Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:34:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175221 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24950 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:40:11 »

Ez csak természetes. Én sem gondoltam magamban tartani, mert nekem is sokat segít a fórum. Csak most nincs kedvem gépelni. Később megírom! Jó lesz úgy? Wink Ha Ti viccelhettek velem, akkor én miért nem tehetem veletek?  wow1
Megkeresem, és idehozom Petike86-ot. beka3
rendben.de figyelj oda az egészségedre,nehogy inhüvelygyulladást kapjon a kis kezed ,mire begépeled azt a több oldalas cikket,amit készítesz nekünk,hogy mi is megtudhassuk,hogy mi volt a megoldás a problémádra. Wink worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24951 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:41:19 »

rendben.de figyelj oda az egészségedre,nehogy inhüvelygyulladást kapjon a kis kezed ,mire begépeled azt a több oldalas cikket,amit készítesz nekünk,hogy mi is megtudhassuk,hogy mi volt a megoldás a problémádra. Wink worship
Igazad lehet. Akkor írjam le röviden? wilting
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24952 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:46:03 »

Igazad lehet. Akkor írjam le röviden? wilting
Lassan már ott tartunk, hogy mindegy hogy hogy, csak írd már le, hogy mitől javult meg a gép.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24953 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:52:05 »

Lassan már ott tartunk, hogy mindegy hogy hogy, csak írd már le, hogy mitől javult meg a gép.
Megjavítottam. Legfőképp ettől javult meg. Wink Wink Wink
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24954 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:53:48 »

Lassan már ott tartunk, hogy mindegy hogy hogy, csak írd már le, hogy mitől javult meg a gép.
Olyan kis "képszerű" dolgot hogyan tudok berakni a bal oldalt a hozászolások darabszáma alá?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24955 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:02:03 »

Megjavítottam. Legfőképp ettől javult meg. Wink Wink Wink
F@sza! Akkor ha legközelebb valamim tönkremegy, én is így teszek majd vele  falbav
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24956 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:02:09 »

Olyan kis "képszerű" dolgot hogyan tudok berakni a bal oldalt a hozászolások darabszáma alá?
avatart a profilod alatt tudsz feltölteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24957 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:02:46 »

Igazad lehet. Akkor írjam le röviden? wilting
lassan már mindegylesz.így csak hiteltelenné válsz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24958 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:03:24 »

Ezt veheted fenyegetésnek. nyes nyes nyes
Hát.....kísérteties a hasonlóság..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24959 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:05:41 »

Megjavítottam. Legfőképp ettől javult meg. Wink Wink Wink
és kábelszakadás,volt vagy kontakthiaba?mert másik érzékelőt azért mégsem rittyentettél össze egy pár nap alatt a sufnyiban....! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24960 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:08:48 »

F@sza! Akkor ha legközelebb valamim tönkremegy, én is így teszek majd vele  falbav
Örülök, hogy megint volt értelme felkelned és tanulhattál a mai napon. taps
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24961 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:09:43 »

Örülök, hogy megint volt értelme felkelned és tanulhattál a mai napon. taps
Mindjárt leregelek, mert nem tudok lesüllyedni a szintedre vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24962 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:09:55 »

lassan már mindegylesz.így csak hiteltelenné válsz. Wink
Örülök a kíváncsiságodnak. wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24963 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:13:59 »

Örülök a kíváncsiságodnak. wave
hidd el,hogy a legkevésbé érdekel engem személyesen egy fhos6os elektromos hibája.Azonban akiket érdekelhet,azok kedvéért tedd meg,hogy leírod a tapasztalatodat.Mégegyszer.Nekem ne írj semmit.Címzett nélkül is írhatod.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24964 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:14:27 »

és kábelszakadás,volt vagy kontakthiaba?mert másik érzékelőt azért mégsem rittyentettél össze egy pár nap alatt a sufnyiban....! eplus2
Kontakthiba volt, de nem ez a lényeg szerintem, hanem az, hogy mitől és mi okozta. Az érzékelő pedig egy egyszerű termisztor ami mérhető, mint minden elektromos dolog aminek ismerjük a lényegét, felépítését, felépíthetőségét, kialakításait, stb. Nekem ez az egyik szakmám, így ez nem jelent gondot.
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24965 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:15:46 »

