Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:51:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10554237 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19300 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:19:33 »

Régen lehetett hallani valamilyen változást amikor bekapcsoltam a belső keringetést, de nem igazán motor hang volt, hanem vákum vagy levegő áramlás hangja lehetett.Most semmilyen hang nincs.

Akkor tisztázzuk, hogy milyen klímád van.
Nos?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #19301 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:29:22 »

Akkor tisztázzuk, hogy milyen klímád van.
Nos?


Nem digit klima. AC gomb bekapcs. Hőfok egy tekerenytyűvel állítható.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19302 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:30:13 »

Akkor tisztázzuk, hogy milyen klímád van.
Nos?


tisztázzuk! nos? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19303 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:44:53 »

Nem digit klima. AC gomb bekapcs. Hőfok egy tekerenytyűvel állítható.


Akkor ahogy mondtam, elektromos motor mozgatja a terelőlapátot.
Kesztyűtartó mögött a fűtés ventilátor mellett balra találhatod a motort. Azt kellene megnézni, hogy kapcsolgatásra mozog-e. Első körben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #19304 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:50:56 »


Akkor ahogy mondtam, elektromos motor mozgatja a terelőlapátot.
Kesztyűtartó mögött a fűtés ventilátor mellett balra találhatod a motort. Azt kellene megnézni, hogy kapcsolgatásra mozog-e. Első körben.


A kesztyűtartót ki lehet szedni, vagy hogy lehet közelebb férni a motorhoz ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19305 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:51:24 »



A kesztyűtartót ki lehet szedni, vagy hogy lehet közelebb férni a motorhoz ?

Naná, hogy ki lehet. Ki is kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #19306 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 21:54:55 »

Naná, hogy ki lehet. Ki is kell.

Gondolom biztosítékja nincs...
Köszönöm.Folyt.köv.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19307 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:12:39 »

Gondolom biztosítékja nincs...
Köszönöm.Folyt.köv.


Mindig mindenki arra gondol egyből, hogy mindennek van külön biztosítéka.....  vigyor3
A fűtés/klíma vezérlőnek van biztosítéka, de ha az nem lenne jó, akkor semmi nem működik. A szóban forgó motort a vezérlő mozgatja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19308 Dátum: 2013.12.17 kedd, 00:19:23 »


Mindig mindenki arra gondol egyből, hogy mindennek van külön biztosítéka.....  vigyor3
A fűtés/klíma vezérlőnek van biztosítéka, de ha az nem lenne jó, akkor semmi nem működik. A szóban forgó motort a vezérlő mozgatja.
ez azért erős vigyor3 azt az áram mozgatja, és annak is van biztosítéka. a vezérlő csak egy jelet küld a sünire
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19309 Dátum: 2013.12.17 kedd, 07:29:40 »

ez azért erős vigyor3 azt az áram mozgatja, és annak is van biztosítéka. a vezérlő csak egy jelet küld a sünire

Nem olvastad végig..... Te a ventilátor motorról beszélsz, mi nem.  wave
A külső/belső keringetés motorjáról van szó. Ott nincs süni és egyéb állat sincs. A vezérlőbe van bekötve az a motor és nincs külön biztosítéka.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19310 Dátum: 2013.12.17 kedd, 08:30:34 »

Nem olvastad végig..... Te a ventilátor motorról beszélsz, mi nem.  wave
A külső/belső keringetés motorjáról van szó. Ott nincs süni és egyéb állat sincs. A vezérlőbe van bekötve az a motor és nincs külön biztosítéka.  Cool

ja, hogy ja vigyor3 késő van már. az a motor simán el tud halálozni, cserélni kell egy bontottra és kész.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #19311 Dátum: 2013.12.17 kedd, 10:24:53 »

 worship

Sziasztok !

Továbbra is keresnék Mondeo MK3 kombihoz ablakmosó folyadék szivattyút ! Ha valaki tud légyszi írjon privit .

Köszike worship
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19312 Dátum: 2013.12.17 kedd, 11:13:28 »

hiho!
gondolom itt érdemes feltenni a kérdésem. Mostanában volt valami furcsa hangja alapjáraton a gépnek kicsit zörgött valami, két dolog között vacilláltam az egyik a lendkerék a másik a generátor szíj feszítője... nos úgy néz ki utóbbi lett a gond mert a szíj ugyan elszakadva nincs de alaposan le van lazulva.. ilyenkor gondolom az a rugós feszítő adta meg magát. bolti árat még nem néztem de gondolom ~50 körül mozog bontós árat most mondtak az 15k  lenne az egész szettért. pontosan nem tudom még mit is tartalmaz az egész szett dolog.. jól tippelek hogy ez lesz a gond?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #19313 Dátum: 2013.12.17 kedd, 11:13:55 »

ja, hogy ja vigyor3 késő van már. az a motor simán el tud halálozni, cserélni kell egy bontottra és kész.

