Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:50:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3166323 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2011.05.14 szombat, 17:58:38 »

Hmmm...nekem is valami hasonló csak nállam 30km/h tól kezdődik és kb 70ig csinálja aztán kuss, viszont ha *** az út nem ez a sima szép betonút mint pl az M3-as, hanem kicsit "múrvásabb" akkor folyamatosan búg
Az a fura, hogy télen asszony lepadkázta az autót elég csúnyán (az alufelniből leszakadt egy kis darab) és akkor csapágyas lett.
Ki is lett cserélve, azóta kb 2ezer km-ert ha mehettem vele és most megint csapágyas lenne?
Vagy a gumi ***?!
Akármilyen kanyarban 90-nél nem halladszik, ha jobbos ha balos akkor sem.
Esetleg a padkázástól elmehetett valami a futóműben és az verte megint rongyá a csapágyat?
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:13:53 »

Újabb fejlemény a 2.2-es után...szóval most már a külső féltengelycsuklók is újra vannak cserélve. Féltengelycsapágy is újra cserélve. Váltó leszedve, difinek a csapágya kicserélve. Összerakva és az autó ugyan olyan rossz...
Nos ilyenkor még mit lehet kicserélni? magát az autót??  rinya
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:42:36 »

Újabb fejlemény a 2.2-es után...szóval most már a külső féltengelycsuklók is újra vannak cserélve. Féltengelycsapágy is újra cserélve. Váltó leszedve, difinek a csapágya kicserélve. Összerakva és az autó ugyan olyan rossz...
Nos ilyenkor még mit lehet kicserélni? magát az autót??  rinya

vidd el máshová centíroztatni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:52:36 »

vidd el máshová centíroztatni.

Szervizem van és saját gépek, amik most voltak hitelesítve, tehát azzal nincs gond. Meg, ha centir baja lenne akkor csak egy bizonyos sebesség tartomány között, nem pedig gyorsításnál.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:56:19 »

Szervizem van és saját gépek, amik most voltak hitelesítve, tehát azzal nincs gond. Meg, ha centir baja lenne akkor csak egy bizonyos sebesség tartomány között, nem pedig gyorsításnál.

Féktárcsa?

Féktárcsa és kerék közti kapcsolat? Nem korrodált ott?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:59:23 »

Féktárcsa?

Féktárcsa és kerék közti kapcsolat? Nem korrodált ott?

Ott sincs semmi   Undecided Új tárcsák+ új betéteket kapott az autó.. egyszerűen nem tudom-tudjuk, hogy mi is a baja......
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:00:59 »

Ott sincs semmi   Undecided Új tárcsák+ új betéteket kapott az autó.. egyszerűen nem tudom-tudjuk, hogy mi is a baja......

Keress a közelben egy mk3-assal rendelkező ismerőst, akinek nem ráz. Rakjátok át a kerekeket, és azzal egy dolog már kizárva.

Nem fékezted el a tárcsát még az összekoptatás időszakában?

Gyári alkatrészek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:05:01 »

Keress a közelben egy mk3-assal rendelkező ismerőst, akinek nem ráz. Rakjátok át a kerekeket, és azzal egy dolog már kizárva.

Nem fékezted el a tárcsát még az összekoptatás időszakában?

Gyári alkatrészek?

Ez is megtörtén már áll itt egy 2.0-es is meg egy 2.2-es is, cseréltünk már mindent, de úgy se jó... Igen gyári alkatrészek, a fék pedig "meg lett vasalva" tehát azzal sincs gond
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:12:27 »

Ez is megtörtén már áll itt egy 2.0-es is meg egy 2.2-es is, cseréltünk már mindent, de úgy se jó... Igen gyári alkatrészek, a fék pedig "meg lett vasalva" tehát azzal sincs gond

Akkor mostmár csak egy kérdésem van:

Voltál mostanában ideggyógyásznál?  vigyor3

Szóval járj vele... Hátha összerázódik.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:12:49 »

