Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:16:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11152627 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:38:28 »

na FrancoNero, ilyet óccón tudok rendelni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:40:43 »

A fészlift előtti 4vezetékes!
A fészlift utáni 3,de az is egy csatis!
A manuális sima + - t kap 2 vezetéken,és az ellenállásokon keresztül vált fokozatot.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 19:43:26 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:41:19 »

Ha szabad megkérdezni mennyiért? Lehet engem is érdekelne egy mert ez megadta magát.
na FrancoNero, ilyet óccón tudok rendelni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:44:14 »

Ha szabad megkérdezni mennyiért? Lehet engem is érdekelne egy mert ez megadta magát.
ahogy néztem kb 15eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:44:19 »

na FrancoNero, ilyet óccón tudok rendelni
az a kérdés,hogy milyen a digitklíma vezélrője!?Előtti vagy utáni...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:45:50 »

az a kérdés,hogy milyen a digitklíma vezélrője!?Előtti vagy utáni...... nyes
utáni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:47:02 »

nincs sehol dokumentálva.csak annyi,hogy a 3db 750w.tehát 250w/db
Annyit még érdemes tudni,hogy 11,5v -ra valót kell beletenni!
de lejjebb valaki bedobta,hogy milyet lehet utólag is beépíteni méret szerint....

Alf erre gondoltál?

kiegeszito futest (akinek van) lehet javitani Febi: 15956 kodszamu gyertyaval. Picit rovidebb mint az eredeti de a tobbi parametere ugyanaz.
Igyhat nem kell kidobni a regi hazat vagy utangyartottat buheralni.
http://www.autoalkatreszklub.hu/index.php?cPath=77_109
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:52:50 »

Akkor facelift előtti nincs?
utáni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:58:51 »

Akkor facelift előtti nincs?
de, FrancoNerojéba való a facelift utáni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:08:35 »

Alf erre gondoltál?

kiegeszito futest (akinek van) lehet javitani Febi: 15956 kodszamu gyertyaval. Picit rovidebb mint az eredeti de a tobbi parametere ugyanaz.
Igyhat nem kell kidobni a regi hazat vagy utangyartottat buheralni.
http://www.autoalkatreszklub.hu/index.php?cPath=77_109

asszem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:10:30 »

de, FrancoNerojéba való a facelift utáni
Kéne bele a fűtőmotor? De Zsolt, Neked tekergetős manuális volt, ugye? Mert akkor ott jó hogy más az a valami, de nekem meg ez is ugyanolyan digitális kijelzős mint az automata klíma ezért is gondolom azt hogy *** a vezérlő...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:10:38 »

Akkor engem feltétlen érdekelne, ha tényleg kb annyi az ára amennyit írtál. Akkor még a héten írok ez ügyben ha nem gond.
de, FrancoNerojéba való a facelift utáni
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:13:03 »

Akkor engem feltétlen érdekelne, ha tényleg kb annyi az ára amennyit írtál. Akkor még a héten írok ez ügyben ha nem gond.
de a Tied face előtti...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:14:23 »

Kéne bele a fűtőmotor? De Zsolt, Neked tekergetős manuális volt, ugye? Mert akkor ott jó hogy más az a valami, de nekem meg ez is ugyanolyan digitális kijelzős mint az automata klíma ezért is gondolom azt hogy *** a vezérlő...
igen, de az enyém is elektromos volt, csak egy ellenállást tekergettem, igaz nekem volt egy 3. csati is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:14:39 »

Akkor engem feltétlen érdekelne, ha tényleg kb annyi az ára amennyit írtál. Akkor még a héten írok ez ügyben ha nem gond.
ok, írj pü-t ha érdekel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:23:39 »

Alf erre gondoltál?

kiegeszito futest (akinek van) lehet javitani Febi: 15956 kodszamu gyertyaval. Picit rovidebb mint az eredeti de a tobbi parametere ugyanaz.
Igyhat nem kell kidobni a regi hazat vagy utangyartottat buheralni.
http://www.autoalkatreszklub.hu/index.php?cPath=77_109


Az okozhatja e a viz visszahulleset ha a kieg. futesem nem jo?  Mert nekem 1 sem mjo a 3bol. ezt szerelo allapitotta meg ugy ahogy az izzogyertyaimat.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:26:55 »


