Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:15:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514573 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #300 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 12:55:10 »

Én eddig sem mondtam mást. Én Delphi-vel néztem....

Én meg a saját szememmel.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 12:56:55 »

Én meg a saját szememmel.  hehe

Te belenézel a DLC csatlakozóba.....a saját szemeddel.....és látod ezt a hibaüzenetet?  wow1

 worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papione
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 17:58:40 »

szerintetek, ha Ferodo a tárcsa, akkor jobb ha ferodo betétet veszek hozzá, vagy nincs értelme és maradjak a Textar-nal, melyik a jobb???

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #303 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:40:16 »

szerintetek, ha Ferodo a tárcsa, akkor jobb ha ferodo betétet veszek hozzá, vagy nincs értelme és maradjak a Textar-nal, melyik a jobb???



Amelyik az anyós üléshez közelebb van.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:27:22 »

szerintetek, ha Ferodo a tárcsa, akkor jobb ha ferodo betétet veszek hozzá, vagy nincs értelme és maradjak a Textar-nal, melyik a jobb???

Sztm a textar betet jobb en azt vettem hatra (es ferodo premium tarcsat, de azt meg nem kellett cserelni).
A regi mondinkra ferodo tarcsa es betet kerult es teljesen jol mukodott es meg mukodik is  wave
Na jol megmondtam Smiley azaz sztm barmelyik betetet megveheted mindketto jo cucc  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2014.06.04 szerda, 11:24:29 »

Igen.

Ezt a kuplungpedál kapcsolót nem lehet megtisztítani?

Egyébként ez tipikusan olyan hibakód, amit a női sofőrök produkálnak.  nyes

Egyszerre nyomnak jó hosszan minden pedált.  laugh

Pffffff.... Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #306 Dátum: 2014.06.04 szerda, 11:39:02 »

Pffffff.... Cheesy

És igazam van.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2014.06.04 szerda, 13:31:13 »

És igazam van.  laugh

Nem ingem, nem veszem magamra.
Én inkább sportosan vezetek, jelentsen is az bármit is Smiley
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:17:18 »

meg vannak a hátsó tárcsák, betétek

kérdezném, hogy a munkahenger dugattyúja simán visszanyomható vagy közben forgatni kell, mi a menete valaki csinálta már???

üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #309 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:26:18 »

meg vannak a hátsó tárcsák, betétek

kérdezném, hogy a munkahenger dugattyúja simán visszanyomható vagy közben forgatni kell, mi a menete valaki csinálta már???

üdv.

Nyomva csavarni vagy csavarva nyomni...... valamelyik.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papione
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:51:07 »

Nyomva csavarni vagy csavarva nyomni...... valamelyik.  vigyor3

nem szoktam nagyon cifrázni, de most beleadok mindent wow1

Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:54:18 »

meg vannak a hátsó tárcsák, betétek

kérdezném, hogy a munkahenger dugattyúja simán visszanyomható vagy közben forgatni kell, mi a menete valaki csinálta már???

üdv.
Nekem az mk3-asnal siman flexkulccsal visszament az egyik oldal es csak kezzel nyomtam kozben. A masik oldalhoz a pillanatszoritos megoldas is keves volt vettem celszerszamot azzal gyerekjatek a tekergetes.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:09:08 »


http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-15-delar-191255/

Nem olcso, de idekint 1x eleg hasznalni es mar boven megterul worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
papione
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:17:41 »


megpróbálom szerszám nélkül,

a tekerés iránya jobbra vagy balra???

Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:25:00 »

megpróbálom szerszám nélkül,

a tekerés iránya jobbra vagy balra???


Befele jobbra eljen azert flexkulcsod es pillanatszoritod legyen ezek nem dragak    wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 22:26:39 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
papione
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:33:16 »

Befele jobbra eljen azert flexkulcsod es pillanatszoritod legyen ezek nem dragak    wave

csak célszerszámot nincs, és nem is szeretnék venni

köszönöm az infókat!!!   worship

Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:36:30 »

csak célszerszámot nincs, és nem is szeretnék venni

köszönöm az infókat!!!   worship


Ha nincs nagyon lekopva a beteted akkor nem is kell a celszerszam!
Nekem a regin sajna kiakadt az egyik oldali munkahenger es csak ezzel tudtam visszanyomni pedig meg a legtelenito csavart is kitekertem Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:22:21 »

