Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:39:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11170648 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21800 Dátum: 2014.04.22 kedd, 11:47:54 »

Megvan a diagnózis, leégett a generátor, valszeg a görgők miatt. A generátorban más jó, a kefék is.
Mindent cserélnek, amit ott kell, viszont nem tudom, hogy pontosan milyen alkatrészeket jelent ez. Görgők, szíja, nem tudom mik.

Leírná, aki tudja, hogy ilyen esetben mit szoktak cserélni?

A generátor felújítása 18 000 Ft, az alkatrészek 40 000 Ft körül,, a szerelés, mentés 10 000 Ft körül lesz.




Melyik görgő miatt "égett" le a generátor? Gyanús....

A szíjhajtásban ami cserélhető:
- 1db vezető gögő
- 1db feszítőgörgő
- szíj
- generátoron a szabadonfutó
Ezek közül nem tudom mit fognak cserélni.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21801 Dátum: 2014.04.22 kedd, 11:56:49 »

Melyik görgő miatt "égett" le a generátor? Gyanús....

A szíjhajtásban ami cserélhető:
- 1db vezető gögő
- 1db feszítőgörgő
- szíj
- generátoron a szabadonfutó
Ezek közül nem tudom mit fognak cserélni.....

Köszi!
Mindent cserélnek.

Nem tudom melyik görgő szorult meg, de ezt mondták, hogy szerintük amiatt égett le a generátorban a forgó rész.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21802 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:35:13 »

Köszi!
Mindent cserélnek.

Nem tudom melyik görgő szorult meg, de ezt mondták, hogy szerintük amiatt égett le a generátorban a forgó rész.

A forgorész?  wow1
Ha megszorul a görgő, olyan gyorsan nyírja ki a szíjat, hogy észre sem veszed, másrészt meg hangja és szaga is lenne. Az a veszélyes ebben, hogy megcsinálják, de nem hárítják el az eredeti okot, ami miatt megint megy a lecsóba az egész?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21803 Dátum: 2014.04.23 szerda, 11:26:24 »

A forgorész?  wow1
Ha megszorul a görgő, olyan gyorsan nyírja ki a szíjat, hogy észre sem veszed, másrészt meg hangja és szaga is lenne. Az a veszélyes ebben, hogy megcsinálják, de nem hárítják el az eredeti okot, ami miatt megint megy a lecsóba az egész?

Alapvetően gyors volt az egész. Szaga nem volt, hangja volt valami furcsa.

Ezt nem értem. Azért égett le a generátorban a forgó rész szerintük, mert a görgő megszorult. Ezért cserélik a görgőt, feszítőt, szíjat és nem tudom még mit, illetve felújíttatták a generátort, ami amúgy rendben volt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21804 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:40:31 »

Alapvetően gyors volt az egész. Szaga nem volt, hangja volt valami furcsa.

Ezt nem értem. Azért égett le a generátorban a forgó rész szerintük, mert a görgő megszorult. Ezért cserélik a görgőt, feszítőt, szíjat és nem tudom még mit, illetve felújíttatták a generátort, ami amúgy rendben volt.

Navájármá'...

Akkor most rendben volt a generátor vagy leégett a forgórész?

Vagy csak én nem értem, hogy mi van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21805 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:35:59 »

Navájármá'...

Akkor most rendben volt a generátor vagy leégett a forgórész?

Vagy csak én nem értem, hogy mi van?

AndyA

Félreérthetően fogalmaztam.

A generátornak semmi baja nem volt, még a kefék is jók voltak, most is jók, de a megszorult görgő leégette a forgó részt. Kiszedték a generátort, ekkor látták, hogy cserés ott mindent.
A generátort elvitték a 17. kerületbe egy villamossági szerelőhöz, máshonnan kaptam az infót, hogy egész ügyes a szerelő/szerviz és ott mondták, hogy a leégett részen kívül más baja nem volt/nincs a generátornak. Azt megcsinálták és kész. A kefékre direkt rákérdeztem.
Pécelen meg visszarakják a generátort az új alkatrészekkel.

