Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:33:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165242 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2011.07.05 kedd, 14:57:28 »

2 hét és valszeg kapsz 1-et

ACK, koszi!  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:51:01 »

Ha valaki mostanaban hatso agyat cserel, ne dobja el a regit, szuksegem lenne ra.

Koszi elore is!

AndyA
én szedtem már szét egy tesztdarabot.roncsolás nélkül nem lehet szétbontani...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:02:28 »

én szedtem már szét egy tesztdarabot.roncsolás nélkül nem lehet szétbontani...... Wink

En nem akarom szetszedni, eleg, ha nem tul nagy erovel meg korbeforgathato. Ha kicsit be is allt, annal jobb, legalabb nem mozdul el. Allvanynak kell, befogashoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:08:09 »

En nem akarom szetszedni, eleg, ha nem tul nagy erovel meg korbeforgathato. Ha kicsit be is allt, annal jobb, legalabb nem mozdul el. Allvanynak kell, befogashoz.

AndyA
jah.itt pusztult 2 évig a satupadon a Liszti-től kapott tesztdarabom.....tavasszal elvitték a cigányok a lomival..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:09:58 »

jah.itt pusztult 2 évig a satupadon a Liszti-től kapott tesztdarabom.....tavasszal elvitték a cigányok a lomival..... nyes

En is kiszedtem egyet a feketebol, par hete vittek el a lomisok. Most meg kitalaltam, hogy kellene egy. Igy megy ez. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 14:06:11 »

Sziasztok!

Én is, mint itt sokan, kaszni és kormányrázkódással küzdök. Szétszedte a szerelőm a bal féltengelyem belső csuklóját és a külső házában (perselyben) az egyik vályu (a háromból) ki van kopva (hogy vészesen-e? fogalmam sincs, nem értek hozzá az biztos hogy a másik két vályuban nem látni semmi kopást). Véleményetek szerint ettől rázhat az autóm? Ami miatt kételyeim vannak hogy mindhárom görgős csapágyam teljesen ép és összeszerelve nem érezhető túl nagy kottyanás a csukló mozgatásakor.

Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 16:59:26 »

Sziasztok!

Én is, mint itt sokan, kaszni és kormányrázkódással küzdök. Szétszedte a szerelőm a bal féltengelyem belső csuklóját és a külső házában (perselyben) az egyik vályu (a háromból) ki van kopva (hogy vészesen-e? fogalmam sincs, nem értek hozzá az biztos hogy a másik két vályuban nem látni semmi kopást). Véleményetek szerint ettől rázhat az autóm? Ami miatt kételyeim vannak hogy mindhárom görgős csapágyam teljesen ép és összeszerelve nem érezhető túl nagy kottyanás a csukló mozgatásakor.



"Végre" egy sorstárs!
Valószínű, hogy én is ezzel bajlódom. Cseréltem a tűgörgőket, de nem lett jobb. Ha elindulok, már kis sebességnél is lehet érezni valamit, de 100 km/h felett nagyon rázza  akormányt meg a kasztnit. Nálam féltengely csere lesz emiatt. Egy Fordos szerelő megnézte a féltengelyeket, és azt mondta, hogy túl nagy a lógásuk, de szeretném még valakinek megmutatni, aki tényleg ért hozzá a Győr-Budapest Miskolc vonalon...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 17:20:16 »

ne vacakoljatok ezzel, nekem ugyanaz a hiba tonkrevagott egy szett gumit es meg ki tudja mit a kornyeken, amirol meg nem tudok...
Igaz postas ritmusban elmentem vele 4000 km-t , de mar nem birtam idegileg hogy a legkisebb dombnal kaszal a eleje. Hal' a fennvalonak a feltengely csere megoldotta, igaz hasztaltat tettem bele. 
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 17:29:42 »

ne vacakoljatok ezzel, nekem ugyanaz a hiba tonkrevagott egy szett gumit es meg ki tudja mit a kornyeken, amirol meg nem tudok...
Igaz postas ritmusban elmentem vele 4000 km-t , de mar nem birtam idegileg hogy a legkisebb dombnal kaszal a eleje. Hal' a fennvalonak a feltengely csere megoldotta, igaz hasztaltat tettem bele.  

