Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:38:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11161119 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2011.03.08 kedd, 09:33:47 »

Vagy az uj GEM berakasa utan ezt is vegig kellene csinalnom elobb?

Remote Transmitter Programming (410040)

1. Note:
A maximum of four keyless entry remote transmitters can be programmed to the generic electronic module (GEM). Programming must be done at the same time for all the transmitters.

Note:
To enter programming mode, first make sure that the vehicle battery is fully charged and the anti-theft system is not armed or triggered (if equipped).

Close all doors and fasten the safety belts to make sure conflicting chimes do not sound during programming.

2. Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.

3. Turn the ignition switch to position I.

4. The GEM is now in the learning mode.

5. Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has been successfully received.

6. After each successful programming, another 10 second learning mode is automatically entered, up to a maximum of four times.

7. To program additional transmitters, repeat step 5.

8. The system will leave the learning mode after the ignition switch is turned to position III, or if no new transmitter is programmed during the 10 seconds, or if four remote transmitters have been programmed.

9. Note:
An incorrect programming procedure does not affect the stored codes.

After successful programming, only the new programmed transmitters will be accepted.

10. Test all the programmed transmitters, by activating and deactivating the locking/unlocking functions.

AndyA
Ezzel szerintem az lesz a gond, hogy csak akkor tudsz programozni, ha van 2db indításképes kulcsod, aminek a kódja programozva van a GEM-ben. Tehát ha cserélsz, akkor szerintem IDS kell a programozáshoz, vagy az újonnan beépített gem-hez tartozó transzponderek.
De kérdezd meg Bunyeket, ő hogy csinálta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
golyo
Vendég
« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2011.03.08 kedd, 10:13:36 »

Sziasztok,

Az alábbi problémára keresem a megoldást:
A fűtéspanel kijelzője időnként meghülyül, de csak a kijelző, ezalatt mindent lehet szabályozni (hőfok, erősség), csak a kijelzőn van krix-krax vagy éppen semmi. Ki-be kapcsolás után általában helyrejön, de ez sem segít mindig.
Szakszervizben tettek rá új software-t Smiley de nem segített.
Kép:

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=BSYk1q8qOQ4

Szívesen venném ha valaki tudna megoldást ajánlani (szerviz vagy komplett panel)
Köszi,
Golyo
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2011.03.08 kedd, 11:42:45 »

Ezzel szerintem az lesz a gond, hogy csak akkor tudsz programozni, ha van 2db indításképes kulcsod, aminek a kódja programozva van a GEM-ben. Tehát ha cserélsz, akkor szerintem IDS kell a programozáshoz, vagy az újonnan beépített gem-hez tartozó transzponderek.
De kérdezd meg Bunyeket, ő hogy csinálta.

Ez itt azt irja, hogy:

2. Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.

3. Turn the ignition switch to position I.

4. The GEM is now in the learning mode.

5. Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has been successfully received.

Ebben sehol nincs az benne, hogy ket kulcs kellene hozza, de meg az sem, hogy akar egyetlen egy, amit ismer a GEM. Amire te gondolsz, az az inditasgatlo kodolasa, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2011.03.08 kedd, 13:47:46 »

Ez itt azt irja, hogy:

2. Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.

3. Turn the ignition switch to position I.

4. The GEM is now in the learning mode.

5. Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has been successfully received.

Ebben sehol nincs az benne, hogy ket kulcs kellene hozza, de meg az sem, hogy akar egyetlen egy, amit ismer a GEM. Amire te gondolsz, az az inditasgatlo kodolasa, nem?

AndyA

A táviránytókhoz tényleg nem kell. Az indításgátló ECU függő, úgyhogy OK.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2011.03.08 kedd, 13:53:04 »

Sziasztok,

Az alábbi problémára keresem a megoldást:
A fűtéspanel kijelzője időnként meghülyül, de csak a kijelző, ezalatt mindent lehet szabályozni (hőfok, erősség), csak a kijelzőn van krix-krax vagy éppen semmi. Ki-be kapcsolás után általában helyrejön, de ez sem segít mindig.
Szakszervizben tettek rá új software-t Smiley de nem segített.
Kép:

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=BSYk1q8qOQ4

Szívesen venném ha valaki tudna megoldást ajánlani (szerviz vagy komplett panel)
Köszi,
Golyo

Franconeronak van egy ilyen panele, asszem neki eladó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2011.03.08 kedd, 13:53:52 »

Lenne 1 kerdesem. Nem tudom hogy miert de ha a nincs a kulcs elforgatva akkor nem megy a fenyduda. eddig minden automba mukodott. Nektek is igy kell legyen. Szerintem itt valamit kihagytak a fordok.
ez ilyen gyárilag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2011.03.08 kedd, 13:58:52 »

Sziasztok,

Az alábbi problémára keresem a megoldást:
A fűtéspanel kijelzője időnként meghülyül, de csak a kijelző, ezalatt mindent lehet szabályozni (hőfok, erősség), csak a kijelzőn van krix-krax vagy éppen semmi. Ki-be kapcsolás után általában helyrejön, de ez sem segít mindig.
Szakszervizben tettek rá új software-t Smiley de nem segített.

