Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 15:15:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 398 399 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10566646 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #19550 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:47:32 »


Csak a zárhoz. Mivel neked fl előtti autód van, nagy valószínűséggel a bal első zárad kezd haldokolni (az vezérli a többit). Ideiglenes megoldásként bal első zár alsó rögzítő csavar ki, WD40 csöve bedug, meglocsol, csavar vissza. Ez 90%-ban szokott segíteni. A végleges megoldás a 2003 utáni zár beszezése és kicserélése.

Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #19551 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:52:04 »

Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi

Nem. Ajtó külső szélénél 3 csavar tartja a zárat, abból kell az alsót kicsavarni, és a WD40 csövét bedugva 3-4 másodpercig fújni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #19552 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:59:56 »

Nem. Ajtó külső szélénél 3 csavar tartja a zárat, abból kell az alsót kicsavarni, és a WD40 csövét bedugva 3-4 másodpercig fújni.

AndyA

Köszi, királyság ha nem kell szétszedni az egész ajtót, még egyszer köszi  worship
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19553 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 11:07:07 »

Sziasztok! Adott egy 6 lemezes CD-s (6000E) rádió, ez nem játsza le az írott lemezeket?

De igen! MP3-at viszont nem eszi. Ha írsz ki zenét, a lehető leglassabb sebességen írd, úgy tuti jó lesz!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #19554 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 11:16:58 »

De igen! MP3-at viszont nem eszi. Ha írsz ki zenét, a lehető leglassabb sebességen írd, úgy tuti jó lesz!

Zene CD-n nincs adatvédelem, csak adathiba érzékelés, de az a zene lejátszásánál kb. mindegy is. A mai írók meg jó, ha 4x legkisebb sebességet tudnak - nem optimális a helyzet. Egy ismerősnek van külön zene CD-khez egy ősrégi, 1x-es sebességet tudó CD-írója (nem DVD-író), amit csak erre használ. Na ja... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19555 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 12:17:47 »

Zene CD-n nincs adatvédelem, csak adathiba érzékelés, de az a zene lejátszásánál kb. mindegy is. A mai írók meg jó, ha 4x legkisebb sebességet tudnak - nem optimális a helyzet. Egy ismerősnek van külön zene CD-khez egy ősrégi, 1x-es sebességet tudó CD-írója (nem DVD-író), amit csak erre használ. Na ja... Smiley

AndyA

Jaja... Mindenesetre én 4x-es sebességen szoktam írni, (nekem is ez a minimum) és akkor mindig Ok. Max sebességen írt CD-vel volt már bajom nekem is a hatezerhatosban.
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #19556 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:35:58 »

Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19557 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:37:52 »

Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.

A bal első ajtóban van a vezérlő zárszerkezet. Ebben a mikrokapcsolók "ledobták az ékszíjat".
A komplett zárat ki kell cserélni és érdemes 2004 utánit keresni bontottban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fefe990
Vendég
« Új hozzászólás #19558 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 23:29:11 »

Nem ilyen, a régebbi domború 2 DIN-es, most inkább nem mennék le a parkolóba fényképezni.

Engem csak az érdekelne,hogy remote szálat lehetne e húzni erről a fejegységről
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #19559 Dátum: 2013.12.31 kedd, 07:44:47 »

Sziasztok. Eloszor is buek mindenkinek!
Olyan gondom van, hogy valamiert a jobbos indexem nekiallt magatol 2x gyorsabban villogni... a kattogo hang is  gyorsult. Azt hitttem valamelyik izzo kieghetett de meglepetesemre mindegyik villog gyorsan. Fura hogy pont jobb elso tompitott izzo csere utan 1 napoal jott ez elo. Lehet valami koze hozza? Egyebkent a km oran is gyorsabban villog a visszajelzo viszont a muszerfal kozepen a ledes visszajelzo nem villog ha jobbra indexelek. Koszi elore is a segitseget.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #19560 Dátum: 2013.12.31 kedd, 14:31:45 »

Üdv. Az érdekelne engem hogy ha felkapcsolom a fűtést olyan hang jön a motortérből mintha menne a klíma ventillátor.Ez lehetséges? Automata klímás a kocsi. A másik kérdés hogy mennyi idő kell az 1.8b-nek -3 -4 foknál hogy a hőmérséklet mutató beálljon középre.állo helyzetbe alig akar melegedni ha megyek rendesen akkor viszonylag hamar beáll.
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #19561 Dátum: 2013.12.31 kedd, 16:08:04 »

Üdv. Az érdekelne engem hogy ha felkapcsolom a fűtést olyan hang jön a motortérből mintha menne a klíma ventillátor.Ez lehetséges? Automata klímás a kocsi. A másik kérdés hogy mennyi idő kell az 1.8b-nek -3 -4 foknál hogy a hőmérséklet mutató beálljon középre.állo helyzetbe alig akar melegedni ha megyek rendesen akkor viszonylag hamar beáll.


