Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:45:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191629 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:05:27 »

Mondjuk, ha Ci-m lenne és elmenne 250-300 ezret egy garnitúra csúcs,(ovastunk már ilyet is) vigyor3 akkor biztosan nem gondolkodnék felújításon, csak is újban..
Hát régen beszéltem már Stealt-el,de szerintem ő már közel van a 250e-hez a gyári csúcsokkal,és az bizony nem hallomás!
De nem csak ő van egyedül ilyen futásteljesítménnyel,csak őt ismerem és tudom,hogy 0km-ről indult. Wink wave
Amúgy úgy tudom,hogy gyári újak nincsenek forgalomba,mert csak gyári felújítottak.A delphi nem ad ki új alkatrészt boltba......csak autógyárnak(jelen esetben a ford hungáriának).de lehet,hogy rosszul tudom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:10:09 »

Mondjuk, ha Ci-m lenne és elmenne 250-300 ezret egy garnitúra csúcs,(ovastunk már ilyet is) vigyor3 akkor biztosan nem gondolkodnék felújításon, csak is újban..
ez itt meg is dőlt 2funny
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:33:06 »

Hát régen beszéltem már Stealt-el,de szerintem ő már közel van a 250e-hez a gyári csúcsokkal,és az bizony nem hallomás!
De nem csak ő van egyedül ilyen futásteljesítménnyel,csak őt ismerem és tudom,hogy 0km-ről indult. Wink wave
Amúgy úgy tudom,hogy gyári újak nincsenek forgalomba,mert csak gyári felújítottak.A delphi nem ad ki új alkatrészt boltba......csak autógyárnak(jelen esetben a ford hungáriának).de lehet,hogy rosszul tudom....
Igen, ritkán előfordul ilyen is...de nincs menekvés, ha újabb kasznit akarok majd egyszer nincs kerülő a Ci elől..az meg eleve nem kérdés, hogy dízel. eplus2
A szervíz alkatrész ellátást törvény szabályozza, kell hogy gyártsanak új szervízmennyiségeket időközönként...szerintem Roll Eyes aztán ki tudja hogy működik ez delphi országban... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 22:15:27 »

szerintem az újrakódolással resetelik a csúcsok addigi eltárolt működési adatait az ecuban,így az az első beindítás után kénytelen megtanulni a "megváltozott" értékeket és azok alapján próbálja a gyári porlasztási mennyiséget ismét beállítani.amennyiben ez még belefér a toleranciába akkor jól vagy jobban fog működni az autó mint előtte-amikor már izzítójelet dobott 1-1 csúcs.
A felújított csúcsokat meg komolyabb próbapadon újratudják kódolni,ill új kalibrációs kódot tud neki készíteni a berendezés,amivel az ecu ismét felismeri a csúcsot,és a tolerancián belül ismét a gyári porlasztási mennyiséget fogja megpróbálni beállítani.
egyébként szerintem nincs ezzel semmi gond,ha valaki feltudja fogni hogy ez nem perpétum mobile.nem olyan rossz ha elmegy egy garnitúra csúcs 250-300e km-t.Ha átlagfelhasználót veszünk mondjuk 20-30e km/év,akkor az legalább tíz év boldog használatot jelent  nyes .
Aki meg 50-70e km-t megy évente az cserélgesse 4 évente.Addigra meg is hozza a üzán az árát.Ez a valamit valamiért.

Akkor ez az én 8-10e km/év futásomnál kb. 100 év vigyor3 szeret
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
BBakos
Vendég
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 08:23:32 »

szerintem az újrakódolással resetelik a csúcsok addigi eltárolt működési adatait az ecuban,így az az első beindítás után kénytelen megtanulni a "megváltozott" értékeket és azok alapján próbálja a gyári porlasztási mennyiséget ismét beállítani.amennyiben ez még belefér a toleranciába akkor jól vagy jobban fog működni az autó mint előtte-amikor már izzítójelet dobott 1-1 csúcs.
A felújított csúcsokat meg komolyabb próbapadon újratudják kódolni,ill új kalibrációs kódot tud neki készíteni a berendezés,amivel az ecu ismét felismeri a csúcsot,és a tolerancián belül ismét a gyári porlasztási mennyiséget fogja megpróbálni beállítani.
egyébként szerintem nincs ezzel semmi gond,ha valaki feltudja fogni hogy ez nem perpétum mobile.nem olyan rossz ha elmegy egy garnitúra csúcs 250-300e km-t.Ha átlagfelhasználót veszünk mondjuk 20-30e km/év,akkor az legalább tíz év boldog használatot jelent  nyes .
Aki meg 50-70e km-t megy évente az cserélgesse 4 évente.Addigra meg is hozza a üzán az árát.Ez a valamit valamiért.