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=BSYk1q8qOQ4

Szívesen venném ha valaki tudna megoldást ajánlani (szerviz vagy komplett panel)
Köszi,
Golyo

szimplán rossz, így cserélni érdemes.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2011.03.08 kedd, 15:36:30 »

Help.

Most, hogy jöttem haza, mintha többször megcsúszott volna a szíj. Sípoló hang jött többször is jól elnyújtva. (Nem turbó, hanem mint a kis Polskik induláskor)
Valahogy meg lehet nézni házilag, hogy a klímakuplung szorul-e meg?
Mert rendelnél Motorcrafttól egy kompresszort, ha biztos lennék a dologban.
Csak nem akarom 2x vinni szerelőhöz a kocsit, mert a felújítás erősen megcsappantotta a kasszát.
Nem akarom, hogy szétszedjék, megállapítsák, hogy a klíma kompresszor, utána meg 3 nap múlva újra szétszedjék, amikor megérkezik a cucc postán.

Mekkora macera a kompresszor csere?

És miért nincs egy klímás topic?

Nem.
Jobban mondva:
-A klíma kuplung folyamatosan forog, kikapcsolt állapotnál, kb nyolcad fordulatot 3 sec-enként. Közben csörög mint az atom. (mint egy zsák szög)
-ha elindítom a gombbal, akkor elkezd rendesen forogni. Fordul kb 30-at szépen gyorsan, csendben, utána kb nyolcad fordulatot 3 sec-enként, miközben csörög mint az atom. Ezután a 8*3 sec után elkezd rendesen forogni. Fordul kb 30-at szépen gyorsan, csendben .... és kezdi elölről.
Még nem volt rá időm, hogy foglalkozzak vele. Mivel a sors összehozott egy barom szerelővel, így ezen okulva addig nem viszem senkihez, míg ki nem mérem, hogy kap-e delejt amikor a csörgős forgásnál tart.
Így akarom elkülöníteni, hogy a vas vagy az elektronika ÉS a vas is hibás.
Csak nincs aknám, és nem szeretek hóban feküdni, ezért nem mértem még meg.

Ha lesz fejlemény akkor meg megkeresem azt a szerelőt akit misi107 ajánlott.

Az esetleges ötleteket azért továbbra is várom.

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.08 kedd, 15:38:09 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2011.03.08 kedd, 16:06:17 »

A táviránytókhoz tényleg nem kell. Az indításgátló ECU függő, úgyhogy OK.


Mibe futhatok meg bele az uj GEM-mel? eTIS szerint ugyanis IDS-szel kellene hozzaigazitani az autohoz.

Vagy olvassak hibakodot, azutan ugyis meglatom, mi maszott meg el? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2011.03.08 kedd, 20:05:42 »

Help.

Most, hogy jöttem haza, mintha többször megcsúszott volna a szíj. Sípoló hang jött többször is jól elnyújtva. (Nem turbó, hanem mint a kis Polskik induláskor)
Valahogy meg lehet nézni házilag, hogy a klímakuplung szorul-e meg?
Mert rendelnél Motorcrafttól egy kompresszort, ha biztos lennék a dologban.
Csak nem akarom 2x vinni szerelőhöz a kocsit, mert a felújítás erősen megcsappantotta a kasszát.
Nem akarom, hogy szétszedjék, megállapítsák, hogy a klíma kompresszor, utána meg 3 nap múlva újra szétszedjék, amikor megérkezik a cucc postán.

Mekkora macera a kompresszor csere?

És miért nincs egy klímás topic?

lelazítod a szíjat,ledobod a klímaszíjtárcsáról,és megnézed,hogy forog-e szabadon a kuplungja.lehet,hogy már kézzel nem is birod majd forgatni.de ettől a kopresszor még lehet jó,mert ez csak a kuplung! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2011.03.08 kedd, 20:07:49 »

Nem kérdez az semmit,egy mocskos rohadt szemét legalja sunyi rohadék és lefrissiti....kétszer ***tatott le igy.... mf3
Amikor Vik-nél voltam,még rá is kérdezett,hogy biztos nincs csippelve a verda?Mert az ids szeretné frissíteni az sw-t!
Nyomott neki egy megerősítést,és csak utána indult a frissítés.Erre tutira emlékszem! pias
de a tiédet nem wds-el  diagolták?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2011.03.08 kedd, 20:19:32 »

Lelazítod a szíjat......
Na persze, de hogyan? Ahhoz szét kell szedni az egész mindenséget.