Mennyi volt, már ha nem vagyok vindisgréc? Grin Ja, és mindkét oldalon cserélted?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 22:09:33 »

nekem csak a jobb volt bibis, a belso csuklonal, azert mert az elozo tulaj nem nezette meg a kocsit es kihasadt gumiharanggal jart ki tudja mennyit. A sok sar meg por pedig megtette a hatasat.

kerult kb 80 EUR-ba. Az uj meg lett volna (csak a csuklo es a csapagyak) 200 eur, ford alkatresszel. Aszondtam passz.
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 22:11:53 »

ne vacakoljatok ezzel, nekem ugyanaz a hiba tonkrevagott egy szett gumit es meg ki tudja mit a kornyeken, amirol meg nem tudok...
Igaz postas ritmusban elmentem vele 4000 km-t , de mar nem birtam idegileg hogy a legkisebb dombnal kaszal a eleje. Hal' a fennvalonak a feltengely csere megoldotta, igaz hasztaltat tettem bele. 
Csak azért vacakolok, mert ekkor kicseréltettem a teljes féltengelyt a persely kivételével (persely nélkül tudtam bontottat szerezni) és nem változott semmi a rázkódással kapcsolatban, szóval vagy a persely kopása okozza a rázkódást vagy máshol kell keresnem a probléma okát, ahol jelenleg tartok még eddig: kerékkel kapcsolatos probléma 100%-ban kizárva (mondeós haverral kerék csere, nála enyéimmel egyáltalán nem rázott, az ő kerekeivel nálam ugyanúgy rázott, természetesen nála az övéi sem).
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2011.07.08 péntek, 10:14:17 »

Az ilyen tipusu razkodas 2 dologtol lehet (fokepp):
- belso csuklo kopasa
- feltengely axialis csapagy, ha nagyon ki van kopva
Vannak meg: gumi egyenletlen kopasa, rosszul centirozott kerek, fekezesnel a rossz tarcsa. Kulso feltengely inkabb kopog kanyarban mint raz sebessegnel.


A belso csuklo kopasa decentralja a feltengelyt, ezert fokepp terheles alatt , vagy bizonyos sebessegeknel ennek kilengese razza az autot.

Az enyem mar annyira lotyogott, hogy kezzel tudtam mozgatni a csuklo fix reszet a tengelyre meroleges iranyban.
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2011.07.08 péntek, 10:25:14 »

Az ilyen tipusu razkodas 2 dologtol lehet (fokepp):
- belso csuklo kopasa
- feltengely axialis csapagy, ha nagyon ki van kopva
Vannak meg: gumi egyenletlen kopasa, rosszul centirozott kerek, fekezesnel a rossz tarcsa. Kulso feltengely inkabb kopog kanyarban mint raz sebessegnel.


A belso csuklo kopasa decentralja a feltengelyt, ezert fokepp terheles alatt , vagy bizonyos sebessegeknel ennek kilengese razza az autot.

Az enyem mar annyira lotyogott, hogy kezzel tudtam mozgatni a csuklo fix reszet a tengelyre meroleges iranyban.

Ha jól értem a belső csukló tengelyre merőleges irányú rángatásakor egyáltalán nem szabad éreznem lötyögést? Mert én erre írtam, hogy nem érzem vészesnek de azért van elmmozdulás.
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2011.07.08 péntek, 10:54:07 »

Ha jól értem a belső csukló tengelyre merőleges irányú rángatásakor egyáltalán nem szabad éreznem lötyögést? Mert én erre írtam, hogy nem érzem vészesnek de azért van elmmozdulás.
és mi az a féltengely axiális csapágy?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2011.07.08 péntek, 11:09:37 »

és mi az a féltengely axiális csapágy?

Axialis, azaz tengelyiranyu.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2011.07.08 péntek, 14:38:59 »

és mi az a féltengely axiális csapágy?

a feltengelynek  valamennyi mozgasa kell legyen a csuklonal de nem sok, gondolom 1-2 mm es ezt is a csapagyakbol kell mozogja. Nekem a persely is mozgott a tengelyen, gondolom kikopott az eroltetestol.
Az axialis csapagyon azt a csapagyat ertem amelyiken a feltengely atmegy es rogzul a motor alatt 2 csavarban.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:48:33 »

Kinek, mekkora a téli gumija az MK3-on? Mekkorát érdemes rá venni?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:05:46 »

Kinek, mekkora a téli gumija az MK3-on? Mekkorát érdemes rá venni?

205/55 R16 (nekem a nyári is), szerintem ezt érdemes. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:12:56 »

205/55 R16 (nekem a nyári is), szerintem ezt érdemes. wave

A gyári nekem is ekkora, de én keskenyebbet szeretnék. A téli guminak nem kisebbnek kéne lennie mint a nyári? Pl valami R15-ös? Lehet egyáltalán rá 15"-ös?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:16:08 »

A gyári nekem is ekkora, de én keskenyebbet szeretnék. A téli guminak nem kisebbnek kéne lennie mint a nyári? Pl valami R15-ös? Lehet egyáltalán rá 15"-ös?