Az okozhatja e a viz visszahulleset ha a kieg. futesem nem jo?  Mert nekem 1 sem mjo a 3bol. ezt szerelo allapitotta meg ugy ahogy az izzogyertyaimat.
Csak gondolj bele...az max a vízhő emelkedését okozhatja, a visszahűlést a rossz termosztát okozza...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:31:38 »

Csak gondolj bele...az max a vízhő emelkedését okozhatja, a visszahűlést a rossz termosztát okozza...
falbav fokorit mar csereltem az iden is 2t olajkorit is 1 et. nektek marad fuggolegesen barmilyen sebessegnel mikor egyszer beallt a mutato?
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:35:39 »

Sziasztok. Lenne egy problémám, ma este el akartam indulni, és mivel eset a hó, lefagyott az ablak bekapcsoltam a szélvédő fűtésemet. el is kezdte olvasztani, majd kikapcsolt rendre. Utána, - mivel még jeges volt - mégegyszer megnyomtam a gombot, majd kattogás, zörgés... elindultam közben az autóval, és kb. 1 km után elment a műszerfalról minden, a mutatók kiakadtak. Megálltam leállítottam, majd újból indítani akartam, de nem indult el.... a mutatók össze-vissza jártak, a légkondi ki-be kapcsolt. Elindítani nem tudtam, össze-vissza kapcsolgatta a levegőt, - a műszerfal visszajelzőket-, kikapcsolni sem tudtam. kb. 15 perc után már a belső világítás sem működött. Sajna ott kellett hagynom az út szélén.... még jó, hogy lakott településen voltam. Most mitévő legyek? Ha, megbikázom az aksiját holnap lehet, hogy még nagyobb bajt okozok? Mi lehet a hiba? Kérem, ha valakinek hasonló tapasztalata volt írja meg, nehogy nagyobb bajt csináljak. Köszönöm előre is!  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:39:49 »

falbav fokorit mar csereltem az iden is 2t olajkorit is 1 et. nektek marad fuggolegesen barmilyen sebessegnel mikor egyszer beallt a mutato?
nekem +2-3 fölött még szhar termosztáttal is wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:45:34 »

falbav fokorit mar csereltem az iden is 2t olajkorit is 1 et. nektek marad fuggolegesen barmilyen sebessegnel mikor egyszer beallt a mutato?
csak autopályán mondhatom el hogy függőleges marad! Bármikor máskor csak ha nyomom neki, után visszamegy attól függően hogy milyn hideg van akár 60'-ra is...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:54:26 »

csak autopályán mondhatom el hogy függőleges marad! Bármikor máskor csak ha nyomom neki, után visszamegy attól függően hogy milyn hideg van akár 60'-ra is...
Na ezt tapasztalom en is. nalunk -3van es visszaesett ahogyan a lassulok. Ezert remelem nem fogyaszt tobbet, hogy nincs meg az optimalis homerseklet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:58:13 »

Na ezt tapasztalom en is. nalunk -3van es visszaesett ahogyan a lassulok. Ezert remelem nem fogyaszt tobbet, hogy nincs meg az optimalis homerseklet.
amikor kiszálltam szombaton a kocsiból, akkor 11,2L-ből 200KM-t mentem, és még volt benne vigyor3
legrosszabb esetben is 5,5 lett az átlagfogyasztás, úgy hogy kigyorsításokkor nyomtam neki Cool, de még 30-40km lett volna benne, úgy 230km-nél lett volna 4,9 Grin, csak hát jött a következő tankolás

jah, szhar termosztátokkal!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:59:19 »

csak autopályán mondhatom el hogy függőleges marad! Bármikor máskor csak ha nyomom neki, után visszamegy attól függően hogy milyn hideg van akár 60'-ra is...
Én egyszer kipróbáltam, hogy mit mutat az óra és a mutató 10-15 fokkal kevesebbet mutatott a műszertesztel kijelzett értéknél.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:03:45 »

