Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:21:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317] 318 319 320 321 322 323 324 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192997 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15800 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:58:43 »

Tényleg?  wow1 De nem ezeket használja hidegindítás után az alapjárat egyengetésére is? Mert akkor ez + szélvédő fűtés + hátsó szélvédő fűtés nagyon túl van a generátor képességein.

Azért van GEM, hogy mindig oda küldje a delejt, ahová kell. Pl. igencsak hidegben (-5 és alatta) indítás után a vezetőoldalon ment a szélvédőfűtés, a másik fele párás maradt. Azt hittem, odavan a biztosíték, de egy idő után elkezdett ott is fűteni (1-2 perc alapjárat után). Saccra addig volt szüksége az utóizzításra a motornak, és addig "nem jutott" az utasoldali ablakfűtésnek villany. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15801 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:01:56 »

Azért van GEM, hogy mindig oda küldje a delejt, ahová kell. Pl. igencsak hidegben (-5 és alatta) indítás után a vezetőoldalon ment a szélvédőfűtés, a másik fele párás maradt. Azt hittem, odavan a biztosíték, de egy idő után elkezdett ott is fűteni (1-2 perc alapjárat után). Saccra addig volt szüksége az utóizzításra a motornak, és addig "nem jutott" az utasoldali ablakfűtésnek villany. Smiley

AndyA

Nem a biztosíték van oda, hanem a jobb oldali fűtőszálad.

Ez A GEM egy akkora primkó dolog, hogy ilyen dolgokot még beleálmodni is vakmerő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15802 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:07:12 »

Nem a biztosíték van oda, hanem a jobb oldali fűtőszálad.

Ez A GEM egy akkora primkó dolog, hogy ilyen dolgokot még beleálmodni is vakmerő...

Semmi baja a fűtőszálnak. Hajszál pontosan a fél szélvédő nem fűtött, illetve nem azonnal, hanem csak 1-2 perccel a motorindítás után.

A bal oldalának sajna van baja, ott vagy tíz centi szélesen nem fűt, plusz több kisebb darabon még. Bezzeg az utasoldalon egyetlen szál sem szakadt! Sad

Mindegy, mert van rajta vagy 10-12 kisebb-nagyobb kavicsbeütés (az állandó autópályamenetek áldásos hatása), május elején megyek cseréltetni, amikor szabin leszek otthon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15803 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:28:19 »


Mindegy, mert van rajta vagy 10-12 kisebb-nagyobb kavicsbeütés (az állandó autópályamenetek áldásos hatása), május elején megyek cseréltetni, amikor szabin leszek otthon.

AndyA

Előbb adnám el az autót, minthogy kicseréltetném a szélvédőt. Mk3-asomon csinálták, sose lett tökéletes...

Nekem ez az egyik parám...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #15804 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:37:01 »

Semmi baja a fűtőszálnak. Hajszál pontosan a fél szélvédő nem fűtött, illetve nem azonnal, hanem csak 1-2 perccel a motorindítás után.

A bal oldalának sajna van baja, ott vagy tíz centi szélesen nem fűt, plusz több kisebb darabon még. Bezzeg az utasoldalon egyetlen szál sem szakadt! Sad

Mindegy, mert van rajta vagy 10-12 kisebb-nagyobb kavicsbeütés (az állandó autópályamenetek áldásos hatása), május elején megyek cseréltetni, amikor szabin leszek otthon.

AndyA

Miért nem inkább a tél közeledtével csinálod? Beteszik május elején, és mire kellene használnod, megint befosik pár fűtőszál.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15805 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:42:57 »

Miért nem inkább a tél közeledtével csinálod? Beteszik május elején, és mire kellene használnod, megint befosik pár fűtőszál.

Mert most lukas egy tucat helyen... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15806 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:00:28 »

A belső visszapillantón mit kapcsolgattok?  wow1
Nekem is fényre automatikusan sötétedős, de nincs rajta kapcsoló, se visszajelző led.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15807 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:22:17 »

Facelift előtti kapcsolható volt.
Aham, értem. Akkor akinek nincs és upgrad-el, az miért nem fl utánit vesz? Azzal nincs ilyen ki-be-kapcs gond.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15808 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:23:25 »

A belső visszapillantón mit kapcsolgattok?  wow1
Nekem is fényre automatikusan sötétedős, de nincs rajta kapcsoló, se visszajelző led.