Egyébként tényleg gyors volt az egész, semmi baja nem volt az autónak, majd mikor Pécelre mentünk az M0-on a lehajtó után lévő első körforgalomban leállt. Majd beindult, de akkor már láttam, hogy alacsony fordulaton nincs töltés. Elmentünk apósékhoz, ott minden rendben levőnek tűnt, de furcsa hangja volt az autónak. Hazajönni már nem tudtunk, mert saját aksival leállt állandóan, após aksiját meg nem akartam elhozni.
Másnap megnézték, megmérték és igazunk volt, nem töltött a generátor, de a vezetékek, aksi rendben volt . És mikor kiszedték a generátort, látták a fentebb leírtakat.

Ez az autó még soha nem hagyott ott, nem tudom, hogy lehetett volna ezt elkerülni. Ha nem Pécelen történik ez, akkor vagy tréler v. húzás lett volna, mert elhiszem én, hogy valaki 100 km-eket utazik, de az én autóm  saját aksijával nem jött volna haza.

Kicsit meg is ingott a bizalmam, mert 12 éves autó bő 240 000 km-el, bármi lehet. Ha meg elkezdeném a gyanús dolgokat cserélgetni, akkor abból a pénzből vehetnék egy másik autót.

Néhány éve csináltak egy felmérést a Cromax-ban, összeállítottak egy 700 ezres javítási költséget. Nem kértem, de a lapon lévő minden hibát megnézettem ismerős szerelővel és cseréltünk is mindent, ami tényleg cserére szorult. Emlékszem, hogy a generátort is felírták, de azt a Cromax-ban is mondták, hogy nem sürgős a dolog, de figyeljek oda rá.
Ezután csinálta meg Vic a kuplungfelújítást, más szerelő is látta azóta az autót, fórumról is, kétszer volt műszakin, legutóbb április 2-án. Sehol senki semmi rendellenességet nem látott, hallott. Nem tudom hogy lehetett volna ezt elkerülni. Nem a cserét, hanem, hogy ne hagyjon ott az út szélén.

Szóval nem is tudom mi legyen, tartsam meg, adjam el. Ez az egy szerelés kerül az autó árának 10%-ába. És cserélni kellene már régóta az egyik első féltengely csapágyat, ami szereléssel együtt kb. 20 000 Ft lesz. Egy 7-800 ezret érő autókra költök ennyi pénzt.

Kicsit hosszú lett, bocs, de mérges vagyok és nem tudom, mit tegyek.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21806 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:57:13 »

Mondjuk engem is érdekel, hogy a forgórész hogyan tud úgy leégni, hogy másnak semmi baja nincs és nem is lett/volt.
Ugye a leégéshez kell zárlat vagy nagy áram. Azért ez hagyott volna nyomot a szabályzóban is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21807 Dátum: 2014.04.23 szerda, 16:14:15 »

Szóval van egy-két hibakódom,tudnátok segíteni,hogy merre keresgéljek az utastérben(szellőző rendszernél)?
B1262 - Jégtelenítő terelozsalu áramköri meghibásodás
B1263 - Műszerfal terelozsalu áramköri meghibásodás
B2266 - Bal hőmérséklet keverőzsalu áramköri meghibásodás
A légkondi működik és a ventilátor is tolja a levegőt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21808 Dátum: 2014.04.23 szerda, 17:13:08 »

Félreérthetően fogalmaztam.

A generátornak semmi baja nem volt, még a kefék is jók voltak, most is jók, de a megszorult görgő leégette a forgó részt. Kiszedték a generátort, ekkor látták, hogy cserés ott mindent.
A generátort elvitték a 17. kerületbe egy villamossági szerelőhöz, máshonnan kaptam az infót, hogy egész ügyes a szerelő/szerviz és ott mondták, hogy a leégett részen kívül más baja nem volt/nincs a generátornak. Azt megcsinálták és kész. A kefékre direkt rákérdeztem.
Pécelen meg visszarakják a generátort az új alkatrészekkel.

Egyébként tényleg gyors volt az egész, semmi baja nem volt az autónak, majd mikor Pécelre mentünk az M0-on a lehajtó után lévő első körforgalomban leállt. Majd beindult, de akkor már láttam, hogy alacsony fordulaton nincs töltés. Elmentünk apósékhoz, ott minden rendben levőnek tűnt, de furcsa hangja volt az autónak. Hazajönni már nem tudtunk, mert saját aksival leállt állandóan, após aksiját meg nem akartam elhozni.
Másnap megnézték, megmérték és igazunk volt, nem töltött a generátor, de a vezetékek, aksi rendben volt . És mikor kiszedték a generátort, látták a fentebb leírtakat.