Sziasztok. Lenne egy problémám, ma este el akartam indulni, és mivel eset a hó, lefagyott az ablak bekapcsoltam a szélvédő fűtésemet. el is kezdte olvasztani, majd kikapcsolt rendre. Utána, - mivel még jeges volt - mégegyszer megnyomtam a gombot, majd kattogás, zörgés... elindultam közben az autóval, és kb. 1 km után elment a műszerfalról minden, a mutatók kiakadtak. Megálltam leállítottam, majd újból indítani akartam, de nem indult el.... a mutatók össze-vissza jártak, a légkondi ki-be kapcsolt. Elindítani nem tudtam, össze-vissza kapcsolgatta a levegőt, - a műszerfal visszajelzőket-, kikapcsolni sem tudtam. kb. 15 perc után már a belső világítás sem működött. Sajna ott kellett hagynom az út szélén.... még jó, hogy lakott településen voltam. Most mitévő legyek? Ha, megbikázom az aksiját holnap lehet, hogy még nagyobb bajt okozok? Mi lehet a hiba? Kérem, ha valakinek hasonló tapasztalata volt írja meg, nehogy nagyobb bajt csináljak. Köszönöm előre is!  worship
En akkor jartam igy mikor reggel indulnak es nem gyul csak kattog es a a mutatok kiakadnak ahogy irtad. Elotte en semmi fogyasztot nem kapcsoltam. Estere bebikaztuk. be is gyult. Mondta a szerelo hogy a generatorban a toltesszabalyzo rossz, es szerintem attol nem toltott elegett. Vegulis nem az volt hanem a 8 dioda-bol 1 rossz a generator hatoljan. attol csinalta a nem gyulast reggel. a szamitogepe nem engedte mert zarlat volt. Nem azt mondom hogy feltetlen szedjetek le. Ha elotte nem volt gond lehet massal van.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:09:19 »

amikor kiszálltam szombaton a kocsiból, akkor 11,2L-ből 200KM-t mentem, és még volt benne vigyor3
legrosszabb esetben is 5,5 lett az átlagfogyasztás, úgy hogy kigyorsításokkor nyomtam neki Cool, de még 30-40km lett volna benne, úgy 230km-nél lett volna 4,9 Grin, csak hát jött a következő tankolás

jah, szhar termosztátokkal!!!
Nekem februarban is volt 9 literes atlag fogyasztasom igaz hogy csak rovid tavokat megyek. naponta 20 km. Csak a masodik 10 km tol kezd beallni a vizhofokmutato kozep allasba. Meghat futok is ne fazzak ventilator a 3 ason. Kiegeszitofutesem nem jo. ez biztosan befolyasol valamit.
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:12:13 »

En akkor jartam igy mikor reggel indulnak es nem gyul csak kattog es a a mutatok kiakadnak ahogy irtad. Elotte en semmi fogyasztot nem kapcsoltam. Estere bebikaztuk. be is gyult. Mondta a szerelo hogy a generatorban a toltesszabalyzo rossz, es szerintem attol nem toltott elegett. Vegulis nem az volt hanem a 8 dioda-bol 1 rossz a generator hatoljan. attol csinalta a nem gyulast reggel. a szamitogepe nem engedte mert zarlat volt. Nem azt mondom hogy feltetlen szedjetek le. Ha elotte nem volt gond lehet massal van.

Köszönöm, ez is egy lehetőség. Pöcre indult, és 1 km-után megadta magát.... Mintha egy kis éget szagot éreztem volna a középső szellőző résznél. De se füst,s e erős szag, bár ki-be kapcsolta a levegőt, nem is volt bekapcsolva, mikor észrevettem az elején gyorsan kikapcsoltam, és a rádiót is. Mintha minden magától működne. A műszerfalon a légzsák visszajelző folyamatosan világított, a többi villogott, de ízzító visszajelző nem világított.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:14:08 »

Sziasztok. Lenne egy problémám, ma este el akartam indulni, és mivel eset a hó, lefagyott az ablak bekapcsoltam a szélvédő fűtésemet. el is kezdte olvasztani, majd kikapcsolt rendre. Utána, - mivel még jeges volt - mégegyszer megnyomtam a gombot, majd kattogás, zörgés... elindultam közben az autóval, és kb. 1 km után elment a műszerfalról minden, a mutatók kiakadtak. Megálltam leállítottam, majd újból indítani akartam, de nem indult el.... a mutatók össze-vissza jártak, a légkondi ki-be kapcsolt. Elindítani nem tudtam, össze-vissza kapcsolgatta a levegőt, - a műszerfal visszajelzőket-, kikapcsolni sem tudtam. kb. 15 perc után már a belső világítás sem működött. Sajna ott kellett hagynom az út szélén.... még jó, hogy lakott településen voltam. Most mitévő legyek? Ha, megbikázom az aksiját holnap lehet, hogy még nagyobb bajt okozok? Mi lehet a hiba? Kérem, ha valakinek hasonló tapasztalata volt írja meg, nehogy nagyobb bajt csináljak. Köszönöm előre is!  worship
Generátor le és nézzétek át,Utána akksi milyen állapotban van,és végül önindító .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:16:15 »