Ez is megtörtén már áll itt egy 2.0-es is meg egy 2.2-es is, cseréltünk már mindent, de úgy se jó... Igen gyári alkatrészek, a fék pedig "meg lett vasalva" tehát azzal sincs gond

ha a vasalás alatt szabályozást értesz akkor ott a rázás forrása. tavaly én is leszabályoztattam, igaz csak azért mert ingyé volt és gondoltam javít, de szabályozás után kb. 1000km tettem meg amikor megint elkezdett rázni de akkor rohamosan erősödott a rázás, már kis sebességeknél is rázott ha fékeztem, így gyorsan le is cseréltem. kár volt vele szórakozni, a biztonságról meg ne is beszéljünk...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:15:49 »

Akkor mostmár csak egy kérdésem van:

Voltál mostanában ideggyógyásznál?  vigyor3

Szóval járj vele... Hátha összerázódik.



Ideggyógyász jó fej vagy... majd akkor, ha Fejér megyébe jársz, odaadom egy körre és neked is az agyadra fog menni. Érdekes a többi mondeo egyáltalán nem csinál semmit. Tárcsa fékezésnél rázná be az autót gyorsításhoz semmi köze.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:19:18 »

Ideggyógyász jó fej vagy... majd akkor, ha Fejér megyébe jársz, odaadom egy körre és neked is az agyadra fog menni. Érdekes a többi mondeo egyáltalán nem csinál semmit. Tárcsa fékezésnél rázná be az autót gyorsításhoz semmi köze.

Ne izgulj, már rázott a mostani autóm is... Centíroztattam már mindenhol, aztán egyszercsak kisimult...

Mk3-asomat viszont szinte soha nem centíroztattam, kapott gödröt, padkát és úgy sem rázott (17-es alufelnivel).

Passzolok.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:37:00 »

Ne izgulj, már rázott a mostani autóm is... Centíroztattam már mindenhol, aztán egyszercsak kisimult...

Mk3-asomat viszont szinte soha nem centíroztattam, kapott gödröt, padkát és úgy sem rázott (17-es alufelnivel).

Passzolok.

Én is, következő megoldás benzin+ gyufa Smiley
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:36:56 »

Lehet hupli a gumi vagy szálszakadásos.Lehet még a féltengely is.Meg persze a kerékcsapágy.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 18:38:35 írta Bali » Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:54:28 »

Lehet hupli a gumi vagy szálszakadásos.Lehet még a féltengely is.Meg persze a kerékcsapágy.

Féltengelynél mi? Maga a rúd? mert külső belső csuklók zsír újak, most cseréltük ki a két kerékcsapágyat azok is újat és megint ***....
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:01:36 »

Féltengelynél mi? Maga a rúd? mert külső belső csuklók zsír újak, most cseréltük ki a két kerékcsapágyat azok is újat és megint ***....

A hosszabbik ami átmegy a motor alatt.Az is lehet a probléma forrása.Ha jól emléxem középen van egy vezető is.Azt nem tudom hogy csapágyazott vagy csak sima gumi szilent.Rezonál az autó vagy rángatja a kormányt?A sebbeséggel arányosan nő a rezonancia vagy a fordulatra?Azt tudom még javasolni hogy rá kell rakni fékpadra megpörgetni és nézni mi lóghat.
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:11:17 »

A hosszabbik ami átmegy a motor alatt.Az is lehet a probléma forrása.Ha jól emléxem középen van egy vezető is.Azt nem tudom hogy csapágyazott vagy csak sima gumi szilent.Rezonál az autó vagy rángatja a kormányt?A sebbeséggel arányosan nő a rezonancia vagy a fordulatra?Azt tudom még javasolni hogy rá kell rakni fékpadra megpörgetni és nézni mi lóghat.

