Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:30:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11153552 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23550 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:19:45 »

Az lesz! Kérdés a háttámla füttése sem megy de látom külön vezetéken megy nincs is összekötve akkor az is szakadt?

Köszi Lackó
Ha az ülőlapban futó / vagy betáp vezeték szakadást megszünteted, akkor a háttámlában is működni fog.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mooondeo
Vendég
« Új hozzászólás #23551 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:38:49 »

Ha az ülőlapban futó / vagy betáp vezeték szakadást megszünteted, akkor a háttámlában is működni fog.  Wink

Erre gondoltam, ok. Köszönöm mindenkinek. Jővő hétvégi projekt megvan akkor.Üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23552 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:44:24 »

Erre gondoltam, ok. Köszönöm mindenkinek. Jővő hétvégi projekt megvan akkor.Üdv.
Majd fényképezz, referálj!  wave wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fecoka09
Vendég
« Új hozzászólás #23553 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 18:28:49 »

Sziasztok. Meg tudna mondani valaki hogy mitöl lehet az hogy ha elindulok az autóval felgyullad a légzsàk kontroll làmpa és ugy is marad... nem a müszerfalon,hanem a középkonzolon.. 2001 benzines. Köszönöm a vàlaszotok
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23554 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 18:50:17 »

Sziasztok. Meg tudna mondani valaki hogy mitöl lehet az hogy ha elindulok az autóval felgyullad a légzsàk kontroll làmpa és ugy is marad... nem a müszerfalon,hanem a középkonzolon.. 2001 benzines. Köszönöm a vàlaszotok



Anyós ülésen szokott olyankor utazni valaki/valami?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #23555 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 18:59:20 »

Sziasztok,adagolóhiba miatt vészüzemmódba van az autóm,a műszerfalon semmi nem működik,for szám mérő KM óra van köze vajon az adaglóhiához,vagy valami más?Minden segítséget köszi!!! falbav
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23556 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:03:27 »

Sziasztok,adagolóhiba miatt vészüzemmódba van az autóm,a műszerfalon semmi nem működik,for szám mérő KM óra van köze vajon az adaglóhiához,vagy valami más?Minden segítséget köszi!!! falbav


Miből gondolod, hogy adagolóhiba? A kettőnek nem sok köze van egymáshoz....
Pár részletet még elárulhatnál....pl milyen évjárat, motor, villogó izzítójel, egyéb tapasztalat?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #23557 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:09:37 »

2001 TDDI fl előtti.Sajnos már a harmadik bontott adagolót rakom rá,a szakszervízbe is mondták,progi után,hogy sz....r az adagoló,csak nem tudom,hogy összefüggésbe van e a kettő -Köszi sanyó
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23558 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:16:35 »

2001 TDDI fl előtti.Sajnos már a harmadik bontott adagolót rakom rá,a szakszervízbe is mondták,progi után,hogy sz....r az adagoló,csak nem tudom,hogy összefüggésbe van e a kettő -Köszi sanyó


115 lovas?
Ha igen akkor az AC-t ellenőrizted az adagoló cserék előtt?  Nekem az gyanús, hogy 3ból 3 xar lenne....
Mit produkál azon kívül, hogy nincs műszeregység?  Indul rendesen?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23559 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:30:46 »



Anyós ülésen szokott olyankor utazni valaki/valami?

Persze.

Anyós... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23560 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:31:56 »

Sziasztok,adagolóhiba miatt vészüzemmódba van az autóm,a műszerfalon semmi nem működik,for szám mérő KM óra van köze vajon az adaglóhiához,vagy valami más?Minden segítséget köszi!!! falbav

1. Írd be az aláírásodba, hogy milyen autóról beszélsz, mint e legtöbbünknél látod.
2. Írd be a profilodba, hogy merre laksz.
3. Hibakód olvasás, utána gyere vissza a kódokkal, és lehet tovább okoskodni.
4. A 2. alapján biztos lesz a közelben fórumtárs, aki tud segíteni hibakódolvasásban.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 19:45:25 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #23561 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:35:55 »

85 KW d6ba motor,szivattyú cserélve lett,indul de füstöl nagyon és nincs benne erő,most a napokba rá teszem  másik adagolót,
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23562 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:46:02 »

85 KW d6ba motor,szivattyú cserélve lett,indul de füstöl nagyon és nincs benne erő,most a napokba rá teszem  másik adagolót,

