Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:03:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11193112 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:10:15 »

A másik autóval... vigyor3

Akkor meg a feleségem van meglőve autó nélkül otthon. Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:24:17 »

Akkor meg a feleségem van meglőve autó nélkül otthon. Sad

AndyA

És ezt Te hogy viseled komám?   wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:27:45 »

És ezt Te hogy viseled komám?   wow1

Ez nem az a fórum. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2012.02.15 szerda, 18:51:44 »

Pedig valószínűleg Ervinnél a pont. Egy szénkefe csere nem egy drága dolog, ennyit simán megérne.
Hogy rossz szénkefével meddig lehet menni? Az egyik srácnak újkora óta vibráltak a fények. Az övé még garis volt, így teljes generátort cseréltek,
de emlékeim szerint Zacccinál villogtak a fények, és talán Alf cserélte neki a szénkefét, és teljesen megoldódott. Nála is hosszú ideje volt ilyen.
A magas feszültséggel ki fogod ismét nyírni az aksit.

Nem akarok kötözködni nehogy félre értsd, sőt köszönöm a hsz eket , de nálam sosem villogtak a fények.  
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:00:21 »

tud valaki ötletet arra,honnan lehetne egy kapcsolási rajzot szerezni az ülésfűttés bekötéséhez,mert 2 szál hiányzik ,be kellene kötni,de az autóvillamosságis sem tudta honnan kell behúzni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:44:08 »

Nyugodj meg semmi baj 15V még belefér...

Dehogy fér bele. Az már bőven sok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:44:58 »

Nem akarok kötözködni nehogy félre értsd, sőt köszönöm a hsz eket , de nálam sosem villogtak a fények.  

Jó, értem, csak eshetőségeket írtam. Amúgy pest környékén van több generátoros is. Én is tudok párat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:15:33 »

tud valaki ötletet arra,honnan lehetne egy kapcsolási rajzot szerezni az ülésfűttés bekötéséhez,mert 2 szál hiányzik ,be kellene kötni,de az autóvillamosságis sem tudta honnan kell behúzni.
melyik két szál kéne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:47:13 »

Jó, értem, csak eshetőségeket írtam. Amúgy pest környékén van több generátoros is. Én is tudok párat.

Akkor kérhetek generátoros elérhetőségeket?
Kérek.

 köszi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:50:15 »

Akkor kérhetek generátoros elérhetőségeket?
Kérek.

 köszi.

Ez a falunkban van: http://www.el-diz.hu/
(Megcsinálják, le-fel szedik.) Teherautó generátort/önindítót is javítanak. Komoly műhely.
Pestit egyet a Róna utcában tudok, az elején, de oda kézben kell vinni a generátort.
Nem ugrik be, de volt egy a X-kerben is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:32:50 »

melyik két szál kéne??
nem tudom.nem tudjuk mit hova kell kotno
Naplózva
balabatyo
Vendég
« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:51:54 »

Sziasztok!

Lemerült az aksim és most hiába jó a sony hifi nem megy egyáltalán valami kódot kér meg össze vissza ír ki valamit!

Tud valaki erre mondani vaalmi okosságot??

Üdv, Balabátyó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:28:56 »

Sziasztok!

Lemerült az aksim és most hiába jó a sony hifi nem megy egyáltalán valami kódot kér meg össze vissza ír ki valamit!

Tud valaki erre mondani vaalmi okosságot??