Az mind igaz, de olcsóbban kapok Motorcraftol egy kompresszort kuplungal, mint máshonnan csak a kuplungot.
A kuplung cserélhető a gáz kieresztése nélkül?

lelazítod a szíjat,ledobod a klímaszíjtárcsáról,és megnézed,hogy forog-e szabadon a kuplungja.lehet,hogy már kézzel nem is birod majd forgatni.de ettől a kopresszor még lehet jó,mert ez csak a kuplung! Wink wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2011.03.08 kedd, 20:26:00 »

Lelazítod a szíjat......
Na persze, de hogyan? Ahhoz szét kell szedni az egész mindenséget.

Az mind igaz, de olcsóbban kapok Motorcraftol egy kompresszort kuplungal, mint máshonnan csak a kuplungot.
A kuplung cserélhető a gáz kieresztése nélkül?

Nem kell szétszedni semmit!Kell egy szíjlazító kézikészülék!
A szíjat lelehet dobni a feszítőről,és utána már olyan laza,hogy lelehet ugrasztani a klíma tárcsájáról is!
Ez így kb 1 percet vesz igénybe.Aztán a következő 1 percben lecsekkoltad a klímakuplung csapágyát!
A következő 10 perced rámegy a szíj vissz@rakásra...... nyes

Igen,cserélhető a kuplung a gázrendszer bontása nélkül is.bár lehet ,érdemes lenne a tengelynél lévő tömszelencét is cseréltetned-akkor mindenképp klímáshoz kell menned,és lekell ereszteni,majd a csere után szivárgásvizsgálat,és majd töltés.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.08 kedd, 20:31:45 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2011.03.08 kedd, 20:31:59 »

Van szíjlazító kézi készüléked?
Hol is laksz? Fekete tenger közepe? Azt mutatja a profilod.

Nem kell szétszedni semmit!Kell egy szíjlazító kézikészülék!
A szíjat lelehet dobni a feszítőről,és utána már olyan laza,hogy lelehet ugrasztani a klíma tárcsájáról is!
Ez így kb 1 percet vesz igénybe.Aztán a következő 1 percben lecsekkoltad a klímakuplung csapágyát!

Igen,cserélhető a kuplung a gázrendszer bontása nélkül is.bár lehet ,érdemes lenne a tengelynél lévő tömszelencét is cseréltetned-akkor mindenképp klímáshoz kell menned,és lekell ereszteni,majd a csere után szivárgásvizsgálat,és majd töltés.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 06:23:01 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:02:25 »

Amikor Vik-nél voltam,még rá is kérdezett,hogy biztos nincs csippelve a verda?Mert az ids szeretné frissíteni az sw-t!
Nyomott neki egy megerősítést,és csak utána indult a frissítés.Erre tutira emlékszem! pias
de a tiédet nem wds-el  diagolták?

na most megfogtál.... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:09:33 »

na most megfogtál.... szomoru1
az enyémhez wds vagy ids kéne?? melyik viszi a di-t??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:17:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy az autóm végre teljes legyen.
A klímával még továbbra is súlyos gondjaim vannak.
Mivel nincs klímás topic, ezért ide írom.

Tünet:
  • Az autón a szíj környékén csörög valami. Szerintem a klímakuplung.
  • A klímakuplung kikapcsolt klímánál is tekereg hébe-hóba.
  • Bekapcsolt klímánál a klímakuplung elkezd forogni, a csörgés megszűnik, de kb 10 sec múlva a klímakuplung megáll, és a csörgés újrakezdődik. Újabb 10 sec múlva a klímakuplung megint forogni kezd, a csörgés megszűnik, és minden kezdődik előlről.

Eddig kitűzött feladatok:
  • Csörgés okának megállapítása.
  • Megállapítani, hogy amikor a klímakuplung 10 sec működés után leáll, és a csörgés újrakezdődik akkor megszorul, vagy az elektronika veszi vissza a vezérlést. (Párátlanítás funkciónál, mert amúgy túl hideg van.)

Mai vizsgálat eredménye:
  • Ha a nagynyomás szenzorról leveszem a csatlakozót akkor a klíma el sem indul. (Ebből azt a következtetést vontam le, hogy ha bármelyik szenzor bekötése rossz akkor nem indul el a klíma. Tehát a bekötés jó.)
  • A klíma tárcsájában tekintélyes "nyolcas" van. A "nyolcas" ütése szinkronban van a csörgéssel. A szíjat nem igazán rángatja.
  • Az R6 klíma relén megmértem a delejt és a klíma elindulás után kb 10 sec-el a vezérlő feszültség megszűnik. Majd kb 10 sec múlva újra kimegy.