A FL előttieken van OFF meg AUTO kapcsoló.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15809 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:23:36 »

Aham, értem. Akkor akinek nincs és upgrad-el, az miért nem fl utánit vesz? Azzal nincs ilyen ki-be-kapcs gond.

Azért amiért te sem vagy képes egy kiaszott ledes helyzetjelzőért bemenni a sarki boltba...

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15810 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:34:00 »

Azért amiért te sem vagy képes egy kiaszott ledes helyzetjelzőért bemenni a sarki boltba...

 vigyor3
Jó, de én legalább szóba álltam AndyA-val.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15811 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:35:46 »

Aham, értem. Akkor akinek nincs és upgrad-el, az miért nem fl utánit vesz? Azzal nincs ilyen ki-be-kapcs gond.

Azért, mert az a fajta, ami neked van, valszeg a fény- és esőérzékelős szélvédőhöz van. Amit joxer is vett (nekem is olyan van), ott a tükörbe van beépítve a fényérzékelő. 2 van benne. Egyik a tükör hátán, ez érzékeli a külső fényviszonyokat (világosban nem sötétedik el), a másik a tükör elején, ez pedig a mögötted haladó autó fényére sötétíti el a tükröt.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5751.0
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.09 kedd, 11:40:32 írta Lacika71 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15812 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:55:06 »

Jó, de én legalább szóba álltam AndyA-val.  Wink

És ettől most jónak kellene lenni nekem? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15813 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:24:55 »

És ettől most jónak kellene lenni nekem? Smiley

AndyA
Te jó vagy, a Baloghot kell kezelnünk  (fórumterápia)!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
rozsahegyir
Vendég
« Új hozzászólás #15814 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:32:26 »

Olyan problemam lenne, hogy tönkre ment a generator az autóban.
Nem jelzett a töltés vissza jelző csak onnan vettem észre, hogy elkeztek nem működni a dolgok...
2002 2.0tddi 115le.

Ki lett cserelve a generator de azóta nem működik a km/h óra és az üzemanyag színt jeladó meg ahogyan kanyarodik fekezek gyorsítók össze vissza mutat (képes a fel tankot uresnek mutatni és közben csipog a színt miatt).

Valakinek otlet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15815 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:34:21 »

Olyan problemam lenne, hogy tönkre ment a generator az autóban.
Nem jelzett a töltés vissza jelző csak onnan vettem észre, hogy elkeztek nem működni a dolgok...
2002 2.0tddi 115le.

Ki lett cserelve a generator de azóta nem működik a km/h óra és az üzemanyag színt jeladó meg ahogyan kanyarodik fekezek gyorsítók össze vissza mutat (képes a fel tankot uresnek mutatni és közben csipog a színt miatt).

Valakinek otlet?

Összes biztosíték ellenőrzése.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15816 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:46:17 »

Aham, értem. Akkor akinek nincs és upgrad-el, az miért nem fl utánit vesz? Azzal nincs ilyen ki-be-kapcs gond.
Én azt hittem hogy csak a kapcsolgatós verzió létezik. De no para, megoldom!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15817 Dátum: 2013.04.09 kedd, 13:21:53 »

Én azt hittem hogy csak a kapcsolgatós verzió létezik. De no para, megoldom!

itt le van írva minden. Ha nem eső- és fényérzékelős szélvédőd van, akkor neked az a jó, amit beraktál.

Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15818 Dátum: 2013.04.09 kedd, 13:35:25 »

itt le van írva minden. Ha nem eső- és fényérzékelős szélvédőd van, akkor neked az a jó, amit beraktál.


Tudom. Ez alapján lett beépítve a tükör, csak a GEM nem kapcsol akkor amikor kéne. Este próbáltam és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Kikapcsoltam manuálisan, de reggelre be volt kapcsolva megint. Érdekes. A GEM nem kapcsol ki, csak be...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #15819 Dátum: 2013.04.09 kedd, 13:41:36 »

Tudom. Ez alapján lett beépítve a tükör, csak a GEM nem kapcsol akkor amikor kéne. Este próbáltam és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Kikapcsoltam manuálisan, de reggelre be volt kapcsolva megint. Érdekes. A GEM nem kapcsol ki, csak be...

Nem tudja megnyomni a gombot. Smiley

Amúgy nekem a FL előttiben volt ugyan kikapcs gomb, de qtyára soha nem törődtem vele, hogy most mi van a tükörrel. Úgy hagytam, ahogy volt, legközelebb is úgy volt, amikor beszálltam, csókolom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15820 Dátum: 2013.04.09 kedd, 13:59:21 »

Tudom. Ez alapján lett beépítve a tükör, csak a GEM nem kapcsol akkor amikor kéne. Este próbáltam és húsz perc után sem kapcsolt ki a tükör. Kikapcsoltam manuálisan, de reggelre be volt kapcsolva megint. Érdekes. A GEM nem kapcsol ki, csak be...