Ez az autó még soha nem hagyott ott, nem tudom, hogy lehetett volna ezt elkerülni. Ha nem Pécelen történik ez, akkor vagy tréler v. húzás lett volna, mert elhiszem én, hogy valaki 100 km-eket utazik, de az én autóm  saját aksijával nem jött volna haza.

Kicsit meg is ingott a bizalmam, mert 12 éves autó bő 240 000 km-el, bármi lehet. Ha meg elkezdeném a gyanús dolgokat cserélgetni, akkor abból a pénzből vehetnék egy másik autót.

Néhány éve csináltak egy felmérést a Cromax-ban, összeállítottak egy 700 ezres javítási költséget. Nem kértem, de a lapon lévő minden hibát megnézettem ismerős szerelővel és cseréltünk is mindent, ami tényleg cserére szorult. Emlékszem, hogy a generátort is felírták, de azt a Cromax-ban is mondták, hogy nem sürgős a dolog, de figyeljek oda rá.
Ezután csinálta meg Vic a kuplungfelújítást, más szerelő is látta azóta az autót, fórumról is, kétszer volt műszakin, legutóbb április 2-án. Sehol senki semmi rendellenességet nem látott, hallott. Nem tudom hogy lehetett volna ezt elkerülni. Nem a cserét, hanem, hogy ne hagyjon ott az út szélén.

Szóval nem is tudom mi legyen, tartsam meg, adjam el. Ez az egy szerelés kerül az autó árának 10%-ába. És cserélni kellene már régóta az egyik első féltengely csapágyat, ami szereléssel együtt kb. 20 000 Ft lesz. Egy 7-800 ezret érő autókra költök ennyi pénzt.

Kicsit hosszú lett, bocs, de mérges vagyok és nem tudom, mit tegyek.

Én nem vagyok egy villamossághoz túlságosan értő ember, de az ok-okozati összefüggést nem látom a történetben. Mindegy is, lényeg, hogy menjen az autó.

Eladás-megtartás: mit vennél helyette? Ha van mondjuk egy 3-4-5 millád, hogy egy 1-2 éves autót megvegyél, aminek a fő részeit (vélhetően) nem kell mostanában cserélni, akkor add el. Ha nincs, akkor szerintem felesleges ugrálni. Ennek tudod a múltját, tudod, hogy várhatóan mit kell cserélni a közeljövőben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21809 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:18:39 »

Én nem vagyok egy villamossághoz túlságosan értő ember, de az ok-okozati összefüggést nem látom a történetben. Mindegy is, lényeg, hogy menjen az autó.

Eladás-megtartás: mit vennél helyette? Ha van mondjuk egy 3-4-5 millád, hogy egy 1-2 éves autót megvegyél, aminek a fő részeit (vélhetően) nem kell mostanában cserélni, akkor add el. Ha nincs, akkor szerintem felesleges ugrálni. Ennek tudod a múltját, tudod, hogy várhatóan mit kell cserélni a közeljövőben.

Elhoztam az autót, minden rendben, újra jó.

Most beszéltem először a szerelővel, eddig csak a feleségével, valóban nincs ok-okozati összefüggés a leégés és a rossz görgő között. Vagy én értettem félre v. a feleség mondta rosszul. És a lényeg tényleg az, hogy most megint jó az autóm.

Háát 3 még lenne, de azt meg soknak találom egy autóért, ami csak veszít az értékéből és pláne nem adnék érte 4-5 millát, tehát igazad van.
És igazából az arányok zavarnak, hogy mennyit költök és mennyit ér az autó.

GSR!
Kefék is és a szabályzó is rendben van, erre rákérdeztem és egyértelmű, határozott volt a szerelő válasza, hogy rendben van és sokáig jónak kell lenniük.

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
micboy
Vendég
« Új hozzászólás #21810 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:20:30 »

Ha BP közel van neked, akkor vidd el a Kertész utcába a generátort (www.oninditogenerator.hu), A-Z-ig átnézik, ingyenesen adnak ajánlatot a felújításra.

