Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:17:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164873 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 01:12:45 »

Jó kormánymű javítóst tud valaki?
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 14:24:41 »

Sziasztok!


Jól tudom illetve látom, hogy az alsó lengőkarban lévő talpast gombfejet szegecsek tartják? Láttam a cromaxba, hogy van külön gömbfej, ebben az esetben ki kell fúrni a gyári szegecseket? Vagy valami más megoldás?

Köszi!

joci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 14:51:37 »

Sziasztok!


Jól tudom illetve látom, hogy az alsó lengőkarban lévő talpast gombfejet szegecsek tartják? Láttam a cromaxba, hogy van külön gömbfej, ebben az esetben ki kell fúrni a gyári szegecseket? Vagy valami más megoldás?

Köszi!

joci

Az alsó támasztó gömbfej Ford szerint a teljes lengőkarral együtt cserés. Az utángyártók szerint meg fúróval és csavarral gyógyul. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:09:20 »

Az alsó támasztó gömbfej Ford szerint a teljes lengőkarral együtt cserés. Az utángyártók szerint meg fúróval és csavarral gyógyul. Smiley

AndyA


És tapasztalat esetleg az után gyártott megoldásról? A többi része hibátlan a lengőkarnak csak a gömbfej vacak már.

Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:57:59 »

Sziasztok!


Jól tudom illetve látom, hogy az alsó lengőkarban lévő talpast gombfejet szegecsek tartják? Láttam a cromaxba, hogy van külön gömbfej, ebben az esetben ki kell fúrni a gyári szegecseket? Vagy valami más megoldás?

Köszi!

joci
Tisztelt Fórumtárs!
A lengőkar végén lévő gömbfej csere csak akkor lehet stabil és sikeres, ha a gömbfejet tartó csavarok pontosan illeszkednek a lengőgkarban lévő furatokban. A csavarok lógása vagy kotyogása a lengőkar furatában, fékezéskor a gömbfej elmozdulását erdményezheti ami végső soron a futómű beállitás elállitódásához vezethet. A lengókarból az óvatosan eltávolitott szegecs után, meg kell mérni a lengőkarban lévő furatot és szükség esetén ehez kell esztergáltatni 3 db illesztett csavart. Egyébként nagy valószinűséggel nem lesz jó a csere után a gépezet. Ha a gömbfejben lévő furat nagyobb a lengőkarban lévőnél, akkor ehez kel illeszteni a csavart és a lengőkarban pedig utána kell dörzsárazni a furatot. Egy kis oda figyeléssel és pontossággal, jóval olcsóbban megoldható a felujjitás még akkor is, ha új csavarokat kell esztergáltatni. A művelet elvégzése után nem árt egy futóműellenörzés és esetleges beálítás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:08:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
A lengőkar végén lévő gömbfej csere csak akkor lehet stabil és sikeres, ha a gömbfejet tartó csavarok pontosan illeszkednek a lengőgkarban lévő furatokban. A csavarok lógása vagy kotyogása a lengőkar furatában, fékezéskor a gömbfej elmozdulását erdményezheti ami végső soron a futómű beállitás elállitódásához vezethet. A lengókarból az óvatosan eltávolitott szegecs után, meg kell mérni a lengőkarban lévő furatot és szükség esetén ehez kell esztergáltatni 3 db illesztett csavart. Egyébként nagy valószinűséggel nem lesz jó a csere után a gépezet. Ha a gömbfejben lévő furat nagyobb a lengőkarban lévőnél, akkor ehez kel illeszteni a csavart és a lengőkarban pedig utána kell dörzsárazni a furatot. Egy kis oda figyeléssel és pontossággal, jóval olcsóbban megoldható a felujjitás még akkor is, ha új csavarokat kell esztergáltatni. A művelet elvégzése után nem árt egy futóműellenörzés és esetleges beálítás. wave
Tisztelettel László! worship

Nagyon köszönöm a segítséged.  worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:26:27 »