Üdv, Balabátyó

Vedd ki a rádiót, rajta van a szériaszám. Küldd el Alf őméltóságának, és ő kikódolja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:20:48 »

Hali! integet2
Valaki nem-e tudja,esetleg:
A 6000-es CD-s fejegység jó az enyém helyére,vagyis gond nélkül be tudom szerelni???(nekem gyárilag a 6006E van benne).

köszi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:59:40 »

Hali! integet2
Valaki nem-e tudja,esetleg:
A 6000-es CD-s fejegység jó az enyém helyére,vagyis gond nélkül be tudom szerelni???(nekem gyárilag a 6006E van benne).

köszi

Ha ez menne:

http://www.google.hu/imgres?q=ford+6000+cd&num=10&um=1&hl=hu&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=1iGjByMdzTKaCM:&imgrefurl=http://www.kopeautohifi.hu/portal/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D113%26Itemid%3D1&docid=5HR9yGkr4vITZM&imgurl=http://www.kopeautohifi.hu/portal/images/stories/tc01/autok/ford/6000cd_rds.jpg&w=660&h=346&ei=Zu88T9n9FYadOpWi8cAK&zoom=1&iact=hc&vpx=572&vpy=168&dur=4898&hovh=162&hovw=310&tx=192&ty=68&sig=106655661707916566025&sqi=2&page=1&tbnh=104&tbnw=198&start=0&ndsp=24&ved=0CEcQrQMwAg

Ennek a helyére:

http://www.google.hu/imgres?q=ford+6006e&um=1&hl=hu&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=WxXrse3haLI09M:&imgrefurl=http://www.kopeautohifi.hu/portal/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D113%26Itemid%3D1&docid=5HR9yGkr4vITZM&imgurl=http://www.kopeautohifi.hu/portal/images/stories/tc01/autok/ford/6006e.jpg&w=800&h=437&ei=n-88T_r5E8KYOo-d0MAK&zoom=1&iact=rc&dur=312&sig=106655661707916566025&page=1&tbnh=100&tbnw=183&start=0&ndsp=24&ved=0CEcQrQMwAg&tx=68&ty=35

akkor igen!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:29:04 »

Több klubtárs tanácsára ellátogattam ma egy generátor felújítóhoz a belvárosba./Bp/
Méregették vizsgálgatták az autót majd megkonzultálták mind hárman,hogy a 14,7-14,8V-os töltésem teljesen rendben van és kár lenne vele bármit is csinálni amíg nem villognak a fények. /Ez mondták a Fordnál is/ Utána viszont nagyon gyorsan felújítani mert tönkre vágja a feszültségszabályzót az elégtelen érintkezés.taps

Majd beszélgetésbe elegyedtünk, egyetlen kuncsaft révén, és elkezdték alázni a Mondeok generátorát.Mondván,hogy sokat hoznak hozzájuk és ramaty egy szerkezet.
Persze én védtem,hogy 10 éve sosem volt vele baj.Erre ők,hogy pont ilyen 200.000km-nél szoktak besarni és ebbe sem sok lehet már./A kilométer óra alapján/
Egyébként 10.000ft a ki-be szerelés./Ha kell/
               25.000ft gyári alkatrészekkel a mechanikai felújítás./Csapágyak,bronzkefék,csúszógyűrűk/

A konklúzió:,hogy egyenlőre marad így. taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:32:53 »

Sziasztok! Tudom ,hogy amiről most érdeklődöm az már kb 1éve volt téma de nem találom sehol. Ezért kérdezném most,ha  az autóm elsőszélvédő fűtése gyárilag be van vezetékelve (ablak sarkoknál a csatlakozó,a relé helyén a saruk, biztosítékok, a kapcsolónál 6 vezeték van amiből most 4-et használ) és berakattam a fűthető szélvédőt akkor ha kapcsolót cserélek (amibe benne van az első-hátsó kombinálva) Fog nekem működni? vagy valamit még progizni kell?
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:49:16 »

Több klubtárs tanácsára ellátogattam ma egy generátor felújítóhoz a belvárosba./Bp/
Méregették vizsgálgatták az autót majd megkonzultálták mind hárman,hogy a 14,7-14,8V-os töltésem teljesen rendben van és kár lenne vele bármit is csinálni amíg nem villognak a fények. /Ez mondták a Fordnál is/ Utána viszont nagyon gyorsan felújítani mert tönkre vágja a feszültségszabályzót az elégtelen érintkezés.taps