Ez tipikusan egy megrepedt turbocsőre hajaz, ahol szökik a nyomás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #23563 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:53:55 »

Köszi szépen megnézem
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
solkim
Vendég
« Új hozzászólás #23564 Dátum: 2014.10.08 szerda, 09:05:53 »

Sziasztok! Meghibásodott az autóm útközben.egy vidékimárkaszervízben állapították meg műszerrel az adagolóhibát. Elhoztam a Filep szervízbe,ahol 38 100 Ft-ért megállapították,hogy az alkatrész kifogástalan. Mi most a teendőm azon túl hogy visszaviszem az egységet? Kösszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23565 Dátum: 2014.10.08 szerda, 09:12:21 »

Sziasztok! Meghibásodott az autóm útközben.egy vidékimárkaszervízben állapították meg műszerrel az adagolóhibát. Elhoztam a Filep szervízbe,ahol 38 100 Ft-ért megállapították,hogy az alkatrész kifogástalan. Mi most a teendőm azon túl hogy visszaviszem az egységet? Kösszönöm

Elsőre az, hogy beírod az autód adatait az aláírásodba, hogy tudjuk, miről beszélsz egyáltalán.

Meg a lakhelyed sem árt beírni, hogy ha segítség kell, tudj egy közelben lakó fórumtársat találni.

Azután kellene pár apró részlet még, pl. mit jelent, hogy elromlott az autó? Mit csinált, vagy esetleg mit nem? Milyen műszerrel állapítottak meg és pontosan mit is? A megállapítás után mi történt (ki is cserélték neked az adagolót)?

Szóval neked lehet, hogy minden világos, de nekünk még nem egészen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23566 Dátum: 2014.10.08 szerda, 10:21:17 »

Sziasztok! Meghibásodott az autóm útközben.egy vidékimárkaszervízben állapították meg műszerrel az adagolóhibát. Elhoztam a Filep szervízbe,ahol 38 100 Ft-ért megállapították,hogy az alkatrész kifogástalan. Mi most a teendőm azon túl hogy visszaviszem az egységet? Kösszönöm

En visszamennek oda ahol a hibat megallapitottak,de vinnek egy papirt a markaszervizbol,hogy hibas az elkepzelesuk,es most szeretned,ha a 38100-ba beleferne,hogy esetleg megnezik az autot.Ha mar kifizettel a semmire ennyit.Vagy konkretan ugy mentel Filep szervizbe,hogy adagolo hibad van?Az nagy hulyeseg lett volna.En ugy szoktam,ha szerelohoz megyek,hogy kerdezek adott esetben itt,aztan annak tudataban elszaladok a szervizbe,ott megmondom *** a kocsi,nezzek meg..Mi lehet a baja...megnezik,,,hazudnak valamit,en cafolom,es a ketto kozt van a megoldas,kicsit olcsobban,merthat azert ciki nekik,hogy hazudtak  nyes
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23567 Dátum: 2014.10.08 szerda, 10:37:36 »

Sziasztok! Meghibásodott az autóm útközben.egy vidékimárkaszervízben állapították meg műszerrel az adagolóhibát. Elhoztam a Filep szervízbe,ahol 38 100 Ft-ért megállapították,hogy az alkatrész kifogástalan. Mi most a teendőm azon túl hogy visszaviszem az egységet? Kösszönöm


Elég ködös mit is kell visszavinned.Az adagolót?Visszacserélteted ami benne volt?Ajjaj..... Lips Sealed
Jah és ha adagoló akkor miért pont elektromos téma?TDDI.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.08 szerda, 10:44:52 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23568 Dátum: 2014.10.08 szerda, 10:43:08 »

En visszamennek oda ahol a hibat megallapitottak,de vinnek egy papirt a markaszervizbol,hogy hibas az elkepzelesuk,es most szeretned,ha a 38100-ba beleferne,hogy esetleg megnezik az autot.Ha mar kifizettel a semmire ennyit.Vagy konkretan ugy mentel Filep szervizbe,hogy adagolo hibad van?Az nagy hulyeseg lett volna.En ugy szoktam,ha szerelohoz megyek,hogy kerdezek adott esetben itt,aztan annak tudataban elszaladok a szervizbe,ott megmondom *** a kocsi,nezzek meg..Mi lehet a baja...megnezik,,,hazudnak valamit,en cafolom,es a ketto kozt van a megoldas,kicsit olcsobban,merthat azert ciki nekik,hogy hazudtak  nyes


