Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165944 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4850 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 19:03:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.13 csütörtök, 18:28:49
Gyári felső csavar+anya finis....ez alpján bármelyik fordba, cromaxba rendelnek neked, ha nincs raktáron.
Anya: 1381971 Nut - Hex. - Self-Locking
Csavar: 6732965 Bolt - Hex.Head
köszönöm szépen erre lesz szükségem meg is rendelem
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4851 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 19:04:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.13 csütörtök, 18:31:32
Mikromacskában megvan a méret.
AndyA
mi is az a mikromacsek? vmi ford progi?
szerk: aham megvan már töltöm is. 2011.05. a legújabb ami elérhető most egy olyat szedek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.13 csütörtök, 19:08:08 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
nemecsek68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4852 Dátum:
2014.02.14 péntek, 06:20:23 »
Idézetet írta: László - 2014.02.13 csütörtök, 18:59:46
Tisztelt Fórumtárs!
Az illesztőcsapnak legalább a pontos méretére én is kíváncsi lennék.
Tisztelettel László!
Ha tudnám a méretét már régen ki lenne faragva
De meglelesz ha máshogy nem megmérem mekkore kell
Naplózva
1.8 16V Ghia 2001/11 FL első
ice850303
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4853 Dátum:
2014.02.15 szombat, 10:40:48 »
Hello!
Cserelnem a stab. palcakat (anti roll bar) elol-hatul. A jobb elsot ki is csereltem alabakoltam azt az oldalt amelyiket szereltem de mikor nagy nehezen kiszedtem a palcat a stab rud szepen elmaszott es az uj palcat alig birtam berakni. Kerdes a kovetkezo hogy normalisan be tudjam rakni az ujat mind ket oldalt bakoljam ala vagy eleg azt az oldalt bakolni amelyiket szerelem a masikat meg megemelni? Valaszokat koszonom elore is
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4854 Dátum:
2014.02.15 szombat, 11:06:51 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.02.15 szombat, 10:40:48
Hello!
Cserelnem a stab. palcakat (anti roll bar) elol-hatul. A jobb elsot ki is csereltem alabakoltam azt az oldalt amelyiket szereltem de mikor nagy nehezen kiszedtem a palcat a stab rud szepen elmaszott es az uj palcat alig birtam berakni. Kerdes a kovetkezo hogy normalisan be tudjam rakni az ujat mind ket oldalt bakoljam ala vagy eleg azt az oldalt bakolni amelyiket szerelem a masikat meg megemelni? Valaszokat koszonom elore is
Én megemeltem az autót, kivettem a régit, aztán a lengőkar alá tettem egy emelőt, és addig emeltem, ameddig szépen be nem lehetett akasztani az új kutyacsontot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4855 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 13:26:55 »
Üdvözlet!
Gyönyörű vasárnap lévén ma alá tudtam feküdni az újdonsült szerzeménynek és utánanézni néhány zaj forrásának. Az egyik zaj a bal első futóműből jött, ahol az alábbi látvány fogadott:
Ha jól sejtem, annak a fém tányérnak, ami az első képen van, fönt kéne lenni és középen tartani a rugót, ugye? Vagy más a gond? Ez a tányér menetes és csak úgy fel kell cuppantani, majd az előzőleg összenyomott rugót szépen visszaengedni rá, vagy komolyabb a gond?
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4856 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 13:32:35 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.16 vasárnap, 13:26:55
Üdvözlet!
Gyönyörű vasárnap lévén ma alá tudtam feküdni az újdonsült szerzeménynek és utánanézni néhány zaj forrásának. Az egyik zaj a bal első futóműből jött, ahol az alábbi látvány fogadott:
Ha jól sejtem, annak a fém tányérnak, ami az első képen van, fönt kéne lenni és középen tartani a rugót, ugye? Vagy más a gond? Ez a tányér menetes és csak úgy fel kell cuppantani, majd az előzőleg összenyomott rugót szépen visszaengedni rá, vagy komolyabb a gond?
Ejha....
Ezzel így jártál?
Amennyire a képekből kiderül..... rugótörés és toronycsapágy törés.
Keress fel egy bontóst és vegyél egy bontott komplett elejét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4857 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 19:16:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.16 vasárnap, 13:32:35
Ejha....
Ezzel így jártál?
