Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:12:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11152370 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2011.02.22 kedd, 14:46:45 »

nos a fegyverolaj nem arthat neki. a vezeto ajto zarjanak 3 torx csavarja kozul (amik az ajto elen vannak) szedd ki a legalsot, es bartan fujj bele, amig el nem enekled a magyar himnuszt.  nyes eplus2 csavar vissza, es remenykedes.

A magam részéről inkább örülnék egy 'jobbanszétszedős' végleges megoldásnak, de mivel nincs vesztenivalóm, fegyverkezek gun és vigyázállásban énekelek!!  angel

Thnx!
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:01:41 »

nos a fegyverolaj nem arthat neki. a vezeto ajto zarjanak 3 torx csavarja kozul (amik az ajto elen vannak) szedd ki a legalsot, es bartan fujj bele, amig el nem enekled a magyar himnuszt.  nyes eplus2 csavar vissza, es remenykedes.
Ezt en is megcsinaltam es mind ifolyt az ajto ajlan a szellozonyilason. Biztosan igy kell hogy javuljon?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:04:00 »

Kicsit körbenéztem a kocsi elejében a C509-et keresve, és a következőt találtam.
Valaki tudja mi ez? Nem találok aljzatot hozzá.



Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:11:35 »

tippelhetek: ablakfutes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2011.02.22 kedd, 19:42:56 »

Kicsit körbenéztem a kocsi elejében a C509-et keresve, és a következőt találtam.
Valaki tudja mi ez? Nem találok aljzatot hozzá.


ez egy reléajzat,ami a biztitábla aljára van fetolva egy sínbe!Valszeg lepattant......mingyá' megnézem,miaz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2011.02.22 kedd, 19:44:50 »

ez egy reléajzat,ami a biztitábla aljára van fetolva egy sínbe!Valszeg lepattant......mingyá' megnézem,miaz!

hihó!

tudsz valamit az előfűtés izzitóinak fajtájáról? azt már tudom hogy 250W de hol lehet kapni? van nekije valami száma?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2011.02.22 kedd, 19:54:46 »

Kicsit körbenéztem a kocsi elejében a C509-et keresve, és a következőt találtam.
Valaki tudja mi ez? Nem találok aljzatot hozzá.



ez a c439-es csatlakozó,amibe kellene menjen a K34es relé,ha lenne xenonod,akkor ezzel a relével inítaná a szprisznit a fényszóróra! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2011.02.22 kedd, 19:56:56 »

hihó!

tudsz valamit az előfűtés izzitóinak fajtájáról? azt már tudom hogy 250W de hol lehet kapni? van nekije valami száma?
fejvakaras grognon
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg543018#msg543018
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:07:35 »

ez a c439-es csatlakozó,amibe kellene menjen a K34es relé,ha lenne xenonod,akkor ezzel a relével inítaná a szprisznit a fényszóróra! Wink wave

Kösz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:30:27 »

Kicsit körbenéztem a kocsi elejében a C509-et keresve, és a következőt találtam.
Valaki tudja mi ez? Nem találok aljzatot hozzá.


a fényszórómosó reléjének a foglalata
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2011.02.22 kedd, 21:41:38 »

ez a c439-es csatlakozó,amibe kellene menjen a K34es relé,ha lenne xenonod,akkor ezzel a relével inítaná a szprisznit a fényszóróra! Wink wave

15.000ft az a gyári relé....nálam jó lett bele a 900ft-os is ,meg valahogy átkötögette a villanyász barátom... eplus2
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2011.02.22 kedd, 21:47:01 »

OK. Nekem a C509 kell, nem a fényszórómosó, úgyhogy ez tovább fog lógni üresen.
De ahogy néztem nagyon macera leszedni a CJB-t úgyhogy a C509 project abbamarad.

