BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 00:19:56 » |
|
Préselni. A sok és nagy ütés nem tesz jót semminek..... még a keréksebesség jeladó is elszállhat. Az idő előrehaladtával egyre jobban belerohad, belegyógyul az agyba a csapágy. Kár ott szétverni mindent..... Préselés közben néha 8-10 tonna a nyomás mire megindul. Ezt kalapáccsal? Szétverne ott az ember mindent Kössz a tippeket srácok! Asszem nem állok neki. A futőmű szerelésnél szinte mindig szívok a berohadt csavarok és társaik miatt
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
Gery
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 07:19:16 » |
|
Szia! Nekem is ez volt a problémám a hátuljával.Kicseréltem az összes szilentet amit hátul lehet találni, most olyan mint az új.Nem új lengőkarokat vettem hanem kerestem egy embert aki szilent felújítással foglalkozik.Így negyed annyiból úsztam meg mintha megvettem volna mindent hátra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:50:06 » |
|
Préselni. A sok és nagy ütés nem tesz jót semminek..... még a keréksebesség jeladó is elszállhat. Az idő előrehaladtával egyre jobban belerohad, belegyógyul az agyba a csapágy. Kár ott szétverni mindent..... Préselés közben néha 8-10 tonna a nyomás mire megindul. Ezt kalapáccsal? Szétverne ott az ember mindent Tisztelt Fórumtárs! Tökéletesen egyetértek a véleményeddel. Talán még annyit, hogy legelőszőr nem árt az ABS jeladót kiszerelni. Tisztelettel László
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2013.03.16 szombat, 20:48:01 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:09:12 » |
|
Szia! Nekem is ez volt a problémám a hátuljával.Kicseréltem az összes szilentet amit hátul lehet találni, most olyan mint az új.Nem új lengőkarokat vettem hanem kerestem egy embert aki szilent felújítással foglalkozik.Így negyed annyiból úsztam meg mintha megvettem volna mindent hátra.
Kivel csináltattad meg? Bár nekem az első szilenteket kellene cseréltetni
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Japán
|
|
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:19:54 » |
|
Szia! Nekem is ez volt a problémám a hátuljával.Kicseréltem az összes szilentet amit hátul lehet találni, most olyan mint az új.Nem új lengőkarokat vettem hanem kerestem egy embert aki szilent felújítással foglalkozik.Így negyed annyiból úsztam meg mintha megvettem volna mindent hátra.
Ford Ivanicsnál van egy tuti futómű állító nekem is ő csinállllllllta meg hogy jó legyen
|
|
|
Naplózva
|
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
|
|
|
kishamu
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:47:40 » |
|
Sziasztok:kérdésem a következő mivel lehet hozzáférni vagy, hogy lehet ki szerelni a hátsó lengéscsilapitót a híd kivétele nélkül, vagy ki kel venni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:54:08 » |
|
Sziasztok:kérdésem a következő mivel lehet hozzáférni vagy, hogy lehet ki szerelni a hátsó lengéscsilapitót a híd kivétele nélkül, vagy ki kel venni?
Elég egy helyre beírni. Attól nem fogsz előbb választ kapni, ha mindenhova leírod.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 22:09:57 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gery
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2013.03.19 kedd, 22:09:30 » |
|
Kivel csináltattad meg? Bár nekem az első szilenteket kellene cseréltetni Itt öntötték bele az új szilenteket: 1194 Budapest XIX. ker., Pákozdi utca 12-14. tel:(1) 2824700.én meg vagyok vele elégedve.De ha neked az elsők rosszak én úgy tudom, hogy azokat lehet kapni lengőkar nélkül is.Mondjuk azt még nem néztem nem volt rá szükségem eddig szerencsére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:05:55 » |
|
Hatul valami szilenteket csereltek! Azota olyan a hangja a kocsinak mikor rugozik mintha valami ifa lenne...kurvara nyikorog! Ez igy oke? Vagy be kellett volna zsirozni?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:11:04 » |
|
Hatul valami szilenteket csereltek! Azota olyan a hangja a kocsinak mikor rugozik mintha valami ifa lenne...kurvara nyikorog! Ez igy oke? Vagy be kellett volna zsirozni?