A hosszabbiknál csapágy van, tegnap lett cserélve, de ugyan az hiba. Egyesbe-másodikba nem ráz. Igazából harmadikban kezdi 1900as fordulattól (gyorsításnál) egészen 2500ig ott megszűnik minden. De ebbe az 1900-2500as tartományban negyedikbe-ötödikbe-hatodikba berázza. Utána megszűnik a jelenség. Sebességbe 80-120km/h között mozog a fordulati tartomány utána egészen 220ig meg se moccan a kormány.
A kormányt érzed, hogy rázza és alul a padlólemezt is, magyarán az egész autót. Csak már nagyon bosszantó, hogy több mint 200.000Ft rá lett költve és egy határ sz*ar az autó....
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:19:35 »

A hosszabbiknál csapágy van, tegnap lett cserélve, de ugyan az hiba. Egyesbe-másodikba nem ráz. Igazából harmadikban kezdi 1900as fordulattól (gyorsításnál) egészen 2500ig ott megszűnik minden. De ebbe az 1900-2500as tartományban negyedikbe-ötödikbe-hatodikba berázza. Utána megszűnik a jelenség. Sebességbe 80-120km/h között mozog a fordulati tartomány utána egészen 220ig meg se moccan a kormány.
A kormányt érzed, hogy rázza és alul a padlólemezt is, magyarán az egész autót. Csak már nagyon bosszantó, hogy több mint 200.000Ft rá lett költve és egy határ sz*ar az autó....

Lendkereked tudod milyen állapotban van?Mikor leállítód a motort nem csattam?Hátul néztétek a futóművet?Motor illetve váltó tartó bakok.Hátul is átcseréltétek a kerekeket?
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:23:34 »

Lendkereked tudod milyen állapotban van?Mikor leállítód a motort nem csattam?Hátul néztétek a futóművet?Motor illetve váltó tartó bakok.Hátul is átcseréltétek a kerekeket?

Amikor a váltó lent volt (difinél a csapágyat kicseréltük) akkor a lendkereket is megnéztük és nem lötyög, jó állapotban van. Hátul konkrétan nem néztük a futóművet, de annak nem sok köze van a berázáshoz. Igen a kereket hátul is cseréltük. Sőt már a téli kereket is felraktuk, de úgy is.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:32:21 »

Amikor a váltó lent volt (difinél a csapágyat kicseréltük) akkor a lendkereket is megnéztük és nem lötyög, jó állapotban van. Hátul konkrétan nem néztük a futóművet, de annak nem sok köze van a berázáshoz. Igen a kereket hátul is cseréltük. Sőt már a téli kereket is felraktuk, de úgy is.

Hátul is van kerékcsapágy.Én kifogytam az ötletekből.Remélem sikerül megoldanod a problémát  integet2
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:36:25 »

Hátul is van kerékcsapágy.Én kifogytam az ötletekből.Remélem sikerül megoldanod a problémát  integet2

Igen tudom, hogy van de semmi hangja nincs, nem lóg, nem morog. Ötletből  már mi is sajnos.. Egyszerűen már nem lehet mit kicserélni....
Azért köszi Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:20:03 »

Igen tudom, hogy van de semmi hangja nincs, nem lóg, nem morog. Ötletből  már mi is sajnos.. Egyszerűen már nem lehet mit kicserélni....
Azért köszi Wink
Figyu, ha egyértelműen motor fordulathoz köthető a rázás, akkor mit kerestek a futóműnél.....ha mindig 1900-2500 között lép fel a rezonancia és nem sebesség függő, akkor kár időt-pénzt pazarolni futóműre...vagy nem?
Lendkerék, vagy motor-váltótartó bakokat nézzétek át. wave

E.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:27:29 »

Figyu, ha egyértelműen motor fordulathoz köthető a rázás, akkor mit kerestek a futóműnél.....ha mindig 1900-2500 között lép fel a rezonancia és nem sebesség függő, akkor kár időt-pénzt pazarolni futóműre...vagy nem?
Lendkerék, vagy motor-váltótartó bakokat nézzétek át. wave