15.000ft az a gyári relé....nálam jó lett bele a 900ft-os is ,meg valahogy átkötögette a villanyász barátom... eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2011.02.22 kedd, 22:16:36 »

nos a fegyverolaj nem arthat neki. a vezeto ajto zarjanak 3 torx csavarja kozul (amik az ajto elen vannak) szedd ki a legalsot, es bartan fujj bele, amig el nem enekled a magyar himnuszt.  nyes eplus2 csavar vissza, es remenykedes.
Hogy nefolyon ki az ajtó alján minden,leveszed a kárpitot és 3-as fúróval fursz rá a központi zárra egy lukat.Aztán azon keresztül beleengedsz fegyver olajat és utána letömíted és kéárpit vissza.Na ezután reménykedj,hogy meddig lesz jó.Aztán ha nem jöhet a csere.Azthiszem az új 30 körül van ha jóemlékszem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2011.02.23 szerda, 10:09:07 »

OK. Nekem a C509 kell, nem a fényszórómosó, úgyhogy ez tovább fog lógni üresen.
De ahogy néztem nagyon macera leszedni a CJB-t úgyhogy a C509 project abbamarad.


C509 a hátulján van a bal alsó vékony lapos csati, szal lekell szedned ha azt akarod....de miért kell az?
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2011.02.23 szerda, 10:17:16 »

szia! bocs, pontosan hogy erted ezt? kettos nyitas? nem zarasra gondolsz? lehet siman zarni, es reteszelni. sot, olyan funkcioja is van, hogy nyitasnal csak a vezeto ajtot nyissa, es ha megegyszer megnyomod a nyitast, akkor a tobbit is.ha nalad ez fel van programozva akkor talan meg ez lehet. sztem vedd le az akkusarut 1 orara, csinalj egy "hard" resetet Cheesy az ablakok automata felhuzasat, es -ha be van allitva- az automatikus ajtobezarast indulas utan vissza kell progizni majd utana. (kb 2 perc az egesz)

Azt hogy lehet programozni, hogy csak a vezető ajtó nyíljun ki elsőre, kettőre pedig mind?? Ez érdeklne...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:23:06 »

Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:26:00 »

Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
Ne erőltesd ezt az indítgatás dolgot, ez vészüzem, de pontos válaszra csak hibakód olvasással lehet rájönni!!
Írd le inkább a TDCi topicban, ott többet fognak tudni segíteni, mert ez nem elektromos probléma, hanem valami motorikus  szomoru1 szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:30:23 »

Mert a Motorcraft által szerzett motorháztetőben fűthető ablakmosó fúvókák vannak, és most ott lógnak a kábelek.
Gondoltam ha már van bekötöm.
De annyit nem ér az egész, mert soha nem hiányzott. Hogy őszinte legyek azt sem tudom mire jó.
Úgyis fagymenteset teszek bele télen, a havat meg lesöpröm előle ha kell 1 sec alatt.

C509 a hátulján van a bal alsó vékony lapos csati, szal lekell szedned ha azt akarod....de miért kell az?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:52:30 »

Mert a Motorcraft által szerzett motorháztetőben fűthető ablakmosó fúvókák vannak, és most ott lógnak a kábelek.
Gondoltam ha már van bekötöm.
De annyit nem ér az egész, mert soha nem hiányzott. Hogy őszinte legyek azt sem tudom mire jó.
Úgyis fagymenteset teszek bele télen, a havat meg lesöpröm előle ha kell 1 sec alatt.


A hóhoz nincs sok köze, de velem már előfordult, hogy a fagymentes mégis beledermedt. Erre szereltem be a fűthető fúvókákat. Az elektromos bekötést a hátsó szélvédőfűtésre raktam (normál esetben az első szélvédőfűtésre van kapcsolva).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:00:21 »

Mert a Motorcraft által szerzett motorháztetőben fűthető ablakmosó fúvókák vannak, és most ott lógnak a kábelek.
Gondoltam ha már van bekötöm.
De annyit nem ér az egész, mert soha nem hiányzott. Hogy őszinte legyek azt sem tudom mire jó.
Úgyis fagymenteset teszek bele télen, a havat meg lesöpröm előle ha kell 1 sec alatt.