Hát.....kísérteties a hasonlóság..... hehe
Hol keressem a hozzászólásait, mert nagyon kiváncsivál tettél ám engemetet. worship
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #24966 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:16:00 »

Örülök, hogy megint volt értelme felkelned és tanulhattál a mai napon. taps
Panaszkodol, hogy fáj az ujjad a sok gépelétől ezért nem írod le a javításod rövid történetét. De arra nem fáj, hogy itt kitérő off válaszokkal fáraszd a fórumot!!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24967 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:16:16 »

Kontakthiba volt, de nem ez a lényeg szerintem, hanem az, hogy mitől és mi okozta. Az érzékelő pedig egy egyszerű termisztor ami mérhető, mint minden elektromos dolog aminek ismerjük a lényegét, felépítését, felépíthetőségét, kialakításait, stb. Nekem ez az egyik szakmám, így ez nem jelent gondot.
ejj de nehezen húzható ki belőled.

jó.kontakthiba.GSR  poigneemain ! nyes

Akkor írd a lényeget is!


Ha komolyan csinálnád,egy kis cikket is lehetne faragni belőle.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24968 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:17:11 »

Mindjárt leregelek, mert nem tudok lesüllyedni a szintedre vigyor3
Légy már egy kicsit optimistább!!! Ne süllyedni akarj, hanem emelkedni. integet2 integet2 integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24969 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:17:46 »

Te most kötekedni szeretnél velem? wilting
Sokszor a kérdéseimet sem érted akkor miből gondolod, hogy a "megoldást" fogod? wow1
Mint kiderült, annyira profi vagy (a szerelők meg akik itt a kérdésedre válaszolva próbáltak segíteni mind bénák, dilettánsok, tudatlanok, nem értenek téged), hogy többet nem is szükséges kérdezned itt a fórumon és lehet máshol sem. Csak elő kell venned a remek tudásodat és nulla forintból kijavítanod az éppen aktuális hibádat. Arra vigyázz, hogy magadat ki ne javítsd soha, hiszen akkor szertefoszlik a géniusz kép, amit kialakítottál magadról!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24970 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:18:19 »

Hol keressem a hozzászólásait, mert nagyon kiváncsivál tettél ám engemetet. worship
a keresőben kereshetsz címszavakra!
pl kontakthiba,kábelszakadás,hengerfejhőmérséklet érzékelő,stb.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24971 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:20:56 »

ejj de nehezen húzható ki belőled.

jó.kontakthiba.GSR  poigneemain ! nyes

Akkor írd a lényeget is!


Ha komolyan csinálnád,egy kis cikket is lehetne faragni belőle.... Roll Eyes
Én akartam, de pont TE hívtad fel a figyelmemet az egészség károsító hatásaira. Akkor most ezzel kapcsolatban becsaptál? wilting wilting wilting
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24972 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:21:02 »

a keresőben kereshetsz címszavakra!
pl kontakthiba,kábelszakadás,hengerfejhőmérséklet érzékelő,stb.... nyes

Benzineseknél a hűtőfolyadékot méri, közvetlen kapcsolatban van a jeladó a hűtőfolyadékkal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24973 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:23:06 »

Panaszkodol, hogy fáj az ujjad a sok gépelétől ezért nem írod le a javításod rövid történetét. De arra nem fáj, hogy itt kitérő off válaszokkal fáraszd a fórumot!!

Bocsánatot kérek és kérek engedélyt "meghunyászkodni". police
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24974 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:24:26 »

Én akartam, de pont TE hívtad fel a figyelmemet az egészség károsító hatásaira. Akkor most ezzel kapcsolatban becsaptál? wilting wilting wilting
be.
én feladom.
Köszönjük,hogy segíthettünk.Kár volt kérdezned a legelején.Sőt,ezért felesleges volt ide fel regisztrálnod. wave
Bár engem nem zavarsz,hiszen benzines vonalon nem tudsz nekem segíteni....hála az égnek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 16:26:54 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24975 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:24:52 »

Panaszkodol, hogy fáj az ujjad a sok gépelétől ezért nem írod le a javításod rövid történetét. De arra nem fáj, hogy itt kitérő off válaszokkal fáraszd a fórumot!!