Az a baj, hogy nagyon nincs közel, de köszi a tippet.
Az a gondom, hogy nem vagyok biztos teljesen, hogy a generátorban lesz a kutya elásva, bár nagyjából már minden más ki lett cserélve újra és elméletileg a generátor is fel lett újítva és a mérések alapján is adja a megfelelő teljesítményt.  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21811 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:28:31 »

Én továbbra is kételkedem.....

elhoztad a cserélt alkatrészeket? (görgőt)
A forgórészen vannak csapágyak. Ezek egyik pillanatról a másikra nem mennek tönkre......előtte van hangja.
Van még rajta egy szabadonfutó. Ez kétféle módon mehet tönkre
1. Állandóan fog, tehát olyan lesz, mint egy fix ékszíj tárcsa.
2. Nem fog, elforog.....a szíj nem hajtja a generátort.

Ezek közül egyik esetben sem ég le a forgórész!


Lehetséges a 2. variáció, mert akkor nincs töltés.......szerintem cseréltek egy szabadonfutót, aztán jó napot. Meg eladtak egy feszítőt és egy szíjat.  Szerintem
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21812 Dátum: 2014.04.23 szerda, 19:57:19 »

Elhoztam az autót, minden rendben, újra jó.

Most beszéltem először a szerelővel, eddig csak a feleségével, valóban nincs ok-okozati összefüggés a leégés és a rossz görgő között. Vagy én értettem félre v. a feleség mondta rosszul. És a lényeg tényleg az, hogy most megint jó az autóm.

Háát 3 még lenne, de azt meg soknak találom egy autóért, ami csak veszít az értékéből és pláne nem adnék érte 4-5 millát, tehát igazad van.
És igazából az arányok zavarnak, hogy mennyit költök és mennyit ér az autó.

GSR!
Kefék is és a szabályzó is rendben van, erre rákérdeztem és egyértelmű, határozott volt a szerelő válasza, hogy rendben van és sokáig jónak kell lenniük.



Szerintem nem érdemes nézni (és idegeskedni), hogy mennyit ér az autód. Használati tárgy, amit fent kell tartani, költeni kell rá és az idő múlásával pedig veszít az értékéből. Ezt már akkor is tudja az ember, amikor megveszi az autót. Örülj, hogy nem üzemanyagrendszer felújítás és lendkerék csere ütött be (~500K).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #21813 Dátum: 2014.04.23 szerda, 19:58:33 »

Ez az extra a ghia modellekben volt   --->  A fényviszonyoknak megfelelően automatikusan vezérelt
tompított világítás "Quickclear"
Ezt hogyan lehet kivitelezni a trendben is?  wow1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21814 Dátum: 2014.04.23 szerda, 19:59:21 »

Szerintem nem érdemes nézni (és idegeskedni), hogy mennyit ér az autód. Használati tárgy, amit fent kell tartani, költeni kell rá és az idő múlásával pedig veszít az értékéből. Ezt már akkor is tudja az ember, amikor megveszi az autót. Örülj, hogy nem üzemanyagrendszer felújítás és lendkerék csere ütött be (~500K).

Benzines!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21815 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:02:19 »

Benzines!  hehe

Jah, tényleg, abban nincs nyomaték, ami tönkretegye a lendkereket  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21816 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:02:44 »

Ez az extra a ghia modellekben volt   --->  A fényviszonyoknak megfelelően automatikusan vezérelt
tompított világítás "Quickclear"
Ezt hogyan lehet kivitelezni a trendben is?  wow1

Nehezen és drágán. (szélvédő, szenzor, vezetékek, modul, világításkapcsoló...stb. )
Kapcsold fel magadnak a világítást.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21817 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:03:19 »

Jah, tényleg, abban nincs nyomaték, ami tönkretegye a lendkereket  hehe

Abban nincs olyan üzemanyagrendszer, ami .......   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21818 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:13:21 »

Abban nincs olyan üzemanyagrendszer, ami .......   eplus2

Hát nem is kéne olyan Delphi förmedvényes üzemanyagre... őőő izééé nem tudom mi.  poigneemain
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21819 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:54:28 »

Sziasztok!

Szeretném átalakítani a kocsit xenonossá.
Gondolom nem olyan egyszerű, hogy csak kicserélem a lámpákat és kész.
Ha jól tudom mások a csatik.
Tudnátok segíteni, hogy lehet megcsinálni?

Köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21820 Dátum: 2014.04.23 szerda, 22:08:12 »

Sziasztok!

Szeretném átalakítani a kocsit xenonossá.
Gondolom nem olyan egyszerű, hogy csak kicserélem a lámpákat és kész.
Ha jól tudom mások a csatik.
Tudnátok segíteni, hogy lehet megcsinálni?

Köszi.

Tudok küldeni kapcs. rajzokat, ha az segít.
Mások a csatlakozók....kell a két szintező, mosó és kábelezni kell.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21821 Dátum: 2014.04.23 szerda, 23:33:25 »

Tudok küldeni kapcs. rajzokat, ha az segít.
Mások a csatlakozók....kell a két szintező, mosó és kábelezni kell.


Van lámpám, spricnim és szintezőim?
Ezek szerint kell a xenonos lámpa csatija is. Azt elegendő csak ráforrasztani a jelenlegi helyére vagy kell külön szálakat is behúzni?
A mosó honnan kap folyadékot? Ki kellene cserélni az ablakmosó tartályt is mint az MK2-nél?
A szintezőknek megvan a helye a lengőkarjaimon? Kell szálakat behúzni nekik vagy esetleg elő van készítve?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21822 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 07:33:40 »

Van lámpám, spricnim és szintezőim?
Ezek szerint kell a xenonos lámpa csatija is. Azt elegendő csak ráforrasztani a jelenlegi helyére vagy kell külön szálakat is behúzni?
A mosó honnan kap folyadékot? Ki kellene cserélni az ablakmosó tartályt is mint az MK2-nél?
A szintezőknek megvan a helye a lengőkarjaimon? Kell szálakat behúzni nekik vagy esetleg elő van készítve?

A csatlakozót célszerű a halogén mellé, pluszban odaforrasztani, de le is vághatod a régit, ha olyan biztos vagy a dolgodban. Smiley

A mosó ugyanonnan, csak a tartályt kell nagyobbra cserélni, amiben benne van a második motor is a lámpamosóhoz. A vezetékezés a második motorhoz vagy ott van (meg a kék relé foglalat a CJB alatt), és akkor már csak az a kérdés, hogy a kétféle csatlakozó közül azzal szerelték-e, amilyen a mosótartályodban a motor csatlakozója, vagy azt is át kell alakítani. Vagy nincs ott a vezetékezés, és a CJB alatti kék relé foglalata sem, és akkor mindent be kell vezetékelni.

Szintezők helye megvan, csak oda kell csavarozni/szegecselni (vérmérséklet szerint).

Vezetékelés a fentieken kívül egy plusz szokott lenni, de nem mindenki csinálja meg: a jobbos lámpás nehezebben indul be, mert a gyújtáshoz kicsit több villanyra van szüksége, mint a halogénnek (utána viszont már kisebb a fogyasztás), ezért szokás egy külön szál dróton pluszban odavezetni neki ugyanazt a villanyt, amit egyébként is kap. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nekem pl. akksiról, álló motornál villog picit, és utána vagy begyullad, vagy nem. Járó motornál a legrosszabb esetben egy pici gázfröccs kell, hogy megugorjon a töltőfeszültség, és így simán felkapcsol a jobbos lámpa is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21823 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 07:33:47 »

Van lámpám, spricnim és szintezőim?
Ezek szerint kell a xenonos lámpa csatija is. Azt elegendő csak ráforrasztani a jelenlegi helyére vagy kell külön szálakat is behúzni?
A mosó honnan kap folyadékot? Ki kellene cserélni az ablakmosó tartályt is mint az MK2-nél?
A szintezőknek megvan a helye a lengőkarjaimon? Kell szálakat behúzni nekik vagy esetleg elő van készítve?