írtad nem indul a klímád (másik topic)
nekem tavaly tavasszal nem indult a klíma hát elvittem szakszervízbe, ki volt a bizti (ezt én is megnézhettem volna  falbav ) de az új bizti berakása után kb. 15 mp és megint bizti kiég, villanyszaki nézegette nézegette, elővette a bekötési kézikönyvet mert tudta még valami van azon a biztin de nem tudta kapásból mi, hát a fűthető spricnik vannak. mindketto zárlatos lett és hát...
csatik széthúz, új bizti és láss csodát, klíma mükszik
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:01:50 »

Érdekelne hogy csináltad.
Meddig volt meg a kábeled? Nekem csak a két fúvokán van 1-1 csatlakozó. Ehhez kell még akkor egy toldás, lehetőleg a gyári csatikkal a fúvóka oldalon. Neked ez megvolt?
Utána hová kötötted a másik végét? Hol vitted át a tűzfalon?

A hóhoz nincs sok köze, de velem már előfordult, hogy a fagymentes mégis beledermedt. Erre szereltem be a fűthető fúvókákat. Az elektromos bekötést a hátsó szélvédőfűtésre raktam (normál esetben az első szélvédőfűtésre van kapcsolva).
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:05:07 »

A hóhoz nincs sok köze, de velem már előfordult, hogy a fagymentes mégis beledermedt. Erre szereltem be a fűthető fúvókákat. Az elektromos bekötést a hátsó szélvédőfűtésre raktam (normál esetben az első szélvédőfűtésre van kapcsolva).

Az a baj, hogy addig fagyallo, amig az alkoholos resz el nem parolog. Az meg, mivel a fuvoka nyitott, siman megtortenhet - a maradek viz meg belefagy a fuvokaba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:07:52 »

Kösz az infót.
Nálam ez nem játszik, mert a fúvókák soha nem voltak bekötve.
A klíma biztit meg tényleg megnézhettem volna, de mivel gáz sem volt benne ezért nem érdekelt.
Gondoltam egy klímás csak meg tudja mondani.

De ha már ilyen szépen ide került a téma akkor minden infót szívesen fogadok a klímáról.
Gáz benne van. Nyomást tartja.
A kuplungja az néha fordul 1-et 1-et akkor is ha nincs bekapcsolva. (Ez normális?)
Ha bekapcsolom nem történik semmi.
A klíma tesztje nem ír semmi hibát. Mindig úgy marad a végén, hogy világít a kijelző összes "szegmense".
A műhelyben 5 fok van. Gondolom attól még mennie kell. Az ablak párátlanításra mindenképpen.
Amit még tudni kell, hogy a karambol óta nem indult el a motor hűtő ventilátor. Lehet, hogy nem is kellett volna mert nagyon hideg van. (Okozhatja a bajt a motorhűtő ventilátor?)

Szóval minden klíma infó jöhet.
írtad nem indul a klímád (másik topic)
nekem tavaly tavasszal nem indult a klíma hát elvittem szakszervízbe, ki volt a bizti (ezt én is megnézhettem volna  falbav ) de az új bizti berakása után kb. 15 mp és megint bizti kiég, villanyszaki nézegette nézegette, elővette a bekötési kézikönyvet mert tudta még valami van azon a biztin de nem tudta kapásból mi, hát a fűthető spricnik vannak. mindketto zárlatos lett és hát...
csatik széthúz, új bizti és láss csodát, klíma mükszik
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 14:11:17 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:08:14 »

Jutiseszembe, mik a hosszabb tavu gyakorlati tapasztalatok a Skodabol atvett ablakmoso fuvokaval?

Erdemes belevagni az atalakitasba?

Ha igen, irja mar meg, aki csinalta, hogy milyen fuvoka kell, mert a forum keresoje kevesse alkalmas a feladatra, hogy eloassam az eredeti levelet... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:23:59 »

Érdekelne hogy csináltad.
Meddig volt meg a kábeled? Nekem csak a két fúvokán van 1-1 csatlakozó. Ehhez kell még akkor egy toldás, lehetőleg a gyári csatikkal a fúvóka oldalon. Neked ez megvolt?
Utána hová kötötted a másik végét? Hol vitted át a tűzfalon?