Majd beszélgetésbe elegyedtünk, egyetlen kuncsaft révén, és elkezdték alázni a Mondeok generátorát.Mondván,hogy sokat hoznak hozzájuk és ramaty egy szerkezet.
Persze én védtem,hogy 10 éve sosem volt vele baj.Erre ők,hogy pont ilyen 200.000km-nél szoktak besarni és ebbe sem sok lehet már./A kilométer óra alapján/
Egyébként 10.000ft a ki-be szerelés./Ha kell/
               25.000ft gyári alkatrészekkel a mechanikai felújítás./Csapágyak,bronzkefék,csúszógyűrűk/

A konklúzió:,hogy egyenlőre marad így. taps

Az én mondeom elhagyta a 300 ezer km-t de a generátorhoz még nem kellett nyúlni.Nemrég voltam egy akkumulátorosnál,és kifejezetten dícsérte a Fordok generátorát.Úgyhogy csak az idegeidet akarták húzni.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 19:49:13 »

Nekem is bőven 300e km fölött van a km de semmi gondom nincs a generátorral.A Fordokat pedig sokan szapúlják csak nem tudják,hogy miért.A prémium márkák a ku.va menő autók.Mintha azoknak a f.s taligáknak nem lenne baja.


Az én mondeom elhagyta a 300 ezer km-t de a generátorhoz még nem kellett nyúlni.Nemrég voltam egy akkumulátorosnál,és kifejezetten dícsérte a Fordok generátorát.Úgyhogy csak az idegeidet akarták húzni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:39:43 »

az enyem most tart 183000km nel. es meg nem latoom a fenyt az alagut vegen. szidom mint a bokrot. az elmult par honapban csereltem:szilentek. lengescsillapitok. alapjarati motor. benzinpumpa. klimakompresszor.kuplung.valto.generator.olajak.szurok.szij es alkatreszei.komplett gyujtas.katalizator.aksi.egr szelep... adom el a f***ba... vagy felgyujtom..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:42:06 »

Sziasztok!

Lemerült az aksim és most hiába jó a sony hifi nem megy egyáltalán valami kódot kér meg össze vissza ír ki valamit!

Tud valaki erre mondani vaalmi okosságot??

Üdv, Balabátyó
küld a rádió tetején lévő kódokat,és küldöm postafordultával a feloldó kódodat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 21:28:28 »

Több klubtárs tanácsára ellátogattam ma egy generátor felújítóhoz a belvárosba./Bp/
Méregették vizsgálgatták az autót majd megkonzultálták mind hárman,hogy a 14,7-14,8V-os töltésem teljesen rendben van és kár lenne vele bármit is csinálni amíg nem villognak a fények. /Ez mondták a Fordnál is/ Utána viszont nagyon gyorsan felújítani mert tönkre vágja a feszültségszabályzót az elégtelen érintkezés.taps

Majd beszélgetésbe elegyedtünk, egyetlen kuncsaft révén, és elkezdték alázni a Mondeok generátorát.Mondván,hogy sokat hoznak hozzájuk és ramaty egy szerkezet.
Persze én védtem,hogy 10 éve sosem volt vele baj.Erre ők,hogy pont ilyen 200.000km-nél szoktak besarni és ebbe sem sok lehet már./A kilométer óra alapján/
Egyébként 10.000ft a ki-be szerelés./Ha kell/
               25.000ft gyári alkatrészekkel a mechanikai felújítás./Csapágyak,bronzkefék,csúszógyűrűk/