Benzinesnél ahhoz, hogy üzemmeleg legyen a motor kell 7-8 km ebben a téli időben, nyáron elég 5-6 is...

Szerintem a lamellák hangját hallod amikor bekapcsolod a ventillátort, ez normális.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19562 Dátum: 2013.12.31 kedd, 17:23:36 »

Benzinesnél ahhoz, hogy üzemmeleg legyen a motor kell 7-8 km ebben a téli időben, nyáron elég 5-6 is...

Szerintem a lamellák hangját hallod amikor bekapcsolod a ventillátort, ez normális.

Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19563 Dátum: 2013.12.31 kedd, 17:27:28 »

Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.

Mi az, hogy majdnem a mutató?  wave eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19564 Dátum: 2013.12.31 kedd, 19:00:59 »

Mi az, hogy majdnem a mutató?  wave eplus2

hát hogy más függőleges Cheesy

lehet a szentendrei út mellett álló lányok okozzák  eplus2
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #19565 Dátum: 2014.01.01 szerda, 14:10:45 »

Én kiérek a városból, ami 4-5 km és már függőleges, majdnem a mutató.
Persze van pár piros lámpa ebben.

Persze ez forgalomfüggő, volt már hogy nálam is alig ment 3-4 km-t és üzemmeleg volt, persze 10 piros lámpával  smile

De olyan is, hogy egyből pályáztam, és 10 km kellett neki...
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #19566 Dátum: 2014.01.01 szerda, 15:18:05 »

Persze ez forgalomfüggő, volt már hogy nálam is alig ment 3-4 km-t és üzemmeleg volt, persze 10 piros lámpával  smile

De olyan is, hogy egyből pályáztam, és 10 km kellett neki...
Tegnap műszerteszttet figyelve viszonylag hamar felment 80c-ig utánna lelassulva 88c-ig.mennyi az ideális?
Amugy nekem az tűnt fel ha álló helyzetbe akarom melegíteni ugy lassabb jóval.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19567 Dátum: 2014.01.01 szerda, 15:25:06 »

Tegnap műszerteszttet figyelve viszonylag hamar felment 80c-ig utánna lelassulva 88c-ig.mennyi az ideális?
Amugy nekem az tűnt fel ha álló helyzetbe akarom melegíteni ugy lassabb jóval.

Persze, alapjáraton kisebb az igénybevétel, mint magasabb fordulaton (terhelésen) így kevesebb a hőveszteség is.

Nekem 99-103 °C között mozog miután felmelegedett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #19568 Dátum: 2014.01.01 szerda, 15:35:56 »

Persze, alapjáraton kisebb az igénybevétel, mint magasabb fordulaton (terhelésen) így kevesebb a hőveszteség is.

Nekem 99-103 °C között mozog miután felmelegedett.
Akkor probálgatom még mert ezek szerint a majdnem 100c fok körül az ideális.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #19569 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:08:06 »

Ha jól értem, akkor ajtó borítás le és ott spricckoljam meg a WD40-el? Eddig MK2-em volt azt már ismertem, most ez újdonság számomra. Köszi

Nem. Ajtó kinyit, a ajtó élén látod a zár 3 rögzítőcsavarját. Az alsót kicsavarod és oda fújsz be WD40-et.
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #19570 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:08:34 »

Sziasztok.

Először is boldog új évet mindenkinek wave

Segítséget szeretnék kérni.A gondom a következő.A kocsim teljesítményt veszített és két hibakódot produkált.

1. dtc9318. az akku töltöttségem álló motornál 12.35 üzemben 14,35. szépen indul jár,kel működik,csak erő nincs benne.

2. d262 az elektromos csatikat átmozgattam elvileg minden a helyén.

Az autó szépen indul az előtöltés ráhúz csak az erő tünt el belőle.

Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal,vagy műszeres teszttel azt nagyon megköszönném mert pénteken vidékre kellene mennem vele.

Egyébként a XIX kerben lakom ha valaki tudna segíteni elmennék hozzá.

köszönöm. help
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #19571 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:12:33 »

Sziasztok,
a 2002-es 5 ajtós MK3-as gépem olyat csinál tegnap óta, hogy a kulcsról nem zárja be a bal első ajtót első gombnyomásra, csak a többi 3 ajtót. A második gombnyomásra pedig nem történik semmi, vagyis a retesz nem zár be egyik ajtón sem és így az index sem villan 2x. Kulccsal viszont be tudom zárni a bal első ajtót és a reteszt is, kulccsal az index is villan 2x. Nyitni tudom az összes ajtót kulcsról. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baj?
üdv
K.