E.
Igen kár lenne, de most a bakoknak semmi bajuk már átnéztünk mindent Sad 
Viszont nem tom, hogy Ti erre mit adtok, de ma azt javasolták, hogy vegyem ki mind a két féltengelyt és üssem le róla a végeket, majd tegyem padba, mert lehet az van megcsavarodva... de mondom én, hogy az autóval nem lett fogva semmi, törve nem volt, akkor az a masszív rúd mitől tekeredik meg?!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:46:07 »

Igen kár lenne, de most a bakoknak semmi bajuk már átnéztünk mindent Sad 
Viszont nem tom, hogy Ti erre mit adtok, de ma azt javasolták, hogy vegyem ki mind a két féltengelyt és üssem le róla a végeket, majd tegyem padba, mert lehet az van megcsavarodva... de mondom én, hogy az autóval nem lett fogva semmi, törve nem volt, akkor az a masszív rúd mitől tekeredik meg?!
Én még mindig ott vagyok elakadva, hogy a motor fordulatszámának mi köze a pl féltengely fordulatához(tudom egy fokozaton belül van vigyor3) a féltengely fordulatszáma az autó sebességével arányos, és Te nem a sebességhez kötötted a hibát, hanem motor fordulathoz....itt a bibi a dologban.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:48:55 »

Én még mindig ott vagyok elakadva, hogy a motor fordulatszámának mi köze a pl féltengely fordulatához(tudom egy fokozaton belül van vigyor3) a féltengely fordulatszáma az autó sebességével arányos, és Te nem a sebességhez kötötted a hibát, hanem motor fordulathoz....itt a bibi a dologban.
Sebesség is mert 80 és 120km/h között rázza be.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:01:57 »

Sebesség is mert 80 és 120km/h között rázza be.

4. ben is 80-120 között, meg 5. ben is 80-120 között, meg 6. ban is 80-120 között?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:03:31 »

4. ben is 80-120 között, meg 5. ben is 80-120 között, meg 6. ban is 80-120 között?

Így van! Legjobban 5.-ben és 6.-ban, ha a sebesség leesik 80ra és onnét gyorsítás kész káosz úgy berázza.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:06:30 »

Így van! Legjobban 5.-ben és 6.-ban, ha a sebesség leesik 80ra és onnét gyorsítás kész káosz úgy berázza.
Annyira fordulathoz kötötted először a dolgot, hogy kicsit félreérthető volt....féltengelynél keresd a hibát! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:08:13 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0

ez esetleg?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:08:56 »

Annyira fordulathoz kötötted először a dolgot, hogy kicsit félreérthető volt....féltengelynél keresd a hibát! wave

Féltengelyek 1 naposak az autóban, tehát az tuti nem Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:13:48 »

Féltengelyek 1 naposak az autóban, tehát az tuti nem Smiley
Mind a 3 tengely, és mind a 4 csukló...az meglepne...mert ott lesz a baj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:15:16 »


És ez az egész kasztnit berázza+ a kormányt?Huh?
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:16:09 »

Mind a 3 tengely, és mind a 4 csukló...az meglepne...mert ott lesz a baj.

Mind a 4 csukló zsír új, tengelynek mi baja lehet?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:22:12 »

Mind a 4 csukló zsír új, tengelynek mi baja lehet?
Csak ha kapott ütést...egyébként X akták
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2011.05.17 kedd, 22:52:45 »

Csak ha kapott ütést...egyébként X akták

Ütést nem kapott.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2011.05.18 szerda, 13:19:30 »

nalam ugyanezt csinalta.
80-100 kozott , minel nagyobb sebessegfokozatban toltam neki annal jobban ugralt a kocsi eleje. Annyira hogy szetvert 2 garnitura gumit.

problema: jobb feltengely kozepso resze. A kupas vegnek volt hosszanti es tengelyre meroleges mozgasa is , pedig fix kene legyen.

Amikor nem volt terhelve, akkor semmi tunet!