számomra is valamennyire elfogadható. az okosok szerint ez egy űberérzékeny rendszer, ergó a sznob központi agy csak a szép beszédet érti meg. ha a csúcs már nem a szintjének megfelelően beszél, hanem tájszólással akkor újra kell a tulajdonságának megfelelő nyelvet adni.

a szerviz szerint a porlasztási kép, és a résolajveszteség is teljesen jóm csak a csúcs aktuális paraméterei nem felelnek meg az annó adott kóddal, azért tök más új kódot kapott.

A delfi valóban december óta nem ad új csúcsokat, a ford szerviz is úgy kap, ha a régit visszaküldi.

szerintem érdemes lenne egy ilyenfajta beszélgetésbe ezzel foglalkozó céget is akár bevonni. ahogy írtam nekem az mpdiesel csinálta.

Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2011.05.03 kedd, 14:57:44 »

Halló
Segítsetek mert már nagyon zavar az a bz sárga lámpa!
Az autóvillamosági szerelő megnézte számítógéppel és az egr szelep vagy motorral van valami, mindegy a lényeg hogy az egeret írta ki!
Hogy lehetne azt kiiktati hogy ne kiabáljon a kompjúter mert már idegesít hogy 5 naponta az aksisarut húzkodom le hogy ne világítson az a ***!
Pucoljam ki, vagy nem lehetne valahogy kiiktatni?

Köszi! falbav
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2011.05.03 kedd, 16:56:54 »

Halló
Segítsetek mert már nagyon zavar az a bz sárga lámpa!
Az autóvillamosági szerelő megnézte számítógéppel és az egr szelep vagy motorral van valami, mindegy a lényeg hogy az egeret írta ki!
Hogy lehetne azt kiiktati hogy ne kiabáljon a kompjúter mert már idegesít hogy 5 naponta az aksisarut húzkodom le hogy ne világítson az a ***!
Pucoljam ki, vagy nem lehetne valahogy kiiktatni?

Köszi! falbav

főoldalon van megoldás elég részletesen le is van írva hogy mit és hogyan kell csinálni, de azért ha megoldást szeretnél írd le azt is hogy milyen autóhoz szeretnéd a megoldást... mert pl ha euro 4-es a motorod akkor bizony marad a hibakód akkor is ha kiiktatod az egr szelepet. Ha euro 3 akkor  megszűnik a gond.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:12:31 »

főoldalon van megoldás elég részletesen le is van írva hogy mit és hogyan kell csinálni, de azért ha megoldást szeretnél írd le azt is hogy milyen autóhoz szeretnéd a megoldást... mert pl ha euro 4-es a motorod akkor bizony marad a hibakód akkor is ha kiiktatod az egr szelepet. Ha euro 3 akkor  megszűnik a gond.

azt nemtudom hogy euro hányas de 2001.07 az évjárat és 1.8 benzines
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:49:23 »

azt nemtudom hogy euro hányas de 2001.07 az évjárat és 1.8 benzines

az nem lesz egyszerű, a benyásnál elég nehéz hozzáférni...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2011.05.03 kedd, 19:11:58 »

Halló
Segítsetek mert már nagyon zavar az a bz sárga lámpa!
Az autóvillamosági szerelő megnézte számítógéppel és az egr szelep vagy motorral van valami, mindegy a lényeg hogy az egeret írta ki!
Hogy lehetne azt kiiktati hogy ne kiabáljon a kompjúter mert már idegesít hogy 5 naponta az aksisarut húzkodom le hogy ne világítson az a ***!
Pucoljam ki, vagy nem lehetne valahogy kiiktatni?