Én nem írtam, hogy fáj az ujjam. Wink Ez csak Te gondoltad bele az írásomba, mert elméleteket gyártasz. falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24976 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:25:08 »

Benzineseknél a hűtőfolyadékot méri, közvetlen kapcsolatban van a jeladó a hűtőfolyadékkal.
bocs.senki sem tökéletes.....kivéve .... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24977 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:30:19 »

bocs.senki sem tökéletes.....kivéve .... hehe
Wink

Én sem vagyok az, mert nincsenek hibáim. Roll Eyes
De javultam is, mert amióta tökéletes lettem már nem vagyok szerény.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24978 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:31:25 »

Mint kiderült, annyira profi vagy (a szerelők meg akik itt a kérdésedre válaszolva próbáltak segíteni mind bénák, dilettánsok, tudatlanok, nem értenek téged), hogy többet nem is szükséges kérdezned itt a fórumon és lehet máshol sem. Csak elő kell venned a remek tudásodat és nulla forintból kijavítanod az éppen aktuális hibádat. Arra vigyázz, hogy magadat ki ne javítsd soha, hiszen akkor szertefoszlik a géniusz kép, amit kialakítottál magadról!

Mivel ezen írásodban nem látok semmilyen smile-t ezért feltételezem, hogy komolyan gondolod amit leírtál. Viszont mindig, mindenki magából indul ki, és ezt próbálja rávetíteni másokra. Így hát kénytelen vagyok tájékoztatni Téged, hogy én nem eképpen gondolkozom.

Meghallgatok, elolvasok minden hozzászólást, de nem érzem számomra "kötelezőnek", ezért csak iránymutatásképpen kezelem.

Ezért van az, hogy valakit bosszantok és van aki pedig egyetért velem, vagy akár Veled.

Én azért rakok egy smile-t. integet2
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24979 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:33:54 »

a keresőben kereshetsz címszavakra!
pl kontakthiba,kábelszakadás,hengerfejhőmérséklet érzékelő,stb.... nyes
Bocs. worship Nem erre gondoltam. worship worship worship
Hanem a Petike86 hozzászólásaira! Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

Ebből is látszik, hogy mást értelmezünk a szavakból. worship worship worship worship worship

Ez félreértés volt. worship worship
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24980 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:42:56 »

be.
én feladom.
Köszönjük,hogy segíthettünk.Kár volt kérdezned a legelején.Sőt,ezért felesleges volt ide fel regisztrálnod. wave
Bár engem nem zavarsz,hiszen benzines vonalon nem tudsz nekem segíteni....hála az égnek.
-Nem zavar, hogy becsaptál. Elnézem Neked. Wink

-Nem Te vagy az első akitől ezt olvasom.  wave

-Én köszönöm, hogy segíteni akartok és akartatok. Nem volt kár kérdezni, mert akkor is és most is "talán egy kicsit felpörgettem" a topikot. Nem most regisztráltam, csak ritkán vagyok itt, hogy ilyenkor "jókat dumáljak Veletek". worship

-Örülök, hogy nem zavarlak Téged. Bízom benne, hogy másokat sem zavarok. Tudom, hogy "benzines vonalon" nem tudok neked segíteni, de egy gázolajos cikk-cakkon talán igen.  smile

Hálálkodjcsak...hálálkodj eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 16:46:29 írta kowikamil » Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24981 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:43:56 »

bocs.senki sem tökéletes.....kivéve .... hehe
Köszönöm a rejtett dicséretet. worship integet2 taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24982 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:44:50 »

Köszönöm a rejtett dicséretet. worship integet2 taps

Fordítva ülsz te a lovon, ha úgy értelmezted neked szól....   laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #24983 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:47:50 »

Bocsánatot kérek és kérek engedélyt "meghunyászkodni". police
Bocs akkor csak nem volt kedved gépelni pedig folyamatosan nyomod a tök felesleges gondolataidat!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24984 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:48:36 »

Fordítva ülsz te a lovon, ha úgy értelmezted neked szól....   laugh
Fordítva bizony. Wink Amíg Te arra mész amerre Ő akar addig én látom, hogy mikor kell megálni. (látom pl, hogy mikor sz@rik)
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24985 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:49:39 »

Bocs akkor csak nem volt kedved gépelni pedig folyamatosan nyomod a tök felesleges gondolataidat!

