Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:02:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041077 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2007.06.01 péntek, 12:01:00 »

de ahhoz 3 láb kellene, legalábbis fiúk előnyben
Dehogy kell 3 láb! Rálépsz a fékre és a lábfejedet kifelé fordítva a sarkaddal a megpöcinted a gázpedált. Közben a bal lábbal kuplungolsz. Bal kéz a kormányon, jobbal pedig visszaváltasz. Ennyi. Pesze nem árt gyakorolni...
Egy kis kedvcsináló!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2007.06.01 péntek, 12:38:00 »

Dehogy kell 3 láb! Rálépsz a fékre és a lábfejedet kifelé fordítva a sarkaddal a megpöcinted a gázpedált. Közben a bal lábbal kuplungolsz. Bal kéz a kormányon, jobbal pedig visszaváltasz. Ennyi. Pesze nem árt gyakorolni...
Egy kis kedvcsináló!
a mondinál inkább az a baj, hogy kuplung+gázelvételkor a motorfordulatszám tovább fennmarad, mint az általam eddig megszokott autóknál, ezért kezdetben minden váltáskor felbőgött a motor
 
ettől kezdve gázelvétel és csak utána kuplung a sorrend, csak ez a váltások idejét megnöveli
 
köszi a filmet!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2007.06.01 péntek, 12:52:00 »

a mondinál inkább az a baj, hogy kuplung+gázelvételkor a motorfordulatszám tovább fennmarad, mint az általam eddig megszokott autóknál, ezért kezdetben minden váltáskor felbőgött a motor
 
ettől kezdve gázelvétel és csak utána kuplung a sorrend, csak ez a váltások idejét megnöveli
 
köszi a filmet!
Ez hülyeség...
Tessék végigcsinálni a levegőrendszer karbantartását, illetve WD40 a gázbowdennek, és egy kis gyakorlás a vezetés terén, mert a gondok oda vezethetők vissza...Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:01:00 »

Dehogy kell 3 láb! Rálépsz a fékre és a lábfejedet kifelé fordítva a sarkaddal a megpöcinted a gázpedált. Közben a bal lábbal kuplungolsz. Bal kéz a kormányon, jobbal pedig visszaváltasz. Ennyi. Pesze nem árt gyakorolni...
Egy kis kedvcsináló!
Ennek a technikának a mestere egy Walther Rohl nevű rallyversenyző, na tőle lehet tanulni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:40:00 »

Ennek a technikának a mestere egy Walther Rohl nevű rallyversenyző, na tőle lehet tanulni
azért utálok ilyesmiket nézni, mert mindíg kiderül: kutyafülét tudok én, nem autót vezetni
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:43:00 »

Ennek a technikának a mestere egy Walther Rohl nevű rallyversenyző, na tőle lehet tanulni
Ha egy kicsit is kisodródik, akkor tarol elég rendesen.
Bár a nézők szempontjából nézve, lehet valami feelingje.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:52:00 »

azért utálok ilyesmiket nézni, mert mindíg kiderül: kutyafülét tudok én, nem autót vezetni
De legalább inni tudsz... azt meg lehet, hogy ő nem tud. az is valami!  
D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:53:00 »

Mikáel Flet-lee bácsi is tanulhatna Rohl bácsitól steppelni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:59:00 »

De legalább inni tudsz... azt meg lehet, hogy ő nem tud. az is valami!  
D
Ennyire legalábbis biztos nem
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:07:00 »

Ennek a technikának a mestere egy Walther Rohl nevű rallyversenyző, na tőle lehet tanulni
Húú ez jó volt. Régebben ott voltam az összes haza futamon, legalább 5 éven keresztül. (na akkor még tudtunk élni rendesen)
Soha nem felejtem el az első 206 WRC-t, amit láttam élőben, veresenytempóban (Janika). Brutális. Utána hátrébb is álltunk vagy 10 métert fel a dobtetőre, mert belegondolni is rossz volt, hogy mi lenne ott ha eldobná valamelyik a vasat 160-nál egy erdei egysávos úton.
Egyszer mindenki menjen el egy ilyenre. Élőben odavág az érzés.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:17:00 »