és ezt a motort hogyan lehet cserélni a teljes műszerfal kibontása nélkül?
nekem eltört a tengely amely összeköti ezt a motort azzal a micsodával ami zárja a kölső levegő beáramlását.
vagy 3x nekifeküdtem, h kiszerelem de sajna a 3 csavarból 1 hozzáférhetetlen hacsak nem szedem ki az egész műszerfalat
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19314 Dátum: 2013.12.17 kedd, 11:38:37 »

és ezt a motort hogyan lehet cserélni a teljes műszerfal kibontása nélkül?
nekem eltört a tengely amely összeköti ezt a motort azzal a micsodával ami zárja a kölső levegő beáramlását.
vagy 3x nekifeküdtem, h kiszerelem de sajna a 3 csavarból 1 hozzáférhetetlen hacsak nem szedem ki az egész műszerfalat
valszeg úgy a legegyszerűbb. nekem még szerencsére nem volt vele gondom.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #19315 Dátum: 2013.12.17 kedd, 13:34:44 »

hiho!
gondolom itt érdemes feltenni a kérdésem. Mostanában volt valami furcsa hangja alapjáraton a gépnek kicsit zörgött valami, két dolog között vacilláltam az egyik a lendkerék a másik a generátor szíj feszítője... nos úgy néz ki utóbbi lett a gond mert a szíj ugyan elszakadva nincs de alaposan le van lazulva.. ilyenkor gondolom az a rugós feszítő adta meg magát. bolti árat még nem néztem de gondolom ~50 körül mozog bontós árat most mondtak az 15k  lenne az egész szettért. pontosan nem tudom még mit is tartalmaz az egész szett dolog.. jól tippelek hogy ez lesz a gond?

Hosszbordás szíjnál lehet zörgő hang, vagy a vezető vagy a feszítő görgő fáradt el, vedd le a szíjat, és pörgesd meg őket, egyből tudni fogod melyik ,,csapágyas,,

Viszont ha már cserélsz feszítő görgőt akkor a vezetőt is érdemes, illetve új szíjat, ezt mondhatta szettnek a bontós. Újonnan szerintem kb 50ból biztos kijön, viszont a bontott kitudja mikor adja meg magát..
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 14:04:30 írta Janika111 » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19316 Dátum: 2013.12.17 kedd, 13:42:47 »

hiho!
gondolom itt érdemes feltenni a kérdésem. Mostanában volt valami furcsa hangja alapjáraton a gépnek kicsit zörgött valami, két dolog között vacilláltam az egyik a lendkerék a másik a generátor szíj feszítője... nos úgy néz ki utóbbi lett a gond mert a szíj ugyan elszakadva nincs de alaposan le van lazulva.. ilyenkor gondolom az a rugós feszítő adta meg magát. bolti árat még nem néztem de gondolom ~50 körül mozog bontós árat most mondtak az 15k  lenne az egész szettért. pontosan nem tudom még mit is tartalmaz az egész szett dolog.. jól tippelek hogy ez lesz a gond?

Valószínű ott lesz a hiba, ha nagyon laza a szíj.  Én nem vennék ebből bontottat. Az új Gates szettet(2 görgő, feszítő, szíj) vettem 34 ezerért....szerintem nem sok. Nézd meg a főtengelyszíjtárcsádat is, hogy milyen állapotban van....az is tud csúnya hangokat adni.
Gates: http://www.max-car.hu/kepek/big/462808663.jpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19317 Dátum: 2013.12.17 kedd, 19:42:29 »

Sziasztok!

Nem jó a bal első ülésfűtésem.
Kivettem az ülést és a szakadt fekete vezetéket megtoldottam és megforrasztottam.
Visszatettem de semmi változás. A bizitje jó. A jobb oldali működik.
Mi lehet még a gond?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19318 Dátum: 2013.12.17 kedd, 19:47:27 »

Sziasztok!

Nem jó a bal első ülésfűtésem.
Kivettem az ülést és a szakadt fekete vezetéket megtoldottam és megforrasztottam.
Visszatettem de semmi változás. A bizitje jó. A jobb oldali működik.
Mi lehet még a gond?

Kimérted a fűtőpárnát?

Kivetted az ülést, láttál egy hibát..... megcsináltad. Ellenőrzés nélkül visszaraktad? Ügyes.....  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19319 Dátum: 2013.12.17 kedd, 19:57:59 »

Kimérted a fűtőpárnát?