Nagyon köszönöm a segítséged.  worship
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon szivesen. Még egy fontos dolog jutott eszembe. A gömbfejet rögzitő csavar, anyája csak önzáró vagy koronás anya lehet a biztonsági előirásoknak megfelelően. Sok sikert az átalakitáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2013.07.16 kedd, 12:19:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon szivesen. Még egy fontos dolog jutott eszembe. A gömbfejet rögzitő csavar, anyája csak önzáró vagy koronás anya lehet a biztonsági előirásoknak megfelelően. Sok sikert az átalakitáshoz. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a hasznos tanácsaidat. Neki is látok hamarosan. worship
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2013.07.16 kedd, 12:42:32 »

Köszönöm a hasznos tanácsaidat. Neki is látok hamarosan. worship
Csavarral együtt adják:

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200130-elso-lengokar-gombfej/3831-lengokar-gombfej-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:33:15 »


Köszi, ebből a képből indultam ki én is, hogy cserélhető.

Üdv, joci
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:14:53 »

Ma nézegettem egy mondeot és úgy tűnt mintha lejjebb lenne a fara az enyémnél.nekem elég magasan van. Az mitől lehet hogy az elejéhez képest égnek áll a hátulja?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:17:37 »

Ma nézegettem egy mondeot és úgy tűnt mintha lejjebb lenne a fara az enyémnél.nekem elég magasan van. Az mitől lehet hogy az elejéhez képest égnek áll a hátulja?

Még jó benne a rugó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:18:40 »

Ma nézegettem egy mondeot és úgy tűnt mintha lejjebb lenne a fara az enyémnél.nekem elég magasan van. Az mitől lehet hogy az elejéhez képest égnek áll a hátulja?
neked még nem lapult el a rugód,vagy neked egykét menettel több van a rugódon.(lehet,hogy az ültetett volt)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:29:09 »

neked még nem lapult el a rugód,vagy neked egykét menettel több van a rugódon.(lehet,hogy az ültetett volt)

ÁÁ nem hiszem, hogy a 60 éves tata megültette.:-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2013.07.16 kedd, 21:32:14 »


ÁÁ nem hiszem, hogy a 60 éves tata megültette.:-)
dehonnem,mint a szél! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:13:02 »

dehonnem,mint a szél! eplus2
sziasztok!
esetleg valakinek van ötlete , hogy honnan lehetne beszerezni normális ültető rugókat , aránylag elfogadható áron.
Mert amiket rendelni kell külföldről, elég horribilis összegüek.
THX   worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:17:13 »

sziasztok!
esetleg valakinek van ötlete , hogy honnan lehetne beszerezni normális ültető rugókat , aránylag elfogadható áron.
Mert amiket rendelni kell külföldről, elég horribilis összegüek.
THX   worship


Fél éve foglalkozom a projektel és az ebay-nál olcsóbban nem találtam!!!!
Ha valaki tud szóljon nekem is  worship
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:04:21 »


Fél éve foglalkozom a projektel és az ebay-nál olcsóbban nem találtam!!!!
Ha valaki tud szóljon nekem is  worship
Ezt önéletrajzba ne írd bele, mert azt hiszik majd, hogy nem vagy hatékony!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:17:00 »

Ezt önéletrajzba ne írd bele, mert azt hiszik majd, hogy nem vagy hatékony!  eplus2

De beleírom   nyes Értékelik majd a kitartásom és az elhivatottságomat. taps
Jó munkához idő kell

Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 07:14:35 »

Jó reggelt Smiley

Valaki járt már úgy, h a beszerelt Airspring "légrugó" kilyukadt??? 2 hónapja szereltük be, eddig minden gond nélkül működött, tartotta a seggét a verdának, szerdán ellenőriztem a légnyomást mindkettő rendbe volt, tegnap reggelre viszont a jobb hátsó kilyukadt, nem tudom mitől Sad
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 09:10:33 »

Jó reggelt Smiley

Valaki járt már úgy, h a beszerelt Airspring "légrugó" kilyukadt??? 2 hónapja szereltük be, eddig minden gond nélkül működött, tartotta a seggét a verdának, szerdán ellenőriztem a légnyomást mindkettő rendbe volt, tegnap reggelre viszont a jobb hátsó kilyukadt, nem tudom mitől Sad

Kilyukadt vagy leeresztett? Mert leeresztés volt már nekem is, szelepcsere gyógyatotta, de lyukadás nem.

