Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2025.02.16 vasárnap, 19:52:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 527322 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:32:09 »

22000km

Bocsi, hogy nem hozzáértő módjára írtam... vákuumpumpa -> vákuumszivattyú.

****** UPDATE ********
Ma reggel sem fogott szerintem ahogy kellene egész úton befelé a munkahelyre. Itt amikor megálltam, lehúztam a csövet a vákuumszivattyúról - amit ajánlott a szerelő, hogy hiba esetén nézzek meg - volt vákuum.

Valamelyik cső repedt esetleg, vagy még inkább ezek a betétek nálam ennyit tudnak - főleg most a vizes időben ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 08:33:03 írta blackbile » Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #451 Dátum: 2016.03.02 szerda, 06:33:03 »

22000km

Bocsi, hogy nem hozzáértő módjára írtam... vákuumpumpa -> vákuumszivattyú.

****** UPDATE ********
Ma reggel sem fogott szerintem ahogy kellene egész úton befelé a munkahelyre. Itt amikor megálltam, lehúztam a csövet a vákuumszivattyúról - amit ajánlott a szerelő, hogy hiba esetén nézzek meg - volt vákuum.

Valamelyik cső repedt esetleg, vagy még inkább ezek a betétek nálam ennyit tudnak - főleg most a vizes időben ?
Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6485


E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2016.03.02 szerda, 06:52:34 »

Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?
Van annyi hülye az utakon... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2016.03.02 szerda, 09:43:05 »

Tudsz akkorát fékezni, hogy daráljon az ABS?

Enyhén lejtős 90°-os jobb kanyarban igen. Máshogy még nem próbáltam.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #454 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 06:51:30 »

Van annyi hülye az utakon... falbav
Régen én is ezt gondoltam. Aztán szerintem 1 kezemen meg tudom számolni, az elmút 2 év/50e km alatt hányszor kellett vészfékeznem. Pedig van benne Bp, országút, autópálya, minden, sebességhatáron közlekedem. Valószínűleg defenzívebben vezetek, mint 10 éve.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 06:51:51 »

Enyhén lejtős 90°-os jobb kanyarban igen. Máshogy még nem próbáltam.
Honnan tudod, hogy nem fog a fék, ha ki sem próbálod?
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 07:10:57 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48566



« Új hozzászólás #457 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 07:38:18 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
szerintem a vákumrásegítésben valahol falsot szív.azért érzed gyengébbnek.
De a hiba lehet máshol is a vákumrendszerben,mert megy még az egr-hez, a turbóhoz,és a leállító szelephez is.
Bárhol van rés a pajzson,simán lehet ez a végeredménye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 09:11:19 »

Köszi.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 12:04:39 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.

szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26686


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #460 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 12:28:29 »

szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.

Csak ne HegeGabi!

Illetve Alf-nak tükröt, AndyA-nek meg fúrót ne adj a kezébe...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48566



« Új hozzászólás #461 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 13:25:04 »

Csak ne HegeGabi!

Illetve Alf-nak tükröt, AndyA-nek meg fúrót ne adj a kezébe...  hehe
neked meg a szerszámát,mert azonnal a szádba veszed. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 13:34:45 »

""s valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről"".

Kezdek félni elmenni egy ilyen minitalira....  nyes


szerintem menj el egy minire és valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről. Én meglepődtem a hétvégén, hogy a mondi fékje mennyire jó.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 15:04:08 »

""s valaki akinek ilyene van, próbálja ki, te meg próbáld ki az övét. Aztán lehet értekezni a különbségről"".

Kezdek félni elmenni egy ilyen minitalira....  nyes



Nefélj, gyere, kifigyeled a vebasztót legalább!