Filepdieselnél nem szokott hibás elképzelés lenni.Márkaszervízben inkább Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #23569 Dátum: 2014.10.08 szerda, 15:16:47 »

Üdv mindenkinek!Van egy komplett sofőr oldali ablakemelőm csak a bovden nincs meg hozzá(motor,sin,műanyag kerék a motorhoz ami a bovdent csévéli(új))5000 Ft Posta ok Smiley Szépnapot wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23570 Dátum: 2014.10.08 szerda, 15:19:56 »

Üdv mindenkinek!Van egy komplett sofőr oldali ablakemelőm csak a bovden nincs meg hozzá(motor,sin,műanyag kerék a motorhoz ami a bovdent csévéli(új))5000 Ft Posta ok Smiley Szépnapot wave

Próbáld a Keres-kínálban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23571 Dátum: 2014.10.08 szerda, 15:21:32 »


Filepdieselnél nem szokott hibás elképzelés lenni.Márkaszervízben inkább Wink

Rosszul fogalmaztam.szoval menjen vissza oda ahol azt mondtak,hogy adagolt hiba,,,de vigyen egy számlát a 38100 forintról,hogy mégsem az,es szeretne,ha a hiba valódi okát is megmondanák free......egyebkent meg a 38100 forintba nem fért bele,jog megmondják mi a hiba??? Az is szép dolog,
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23572 Dátum: 2014.10.08 szerda, 19:42:35 »

En visszamennek oda ahol a hibat megallapitottak,de vinnek egy papirt a markaszervizbol,hogy hibas az elkepzelesuk,es most szeretned,ha a 38100-ba beleferne,hogy esetleg megnezik az autot.Ha mar kifizettel a semmire ennyit.Vagy konkretan ugy mentel Filep szervizbe,hogy adagolo hibad van?Az nagy hulyeseg lett volna.En ugy szoktam,ha szerelohoz megyek,hogy kerdezek adott esetben itt,aztan annak tudataban elszaladok a szervizbe,ott megmondom *** a kocsi,nezzek meg..Mi lehet a baja...megnezik,,,hazudnak valamit,en cafolom,es a ketto kozt van a megoldas,kicsit olcsobban,merthat azert ciki nekik,hogy hazudtak  nyes

Sajnos manapság a márkaszerviz többnyire abból áll, hogy rádugják az autót a gépre, kiolvasnak egy hibakódot és kicserélik azt, amit a gép mond. Ha azt írja ki a laptop, hogy fluxuskondenzátor hiba, akkor azt is kicserélik neked.... Papíron biztos. Aztán ha mégsem oldja ez meg a hibát, akkor széttárják a karukat (persze a tévedésből cserélt alkatrészt és munkadíjat kifizettetik). Kevés a valóban hozzáértő és szakképzett munkás a márkaszervizekben. Of course tisztelet a kivételeknek. Szerencsére azért akadnak Smiley

Filep pedig egy üzemanyag rendszerekre szakosodott cég. Ezért az árért ők bevizsgálták, ami az ő szakterületekhez tartozik. Megállapították, hogy ott nincs hiba. És igen, ez ennyibe kerül.
Ők nem fognak ezután lukas turbócsöveket (most csak mondtam valamit) keresni, mert nem azzal foglalkoznak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23573 Dátum: 2014.10.08 szerda, 19:48:22 »

Sajnos manapság a márkaszerviz többnyire abból áll, hogy rádugják az autót a gépre, kiolvasnak egy hibakódot és kicserélik azt, amit a gép mond. Ha azt írja ki a laptop, hogy fluxuskondenzátor hiba, akkor azt is kicserélik neked.... Papíron biztos. Aztán ha mégsem oldja ez meg a hibát, akkor széttárják a karukat (persze a tévedésből cserélt alkatrészt és munkadíjat kifizettetik). Kevés a valóban hozzáértő és szakképzett munkás a márkaszervizekben. Of course tisztelet a kivételeknek. Szerencsére azért akadnak Smiley


Aha,igy mar ertheto. Csak en egy ideje kulfoldon elek,es itt mashogy mebnek a dolgok. Hat a markaszervizesekrol megvan a velemenyem. Meg a kontar buzikrol is. De tudod,szerintem valamilyen szinten ez a vevo hibaja is.ha nem oldja meg a gondot,nem fizetek.es leszarom hogy benne van egy uj alkatresz,amit nem kertem. Oldja meg o. Nem vagyok agressziv tipus,de biztos belegyurtam volna a motorterbe a szerelot.