Amúgy pesszimista forgatókönyv szerint simán lehet, hogy pl. valami faágra rámész, és pont belebök.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 18:28:57 »

Kilyukadt vagy leeresztett? Mert leeresztés volt már nekem is, szelepcsere gyógyatotta, de lyukadás nem.

Amúgy pesszimista forgatókönyv szerint simán lehet, hogy pl. valami faágra rámész, és pont belebök.

AndyA

Kilyukadt, sajnos Sad vehetek egy újat bele Sad pedig nagyon jó dolog Smiley

Másik dolog:
Egyenes haladásnál kicsit erőteljesebb fékezéskor, gödörbe hajtásnál illetve kanyarodásnál az első futómű felöl jönnek kicsit ropogó-kattogó hangok azok mik lehetnek????Ötletek??
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:29:13 »

Kilyukadt, sajnos Sad vehetek egy újat bele Sad pedig nagyon jó dolog Smiley

Másik dolog:
Egyenes haladásnál kicsit erőteljesebb fékezéskor, gödörbe hajtásnál illetve kanyarodásnál az első futómű felöl jönnek kicsit ropogó-kattogó hangok azok mik lehetnek????Ötletek??

Szilentek zsírmérgezése?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:16:06 »

Kilyukadt, sajnos Sad vehetek egy újat bele Sad pedig nagyon jó dolog Smiley

Másik dolog:
Egyenes haladásnál kicsit erőteljesebb fékezéskor, gödörbe hajtásnál illetve kanyarodásnál az első futómű felöl jönnek kicsit ropogó-kattogó hangok azok mik lehetnek????Ötletek??
kb ami mozgó alkatrész.ezt a fórumon keresztül senki sem fogja megmondani mi a konkrét hiba,találgatni pedig nem érdemes ill.magad is tudsz.
alá kell mászni és meg kell találni a hiba forrást de ez lehet nem csak egy alkatrész hibája amit tapasztalsz elg sok szilent van ami tönkre mehet benne.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:28:02 »

Szilentek zsírmérgezése?
Kb. 1 hónapja kapta meg az új első szilentjeit, amúgy meg a kormánykeréken is visszaérzem a ropogást :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2013.07.23 kedd, 00:07:44 »

Kb. 1 hónapja kapta meg az új első szilentjeit, amúgy meg a kormánykeréken is visszaérzem a ropogást :S

Az még nem zárja ki a zsírmérgezést.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2013.07.23 kedd, 17:55:31 »

Az még nem zárja ki a zsírmérgezést.

Miaza zsírmérgezés? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2013.07.23 kedd, 17:58:17 »

A hátsó keresztstabilizátor rúd ki van dörzsölődve a szilenteknél (tipikus, de nekem még csak most jelentkezett). Egy futóműves azt mondta, hogy ilyenkor egy 1-2mmes lemezt szoktak a szilentek alá tenni, és az megfeszíti annyira az egészet, hogy ne mozogjon. Én ilyennel inkább nem próbálkoznék, ezért gondolkodom hogy milyen vegyek. Érdemes bontottat venni, (ha van egyáltalán), vagy inkább új, és akkor örök élet? A baj, hogy csak gyáriban létezik, 20ezer forint...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2013.07.23 kedd, 19:22:53 »

Miaza zsírmérgezés? vigyor3

Ez egy "szakkifejezés"  eplus2

Akkor szokták mondani, amikor nem árt egy kis zsírral megkínálni az adott alkatrészt.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2013.07.24 szerda, 20:48:09 »