Amiben segítség kellene:
  • Mehetek-e a kocsival úgy hogy csörög (Mivel a család kiruccanna a hosszú hétvégén távolabbra). Minek lesz baja? Szíj? Klíma kompresszor? Klíma kuplung? Feszítő?
  • Miért szakaszos a klíma vezérlése? Normális ez? Vagy hiba miatt? Ha hiba akkor miért indul el újra 10 sec múlva?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 10:34:31 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:32:15 »

Amikor Vik-nél voltam,még rá is kérdezett,hogy biztos nincs csippelve a verda?Mert az ids szeretné frissíteni az sw-t!
Nyomott neki egy megerősítést,és csak utána indult a frissítés.Erre tutira emlékszem! pias
de a tiédet nem wds-el  diagolták?
Az enyémet kérdés nélkül frissítette. De lehet, lemaradtam Vik klikkeléséről Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:33:18 »

az enyémhez wds vagy ids kéne?? melyik viszi a di-t??
Mindkettő. Úgy tudom, a WDS az IDS elődje.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:38:14 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy az autóm végre teljes legyen.
A klímával még továbbra is súlyos gondjaim vannak.
Mivel nincs klímás topic, ezért ide írom.

Tünet:
  • Az autón a szíj környékén csörög valami. Szerintem a klímakuplung.
  • A klímakuplung kikapcsolt klímánál is tekereg hébe-hóba.
  • Bekapcsolt klímánál a klímakuplung elkezd forogni, a csörgés megszűnik, de kb 10 sec múlva a klímakuplung megáll, és a csörgés újrakezdődik. Újabb 10 sec múlva a klímakuplung megint forogni kezd, a csörgés megszűnik, és minden kezdődik előlről.

Eddig kitűzött feladatok:
  • Csörgés okának megállapítása.
  • Megállapítani, hogy amikor a klímakuplung 10 sec működés után leáll, és a csörgés újrakezdődik akkor megszorul, vagy az elektronika veszi vissza a vezérlést. (Párátlanítás funkciónál, mert amúgy túl hideg van.)

Mai vizsgálat eredménye:
  • Ha a nagynyomás szenzorról leveszem a csatlakozót akkor a klíma el sem indul. (Ebből azt a következtetést vontam le, hogy ha bármelyik szenzor bekötése rossz akkor nem indul el a klíma. Tehát a bekötés jó.)
  • A klíma tárcsájában tekintélyes "nyolcas" van. A "nyolcas" ütése szinkronban van a csörgéssel. A szíjat nem igazán rángatja.
  • Az R6 klíma relén megmértem a delejt és a klíma elindulás után kb 10 sec-el a vezérlő feszültség megszűnik. Majd kb 10 sec múlva újra kimegy.

Amiben segítség kellene:
  • Mehetek-e a kocsival úgy hogy csörög (Mivel a család kiruccanna a hosszú hétvégén távolabbra). Minek lesz baja? Szíj? Klíma kompresszor? Klíma kuplung? Feszítő?
  • Miért szakaszos a klíma vezérlése? Normális ez? Vagy hiba miatt? Ha hiba akkor miért indul el újra 10 sec múlva?
A 8-as alakú tárcsa nem jó. Lehet megsérült a kuplung és a nem megfelelő nyomás miatt  állítja le a vezérlés. Ezt meg tudod nézni a nagynyomás szenzor jelét figyelve. Valószínű analóg szenzor és az ellenállása változik. Ha folyamatában nézed, miközben megy a klíma, és nyomás miatt kapcsol le, akkor azt kell látnod, hogy változik az éréték és egy bizonyos szintnél letilt a vezérlés.
A csörgéssel szerintem együtt tudsz élni időlegesen, gondot az jelenthet, ha megszorul a kuplung és megöli a segédszíjat,  mert akkor nem lesz töltésed.  Viszont ha jó az akksid, akkor attól még lehet közlekedni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:47:16 »

Az ellenállás mérés nem rossz ötlet.
Mindjárt megnézem a tisben a bekötést, mert 4 vezetékes a nyomás mérő.
Bár jobb lenne valahogy szoftveresen diagnosztizálni.
Valakinek nincs olyan cucca amivel a klíma alacsony, és magas nyomást lehetne nézni?
Szívesen meglátogatnám.
Nekem a scanxl nem mutatja, ha a GEM-re megyek.

A 8-as alakú tárcsa nem jó. Lehet megsérült a kuplung és a nem megfelelő nyomás miatt  állítja le a vezérlés. Ezt meg tudod nézni a nagynyomás szenzor jelét figyelve. Valószínű analóg szenzor és az ellenállása változik. Ha folyamatában nézed, miközben megy a klíma, és nyomás miatt kapcsol le, akkor azt kell látnod, hogy változik az éréték és egy bizonyos szintnél letilt a vezérlés.
A csörgéssel szerintem együtt tudsz élni időlegesen, gondot az jelenthet, ha megszorul a kuplung és megöli a segédszíjat,  mert akkor nem lesz töltésed.  Viszont ha jó az akksid, akkor attól még lehet közlekedni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 14:10:33 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2011.03.09 szerda, 14:10:46 »

Közben megnéztem és a kapcsolási rajz alapján az egy sima digitális nyomás kapcsoló amin 12V-t kellene mérni az 1-es és a 4-es lábon, magas nyomás esetén.
És ott mindig 0V van. Kivéve persze ha lehúzom, akkor megvan a 12V. Tehát nem ez tiltja.