Amennyire a képekből kiderül..... rugótörés és toronycsapágy törés.
Keress fel egy bontóst és vegyél egy bontott komplett elejét.
Jártam az túlzás, tegnap került hozzám a kocsi.
A komplett eleje alatt mit értesz? Futómű, vagy tűzfal előtt minden?
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4858 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 19:21:51 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.16 vasárnap, 19:16:49
Jártam az túlzás, tegnap került hozzám a kocsi.
A komplett eleje alatt mit értesz? Futómű, vagy tűzfal előtt minden?
Lengéscsillapító, szerelve a rugóval és toronycsapággyal, toronygumival.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4859 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 20:21:14 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.16 vasárnap, 19:21:51
Lengéscsillapító, szerelve a rugóval és toronycsapággyal, toronygumival.
Köszönöm szépen a tippet!
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4860 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 10:16:53 »
No, erre varrjatok gombot. Mi lehet az, ami jobbos kanyarban (és csak jobbosban) a jobb első futómű felől elkezd morogni, de mindezt csak 70-80 körüli tempónál, városban nem. Pár tíz km után valahogy "bemelegszik", és utána nem csinálja.
Kerékcsapágy nem lehet, mert nemrég cserélték, nem futott még tízezret azóta.
Féltengelycsukló? Vagy a féltengely támasztócsapágya?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4861 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 16:16:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.17 hétfő, 10:16:53
No, erre varrjatok gombot. Mi lehet az, ami jobbos kanyarban (és csak jobbosban) a jobb első futómű felől elkezd morogni, de mindezt csak 70-80 körüli tempónál, városban nem. Pár tíz km után valahogy "bemelegszik", és utána nem csinálja.
Kerékcsapágy nem lehet, mert nemrég cserélték, nem futott még tízezret azóta.
Féltengelycsukló? Vagy a féltengely támasztócsapágya?
AndyA
Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely csapágy...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4862 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 16:18:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.17 hétfő, 16:16:25
Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely csapágy...
A támcsapágynak tök mindegy, hogy kanyar, vagy sem, és inkább országúti körülmények között hallható de akkor nagyon, mint egy villamos, olyan.
Ja és nem vagyok Tibcsi, szóval tévedhetek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4863 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 16:34:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.17 hétfő, 16:18:12
A támcsapágynak tök mindegy, hogy kanyar, vagy sem, és inkább országúti körülmények között hallható de akkor nagyon, mint egy villamos, olyan.
Ja és nem vagyok Tibcsi, szóval tévedhetek.
azt a támcsapágyat mi most cseréltük, de nem hangja volt, hanem rázott tőle az autó. kivéve csörgött már rettenetesen, de a helyén előtte még pályatempónál sem volt hangja, csak nagy terhelésnél elkezdett berázni.
ha már itt vagyunk
a fent említett remegést, csak részben oldotta meg a csere, egy kicsit még mindig rá. mi lehet még a gond?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4864 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 14:02:35 »
Sziasztok!
Engem is utolért a korosodás
jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik
Üdv
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4865 Dátum:
2014.02.21 péntek, 15:54:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.20 csütörtök, 14:02:35
Sziasztok!
Engem is utolért a korosodás
jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik
Üdv
Én a helyedben párban cserélném a rugókat.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4866 Dátum:
2014.02.21 péntek, 16:39:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.20 csütörtök, 14:02:35
Sziasztok!
Engem is utolért a korosodás
jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik
Üdv
Nekem is volt rugótörési problémám és azt tanácsolták itt a klubtagok, hogy célszerű mindkét oldalon csrélni. Nem bántam meg hogy párban lett cserélve.
Ezért bátram ajánlom, hogy te is cseréltesd minkét oldalon.
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4867 Dátum:
2014.02.21 péntek, 20:57:05 »
Idézetet írta: Feco66 - 2014.02.21 péntek, 15:54:49
Én a helyedben párban cserélném a rugókat.
Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat
Fűtóművet kell utána állíttatni?
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4868 Dátum:
2014.02.21 péntek, 21:01:10 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.21 péntek, 20:57:05
Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat
Fűtóművet kell utána állíttatni?