Nagyon izgatott lehetsz..... nyes
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24986 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:51:07 »

Bocs akkor csak nem volt kedved gépelni pedig folyamatosan nyomod a tök felesleges gondolataidat!

Mit szeretnél, mit gépeljek neked? wow1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24987 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:53:56 »

Fordítva bizony. Wink Amíg Te arra mész amerre Ő akar addig én látom, hogy mikor kell megálni. (látom pl, hogy mikor sz@rik)

Most valami nagyon frappáns dolgot akartál írni?
Csak jelzem, hogy nem igazán jött be. wave
Ez a baj veled, hogy te azt hiszed, hogy egy ló arra megy amerre akar. Egyébként meg az "előre" irány volt a lényeg, ne a hova.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24988 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:54:27 »

-Nem zavar, hogy becsaptál. Elnézem Neked. Wink

-Nem Te vagy az első akitől ezt olvasom.  wave

-Én köszönöm, hogy segíteni akartok és akartatok. Nem volt kár kérdezni, mert akkor is és most is "talán egy kicsit felpörgettem" a topikot. Nem most regisztráltam, csak ritkán vagyok itt, hogy ilyenkor "jókat dumáljak Veletek". worship

-Örülök, hogy nem zavarlak Téged. Bízom benne, hogy másokat sem zavarok. Tudom, hogy "benzines vonalon" nem tudok neked segíteni, de egy gázolajos cikk-cakkon talán igen.  smile

Hálálkodjcsak...hálálkodj eljen
Tetszik a pozitív hozzáállásod,még sokra viheted. vigyor3
Rendben van,hogy 2008.11hóban regeltél,de ahogy én látom,te több segítséget kaptál a fórumon,mint amit adtál is.És ez nem van így jól.
Tudod,hogy ezt ki írta?
"Isten ez a forum.
Megtaláltam a megoldást és már működik is.
Köszi mindenkinek aki leírta valamikor a megfejtést

Üdv."
Na ennek szellemében akkor folytassuk. Wink wave

Ha jó szakembernek tartod magad,akkor lásd el információval a fordos népet.Ne miattam,hiszen én xarok a benzinesekre.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24989 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:11:58 »

Most valami nagyon frappáns dolgot akartál írni?
Csak jelzem, hogy nem igazán jött be. wave
Ez a baj veled, hogy te azt hiszed, hogy egy ló arra megy amerre akar. Egyébként meg az "előre" irány volt a lényeg, ne a hova.  Cool
Sajnálom, hogy nem jött be Neked. Wink
Viszont én ezt átgondolnám a helyedben. "Egyébként meg az "előre" irány volt a lényeg, ne a hova." Azt nem tudod, hogy "hová tartasz", de azzal tisztában vagy, hogy "előre"?! Ajjajj...............
Ha épp veled szemben van valaki, akkor merre van az arra, vagy épp az előre? Talán amerre Te mondod? Jól van ez így szerinted? wilting
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24990 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:16:16 »

Tetszik a pozitív hozzáállásod,még sokra viheted. vigyor3
Rendben van,hogy 2008.11hóban regeltél,de ahogy én látom,te több segítséget kaptál a fórumon,mint amit adtál is.És ez nem van így jól.
Tudod,hogy ezt ki írta?
"Isten ez a forum.
Megtaláltam a megoldást és már működik is.
Köszi mindenkinek aki leírta valamikor a megfejtést