Én egyszer kipróbáltam, hogy mit mutat az óra és a mutató 10-15 fokkal kevesebbet mutatott a műszertesztel kijelzett értéknél.
Mondjuk ez is igaz mert énis néztem  vigyor3 Akkor inkább úgy mondom hogy az óra szerinti 60'  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:16:32 »

Köszönöm, ez is egy lehetőség. Pöcre indult, és 1 km-után megadta magát.... Mintha egy kis éget szagot éreztem volna a középső szellőző résznél. De se füst,s e erős szag, bár ki-be kapcsolta a levegőt, nem is volt bekapcsolva, mikor észrevettem az elején gyorsan kikapcsoltam, és a rádiót is. Mintha minden magától működne. A műszerfalon a légzsák visszajelző folyamatosan világított, a többi villogott, de ízzító visszajelző nem világított.
Igy volt nekem is a masodik inditasnal mar sem az abs ego sem a tankolas egocske nem akart elaludni holott felig volt a tank. Nem tudom mit mondjak nehogy bikazzad ozt rosszabbat csinalsz. A tobbiek hatha kiokoskodjak mi lehet.
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:18:24 »

Generátor le és nézzétek át,Utána akksi milyen állapotban van,és végül önindító .
Aksi 3 hónapos, a többi eredeti lehet, (2004 ) én az autót augusztusba vettem, azóta kb 30 e km mentem, baj nélkül. Smiley 166 e km van most az autóban..... amit az óra mutat.
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:21:14 »

Igy volt nekem is a masodik inditasnal mar sem az abs ego sem a tankolas egocske nem akart elaludni holott felig volt a tank. Nem tudom mit mondjak nehogy bikazzad ozt rosszabbat csinalsz. A tobbiek hatha kiokoskodjak mi lehet.
Köszönöm. Én is bízom a monde.hu íróiban, mert ha szerelőhöz viszem, kitudja hol állunk neki, és hogy fejezzük be.... jó lenne előtte informálódni, bár lehet, hogy ők is itt teszik! Smiley
Ja vidéki versenyző vagyok, itt nehezebb az "élet"
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:22:49 »

Aksi 3 hónapos, a többi eredeti lehet, (2004 ) én az autót augusztusba vettem, azóta kb 30 e km mentem, baj nélkül. Smiley 166 e km van most az autóban..... amit az óra mutat.
Arra nincs garancia,hogy nem lett auz akksid cellazárlatos.Méresd meg azért villamossági szerelővel.Esetleg még a testkábelt is nézd meg jó-e??Én ezeket javaslom kezdésnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:25:25 »

Sziasztok. Lenne egy problémám, ma este el akartam indulni, és mivel eset a hó, lefagyott az ablak bekapcsoltam a szélvédő fűtésemet. el is kezdte olvasztani, majd kikapcsolt rendre. Utána, - mivel még jeges volt - mégegyszer megnyomtam a gombot, majd kattogás, zörgés... elindultam közben az autóval, és kb. 1 km után elment a műszerfalról minden, a mutatók kiakadtak. Megálltam leállítottam, majd újból indítani akartam, de nem indult el.... a mutatók össze-vissza jártak, a légkondi ki-be kapcsolt. Elindítani nem tudtam, össze-vissza kapcsolgatta a levegőt, - a műszerfal visszajelzőket-, kikapcsolni sem tudtam. kb. 15 perc után már a belső világítás sem működött. Sajna ott kellett hagynom az út szélén.... még jó, hogy lakott településen voltam. Most mitévő legyek? Ha, megbikázom az aksiját holnap lehet, hogy még nagyobb bajt okozok? Mi lehet a hiba? Kérem, ha valakinek hasonló tapasztalata volt írja meg, nehogy nagyobb bajt csináljak. Köszönöm előre is!  worship
Ez fesszabályzó lesz. Bikázd be (negatív a blokkon, pozitív az akkusarun), menj vele haza, töltsd föl az akksit töltővel és menj vele autóvillamosságishoz, ott generátor felújítás: csapágy, csúszógyűrű szabályozás, szabadonfutó, fesszabályzó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:25:47 »