További ötletek?

Az ellenállás mérés nem rossz ötlet.
Mindjárt megnézem a tisben a bekötést, mert 4 vezetékes a nyomás mérő.
Bár jobb lenne valahogy szoftveresen diagnosztizálni.
Valakinek nincs olyan cucca amivel a klíma alacsony, és magas nyomást lehetne nézni?
Szívesen meglátogatnám.
Nekem a scanxl nem mutatja, ha a GEM-re megyek.

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 15:26:14 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2011.03.09 szerda, 15:34:13 »

Na megvan a bűnös.
Az  N75 jelű C105 csatlakozó számú  A/C compressor cycling switch bont.
Ha a Csatlakozót rövidre zárom akkor forog a klímakompresszor.
Ki tudja mit csinál ez a szenzor? Nem alakul ki a nyomás? Esetleg azért mert elillant a gáz?

Fullra írom ezt a topikot itt egymagamban.  Wink

Közben megnéztem és a kapcsolási rajz alapján az egy sima digitális nyomás kapcsoló amin 12V-t kellene mérni az 1-es és a 4-es lábon, magas nyomás esetén.
És ott mindig 0V van. Kivéve persze ha lehúzom, akkor megvan a 12V. Tehát nem ez tiltja.


További ötletek?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2011.03.09 szerda, 16:20:04 »

Na megvan a bűnös.
Az  N75 jelű C105 csatlakozó számú  A/C compressor cycling switch bont.
Ha a Csatlakozót rövidre zárom akkor forog a klímakompresszor.
Ki tudja mit csinál ez a szenzor? Nem alakul ki a nyomás? Esetleg azért mert elillant a gáz?

Fullra írom ezt a topikot itt egymagamban.  Wink


Hát, nagyon úgy tűnik, hogy ismeretlen terepen jársz...  eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2011.03.09 szerda, 20:48:04 »

Na megvan a bűnös.
Az  N75 jelű C105 csatlakozó számú  A/C compressor cycling switch bont.
Ha a Csatlakozót rövidre zárom akkor forog a klímakompresszor.
Ki tudja mit csinál ez a szenzor? Nem alakul ki a nyomás? Esetleg azért mert elillant a gáz?

Fullra írom ezt a topikot itt egymagamban.  Wink

a C105ös csati az N246os A/C Low pressure switch
Nincs gáz a rendszerben,vagy kevés! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:17:05 »

Egyik leírásban low pressure, másikban pedig cycling switch. (És én ennek a másodiknak hiszek. Mivel a high pressure felépítése tök más mint ennek a szenzornak. Ami szerintem nem így lenne, ha ez meg low pressure szenzor lenne. A cycling switch azt érzékli, hogy a nyomás increasing vagy decreasing. A leírás szerint.)

Igen, csak az a bajom, hogy most lett feltöltve, és nyomás próbázva.
Lehet, hogy a kompresszor olyan ütést kapjon, hogy megnyakkanjon a kuplungja (csörgés + 8-as), és még nem is nyomja az anyagot?
Mert szerintem a gáz benne van a rendszerben, csak nem hajtja a kompresszor hiába forog a kuplung.
Sajna nem volt még a kezemben ilyen, így nem tudom milyen a felépítése a klíma kompresszornak.

a C105ös csati az N246os A/C Low pressure switch
Nincs gáz a rendszerben,vagy kevés! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 21:20:28 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:45:03 »

Egyik leírásban low pressure, másikban pedig cycling switch. (És én ennek a másodiknak hiszek. Mivel a high pressure felépítése tök más mint ennek a szenzornak. Ami szerintem nem így lenne, ha ez meg low pressure szenzor lenne. A cycling switch azt érzékli, hogy a nyomás increasing vagy decreasing. A leírás szerint.)

Igen, csak az a bajom, hogy most lett feltöltve, és nyomás próbázva.
Lehet, hogy a kompresszor olyan ütést kapjon, hogy megnyakkanjon a kuplungja (csörgés + 8-as), és még nem is nyomja az anyagot?
Mert szerintem a gáz benne van a rendszerben, csak nem hajtja a kompresszor hiába forog a kuplung.
Sajna nem volt még a kezemben ilyen, így nem tudom milyen a felépítése a klíma kompresszornak.

Szerintem ha 8as van a tárcsában, akkor az bezony mindenképpen csere. Az elmélet jó, azaz csak látszatra hajtja a kuplung a kompresszort. Valójában nem és emiatt nem épül a nyomás, ami miatt a vezérlés 10mp múlva lelövi a rendszert.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2011.03.09 szerda, 22:28:40 »

Sony 6os fejegység van az autómban  és a kesztyűtartóban lévő aux kimenetet ha összedugom egy telóval vagy mp3 lejátszó stb recseg  próbáltam már többféle kábellal nem-e az a probléma. De nem!
Ha forgatom benne a jack dugót serceg recseg.