Nem, nem volt semmi kábelem, mindent ki kellett építeni hozzá.
Mindkét fúvókából 2 drót jön, azokat párhuzamosra kötöd, így csak 2 eret hozol le a motorháztetőről. Az egyiket (hogy most melyiket, azt így nem tudom kapásból) egyből viheted testre, csak a másikat kell a tűzfalon átvinni. A kormányoszlop felett van egy gumi mandzsette( vagy nem tudom minek írjam le), ahol az összes többi kábel is keresztülmegy. Ott tudsz 0,5-ös fúróval lyukat fúrni, aztán ott áthozod a kábelt.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:28:58 »

Felénél ne hagyd abba a leírást, légyszi. nyes
Eddig tök jó. Mi jön utána?

Nem, nem volt semmi kábelem, mindent ki kellett építeni hozzá.
Mindkét fúvókából 2 drót jön, azokat párhuzamosra kötöd, így csak 2 eret hozol le a motorháztetőről. Az egyiket (hogy most melyiket, azt így nem tudom kapásból) egyből viheted testre, csak a másikat kell a tűzfalon átvinni. A kormányoszlop felett van egy gumi mandzsette( vagy nem tudom minek írjam le), ahol az összes többi kábel is keresztülmegy. Ott tudsz 0,5-ös fúróval lyukat fúrni, aztán ott áthozod a kábelt.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:47:21 »

Felénél ne hagyd abba a leírást, légyszi. nyes
Eddig tök jó. Mi jön utána?


 vigyor3 OK.

Aztán kell neki egy biztosíték, az áramfelvételének megfelelően (nem akarok hülyeséget mondani, mert magam sem emlékszem, hogy milyen bizti került bele, szóval, légyszi kérdezz utána), aztán rá a hátsó ablak fűtésének a pozitívjára. A kábelt (most már csak 1 ér) a baloldali küszöbben elviszed hátra, és ott forrasztod rá. Barkács megoldás, de nincs fűthető szélvédőm. Így megspórolsz egy relét, meg sok fáradságot... szerintem.  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:46:02 »

Jutiseszembe, mik a hosszabb tavu gyakorlati tapasztalatok a Skodabol atvett ablakmoso fuvokaval?

Erdemes belevagni az atalakitasba?

Ha igen, irja mar meg, aki csinalta, hogy milyen fuvoka kell, mert a forum keresoje kevesse alkalmas a feladatra, hogy eloassam az eredeti levelet... :-)

AndyA
Hali, Nekem jobban tetszik mint a gyári, nem bántam meg. 90-100ig teljesen jó, de 130-140környékén is szerintem jobb mint a gyári.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg539688#msg539688
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:32:00 »

Levettem a klíma magasnyomás szenzorról a csatlakozót, mert azt könnyen elértem.
A klíma továbbra sem jelzett hibát amikor a diagnosztikát futtattam.
Na ez nagyon meglepett.
Ötlet?

Röviden az előzmények:
Karambol után a klíma fel lett töltve 820g gázzal. A nyomást tartja.
A klíma kompresszor nem indul el. A kuplungja amennyire látszik teker egyet-egyet, de szerintem csak a lendülettől. (már ez is lehet hiba?)
A klíma tesztje nem mutat hibát.
A klíma kapcsoló led-je világít.
Az ablak párátlanítás funkciónál sem indul el.
A külső hőmérséklet 5C volt a teszt közben.
A klíma nyomás szenzorairól a karambolnál leszakadt a kábel. Ezek meg lettek forrasztva.
A motortéren belüli szenzorra menő kábelnek letört a csatlakozóját borító műanyag, így nem tudom melyik irányból kell rádugni. De egyrészt szerintem mindegy, másrészt mindkét verzióval volt próbálva.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:53:55 »

A klímának 1 db biztije van?
Az csak a kuplungot hajtja?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:06:19 »

Azt hogy lehet programozni, hogy csak a vezető ajtó nyíljun ki elsőre, kettőre pedig mind?? Ez érdeklne...