16-osnál kisebb nem megy fel. És kell a 205 szélesség téliben is. Szóva: 205/55/16.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:16:13 »

nekem is gyari. Nem reckirozom a  police -al, mert erre igencsak rahajtanak az utobbi idoben errefele.

15-ost nehezen fogsz felrakni, barmilyen ET-vel szerintem surolni fog valahol.

Keskenyebb gumi talan meg felmegy a 16-os felnire de hogy fog az kinezni?
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:18:05 »

nekem is gyari. Nem reckirozom a  police -al, mert erre igencsak rahajtanak az utobbi idoben errefele.

15-ost nehezen fogsz felrakni, barmilyen ET-vel szerintem surolni fog valahol.

Keskenyebb gumi talan meg felmegy a 16-os felnire de hogy fog az kinezni?

Az mindegy, télen nem adunk a szépségre, úgyis csak acélfelnin lesz Smiley Azért kell keskenyebb, mert azzal jobb a tapadás, hiszen nagyobb lesz az autó nyomása az útra (mivel kisebb a futófelület).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:22:01 »

Az mindegy, télen nem adunk a szépségre, úgyis csak acélfelnin lesz Smiley Azért kell keskenyebb, mert azzal jobb a tapadás, hiszen nagyobb lesz az autó nyomása az útra (mivel kisebb a futófelület).

A féknyereg miatt nem megy fel 15-ös. !!!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:46:27 »

A féknyereg miatt nem megy fel 15-ös. !!!

Majd jóodanyomják! nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 22:04:40 »

szerintem  ne legyunk okosabbak a gyari mernokoknel ebben. A gyari meret 205/55/16.
vegyel inkabb nyarra 18-as kereket, es telre maradhat a gyari meret. tudod mennyivel keskenyebb lesz?  hehe
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2011.07.12 kedd, 09:31:07 »

nekem is gyari. Nem reckirozom a  police -al, mert erre igencsak rahajtanak az utobbi idoben errefele.

15-ost nehezen fogsz felrakni, barmilyen ET-vel szerintem surolni fog valahol.

Keskenyebb gumi talan meg felmegy a 16-os felnire de hogy fog az kinezni?

a 15" nem az ET miatt nem megy fel!
kellene tudni mennyi is az a 15" és mi is valójában az ET, mielőtt összefüggésbe hozod a kettőt (amit egyébként nem is lehet összevonni sem így sem máshogy)!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2011.07.12 kedd, 09:51:39 »

Nem azt mondtam hogy az ET miatt nem megy fel! De gondolj pl egy (nagyon) negativ ET-s felnire, ami mar lehet nem eri el a feknyerget.
Mennyi is a 15"?  eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2011.07.12 kedd, 10:06:51 »

Az mindegy, télen nem adunk a szépségre, úgyis csak acélfelnin lesz Smiley Azért kell keskenyebb, mert azzal jobb a tapadás, hiszen nagyobb lesz az autó nyomása az útra (mivel kisebb a futófelület).
ez meg csak hóban számít. Nyálkás úton bukta a kisebb tapadófelület.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2011.07.12 kedd, 10:17:21 »

Nem azt mondtam hogy az ET miatt nem megy fel! De gondolj pl egy (nagyon) negativ ET-s felnire, ami mar lehet nem eri el a feknyerget.
Mennyi is a 15"?  eplus2

nem éri el? hát azt fizikai képtelenség összehozni! még ha megfordítva teszed fel a felnit akkor is a nyereg felé fog érni a széle. viszont a talpast, és egyéb futómű alkatrészeket megviseli jól.
ennyi a 15"!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.12 kedd, 10:20:24 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2011.07.12 kedd, 11:05:18 »

most nem arrol beszelunk hogy mit visel meg es mit nem, azzal total egyetertek.
kb a forditott felnire gondoltam en is mikor nagyon negativ ET erteket mondtam.
 
Pl egy ilyen kutyu hasznalataval siman lehet meg 13"-ast is felrakni , felteve ha az oszto-kor es a belso furat megegyezik  taps

Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2011.07.12 kedd, 11:12:34 »

most nem arrol beszelunk hogy mit visel meg es mit nem, azzal total egyetertek.
kb a forditott felnire gondoltam en is mikor nagyon negativ ET erteket mondtam.
 