Szilikonzsírral lehet. De véletlenül nem a rugód nyikorog a tányérjában? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:45:20 » |
|
Szilikonzsírral lehet. De véletlenül nem a rugód nyikorog a tányérjában?
AndyA
NEmtudom, hogy ki kell-e azt szedni olyankor! Nekem azt mondták, hogy szilenteket cseréltek én otthagytam a kocsit... NAgyon fura a hangja, én arra gondoltam hogy talán attól nyikorog ennyire mert száraz ott minden, de lehet hogy akkor rosszul raktak vissza valamit mert eddig nem volt ilyen hangja!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:49:17 » |
|
NEmtudom, hogy ki kell-e azt szedni olyankor! Nekem azt mondták, hogy szilenteket cseréltek én otthagytam a kocsit... NAgyon fura a hangja, én arra gondoltam hogy talán attól nyikorog ennyire mert száraz ott minden, de lehet hogy akkor rosszul raktak vissza valamit mert eddig nem volt ilyen hangja!
Üljön be valaki a csomiba és hintáztassa meg, ki lehet fülelni. Ha a rugótányérnál nyikorog, az nagyon máshonnan fog jönni. Nem feltétlenül azért nyikorog, mert kiszedték, egyébként tényleg nem is kell. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2013.03.20 szerda, 15:37:04 » |
|
Üljön be valaki a csomiba és hintáztassa meg, ki lehet fülelni. Ha a rugótányérnál nyikorog, az nagyon máshonnan fog jönni. Nem feltétlenül azért nyikorog, mert kiszedték, egyébként tényleg nem is kell.
AndyA
ha nyomkodom lefele a hátulját akkor is nyikorog! csak ez már gáz...mert egy trabant nem nyikorog amikor rugózik nem hogy egy mondeo! na majd visszaviszem nekik akkor hogy alkossanak vele valamit!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
virag
|
|
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2013.03.20 szerda, 15:47:44 » |
|
Hatul valami szilenteket csereltek! Azota olyan a hangja a kocsinak mikor rugozik mintha valami ifa lenne...kurvara nyikorog! Ez igy oke? Vagy be kellett volna zsirozni?
Nekem is cseréltek hátsó stabilizátor szilentet igaz nem a gyárit rakták bele hanem febit és nekem is nyikorgott mint egy lovaskocsi . Itt a fórumon kaptam rá olyan választ tegyem bele a gyáriakat .Én egyszer még szétszedtem és megkentem zsírral már nem hallóm hogy nyikorogna + azt vettem észre hogy nem mindegy hogyan vannak beszerelve .
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:33:40 » |
|
ha nyomkodom lefele a hátulját akkor is nyikorog! csak ez már gáz...mert egy trabant nem nyikorog amikor rugózik nem hogy egy mondeo! na majd visszaviszem nekik akkor hogy alkossanak vele valamit!
Más nyomkodja, te meg fülelj a kerékjáratnál. Máshonnan jön a hang, ha stabszilent, vagy ha rugótányér. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2013.03.22 péntek, 07:22:27 » |
|
Itt öntötték bele az új szilenteket: 1194 Budapest XIX. ker., Pákozdi utca 12-14. tel:(1) 2824700.én meg vagyok vele elégedve.De ha neked az elsők rosszak én úgy tudom, hogy azokat lehet kapni lengőkar nélkül is.Mondjuk azt még nem néztem nem volt rá szükségem eddig szerencsére.