A konklúzió:,hogy egyenlőre marad így. taps

Szeretnék egy pár gondolatot hozzá fűzni! Az utóbbi időben sajnos nekem is nagyon sok gondom van a generátorommal ami a mai napig nem tökéletes! Én körbe jártam Székesfehérvárt igazi szaki után és nagyon nehezen sikerült találnom volt olyan hely ahonnan elküldtek hogy nem vállalnak fordot! Akivel most csináltatom ő azt mondta hogy nagyon nehéz bemérni padon a  javított generátort tökéletesen nem is lehet hiszen nincs olyan műszer ami annyi jelet tudna küldeni a generátornak mint a tényleges vezérlője! Ezért fordulhat elő olyan probléma hogy padon jó értékeket mérnek de ha beszereled a kocsiba az hibát jelez! Ráadás képpen az Alkatrészek minősége is nagyon sok kivetni valót hagy maga után! Nincs pl gyári minőségű feszszabályzó csak után gyártott! Nekem 3 at raktak bele mire jó lett de mivel ez elektronika nincs rá garancia! A munka díj márcsak a szerelőn múlik! Nekm sok negatív tapasztalatom van ezzel a dologgal kapcsolatban!
A kiszerelés nem egy nagy ördöngősség it fváron 10000 ért cserélnek egy feszszabályzót ha viszed a generátort!
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 21:37:50 »

nekem ok a generator.most lett felujitva. bar nem villogtak a fenyek csak alacsony volt a tolto fesz. 13.4v egy szenkefe cserenek indult.mikor szedszedtek kiderult hogy a szabadonfuto kerek gajra ment 35e ft... azota generator ok.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 21:44:16 »

... itt fváron ...

Én is beszívtam anno a generátor témát itt SzFváron. De még mindig bebólint mikor leesik a fordulat (megállok plö stopnál), aztán észhez tér. Kár hogy ilyen link a társadalom és szarik mindenki mindenre. Csak 3 helyen volt a gép.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 21:50:06 »

Én is beszívtam anno a generátor témát itt SzFváron. De még mindig bebólint mikor leesik a fordulat (megállok plö stopnál), aztán észhez tér. Kár hogy ilyen link a társadalom és szarik mindenki mindenre. Csak 3 helyen volt a gép.

Ez az! Ilyenkor az ember teljesen kivan szolgáltatva!
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:13:03 »

Ez a falunkban van: http://www.el-diz.hu/
(Megcsinálják, le-fel szedik.) Teherautó generátort/önindítót is javítanak. Komoly műhely.
Pestit egyet a Róna utcában tudok, az elején, de oda kézben kell vinni a generátort.
Nem ugrik be, de volt egy a X-kerben is.
Ez lehetett ami nem ugrott be, nem? http://www.fervill.hu/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:10:11 »

Szeretnék egy pár gondolatot hozzá fűzni! Az utóbbi időben sajnos nekem is nagyon sok gondom van a generátorommal ami a mai napig nem tökéletes! Én körbe jártam Székesfehérvárt igazi szaki után és nagyon nehezen sikerült találnom volt olyan hely ahonnan elküldtek hogy nem vállalnak fordot! Akivel most csináltatom ő azt mondta hogy nagyon nehéz bemérni padon a  javított generátort tökéletesen nem is lehet hiszen nincs olyan műszer ami annyi jelet tudna küldeni a generátornak mint a tényleges vezérlője! Ezért fordulhat elő olyan probléma hogy padon jó értékeket mérnek de ha beszereled a kocsiba az hibát jelez! Ráadás képpen az Alkatrészek minősége is nagyon sok kivetni valót hagy maga után! Nincs pl gyári minőségű feszszabályzó csak után gyártott! Nekem 3 at raktak bele mire jó lett de mivel ez elektronika nincs rá garancia! A munka díj márcsak a szerelőn múlik! Nekm sok negatív tapasztalatom van ezzel a dologgal kapcsolatban!
A kiszerelés nem egy nagy ördöngősség it fváron 10000 ért cserélnek egy feszszabályzót ha viszed a generátort!
én a Bp-i kertész utcában újíttattam fel az enyémet. Nem fikázták a cuccot, csak megcsinálták. Azóta is jó.
A TDCi generátorán a töltést az ECU vezérli (ezért nem érdemes összecserélni a benzinesével), így a hagyományos próbapadokon tényleg nem tudják mérni a töltését. Viszont van hozzá próbapad. Ezelőtt 2 évvel egy a szekszárdi NiVill tulaja mondta, hogy nemsokára lesz  nekik is ilyen padjuk, úgyhogy fogják tudni tesztelni az ecu vezérelt generátorokat is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:11:31 »

en a 16kerben tudok korekt autoszereloket.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2012.02.17 péntek, 05:53:20 »