Üdv."
Na ennek szellemében akkor folytassuk. Wink wave

Ha jó szakembernek tartod magad,akkor lásd el információval a fordos népet.Ne miattam,hiszen én xarok a benzinesekre.... eplus2
Úgy látom érdekel a "munkásságom" itt a fórumon. worship Én nem zárlak ki Téged sem az információkból, annak ellenére sem, hogy éppen most írtad le, hogy xarsz azokra akik a benzinest "hajtják". taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24991 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:21:44 »

Sajnálom, hogy nem jött be Neked. Wink
Viszont én ezt átgondolnám a helyedben. "Egyébként meg az "előre" irány volt a lényeg, ne a hova." Azt nem tudod, hogy "hová tartasz", de azzal tisztában vagy, hogy "előre"?! Ajjajj...............
Ha épp veled szemben van valaki, akkor merre van az arra, vagy épp az előre? Talán amerre Te mondod? Jól van ez így szerinted? wilting


Én a helyedben viszont elég sok mindent átgondolnék.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24992 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:22:03 »

Úgy látom érdekel a "munkásságom" itt a fórumon. worship Én nem zárlak ki Téged sem az információkból, annak ellenére sem, hogy éppen most írtad le, hogy xarsz azokra akik a benzinest "hajtják". taps
akkor mégegyszer.
"...xarok a benzinesekre."
Az autókra. Wink
És nem engem érdekel a munkásságod,hanem a fórumozókat.Tedd meg,ha valami hasznos infót kaptál innen azt add is vissza.Legalább 3x-osan mint Lúdas Matyi. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24993 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:26:18 »

Úgy látom érdekel a "munkásságom" itt a fórumon. worship Én nem zárlak ki Téged sem az információkból, annak ellenére sem, hogy éppen most írtad le, hogy xarsz azokra akik a benzinest "hajtják". taps

Alf azt írta, hogy eddig csak kivettél a fórumból és nem azt, hogy beletettél. Szóval miből nem akarsz kizárni senkit?
A semmiből? Abból hogyan kell?
Ja, meg van! Abból az információból -sokak unszolására- sem zártak ki a topikot olvasókat, miszerint végül is az lett a problémádra a hibamegállapítás és megoldást, amit korábban ill. egész pontosan az elején már megmondtak (első sorban én ), hogy kontakt hiba.
Hidd el tudtuk, hogy ennyi volt.....de azért köszönjük, hogy megosztottad nagy nehezen a titkot.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24994 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:13:42 »

Szóval röviden a P0340 és P0118 hibakód kijelzése utáni hibaelhárítás "útvesztője".

Megjelent először a P0340 hibakód az autóba. Minden előzmény nélkül jelentkezett városi forgalomban 50 km/h sebességnél. Több mint egy éve használom intenzíven az autót. -Ez idő alatt megtett közel 60.000 km közben semmilyen rendellenesség nem volt tapasztalható.- Kitörölve a kódot szinte folyamatos lett a MIL lámpa világítása. Rá egy héttel jelentkezett az előző mellé a P0118 hibakód. Mivel a MIL lámpa folyamatosan égett a így arra lettem figyelmes, hogy az autó indokolatlanul bekapcsolja előbb az egyik, majd a másik hűtőventilátor motort. Amikor a jelenség halható volt akkor a műszerfalon lévő hűtővíz hőfokjelző mutatója leesett nullára. Majd amikor újból elindult a ventilátorok megálltak. Ez így váltakozott, rapszodikus megjelenéssel. Volt, hogy a -2 fokos időben a reggeli indításkor a hűtőventilátorok teljes fokozaton indultak, ami indokolatlan volt a körülményekhez képest.
Itt a fórumon és több helyről is, először mindenki a hőmérséklet jeladó hibájára utalt, hogy annak a cseréje talán megoldja, megoldhatja a hibajelenséget.
Tovább gondolva az esetet, inkább kontakthibára gondoltam. Műszerrel lemérve a hűtővíz érzékelő jónak mutatkozott. A becsatlakozásnál (hűtőgomba)a "signal", vagyis a referencia feszültség nem volt jelen. Bekötve egy műszert fixen a csatlakozáshoz, láthatóvá vált, hogy a "signal" feszültség vagy megjelenik, vagy nem. Ilyen jel, feszültség kihagyásokat elvileg okozhat a vezérlőegység meghibásodása is. A vezérlőegység kábelköteg csatlakozása úgy van kialakítva, hogy annak lehúzása esetén nehezen férhető hozzá az ECU csatlakozóihoz. Ezért úgy döntöttem, hogy a vezérlőegység kiszerelésével folytatom a hibakeresést. Az ECU megfelelő pontjaira csatlakoztatott tápellátás és érzékelő bekötése után történő mérések igazolták, hogy a motorvezérlő megfelelően működik.
A további lépésként ki kellett mérnem az ECU csatlakozási pontja és az érzékelők közötti vezeték szakaszokat. Ezen szakaszok kimérése is pozitív eredménnyel zárult.