Kivetted az ülést, láttál egy hibát..... megcsináltad. Ellenőrzés nélkül visszaraktad? Ügyes.....  taps


Hát jah. A vezetékszakadás szokott lenni a hiba, azért raktam vissza.
Hogy kell kimérni a párnát?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19320 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:07:02 »

Hát jah. A vezetékszakadás szokott lenni a hiba, azért raktam vissza.
Hogy kell kimérni a párnát?

Konyhai mérleggel, de olyannal, ami kétoldali. A másik oldalra sót és cukrot vagy esetleg darát tehetsz. Amikor egyensúlyba kerülnek, na akkor kell elővenni egy multimétert és szakadást mérni a fűtőpárna vezetékeinél.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19321 Dátum: 2013.12.17 kedd, 21:48:46 »

Konyhai mérleggel, de olyannal, ami kétoldali. A másik oldalra sót és cukrot vagy esetleg darát tehetsz. Amikor egyensúlyba kerülnek, na akkor kell elővenni egy multimétert és szakadást mérni a fűtőpárna vezetékeinél.  eplus2

 worship
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19322 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:06:59 »

Hát jah. A vezetékszakadás szokott lenni a hiba, azért raktam vissza.
Hogy kell kimérni a párnát?
GSR-nek igaza van. Valószínű máshol is van szakadás az ülőpárnába lévő vezetékeknél.
Nálam Ő találta meg. A szigetelés nem volt sérült, csak belül a vezeték szakadt el.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19323 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:14:13 »

GSR-nek igaza van. Valószínű máshol is van szakadás az ülőpárnába lévő vezetékeknél.
Nálam Ő találta meg. A szigetelés nem volt sérült, csak belül a vezeték szakadt el.

Mit talált meg nálad ő?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19324 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:20:24 »

Mit talált meg nálad ő?  eplus2
A szakadást.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19325 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:45:31 »

Hosszbordás szíjnál lehet zörgő hang, vagy a vezető vagy a feszítő görgő fáradt el, vedd le a szíjat, és pörgesd meg őket, egyből tudni fogod melyik ,,csapágyas,,

Viszont ha már cserélsz feszítő görgőt akkor a vezetőt is érdemes, illetve új szíjat, ezt mondhatta szettnek a bontós. Újonnan szerintem kb 50ból biztos kijön, viszont a bontott kitudja mikor adja meg magát..
Ujjonan inkább 80e ft.Ebben a feszítő komplett,főtengely ékszíjtárcsa,szíj van benne.Továbbá a feszítőn kikell cserélni a szilentet alu pogácsára és még jobban strapabíró lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19326 Dátum: 2013.12.18 szerda, 14:09:52 »

hiho!
gondolom itt érdemes feltenni a kérdésem. Mostanában volt valami furcsa hangja alapjáraton a gépnek kicsit zörgött valami, két dolog között vacilláltam az egyik a lendkerék a másik a generátor szíj feszítője... nos úgy néz ki utóbbi lett a gond mert a szíj ugyan elszakadva nincs de alaposan le van lazulva.. ilyenkor gondolom az a rugós feszítő adta meg magát. bolti árat még nem néztem de gondolom ~50 körül mozog bontós árat most mondtak az 15k  lenne az egész szettért. pontosan nem tudom még mit is tartalmaz az egész szett dolog.. jól tippelek hogy ez lesz a gond?
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalra semmiképp nem javaslok bontott cuccot. Ha most egyszer jól megcsinálod, kicseréled a főtengely ékszíjtárcsát, az összes görgőt, a szíjfeszítőt, a hidraulikus rugót alupogácsázod, és a generátorra felteszel egy szabadonfutó tárcsát, akkor nagyon hosszú időre elfelejtheted ezt az oldalt, mint hibaforrást. Arról nem is beszélve, hogy megdöbbentően csendes lesz a gépsárkányod. Szerintem 80.000 Ft-ból mindent kitudsz cserélni, forró újra. Ebben benne van a szabadonfutó tárcsa is. Nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.18 szerda, 14:12:51 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19327 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:37:17 »