Első-hátsó féktárcsák és betétek egyszerre való cseréje után miképp kell "bejáratni" az új fékeket? A szerelő azt mondta, hogy 90-ről óvatosan fékezgessek 200km-ig. Jó tanácsot adott?  Wink
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #318 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:32:46 »

Első-hátsó féktárcsák és betétek egyszerre való cseréje után miképp kell "bejáratni" az új fékeket? A szerelő azt mondta, hogy 90-ről óvatosan fékezgessek 200km-ig. Jó tanácsot adott?  Wink

90-ről 200-ra fékezve?  laugh

Óvatosan kell bánni a fékkel... Nem szabad brutál nagyokat fékezni és mindig kell vele gurulgatni nagyobb fékezések után. Mire összekpoik lesz az 1500 km is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:37:44 »

90-ről 200-ra fékezve?  laugh

Óvatosan kell bánni a fékkel... Nem szabad brutál nagyokat fékezni és mindig kell vele gurulgatni nagyobb fékezések után. Mire összekpoik lesz az 1500 km is...

jaja, tanusítom. Amúgy fontos, hogy mielőtt összerakják féktisztító folyadékkal a tárcsát tisztítsák meg. Ha az nincs meg, az még + 500km-t jelent, mire letisztul
Naplózva
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:30:25 »

Sziasztok!

Egy hibaüzenetet nem értek.  Undecided A műszerfalon az a jel gyullad ki mint amikor a kézifék van behúzva. ((!))
Alapból nem világít, csak ha gyorsítok. Akkor kigyullad és világít kb 5 mp-ig és utána kialszik, de minden gyorsításkor megcsinálja ugyanezt.
A könyv nem ír semmit, csak azt hogy kopott a fékbetét vagy kevés a fékfolyadék ill a váltóolaj. Az nem világos hogy ha a fék problémája ez akkor miért gyorsításkor jelez, ha valamelyik folyadékszinttel van gond akkor miért nem világít folyamatosan.
Van ötlete valakinek a hibára???
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:39:31 »

Sziasztok!

Egy hibaüzenetet nem értek.  Undecided A műszerfalon az a jel gyullad ki mint amikor a kézifék van behúzva. ((!))
Alapból nem világít, csak ha gyorsítok. Akkor kigyullad és világít kb 5 mp-ig és utána kialszik, de minden gyorsításkor megcsinálja ugyanezt.
A könyv nem ír semmit, csak azt hogy kopott a fékbetét vagy kevés a fékfolyadék ill a váltóolaj. Az nem világos hogy ha a fék problémája ez akkor miért gyorsításkor jelez, ha valamelyik folyadékszinttel van gond akkor miért nem világít folyamatosan.
Van ötlete valakinek a hibára???

Ha a fékfolyadékot a max vonalig akkor töltötték fel, amikor minden fékbetéted új volt, akkor a fékbetétek erős kopásánál (mondjuk elöl már a vége, hátúl meg még van benne 1-2ezer km) a fékfolyadék a minimumhoz közelít, akkor hajlamos annyit mozogni, hogy az érzékelő úgy látja, hogy minimum alatt van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #322 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:29:55 »

Sziasztok!

Egy hibaüzenetet nem értek.  Undecided A műszerfalon az a jel gyullad ki mint amikor a kézifék van behúzva. ((!))
Alapból nem világít, csak ha gyorsítok. Akkor kigyullad és világít kb 5 mp-ig és utána kialszik, de minden gyorsításkor megcsinálja ugyanezt.
A könyv nem ír semmit, csak azt hogy kopott a fékbetét vagy kevés a fékfolyadék ill a váltóolaj. Az nem világos hogy ha a fék problémája ez akkor miért gyorsításkor jelez, ha valamelyik folyadékszinttel van gond akkor miért nem világít folyamatosan.
Van ötlete valakinek a hibára???
fejvakaras nemtudom

a szintet nem ellenőrizted még a tartályban? Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #323 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:41:47 »

Sziasztok!