Na, de akkor hol a hiba?

A vezérműtengely helyzetérzékelőhöz menő vezetékek szépen követhető. Viszont a hűtővízjeladó vezetékei, sok egyéb vezetékkel együtt keresztül haladnak a szívótorok alatti vezetékcsatornákba. Ennek a lebontását a legvégére hagytam, mert nézetem szerint kicsi a valószínűsége annak, hogy éppen itt törjön, vagy szakadjon el a vezeték. Mivel az autó több és rendszerezett vezetékhálózattal (kábelköteg) rendelkezik ezért úgy van tervezve, hogy a motor kiszerelésekor a motorhoz tartozó kábel köteg a motorral együtt kiemelhető. (Sok autónál a kábelkorbács körbefut a motortérben és innen csatlakoznak le a megfelelő érzékelőkhöz) Viszont a V6 motor nem ilyen!

Szemrevételezve az egyes hengersornál található csatlakozásokat az tűnt fel, hogy a csatlakozót a tartókonzolhoz rögzítő műanyag patent törött, vagy kilazult és lóg. Megbontva a csatlakozókat láthatóvá vált az érintkezőkön a korrózió jelei. Ezek megtisztítása és mindkét irányba a vezetékek kimérése ismét a vezetékek szakadásmentességét jelezte. Az ECU visszakerült a helyére a csatlakozók az érzékelőkre szintén. A csatlakozók (ami a motorkiszerelés lehetőségét hivatott biztosítani) Új tartó bilincsel az eredeti helyükre kerültek. A hiba feltárása, elhárítása nulla forint ráfordítással megoldva. Hibakódok törlésre kerültek.

Hiba vélhető oka: Az előző tulajdonosnál vezérmű cserét hajtottak végre. Feltehetően a vízmentes csatlakozó tömítést nem kenték be összecsatlakoztatáskor semmilyen kenőanyaggal és a csatlakozótartóra szerelve csatlakoztatták össze. Mivel ezek a csatlakozók több érintkezővel rendelkeznek, így nehezebb összedugni őket szárazon. Ebből az erőltetésből fakadt, hogy a tartó fűl letört és a csatlakozás nem lett tökéletesen illesztett. A víz, pára behatolt és elindította a korróziós folyamatokat az érintkezőkön.

Ezért mondom sokszor azt, hogy a megélhetési autószerelők nem mindig dolgoznak megfelelően, vagy éppen elvárhatóan.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24995 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:19:30 »


A javítás során használtad a TIS-t?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24996 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:30:18 »

Szóval röviden a P0340 és P0118 hibakód kijelzése utáni hibaelhárítás "útvesztője".