1. Ezt neked kell tudni.
2. Kell a csatlakozó és a halogén vezetéke vékonyabb. Tehát a tápfesz vezetéket érdemes vastagabbra cserélni.
3. A mosó a tartályból kap folyadékot. Ki kell cserélni a tartályt, mivel a mosó motornak is kell kialakítás és a tartály is nagyobb.
4. A lengőkarokra felszerelhető a szintÉRZÉKELŐ (a szintező -motor- a lámpákban vannak). Kell vezetéket behúzni, nem jellemző a logó csatlakozó a lengőkarok körül.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.24 csütörtök, 07:42:10 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21824 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 07:35:47 »


1. Ezt neked kell tudni.
2. Kell a csatlakozó és a halogén vezetéke vékonyabb. Tehát a tápfesz vezetéket érdemes vastagabbra cserélni.
3. A mosó a tartályból kap folyadékot. Ki kell cserélni a tartályt, mivel a mosó motornak is kell kialakítás és a tartály is nagyobb.
4. A lengőkarokra felszerelhető a szintÉRZÉKELŐ (a szintező -motor- a lámpákban vannak). Kell vezetéket behúzni, dehogy van előkészítve.

2. Fölösleges. A felkapcsoláskor, kb. 1 másodpercig számít, hogy vastagabb a vezeték, utána vékonyabb is elég lenne neki, mint a halogénnek, mert 60% a teljesítménye ahhoz képest.

4. A helye előre ki van fúrva mindenkinél, én úgy tudom, csak fel kell rakni. Vezetékelés persze nincs, azt nyilván meg kell csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21825 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 07:43:48 »

2. Fölösleges. A felkapcsoláskor, kb. 1 másodpercig számít, hogy vastagabb a vezeték, utána vékonyabb is elég lenne neki, mint a halogénnek, mert 60% a teljesítménye ahhoz képest.

4. A helye előre ki van fúrva mindenkinél, én úgy tudom, csak fel kell rakni. Vezetékelés persze nincs, azt nyilván meg kell csinálni.

AndyA
Végül is ja.
Célszerű járó motornál felkapcsolni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21826 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 08:17:30 »


1. Ezt neked kell tudni.
2. Kell a csatlakozó és a halogén vezetéke vékonyabb. Tehát a tápfesz vezetéket érdemes vastagabbra cserélni.
3. A mosó a tartályból kap folyadékot. Ki kell cserélni a tartályt, mivel a mosó motornak is kell kialakítás és a tartály is nagyobb.
4. A lengőkarokra felszerelhető a szintÉRZÉKELŐ (a szintező -motor- a lámpákban vannak). Kell vezetéket behúzni, nem jellemző a logó csatlakozó a lengőkarok körül.

Köszi a válaszokat.
Akkor ezek szerint be kell szerezzem a lámpa és a szintérzékelő csatikat is.
A mosó helyét csak simán ki kel vágni a lökösön vagy mosós lökös kell hozzá?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21827 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 08:39:55 »


1. Ezt neked kell tudni.
2. Kell a csatlakozó és a halogén vezetéke vékonyabb. Tehát a tápfesz vezetéket érdemes vastagabbra cserélni.
3. A mosó a tartályból kap folyadékot. Ki kell cserélni a tartályt, mivel a mosó motornak is kell kialakítás és a tartály is nagyobb.
4. A lengőkarokra felszerelhető a szintÉRZÉKELŐ (a szintező -motor- a lámpákban vannak). Kell vezetéket behúzni, nem jellemző a logó csatlakozó a lengőkarok körül.

Én a szintező érzékelőket be nem raknám. Úgysem működik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21828 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 08:41:27 »

Én a szintező érzékelőket be nem raknám. Úgysem működik.

Kötelező. És elvileg műszaki vizsgán nézik is, hogy működnek-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21829 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 08:42:37 »

Kötelező. És elvileg műszaki vizsgán nézik is, hogy működnek-e.

AndyA

És hogyan nézik?

(az mk3-asom megbukott volna akkor...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21830 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:16:03 »

És hogyan nézik?

(az mk3-asom megbukott volna akkor...)

A lelkiismeretes vizsgabiztos tudja ellenőrizni. Leterheli a kocsi hátulját, miközben a fényszóró ellenőrző/állító a kocsi előtt van.
Ha tartja a szintet jó, ha nem nem.

De sokszor még a fényszóró beállítást sem ellenőrzik, de még a működését se.....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21831 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:16:43 »

Én a szintező érzékelőket be nem raknám. Úgysem működik.

Meg lehet csinálni úgy, hogy működjön is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21832 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:17:10 »

Köszi a válaszokat.
Akkor ezek szerint be kell szerezzem a lámpa és a szintérzékelő csatikat is.
A mosó helyét csak simán ki kel vágni a lökösön vagy mosós lökös kell hozzá?