Kezelésiben benne van:
http://kephost.hu/image-AAD3_4D652FE7.jpg


Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:29:19 »

Levettem a klíma magasnyomás szenzorról a csatlakozót, mert azt könnyen elértem.
A klíma továbbra sem jelzett hibát amikor a diagnosztikát futtattam.
Na ez nagyon meglepett.
Ötlet?

Röviden az előzmények:
Karambol után a klíma fel lett töltve 820g gázzal. A nyomást tartja.
A klíma kompresszor nem indul el. A kuplungja amennyire látszik teker egyet-egyet, de szerintem csak a lendülettől. (már ez is lehet hiba?)
A klíma tesztje nem mutat hibát.
A klíma kapcsoló led-je világít.
Az ablak párátlanítás funkciónál sem indul el.
A külső hőmérséklet 5C volt a teszt közben.
A klíma nyomás szenzorairól a karambolnál leszakadt a kábel. Ezek meg lettek forrasztva.
A motortéren belüli szenzorra menő kábelnek letört a csatlakozóját borító műanyag, így nem tudom melyik irányból kell rádugni. De egyrészt szerintem mindegy, másrészt mindkét verzióval volt próbálva.
Van elm327-es kütyüd? Adnék esetleg  hozzá progit, amivel lehet klímás cuccot nézni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:39:02 »

Progim van, elm327-est tudok kölcsön kérni a szomszédból, de a verdám nem nagyon működik vele.
Megírnád melyik progit ajánlod?
Eseteleg az pont nincs meg nekem.

Van elm327-es kütyüd? Adnék esetleg  hozzá progit, amivel lehet klímás cuccot nézni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:41:12 »

Progim van, elm327-est tudok kölcsön kérni a szomszédból, de a verdám nem nagyon működik vele.
Megírnád melyik progit ajánlod?
Eseteleg az pont nincs meg nekem.


F-Super es Formidable esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:45:50 »

Na ezek közül egyik sincs. ScanXL-t használtam eddig.

F-Super es Formidable esetleg?

AndyA

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:46:31 »

Na ezek közül egyik sincs. ScanXL-t használtam eddig.


Az mit tud? Johet az is, hatha van valami extra funkcioja, amit a tobbi nem tud.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:53:27 »

Nem tudom, mi extrát tud. Nézz utána neten.

Az mit tud? Johet az is, hatha van valami extra funkcioja, amit a tobbi nem tud.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:21:28 »

Nem, nem volt semmi kábelem, mindent ki kellett építeni hozzá.
Mindkét fúvókából 2 drót jön, azokat párhuzamosra kötöd, így csak 2 eret hozol le a motorháztetőről. Az egyiket (hogy most melyiket, azt így nem tudom kapásból) egyből viheted testre, csak a másikat kell a tűzfalon átvinni. A kormányoszlop felett van egy gumi mandzsette( vagy nem tudom minek írjam le), ahol az összes többi kábel is keresztülmegy. Ott tudsz 0,5-ös fúróval lyukat fúrni, aztán ott áthozod a kábelt.
ha fémbe fúrsz, akkor éles felület elvághatja a kábelt, utána egy szikra, és leég az autó. én láttam így elégni autót, a cb tápját húzták így be...

a belső biztosíték tábla mögött van egy gumi dugó, én azon húztam át egy 3eres drótot, szóval ott tuti be tudod húzni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:22:18 »

Progim van, elm327-est tudok kölcsön kérni a szomszédból, de a verdám nem nagyon működik vele.
Megírnád melyik progit ajánlod?
Eseteleg az pont nincs meg nekem.

szken xl +enhanced ford diag
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:25:16 »

Na ezek közül egyik sincs. ScanXL-t használtam eddig.


az a jó, de kell hozzá a ford spec rész (licenszfüggő), és úgy látja a nem obd pid-eket is, ill tud dtc-t olvasni komfort modulból is. A klímához az kell.
A progi tényleg kényes kicsit az évjáratra, de elvileg mennie kell, ha nem a generic controllerre kapcsolódsz hanem a GEM-re. Az, hogy kapcsolódik-e elég erősen verziófüggő is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:31:00 »

Jó ég.
Egyszerübb ha elmegyek hozzád.  Wink

az a jó, de kell hozzá a ford spec rész (licenszfüggő), és úgy látja a nem obd pid-eket is, ill tud dtc-t olvasni komfort modulból is. A klímához az kell.
A progi tényleg kényes kicsit az évjáratra, de elvileg mennie kell, ha nem a generic controllerre kapcsolódsz hanem a GEM-re. Az, hogy kapcsolódik-e elég erősen verziófüggő is.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:34:08 »

Így gondoltad?