Köszi! falbav
az valszeg tönkrement.
cseréld ki,vegyél bontottat Motorcrafttól!
Volt egy tag,akinek levették a csatit az egr szelepről(hogy ne ugasson be a vezérlésbe),és leragasztották fekete szigszalaggal a sárga lámpát.... eplus2 levele  persze mind ezt a szervízben
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2011.05.03 kedd, 20:53:37 »

az valszeg tönkrement.
cseréld ki,vegyél bontottat Motorcrafttól!
Volt egy tag,akinek levették a csatit az egr szelepről(hogy ne ugasson be a vezérlésbe),és leragasztották fekete szigszalaggal a sárga lámpát.... eplus2 levele  persze mind ezt a szervízben

jaj de ismerős... hehehe
nekem oldották meg így
és azóta is hibátlan az egr... csak visszadugtam a csatit, Vik meg leműtötte a szigszalagot tempomatosításnál
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:17:58 »

az valszeg tönkrement.
cseréld ki,vegyél bontottat Motorcrafttól!
Volt egy tag,akinek levették a csatit az egr szelepről(hogy ne ugasson be a vezérlésbe),és leragasztották fekete szigszalaggal a sárga lámpát.... eplus2 levele  persze mind ezt a szervízben

Az egész cuccot cserélni kell vagy csak a egr nyitó motorját kell cserélni? azóta baszakszik amúgy mióta levettem lerarasztottam a motort és félre raktam!
Maga a szelepet megnyomkodtam és nyit zár a motort még nem néztem hogy müködik e.
Az egr szelepnek akkor is van funkciója ha a szívósort kibeleztem már?!
Amúgy igen rohadt nehéz hozzáférni a belső csavart nem tudtam kicsavarni mert nem volt hozzá szerszámom amihez odaférhettem volna!
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:32:04 »

megnéztem maga a motor mekkent meg, szal válaszolok a kéárdésemre
Cheesy
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:35:43 »

Másik kérdés!

Az normális ha a szívósor tövétöl ahol rácuppan a motorra erős szívóhangot hallok amikor leállítoma motort?!
De olyat mindha, falsot szívna valahol!
A fogyasztás 7.0 közuton és nem durrog puffog a motor, mert amikor kibeleztem és összeraktam akkor nem tömítettem rendesen és akkor 13mas volt a fogyasztás de másnap megint szétkaptam letömítettem utánna minden oké lett!
De fura hogy leállítás után mint a porszívo pár másodpercig.....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:26:36 »

Másik kérdés!

Az normális ha a szívósor tövétöl ahol rácuppan a motorra erős szívóhangot hallok amikor leállítoma motort?!
De olyat mindha, falsot szívna valahol!
A fogyasztás 7.0 közuton és nem durrog puffog a motor, mert amikor kibeleztem és összeraktam akkor nem tömítettem rendesen és akkor 13mas volt a fogyasztás de másnap megint szétkaptam letömítettem utánna minden oké lett!
De fura hogy leállítás után mint a porszívo pár másodpercig.....

minden vákum csöved rendben van? mindent visszadugtál a helyére? szerintem a vákum rendszered hallod, hogy szívja a levegőt valahol
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2011.05.04 szerda, 21:44:33 »

Lehet, hogy hülye kérdés, de honnan lehet tudni, hogy CAN-bus-os-e a kocsim? Mondeo MK3-ban volt egyáltalán már ilyen?
Valamint van-e tapasztalat, hogy kombinál a vonóhorog (levehető fejes) belezavar-e tolatóradar működésébe?
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2011.05.04 szerda, 21:47:38 »

Lehet, hogy hülye kérdés, de honnan lehet tudni, hogy CAN-bus-os-e a kocsim? Mondeo MK3-ban volt egyáltalán már ilyen?
Valamint van-e tapasztalat, hogy kombinál a vonóhorog (levehető fejes) belezavar-e tolatóradar működésébe?


Nekem nem zavar be a radarba.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2011.05.04 szerda, 21:59:01 »

Lehet, hogy hülye kérdés, de honnan lehet tudni, hogy CAN-bus-os-e a kocsim? Mondeo MK3-ban volt egyáltalán már ilyen?
Valamint van-e tapasztalat, hogy kombinál a vonóhorog (levehető fejes) belezavar-e tolatóradar működésébe?

Mindegyik CAN-es...azaz van benne CAN de nem minden CAN-en megy...
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 00:27:30 »


Nekem nem zavar be a radarba.