Különben meg mindenbe bele tudunk kötni minden gond nélkül...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 15:10:53 »

Különben meg mindenbe bele tudunk kötni minden gond nélkül...  eplus2 eplus2

 nyes  nyes ez nem igaz, mindenbe is  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #465 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:17:14 »

Ezt most hogy érted? Fog a fék, csak nem eléggé.
Nem értem, hova fogjon jobban? Ha megszólal az ABS, akkor hiába van nagyobb fékerőd, nem fogsz jobban lassulni. Ha úgy is kevesled a lassulást, akkor érdemes a gumi-lengéscsillapító vonalon körülnézni. Vagy túl keménynek tartod a pedált? Vagy mi az, hogy "nem fog eléggé"?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:30:25 »

Nem értem, hova fogjon jobban? Ha megszólal az ABS, akkor hiába van nagyobb fékerőd, nem fogsz jobban lassulni. Ha úgy is kevesled a lassulást, akkor érdemes a gumi-lengéscsillapító vonalon körülnézni. Vagy túl keménynek tartod a pedált? Vagy mi az, hogy "nem fog eléggé"?

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23840


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:47:39 »

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
az biztos. navarából átülve sorozatban lefejelem a kormányt falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:48:50 »

az biztos. navarából átülve sorozatban lefejelem a kormányt falbav

dettó, én is a Jeep-ből átülve, nyomtam egy féket és megállt mint a szög Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23840


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:50:50 »

dettó, én is a Jeep-ből átülve, nyomtam egy féket és megállt mint a szög Cheesy
nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:01:39 »

nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva

nekem nagyon bejön, hogy ennyire könnyedén megy. Persze lehet "rontani" csak drága.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23840


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:03:47 »

nekem nagyon bejön, hogy ennyire könnyedén megy. Persze lehet "rontani" csak drága.
nekem az mk3 féle jön be. ha nyomom akkor lassul, ha hozzáérek meg nem esek ki a szélvédőn nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #472 Dátum: 2016.03.04 péntek, 07:33:51 »

jaja én sem értem.

mondjuk szélesebb gumival jobb fékhatást lehet elérni, aztán jöhet a gumi összetétel, meg átmérő, meg peresség....

Az a gond, hogy nem értjük hogy mihez képest jobb fékerőt. Az mk4-nek nagyon jó a féke. Kicsi befektetett erővel működik
Egy kettesgolfhoz képest biztos. Ülj be egy MK3 Focusból, elsőre a kertkaput kiviszed.  nyes
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:20:18 »

nem lehet ezen "rontani"? vigyor3 utálom amikor agyon van valami szervózva


Zsírozd meg a tárcsákat.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X

2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:37:00 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2016.03.04 péntek, 08:49:05 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.


Vidd el az autót egy fékhatás mérésre és ott kederül, ha valami gond van.
Nem csak a rásegítés "furcsa"?  Facelift előtti Mk3-ra sokan mondják, hogy xar a fék mert nagyon kell taposni......nekem meg pont az tetszik benne, hogy jól adagolható. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X

2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:02:50 »

Egy kettesgolfhoz képest biztos. Ülj be egy MK3 Focusból, elsőre a kertkaput kiviszed.  nyes

Az MK3-am úgy fogott, mint a Jeep. Aztán a focusnál azt vettem észre, hogy van fék, az MK4 meg ezerszer jobb mint a focus. Eddig szerintem az mk4-nek van a legjobb féke.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:14:25 »

Egy kollega Mondeóját kipróbáltam tegnapelőtt itt a cégnél, na az megáll - az S-MAXom meg lassul.
Nem tudom - és nem is akarom - jobban elmagyarázni, aki segítőkész hozzászólást adott, annak köszönöm.


Ezek szerint valami nincs rendben a tiéddel. Tárcsa, fékbetét, féknyereg... Érdemes lenne mindent ellenőrizni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2016.03.04 péntek, 17:32:19 »

Az MK3-am úgy fogott, mint a Jeep. Aztán a focusnál azt vettem észre, hogy van fék, az MK4 meg ezerszer jobb mint a focus. Eddig szerintem az mk4-nek van a legjobb féke.
Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48566



« Új hozzászólás #479 Dátum: 2016.03.04 péntek, 18:55:05 »

Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).
én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2016.03.04 péntek, 19:58:50 »

Amikor már megvolt az MK4 és eladtam az MK3-mat úgy hozta a sors, hogy a vevőjelölt engem kért meg az autó kipróbálására  wow1. Komolyan mondom remegett a lábam miután kiszálltam. Pedig előtte nem gondoltam különösebben rossznak az MK3 fékjét, de az MK4 után nagyon harmatos. Pedig az MK4 sem az a ránézek és blokkol típusú. Szerintem nagyon jól adagolható, és bitang jól harap ha kell (a fék).

igen, nekem is ugyan ez a tapasztalatom
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2016.03.04 péntek, 23:06:40 »

én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....