Ennek a technikának a mestere egy Walther Rohl nevű rallyversenyző, na tőle lehet tanulni
Na igen, ez már a haladó tecnika! Bal lábas fékezés meg ilyenek. Brutális! A beugráló- elugráló nézőkről nem is beszélve! Egyszer nekem is volt egy Audi 80 coupe-m. Azt is imádtam, de egy buzukis nem adta meg az elsőbséget...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:37:00 »

Visszatérve Sakos extra funkcióira, kicsit utána néztem a dolognak. Ez az egész erősen függ a GEM (Generic Electronic Module) modultól. Ami pedig felszereltség függő! Tehát csak olyan esetben lehet bekapcsolni bizonyos funkciókat, ha eleve olyan központi időzítő modul van benne. Amiben persze már engedélyezve is van, mivel az felszereltség függő. Az általam megkérdezett Ford szervizek egyikében sem hallottak a pillanatnyi fogyasztás megjelenítéséről. Mondjuk a nagy részében másról sem. Tehát aki elő akarja csalogatni az extrákat, az tépje ki a kesztyűtartót és kuksizza meg melyik verzió van beépítve. Van A meg B, asszem egészen G-ig. Mondjuk Ghia alatt nem sok értelme erőlködni.
 
Ja és az elsőbbség két b.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:43:00 »

Visszatérve Sakos extra funkcióira, kicsit utána néztem a dolognak. Ez az egész erősen függ a GEM (Generic Electronic Module) modultól. Ami pedig felszereltség függő! Tehát csak olyan esetben lehet bekapcsolni bizonyos funkciókat, ha eleve olyan központi időzítő modul van benne. Amiben persze már engedélyezve is van, mivel az felszereltség függő. Az általam megkérdezett Ford szervizek egyikében sem hallottak a pillanatnyi fogyasztás megjelenítéséről. Mondjuk a nagy részében másról sem. Tehát aki elő akarja csalogatni az extrákat, az tépje ki a kesztyűtartót és kuksizza meg melyik verzió van beépítve. Van A meg B, asszem egészen G-ig. Mondjuk Ghia alatt nem sok értelme erőlködni.
 
Ja és az elsőbbség két b.
Az nem derült ki, melyik verzió a nyerő?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:45:00 »

Na igen, ez már a haladó tecnika! Bal lábas fékezés meg ilyenek. Brutális! A beugráló- elugráló nézőkről nem is beszélve! Egyszer nekem is volt egy Audi 80 coupe-m. Azt is imádtam, de egy buzukis nem adta meg az elsőbséget...
Eleg veszelyesnek tunik, ahogy az emberek kozott ilyen sebesseggel szalguld, minden esetre izgalmas lehet.
 
A ballabas fekezest mindenki tudja, akinek volt mar nagyon alacsony az alapjarata, vagy rossz a szivatoja, es nem akarta, hogy lealljon a kocsi ha leveszi a labat a gazrol.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:46:00 »

azért utálok ilyesmiket nézni, mert mindíg kiderül: kutyafülét tudok én, nem autót vezetni
Na azért ehhez kell egy izmos autó is. Ha nekiállna egy utcai Mondeoval, úgy szállna el az első kanyarban, mint a győzelmi László...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:48:00 »

Eleg veszelyesnek tunik, ahogy az emberek kozott ilyen sebesseggel szalguld, minden esetre izgalmas lehet.
 