19606-os hozzászólást olvasd el.  vigyor3 BÚÉK
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19572 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:48:07 »

Sziasztok.

Először is boldog új évet mindenkinek wave

Neked is boldog új évet.

Ha lehet, ne írd be egyszerre több topicba a problémád. Mindegyiket olvassák a srácok, és ha több helyen párhuzamosan fut a diszkurzus, az egy csomó felesleges hsz-hez vezet, itt kérdezel, ott meg válaszolnak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19573 Dátum: 2014.01.01 szerda, 17:50:17 »

Sziasztok. Ma kapta egy ilyen hibakódot :P1246 (Generator load input circuit fault)
Szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19574 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:25:34 »

Sziasztok. Ma kapta egy ilyen hibakódot :P1246 (Generator load input circuit fault)
Szerintetek mi lehet a baj?

nincs töltésed.kontakthiba,vagy testkábel probléma.generátor nem volt bojgatva mostanában?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19575 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:43:25 »

nincs töltésed.kontakthiba,vagy testkábel probléma.generátor nem volt bojgatva mostanában?
Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19576 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:47:12 »

Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?

hogy lehet elvileg cserélni? A beszélünk róla hogy milyen az olajcsere az nem olajcsere  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19577 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:47:42 »

Elvileg ma cseréltem olajat, ez számíthat?
Nem lehet a feszültségszabályzó?

Elvileg cseréltél olajat vagy gyakorlatilag is?
Esetleg olyan állapotban cserélted vagy olyan állapotban vagy még, hogy ezt nem mered teljes mértékben kijelenteni?  eplus2

A generátor a motor másik oldalán van, mint az olajszűrő.
Mérj rá a töltésre multival. Csatlakoztasd a generátorra a csatlakozóját újra és ha lehetőséged van fújd be kontakt spray-el.
Első körben ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19578 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:48:39 »

hogy lehet elvileg cserélni? A beszélünk róla hogy milyen az olajcsere az nem olajcsere  integet2

Csak egy osztályba jártunk......  egy rugóra  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19579 Dátum: 2014.01.01 szerda, 18:54:42 »

Csak egy osztályba jártunk......  egy rugóra  hehe

 eljen
 eplus2
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19580 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:00:46 »

Elvileg cseréltél olajat vagy gyakorlatilag is?
Esetleg olyan állapotban cserélted vagy olyan állapotban vagy még, hogy ezt nem mered teljes mértékben kijelenteni?  eplus2

A generátor a motor másik oldalán van, mint az olajszűrő.
Mérj rá a töltésre multival. Csatlakoztasd a generátorra a csatlakozóját újra és ha lehetőséged van fújd be kontakt spray-el.
Első körben ennyi.
Hát elég hosszú volt az este, de gyakorlatilag is megcsináltam az olajcserét. integet2
Holnap megmérem a töltést.
Annyi érdekessége van a dolognak, hogy indítás után 20-25 mp-re gyullad ki a lámpa.
Műszerteszttel megnéztem a feszültséget, ott sima alapjáraton 14,2-14,6 V, ha felkapcsoltam mindent lámpát és fogyasztót akkot 12,9-13,6 V a feszültség.
Ez normális?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19581 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:05:23 »

Hát elég hosszú volt az este, de gyakorlatilag is megcsináltam az olajcserét. integet2
Holnap megmérem a töltést.
Annyi érdekessége van a dolognak, hogy indítás után 20-25 mp-re gyullad ki a lámpa.
Műszerteszttel megnéztem a feszültséget, ott sima alapjáraton 14,2-14,6 V, ha felkapcsoltam mindent lámpát és fogyasztót akkot 12,9-13,6 V a feszültség.
Ez normális?



Hát így "távolról" normálisnak mondható.
Minden indítás után felkapcsolódik a töltés visszajelző lámpa?
Vezeték van érintkezési hiba miatt simán mehet "vészüzemben" a generátorod. Ezt kell kideríteni, hogy miért.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19582 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:15:02 »

Hát így "távolról" normálisnak mondható.
Minden indítás után felkapcsolódik a töltés visszajelző lámpa?
Vezeték van érintkezési hiba miatt simán mehet "vészüzemben" a generátorod. Ezt kell kideríteni, hogy miért.
Igen, minden indítás után csinálja.
Akkor valószínűleg csak érintkezési hiba lehet?
Feszültségszabályzó nem lehet a hibás?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19583 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:15:55 »

Igen, minden indítás után csinálja.
Akkor valószínűleg csak érintkezési hiba lehet?
Feszültségszabályzó nem lehet a hibás?

de az is lehet. az meg csak széjjelszedve cserélhető
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19584 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:23:21 »

de az is lehet. az meg csak széjjelszedve cserélhető
rinya
Így január 1-re ez jól jön.
A generátorom 1.5 éve lett felújítva, de aszt hiszem a feszültségszabályzó nem lett cserélve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19585 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:24:22 »

Csak egy osztályba jártunk......  egy rugóra  hehe
milyen osztályba?mikor és hol?és mit okultatok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19586 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:26:05 »

milyen osztályba?mikor és hol?és mit okultatok?