Filep pedig egy üzemanyag rendszerekre szakosodott cég. Ezért az árért ők bevizsgálták, ami az ő szakterületekhez tartozik. Megállapították, hogy ott nincs hiba. És igen, ez ennyibe kerül.
Ők nem fognak ezután lukas turbócsöveket (most csak mondtam valamit) keresni, mert nem azzal foglalkoznak.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #23574 Dátum: 2014.10.08 szerda, 21:14:02 »

Próbáld a Keres-kínálban.

AndyA
Köszönöm a tanácsot!Kerestem valami ilyen topicot de nem bukkantam rá Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23575 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 06:26:54 »

Köszönöm a tanácsot!Kerestem valami ilyen topicot de nem bukkantam rá Cheesy

http://mondeo.hu/index.php?board=12.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
misitoth
Vendég
« Új hozzászólás #23576 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 13:25:37 »

Sziasztok!

Reggel voltam Styleairnél, kiolvasta nekem a hibakódokat, meg konzultáltunk. Köszi szépen! :-)  eljen

P132A, turbo elektronika hiba. A jelenség amúgy az, hogy az izzításjelző (malacfarok) világít pár másodperccel indítás után, és motorteljesítmény nagyon gyenge.

A kérdésem az lenne, kihez vigyem az autót turbóstul. Stylair Ervint javasolta, de ő egy kicsit messze van, és ki tudja melyik hétvégén ér rá, úgyhogy ha lenne közelebbi, akkor inkább oda vinném. A fórumot böngészve az alábbi lehetőségeket találtam:
  • Filep Diesel (melyik telep a jó?)
  • Német Viktor az Autofortnál
  • Illetve egy hirdetést találtam, csak telefonszámom van meg hozzá: Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666

Tippeket, tanácsokat szívesen látok.

Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23577 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:37:17 »

Sziasztok!

Reggel voltam Styleairnél, kiolvasta nekem a hibakódokat, meg konzultáltunk. Köszi szépen! :-)  eljen

P132A, turbo elektronika hiba. A jelenség amúgy az, hogy az izzításjelző (malacfarok) világít pár másodperccel indítás után, és motorteljesítmény nagyon gyenge.

A kérdésem az lenne, kihez vigyem az autót turbóstul. Stylair Ervint javasolta, de ő egy kicsit messze van, és ki tudja melyik hétvégén ér rá, úgyhogy ha lenne közelebbi, akkor inkább oda vinném. A fórumot böngészve az alábbi lehetőségeket találtam:
  • Filep Diesel (melyik telep a jó?)
  • Német Viktor az Autofortnál
  • Illetve egy hirdetést találtam, csak telefonszámom van meg hozzá: Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666

Tippeket, tanácsokat szívesen látok.

Köszi


Ervin....nincs olyan messze.
A filep szerintem nem fog neked turbót tisztítani...ők inkább üzemanyagrendszeri dolgokkal foglalkoznak.
Viket kérdezd meg, de ő sem valószínű.
Esetleg otthon magadnak.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23578 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:39:58 »



Ervin....nincs olyan messze.
A filep szerintem nem fog neked turbót tisztítani...ők inkább üzemanyagrendszeri dolgokkal foglalkoznak.
Viket kérdezd meg, de ő sem valószínű.
Esetleg otthon magadnak.....

Nem a tisztítás a lényeg, hanem az elektronika hiba javítása, ha jól sejtem.

Fordwikin van cikk, hogyan lehet hozzáfogni. Ha az nem, akkor kell nézni szakembert hozzá. Veszprémben vagy Fehérváron volt valaki, aki garanciával csinált ilyet?

Persze tisztítani is célszerű, nehogy a javítás után hamar így járjon megint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23579 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:43:20 »

Nem a tisztítás a lényeg, hanem az elektronika hiba javítása, ha jól sejtem.

Fordwikin van cikk, hogyan lehet hozzáfogni. Ha az nem, akkor kell nézni szakembert hozzá. Veszprémben vagy Fehérváron volt valaki, aki garanciával csinált ilyet?

Persze tisztítani is célszerű, nehogy a javítás után hamar így járjon megint.