Egy hibaüzenetet nem értek.  Undecided A műszerfalon az a jel gyullad ki mint amikor a kézifék van behúzva. ((!))
Alapból nem világít, csak ha gyorsítok. Akkor kigyullad és világít kb 5 mp-ig és utána kialszik, de minden gyorsításkor megcsinálja ugyanezt.
A könyv nem ír semmit, csak azt hogy kopott a fékbetét vagy kevés a fékfolyadék ill a váltóolaj. Az nem világos hogy ha a fék problémája ez akkor miért gyorsításkor jelez, ha valamelyik folyadékszinttel van gond akkor miért nem világít folyamatosan.
Van ötlete valakinek a hibára???

A kuplungpedál alatt nem olajos a szőnyeg?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:00:01 »

Nem olajos a szőnyeg. A fékfolyadék nincs a MAX-on de a max-min között félúton van.
Milyen fékfolyadékot önthetek bele? A gyári van benne.
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #325 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:21:27 »

Nem olajos a szőnyeg. A fékfolyadék nincs a MAX-on de a max-min között félúton van.
Milyen fékfolyadékot önthetek bele? A gyári van benne.
 
akkor nem az a gond.
az olaj meg asszem DOT-4.de a könyvében benne van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 15:53:25 »

Pár napja cseréltettem az összes féktárcsát és betétet.
Tegnap arra lettem figyelmes, hogy az összes tárcsa barna foltokkal van tele, mintha rozsda lenne. Mentem vele, simán eltűnt. Reggel elmentem melóba, miután végeztem ránézve a tárcsákra ismét ott voltak a foltok. Neten rákerestem, de semmi info. Valakinek tapasztalat?
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #327 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 16:00:42 »

Pár napja cseréltettem az összes féktárcsát és betétet.
Tegnap arra lettem figyelmes, hogy az összes tárcsa barna foltokkal van tele, mintha rozsda lenne. Mentem vele, simán eltűnt. Reggel elmentem melóba, miután végeztem ránézve a tárcsákra ismét ott voltak a foltok. Neten rákerestem, de semmi info. Valakinek tapasztalat?
az.rozsda.nem kell vele foglalkozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 16:21:23 »

Pár napja cseréltettem az összes féktárcsát és betétet.
Tegnap arra lettem figyelmes, hogy az összes tárcsa barna foltokkal van tele, mintha rozsda lenne. Mentem vele, simán eltűnt. Reggel elmentem melóba, miután végeztem ránézve a tárcsákra ismét ott voltak a foltok. Neten rákerestem, de semmi info. Valakinek tapasztalat?

semmi gond, mivel tiszta fémes felület, az ilyen párás esős időben hajlamos a felületi "vak" rozsda kialakuljon. Nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:49:10 »

Ma megrendeltem az "itteni" beszállítótól az első pár féktárcsát és betétet. Gyári kivitel, össz:57eft. A textar kb. 2 eft-vel lett volna olcsóbb.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #330 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:00:10 »

Ma megrendeltem az "itteni" beszállítótól az első pár féktárcsát és betétet. Gyári kivitel, össz:57eft. A textar kb. 2 eft-vel lett volna olcsóbb.

Jó drága volt. laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:03:50 »

Jó drága volt. laugh
Hát igen, fussa annak, aki el nem  pias  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #332 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:05:40 »

Hát igen, fussa annak, aki el nem  pias  Cheesy

Ha jól  emlékszem, 65e ftért kicserélik anyag és munkadíjjal együtt a szagszervízben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:11:03 »

Jó drága volt. laugh

tényleg drága volt. Cromax árak:

https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050003-elso-fektarcsa/480998-elso-fektarcsa-ford-mondeo-2007-

Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #334 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:51:50 »


Miért is? a Cromaxnál 57.778. Ne tévesszen meg a tárcsa, az nem pár ár, hanem db.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2014.09.23 kedd, 16:22:16 »

Miért is? a Cromaxnál 57.778. Ne tévesszen meg a tárcsa, az nem pár ár, hanem db.