Láthatod, hogy semmit.........   nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19587 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:26:53 »

Láthatod, hogy semmit.........   nyes
eznyilvánvaló,de a kérdésre is válaszolj! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19588 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:29:13 »

Láthatod, hogy semmit.........   nyes
most mért mondod, pezsgőt már nem iszok söröskorsóból Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19589 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:29:59 »

eznyilvánvaló,de a kérdésre is válaszolj! vigyor3

Közlekedésgépész szakközép (autószerelő level2)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19590 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:33:07 »

Közlekedésgépész szakközép (autószerelő level2)
íííííííí.......magaslabda lesz a BT-nek...... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19591 Dátum: 2014.01.01 szerda, 20:30:41 »

íííííííí.......magaslabda lesz a BT-nek...... laugh
nem tudom hogy fog sikerülni ebből valami bhuzulósat kihoznia, de meg fogja próbálni  falbav eplus2
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19592 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:40:09 »

Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V  Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.

Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #19593 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:16:49 »

Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V  Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.

Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.

szia ha inditózásnál leesik 10,6 v-ra az akku szerintem kuka, vagy fel kell tölteni. Akkutöltö akku kapacitásának a 10%-ával 24 órát tölteni, és utánna mérd meg a feszültséget indítózás közben.
Naplózva

Mk3 benzin 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19594 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:35:25 »

Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V  Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140102/Forscan_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.

az akkud nem örvend kiváló egészségnek.Nem ártana feltölteni,és savsűrűséget mérni.Valamint egy terhelővillás vizsgálat sem ártana.Így az akku kizárható lenne a hibád szempontjából.Erről jut eszembe!A hibakódod a generátorról már megszűnt vagy még mindig fennáll?Elképzelhető,hogy okozhatja a haldokló akksi is....milyen öreg az akku?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19595 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:44:24 »

Na, ma megmértem a töltésemet.
OBD2 mérés:
Hideg, álló motornál 12,3V  Indítózásnál 10,06V-ra esik le aztán elindúlt motornál 12,1V utána lassan 20 mp alatt éri el a 14,06V és kb a 34. mp-ben gyullad ki a töltéslámpa.
Itt a Forscanal készített rövid diag kb 6. mp-től kezdődik.

Ha valaki értelmezni tudja ezt kérem ossza meg a gondolatait.
Köszönöm.


Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19596 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:51:29 »

az akkud nem örvend kiváló egészségnek.Nem ártana feltölteni,és savsűrűséget mérni.Valamint egy terhelővillás vizsgálat sem ártana.Így az akku kizárható lenne a hibád szempontjából.Erről jut eszembe!A hibakódod a generátorról már megszűnt vagy még mindig fennáll?Elképzelhető,hogy okozhatja a haldokló akksi is....milyen öreg az akku?
Az aku?Huh?
Most vettem, kb 3 hónapos.  (74 Ah/750 EN Varta Silver Dynamic) 32.000.-
Az nem hiszem, hogy problémás az aku.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19597 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:52:42 »

Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
a baj,hogy hibakódja is van! Azt eltudom képzelni,hogy a rossz aksi miatt nagy a töltőáram és a pcm lekapcsolja a generátort.
Talán a töltőárrammal kellene ilyen szép diagrammot rajzoltatni.lehet,hogy kiugrana a nyúl a bokorból!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #19598 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:53:31 »

Multiméterrel mérd meg, ezt írtam.
Amit így mérsz az csak valami látszat. Amilyen elektromos berendezéseken keresztül eljutnak az értékeke, az mind a tápláló feszültséggel "élnek" ha ingadozik, akkor a mérés is módosulhat.
Multival is megmértem, az is kb ezt mutatta. hidegen 12.3V indítám után 14.3V
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19599 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:54:16 »

Az aku?Huh?
Most vettem, kb 3 hónapos.  (74 Ah/750 EN Varta Silver Dynamic) 32.000.-
Az nem hiszem, hogy problémás az aku.
nem állítom,de 10,6 volt indításkor már majdnem a gyengusz kategória.

Próbáld a forscannel a töltőáramot diagolni!nem tudom,most fejből,hogy tudja-e.keresd meg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 398 399 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.