AndyA


De az elektronika miért is megy tönkre?  Én megszüntetném a hiba okát (is).  Amúgy forrasztani kell....siky megcsinálta magának.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23580 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 20:45:59 »

Sziasztok!

Reggel voltam Styleairnél, kiolvasta nekem a hibakódokat, meg konzultáltunk. Köszi szépen! :-)  eljen

P132A, turbo elektronika hiba. A jelenség amúgy az, hogy az izzításjelző (malacfarok) világít pár másodperccel indítás után, és motorteljesítmény nagyon gyenge.

A kérdésem az lenne, kihez vigyem az autót turbóstul. Stylair Ervint javasolta, de ő egy kicsit messze van, és ki tudja melyik hétvégén ér rá, úgyhogy ha lenne közelebbi, akkor inkább oda vinném. A fórumot böngészve az alábbi lehetőségeket találtam:
  • Filep Diesel (melyik telep a jó?)
  • Német Viktor az Autofortnál
  • Illetve egy hirdetést találtam, csak telefonszámom van meg hozzá: Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666

Tippeket, tanácsokat szívesen látok.

Köszi
Tisztításra Ervin.
Elektronika javításra kérdezd meg Sakost, illetve Veszprém rémlik nekem is, hogy ott garival javít valaki. Egyébként egy forrasztás állítólag.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23581 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:40:50 »

Tisztításra Ervin.
Elektronika javításra kérdezd meg Sakost, illetve Veszprém rémlik nekem is, hogy ott garival javít valaki. Egyébként egy forrasztás állítólag.  integet2

TalkFordon ott van képekkel, hogy mit kell forrasztani:

http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23582 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:48:40 »

TalkFordon ott van képekkel, hogy mit kell forrasztani:

http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/

AndyA
Aham. eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23583 Dátum: 2014.10.11 szombat, 20:51:04 »

Nagy tudású Guruk!

Ma bekerült a kocsiba egy hűthető fűthető ülésgarnitúra.
Teljesen be volt vezetékezve, csak be kellett rakni.
A probléma, hogy nem működik.
A kapcsolóval szépen lehet "pirosítani" meg "kékíteni", de nem történik az ülésben semmi.

Valaki írja le nekem lécci, hogy mi hiányzik még?
Relék, biztosíték, bármi.
Van TIS-em, meg ilyesmi, de már csak 1 napom van, hogy elinduljak Oroszországba, és azt inkább a kölkeimmel tölteném, minthogy a neten keresgéljek.
Aki segít annak örök hála, kivéve GSR. Neki csak sima kösz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23584 Dátum: 2014.10.11 szombat, 20:56:11 »

Nagy tudású Guruk!

Ma bekerült a kocsiba egy hűthető fűthető ülésgarnitúra.
Teljesen be volt vezetékezve, csak be kellett rakni.
A probléma, hogy nem működik.
A kapcsolóval szépen lehet "pirosítani" meg "kékíteni", de nem történik az ülésben semmi.

Valaki írja le nekem lécci, hogy mi hiányzik még?
Relék, biztosíték, bármi.
Van TIS-em, meg ilyesmi, de már csak 1 napom van, hogy elinduljak Oroszországba, és azt inkább a kölkeimmel tölteném, minthogy a neten keresgéljek.
Aki segít annak örök hála, kivéve GSR. Neki csak sima kösz.


Ülés alá (csatlakozóba) elmegy az áram?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23585 Dátum: 2014.10.11 szombat, 20:56:28 »

Nagy tudású Guruk!

Ma bekerült a kocsiba egy hűthető fűthető ülésgarnitúra.
Teljesen be volt vezetékezve, csak be kellett rakni.
A probléma, hogy nem működik.
A kapcsolóval szépen lehet "pirosítani" meg "kékíteni", de nem történik az ülésben semmi.

Valaki írja le nekem lécci, hogy mi hiányzik még?
Relék, biztosíték, bármi.
Van TIS-em, meg ilyesmi, de már csak 1 napom van, hogy elinduljak Oroszországba, és azt inkább a kölkeimmel tölteném, minthogy a neten keresgéljek.
Aki segít annak örök hála, kivéve GSR. Neki csak sima kösz.