A ballabas fekezest mindenki tudja, akinek volt mar nagyon alacsony az alapjarata, vagy rossz a szivatoja, es nem akarta, hogy lealljon a kocsi ha leveszi a labat a gazrol.
Illevte gyorsított a lejátszás. A ballábast biztos meg lehet szokni, de én ha most megcsinálom, akkor az utasokat a motorháztetőről szedném le az tuti!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2007.06.01 péntek, 14:58:00 »

Az nem derült ki, melyik verzió a nyerő?
Na, mégsem olyan lehetetlen
url=http://home.arcor.de/escalator/Schluckspecht.divx]ez a pillanatnyi fogyasztás dolog!
A csókána 1.8-as benzines Ghia-ja van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:15:00 »

Visszatérve Sakos extra funkcióira, kicsit utána néztem a dolognak. Ez az egész erősen függ a GEM (Generic Electronic Module) modultól. Ami pedig felszereltség függő! Tehát csak olyan esetben lehet bekapcsolni bizonyos funkciókat, ha eleve olyan központi időzítő modul van benne. Amiben persze már engedélyezve is van, mivel az felszereltség függő. Az általam megkérdezett Ford szervizek egyikében sem hallottak a pillanatnyi fogyasztás megjelenítéséről. Mondjuk a nagy részében másról sem. Tehát aki elő akarja csalogatni az extrákat, az tépje ki a kesztyűtartót és kuksizza meg melyik verzió van beépítve. Van A meg B, asszem egészen G-ig. Mondjuk Ghia alatt nem sok értelme erőlködni.
 
Ja és az elsőbbség két b.
No ez érdekes, ugyanis a GEM-hez nem kellett nyúlni a programozás során. Kifejezetten a műszeregység képessége ez a funkció. Én inkább azt tudom elképzelni, hogy bekapcsolható, de a GEM verziójától függően működik a dolog.
Habár tegyük hozzá, hogy a pillanatnyi fogyi kijelzéséhez semmivel sem kell több információ, vagy okosság mint az átlagfogyihoz, sőt.
Ha leírod pontosan mit keressek, akkor megnézem az én GEM modulom verzióját.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:19:00 »

Na, mégsem olyan lehetetlen
url=http://home.arcor.de/escalator/Schluckspecht.divx]ez a pillanatnyi fogyasztás dolog!
A csókána 1.8-as benzines Ghia-ja van.
Igen, pontosan így működik nálam is, csak szerencsére kisebb számokkal Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:22:00 »

Húú ez jó volt. Régebben ott voltam az összes haza futamon, legalább 5 éven keresztül. (na akkor még tudtunk élni rendesen)
Soha nem felejtem el az első 206 WRC-t, amit láttam élőben, veresenytempóban (Janika). Brutális. Utána hátrébb is álltunk vagy 10 métert fel a dobtetőre, mert belegondolni is rossz volt, hogy mi lenne ott ha eldobná valamelyik a vasat 160-nál egy erdei egysávos úton.
Egyszer mindenki menjen el egy ilyenre. Élőben odavág az érzés.
Háát 1994 ben Salgó Rally, Bátonyterenyei körpálya. A sok frankó zsiguli kilinccsel előre...volt 3 baleset ez utolsó halálos. Kislány kólával hambival sétált szalgon belül ott ahol a 21-es főútról balra egy földes átkötő szakaszra érkeztek a gépek...a lada meg ráesett.
De a hangulat óóóriási. Főleg a versenyt megelőző éjszaka a domboldalon vadkempingezve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:22:00 »

Illevte gyorsított a lejátszás. A ballábast biztos meg lehet szokni, de én ha most megcsinálom, akkor az utasokat a motorháztetőről szedném le az tuti!:-)))
Joe, milyen bowden? azaz, a pedáltól az ASR-motorig, vagy onnan a pillangószelepig?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:25:00 »

Joe, milyen bowden? azaz, a pedáltól az ASR-motorig, vagy onnan a pillangószelepig?
Is, is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2007.06.01 péntek, 15:28:00 »

Is, is...
köszi!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:03:00 »

Háát 1994 ben Salgó Rally, Bátonyterenyei körpálya. A sok frankó zsiguli kilinccsel előre...volt 3 baleset ez utolsó halálos. Kislány kólával hambival sétált szalgon belül ott ahol a 21-es főútról balra egy földes átkötő szakaszra érkeztek a gépek...a lada meg ráesett.
De a hangulat óóóriási. Főleg a versenyt megelőző éjszaka a domboldalon vadkempingezve.
A technika azóta nagyon sokat fejéődött, de a zsigák még mindig kilincsel előre mennek!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:11:00 »