Igy aztan a tavalyi szabit lassan utaztuk :-) max lejton lefele volt 90-nel tobb.
Naplózva
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 17:36:08 »

Meglett az autó baja, igaz alig hittem el, hogy tényleg ez lehet a problémája...
Nos, tehát a 2-es és a 4-es porlasztó nem szuperált valami jó, de elég durva, mert nincs egy éves benne a 4 porlasztó... és az új porlasztókkal csak 8000km-t mentek el úgy, hogy nem kannázva van az autó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 17:40:23 »

Meglett az autó baja, igaz alig hittem el, hogy tényleg ez lehet a problémája...
Nos, tehát a 2-es és a 4-es porlasztó nem szuperált valami jó, de elég durva, mert nincs egy éves benne a 4 porlasztó... és az új porlasztókkal csak 8000km-t mentek el úgy, hogy nem kannázva van az autó.
új vagy felújított ment bele??
kódok jól voltak beírva??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:05:54 »

új vagy felújított ment bele??
kódok jól voltak beírva??

Újak mentek bele igen, és jól lettek programozva. Sőt kétszer lett, mert "hátha elfelejti" Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2011.05.20 péntek, 09:52:37 »

Meglett az autó baja, igaz alig hittem el, hogy tényleg ez lehet a problémája...
Nos, tehát a 2-es és a 4-es porlasztó nem szuperált valami jó, de elég durva, mert nincs egy éves benne a 4 porlasztó... és az új porlasztókkal csak 8000km-t mentek el úgy, hogy nem kannázva van az autó.
ehh.
És akkor most érdemes lenne megnézni a szűrőt, hogy van-e benne fém. Mert a 8eKm alatt meghaló csúcsoknak megfelelő üztemanyag mellett a döglő CR szivattyú az oka.
Gyári gázolaj szűrővel jársz? A porlasztókkal együtt cserélték korábban a szűrőt,  a magasnyomású fémcsöveket és a résolajcsövet?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2011.05.20 péntek, 11:47:12 »

ehh.
És akkor most érdemes lenne megnézni a szűrőt, hogy van-e benne fém. Mert a 8eKm alatt meghaló csúcsoknak megfelelő üztemanyag mellett a döglő CR szivattyú az oka.
Gyári gázolaj szűrővel jársz? A porlasztókkal együtt cserélték korábban a szűrőt,  a magasnyomású fémcsöveket és a résolajcsövet?

Igen a pontos előírás úgy van, hogy a tanktól egészen a csúcsokig mindent ki kell cserélni, nekem erre mondtak egy 1,2 millás árat.
Mi csak csúcsokat cseréltünk, szivattyút nem. Gyári gázolajszűrő van rajta, persze amikor az elsők behaltak akkor az új csúcsokkal kapott új szűrőt is. Nos viszont a régi szűrőt szétszedtük, leperemeztük és szép tiszta volt, semmi fém nem volt benne. Az is érdekes, hogy amikor megvettem az autót, akkor az átlag fogyasztás lement 5.2-5.3-ra, és ebbe volt város-autópálya stb... és az autó ahol lehetett 160 alatt nem igen ment. Utána ugye behaltak a porlasztók akkor csere... majd újak bele és programozás, után csak 5.5-5.6 volt a fogyasztás.. nem értem... Másik érdekes dolog, hogy az előző porlasztóval letiltott az autó gyorsításnál, a mostaniakkal pedig nem csak berázta, de ezek szarabbak, mert megpoharaztuk és alapjárton egy perc alatt a 2es porlasztó tolt 1dl-t
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2011.05.20 péntek, 15:34:34 »

Hát az a 8 ezer igen csak karcsú.Ezt a rángatást nekem is csinálta.Most volt szűrő cserém és kb 1dl viz volt benne.Az új szűrővel megszűnt a probléma.
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2011.05.28 szombat, 06:26:42 »