Ez diszkrimináció!  Shocked




Előtte csak fűthető volt benne?
A kék csíkokra nem indulnak a ventilátorok?
Tápfeszültség ott van az ülés alatt?
Biztosítékok bent vannak a CJB-ben a szükséges helyeken?
Ha van TIS-ed, akkor kezd el végig nézni a tápfeszültség "vonalát" és a testelés "vonalát". Ezeket ellenőrizd végig.....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23586 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:00:26 »

Előtte teljesen fűthetetlen és hűthetetlen volt benne, de mind két oldalon motoros.
A kékre nem indul a venti, a pirosra nem indul a fűtés.
A táp fesz ott kell legyen, bár nem tudom, hogy kéne mérni, de a motorok most is mozognak mind a két ülés 8 irányba.
Ha tudnám, hogy minden a helyén van-e akkor nem kérdeznélek téged.
OK. Végig fogom ellenőrizni 3 hét múlva mikor vissza érek M.o.-ra.
Azért is gondoltam, hogy ha van valami tipikus hiba retrofit-nél akkor talán valaki megírná, mert 5-10 percet még rá tudnék áldozni.
Kösz.

Ez diszkrimináció!  Shocked

Előtte csak fűthető volt benne?
A kék csíkokra nem indulnak a ventilátorok?
Tápfeszültség ott van az ülés alatt?
Biztosítékok bent vannak a CJB-ben a szükséges helyeken?
Ha van TIS-ed, akkor kezd el végig nézni a tápfeszültség "vonalát" és a testelés "vonalát". Ezeket ellenőrizd végig.....

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23587 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:03:45 »

Előtte teljesen fűthetetlen és hűthetetlen volt benne, de mind két oldalon motoros.
A kékre nem indul a venti, a pirosra nem indul a fűtés.
A táp fesz ott kell legyen, bár nem tudom, hogy kéne mérni, de a motorok most is mozognak mind a két ülés 8 irányba.
Ha tudnám, hogy minden a helyén van-e akkor nem kérdeznélek téged.
OK. Végig fogom ellenőrizni 3 hét múlva mikor vissza érek M.o.-ra.
Azért is gondoltam, hogy ha van valami tipikus hiba retrofit-nél akkor talán valaki megírná, mert 5-10 percet még rá tudnék áldozni.
Kösz.


Pedig nincs ott a tápfesz.  (a motorok máshonnan kapják)
Attól, hogy be volt kábelezve még nem vezetnek csak úgy az üres kábelekbe feszültséget.
Nézd meg a biztosíték táblában a rajz (vagy TIS) alapján, hogy az ülésfűtéshez hol és milyen biztosítékoknak kell lenniük.    Ez 2 perc
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.11 szombat, 21:05:30 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23588 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:04:06 »

Előtte teljesen fűthetetlen és hűthetetlen volt benne, de mind két oldalon motoros.
A kékre nem indul a venti, a pirosra nem indul a fűtés.
A táp fesz ott kell legyen, bár nem tudom, hogy kéne mérni, de a motorok most is mozognak mind a két ülés 8 irányba.
Ha tudnám, hogy minden a helyén van-e akkor nem kérdeznélek téged.
OK. Végig fogom ellenőrizni 3 hét múlva mikor vissza érek M.o.-ra.
Azért is gondoltam, hogy ha van valami tipikus hiba retrofit-nél akkor talán valaki megírná, mert 5-10 percet még rá tudnék áldozni.
Kösz.


Ez nézd át: http://www.talkford.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=122034
Benne van, hogy az ülés alatti csatiban mi-micsoda.  Bekapcsolod a fűtést/hűtést és rámérrsz a megfelelő lábakra.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23589 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:04:53 »

Igenis értettem!  police
Köszönöm a segítséget.

Pedig nincs ott a tápfesz.
Attól, hogy be volt kábelezve még nem vezetnek csak úgy az üres kábelekbe feszültséget.
Nézd meg a biztosíték táblában a rajz (vagy TIS) alapján, hogy az ülésfűtéshez hol és milyen biztosítékoknak kell lenniük.    Ez 2 perc
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23590 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:22:41 »

Igenis értettem!  police
Köszönöm a segítséget.


Elsőnek a motortérben nézd meg, hogy az F3-as (20A) biztosíték benne van-e.
Utastér F65 (7.5A), F85 (7.5A).
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23591 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:39:28 »

Naszóvalakkor.