A műszer kicsit összevissza mutat, ami a megtehető kilométereket jelzi. Tegnap, mikor este hazajöttem, aszonta, hogy van még 90 km. Ma mentem egy karikát, de reggel aszonta, hogy 140 km van még. Mikor hazaindultam a bótbul (5 percet állt), akkor meg azt mondá vala, hogy 54 km tehető még meg.
Most akkor hogy hihetek neki? Általgoljak? Vagy valamit ki kell pucolni vala?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:21:00 »

A műszer kicsit összevissza mutat, ami a megtehető kilométereket jelzi. Tegnap, mikor este hazajöttem, aszonta, hogy van még 90 km. Ma mentem egy karikát, de reggel aszonta, hogy 140 km van még. Mikor hazaindultam a bótbul (5 percet állt), akkor meg azt mondá vala, hogy 54 km tehető még meg.
Most akkor hogy hihetek neki? Általgoljak? Vagy valamit ki kell pucolni vala?
Inkább csak tankolj.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:48:00 »

No ez érdekes, ugyanis a GEM-hez nem kellett nyúlni a programozás során. Kifejezetten a műszeregység képessége ez a funkció. Én inkább azt tudom elképzelni, hogy bekapcsolható, de a GEM verziójától függően működik a dolog.
Habár tegyük hozzá, hogy a pillanatnyi fogyi kijelzéséhez semmivel sem kell több információ, vagy okosság mint az átlagfogyihoz, sőt.
Ha leírod pontosan mit keressek, akkor megnézem az én GEM modulom verzióját.
Hmmm..ez érdekes. Mert a GEM szinte mindent vezérel. Az ajtóktól a világításig. Amúgy, ha kiszeded a kesztyűtartót akkor a fűtőmotortól jobbra lesz.
Nekem ezek vannak ráírva: 3S7T-15K600-TA Nagy betűkkel, de van rajta egy rakás más szám is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2007.06.02 szombat, 08:18:00 »

Most vettem egy 10 éves mondeo 1.8 td kombi ghiát,és a szerelőm levette az aksiról a sarut,azóta nem tudjuk elindítani.Lehetséges,hogy a riasztó miatt,mert minden indítózásnál visszajelez a riasztó.Ha valaki tudna segíteni valami tanácsal megköszönném.Ja és gyári a riasztó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2007.06.02 szombat, 18:30:00 »

Itt is válaszolok mert a másikban nem jelent meg.Szóval gondolom a riasztó központi dobozának már nincs meg a kulcsa mert az lenne a legegyszerűbb..Ha Laserline náluk tudsz hozzá rendelni.
Addig is akkusaru le egy pillanatra távirányító kikapcs gombja nyom saru vissza.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2007.06.02 szombat, 22:54:00 »

Hmmm..ez érdekes. Mert a GEM szinte mindent vezérel. Az ajtóktól a világításig. Amúgy, ha kiszeded a kesztyűtartót akkor a fűtőmotortól jobbra lesz.
Nekem ezek vannak ráírva: 3S7T-15K600-TA Nagy betűkkel, de van rajta egy rakás más szám is.
Ma próbálkoztam vele, de nem sikerült a kesztyűtartó kiszerelése. A Focusban egyszerűen ki tudtam billenteni, de itt nem ment, eltörni meg nem akarom. Mi a trükkje?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2007.06.03 vasárnap, 10:45:00 »

Ma próbálkoztam vele, de nem sikerült a kesztyűtartó kiszerelése. A Focusban egyszerűen ki tudtam billenteni, de itt nem ment, eltörni meg nem akarom. Mi a trükkje?
Kinyitod, ketoldalt benyomod, ott kell lennie ketto pocoknek, ami megakasztja. Aztan nekem van valami bigyo/kar a bal oldalan amit meg ki kell akasztani. Vigyazni a kabelre, ha van benne bemenet ami a magnoba megy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2007.06.03 vasárnap, 14:01:00 »