Arra nincs garancia,hogy nem lett auz akksid cellazárlatos.Méresd meg azért villamossági szerelővel.Esetleg még a testkábelt is nézd meg jó-e??Én ezeket javaslom kezdésnek.
Köszönöm, megfogadom.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:27:47 »

Arra nincs garancia,hogy nem lett auz akksid cellazárlatos.Méresd meg azért villamossági szerelővel.Esetleg még a testkábelt is nézd meg jó-e??Én ezeket javaslom kezdésnek.
Ja pelda hogy volt egy Loganunk a cegnel este gond nelkul haza reggel mar nem gyult be. Behuztuk (nem szabalyos) szerelo megallapitotta hogy zarlatos az eggyik cella. az aksi 2 eves volt.
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:29:08 »

Ez fesszabályzó lesz. Bikázd be (negatív a blokkon, pozitív az akkusarun), menj vele haza, töltsd föl az akksit töltővel és menj vele autóvillamosságishoz, ott generátor felújítás: csapágy, csúszógyűrű szabályozás, szabadonfutó, fesszabályzó. Smiley
Mennyibe kerülhet egy generátor felújítás?
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:34:20 »

Szerintem huzasd haza ahogy TISLER 19 irta kezd az aksival utana generatorral nehogy bikazasnal tenleg legyen valami gond. generator felujitasnal az enyem 2001 es volt meg meg van csak nem az uzemel a csapagynak baja nincs forgott jo sokat. ora szerint 250000 et. a szenkefe 700 ft. aprosag.
Ja es akkor is csinal iesmit ha a szenkefek elkoptak akkor sem gyul ujra.
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:39:34 »

Szerintem huzasd haza ahogy TISLER 19 irta kezd az aksival utana generatorral nehogy bikazasnal tenleg legyen valami gond. generator felujitasnal az enyem 2001 es volt meg meg van csak nem az uzemel a csapagynak baja nincs forgott jo sokat. ora szerint 250000 et. a szenkefe 700 ft. aprosag.
Ja es akkor is csinal iesmit ha a szenkefek elkoptak akkor sem gyul ujra.
Köszönöm, valószínű ez lesz, de utána villamossági szerelő.... az nem szokott "apróság" lenni, de ez van az autónak menni kell!  nyes
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:43:55 »

Mennyibe kerülhet egy generátor felújítás?

Szia!

Nekem anno így halt meg a generátorom és vitte az akkut is. A generátor állórészében elégett az egyik tekercskivezetés, összeolvadt a fesszabályzóm is rinya
Én új generátor (72 ezer) + új akksival jutottam túl rajta - sajna.
Remélem nálad nem lesz ennyire komoly  wave
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:46:16 »

Szia!

Nekem anno így halt meg a generátorom és vitte az akkut is. A generátor állórészében elégett az egyik tekercskivezetés, összeolvadt a fesszabályzóm is rinya
Én új generátor (72 ezer) + új akksival jutottam túl rajta - sajna.
Remélem nálad nem lesz ennyire komoly  wave
Ez az ok-okozat a legrosszabb mikor az is tönkre megy ami nem tehet róla. falbav falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:46:54 »

Szia!

Nekem anno így halt meg a generátorom és vitte az akkut is. A generátor állórészében elégett az egyik tekercskivezetés, összeolvadt a fesszabályzóm is rinya
Én új generátor (72 ezer) + új akksival jutottam túl rajta - sajna.
Remélem nálad nem lesz ennyire komoly  wave
tás
Bízom benne.....nagyon! Azért köszönöm az infót, a mihez tartás kedvéért...
Naplózva
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2011.02.22 kedd, 00:16:01 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jó CD-s /mp3-as fejegységet Mk3-ba a gyári helyére?
A legfontosabb, hogy Bluetooth legyen benne, mert az fm transmitter-ekről eddig csak rosszat olvastam,
és ez lenne a legelegánsabb módja a kihangosításnak, na persze emberi kereteken belül Smiley
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2011.02.22 kedd, 07:08:16 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jó CD-s /mp3-as fejegységet Mk3-ba a gyári helyére?
A legfontosabb, hogy Bluetooth legyen benne, mert az fm transmitter-ekről eddig csak rosszat olvastam,
és ez lenne a legelegánsabb módja a kihangosításnak, na persze emberi kereteken belül Smiley

szerintem a Hi-Fi topikban érdeklődj ezen témában.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2011.02.22 kedd, 08:58:52 »

Sziasztok Mondeosok!