Valószínű ott lesz a hiba, ha nagyon laza a szíj.  Én nem vennék ebből bontottat. Az új Gates szettet(2 görgő, feszítő, szíj) vettem 34 ezerért....szerintem nem sok. Nézd meg a főtengelyszíjtárcsádat is, hogy milyen állapotban van....az is tud csúnya hangokat adni.
Gates: http://www.max-car.hu/kepek/big/462808663.jpg

abból is van már másik... most kari előtt nincs sajna több lé a produkcióra de ha amit kiszedek menthető akkor az lesz megcsinálva alupogácsásra és az lesz a tartalék
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19328 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:39:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalra semmiképp nem javaslok bontott cuccot. Ha most egyszer jól megcsinálod, kicseréled a főtengely ékszíjtárcsát, az összes görgőt, a szíjfeszítőt, a hidraulikus rugót alupogácsázod, és a generátorra felteszel egy szabadonfutó tárcsát, akkor nagyon hosszú időre elfelejtheted ezt az oldalt, mint hibaforrást. Arról nem is beszélve, hogy megdöbbentően csendes lesz a gépsárkányod. Szerintem 80.000 Ft-ból mindent kitudsz cserélni, forró újra. Ebben benne van a szabadonfutó tárcsa is. Nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Sajnos most karácsony előtt ez biztos nem fog megvalósulni, persze új szíjat kap meg kerül fel egy másik tárcsa és a bontott feszítő. Ha a mostanáig fent lévő még menthető akkor az lesz alupogácsázva tartaléknak ha nem akkor legközelebb amikor meghal akkor kap újat.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19329 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 14:08:47 »

Tisztelt László!
Sajnos most karácsony előtt ez biztos nem fog megvalósulni, persze új szíjat kap meg kerül fel egy másik tárcsa és a bontott feszítő. Ha a mostanáig fent lévő még menthető akkor az lesz alupogácsázva tartaléknak ha nem akkor legközelebb amikor meghal akkor kap újat.
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan megértem az indokokat. Én csupán egy javaslatot tettem. Ha egyszer megengedheted magadnak ezt a kiadást, akkor tényleg érdemes az egész rendszert felújítva rendbe tenni, és valóban nagyon sokáig nincs vele baj. Én is végig jártam ezt a probléma kört, tapasztalatból írtam amit írtam.
Sok sikert az áthidaló megoldáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19330 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 17:07:42 »

GSR-nek igaza van. Valószínű máshol is van szakadás az ülőpárnába lévő vezetékeknél.
Nálam Ő találta meg. A szigetelés nem volt sérült, csak belül a vezeték szakadt el.

ahogy nálam is:




Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19331 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 18:38:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan megértem az indokokat. Én csupán egy javaslatot tettem. Ha egyszer megengedheted magadnak ezt a kiadást, akkor tényleg érdemes az egész rendszert felújítva rendbe tenni, és valóban nagyon sokáig nincs vele baj. Én is végig jártam ezt a probléma kört, tapasztalatból írtam amit írtam.
Sok sikert az áthidaló megoldáshoz. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

A legelső szerelés ami közel 3 éve és ~33000km-el ezelőtt volt az autón ezen alkatrészek kapcsán az pont ezt a szíjfeszítőt is érintette azt már nem tudom megmondani hogy milyen minőségű alkatrész került akkor be, de az biztos hogy új és nem is a legolcsóbb mert elég jó kedvezménnyel is kb 30000ft volt a feszítő. Akkor a főtengely szíjtárcsa kivételével minden ki lett cserélve a generátor oldalon, ezek szerint ez ennyit ment el... lehet hogy a gyári lesz majd a tartós megoldás, mert én ezt a 33000km élettartamot nem tekintem annak, persze lehet az én elvárásaim magasak nem tudom valójában milyen csereperiódussal kell itt számolni.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19332 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 18:40:43 »

Sziasztok.Tudja valaki hogy ez tudja az mp3-t,és jó-e a mondeóba is(átalakítás nélkül)?A gazda még nem válaszolt.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=NukeC30&op=ViewDetail&id_ads=2573
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19333 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:26:38 »

Sziasztok.Tudja valaki hogy ez tudja az mp3-t,és jó-e a mondeóba is(átalakítás nélkül)?A gazda még nem válaszolt.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=NukeC30&op=ViewDetail&id_ads=2573

Szia!

Most vettem ki egy ilyet a mondeomból Wink
Tehát be lehet rakni és az Mp3mat is tudja.

Üdv : Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19334 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:42:38 »

ahogy nálam is:






Nem egészen......
A vékony kék vezeték volt elszakadva a szigetelésén belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19335 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:48:10 »

Szia!

Most vettem ki egy ilyet a mondeomból Wink
Tehát be lehet rakni és az Mp3mat is tudja.

Üdv : Jasper
Köszi a választ.Nem lesz eladó?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19336 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:51:45 »

Nem egészen......
A vékony kék vezeték volt elszakadva a szigetelésén belül.

Szia!