Ha nem is konkrétan a rugó csere miatt, hanem a futómű szét- összeszerelés miatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4869 Dátum:
2014.02.21 péntek, 21:01:25 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.21 péntek, 20:57:05
Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat
Fűtóművet kell utána állíttatni?
igen.pláne ha nem volt mostanában....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4870 Dátum:
2014.02.22 szombat, 12:01:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.21 péntek, 21:01:10
Ha nem is konkrétan a rugó csere miatt, hanem a futómű szét- összeszerelés miatt.
Kösz, akkor ez is be lesz tervezve
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4871 Dátum:
2014.02.22 szombat, 19:02:41 »
Sziasztok!
Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?
Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4872 Dátum:
2014.02.22 szombat, 19:23:31 »
Idézetet írta: Leni - 2014.02.22 szombat, 19:02:41
Sziasztok!
Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?
Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?
felni,gumi,féktárcsa,szilentek.ezek mind okozhatják.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4873 Dátum:
2014.02.22 szombat, 20:29:38 »
Idézetet írta: Leni - 2014.02.22 szombat, 19:02:41
Sziasztok!
Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?
Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?
Nagyon fontos, hogy a tárcsa ahol felfekszik a kerékagyra ott ne legyen semmi, azaz sík, sima legyen a felület. Nekem pl az is okozott rázást, hogy lefestettem ezt a részt és néhol vastagabb volt a festék. Miután síkba csiszoltam eltünk a kerékrázás fékezéskor. Én itt kezdeném a vizsgálódást általában itt rozsda szokott lenni.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4874 Dátum:
2014.02.22 szombat, 21:18:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.02.22 szombat, 20:29:38
Nagyon fontos, hogy a tárcsa ahol felfekszik a kerékagyra ott ne legyen semmi, azaz sík, sima legyen a felület. Nekem pl az is okozott rázást, hogy lefestettem ezt a részt és néhol vastagabb volt a festék. Miután síkba csiszoltam eltünk a kerékrázás fékezéskor. Én itt kezdeném a vizsgálódást általában itt rozsda szokott lenni.
Azzal fogom kezdeni, bár szerintem szilent gondok is vannak.
Köszi!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4875 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 21:08:41 »
Sziasztok!
A belső kormányösszekötőim nagyon kopognak. Az lenne e kérdés, hogy nagyon macerás cserélni. Elég szűkösnek tűnik a hely. Akna nélkül megoldható?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4876 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:27:57 »
Bal hátsó kerekemnél tőbe letört az egyik tőcsavar, így elveszítvén az mozgókúpos kerékanyám is.
2 kérdés:
- ki lehet-e operálni a tőcsavart, v fix? Mert az kicsit olcsóbb megoldás lenne, ha csak a tőcsavart kellene cserélni, mint az egész hátsó agyat.
- 1 keréknél 5 helyett 4 csavarral mennyire vészes furikázni?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4877 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:30:23 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.02.24 hétfő, 17:27:57
Bal hátsó kerekemnél tőbe letört az egyik tőcsavar, így elveszítvén az mozgókúpos kerékanyám is.
2 kérdés:
- ki lehet-e operálni a tőcsavart, v fix? Mert az kicsit olcsóbb megoldás lenne, ha csak a tőcsavart kellene cserélni, mint az egész hátsó agyat.
- 1 keréknél 5 helyett 4 csavarral mennyire vészes furikázni?
Ki lehet venni a törött tőcsavart és lehet kapni külön.
A cseréig kibírja 4 csavarral is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4878 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:31:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.24 hétfő, 17:30:23
Ki lehet venni a törött tőcsavart és lehet kapni külön.
A cseréig kibírja 4 csavarral is.
ha ez így van, akkor megkönnyebbültem!
megy pü!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4879 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:32:23 »
Üdv!
Sajnos nekünk is eltört a bal első rugó. Az előző hozzászólásokat olvasva párban veszek mk2-től elvileg holnap komplettet.
Ezek a cseréje mennyire macerás és időigényes?
Aknával vagy mehet akna nélkül is (tudom, hogy magas labda
) van valahol egy mit hogy képes útmutató mint más dolgokról?
Köszi.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4880 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:39:00 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.02.24 hétfő, 17:32:23
Üdv!
Sajnos nekünk is eltört a bal első rugó. Az előző hozzászólásokat olvasva párban veszek mk2-től elvileg holnap komplettet.
Ezek a cseréje mennyire macerás és időigényes?