én a Bp-i kertész utcában újíttattam fel az enyémet. Nem fikázták a cuccot, csak megcsinálták. Azóta is jó.
A TDCi generátorán a töltést az ECU vezérli (ezért nem érdemes összecserélni a benzinesével), így a hagyományos próbapadokon tényleg nem tudják mérni a töltését. Viszont van hozzá próbapad. Ezelőtt 2 évvel egy a szekszárdi NiVill tulaja mondta, hogy nemsokára lesz  nekik is ilyen padjuk, úgyhogy fogják tudni tesztelni az ecu vezérelt generátorokat is.



Itt voltam vele én is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:52:11 »

én a Bp-i kertész utcában újíttattam fel az enyémet. Nem fikázták a cuccot, csak megcsinálták. Azóta is jó.
A TDCi generátorán a töltést az ECU vezérli (ezért nem érdemes összecserélni a benzinesével), így a hagyományos próbapadokon tényleg nem tudják mérni a töltését. Viszont van hozzá próbapad. Ezelőtt 2 évvel egy a szekszárdi NiVill tulaja mondta, hogy nemsokára lesz  nekik is ilyen padjuk, úgyhogy fogják tudni tesztelni az ecu vezérelt generátorokat is.

én ide vittem szent mikire,és már itt is van próbapadjuk,ahol tökéletesen tudják tesztelni a ford generátorokat is.
és van nekik raklapszám alkatrészük.fesszabályzó is,diódahíd,meg pajzsok-tekercsek.Tehát minden!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2012.02.18 szombat, 00:13:18 »

Nekem 2 éve mikor megdöglött a generátorom,semmit nem töltött...12.000ft volt ki-be szereléssel együtt munkadijjal....PÉCSEN.
Azóta is köszöni jól van...brutál árakról beszélgettek... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2012.02.18 szombat, 08:47:19 »

Nekem 2 éve mikor megdöglött a generátorom,semmit nem töltött...12.000ft volt ki-be szereléssel együtt munkadijjal....PÉCSEN.
Azóta is köszöni jól van...brutál árakról beszélgettek... szomoru1
itt aztán megy a lehúzás rendesen..... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2012.02.18 szombat, 09:47:46 »

én ide vittem szent mikire,és már itt is van próbapadjuk,ahol tökéletesen tudják tesztelni a ford generátorokat is.
és van nekik raklapszám alkatrészük.fesszabályzó is,diódahíd,meg pajzsok-tekercsek.Tehát minden!
Én is ott csináltattam és végignéztem a projektet. A próbapadban nincs semmi spéci, de van egy kis elektronikus kütyü, amit rádugnak a generátorra és előállítja azt a vezérlőjelet, ami az ECU-tól jön. Ezzel 12V-tól 16V-ig tudják vezérelni a generátort, miközben a próbapad forgatja és méri.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:09:08 »

Én is ott csináltattam és végignéztem a projektet. A próbapadban nincs semmi spéci, de van egy kis elektronikus kütyü, amit rádugnak a generátorra és előállítja azt a vezérlőjelet, ami az ECU-tól jön. Ezzel 12V-tól 16V-ig tudják vezérelni a generátort, miközben a próbapad forgatja és méri.
Írtam én valami mást?
"már itt is van próbapadjuk,ahol tökéletesen tudják tesztelni a ford generátorokat is."