Amúgy gőzöm sincs, hogy kell a GEM-re kapcsolódni. Írd meg légyszi.

az a jó, de kell hozzá a ford spec rész (licenszfüggő), és úgy látja a nem obd pid-eket is, ill tud dtc-t olvasni komfort modulból is. A klímához az kell.
A progi tényleg kényes kicsit az évjáratra, de elvileg mennie kell, ha nem a generic controllerre kapcsolódsz hanem a GEM-re. Az, hogy kapcsolódik-e elég erősen verziófüggő is.

« Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 19:24:45 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:34:51 »

Jó ég.
Egyszerübb ha elmegyek hozzád.  Wink


lol
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:43:26 »

A TIS-ben tök jó leírás van pont erre a problémára.
Heater blower operational, air condition inoperable.
Szépen végig leírja a lépéseket.
Na mármost a gond az, hogy pl Alf vagy Bunyek forumtárs ezt simán végigcsinálja, de én nem vagyok elég okos, meg tökös hozzá.
Most leszaladok a garázsba és a 2 biztit megnézem, de ott kimerül a tudásom.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:46:11 »

A TIS-ben tök jó leírás van pont erre a problémára.
Heater blower operational, air condition inoperable.
Szépen végig leírja a lépéseket.
Na mármost a gond az, hogy pl Alf vagy Bunyek forumtárs ezt simán végigcsinálja, de én nem vagyok elég okos, meg tökös hozzá.
Most leszaladok a garázsba és a 2 biztit megnézem, de ott kimerül a tudásom.

kinyomtat, szerelőnek odaad Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:23:50 »

Ilyen szerelőm nincs, sajna.
Aki van az nagyon jó meg minden, de az elektronikát nem vállalja.
Nem is baj, ha az ember ismeri a korlátait.
Ő pontosan ezért egy jó szerelő.

kinyomtat, szerelőnek odaad Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:24:33 »

Így gondoltad?


Amúgy gőzöm sincs, hogy kell a GEM-re kapcsolódni.

ja. ez jó.

Ha benyomod a connect gombot, ki tudod választani hogy melyik vezérlőhöz kapcsolódjon. Ott van felsorolva egysmás.

Elvileg ezeket a pid-eket tudja olvasni, ha nem a "generic" controllert választod:
http://www.palmerperformance.com/support/supported_vehicles/ford_enhanced.php
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:28:34 »

Nagyon király lenne.
Megpróbálom holnap.
Itt amit linkeltél van AC pressure senor, meg p.s. high.
És ha valami akkor szerintem az a legesélyesebb hiba.
Remélem működni fog. Bár mostanában nem szokott.

ja. ez jó.

Ha benyomod a connect gombot, ki tudod választani hogy melyik vezérlőhöz kapcsolódjon. Ott van felsorolva egysmás.

Elvileg ezeket a pid-eket tudja olvasni, ha nem a "generic" controllert választod:
http://www.palmerperformance.com/support/supported_vehicles/ford_enhanced.php
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:33:10 »

Megnéztem a biztiket. Jó az összes.

 rinya
A TIS-ben tök jó leírás van pont erre a problémára.
Heater blower operational, air condition inoperable.
Szépen végig leírja a lépéseket.
Na mármost a gond az, hogy pl Alf vagy Bunyek forumtárs ezt simán végigcsinálja, de én nem vagyok elég okos, meg tökös hozzá.
Most leszaladok a garázsba és a 2 biztit megnézem, de ott kimerül a tudásom.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:34:42 »

Megnéztem a biztiket. Jó az összes.

 rinya
nyomáskapcsoló?? vagy az arra menő vezetékek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.