Főképp ha leveszi a fejet eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 09:18:00 »

ehhez a CAN-os dologhoz mondanam hogy most kotottem be a vonohorgom kabelezeset direkt a kocsi kabelkotegere es semmi gond nincs utanfuto csatlakoztatasanal. A kapott Jaeger gyartmanyu koztes dobozokat igy megsporoltam. Eladosorban vannak ha valakit erdekel.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2011.05.10 kedd, 23:30:58 »

Sziasztok!

Gyári nagy érintő képernyős navigáció( http://www.netcarshow.com/ford/2005-mondeo_st_tdci/1024x768/wallpaper_05.htm ) beszerelhető utólag vagy nem éri meg a fáradságot nagy macera?

üdv
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2011.05.10 kedd, 23:32:14 »

Sziasztok!

Gyári nagy érintő képernyős navigáció( http://www.netcarshow.com/ford/2005-mondeo_st_tdci/1024x768/wallpaper_05.htm ) beszerelhető utólag vagy nem éri meg a fáradságot nagy macera?

üdv
berakható, Vik szerelt már be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2011.05.11 szerda, 19:36:31 »

Sziasztok!

kb. 1 hónapja kiégett az egyik 3W-os izzóm a műszerfal jobb oldalán. Akkor kicseréltem 5W-ra (mert az volt éppen). Mivel nem volt szimmetrikus a bal szélen lévőt is hasonlóan 5W-ra cseréltem. Onnantól kezdve elsötétedett a két digitális kijelző felület háttérvilágítása (fed.kompjúter és km órák). A napokban visszacseréltem indkét korábbi izzót 3W-osra. Erre újra világít a bal oldali digit kijelző, de a jobb oldali még mindig nem (sötétben nem látszik a km).

Kinek van ötlete a megoldásra? Közben kiégett volna a háttérvilágítás is???
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 19:48:34 »

Sziasztok!

kb. 1 hónapja kiégett az egyik 3W-os izzóm a műszerfal jobb oldalán. Akkor kicseréltem 5W-ra (mert az volt éppen). Mivel nem volt szimmetrikus a bal szélen lévőt is hasonlóan 5W-ra cseréltem. Onnantól kezdve elsötétedett a két digitális kijelző felület háttérvilágítása (fed.kompjúter és km órák). A napokban visszacseréltem indkét korábbi izzót 3W-osra. Erre újra világít a bal oldali digit kijelző, de a jobb oldali még mindig nem (sötétben nem látszik a km).

Kinek van ötlete a megoldásra? Közben kiégett volna a háttérvilágítás is???

Így látatlanban nehéz konkrétumot mondani, de sanszos, hogy kiégett.
Általában itt a fórumon ezért szokták javasolni, hogy egyszerre, az összes égőt cserélni.
Naplózva
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 19:56:48 »

Sziasztok!

2 napja vettem egy Mondeót, (2004.02) és a belsejében találtunk egy olyan gombot amin a következő felirat áll: Phone. Mi először a bluetooth kihangosítóra gondoltunk, de a telefon nem találja (Motorola). Lehet azért mert nem Nokia? Ugyanis hallottunk egykét olyan információt, amiben azt mondták, hogy csak a Nokia telefonokkal kompatibilis. Vagy ezek szerint másra való? Az autón technkikai okokból adódóan nem tudjuk most kipróbálni, mert vidéken van.  Vagy ez a gomb esetleg csak rádió némításra való? Köszi előre is.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 20:02:49 »

Sziasztok!

2 napja vettem egy Mondeót, (2004.02) és a belsejében találtunk egy olyan gombot amin a következő felirat áll: Phone. Mi először a bluetooth kihangosítóra gondoltunk, de a telefon nem találja (Motorola). Lehet azért mert nem Nokia? Ugyanis hallottunk egykét olyan információt, amiben azt mondták, hogy csak a Nokia telefonokkal kompatibilis. Vagy ezek szerint másra való? Az autón technkikai okokból adódóan nem tudjuk most kipróbálni, mert vidéken van.  Vagy ez a gomb esetleg csak rádió némításra való? Köszi előre is.