Az asszony Hondája is ilyen. Ezért is mondom, hogy az MK4 fékje nagyon jól adagolható, amellett, hogy igen hatékony.

Szóval, ha blackbile gyengének érzi a Mondi fékjét, akkor ott hiba lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2016.03.05 szombat, 09:54:04 »

S-MAX az a Mondi...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26686


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #483 Dátum: 2016.03.05 szombat, 11:46:09 »

S-MAX az a Mondi...

ugyanaz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2016.03.05 szombat, 13:51:15 »

Ja, meg plusz min. 100 kg
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #485 Dátum: 2016.03.05 szombat, 20:37:30 »

én ugyan ezt tapasztaltam mk3 mondi vs smaxi között.ami mindkettőt lefölözi az a hunyadi fékje.csak rálehel az ember az mk3hoz képest,és koppan a homlok a szélvédőn....
De ez miért lefölözés? Kalibráció kérdése. Én az MK3 Focus-szal 60e km alatt nem tanultam meg finoman fékezni, az az egy nem volt jó abban az autóban, túl hamar izgult be a vészfékasszisztens. De ott is csak nézni kellett a pedált, már jött a bólintás. Pl. a kacsaseggű Megane is ilyen. Ettől még nem jobb a fék.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #486 Dátum: 2016.03.05 szombat, 20:38:21 »

Az asszony Hondája is ilyen. Ezért is mondom, hogy az MK4 fékje nagyon jól adagolható, amellett, hogy igen hatékony.

Szóval, ha blackbile gyengének érzi a Mondi fékjét, akkor ott hiba lesz.
Vagy olyanból ült át, aminek nagyon könnyű a fékje. De azt nem árulja el, miből ült át. Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2016.03.05 szombat, 21:03:18 »

Vagy olyanból ült át, aminek nagyon könnyű a fékje. De azt nem árulja el, miből ült át. Smiley

nem, mert meg is jegyezte, hogy a kollégája mondijának jó a fékje.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #488 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 07:29:29 »

nem, mert meg is jegyezte, hogy a kollégája mondijának jó a fékje.
Ja, de újra: ha ABS-szel darálva az egyik jobban lassul a másiknál, ott nem a fék, hanem a gumi/lengéscsillapító környékén kell keresgélni, az már nem a féken múlik.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 10:57:06 »

Ja, de újra: ha ABS-szel darálva az egyik jobban lassul a másiknál, ott nem a fék, hanem a gumi/lengéscsillapító környékén kell keresgélni, az már nem a féken múlik.
Azért az nem mindegy, hogy milyen erővel kell taposni. Lásd az MK3-MK4 összehasonlítás alább.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #490 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 21:47:32 »

Azért az nem mindegy, hogy milyen erővel kell taposni. Lásd az MK3-MK4 összehasonlítás alább.
Igaz, de ha jól értem, a lassulásra van panasz, nem a pedálerőre.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 06:52:38 »

Igaz, de ha jól értem, a lassulásra van panasz, nem a pedálerőre.

Így van, csak a lassulásra van panasz... Még arra is gondoltam, hogy egy nyest szétkramolta a motorháztető burkolat egy részét nem olyan régen, lehet, hogy valamelyik vákuumcsövön élesítette a fogait előtte? Csak akkor talán folyamatosan fennállna a probléma és nem időszakosan...
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 11:05:45 »

Így van, csak a lassulásra van panasz... Még arra is gondoltam, hogy egy nyest szétkramolta a motorháztető burkolat egy részét nem olyan régen, lehet, hogy valamelyik vákuumcsövön élesítette a fogait előtte? Csak akkor talán folyamatosan fennállna a probléma és nem időszakosan...