Tisztelettel, miért pont ezeket nézzem?
Mert most lementem és megnéztem az F5-t a motortérben, meg a CJB-ben az F83-t. Azok benne vannak.
Emiatt ki kellett vegyem asszony kocsiját, aztán a Mondeo-t és vissza ugyan ez.
Nem szívesen játszom el még egyszer.

F3 - 60A - Diesel Engine Heater
F65 - 7.5A - Air Conditioning
F85 - 7.5A - LH Headlight - Full Beam

Elsőnek a motortérben nézd meg, hogy az F3-as (20A) biztosíték benne van-e.
Utastér F65 (7.5A), F85 (7.5A).
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.11 szombat, 21:42:34 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23592 Dátum: 2014.10.11 szombat, 21:55:06 »

Naszóvalakkor.

Tisztelettel, miért pont ezeket nézzem?
Mert most lementem és megnéztem az F5-t a motortérben, meg a CJB-ben az F83-t. Azok benne vannak.
Emiatt ki kellett vegyem asszony kocsiját, aztán a Mondeo-t és vissza ugyan ez.
Nem szívesen játszom el még egyszer.



Az F5 (korábban elírtam, mert fejből írtam) a fűtés/hűtés ülés alatti modul betápja.
A másik kettő a kapcsolóé. (F65, F81----ezt is elírtam, fejből) Ez elvileg rendben.....

Az ülés alá meg kell érkezzen a betáp, ha a CJB oldalán is össze van kötve a csatlakozó. Azt hiszem a legfelső.
De Zoleex linkelt egy pdf-et, abban benne van, hogy mit hol kell mérnek. Lehet, hogy egyszerűen a kapcsolótól a vezérlő (fehér) szál nincs bekötve.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.11 szombat, 21:58:14 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23593 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:12:45 »

Ez mi lehet?
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/heated-seats-relay-facelift-r115
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23594 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:19:26 »


Írja.
Ez (is) egy gyújtás főáramköri relé. Más is ezen keresztül kap tápfeszültséget, bár nem tudni mennyire felszerelt az autód....hogy benne van-e.
Az oldalsó csatlakozónál nézd meg van-e tápfesz, kiderül minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23595 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:24:09 »

Melyik oldalsónál?

Írja.
Ez (is) egy gyújtás főáramköri relé. Más is ezen keresztül kap tápfeszültséget, bár nem tudni mennyire felszerelt az autód....hogy benne van-e.
Az oldalsó csatlakozónál nézd meg van-e tápfesz, kiderül minden.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23596 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:24:44 »

Előtte teljesen fűthetetlen és hűthetetlen volt benne, de mind két oldalon motoros.
A kékre nem indul a venti, a pirosra nem indul a fűtés.
A táp fesz ott kell legyen, bár nem tudom, hogy kéne mérni, de a motorok most is mozognak mind a két ülés 8 irányba.
Ha tudnám, hogy minden a helyén van-e akkor nem kérdeznélek téged.
OK. Végig fogom ellenőrizni 3 hét múlva mikor vissza érek M.o.-ra.
Azért is gondoltam, hogy ha van valami tipikus hiba retrofit-nél akkor talán valaki megírná, mert 5-10 percet még rá tudnék áldozni.
Kösz.



Nekem ugyanez volt mikor beépítettem a sajátba ilyen hűt/fűt üléseket mint neked.A kapcsoló működött de se fűtés se ventillátor nem ment.Kapcsoló vezetékelése ill.ülésvezetékelésénél volt hiány.Megnézem mi lett alakítva(elég rég volt),hogy jó legyen.Azért 5-10 percnél többet kellett rászánni.... Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23597 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:26:31 »

 worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekem ugyanez volt mikor beépítettem a sajátba ilyen hűt/fűt üléseket mint neked.A kapcsoló működött de se fűtés se ventillátor nem ment.Kapcsoló vezetékelése ill.ülésvezetékelésénél volt hiány.Megnézem mi lett alakítva(elég rég volt),hogy jó legyen.Azért 5-10 percnél többet kellett rászánni.... Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23598 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:28:03 »

Melyik oldalsónál?

#23640-ben írtam. Nem olvastad? Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23599 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:36:48 »

De olvastam. Csak már ott sem láttam magam előtt a helyét.
Az a baj, hogy nagyon régen foglalkoztam ezzel és pontos részletes utánanézés nélkül nem fogom tudni.
Amiket leírsz az neked információ, mert te benne vagy.

#23640-ben írtam. Nem olvastad? Smiley
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.