Találkoztatok más hibával is ülésfűtéssel kapcsolatban?
Már háromszor vettem ki az ülést , de nem találtam meg mi lehet a gond...
Gondolom azért egy műszer nagy segítség lenne. ?! Sad
Vegyem ki negyedszer is? Műszerrel "kézben" is meg lehet találni a hibát?

Köszi Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19337 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:52:43 »

Köszi a választ.Nem lesz eladó?

Nagyon szerettem, de már nem olvassa a cd-t Sad
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #19338 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:55:47 »

Sziasztok!

A következő problémában kérném a segítségeteket:
1 hónapja megadta magát a generátorom. Ki lett cserélve egy bontottra, plusz még a főtengely ékszíjtárcsa is cserélve lett, mert az is megadta magát. Utána minden rendben volt. Tegnap pedig ismét megadta magát a generátor. Megint nincs töltés egyáltalán. A töltés jelző sem most, sem pedig az első alkalomnál nem jelzett, csak miután már leállt az autó, mert lemerült az aksi is teljesen. Szerintetek ez lehet a véletlen, vagy esetleg valami kicsinálja a generátort. Az még hozzá tartozik, hogy kb 2 hónapja lett megcsinálva a műszerfal világításom, mert előtte nem volt egyáltalán. A világításkapcsolónál egy vezeték el volt szakadva és ezért nem volt világítás, miután ezt összeraktam megjavult. Ennek lehet valami köze a generátorhoz?  
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19339 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:59:37 »

Sziasztok!

A következő problémában kérném a segítségeteket:
1 hónapja megadta magát a generátorom. Ki lett cserélve egy bontottra, plusz még a főtengely ékszíjtárcsa is cserélve lett, mert az is megadta magát. Utána minden rendben volt. Tegnap pedig ismét megadta magát a generátor. Megint nincs töltés egyáltalán. A töltés jelző sem most, sem pedig az első alkalomnál nem jelzett, csak miután már leállt az autó, mert lemerült az aksi is teljesen. Szerintetek ez lehet a véletlen, vagy esetleg valami kicsinálja a generátort. Az még hozzá tartozik, hogy kb 2 hónapja lett megcsinálva a műszerfal világításom, mert előtte nem volt egyáltalán. A világításkapcsolónál egy vezeték el volt szakadva és ezért nem volt világítás, miután ezt összeraktam megjavult. Ennek lehet valami köze a generátorhoz?  

Már korábban is leírtam többször is.

Főkábelek, saruk, érintkezések, testelések, kontaktok......... ellenőrzése és szükség szerint javítása.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19340 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:02:21 »

Már korábban is leírtam többször is.

Főkábelek, saruk, érintkezések, testelések, kontaktok......... ellenőrzése és szükség szerint javítása.
Így van.Nekem is az volt a gond. nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19341 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:02:57 »

Nagyon szerettem, de már nem olvassa a cd-t Sad
Nem javítható az ilyen hiba?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #19342 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:08:17 »

Így van.Nekem is az volt a gond. nyes

Szia!

Mi volt  neked a probléma pontosan? Hogyan oldottad meg?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19343 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:10:25 »

Nem javítható az ilyen hiba?

De biztos lett volna rá lehetőség. Gondolom.
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19344 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:12:33 »

Szia!

Mi volt  neked a probléma pontosan? Hogyan oldottad meg?
Azt hittem h generátor hiba és elvittem javíttatni,de közölték h nincs baja.Visszaszerelés után megcsiszoltam minden sarut és a testkábelt,azóta nincs baja.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #19345 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:13:48 »

De biztos lett volna rá lehetőség. Gondolom.
Mit kérnél érte?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #19346 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:18:59 »

Azt hittem h generátor hiba és elvittem javíttatni,de közölték h nincs baja.Visszaszerelés után megcsiszoltam minden sarut és a testkábelt,azóta nincs baja.

Nekem egyáltalán nem tölt a generátor. Rá mértem közvetlenül és ott sem tölt egyáltalán.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19347 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:19:50 »

Mit kérnél érte?

Nem gondolkodtam rajta... hibásan biztos nem adom el !
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19348 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:26:36 »

Nekem egyáltalán nem tölt a generátor. Rá mértem közvetlenül és ott sem tölt egyáltalán.

A töltéshez kell ám test is, ha nincs konkat hiába mérsz a generátoron is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19349 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:41:51 »

Nem egészen......
A vékony kék vezeték volt elszakadva a szigetelésén belül.
Korábban azok a vezetékek voltak szakadtak, mint CS12-nél, utoljára, meg a vékony kék.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.