Ha vákuumcső gond lenne, akkor nem a lassulással, hanem a fékerővel lenne gond. Most az a gond, hogy nagy erővel kell nyomni, hogy lassuljon, vagy a kerék blokkol de az autó alig lassul

Ahogyan én értem, nyomod a féket nagy erővel, de az autó nem lassul, a kerék nem blokkol és az ABS sem működik. Ez nem gumi, mert ha a gumi ***, akkor kicsi fékerőnél is megcsúszik és az ABS dolgozni kezd. Az én értelmezésemben, neked nagy erővel kell nyomnod a pedált ahhoz, hogy az autó lassuljon
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:40:38 »

Azért kell nagy erővel nyomnom - időnként - a pedált, mert nincs elég vákuumos rásegítés. Nem ez az ok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26686


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #494 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:46:22 »

Ne haragudjatok meg rám, de amit összfhostorogtok ezen a kemény, puha a pedál, meg fog, meg nem fog, meg darál, meg nyomom nagyon, stb hogy ezsem-fhaszom eláll...

Mindegy miért, xar a fék, vagy xarnak érzi. A fékben alapvetően minden mechanikus, így a fórumon nem fogunk tudni segíteni...

Vagy marad a Gyurcsók, vagy el kell vinni, egy hozzáértő szerelőhöz.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 12:51:22 »

Ne haragudjatok meg rám, de amit összfhostorogtok ezen a kemény, puha a pedál, meg fog, meg nem fog, meg darál, meg nyomom nagyon, stb hogy ezsem-fhaszom eláll...

Mindegy miért, xar a fék, vagy xarnak érzi. A fékben alapvetően minden mechanikus, így a fórumon nem fogunk tudni segíteni...

Vagy marad a Gyurcsók, vagy el kell vinni, egy hozzáértő szerelőhöz.



Nagyonígyvan!  eljen eljen (Vagy forszken... Azzal kell kszenonszintet lőni..) Szerelő!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 15:06:21 »

Sziasztok. Új vagyok itt, mivel nem rég lettem tulajdonosa egy S-Max 2.2 tdci titanium-nak. Lenne is rögtön egy kérdésem. A kocsi elektromos kézifékkel van ellátva, és miután behúzom, leállítom, még mindig ég a visszajelző lámpa. Amúgy működik rendesen, tehát fog, tart. Gyanúm szerint fékfolyadék hiánya van mert kb. 1000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve. Jól gondolom, vagy esetleg más lehet a hiba.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48566



« Új hozzászólás #497 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:43:27 »

Sziasztok. Új vagyok itt, mivel nem rég lettem tulajdonosa egy S-Max 2.2 tdci titanium-nak. Lenne is rögtön egy kérdésem. A kocsi elektromos kézifékkel van ellátva, és miután behúzom, leállítom, még mindig ég a visszajelző lámpa. Amúgy működik rendesen, tehát fog, tart. Gyanúm szerint fékfolyadék hiánya van mert kb. 1000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve. Jól gondolom, vagy esetleg más lehet a hiba.
nézd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26686


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #498 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:19:56 »

Lemostam az autót, aztán 3 napig állt a garázsban. Persze a betét meg a tárcsa összerohadtak, induláskor egy erős pattanással hálálta... Viszont most meg nagy sebességnél fékezve bemorog a hátsó fék, néha be is rezonál tőle a hátulja.

Bekopik, vagy kuka a tárcsa?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:26:15 »

Lemostam az autót, aztán 3 napig állt a garázsban. Persze a betét meg a tárcsa összerohadtak, induláskor egy erős pattanással hálálta... Viszont most meg nagy sebességnél fékezve bemorog a hátsó fék, néha be is rezonál tőle a hátulja.

Bekopik, vagy kuka a tárcsa?

Talán bekopik... Nem szerencsés autómosás után behúzott kézifékkel parkolni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.