Igen kellenek a csatik....és van még a kalibrációs csatlakozó is (motortéri bizt.tábla mellett...piros dugó van benne) ha teljesen gyárira akarod. Egyébként az is elég, ha rákötöd a kommunikációs "hálózatra" és akkor egy ELM-327-el tudod kalibrálni/állítgatni a fényszórót.
A lököst ki kell vágni, ha gyári akkor be van jelölve a hátulján, hogy hol vágd.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21833 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:20:04 »

A lelkiismeretes vizsgabiztos tudja ellenőrizni. Leterheli a kocsi hátulját, miközben a fényszóró ellenőrző/állító a kocsi előtt van.
Ha tartja a szintet jó, ha nem nem.

De sokszor még a fényszóró beállítást sem ellenőrzik, de még a működését se.....  Undecided

Én próbálgattam, és volt, hogy 3 ember beült a csomagtartóba kb. 3-4 perc múlva talán megmoccant. Így szerintem semmi értelme.

S-maxon (mk4-esen) indításkor már bólogat egyet, de az is csak parasztvakítás szerintem....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21834 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:32:02 »

Én próbálgattam, és volt, hogy 3 ember beült a csomagtartóba kb. 3-4 perc múlva talán megmoccant. Így szerintem semmi értelme.

S-maxon (mk4-esen) indításkor már bólogat egyet, de az is csak parasztvakítás szerintem....

Sőt, lehet kapni pár ezer Ft-ért modult, ami "bólogattat" egyet a lámpával bekapcsoláskor, mintha működne a szintező. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21835 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:36:50 »

Én továbbra is kételkedem.....

elhoztad a cserélt alkatrészeket? (görgőt)
A forgórészen vannak csapágyak. Ezek egyik pillanatról a másikra nem mennek tönkre......előtte van hangja.
Van még rajta egy szabadonfutó. Ez kétféle módon mehet tönkre
1. Állandóan fog, tehát olyan lesz, mint egy fix ékszíj tárcsa.
2. Nem fog, elforog.....a szíj nem hajtja a generátort.

Ezek közül egyik esetben sem ég le a forgórész!


Lehetséges a 2. variáció, mert akkor nincs töltés.......szerintem cseréltek egy szabadonfutót, aztán jó napot. Meg eladtak egy feszítőt és egy szíjat.  Szerintem

Láttam mindhárom alkatrészt. A vezető görgő nagyon trapa volt, a feszítőnek se kellet már olyan sok, a szíj az még jó lett volna, nagyon kevés kis repedés volt rajta, de tudtommal ha a görgőket csérlik, akkor a szíjat szokták.
Árakat nézve elmegy, egyedül a vezető görgő került nagyon sokba, itt fogtak a szerelésen.

Generátort nem ők újították fel.

Ennél többet én nem tudtam tenni az adott helyzetben, nem érzem úgy, hogy átvágtak volna. Ha Budapesten van az autó akkor lehet ki tudtam volna hozni olcsóbban, de nem biztos.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21836 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:39:34 »

Sőt, lehet kapni pár ezer Ft-ért modult, ami "bólogattat" egyet a lámpával bekapcsoláskor, mintha működne a szintező. Smiley

AndyA

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21837 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:40:43 »

Én próbálgattam, és volt, hogy 3 ember beült a csomagtartóba kb. 3-4 perc múlva talán megmoccant. Így szerintem semmi értelme.

S-maxon (mk4-esen) indításkor már bólogat egyet, de az is csak parasztvakítás szerintem....

Ha belenézel, akkor valóban vakítás......  (paraszt?  eplus2)

Működtető mechanizmus és funkció ellenőrzés, amúgy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21838 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:41:04 »

Én próbálgattam, és volt, hogy 3 ember beült a csomagtartóba kb. 3-4 perc múlva talán megmoccant. Így szerintem semmi értelme.

Én se nagyon veszem észre, hogy működne. Bár bekapcsoláskor mintha megemelné kicsit, majd vissza, de lehet csak a keszon gyullad be teljesen  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21839 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:41:10 »

Sőt, lehet kapni pár ezer Ft-ért modult, ami "bólogattat" egyet a lámpával bekapcsoláskor, mintha működne a szintező. Smiley

AndyA

Mondjuk azért smaxon minden keréken van érzékelő, és működik is, mert forscannel nézve milimétereket néz, és elég jól reagál...