Aknával vagy mehet akna nélkül is (tudom, hogy magas labda
) van valahol egy mit hogy képes útmutató mint más dolgokról?
Köszi.
Nem macerás, ha csináltál már ilyet....ha nem akkor macerás és időigényes is.
Akna nélkül is meglehet csinálni....de azért kellenek hozzá szerszámok. Jobban jársz, ha elviszed szerelőhöz....utána érdemes futóművet állíttatni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4881 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:49:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.24 hétfő, 17:39:00
Nem macerás, ha csináltál már ilyet....ha nem akkor macerás és időigényes is.
Akna nélkül is meglehet csinálni....de azért kellenek hozzá szerszámok. Jobban jársz, ha elviszed szerelőhöz....utána érdemes futóművet állíttatni.
Tudod, ha csináltam volna már ilyet, akkor tudnám, hogy mennyire macerás.
Viszont így megint a haver segítsége kell hozzá.
ha nem akarok sokat szívni vele.
Mennyire kell szétkapni? a féltengely-szimeringhez hozzá fogok jobban férni?, mert azt is cserélnem kellene, mert olajos az az oldal.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4882 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:57:56 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.02.24 hétfő, 17:49:03
Tudod, ha csináltam volna már ilyet, akkor tudnám, hogy mennyire macerás.
Viszont így megint a haver segítsége kell hozzá.
ha nem akarok sokat szívni vele.
Mennyire kell szétkapni? a féltengely-szimeringhez hozzá fogok jobban férni?, mert azt is cserélnem kellene, mert olajos az az oldal.
Ki kell venni a gólyalábat....utána rugó összehúz és kicserél. A gólyaláb kiszedése azért nem olyan egyszerű....jobb, ha lesz tapasztalt segítséged főleg, ha a féltengely szimeringet is cserélni akarod. A szimering cserénél annyiban lesz könnyebb dolgod, hogy gólyaláb nélkül könnyen ki tudod húzni a féltengelyt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jaffy83
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4883 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:03:08 »
Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4884 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:28:45 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.02.24 hétfő, 19:03:08
Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
Olyan tárcsás-fékbetétes...
Vagy mire is gondolsz? Mit nem értesz? Mit szeretnél tudni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4885 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:29:55 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.02.24 hétfő, 19:03:08
Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
Milyen kézifék rendszer?
Mechanikus. Kézzel működteted és a hátsó kerekekre hat.
Sok oka lehet, hogy nem fog.
Először a hibát kell feltárni, mert egyébként mit akarsz cserélni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4886 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:30:24 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.02.24 hétfő, 19:03:08
Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
cseréld le 2005 utáni-ra meg a kézifékkart manuális állításúra!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4887 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:27:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.24 hétfő, 17:57:56
Ki kell venni a golyalabat....utána rugó összehúz és kicserél. A gólyaláb kiszedése azért nem olyan egyszerű....jobb, ha lesz tapasztalt segítséged főleg, ha a féltengely szimeringet is cserélni akarod. A szimering cserénél annyiban lesz könnyebb dolgod, hogy gólyaláb nélkül könnyen ki tudod húzni a féltengelyt.
Köszi. Már be is szerveztem a havert hétvégére. :-).
Lehet, hogy még szilent csere is lesz belőle.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4888 Dátum:
2014.02.26 szerda, 13:31:09 »
Sziasztok!
Cserélt már valaki ilyet? Speciális célszerszám kell hozzá?
Köszi, joe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4889 Dátum:
2014.02.26 szerda, 13:40:00 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.26 szerda, 13:31:09
Sziasztok!
Cserélt már valaki ilyet? Speciális célszerszám kell hozzá?
Köszi, joe
[img]http://alkatreszek.hu/cikkkepek/0089/dlp_ta1586_p_delphi_axialis_csuklo_delphi---ta1586.jpg[/img
Ez mi és hol van az autóban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4890 Dátum:
2014.02.26 szerda, 13:50:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.26 szerda, 13:40:00
Ez mi és hol van az autóban?
AndyA
Belső kormányösszekötő vagy axiál csukló néven is van. A kormányműből jön ki és erre csatlakozik a külső kormányösszekötő.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4891 Dátum:
2014.02.26 szerda, 18:58:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.24 hétfő, 19:29:55
Milyen kézifék rendszer?