Megjelent először a P0340 hibakód az autóba. Minden előzmény nélkül jelentkezett városi forgalomban 50 km/h sebességnél. Több mint egy éve használom intenzíven az autót. -Ez idő alatt megtett közel 60.000 km közben semmilyen rendellenesség nem volt tapasztalható.- Kitörölve a kódot szinte folyamatos lett a MIL lámpa világítása. Rá egy héttel jelentkezett az előző mellé a P0118 hibakód. Mivel a MIL lámpa folyamatosan égett a így arra lettem figyelmes, hogy az autó indokolatlanul bekapcsolja előbb az egyik, majd a másik hűtőventilátor motort. Amikor a jelenség halható volt akkor a műszerfalon lévő hűtővíz hőfokjelző mutatója leesett nullára. Majd amikor újból elindult a ventilátorok megálltak. Ez így váltakozott, rapszodikus megjelenéssel. Volt, hogy a -2 fokos időben a reggeli indításkor a hűtőventilátorok teljes fokozaton indultak, ami indokolatlan volt a körülményekhez képest.
Itt a fórumon és több helyről is, először mindenki a hőmérséklet jeladó hibájára utalt, hogy annak a cseréje talán megoldja, megoldhatja a hibajelenséget.
Tovább gondolva az esetet, inkább kontakthibára gondoltam. Műszerrel lemérve a hűtővíz érzékelő jónak mutatkozott. A becsatlakozásnál (hűtőgomba)a "signal", vagyis a referencia feszültség nem volt jelen. Bekötve egy műszert fixen a csatlakozáshoz, láthatóvá vált, hogy a "signal" feszültség vagy megjelenik, vagy nem. Ilyen jel, feszültség kihagyásokat elvileg okozhat a vezérlőegység meghibásodása is. A vezérlőegység kábelköteg csatlakozása úgy van kialakítva, hogy annak lehúzása esetén nehezen férhető hozzá az ECU csatlakozóihoz. Ezért úgy döntöttem, hogy a vezérlőegység kiszerelésével folytatom a hibakeresést. Az ECU megfelelő pontjaira csatlakoztatott tápellátás és érzékelő bekötése után történő mérések igazolták, hogy a motorvezérlő megfelelően működik.
A további lépésként ki kellett mérnem az ECU csatlakozási pontja és az érzékelők közötti vezeték szakaszokat. Ezen szakaszok kimérése is pozitív eredménnyel zárult.

Na, de akkor hol a hiba?

A vezérműtengely helyzetérzékelőhöz menő vezetékek szépen követhető. Viszont a hűtővízjeladó vezetékei, sok egyéb vezetékkel együtt keresztül haladnak a szívótorok alatti vezetékcsatornákba. Ennek a lebontását a legvégére hagytam, mert nézetem szerint kicsi a valószínűsége annak, hogy éppen itt törjön, vagy szakadjon el a vezeték. Mivel az autó több és rendszerezett vezetékhálózattal (kábelköteg) rendelkezik ezért úgy van tervezve, hogy a motor kiszerelésekor a motorhoz tartozó kábel köteg a motorral együtt kiemelhető. (Sok autónál a kábelkorbács körbefut a motortérben és innen csatlakoznak le a megfelelő érzékelőkhöz) Viszont a V6 motor nem ilyen!

Szemrevételezve az egyes hengersornál található csatlakozásokat az tűnt fel, hogy a csatlakozót a tartókonzolhoz rögzítő műanyag patent törött, vagy kilazult és lóg. Megbontva a csatlakozókat láthatóvá vált az érintkezőkön a korrózió jelei. Ezek megtisztítása és mindkét irányba a vezetékek kimérése ismét a vezetékek szakadásmentességét jelezte. Az ECU visszakerült a helyére a csatlakozók az érzékelőkre szintén. A csatlakozók (ami a motorkiszerelés lehetőségét hivatott biztosítani) Új tartó bilincsel az eredeti helyükre kerültek. A hiba feltárása, elhárítása nulla forint ráfordítással megoldva. Hibakódok törlésre kerültek.

Hiba vélhető oka: Az előző tulajdonosnál vezérmű cserét hajtottak végre. Feltehetően a vízmentes csatlakozó tömítést nem kenték be összecsatlakoztatáskor semmilyen kenőanyaggal és a csatlakozótartóra szerelve csatlakoztatták össze. Mivel ezek a csatlakozók több érintkezővel rendelkeznek, így nehezebb összedugni őket szárazon. Ebből az erőltetésből fakadt, hogy a tartó fűl letört és a csatlakozás nem lett tökéletesen illesztett. A víz, pára behatolt és elindította a korróziós folyamatokat az érintkezőkön.