Feltételezem ezt a gombot a fejegységen (rádión) találtátok.
Azt tudod, hogy milyen van benne? Mármint a pontos típusát. Akkor lehetne kicsit konkrétabbat mondani.
Elképzelhető, hogy csak vezetékes kihangosító csatlakoztatható hozzá és a gomb akkor nyer értelmet.
(az enyém pl ilyen)
Addig is tényleg csak rádió némításra használható. Én beraktam egy nokia bluetooth kihangosítót külön és azzal vígan elvagyok. (automatán némítja a rádiót, így nem használom ezt a gombot)
Naplózva
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 20:23:01 »

Feltételezem ezt a gombot a fejegységen (rádión) találtátok.
Azt tudod, hogy milyen van benne? Mármint a pontos típusát. Akkor lehetne kicsit konkrétabbat mondani.
Elképzelhető, hogy csak vezetékes kihangosító csatlakoztatható hozzá és a gomb akkor nyer értelmet.
(az enyém pl ilyen)
Addig is tényleg csak rádió némításra használható. Én beraktam egy nokia bluetooth kihangosítót külön és azzal vígan elvagyok. (automatán némítja a rádiót, így nem használom ezt a gombot)

Ford 6000CD a mellékelt képen látszik hogy milyen:
http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg

Ne haragudj, hogy ilyen hülyeségeket kérdezek, de elmentem egy "profi", mások által is fasza gyereknek nevezett riasztóshoz, és rögtön magyarázta az árakat: Nokiás kihangosító beszerelve 30-35k, de azt mondta, hogy van egy nagyon fasza, ami minden telefont kezel 55-60k körül beszerelve. Ezek az árak engem egy kicsit megriasztottak, már csak azért is, mert nem vagyok telefonmániás, illetve heti 2-3szor ülök autóban. Azonban szeretném ha a kényelmemet szolgálná, ha telefonálok... Azt mondta a kiscsávó, hogy a szivargyujtós meg egy egyéb kínai kütyüket felejtsem el.. Az amit te használsz, az körülbelül milyen árkategóriába tartozik? És azokat hova szokták rakni, hogy jól is mutasson? Én már láttam váltószoknya mellett is. Köszi a gyors választ és a segítséget Wink worship 
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 21:16:50 »

Ford 6000CD a mellékelt képen látszik hogy milyen:
http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg

Ne haragudj, hogy ilyen hülyeségeket kérdezek, de elmentem egy "profi", mások által is ***a gyereknek nevezett riasztóshoz, és rögtön magyarázta az árakat: Nokiás kihangosító beszerelve 30-35k, de azt mondta, hogy van egy nagyon ***a, ami minden telefont kezel 55-60k körül beszerelve. Ezek az árak engem egy kicsit megriasztottak, már csak azért is, mert nem vagyok telefonmániás, illetve heti 2-3szor ülök autóban. Azonban szeretném ha a kényelmemet szolgálná, ha telefonálok... Azt mondta a kiscsávó, hogy a szivargyujtós meg egy egyéb kínai kütyüket felejtsem el.. Az amit te használsz, az körülbelül milyen árkategóriába tartozik? És azokat hova szokták rakni, hogy jól is mutasson? Én már láttam váltószoknya mellett is. Köszi a gyors választ és a segítséget Wink worship 

Nekem a Phone gomb átkapcsol a bluetooth-os telefonra (Denso nagy navi). Nokia, HTC, mindegy. Telefonálni lehet, de telefonkönyv nincs. Egyébként tök f@sza. Hátha neked is van benne BT.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 21:50:08 »

Ford 6000CD a mellékelt képen látszik hogy milyen:
http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg

Ne haragudj, hogy ilyen hülyeségeket kérdezek, de elmentem egy "profi", mások által is ***a gyereknek nevezett riasztóshoz, és rögtön magyarázta az árakat: Nokiás kihangosító beszerelve 30-35k, de azt mondta, hogy van egy nagyon ***a, ami minden telefont kezel 55-60k körül beszerelve. Ezek az árak engem egy kicsit megriasztottak, már csak azért is, mert nem vagyok telefonmániás, illetve heti 2-3szor ülök autóban. Azonban szeretném ha a kényelmemet szolgálná, ha telefonálok... Azt mondta a kiscsávó, hogy a szivargyujtós meg egy egyéb kínai kütyüket felejtsem el.. Az amit te használsz, az körülbelül milyen árkategóriába tartozik? És azokat hova szokták rakni, hogy jól is mutasson? Én már láttam váltószoknya mellett is. Köszi a gyors választ és a segítséget Wink worship 
ebben ez csak némítás.....amúgy ha lenne benne bt,akkor bármelyik márka rátalálna,nem csak a nokia! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2011.05.13 péntek, 06:14:01 »