Azok az ára bruttó árak, és ha nem a klubos árat nézzük, akkor is csak 42856.-
Mondjuk nekem van cromax club kártya, kb 2 perc volt egyet csináltatni és úgy már is van kedvezőbb: 30930.-
Szóval olcsóbb
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2014.09.23 kedd, 16:43:33 »

Azok az ára bruttó árak, és ha nem a klubos árat nézzük, akkor is csak 42856.-
Mondjuk nekem van cromax club kártya, kb 2 perc volt egyet csináltatni és úgy már is van kedvezőbb: 30930.-
Szóval olcsóbb

Kinek nincs cromax kártyája?
A két tárcsa és a 4 betét az hogy 30930.-? Amúgy tök mind1.
PS: gumi is kulaninál veszek.... Nekik is kell élni vmiből...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2014.09.23 kedd, 17:06:58 »

Kinek nincs cromax kártyája?
A két tárcsa és a 4 betét az hogy 30930.-? Amúgy tök mind1.
PS: gumi is kulaninál veszek.... Nekik is kell élni vmiből...  Cheesy

fékbetétről nem volt szó, csak tárcsáról. Most látom, hogy és betétet....

 worship
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2014.09.23 kedd, 17:59:11 »

fékbetétről nem volt szó, csak tárcsáról. Most látom, hogy és betétet....

 worship
wave
PS: kell vkinek a régi kiszerelés után? Még lehet jó lesz (taxiba... Grin)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #339 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:20:33 »

wave
PS: kell vkinek a régi kiszerelés után? Még lehet jó lesz (taxiba... Grin)
fogadjunk,hogy Szájkira gondoltál,de ő mk3..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:00:13 »

fogadjunk,hogy Szájkira gondoltál,de ő mk3..... eplus2
T'om, de biztos vannak barátai, ölég sok mk4 taxit látni....  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:54:10 »

Sziasztok,

hűtött , lyuggatott tárcsákról vélemény? Érdemes annyival többet adni érte?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #342 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:24:46 »

Sziasztok,

hűtött , lyuggatott tárcsákról vélemény? Érdemes annyival többet adni érte?

Ha jol sejtem az elso az ennel is hutott mar gyarilag is, a harmasban is az volt, nem hiszem hogy visszabb leptek volna. Nekem a harmashoz kepest sokkal jobban fog. Az extra hutesnek amit a lyukak adnak nem tudom hogy van-e itt ertelme. Inkabb jo tarcsat vegyel jo betettel, szerintem ennel a kategorianal felesleges a luk. Sokan a latvany miatt szeretik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:46:43 »

Ha jol sejtem az elso az ennel is hutott mar gyarilag is, a harmasban is az volt, nem hiszem hogy visszabb leptek volna. Nekem a harmashoz kepest sokkal jobban fog. Az extra hutesnek amit a lyukak adnak nem tudom hogy van-e itt ertelme. Inkabb jo tarcsat vegyel jo betettel, szerintem ennel a kategorianal felesleges a luk. Sokan a latvany miatt szeretik.

Tárcsa betét , nem spórolok , szeretek tutira megállni , csak nem tudtam hogy számít-e valamit , de akkor nagyrészt csak látvány
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 21:12:42 »

Tárcsa betét , nem spórolok , szeretek tutira megállni , csak nem tudtam hogy számít-e valamit , de akkor nagyrészt csak látvány
Valszeg igen. Sztem nekünk nem akkora teljesítményű az autónk, h ilyen hűthető fékek keljenek. Inkább egy sportkocsinál tudnám elképzelni csak a lényegét!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #345 Dátum: 2014.12.05 péntek, 06:28:37 »

Valszeg igen. Sztem nekünk nem akkora teljesítményű az autónk, h ilyen hűthető fékek keljenek. Inkább egy sportkocsinál tudnám elképzelni csak a lényegét!
pont ezt akartam írni.az egynyócra felesleges.nem tud olyan sebességre felgyorsulni.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2014.12.05 péntek, 10:35:54 »

pont ezt akartam írni.az egynyócra felesleges.nem tud olyan sebességre felgyorsulni.... nyes

 eplus2
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2014.12.05 péntek, 10:59:24 »

pont ezt akartam írni.az egynyócra felesleges.nem tud olyan sebességre felgyorsulni.... nyes
hehe
Humoros!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:32:04 »

Sziasztok!
Minket is utolért a vég. smile
Két napja világít az ESP hibaikon, mától már a motorszimbólum is.
A feleségem elmondása szerint (Ő használja az autót) a menettulajdonságokban nincs változás.
Van valami tippetek esetleg a megoldásra?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #349 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:56:00 »

Sziasztok!
Minket is utolért a vég. smile
Két napja világít az ESP hibaikon, mától már a motorszimbólum is.
A feleségem elmondása szerint (Ő használja az autót) a menettulajdonságokban nincs változás.
Van valami tippetek esetleg a megoldásra?
persze.gyere a minitalira. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.