Ezért mondom sokszor azt, hogy a megélhetési autószerelők nem mindig dolgoznak megfelelően, vagy éppen elvárhatóan.

Ha a szerinted megélhetési autószerelő kicseréli a jeladót, kiderült volna egyből, hogy nem történt javulás. Ennyi.
Bírom, amikor csak úgy messzemenő következtetéseket levonnak emberek.....

Amit most leírtál, miszerint ügyesen feltaláltad a langyos vizet....az nálam napi rutin. Nem véletlenül mondtam a legelején, amit mondtam.
De megélhetési autószerelő vagyok, igen....ebből élek. Abból viszont nem, hogy itt segítek....még is megtettem nagyon sokszor és megteszem ezután is.
üdv: egy megélhetési autószerelő  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24997 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:56:46 »

Megjavítottam. Legfőképp ettől javult meg. Wink Wink Wink

Amennyi mellébeszélést eddig belefeccöltél a dologba, abból kitelt volna kétszer, hogy leírod a megoldást.

Nem röviden, nem hosszan, csak éppen érthetően... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24998 Dátum: 2014.12.30 kedd, 19:45:02 »

Ha a szerinted megélhetési autószerelő kicseréli a jeladót, kiderült volna egyből, hogy nem történt javulás. Ennyi.
Bírom, amikor csak úgy messzemenő következtetéseket levonnak emberek.....

Amit most leírtál, miszerint ügyesen feltaláltad a langyos vizet....az nálam napi rutin. Nem véletlenül mondtam a legelején, amit mondtam.
De megélhetési autószerelő vagyok, igen....ebből élek. Abból viszont nem, hogy itt segítek....még is megtettem nagyon sokszor és megteszem ezután is.
üdv: egy megélhetési autószerelő  integet2
Sajnos azt látom benned, hogy igen megtör téged amikor nem ismer el mindenki, akár szakmailag, akár emberileg. Pedig ezt tudni kell kezelni. Benned minden megvan ami egy jó emberben kell, hogy legyen. Segítőkész, lelkiismeretes, és legfőképp emberi vagy. Szerintem. Azt látom és láttam eddig is, hogy Te vagy aki a legönzetlenebbül segít vagy segíteni akar. Sokan itt bebújnak mögéd akár azért, mert ismernek, talán barátok, haverok vagytok, talán csak érdekből.
Ne vedd annyira szívedre a dolgokat. Te úgy vagy jó, ahogy vagy. Ezt nagyon komolyan írom.

Vissza az irományodhoz: A kicserélt jeladó költsége + fagyálló + javítási költsége engem terhelt volna. Ezt a szerelők nem vállalják be. Ha hozzá vesszük, hogy a hiba rapszodikus volt így lehet ki sem derül ott, akkor. A bosszúság és a többlet időráfordítás megint engem bosszantott volna. Viszont feltehetőbben egyszerűnek tűnik egy "megélhetési autószerelőnek" kicserélni, mint meggyőződni arról, hogy valóban az okozza a hibát. Ha mégsem akkor cseréljünk mást, oszt meglátjuk.

Napi rutin: Ezért kérdeztem az elején a tapasztalatokat. Lehet a Te tapasztalatod az, hogy 10-ből 9 jeladó hiba. A csere megoldás, de hogyan jutok el odáig, hogy felelősségteljesen kimondjam azt, hogy ezt kell cserélni?

Amiből az ember a "kenyerét" keresi azt csak akkor kell szégyellni, ha tisztességtelenül végzi. Tudom, hogy Te nem ilyen vagy!

De ilyenné válhat az ember, ha nem tudja azt felvállalni, hogy "nem tudom".  falbav  Sajnos ez a többség.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 19:48:03 írta kowikamil » Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #24999 Dátum: 2014.12.30 kedd, 19:46:40 »

Amennyi mellébeszélést eddig belefeccöltél a dologba, abból kitelt volna kétszer, hogy leírod a megoldást.

Nem röviden, nem hosszan, csak éppen érthetően... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Ha esetleg valamit nem értesz akkor megpróbálom leírni érthetően. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.