Hali mindenkinek....lenne egy kérdésem futómüvel kacsolatban.Miota föltettem a nyári gumikat,ha balra forditom a kormány elkezd morogni,vagy zugni a jobb oldali kerék.Sebesség függő,minél gyorsabban megyek annál jobban zúg.Ha egyenesbe vagy jobbra forditom a kormányt,megszünik a zúgás.Tud valaki valamit?Elöre is köszi......Üdv...Ja...és nem kell elforditanom a kormány teljesen balra,elég ha csak megmozditom....
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.28 szombat, 06:28:50 írta orosz jozsef » Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2011.05.28 szombat, 07:17:58 »

Hali mindenkinek....lenne egy kérdésem futómüvel kacsolatban.Miota föltettem a nyári gumikat,ha balra forditom a kormány elkezd morogni,vagy zugni a jobb oldali kerék.Sebesség függő,minél gyorsabban megyek annál jobban zúg.Ha egyenesbe vagy jobbra forditom a kormányt,megszünik a zúgás.Tud valaki valamit?Elöre is köszi......Üdv...Ja...és nem kell elforditanom a kormány teljesen balra,elég ha csak megmozditom....

Szia!

Csereérett a jobb oldali kerékcsapágyad!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2011.05.28 szombat, 09:27:40 »

Szia!

Csereérett a jobb oldali kerékcsapágyad!

Ezzel csak óvatosan.

Ha a télivel nem csinálta, akkor a gumi rossz.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:09:05 »

sebesseg alatt mit ertesz?

nalam csinalta a nyari/teli gumigarnituraval , acel felnin hogy szaraz idoben nyekergett balra kanyarodasnal, elol.
az uj alufelnivel sose csinalja, pedig a gumi az ugyanaz (nyari).
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:58:39 »

sebesseg alatt mit ertesz?

nalam csinalta a nyari/teli gumigarnituraval , acel felnin hogy ***az idoben nyekergett balra kanyarodasnal, elol.
az uj alufelnivel sose csinalja, pedig a gumi az ugyanaz (nyari).
A kerékcsapágy állitolag jo,nyári gumival,alufelnin....sebesség....5-190.....ha egyensbe van a kormány miértnem csinálja,vagy ha jobbra forditom a kormányt?Huh? help...abban a pill.ban hogy balra mozdul a kormány már bug-zug.....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2011.05.28 szombat, 17:00:47 »

A kerékcsapágy állitolag jo,nyári gumival,alufelnin....sebesség....5-190.....ha egyensbe van a kormány miértnem csinálja,vagy ha jobbra forditom a kormányt?Huh? help...abban a pill.ban hogy balra mozdul a kormány már bug-zug.....

Nálam ugyanez volt, csak balra fordításnál csinálta. Diagnózis: kerékcsapágy. Kicseréltettem, a hang megmarad...Gumicserénél eltűnt.

Ettől függetlenül lehet hogy tényleg a csapágy a rossz, csak szóltam hogy vigyázz, mert én megszívtam. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2011.05.29 vasárnap, 09:17:20 »

Nálam ugyanez volt, csak balra fordításnál csinálta. Diagnózis: kerékcsapágy. Kicseréltettem, a hang megmarad...Gumicserénél eltűnt.

Ettől függetlenül lehet hogy tényleg a csapágy a rossz, csak szóltam hogy vigyázz, mert én megszívtam. integet2

Tipp:
Meg kell vizsgálni helyben járásnál is.Ha nem csinálja,akkor szerintem is kerékcsapágy,ez jellemző a futómű felőli búgársa.Ha helyben is csinálja,akkor kormányszervó is lehet.Ellenőrizni kell a szervóolaj szintjét,vagy minőségét,esetleg magát a szervót,vagy kormányművet.  wave
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2011.05.29 vasárnap, 20:46:45 »

A kerékcsapágy állitolag jo,nyári gumival,alufelnin....sebesség....5-190.....ha egyensbe van a kormány miértnem csinálja,vagy ha jobbra forditom a kormányt?Huh? help...abban a pill.ban hogy balra mozdul a kormány már bug-zug.....

Tipp: cseréld meg az első és hátsó kerekeket jobb oldalon egy teszt erejéig.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.