 A gond kesztyütartói aux meg a fejegység közti kábellal lehet gondolom én.

Még mielőtt nekiállok kideríteni mi a gond? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2011.03.09 szerda, 22:41:00 »

Sony 6os fejegység van az autómban  és a kesztyűtartóban lévő aux kimenetet ha összedugom egy telóval vagy mp3 lejátszó stb recseg  próbáltam már többféle kábellal nem-e az a probléma. De nem!
Ha forgatom benne a jack dugót serceg recseg.

 A gond kesztyütartói aux meg a fejegység közti kábellal lehet gondolom én.

Még mielőtt nekiállok kideríteni mi a gond? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Biztos mondanak neked hasznosat,de keresd meg János mestert ő tuti segít.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 00:37:48 »

Sony 6os fejegység van az autómban  és a kesztyűtartóban lévő aux kimenetet ha összedugom egy telóval vagy mp3 lejátszó stb recseg  próbáltam már többféle kábellal nem-e az a probléma. De nem!
Ha forgatom benne a jack dugót serceg recseg.

 A gond kesztyütartói aux meg a fejegység közti kábellal lehet gondolom én.

Még mielőtt nekiállok kideríteni mi a gond? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
ki lehet venni a csatit, és gondolom szét is lehet szedni!! pucold ki, a jack nem igazán megy tönkre csak porosodik! legalábbis ez az eddigi tapasztalat!!
Az a kábel meg nem fog tönkremenni nyugodj meg  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 09:52:29 »

Köszi a gyors válaszokat.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 12:05:14 »

Sony 6os fejegység van az autómban  és a kesztyűtartóban lévő aux kimenetet ha összedugom egy telóval vagy mp3 lejátszó stb recseg  próbáltam már többféle kábellal nem-e az a probléma. De nem!
Ha forgatom benne a jack dugót serceg recseg.

 A gond kesztyütartói aux meg a fejegység közti kábellal lehet gondolom én.

Még mielőtt nekiállok kideríteni mi a gond? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?

Dettó Sony, hasonló probléma, csak nálam nem szól az egyik oldal, ha behajtom a kesztyűtartót. Fordéknál a jack 3,5 -ös aljzat 5.000 Ft hörül van...  duhos2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 12:07:08 »

Dettó Sony, hasonló probléma, csak nálam nem szól az egyik oldal, ha behajtom a kesztyűtartót. Fordéknál a jack 3,5 -ös aljzat 5.000 Ft hörül van...  duhos2
És ha kipucolod?? Próbáld ki, vagy fújkodd be kontakttal! Én a jack aljzatokat tökjól megjavítgattam magamnak ha már elgyengült vagy beporosodott!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 13:19:58 »

Dettó Sony, hasonló probléma, csak nálam nem szól az egyik oldal, ha behajtom a kesztyűtartót. Fordéknál a jack 3,5 -ös aljzat 5.000 Ft hörül van...  duhos2
a kesztyűtartó hátlapján van hozzá egy csatlakozó. Várhatóan nem (csak) a jack aljzat a gond, hanem ez a csati is lehet kontaktos/törött. Azért van ott, hogy ki lehessen venni a kesztyűtartót a jack aljzat kiszerelése nélkül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 14:08:25 »

a kesztyűtartó hátlapján van hozzá egy csatlakozó. Várhatóan nem (csak) a jack aljzat a gond, hanem ez a csati is lehet kontaktos/törött. Azért van ott, hogy ki lehessen venni a kesztyűtartót a jack aljzat kiszerelése nélkül.

A Fordos kitben benne van a jack, csati, de még a kábel is...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 20:22:16 »

Egyik leírásban low pressure, másikban pedig cycling switch. (És én ennek a másodiknak hiszek. Mivel a high pressure felépítése tök más mint ennek a szenzornak. Ami szerintem nem így lenne, ha ez meg low pressure szenzor lenne. A cycling switch azt érzékli, hogy a nyomás increasing vagy decreasing. A leírás szerint.)

Igen, csak az a bajom, hogy most lett feltöltve, és nyomás próbázva.
Lehet, hogy a kompresszor olyan ütést kapjon, hogy megnyakkanjon a kuplungja (csörgés + 8-as), és még nem is nyomja az anyagot?
Mert szerintem a gáz benne van a rendszerben, csak nem hajtja a kompresszor hiába forog a kuplung.
Sajna nem volt még a kezemben ilyen, így nem tudom milyen a felépítése a klíma kompresszornak.