Valaki látott, vagy épített már be a kocsi elejébe valahová Nappali fényt. DRL-t? Ugye ez jelentősen kímélné a tompítottakat, foncsort, fogyicsökkenést okoz stb. Az újabb kúltúrálisabb márkák már LED csíkokkal operálnak gyárilag. A mienkhez van valami jó és óccsó megoldás? Amit akár még egy rendőr is elfogad?
Ugyanis dühít, hogy főként nyáron 80-90%-ban nappali fényben ótózik az ember, és ezé kapcsoljon fel pl. 110W-nyi H7-et. 3 havonta cserélje, főleg ha magasabb fényűt vesz. Én nem a csicsa miatt tennék ilyesmit bele, hanem zavar a hülyeség. Ausztriában pl. már elhagyták a nappali kötelező fényt, mivel még elég kevés autóba építették bele gyárilag. Tompítottal meg Globális felmelegedés...
Ilyesmikre gondolok. Aztán hová építeni be?
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Nappali_feny_12_Led_es_helyzetjelzo_Csak_1990_Ft_1746684.htm?ca=16_a
vagy a helyzetjelzőbe:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/T10_Led_helyzetjelzo_izzo_5_db_SMD_leddel_1745728.htm?ca=16_a
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/smd_8_led_t10_es_helyzetjelzo_izzo_2db_1453519633.html
http://bassx.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=465&flypage=flypage_images.tpl&product_id=3709&option=com_virtuemart&Itemid=53&vmcchk=1&Itemid=53
Off Skoda akármiben pl. a gyujtással egy STOP lp. gyullad fel az elejében (12V/21W)
Úgy világít mint egy gyertya. Ahhoz képest egy 1W-os LED ami előre világít 3x akkorát világít. Szabvány szerint a nem halogén 21W.os STOP lp.-nak megfelelő a fény előírás a DRL-re.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2011.05.13 péntek, 08:58:36 »

sziasztok!
Elöre a helyzetjelzömbe t10 izzó kell?Huh???
üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2011.05.13 péntek, 09:05:42 »

sziasztok!
Elöre a helyzetjelzömbe t10 izzó kell?Huh???
üdv

Igen.

A LED forumban osszeirtam nagyjabol hianytalanul, ott megtalalod az egesz litaniat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2011.05.13 péntek, 09:07:37 »

Valaki látott, vagy épített már be a kocsi elejébe valahová Nappali fényt. DRL-t?

Mit szeretnél tudni?

Itt olvasgass, vagy nagytalin kérdezz:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.50

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2011.05.13 péntek, 19:31:29 »

Valaki látott, vagy épített már be a kocsi elejébe valahová Nappali fényt. DRL-t?

Nálam már elég régen üzemel  Wink
Az első megoldásom egy nagy fényerejű öntapadós LED szalag volt 5x3 LED-el. Azt szóvá tették a  police
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF4420_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/LED_vil_g_t_s_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A második megoldásom már megfelel minden érvényes előírásnak. Ezzel már nem állítottak meg. Sok gondolkodás és némi hűtőrács átalakítás révén tudtam beépíteni.
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7152_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7155_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:49:11 »

Mit szeretnél tudni?

Itt olvasgass, vagy nagytalin kérdezz:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.50


OK
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:49:38 »

Nálam már elég régen üzemel  Wink
Az első megoldásom egy nagy fényerejű öntapadós LED szalag volt 5x3 LED-el. Azt szóvá tették a  police
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF4420_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/LED_vil_g_t_s_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A második megoldásom már megfelel minden érvényes előírásnak. Ezzel már nem állítottak meg. Sok gondolkodás és némi hűtőrács átalakítás révén tudtam beépíteni.
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7152_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110513/DSCF7155_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez legutolsó tetszik
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2011.05.14 szombat, 18:47:36 »