Hát nem konkrétan a beépítés miatt linkeltem be, hanem a két fajta tükör közti különbség miatt. Ha nincs esőérzékelő a kocsidban, akkor hiába is akarnál berakni full automata tükröt, nem fog működni. (a leírás szerint legalábbis nem)

Szerintem meg tudod oldani úgy, hogy adsz neki egy állandó testet mondjuk az antennatalpról, a gyújtásra működő pozitívot meg a világításkapcsolóról húzod fel neki. Azt ki tudod mérni lámpával, hogy melyik. Amelyiknél el kezd világítani a próbalámpa, amikor gyújtásra rakod, onnan kell felvinni a pluszt a tükörhöz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.09 kedd, 14:04:11 írta Lacika71 » Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #15821 Dátum: 2013.04.09 kedd, 14:30:39 »

Sziasztok kedves Forumtársak!

Kérném a segítségeteket, a lágzsák vissza jelző villogásokkal kapcsolatban, nem tudja e valaki, hogy mk3 mondiknál a villogások számai pontosan mit jelentenek?
Esetleg a kódok megegyeznek mk2 kódjaival?

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv:Mondeospepe
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15822 Dátum: 2013.04.09 kedd, 14:32:16 »

Hát nem konkrétan a beépítés miatt linkeltem be, hanem a két fajta tükör közti különbség miatt. Ha nincs esőérzékelő a kocsidban, akkor hiába is akarnál berakni full automata tükröt, nem fog működni. (a leírás szerint legalábbis nem)

Szerintem meg tudod oldani úgy, hogy adsz neki egy állandó testet mondjuk az antennatalpról, a gyújtásra működő pozitívot meg a világításkapcsolóról húzod fel neki. Azt ki tudod mérni lámpával, hogy melyik. Amelyiknél el kezd világítani a próbalámpa, amikor gyújtásra rakod, onnan kell felvinni a pluszt a tükörhöz.
Így van, ezt fogom tenni. A szerelőhöz viszem ma az autót, aztán visz neki egy gyújtásvezérelt szálat és kész. Ez a legbiztosabb, én meg megnyugodhatok. Aztán ha legközelebb ismét lemerül az akku akkor legalább már tudom hogy nem a tükör miatt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15823 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:33:10 »

Sziasztok kedves Forumtársak!

Kérném a segítségeteket, a lágzsák vissza jelző villogásokkal kapcsolatban, nem tudja e valaki, hogy mk3 mondiknál a villogások számai pontosan mit jelentenek?
Esetleg a kódok megegyeznek mk2 kódjaival?

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv:Mondeospepe
miért,mennyit villog?Amúgy nem ugyan az mint az mk2.