Kiszerelést is vállalnak vagy oda kell vinni a cuccot kézben?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2013.03.22 péntek, 17:03:23 » |
|
Na elmentem ma a szerelőhöz. mondom neki, hogy olyan kopogó hangot hallok a futómű felől. Aláment az autónak és próbálom szó szerint idézni: aha...ühüm...ja...ühüm...aha...ühüm... Aztán azt mondja megvan a bibi. Első stabrúd cserére szorul, plusz hátul is ki kell cserélni két darab stabilizátor gumit. Na faxa, de hál' Istennek ezek az alkatrészek nem túl vészes árban vannak. Mondom a szakinak hogy nézzen már végig a kocsi alján, hogy mi újság van a gépsárkánnyal. Szerinte egyben van a gép, nincs olajfolyás sehol, alja sem sérült, szóval okés. Na cserélünk pár alkatrészt és hibátlan lesz a futómű megint! Alkatrészeket kicserélte ma az ember. Az futóműnek most nincs kopogó hangja, meg kicsit feszesebbnek is érzem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2013.03.22 péntek, 18:48:37 » |
|
Nálam is végbe ment a hátsó híd szilent+stabilizátor rúd meg két gumi bak ami a stab összekötő rudat tartja. Így már jöhetnek a buckalakók nem koppan a hátulja.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:07:28 » |
|
Nálam is végbe ment a hátsó híd szilent+stabilizátor rúd meg két gumi bak ami a stab összekötő rudat tartja. Így már jöhetnek a buckalakók nem koppan a hátulja.
inkább rohadjon meg aki ilyen utat épit hivják ide inkább a németeket utépitésre
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:54:08 » |
|
Nálam is végbe ment a hátsó híd szilent+stabilizátor rúd meg két gumi bak ami a stab összekötő rudat tartja. Így már jöhetnek a buckalakók nem koppan a hátulja.
Mennyibe fájt a művelet?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:11:16 » |
|
Mennyibe fájt a művelet?
Én előre vettem egy stabpálcát meg hátra két gumit a stabrúdhoz. FEBI márkájút vettem, és ezért fizettem tízezret. A szerelőnek nyócezret fizettem, de csinált más melót is az autón, egy napig dolgozott vele. Szóval nem került nekem olyan sokba a javítás, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:15:17 » |
|
inkább rohadjon meg aki ilyen utat épit hivják ide inkább a németeket utépitésre Hát bakker ősszel semmi baja nem volt a verdának most meg zörög a hátulja szóval előbb utóbb esedékes nekem is egy kis szilentezés.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:24:57 » |
|
Hát bakker ősszel semmi baja nem volt a verdának most meg zörög a hátulja szóval előbb utóbb esedékes nekem is egy kis szilentezés.
Ha nem jártál volna vele, most is jó lenne.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:31:03 » |
|
Ha nem jártál volna vele, most is jó lenne. Jaja, most is az autós a hibás, hogy miért közlekedik autóval.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:33:13 » |
|
Jaja, most is az autós a hibás, hogy miért közlekedik autóval.
ű Bocs, hogy Pintéreskedtem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:39:16 » |
|
ű Bocs, hogy Pintéreskedtem. Most elnézem, de ne forduljon elő többet, odafigyejjé!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2013.03.23 szombat, 00:15:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2013.03.23 szombat, 05:25:24 » |
|
Ha nem jártál volna vele, most is jó lenne. bizony az autós a hibás ha nem járnánk autóval út sem kellene igy megoldódna havazáskor a katasztrófa hejzet is. szolgáltatárért fizetsz azt szeretnéd meg is kapni. bocs az off-ért
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2013.03.23 szombat, 08:32:37 » |
|
Mennyibe fájt a művelet?
A szilent 4000ft/db kell 4db a satabrúd 5000ft/db kell 2db a stabilizátor tartó gumi bak 1000/db kell 2db. Némi kedvezménnyel+munkadíj 31000ft lett a vége.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Feketegyöngy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2013.03.23 szombat, 09:43:47 » |
|
Sziasztok kis segítséget szeretnék kérni a hátul a c oszlopnál valami írtózatosan kopog elvittem szervízbe azt mondták el van törve a rúgó nem rég megnéztük csapos emelón nincs eltzörve a rúgó semmi baja minden a helyén van semmi nem lóg mi szokott még ilyenkor kopogni??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2013.03.23 szombat, 09:48:32 » |
|
Sziasztok kis segítséget szeretnék kérni a hátul a c oszlopnál valami írtózatosan kopog elvittem szervízbe azt mondták el van törve a rúgó nem rég megnéztük csapos emelón nincs eltzörve a rúgó semmi baja minden a helyén van semmi nem lóg mi szokott még ilyenkor kopogni??