Sziasztok

A problémám az az hogy:
Ha riasztóval, ha a kulcs távirányítójáról  zárok lezárnak majd visszanyílnak a zárak. A probléma az, hogy a bal első ajtóm nem zár le és a többi visszanyílik. A kérdésem az, hogy: miért nem zárhat le?
Ja de ha a kulcsot belerakom a zárba akkor lezár!
Van valakinek ötlete?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2011.05.14 szombat, 20:08:29 »

Sziasztok

A problémám az az hogy:
Ha riasztóval, ha a kulcs távirányítójáról  zárok lezárnak majd visszanyílnak a zárak. A probléma az, hogy a bal első ajtóm nem zár le és a többi visszanyílik. A kérdésem az, hogy: miért nem zárhat le?
Ja de ha a kulcsot belerakom a zárba akkor lezár!
Van valakinek ötlete?

Nekem is csinált egyszer hasonlót, nállam az ajtóba menő egyik kábelköteg csatlakozója volt meglazulva.(tekerős)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 01:36:46 »

Sziasztok

A problémám az az hogy:
Ha riasztóval, ha a kulcs távirányítójáról  zárok lezárnak majd visszanyílnak a zárak. A probléma az, hogy a bal első ajtóm nem zár le és a többi visszanyílik. A kérdésem az, hogy: miért nem zárhat le?
Ja de ha a kulcsot belerakom a zárba akkor lezár!
Van valakinek ötlete?
Rossz lesz a balelső zárad mivel ő a vezérlő a rendszerben.Szedd le a kárpitot fúrj rá egy 3-as fúróval lukat engedj bele fegyver olajat ha nincs WD-40-et.Utána zárd le szilóval és ha rendbejön nyertél ha nem akkor kuka.Ha csatlakozó hibád van más a helyzet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 08:00:45 »

Köszi srácok! Utána járok a dolognak.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 08:22:56 »

Az amit te használsz, az körülbelül milyen árkategóriába tartozik? És azokat hova szokták rakni, hogy jól is mutasson? Én már láttam váltószoknya mellett is. Köszi a gyors választ és a segítséget Wink worship 

Én nokia ck-7w kihangosítót használok. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Ilyet már simán kapni használtan is, így gondolom az ára is elfogadható. A kezelő gombot én a váltókar mellett a szoknya mellett lévő részre raktam (arra a keretre, ami körbe veszi a váltókart és szoknyát - nem tudom mi a neve...) A többi része meg értelemszerűen rejtve van.
Naplózva
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:04:39 »

Rossz lesz a balelső zárad mivel ő a vezérlő a rendszerben.
Ezt az elméletet lehet, hogy a legutolsó Lurdys talin sikerült Zaccival megcáfolnunk! Nekem is gombra zárásra visszanyit. De ha lehúzom a bal1-ről a csatit, akkor a gombról az összes többit zárja normálisan és nem nyit vissza. Arra jutottunk, lehet, hogy mégis csak a GEM vezérli, innem meg a nyitott állapotáról kap egy visszajelzést és azért nyit vissza. Körül kellene járni a témát, de nekem nincs hozzá irodalmam. Addig sajnos marad a kulccsal zárás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:36:45 »

Ezt az elméletet lehet, hogy a legutolsó Lurdys talin sikerült Zaccival megcáfolnunk! Nekem is gombra zárásra visszanyit. De ha lehúzom a bal1-ről a csatit, akkor a gombról az összes többit zárja normálisan és nem nyit vissza. Arra jutottunk, lehet, hogy mégis csak a GEM vezérli, innem meg a nyitott állapotáról kap egy visszajelzést és azért nyit vissza. Körül kellene járni a témát, de nekem nincs hozzá irodalmam. Addig sajnos marad a kulccsal zárás.
Azért írtam mert VTAMÁS-nak ez bejött.Másnak WD-40-el javult valakinek csere.Csak egy ötlet volt attől még lehet más is a probléma.Járd körbe de Zacci ráfogja mondani tipushiba.Az meg egy másik vélemény.Sokszerencsét.Ha vissza olvasol más írásra akkor pont ezek voltak a hibák sok esetben és ha egy nyit vissza akkor elképzelhető az a rossz.Mivel pont ő az agy a bal első.Off autóba ezért volt ez csere és a hiba megoldódott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:10:14 »