Szerintem ez bőven elég.Tudják tesztelni,és akkor adják oda,ha jól működik.Én ennyit írtam. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:20:10 »

Nekem 2 éve mikor megdöglött a generátorom,semmit nem töltött...12.000ft volt ki-be szereléssel együtt munkadijjal....PÉCSEN.
Azóta is köszöni jól van...brutál árakról beszélgettek... szomoru1
Gondolom azért a 12000-ért nem végeztek komplett felújítást.
Csak nehogy legközelebb másért keljen megcsináltatni pár ezer km késöbb.  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2012.02.18 szombat, 11:56:24 »

Sziasztok! Csináltam egy öndiagnosztikát,és a dtc 9318-as hibakódot írja. Ez milyen hibát jelent?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:07:28 »

Sziasztok! Csináltam egy öndiagnosztikát,és a dtc 9318-as hibakódot írja. Ez milyen hibát jelent?
DTC 9318 is a LOW BATTERY VOLTAGE  vigyor3



De itt a többi is:
Additional DTC codes:


9202 Fuel Sender Open
9204 Fuel Sender Short to Ground
9213 Anti-Theft Number of Programmed Keys is Below Minimum
A103 Antenna Not Connected / Defective Transceiver
9317 Battery Voltage High
9318 Battery Voltage Low
9342 ECU Is Defective
9356 Ignition RUN Circuit Open
9364 Ignition START Circuit Open
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
9601 PATS Received Incorrect Key-Code From Ignition Key Transponder (Unprogrammed Encoded Ignition Key)
9602 PATS Received Invalid Format Of Key-Code From Ignition Key Transponder (Partial Key Read)
9681 PATS Transceiver Signal Is Not Received (Not Connected, Damaged, or Wiring)
A103 Antenna Not Connected � Defective Transceiver
A139 PCM ID Does Not Match Between HEC and PCM
A141 NVM Configuration Failure (No PCM ID Exchange Between Instrument Cluster and PCM)
A143 Odometer NVM Memory Failure
5284 Oil Pressure Switch Failure
1197 SELECT/RESET Switch Circuit Failure
D011 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine Air Intake
D027 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine RPM
D041 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Vehicle Speed
D073 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine Coolant
D123 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Odometer
D131 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Fuel System
D132 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Odometer
D147 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Vehicle Security
D148 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Audio Control
D262 Missing SCP Message
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:17:31 »

DTC 9318 is a LOW BATTERY VOLTAGE  vigyor3



De itt a többi is:
Additional DTC codes:


9202 Fuel Sender Open
9204 Fuel Sender Short to Ground
9213 Anti-Theft Number of Programmed Keys is Below Minimum
A103 Antenna Not Connected / Defective Transceiver
9317 Battery Voltage High
9318 Battery Voltage Low
9342 ECU Is Defective
9356 Ignition RUN Circuit Open
9364 Ignition START Circuit Open
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
9601 PATS Received Incorrect Key-Code From Ignition Key Transponder (Unprogrammed Encoded Ignition Key)
9602 PATS Received Invalid Format Of Key-Code From Ignition Key Transponder (Partial Key Read)
9681 PATS Transceiver Signal Is Not Received (Not Connected, Damaged, or Wiring)
A103 Antenna Not Connected � Defective Transceiver
A139 PCM ID Does Not Match Between HEC and PCM
A141 NVM Configuration Failure (No PCM ID Exchange Between Instrument Cluster and PCM)
A143 Odometer NVM Memory Failure
5284 Oil Pressure Switch Failure
1197 SELECT/RESET Switch Circuit Failure
D011 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine Air Intake
D027 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine RPM
D041 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Vehicle Speed
D073 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Engine Coolant
D123 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Odometer
D131 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Fuel System
D132 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Odometer
D147 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Vehicle Security
D148 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Audio Control
D262 Missing SCP Message
A FAQ-ban azt írja,hogy akkumlátorfeszültség alacsony. Ezt nem értem,az akksimban 12,9V van,a töltésem 14,6V.Akkor miért írkál ez nekem ilyen hülyeséget?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:36:15 »