Péter vagyok, és mint azt az adatlapomból is látjátok, még új vagyok itt. Látogatásom -és regisztrációm- oka, hogy a közelmúltban beszereztem egy 2003. márciusi 2.0 TDci Ghia kombit. A minap tapasztalt jelenség meglepett, gondoltam megnézem, hátha más is járt már így. A központi zárral kapcsolatos 'nem megfelelő működés' látom, nem egyedi eset, viszont az általam tapasztalt problémát teljes egészében eddig senki nem írta le (vagy csak én nem találom??):

A bal hátsó ajtó nem záródása, vagy nyílása még nem meglepő, hisz ezt többen is írjátok, javítási javaslatokkal együtt. Azt azonban nem láttam, hogy valakinek a bal hátsó ajtó a kettős nyitás bekapcsolása mellett együtt nyílna a vezető ajtajával. Ebből, és a korábbi nem-nyílásból kontakthibára gondolok, amit ellenőriznék is, ha tudnám, hol keressem a kp zár vezérlő elektronikát.

Találkoztatok már hasonló jelenséggel?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Pítör
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2011.02.22 kedd, 09:27:26 »

szerintem a Hi-Fi topikban érdeklődj ezen témában.

Bocs, még nem találkoztam azzal a topikkal  Roll Eyes
Köszönöm a tippet Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2011.02.22 kedd, 09:38:04 »

a bal hátsó ajtó a kettős nyitás bekapcsolása mellett együtt nyílna a vezető ajtajával.

szia! bocs, pontosan hogy erted ezt? kettos nyitas? nem zarasra gondolsz? lehet siman zarni, es reteszelni. sot, olyan funkcioja is van, hogy nyitasnal csak a vezeto ajtot nyissa, es ha megegyszer megnyomod a nyitast, akkor a tobbit is.ha nalad ez fel van programozva akkor talan meg ez lehet. sztem vedd le az akkusarut 1 orara, csinalj egy "hard" resetet Cheesy az ablakok automata felhuzasat, es -ha be van allitva- az automatikus ajtobezarast indulas utan vissza kell progizni majd utana. (kb 2 perc az egesz)
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2011.02.22 kedd, 09:47:13 »

szia! bocs, pontosan hogy erted ezt? kettos nyitas? nem zarasra gondolsz? lehet siman zarni, es reteszelni. sot, olyan funkcioja is van, hogy nyitasnal csak a vezeto ajtot nyissa, es ha megegyszer megnyomod a nyitast, akkor a tobbit is.ha nalad ez fel van programozva akkor talan meg ez lehet. sztem vedd le az akkusarut 1 orara, csinalj egy "hard" resetet Cheesy az ablakok automata felhuzasat, es -ha be van allitva- az automatikus ajtobezarast indulas utan vissza kell progizni majd utana. (kb 2 perc az egesz)

Igen, nyitásra gondolok! Amikor csak a vezető ajtajának kellene kinyílnia, akkor kinyílik a bal hátsó ajtó is. Van hogy rendesen működik, és van, hogy kinyílik a bal hátsó is. Sajnos ez történik az esetek 98-99 %-ában...
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2011.02.22 kedd, 12:19:06 »

A bal első záram nem veszi az adást, csak kulccsal nyílik. Megnézte a villanyász, azt mondta, hogy az áram elér odáig-valsz mechanikus a hiba.

Kérdés:
-lehet e javítani-ha igen, hol (van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem lehet javítani)
-ha cserés, akkor bontottat bele lehet e tenni
-ha új kell...akkor hol, mennyiért? (biztos horror áron van)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2011.02.22 kedd, 12:53:24 »

Igen, nyitásra gondolok! Amikor csak a vezető ajtajának kellene kinyílnia, akkor kinyílik a bal hátsó ajtó is. Van hogy rendesen működik, és van, hogy kinyílik a bal hátsó is. Sajnos ez történik az esetek 98-99 %-ában...


nos a fegyverolaj nem arthat neki. a vezeto ajto zarjanak 3 torx csavarja kozul (amik az ajto elen vannak) szedd ki a legalsot, es bartan fujj bele, amig el nem enekled a magyar himnuszt.  nyes eplus2 csavar vissza, es remenykedes.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.