy hogy felni vagy gumi problema.

Meg megkerdeznem hogy a bizonyos fordulatok kozott terhelve van-e a kocsi vagy sem?

nekem ugyanez a bajom volt es a jobb feltengely okozta a problemat. Bizonyos fordulatok kozott utott, mondjuk 80 es 100 kozott, de csak terheles alatt.


Folyamatos gyorsítás alatt van és 1900-2500 között utána eltűnik a jelenség, de ebbe a tartományba 3.-tól egészen 6.ig berázza. a külső féltengely? belső zsír újak.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2011.05.13 péntek, 22:01:04 »

lett teve ra az az egyensulyozo gumi (a jobb feltengely kerek feloli reszen van)? azt probalhatod csusztatni a motor vagy a kerek fele es figyelni ha szunik vagy roszabbodik a jelenseg.
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2011.05.13 péntek, 22:11:12 »

lett teve ra az az egyensulyozo gumi (a jobb feltengely kerek feloli reszen van)? azt probalhatod csusztatni a motor vagy a kerek fele es figyelni ha szunik vagy roszabbodik a jelenseg.

Autó fel lett emelve és sebességbe megpörgetve majd finoman fékezve, és majdnem leesett az emelőről, belsőket kicseréltük, de hát semmi bajuk nem volt, de akkor a külsőket is ami a kerékhez közel van csere... de nem lesz jó én már felgyújtom  falbav
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2011.05.14 szombat, 05:19:19 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki nekem első lengőkar hátsó szilentet cikkszámot és egy körülbelüli árat?
Köszi
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2011.05.14 szombat, 14:09:24 »

Érdekes hibajelenséget tapasztalok már hetek óta, amiire nincs ötlet.

70km/h -tól búgó, szélsüvítős hang, aminek a hangja kormánymozgatásra sem változik egy cseppet sem. Vik azt mondta, hogy a jobb első és elől középen a féltengely csapágyon lehet érezni már a kopást, de azok nem búgnának annyira. Tavaly is volt pont ilyen ami 3 hét után magától megszünt, de most újra előjött.

Volt valakinek hasonló?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.