 Symptom Chart
1.1 No communication with the module
1.2 DTC B1231: Longitudinal acceleration threshold exceeded. Lamp flash code: 13
1.3 DTC B1317: Battery voltage high. Lamp flash code: continuous
1.4 DTC B1318: Battery voltage low. Lamp flash code: continuous
1.5 DTC B1342: Air bag control module is defective. Lamp flash code: 12
1.6 DTC B1869: Air bag warning indicator open circuit or short to ground. Lamp flash code: continuous
1.7 DTC B1870: Air bag warning indicator short to battery. Lamp flash code: continuous
1.8 DTC 1884: Passenger air bag deactivation indicator inoperative. Lamp flash code: 18
1.9 DTC B1890: Passenger air bag deactivation indicator short to battery. Lamp flash code: 18
1.10 DTC B1891: Air bag tone warning indicator short to battery. Lamp flash code: 53
1.11 DTC B1892: Air bag tone warning indicator circuit fault. Lamp flash code: 53
1.12 DTC B1921: Air bag diagnostic monitor ground circuit open. Lamp flash code: 14
1.13 DTC B2290 Error value 27: Occupant Classification System module fault. Lamp flash code: 16
1.14 DTC B2290 Error value 26: Occupant Classification System communications fault. Lamp flash code: 16
1.15 DTC B2290 Error value 25: Occupant Classification System calibration fault. Lamp flash code: 16
1.16 DTC B2290 Error value 24: Occupant Classification System sensing element fault. Lamp flash code: 16
1.17 DTC B2292 Error value 31: Driver safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 33
1.18 DTC B2292 Error value 30: Driver safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 33
1.19 DTC B2292 Error value 29: Driver safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 33
1.20 DTC B2292 Error value 28: Driver safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 33
1.21 DTC B2292 Error value 27: Passenger safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 34
1.22 DTC B2292 Error value 26: Passenger safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 34
1.23 DTC B2292 Error value 25: Passenger safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 34
1.24 DTC B2292 Error value 24: Passenger safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 34
1.25 DTC B2293 Error value 31: Driver air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 19
1.26 DTC B2293 Error value 30: Driver air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 19
1.27 DTC B2293 Error value 29: Driver air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 19
1.28 DTC B2293 Error value 28: Driver air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 19
1.29 DTC B2293 Error value 27: Passenger air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 21
1.30 DTC B2293 Error value 26: Passenger air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 21
1.31 DTC B2293 Error value 25: Passenger air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 21
1.32 DTC B2293 Error value 24: Passenger air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 21
1.33 DTC B2293 Error value 23: Driver air bag second stage short to ground. Lamp flash code: 19
1.34 DTC B2293 Error value 22: Driver air bag second stage short to battery. Lamp flash code: 19
1.35 DTC B2293 Error value 21: Driver air bag second stage open circuit. Lamp flash code: 19
1.36 DTC B2293 Error value 20: Driver air bag second stage circuit low resistance. Lamp flash code: 19
1.37 DTC B2293 Error value 19: Passenger air bag second stage short to ground. Lamp flash code: 21
1.38 DTC B2293 Error value 18: Passenger air bag second stage short to battery. Lamp flash code: 21
1.39 DTC B2293 Error value 17: Passenger air bag second stage open circuit. Lamp flash code: 21
1.40 DTC B2293 Error value 16: Passenger air bag second stage circuit low resistance. Lamp flash code: 21
1.41 DTC B2294 Error value 31: Driver side air curtain circuit short to battery. Lamp flash code: 24
1.42 DTC B2294 Error value 30: Driver side air curtain circuit short to ground. Lamp flash code: 24
1.43 DTC B2294 Error value 29: Driver side air curtain circuit open circuit. Lamp flash code: 24
1.44 DTC B2294 Error value 28: Driver side air curtain circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 24
1.45 DTC B2294 Error value 27: Passenger side air curtain circuit short to battery. Lamp flash code: 25
1.46 DTC B2294 Error value 26: Passenger side air curtain circuit short to ground. Lamp flash code: 25
1.47 DTC B2294 Error value 25: Passenger side air curtain circuit open circuit. Lamp flash code: 25
1.48 DTC B2294 Error value 24: Passenger side air curtain circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 25
1.49 DTC B2295 Error value 31: Driver side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 22
1.50 DTC B2295 Error value 30: Driver side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 22
1.51 DTC B2295 Error value 29: Driver side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 22
1.52 DTC B2295 Error value 28: Driver side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 22
1.53 DTC B2295 Error value 27: Passenger side air bag circuit short to battery. Lamp flash code: 23
1.54 DTC B2295 Error value 26: Passenger side air bag circuit short to ground. Lamp flash code: 23
1.55 DTC B2295 Error value 25: Passenger side air bag circuit open circuit. Lamp flash code: 23
1.56 DTC B2295 Error value 24: Passenger side air bag circuit low resistance on squib. Lamp flash code: 23
1.57 DTC B2296 Error value 31: Driver side impact sensor communications fault. Lamp flash code: 43
1.58 DTC B2296 Error value 30: Driver side impact sensor internal fault. Lamp flash code: 43
1.59 DTC B2296 Error value 29: Passenger side impact sensor communications fault. Lamp flash code: 44
1.60 DTC B2296 Error value 28: Passenger side impact sensor internal fault. Lamp flash code: 44
1.61 DTC B2296 Error value 19: Crash sensor communications fault. Lamp flash code: 42
1.62 DTC B2296 Error value 18: Crash sensor internal fault. Lamp flash code: 42
1.63 DTC B2434: Driver safety belt buckle switch short circuit to ground. Lamp flash code: 51
1.64 DTC B2435: Driver safety belt buckle switch resistance out of range. Lamp flash code: 51
1.65 DTC B2438: Passenger safety belt buckle switch short circuit to ground. Lamp flash code: 52
1.66 DTC B2439: Passenger safety belt buckle switch resistance out of range. Lamp flash code: 52
1.67 DTC B2477: Air bag control module configuration failure. Lamp flash code: 54
1.68 DTC B2691: Driver safety belt buckle switch open circuit or short to battery. Lamp flash code: 51
1.69 DTC B2692: Passenger safety belt buckle switch open circuit short to battery. Lamp flash code: 52
1.70 DTC C1414: Incorrect Module Design Level. Lamp flash code: 15
1.71 DTC C1947: Seat position sensor short circuit to ground or battery. Lamp flash code: 49
1.72 DTC C1948: Seat position sensor resistance out of range. Lamp flash code: 49
1.73 DTC C1981: Seat position sensor open circuit. Lamp flash code: 49
1.74 Air bag control module disconnected or inoperative. Lamp flash code: continuous
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #15824 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:15:53 »