Na gyerekek én meg a következőképpen jártam. Elmentünk a kiccsaládommal Szilvásváradra pihenni egy cseppet. Elindultunk hazafelé, és nem nagy távolság megtétele után arra lettem figyelmes, hogy közepesen tempós bal kanyaroknál ütemes "magas visító" hangot hallok elölről. Nem fékezgettem sokat ezért gondoltam is út közben, hogy ez bizony kerékcsapágy lesz. Megálltam Egerben és a jobb első kerék sokkal melegebb volt, mint a többi. Mondom faxa. Megtettünk még ötven kilométert hazafelé és figyeltem a hangot hasonlóan tempós bal kanyaroknál, de megszűnt a zaj. Megálltam, megnéztem a kerekeket és mind a négyet jónak éreztem. Ez hogy a viharba lehet? Azóta is figyelem a kereket hőmérsékletét de nincs gubanc most egyikkel sem.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2013.07.24 szerda, 20:55:58 »

Sziasztok.S.o.s. Bal hátsó tengelycsonkot keresek kerékcsapágy nélkül.Van valakinek eladó?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2013.07.24 szerda, 21:40:46 »

Sziasztok.S.o.s. Bal hátsó tengelycsonkot keresek kerékcsapágy nélkül.Van valakinek eladó?

mk2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2013.07.24 szerda, 23:40:21 »

Na gyerekek én meg a következőképpen jártam. Elmentünk a kiccsaládommal Szilvásváradra pihenni egy cseppet. Elindultunk hazafelé, és nem nagy távolság megtétele után arra lettem figyelmes, hogy közepesen tempós bal kanyaroknál ütemes "magas visító" hangot hallok elölről. Nem fékezgettem sokat ezért gondoltam is út közben, hogy ez bizony kerékcsapágy lesz. Megálltam Egerben és a jobb első kerék sokkal melegebb volt, mint a többi. Mondom faxa. Megtettünk még ötven kilométert hazafelé és figyeltem a hangot hasonlóan tempós bal kanyaroknál, de megszűnt a zaj. Megálltam, megnéztem a kerekeket és mind a négyet jónak éreztem. Ez hogy a viharba lehet? Azóta is figyelem a kereket hőmérsékletét de nincs gubanc most egyikkel sem.

Szerintem be volt ragadva a féked. Szedd le a nyerget és mozgasd meg azokat a rudakat, amikre rögzítve van. Azoknak könnyen kell mozogniuk, de nem szabad lötyögni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 06:29:53 »

Szerintem be volt ragadva a féked. Szedd le a nyerget és mozgasd meg azokat a rudakat, amikre rögzítve van. Azoknak könnyen kell mozogniuk, de nem szabad lötyögni.
Két hónapja cseréltem fékbetéteket és teljesen jók voltak a csúszkák.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 10:15:04 »

Két hónapja cseréltem fékbetéteket és teljesen jók voltak a csúszkák.

A kerékagy csapágytól nem melegszik fel annyira, hogy érezhető legyen...szerintem. Ott a féked fogott és azért volt a melegedés.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2013.07.27 szombat, 12:03:53 »

Miért rázhat picit a kocsi eleje 100-110km/h között?Gumik,felnik centírozva sőt még a hátsókat is előre raktam akkor is rázza a kormányt.Megrángattam az összekötőket,kereket nem lóg semmi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2013.07.27 szombat, 12:30:39 »

Miért rázhat picit a kocsi eleje 100-110km/h között?Gumik,felnik centírozva sőt még a hátsókat is előre raktam akkor is rázza a kormányt.Megrángattam az összekötőket,kereket nem lóg semmi.

lengőkar szilent....... féltengely(ek)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2013.07.27 szombat, 16:16:56 »