Beraktam az elektromos anyós ülést, de nem megy a motor.
Ahhoz már túl sötét volt, hogy megnézzem, hogy megy-e egyáltalán kábel a motorhoz az ülés csatlakozóban.
Azt majd holnap megnézem. De ha esetleg valaki tudja a megoldást akkor jobbat fogok álmodni.
Esetleg ahhoz külön biztosíték van, nem ugyan az mint a vezető oldali?
A TIS-ben nincs elektromos anyós ülés.  Shocked
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:11:31 »

Beraktam az elektromos anyós ülést, de nem megy a motor.
Ahhoz már túl sötét volt, hogy megnézzem, hogy megy-e egyáltalán kábel a motorhoz az ülés csatlakozóban.
Azt majd holnap megnézem. De ha esetleg valaki tudja a megoldást akkor jobbat fogok álmodni.
Esetleg ahhoz külön biztosíték van, nem ugyan az mint a vezető oldali?
annak nekem nem volt gyárilag behúzva áram
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:13:08 »

Szuper. Rohadjanak meg. Bármit csinálok, mindig kábelt kell húzzak hozzá.
Motorcraft szólhatott volna.
Akkor a kábelt is elhoztam volna.  falbav

Hová kötötted be?

annak nekem nem volt gyárilag behúzva áram
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:18:47 »

Szuper. Rohadjanak meg. Bármit csinálok, mindig kábelt kell húzzak hozzá.
Motorcraft szólhatott volna.
Akkor a kábelt is elhoztam volna.  falbav

Hová kötötted be?

kábelt nem tudtál volna hozzá hozni, mert egy nagy műanyag szhar az egész csati. és szerintem ő sem tudta, hogy neked nincs bekábelezve.

nekem test az ülés sínjéről van szedve, a csavarral lett saruval odarögzítve, pozitív pedig a szivargyújtóról. a 4 motor és a szivargyújtó sem lövi ki a biztit!
ezután már csak 2 kis saruval kellett rákötnöm a kábelre, de lehet forrasztani és darabolni is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:20:41 »

Ez elég jó ötlet.
A csatival kapcsolatban nincs igazad.
A nagy műanyag szaron belül sok kis apró csati van. És a középső két eres a motoré. Szóval azt adhatta volna.
Azt persze nem tudhatta, hogy az enyémben van-e, de ott volt a verdám. Megnézhettük volna.

kábelt nem tudtál volna hozzá hozni, mert egy nagy műanyag szhar az egész csati. és szerintem ő sem tudta, hogy neked nincs bekábelezve.

nekem test az ülés sínjéről van szedve, a csavarral lett saruval odarögzítve, pozitív pedig a szivargyújtóról. a 4 motor és a szivargyújtó sem lövi ki a biztit!
ezután már csak 2 kis saruval kellett rákötnöm a kábelre, de lehet forrasztani és darabolni is
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:26:38 »

Ez elég jó ötlet.
A csatival kapcsolatban nincs igazad.
A nagy műanyag ***on belül sok kis apró csati van. És a középső két eres a motoré. Szóval azt adhatta volna.
Azt persze nem tudhatta, hogy az enyémben van-e, de ott volt a verdám. Megnézhettük volna.

namost az ülésen van, szerintem a motor, a kapcsoló és az ülés csatija közé adta a madzagot. legalábbis nekem adta.

az ellentét nagycsati egybeöntött fhos, és abban ha nincs érintkező, akkor hiába ad hozzá akármilyen kábelt is. abbameg utólag nem tudod belerakni az érintkezőket

én a bőrrel együtt elhoztam az autóból a nagycsatit is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:33:43 »

Húúú. Elsüllyedek. Igazad van.
És újra elolvasva még félre is érthető amit írtam.
Szóval még véletlenül sem Motorcraft a hibás, csak most nagyon felbosszantott ez a dolog.
Legyen már egy hetem szerelés nélkül.

namost az ülésen van, szerintem a motor, a kapcsoló és az ülés csatija közé adta a madzagot. legalábbis nekem adta.

az ellentét nagycsati egybeöntött fhos, és abban ha nincs érintkező, akkor hiába ad hozzá akármilyen kábelt is. abbameg utólag nem tudod belerakni az érintkezőket

én a bőrrel együtt elhoztam az autóból a nagycsatit is...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.