Márpedig a C105ös csati az alacsony nyomás kapcsi!
Valszeg a klímakompresszor nem alakít ki nyomást,azért nem kapcsol.
A kopresszorcsere biztos megoldja,bár valszeg csak a kuplung xar.
http://invitelweb.hu/tamas.simon/ac1.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 21:24:10 »

És ehhez mit szólsz?
Mivel az enyém 2003.04 havi.
És pont 6. hónapban átdolgozták a klímát.



Márpedig a C105ös csati az alacsony nyomás kapcsi!
Valszeg a klímakompresszor nem alakít ki nyomást,azért nem kapcsol.
A kopresszorcsere biztos megoldja,bár valszeg csak a kuplung xar.
http://invitelweb.hu/tamas.simon/ac1.doc
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.10 csütörtök, 21:26:23 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2011.03.11 péntek, 01:12:55 »

Az enyémet kérdés nélkül frissítette. De lehet, lemaradtam Vik klikkeléséről Smiley

Szia!

Szerdán jártam Vik-nél és rákérdeztem (bár az enyém 2001/6 havi és most nem is tette fel a gépet) de azt mondta, hogy mindig rákérdez a program, hogy akarod-e/engedélyezed-e a frissítést.

Vik bekötötte a hátsó ülésfűtéseimet  taps  worship a gyerekeim már élvezik is a dolgot, nagyon tetszik nekik.
(Képeket a szerelésről nem csináltam, az eredményről meg majd később)

Cserélt mikrókapcsolót az 5 ajtósom csomagtér ajtajában, remélem elfelejthetem "a hidegben nem nyílok, csak a kulcs direkt gombjáról" dolgot.

És végre jobban látok a gyári xenonnal is, be lett állítva - lefelé és mindkét irányban kifelé (csálén) világított, most sokkal jobb.

Köszönöm itt is Vik-nek  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2011.03.11 péntek, 09:07:05 »

Szia!

Szerdán jártam Vik-nél és rákérdeztem (bár az enyém 2001/6 havi és most nem is tette fel a gépet) de azt mondta, hogy mindig rákérdez a program, hogy akarod-e/engedélyezed-e a frissítést.

Vik bekötötte a hátsó ülésfűtéseimet  taps  worship a gyerekeim már élvezik is a dolgot, nagyon tetszik nekik.
(Képeket a szerelésről nem csináltam, az eredményről meg majd később)

Cserélt mikrókapcsolót az 5 ajtósom csomagtér ajtajában, remélem elfelejthetem "a hidegben nem nyílok, csak a kulcs direkt gombjáról" dolgot.

És végre jobban látok a gyári xenonnal is, be lett állítva - lefelé és mindkét irányban kifelé (csálén) világított, most sokkal jobb.

Köszönöm itt is Vik-nek  worship

Felelotlen hanyagsag nem fenykepezni ilyenkor!

Mit kert a futes bekotesert amugy?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2011.03.11 péntek, 12:08:14 »

Mégegyszer leirom 3 különböző műszerrel néztem(Kanizsa,Pécs,Mohács) és mind leszedte a chipet.... falbav
Biztos utálják az enyémet azért...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2011.03.11 péntek, 18:02:28 »

Felelotlen hanyagsag nem fenykepezni ilyenkor!

Mit kert a futes bekotesert amugy?

AndyA

küldök pü-t
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2011.03.11 péntek, 20:12:54 »

És ehhez mit szólsz?
Mivel az enyém 2003.04 havi.
És pont 6. hónapban átdolgozták a klímát.



Ha jól megnézed a két rajzot,tök ugyan az mind a 2!Csak a kapcsolót máshogy nevezték el.de ugyan onnan kap tápot,és ugyan oda kapcsol.minden egyezik! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2011.03.11 péntek, 20:18:56 »

Mégegyszer leirom 3 különböző műszerrel néztem(Kanizsa,Pécs,Mohács) és mind leszedte a chipet.... falbav
Biztos utálják az enyémet azért...
nincs is ezzel semmi különleges.leszedte-leszedte.gondolom xarul érintet,és szét tudtad volna csapni a cuccot.
Amivel pedig Vik dolgozik,az minden esetben megkérdezi,hogy akarod-e az sw frissítést!Nem tudom,mi a magyarázat,de biztos mindkét eset úgy van és kész! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2011.03.11 péntek, 20:19:20 »

Szia!

Szerdán jártam Vik-nél és rákérdeztem (bár az enyém 2001/6 havi és most nem is tette fel a gépet) de azt mondta, hogy mindig rákérdez a program, hogy akarod-e/engedélyezed-e a frissítést.

Vik bekötötte a hátsó ülésfűtéseimet  taps  worship a gyerekeim már élvezik is a dolgot, nagyon tetszik nekik.
(Képeket a szerelésről nem csináltam, az eredményről meg majd később)

Cserélt mikrókapcsolót az 5 ajtósom csomagtér ajtajában, remélem elfelejthetem "a hidegben nem nyílok, csak a kulcs direkt gombjáról" dolgot.