Mechanikus. Kézzel működteted és a hátsó kerekekre hat.
Sok oka lehet, hogy nem fog.
Először a hibát kell feltárni, mert egyébként mit akarsz cserélni?
Fékpofa vagy bowden gondolom a ludas.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4892 Dátum:
2014.02.26 szerda, 19:02:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.26 szerda, 13:40:00
Ez mi és hol van az autóban?
AndyA
axiális csukló
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4893 Dátum:
2014.02.26 szerda, 19:06:51 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.02.26 szerda, 18:58:12
Fékpofa vagy bowden gondolom a ludas.
Fékpofa biztos nem, mert nincs.
Az a dobféknél van.
Ellenőrizni kell....
A fékbetét miatt nem valószínű.
A bowdent leakasztod a nyeregről és akkor megtudod nézni, hogy rendesen mozog -e vagy be van rohadva. A nyergen ugyanúgy meg kell mozgatni a kis kallantyút amiből kiakasztod a bowdent.
Lehet a kézifékkar is rossz....valószínű még automata állítású van az autódba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4894 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:47:50 »
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni, mert az autóm jobb első futóművénél kopog valami, de nem tudom eldönteni, hogy melyik futómű elem lehet. Hogyan tudnám kinyomozni, hogy mi zajforrás?
A hang rosszabb minőségü úton jön elő, 90-100nál a legzavaróbb. Jó minőségű úton nincs kopogás. Egyébként a kocsi egy hónapja volt műszakin, jól megrángatták a rázópadon, nem mondtak rà rosszat.
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4895 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 20:53:25 »
Idézetet írta: Gabee - 2014.02.27 csütörtök, 20:47:50
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni, mert az autóm jobb első futóművénél kopog valami, de nem tudom eldönteni, hogy melyik futómű elem lehet. Hogyan tudnám kinyomozni, hogy mi zajforrás?
A hang rosszabb minőségü úton jön elő, 90-100nál a legzavaróbb. Jó minőségű úton nincs kopogás. Egyébként a kocsi egy hónapja volt műszakin, jól megrángatták a rázópadon, nem mondtak rà rosszat.
Köszi a segítséget előre is!
stabilizátor pálca?vagy lengéscsillapító kuka
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4896 Dátum:
2014.02.28 péntek, 16:17:08 »
Ma megcseréltettem az első-hátsó kerekeket, és láttam hogy a bal hátsó lengéscsillapító elkezdte engedni az olajat. Még nem tűnik vészesnek, de nyilvánvalóan hamarosan cserélni kell. Érdekes, ahogy felnéztem az ütköző gumi is olajos volt. Ez csak attól lehet hogy felviszi oda is az olajat, vagy esetleg a toronycsapágy? Bár hátul talán csak sima gumi van...
A kérdés hogy párban érdemes újra, vagy megpróbálhatom csak azt az egyet cserélni valami bontott darabra?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4897 Dátum:
2014.02.28 péntek, 21:21:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 16:17:08
Ma megcseréltettem az első-hátsó kerekeket, és láttam hogy a bal hátsó lengéscsillapító elkezdte engedni az olajat. Még nem tűnik vészesnek, de nyilvánvalóan hamarosan cserélni kell. Érdekes, ahogy felnéztem az ütköző gumi is olajos volt. Ez csak attól lehet hogy felviszi oda is az olajat, vagy esetleg a toronycsapágy? Bár hátul talán csak sima gumi van...
A kérdés hogy párban érdemes újra, vagy megpróbálhatom csak azt az egyet cserélni valami bontott darabra?
Tegyél be bontottat. Nekem van egy hátsó bontott.....csak úgyse jössz el érte.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4898 Dátum:
2014.02.28 péntek, 21:32:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.28 péntek, 21:21:10
Tegyél be bontottat. Nekem van egy hátsó bontott.....csak úgyse jössz el érte.
Milyen állapotú? Folyik belőle az olaj?
Holnap megyek Pest(enát)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4899 Dátum:
2014.02.28 péntek, 21:39:06 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 21:32:50
Milyen állapotú? Folyik belőle az olaj?
Holnap megyek Pest(enát)
Teljesen rendben van. Rugótörés miatt cseréltem az egész hátsó komplettet.
Viszont nincs itthon...... Olyan helyen van, ahonnan hétköznap tudom elhozni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