Nagyon köszönöm a listát, nagyon sokat segít. hát kb háromszor ismételi, hogy 5.1/5.1/5.1.
Elvileg ez azt jelenti, hogy 51?
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15825 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:22:51 »

Így van, ezt fogom tenni. A szerelőhöz viszem ma az autót, aztán visz neki egy gyújtásvezérelt szálat és kész. Ez a legbiztosabb, én meg megnyugodhatok. Aztán ha legközelebb ismét lemerül az akku akkor legalább már tudom hogy nem a tükör miatt.

Ha jól kötötted be akkor kikapcsolja. Ma megnéztem és nekem kikapcsolja. Mielőtt nyitottam volna távlökővel az autót, néztem a tükröt. Ki volt kapcsolva. Amikor megnyomtam a nyitás gombot bekapcsolt.
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #15826 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:47:53 »

Sziasztok! Már megint én kérdeznék Smiley Az öninditóm 1 izzitás után csak kerreg és csattog. Ha kétszer izzitok akkor meg simán elinditja az autót. Tud nekem valaki ebben segiteni? Járt már valaki ilyen cipöben? help
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15827 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:40:50 »

Sziasztok! Már megint én kérdeznék Smiley Az öninditóm 1 izzitás után csak kerreg és csattog. Ha kétszer izzitok akkor meg simán elinditja az autót. Tud nekem valaki ebben segiteni? Járt már valaki ilyen cipöben? help
A behúzómágnes tönkrement valszeg,illetve egy generátor felújítás lóg a levegőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15828 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:41:08 »

Nagyon köszönöm a listát, nagyon sokat segít. hát kb háromszor ismételi, hogy 5.1/5.1/5.1.
Elvileg ez azt jelenti, hogy 51?
Üdv:Mondeospepe
igen.

1.68 DTC B2691: Driver safety belt buckle switch open circuit or short to battery. Lamp flash code: 51
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15829 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:59:01 »

Ha jól kötötted be akkor kikapcsolja. Ma megnéztem és nekem kikapcsolja. Mielőtt nyitottam volna távlökővel az autót, néztem a tükröt. Ki volt kapcsolva. Amikor megnyomtam a nyitás gombot bekapcsolt.
Nem lehet rosszul bekötni, a vezetékek adják magukat. Lehet a GEM-mel van gond. A felkapcsolt tülröt nem kapcsolja le fél óra után sem, a lekapcsolt tükröt meg felkapcsolja. Sebaj, mert a gép vár a villanyásznál van és megoldja máshogy.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15830 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:17:19 »

Nem lehet rosszul bekötni, a vezetékek adják magukat. Lehet a GEM-mel van gond. A felkapcsolt tülröt nem kapcsolja le fél óra után sem, a lekapcsolt tükröt meg felkapcsolja. Sebaj, mert a gép vár a villanyásznál van és megoldja máshogy.

 taps
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #15831 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:24:02 »

A behúzómágnes tönkrement valszeg,illetve egy generátor felújítás lóg a levegőben.

A generátor miért?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
rozsahegyir
Vendég
« Új hozzászólás #15832 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:27:05 »

Olyan problemam lenne, hogy tönkre ment a generator az autóban.
Nem jelzett a töltés vissza jelző csak onnan vettem észre, hogy elkeztek nem működni a dolgok...
2002 2.0tddi 115le.

Ki lett cserelve a generator de azóta nem működik a km/h óra és az üzemanyag színt jeladó meg ahogyan kanyarodik fekezek gyorsítók össze vissza mutat (képes a fel tankot uresnek mutatni és közben csipog a színt miatt).

Valakinek otlet?