akár a kézifék kötél is ha elszabadult a rögzitése a lengökaron
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2013.03.23 szombat, 10:31:25 » |
|
A szilent 4000ft/db kell 4db a satabrúd 5000ft/db kell 2db a stabilizátor tartó gumi bak 1000/db kell 2db. Némi kedvezménnyel+munkadíj 31000ft lett a vége. Hátsó stabrúd leszorítóból érdemes lett volna gyárit venni. Az tovább bírja jóval, mint az 1000 forintos. Én is tegnap cseréltem 4 hátsó bölcső szilent, szerencsére nem sajátba, hanem ügyfélnek. Huhh....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2013.03.23 szombat, 13:48:17 » |
|
Hátsó stabrúd leszorítóból érdemes lett volna gyárit venni. Az tovább bírja jóval, mint az 1000 forintos. Én is tegnap cseréltem 4 hátsó bölcső szilent, szerencsére nem sajátba, hanem ügyfélnek. Huhh....
Febi lett belerakva az került egy darab ezresbe darabja. Érdekes volt mikor szét lett szedve mind a kettőben volt egy egy gipszkarton csavar a miheztartás véget mint hogy cserélte volna az előző gazdája. Igaz nem is volt vele baj (nem kopogott) de mikor szét lett szedve azt úgy már nem volt szívem visszatenni. Kíváncsi vagyok mi kerül még elő belőle megoldások terén!
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2013.03.23 szombat, 20:45:10 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 20:47:15 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:10:36 » |
|
Közben megtaláltam. Ettől függetlenül nagyon köszönöm válaszodat!!!
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2013.03.26 kedd, 10:44:06 » |
|
Tisztelt Fórumtársak! A stabilizátor szilentek és a sima szilentek cseréje utáni, nyikorgással kapcsolatban, megosztanám a tapasztalatomat. A szilenteket általában emelőn szokták cserélni. A beszerelés után viszont a csavarokat nem szabad teljesen meghúzni! A gépet leengedve a saját súlya alatt, felveszi a futómű a természetes terpesztését, és csak ekkor szabad teljesen meghúzni a csavarokat a megadott nyomatékkal, különben a szilentek befeszülnek és nyikorognak, még be nem állnak a megfelelő terpesztésnek. Ilyenkor a szilentek redkivűl nagy terhelésnek vannak kitéve, és sokkal hamarab elfáradnak, és tönkre mennek, az alphelyzetben is állandóan fennálló, káros csavaró erő miatt. Mindez azért van, mert egyszerűbb az emelőn egyből tökre húzni a csavart, mint leeresztve a gépet az aknában bujkálva, utánna húzni a csavarokat. Sajnos sok helyen erre nem figylnek oda. Úgy dolgoznak, hogy "tartsd meg Józsi a kéményt, amig átveszem a pénzt". Természetesen ezzel a pár gondolattal nem zárom ki azokat, akik tényleg értenek hozzá, és becsületes munkát végeznek. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.26 kedd, 18:56:19 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:36:09 » |
|
Én így csinálom, eddig is így csináltam és ezután is így fogom.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2013.03.26 kedd, 13:13:19 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
hajas
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2013.03.27 szerda, 19:48:13 » |
|
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy álló helyzetben ha balra-jobbra fordítom a kormányt de csak mondjuk 5-5cm-t. Akkor koppanó hangot hallok az elejéből. Toronycsapágyak,stab szilentek,lengőkar szillent lett már cserélve. Lehetséges hogy a kormányművemmel van a probléma? Felemeltem a kocsi elejét megrángattam a kocsi kerekét de semmit nem lógott.