A FAQ-ban azt írja,hogy akkumlátorfeszültség alacsony. Ezt nem értem,az akksimban 12,9V van,a töltésem 14,6V.Akkor miért írkál ez nekem ilyen hülyeséget?
Ha indításnál leesik 10v alá a fesz,akkor már benn is van ez a dtc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:47:12 »

Ha indításnál leesik 10v alá a fesz,akkor már benn is van ez a dtc.
Nemrég cseréltem az órát(fedcomp miatt),nem lehet,hogy abbol az autóból került bele ez a hiba ameilykből kivették?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:50:04 »

Nemrég cseréltem az órát(fedcomp miatt),nem lehet,hogy abbol az autóból került bele ez a hiba ameilykből kivették?
nyes akkor a csere alkalmával 0 lett a feszültség,egészen addig amíg rá nem dugtad a csatikat.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:00:02 »

nyes akkor a csere alkalmával 0 lett a feszültség,egészen addig amíg rá nem dugtad a csatikat.ennyi.
Akkor most mit csináljak,hogy ne legyen hibakód?  help
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:02:37 »

Akkor most mit csináljak,hogy ne legyen hibakód?  help
akksisaru le fél órára, majd vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:04:04 »

akksisaru le fél órára, majd vissza
Ez már meg volt,de ugyan úgy megmaradt!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:38:05 »

Ez már meg volt,de ugyan úgy megmaradt!
és ennyire zavar?Ha eljössz,beszélgetünk,és kiütöm neked a hibakódot egy jó szóért!
Bocs,nem.Tddi lelkivilága csak a gyári diagra hallgat.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2012.02.18 szombat, 21:41:39 »

és ennyire zavar?Ha eljössz,beszélgetünk,és kiütöm neked a hibakódot egy jó szóért!
Bocs,nem.Tddi lelkivilága csak a gyári diagra hallgat.....
meg az elm1.3 +szkenIKSZEL+FORDinhenszd csomag kombóra. Smiley  wave (bocs a fonetikus írásmódért, direkt volt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2012.02.18 szombat, 22:16:39 »

Gondolom azért a 12000-ért nem végeztek komplett felújítást.
Csak nehogy legközelebb másért keljen megcsináltatni pár ezer km késöbb.  wave

Te figyi nemis érdekelt mi baja komolyan mondom odavittem a kocsit és ennyi, kivették-elvitték-megcsinálták-visszarakták-kifizettem.
Azóta is megy és 14.6V-al tölt atomstabilan, akkum azóta is 100%-os nekem ennyi elég...
azóta kapott egy szabadonfutót..bár nem tudom minek de beraktam és ennyi...
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 10:42:32 »

nah itt vannak a dilemmás ülés csatlakozók. egy fekete kábel hiányzik,és nem tudom az hova kellene,hogy mennyen. + nem merek rákötni,mert félek,hogy beindítom az övfeszítőt. az utóvillamosságis,pedig nem tudja hova kell húzni azt az egy szálat. ha valakinek volt már iennnel dolga vagy ért hozzá ,pls HELP!
http://kepfeltoltes.hu/120219/csati_j__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120219/csati_rossz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 10:59:25 »

nah itt vannak a dilemmás ülés csatlakozók. egy fekete kábel hiányzik,és nem tudom az hova kellene,hogy mennyen. + nem merek rákötni,mert félek,hogy beindítom az övfeszítőt. az utóvillamosságis,pedig nem tudja hova kell húzni azt az egy szálat. ha valakinek volt már iennnel dolga vagy ért hozzá ,pls HELP!
http://kepfeltoltes.hu/120219/csati_j__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120219/csati_rossz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

itt egy kapcsolási rajz az üléshez.
http://kepfeltoltes.hu/120219/_lesfutes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 11:00:32 »

te nem fűthető-hűthetőt raktál bele?? mert ez nem annak a kapcsrajza...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.