Raktam fel videót.
https://www.youtube.com/watch?v=K3fJnzH4YJg&feature=youtube_gdata_player

















Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15833 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:41:50 »


Hát ez nem semmi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15834 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:06:54 »

A generátor miért?
elnézést,elírtam.természetesen az indítómotorról beszéltem...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15835 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:11:56 »

Szerintem a műszeregységnek reszeltek.vegyél másikat bontóban.kb 15e....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #15836 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:12:10 »

elnézést,elírtam.természetesen az indítómotorról beszéltem...... vigyor3

Szerinted ez mennyibe fáj? Ki tudja ezt megmondani pontosan  autó villamossági szakember, hogy tényleg ez a baj?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15837 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:19:11 »

Szerinted ez mennyibe fáj? Ki tudja ezt megmondani pontosan  autó villamossági szakember, hogy tényleg ez a baj?
jó szakműhelybe egy felújítás kb 15-25körül lehet,de meg kell kérdezni pontosan: www.oninditogenerator.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15838 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:28:38 »


Biztosítékok -mindenhol- rendben? Már írtam....
Aztán jöhet egy műszer teszt is.


















[/quote]
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #15839 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:36:54 »

jó szakműhelybe egy felújítás kb 15-25körül lehet,de meg kell kérdezni pontosan: www.oninditogenerator.hu
Köszönöm Smiley
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #15840 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:52:57 »

Azért van GEM, hogy mindig oda küldje a delejt, ahová kell. Pl. igencsak hidegben (-5 és alatta) indítás után a vezetőoldalon ment a szélvédőfűtés, a másik fele párás maradt. Azt hittem, odavan a biztosíték, de egy idő után elkezdett ott is fűteni (1-2 perc alapjárat után). Saccra addig volt szüksége az utóizzításra a motornak, és addig "nem jutott" az utasoldali ablakfűtésnek villany. Smiley

AndyA


Nekem szintén így működik a szélvédőfűtés.Inditás után pár percig csak a vezető oldali tisztul, aztán az utasoldal is bekapcsol pár csik kimarad "természetesen".Állítólag nagy az áramfelvétele és ezért ilyen kétfokozatú.Nagy találmány következő kocsiból se maradhat ki, mert télen/hüvös reggelen szuper!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #15841 Dátum: 2013.04.09 kedd, 21:59:17 »

miért,mennyit villog?Amúgy nem ugyan az mint az mk2.







1.61 DTC B2296 Error value 19: Crash sensor communications fault. Lamp flash code: 42
1.62 DTC B2296 Error value 18: Crash sensor internal fault. Lamp flash code: 42


Nekem ez van. Széthúztam majd vissza az ülés alatti csatikat, de még mindig jelez. Diag kell...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15842 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:01:07 »

Nekem ez van. Széthúztam majd vissza az ülés alatti csatikat, de még mindig jelez. Diag kell...?

Khm.... mintha ezt már megbeszéltük volna. Nem hiszel nekem?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #15843 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:01:23 »

Nekem ez van. Széthúztam majd vissza az ülés alatti csatikat, de még mindig jelez. Diag kell...?


Inkább valamelyik ütközésérzékelő pl elől a zárhídon a zárszerkezet alatt
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #15844 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:02:35 »

Nekem ez van. Széthúztam majd vissza az ülés alatti csatikat, de még mindig jelez. Diag kell...?
lehet.de ez ütközés érzékelő híba.az elől van az első löksi mögött.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #15845 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:02:45 »

Vagy khm igaza lesz....
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #15846 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:02:46 »

Khm.... mintha ezt már megbeszéltük volna. Nem hiszel nekem?  vigyor3

Hiszek, de már nem emlékszem mire jutottunk. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #15847 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:03:23 »

lehet.de ez ütközés érzékelő híba.az elől van az első löksi mögött.

Pontosan hol? Mert én nem láttam...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15848 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:03:31 »

Hiszek, de már nem emlékszem mire jutottunk. vigyor3

Olvasd el újra a privát üzeneteid között.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15849 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:03:46 »


Nekem szintén így működik a szélvédőfűtés.Inditás után pár percig csak a vezető oldali tisztul, aztán az utasoldal is bekapcsol pár csik kimarad "természetesen".Állítólag nagy az áramfelvétele és ezért ilyen kétfokozatú.Nagy találmány következő kocsiból se maradhat ki, mert télen/hüvös reggelen szuper!
Nekem nem ilyen.Egyszerre olvasztja le mind a 2 oldalt.Soha nem is volt másképp nálam
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317] 318 319 320 321 322 323 324 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.