És végre jobban látok a gyári xenonnal is, be lett állítva - lefelé és mindkét irányban kifelé (csálén) világított, most sokkal jobb.

Köszönöm itt is Vik-nek  worship
eljen taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2011.03.11 péntek, 20:51:09 »

nincs is ezzel semmi különleges.leszedte-leszedte.gondolom xarul érintet,és szét tudtad volna csapni a cuccot.
Amivel pedig Vik dolgozik,az minden esetben megkérdezi,hogy akarod-e az sw frissítést!Nem tudom,mi a magyarázat,de biztos mindkét eset úgy van és kész! smile

Csak az az érdekes hogy én 3 különböző műszerrel csináltuk, és mindig elszállt a chip.
Naplózva
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2011.03.12 szombat, 10:15:48 »

Sziasztok! Esőszenzoron mit jelent az SW, HW érték? Köszi a válaszokat!
Naplózva
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:58:52 »

Nah megoldódott a problem csak be kellet fújni az aux kimenetet meg a mögötte lévő csatlakozó szal nem volt vele semmi nagy gond köszi mindenkinek





ki lehet venni a csatit, és gondolom szét is lehet szedni!! pucold ki, a jack nem igazán megy tönkre csak porosodik! legalábbis ez az eddigi tapasztalat!!
Az a kábel meg nem fog tönkremenni nyugodj meg  wave
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2011.03.12 szombat, 19:06:29 »

sziasztok! azon gondolkodom, hogy mivel úgyis hosszában végig tört a hátsó lökhárítóm, ha már le lesz szedve hegesztés miatt, kéne beszerelni 1 ilyen tolató radart:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/tolato_radar_pdc_4_erzekelos_nagy_kijelzovel_1446496938.html

nincs valakinek tapasztalata, hogy szabad-é beépíteni, mert hallottam elég csúnya dolgokat +hüjjült rádióról, meg computerről...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 07:37:38 »

Felelotlen hanyagsag nem fenykepezni ilyenkor!

AndyA

Sziasztok!

Azért van pár képem a folyamatról, amit megosztok veletek, hátha hasznos lesz valakinek  integet2

Szia!

Akkor pár fotó az ülésfűtésről.

Az szülői engedélyező/letiltó funkciójú hátsó szélvédőfűtés kapcsoló beépítés előtt:
http://kephost.hu/image-4004_4D7C6101.jpg
A működéshez szükséges impulzus vezérlésű (ilyen a szélvédőfűtés kapcsoló) relé - 12V trabi fényszóró váltója:
http://kephost.hu/image-F9D6_4D7C6101.jpg
A paplanok beépítésre várva:
http://kephost.hu/image-DBF3_4D7C6101.jpg
A fűtésszett elektromos része (nem a magnó fölé, hanem a váltó körüli részhez került beépítésre):
http://kephost.hu/image-2EBE_4D7C6101.jpg
A kapcsolók tervezett elhelyezése:
http://kephost.hu/image-7004_4D7C6101.jpg
A kibontott hátsó ülésen a kárpitozás lebontásának induló helye:
http://kephost.hu/image-08A0_4D7C6343.jpg
A beszerelt, rögzített ülőlapi fűtéspaplan összerakás előtt:
http://kephost.hu/image-6E17_4D7C6343.jpg
A támla kárpitozásának célszerű bontási helye:
http://kephost.hu/image-964D_4D7C6343.jpg
A támlán a paplan:
http://kephost.hu/image-079D_4D7C6343.jpg
Beszerelt állapotban az engedélyező/tiltó funkciójú kapcsoló:
http://kephost.hu/image-88AA_4D7C6343.jpg
A beépített, bekötött paplan kapcsolói:
http://kephost.hu/image-6F79_4D7C64A1.jpg
http://kephost.hu/image-B022_4D7C64A1.jpg

A gyári bekötés rajza (amit azért én +-ban még megbonyolítottam  nyes):
http://kephost.hu/image-50AB_4D7C64A1.jpg

Fontos még beszerezni egy 50-es torx fejet a hátsó középső öv bontásához, hogy a támlát ki is tudd emelni. Ez az alsó bekötési pont:
http://kephost.hu/image-6F5E_4D7C655B.jpg

Aki kedvet kapott hajrá!  wave

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 11:27:18 »

A működéshez szükséges impulzus vezérlésű (ilyen a szélvédőfűtés kapcsoló) relé - 12V trabi fényszóró váltója:
http://kephost.hu/image-F9D6_4D7C6101.jpg

A kibontott hátsó ülésen a kárpitozás lebontásának induló helye:
http://kephost.hu/image-08A0_4D7C6343.jpg

ilyen relé jó lesz nekem az első ülések fűtésének a bekötésénél??

nekem nincs ilyen fém cucc a bőr ülésem alján...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.