Pl egy ilyen kutyu hasznalataval siman lehet meg 13"-ast is felrakni , felteve ha az oszto-kor es a belso furat megegyezik  taps



persze és lehet felrakni szekérkereket is, v fakockát.
átalakításokkal elég sok mindent el lehet érni, de itt gyári agyról, és ford acélfelniről volt szó. na azt nem az ET miatt nem lehet összehozni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2011.07.12 kedd, 11:20:00 »

jovanna   rinya
 angel
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 16:10:35 »

Sziasztok!

Jobb belső féltengely csuklót szeretnék vásárolni (újat, házzal együtt), viszont nekem tökéletesen megfelelne belőle valami nem gyári is (külsőt cseréltem már évekkel ezelőtt LÖBRO márkájúra minden ok vele). Tudtok valami helyet ahol ilyen kapható? Mert eddig ahol érdeklődtem csak gyáriból tudtak beszerezni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 16:24:07 »

Sziasztok!

Jobb belső féltengely csuklót szeretnék vásárolni (újat, házzal együtt), viszont nekem tökéletesen megfelelne belőle valami nem gyári is (külsőt cseréltem már évekkel ezelőtt LÖBRO márkájúra minden ok vele). Tudtok valami helyet ahol ilyen kapható? Mert eddig ahol érdeklődtem csak gyáriból tudtak beszerezni.

Én még az escortommal jártam így,sőt.angliai összerakás volt,és  az európai méretű gömcsuklókat hozták hozzá,és 3x vissza is vitték.Aztán meguntam és felújítattam a csuklókat!Garival!Én merem javasolni,hogy újíttasd fel őket pl itt:
http://www.feltengely-javitas.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 23:21:24 »

Ha valaki mostanaban hatso agyat cserel, ne dobja el a regit, szuksegem lenne ra.

Koszi elore is!

AndyA

csomitartóban csücsül számodra 1db
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 18:07:23 »

sziasztok! műszakis az autóm, mivel a melóhelyemen vizsgázik, így nem lesz vele gond, de azért átnéztem... szeretnék segítséget kérni azzal kapcsolatban, hogy a hátsó kerekeknél lévő hosszlengőkar, aminek egyik  fele a kasztnin van, másik a kerékagyon, azon nekem kezd kikponi a hátsó szilent. még nem veszélyes, de lassan kicserélném. azt lehet kapni külön, és préssel cserélni, vagy kompletten adják lengőkarostól? lehet bele esetelg süttetni valamit?  melyik megoldás járható, és mennyibe kerül? köszönöm!!!!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 18:47:55 »

sziasztok! műszakis az autóm, mivel a melóhelyemen vizsgázik, így nem lesz vele gond, de azért átnéztem... szeretnék segítséget kérni azzal kapcsolatban, hogy a hátsó kerekeknél lévő hosszlengőkar, aminek egyik  fele a kasztnin van, másik a kerékagyon, azon nekem kezd kikponi a hátsó szilent. még nem veszélyes, de lassan kicserélném. azt lehet kapni külön, és préssel cserélni, vagy kompletten adják lengőkarostól? lehet bele esetelg süttetni valamit?  melyik megoldás járható, és mennyibe kerül? köszönöm!!!!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45276498&termek_al_id=17784&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 20:26:09 »



worship
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2011.07.19 kedd, 08:42:17 »

Én még az escortommal jártam így,sőt.angliai összerakás volt,és  az európai méretű gömcsuklókat hozták hozzá,és 3x vissza is vitték.Aztán meguntam és felújítattam a csuklókat!Garival!Én merem javasolni,hogy újíttasd fel őket pl itt:
http://www.feltengely-javitas.hu/

Érdeklődnék még, hogy a bal és a jobb oldali belső féltengely csukló teljesen azonos?
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2011.07.19 kedd, 12:01:52 »

Érdeklődnék még, hogy a bal és a jobb oldali belső féltengely csukló teljesen azonos?

A csillagra (keresztidom) gondoltam a tűgörgőkkel, a ház a vége miatt tudom hogy nem ugyanaz (vagy legalábbis erősen gondolom)
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2011.07.19 kedd, 13:55:31 »

hetvegen hoszabb utat tettem meg, a nemreg cserelt lemforder kutyacsontom ugy kotyog jobb oldalt hogy alig merek menni a kocsival.
Nem tudom ha osszefuggesben van par nappal ezelott cserelt szijtarcsaval es hosszbordas szijjal, es ha volna is, nem tudom hogy tudnam bizonyitani... Mivel a kereket is le kell bontani hogy cserelni lehessen a szijtarcsat, gondolom meguthettek a kutyacsontot vagy nem tettek jol vissza?
Kicsit furcsa hogy csak 3 honapot tartott....