Lenne még egy kérdés első futómű bölcsőjébe mennyire nehéz szilentet cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2013.03.27 szerda, 19:58:11 » |
|
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy álló helyzetben ha balra-jobbra fordítom a kormányt de csak mondjuk 5-5cm-t. Akkor koppanó hangot hallok az elejéből. Toronycsapágyak,stab szilentek,lengőkar szillent lett már cserélve. Lehetséges hogy a kormányművemmel van a probléma? Felemeltem a kocsi elejét megrángattam a kocsi kerekét de semmit nem lógott.
Lenne még egy kérdés első futómű bölcsőjébe mennyire nehéz szilentet cserélni?
Elég ritkán kell első bölcsőben szilentet cserélni. Nézd meg a kormányösszekötő rudakat, gömbfejeket. Lehet lóg valamelyik. Esetleg lehet fülelni, hogy a kerék mellől vagy beljebbről hallani. Meg hajolj le a pedálokhoz és csináld a hangot. Lehet csak fel kell lazítani és újra meghúzni a kormányműre csatlakozó csukló csavarját. Elsőnek ezt nézd meg.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:25:46 » |
|
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy álló helyzetben ha balra-jobbra fordítom a kormányt de csak mondjuk 5-5cm-t. Akkor koppanó hangot hallok az elejéből. Toronycsapágyak,stab szilentek,lengőkar szillent lett már cserélve. Lehetséges hogy a kormányművemmel van a probléma? Felemeltem a kocsi elejét megrángattam a kocsi kerekét de semmit nem lógott.
Lenne még egy kérdés első futómű bölcsőjébe mennyire nehéz szilentet cserélni?
Másodiknak pedig ezt. http://mondeo.hu/index.php?topic=5092.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wmatyas
|
|
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:00:51 » |
|
Hello!
Szerintetek 18 "-os Rondell alufelni lehet középhangos búgó hang oka 60-70 km/h sebesség felett? Vagy ez kizárható és csapágy a probléma?
Köszi előre is a tippeket!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:03:30 » |
|
Hello!
Szerintetek 18 "-os Rondell alufelni lehet középhangos búgó hang oka 60-70 km/h sebesség felett? Vagy ez kizárható és csapágy a probléma?
Köszi előre is a tippeket!
A gumi búghat, nem a felni. De lehet kerékcsapágy is, ezt jobbra és balra billegetve ki lehet szűrni/zárni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
wmatyas
|
|
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:06:43 » |
|
ja igen ez a hátsó kerekek felől jön... A gumi búghat, nem a felni. De lehet kerékcsapágy is, ezt jobbra és balra billegetve ki lehet szűrni/zárni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:07:59 » |
|
ja igen ez a hátsó kerekek felől jön...
kagylósra van kopva a gumi.jellemző az üresen futó autókra,és néhány gumi amúgy is érzékeny erre,mint pl a misi....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
wmatyas
|
|
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:10:49 » |
|
köszi! ezek uniroyal gumik, nem maiak de jo a felületük. kicsit olyan morgo hang jön vhonnan kagylósra van kopva a gumi.jellemző az üresen futó autókra,és néhány gumi amúgy is érzékeny erre,mint pl a misi....
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:46:07 » |
|
köszi! ezek uniroyal gumik, nem maiak de jo a felületük. kicsit olyan morgo hang jön vhonnan
simítsd végig a tenyered a futófelületen.Ha előre haladva úgy érzed,hogy minden második "fog" élesen akad,akkor kagylósra van kopva.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
|
|
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:07:32 » |
|
Bal első rúgó törés, 4 hónap alatt kétszer mi lehet a gond okozója ? valakinek ötlet ? ma vettem észre nem kopog nyikorog
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:14:08 » |
|
Bal első rúgó törés, 4 hónap alatt kétszer mi lehet a gond okozója ? valakinek ötlet ? ma vettem észre nem kopog nyikorog A lengéscsillapító milyen állapotban van?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|