Miért rázhat picit a kocsi eleje 100-110km/h között?Gumik,felnik centírozva sőt még a hátsókat is előre raktam akkor is rázza a kormányt.Megrángattam az összekötőket,kereket nem lóg semmi.
nekem is ezt csinálta. és ahogy GSR irja lengökar szilent csere és voala  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 19:22:12 »

nekem is ezt csinálta. és ahogy GSR irja lengökar szilent csere és voala  eljen
Köszönöm a hasznos válaszokat.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2013.07.31 szerda, 09:22:16 »

sziasztok.haverom a karoszériás mondott egy furcsa dolgot hiszek neki,de mielött kibeleztetném a futómüvet is kérdeznék igazi ford használokat. agondot az jelenti amit én megszokottnak mondok,mivel nagy autó másabb  a rugózása hátul,tehát kicsit beinog meg ringatózik jobra balra,haverom szavaival élve,össze vissza rugozik hátul jobra balra döccenöknél meg kanyarokban,mintha két külön uton járna a jobb és a bal hátulja,azaz egymástól független rugomozgást végeznek ami ugy néz ki hogy hasonlóság sincs ,tehát össze vissza,eggyet megnéztem rugók jók,de ami belsejében van gumi annak már csak maradványai vannak,szerelö azt mondta semmi, csak koppanásgátló vagy mi,akkkor mi a stabilitás fas.a van ezzel? ötleteket szivesen fogadok Huh?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2013.07.31 szerda, 09:26:53 »

sziasztok.haverom a karoszériás mondott egy furcsa dolgot hiszek neki,de mielött kibeleztetném a futómüvet is kérdeznék igazi ford használokat. agondot az jelenti amit én megszokottnak mondok,mivel nagy autó másabb  a rugózása hátul,tehát kicsit beinog meg ringatózik jobra balra,haverom szavaival élve,össze vissza rugozik hátul jobra balra döccenöknél meg kanyarokban,mintha két külön uton járna a jobb és a bal hátulja,azaz egymástól független rugomozgást végeznek ami ugy néz ki hogy hasonlóság sincs ,tehát össze vissza,eggyet megnéztem rugók jók,de ami belsejében van gumi annak már csak maradványai vannak,szerelö azt mondta semmi, csak koppanásgátló vagy mi,akkkor mi a stabilitás fas.a van ezzel? ötleteket szivesen fogadok Huh?

Erre gondoltál? Amúgy a szilenteket kellene megfeszegetni, hátha azok közül köszönt el az egyik.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 09:37:44 »

Erre gondoltál? Amúgy a szilenteket kellene megfeszegetni, hátha azok közül köszönt el az egyik.
igen az ami a képen volt annak csak darabjai vannak,de az beleszámit a jelenségbe amit irtam? aszilenteket megnézem.
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 10:07:03 »

A hátsó keresztstabilizátor rúd ki van dörzsölődve a szilenteknél (tipikus, de nekem még csak most jelentkezett). Egy futóműves azt mondta, hogy ilyenkor egy 1-2mmes lemezt szoktak a szilentek alá tenni, és az megfeszíti annyira az egészet, hogy ne mozogjon. Én ilyennel inkább nem próbálkoznék, ezért gondolkodom hogy milyen vegyek. Érdemes bontottat venni, (ha van egyáltalán), vagy inkább új, és akkor örök élet? A baj, hogy csak gyáriban létezik, 20ezer forint...

A lemezeléssel is, a túlméretes szilentekkel is az a baj, hogy a kopás nem egyenletes körben. Lesz, ahol sok lesz a "pótlás", lesz, ahol meg kevés, a végeredmény meg korántsem kielégítő egyik esetben sem. Új (vagy jó állapotú bontott), és a probléma egy időre megint megoldva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 10:08:15 »

Na gyerekek én meg a következőképpen jártam. Elmentünk a kiccsaládommal Szilvásváradra pihenni egy cseppet. Elindultunk hazafelé, és nem nagy távolság megtétele után arra lettem figyelmes, hogy közepesen tempós bal kanyaroknál ütemes "magas visító" hangot hallok elölről. Nem fékezgettem sokat ezért gondoltam is út közben, hogy ez bizony kerékcsapágy lesz. Megálltam Egerben és a jobb első kerék sokkal melegebb volt, mint a többi. Mondom faxa. Megtettünk még ötven kilométert hazafelé és figyeltem a hangot hasonlóan tempós bal kanyaroknál, de megszűnt a zaj. Megálltam, megnéztem a kerekeket és mind a négyet jónak éreztem. Ez hogy a viharba lehet? Azóta is figyelem a kereket hőmérsékletét de nincs gubanc most egyikkel sem.