De az mk3-asomon kettő érzékelő volt, ami vicc...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21840 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:42:43 »

Ha belenézel, akkor valóban vakítás......  (paraszt?  eplus2)

Működtető mechanizmus és funkció ellenőrzés, amúgy.

1.  mf2
2. Lexarom, hogy működik-e. Szerencsére még elég jó áron kiszálltam belőle anno.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21841 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:57:29 »

Mondjuk azért smaxon minden keréken van érzékelő, és működik is, mert forscannel nézve milimétereket néz, és elég jól reagál...

De az mk3-asomon kettő érzékelő volt, ami vicc...

A futóműved miatt van minden lengőkaron érzékelő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21842 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 10:03:27 »

A futóműved miatt van minden lengőkaron érzékelő.

Miért, az mk3-ban nincs futómű?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21843 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 10:31:45 »

Miért, az mk3-ban nincs futómű?  eplus2

Fenét, az S-Maxét nem tudták rendesen megcsinálni, azért kellett bele annyi varázslat. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21844 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 10:33:37 »

Miért, az mk3-ban nincs futómű?  eplus2

Amilyen az s-maxodban van, olyan nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21845 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 10:34:31 »

Fenét, az S-Maxét nem tudták rendesen megcsinálni, azért kellett bele annyi varázslat. eplus2

AndyA

 eljen

S-max a maradékból épült, a hátsó polcok alkatrészeiből.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #21846 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:37:40 »


Üdv mindenkinek!

Kicseréltem az óracsoportomat infósra.
Az a gondom hogy a régiben nem volt hibakód,az infósba meg van egy pár db.
Hogy lehet törölni belőle?Elképzelhető hogy a hibakódok még a régi autóból maradt benne vagy ezek a csere miatt valós hibakódok?
Amúgy minden működik hibátlanul!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21847 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:43:39 »

Üdv mindenkinek!

Kicseréltem az óracsoportomat infósra.
Az a gondom hogy a régiben nem volt hibakód,az infósba meg van egy pár db.
Hogy lehet törölni belőle?Elképzelhető hogy a hibakódok még a régi autóból maradt benne vagy ezek a csere miatt valós hibakódok?
Amúgy minden működik hibátlanul!

Mik a hibakódok?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21848 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:07:58 »

Elhoztam az autót, minden rendben, újra jó.

Most beszéltem először a szerelővel, eddig csak a feleségével, valóban nincs ok-okozati összefüggés a leégés és a rossz görgő között. Vagy én értettem félre v. a feleség mondta rosszul. És a lényeg tényleg az, hogy most megint jó az autóm.

Háát 3 még lenne, de azt meg soknak találom egy autóért, ami csak veszít az értékéből és pláne nem adnék érte 4-5 millát, tehát igazad van.
És igazából az arányok zavarnak, hogy mennyit költök és mennyit ér az autó.

GSR!
Kefék is és a szabályzó is rendben van, erre rákérdeztem és egyértelmű, határozott volt a szerelő válasza, hogy rendben van és sokáig jónak kell lenniük.


Nyugi, mindenhogy kifizeted ugy is. A most 3-4mHUFos autó 2 ev alatt pl, veszthet 1mFtot az értékéből, még akkor is, ha nem mész vele egy métert sem. Mennyi költséged volt rajt? 500eFt/ev. Költesz most ennyit a jelenlegire? (Véleményem szerint az mk3-ban benne van minden, ami a kényelmes A-ból B-be jutáshoz kell, ha ennél magasabb az igény pl. a csilire, akkor ott mások a számok -vö: pl. BMW)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21849 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:13:19 »

Én se nagyon veszem észre, hogy működne. Bár bekapcsoláskor mintha megemelné kicsit, majd vissza, de lehet csak a keszon gyullad be teljesen  vigyor3.
Az enyémen -mióta ismét mindkét szintérzékelő vezetékelese rendben van - bekapcsolásánál megcsinálja láthatóan a szintezést. A menet közbeni szintezést nem tudom, mert nem figyeltem még.

Forscannal tudod nézni mk3-nál is a szinterzekeloket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.