Tegnap alamasztam a kocsinak es megneztem a stab rud 2 masik szilentjet. Hat nem egy gyerekjatek oket kiszedni. Ezeket meg tudom otthon vizsgalni hogy egeszsegesek -e? Elmeletileg onnan is johetne kotyogas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2011.07.19 kedd, 19:53:02 »

hetvegen hoszabb utat tettem meg, a nemreg cserelt lemforder kutyacsontom ugy kotyog jobb oldalt hogy alig merek menni a kocsival.
Nem tudom ha osszefuggesben van par nappal ezelott cserelt szijtarcsaval es hosszbordas szijjal, es ha volna is, nem tudom hogy tudnam bizonyitani... Mivel a kereket is le kell bontani hogy cserelni lehessen a szijtarcsat, gondolom meguthettek a kutyacsontot vagy nem tettek jol vissza?
Kicsit furcsa hogy csak 3 honapot tartott....

Tegnap alamasztam a kocsinak es megneztem a stab rud 2 masik szilentjet. Hat nem egy gyerekjatek oket kiszedni. Ezeket meg tudom otthon vizsgalni hogy egeszsegesek -e? Elmeletileg onnan is johetne kotyogas?
lekell engedni hozzá az alsó kereszttartót,és a kormánygépet is.....nagy meló a stab szilent.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2011.07.19 kedd, 19:55:23 »

A csillagra (keresztidom) gondoltam a tűgörgőkkel, a ház a vége miatt tudom hogy nem ugyanaz (vagy legalábbis erősen gondolom)
A bal oldali rövid,csak a rúd,a jobb oldali hosszú,csapágyazott.A keresztidom szerintem gyárilag egyforma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2011.07.20 szerda, 11:25:50 »

A bal oldali rövid,csak a rúd,a jobb oldali hosszú,csapágyazott.A keresztidom szerintem gyárilag egyforma.

Teljesen biztos, hogy egyforma. 6 db egyforma tűgörgő kellett hozzá. Viszont ha szétszeded, érdemes leellenőrizni, hogy a ház nem kopott-e belülről, mert akkor belel se kell tenni az új tűgörgőket. Csak kitörlöd a zsírt belőle, kimosod féktisztítóval, és végighúzod az ujjadat a belső felületeken. Ha bemélyedés van, akkor az új féltengely... De ne legyen így!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2011.07.20 szerda, 11:29:22 »

Mennyibe kerül egy jóárú ABS-szes első kerékcsapágy? Eddig a legjobb ajánlatom SKF-re 10.500 Ft. Az jó? Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2011.07.20 szerda, 11:47:06 »

Mennyibe kerül egy jóárú ABS-szes első kerékcsapágy? Eddig a legjobb ajánlatom SKF-re 10.500 Ft. Az jó? Huh?

az jó!!!  én novemberben vettem 16.000 ért. ..... falbav
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2011.07.20 szerda, 11:49:55 »

az jó!!!  én novemberben vettem 16.000 ért. ..... falbav

Ennyiért mondták nekem is, de a Bárdinál van kedvezményem, így ennyi... Unokaöcsém szerint a Unixnál még olcsóbb lenne.  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.20 szerda, 11:53:44 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 08:07:45 »

Jó reggelt mindenkinek!
Az mitől lehet,hogy gázadásra jobbra húz az autó?Mintha valami kopogna is elöl.
Elég zavaró a dolog.Felni,gumi elvileg jó.
Naplózva
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 08:39:16 »

Jó reggelt mindenkinek!
Az mitől lehet,hogy gázadásra jobbra húz az autó?Mintha valami kopogna is elöl.
Elég zavaró a dolog.Felni,gumi elvileg jó.

Heló!

Szerintem lengőkar szilent. A régi autóm is ugyanezt produkáltam, mikor megfogtam egy durva kátyút és a belső szilentem szétszakadt.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 12:48:53 »

Heló!

Szerintem lengőkar szilent. A régi autóm is ugyanezt produkáltam, mikor megfogtam egy durva kátyút és a belső szilentem szétszakadt.

Azt hiszem, te a lengőkar hátsó szilentjére gondolsz. Ha az autó gázadásra-fékezésre elhúz, az bizony szilent gyanús. Érdemes az első lengőkar első és hátsó szilentjét egyszerre cserélni, bár az első szilent sokkal kisebb terhelésnek van kitéve, így ritkán szokott tönkremenni, de jobb azt egyszerre letudni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.