Alighanem beragadt kicsit az egyik fékpofád. Ha nagyon javítani akarod, szedd ki, a féknyeregben pucold ki a helyét és tegyél bele egy kis rézzsírt. Az a fékcsikorgásnak is jót tesz fékezéskor, ha szokott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 08:08:33 »

A bal hátsó lengéscsillapítóm elszólta magát... Szivárog az olaj belőle. Egyelőre nem kopog, de minden döccenőn elpattog a hátulja a kocsinak...

A cromaxnál 40/db az új csillapító, ez nem fog menni. Tegnap voltam egy szerelőnél itthon, de az nem tesz be bontottat. Patt.
Mit javasoltok?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 08:34:09 »

A bal hátsó lengéscsillapítóm elszólta magát... Szivárog az olaj belőle. Egyelőre nem kopog, de minden döccenőn elpattog a hátulja a kocsinak...

A cromaxnál 40/db az új csillapító, ez nem fog menni. Tegnap voltam egy szerelőnél itthon, de az nem tesz be bontottat. Patt.
Mit javasoltok?

Én innét vettem az elsőket, szerintem jó áron vannak és 1270 ft a szállítási költség.
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15485/lengescsillapitok_rugok_1__lengescsillapito__lengescsillapito__hatsotengely?lapszam=2&gyakori=I&
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 09:15:39 »

A bal hátsó lengéscsillapítóm elszólta magát... Szivárog az olaj belőle. Egyelőre nem kopog, de minden döccenőn elpattog a hátulja a kocsinak...

A cromaxnál 40/db az új csillapító, ez nem fog menni. Tegnap voltam egy szerelőnél itthon, de az nem tesz be bontottat. Patt.
Mit javasoltok?
a cromax  gagyi, el kell felejteni. horroré adnak mindent. amit nemtom ír az igen jó áron van. esetleg nézd meg a fekmesteren
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 10:12:57 »

a cromax  gagyi, el kell felejteni. horroré adnak mindent. amit nemtom ír az igen jó áron van. esetleg nézd meg a fekmesteren

Plusz infó:
A múltkor Mk2-nél jártam, nézte, hogy nem olyan peckes a verda segge, kicsit lóg. Alánézett, azt mondta, hogy Mk2 lengéscsillapítók vannak alatta, nem Mk3...
Van nála 8-ért gyári Forf bontottért.

Szerintetek megmerjem venni? (válság van anyagilag)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 10:14:54 »

Plusz infó:
A múltkor Mk2-nél jártam, nézte, hogy nem olyan peckes a verda segge, kicsit lóg. Alánézett, azt mondta, hogy Mk2 lengéscsillapítók vannak alatta, nem Mk3...
Van nála 8-ért gyári Forf bontottért.

Szerintetek megmerjem venni? (válság van anyagilag)
a hát akkor nincs más választás. attól h bontott még lehet jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 10:44:31 »

Plusz infó:
A múltkor Mk2-nél jártam, nézte, hogy nem olyan peckes a verda segge, kicsit lóg. Alánézett, azt mondta, hogy Mk2 lengéscsillapítók vannak alatta, nem Mk3...
Van nála 8-ért gyári Forf bontottért.

Szerintetek megmerjem venni? (válság van anyagilag)

12e-ért új nem jó?
http://www.webareal.hu/gared/eshop/10-1-Ford-lengescsillapito/7109-4-2004/5/1039-Sachs-Supertouring
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.