Kinyitod, ketoldalt benyomod, ott kell lennie ketto pocoknek, ami megakasztja. Aztan nekem van valami bigyo/kar a bal oldalan amit meg ki kell akasztani. Vigyazni a kabelre, ha van benne bemenet ami a magnoba megy.
Az a két pöcök, két gumi ütköző. A bigyó/kar pedig a jobb oldalon van és az a hidraulikus billentő mechanika. Az ajtót egészen le kell hajtani, akkor könnyedén kijön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2007.06.03 vasárnap, 19:05:00 »

Az a két pöcök, két gumi ütköző. A bigyó/kar pedig a jobb oldalon van és az a hidraulikus billentő mechanika. Az ajtót egészen le kell hajtani, akkor könnyedén kijön.
Én épp ma patintottam ki, azért kell egy kicsit erőltetni, hogy kijöjjön. De tényleg ez a helyes kiszedési módja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2007.06.03 vasárnap, 20:36:00 »

Kinyitod, ketoldalt benyomod, ott kell lennie ketto pocoknek, ami megakasztja. Aztan nekem van valami bigyo/kar a bal oldalan amit meg ki kell akasztani. Vigyazni a kabelre, ha van benne bemenet ami a magnoba megy.
A két pöcök kiakasztása ment, de utána alig nyílt tovább az ajtó. A forgáspont valami műanyag horonyban forog, de nem tudtam/mertem kipattintani.
A vezető oldalon a biztosítékokat takaró kis rekeszhez ha hasonlítom, az simán kiemelhető, de ez nem jön.
Nem óhajtom kockáztatni a kesztyűtartómat a GEM modul feliratáért. Sorry.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2007.06.08 péntek, 21:35:00 »

1-2 tipushibáról tudunk!
 
Célszerű megnézni az ajtók alsó élét,többen panaszkodtak rozsdásodásra.
Az is előfordult, hogy az első ködlámpa körül a festék felpergett a lökösről.
Vásárláskor menj el ehy ford szervízbe és kérj állapotfelmérést.
Ők kiolvassák a compjuterben lévő esetleges hibákat,sőt ki is törlik,ha van.
Ott megmondják pontosan mi-mennyibe kerül.
 
Ha van már megcélzott autód,és hirdetik a neten,akkor tedd be ide a linket,sok jótanácsot,ötletet, tapasztalatot kaphatsz csak ránézésre is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2007.06.08 péntek, 21:52:00 »

Helo! Egy 2002-es TDDi mondi tulaja vagyok 5 napja, és volna egy kérdésem. A kulcson ha tovább tartom lenyomva a nyitás gombot, akkor lehuzza az osszes ablakot. Ez nagyon tetszik ,viszont zárásnál csak az elsoket húzza fel, a hátsokat már nem, és azt "manuálissan" kell. Ez igy természetes, vagy valami nem mukodik? Koszi a válaszokat. Lezlee szlovákiábol
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2007.06.08 péntek, 21:58:00 »

Helo! Egy 2002-es TDDi mondi tulaja vagyok 5 napja, és volna egy kérdésem. A kulcson ha tovább tartom lenyomva a nyitás gombot, akkor lehuzza az osszes ablakot. Ez nagyon tetszik ,viszont zárásnál csak az elsoket húzza fel, a hátsokat már nem, és azt "manuálissan" kell. Ez igy természetes, vagy valami nem mukodik? Koszi a válaszokat. Lezlee szlovákiábol
Be lehet azt is programozni, vagy a kezikonyvben, vagy itt, vagy valahol olvastam. Szerintem mire megtalalom, addigra valaki mar be is bokte ide
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2007.06.08 péntek, 21:59:00 »

Helo! Egy 2002-es TDDi mondi tulaja vagyok 5 napja, és volna egy kérdésem. A kulcson ha tovább tartom lenyomva a nyitás gombot, akkor lehuzza az osszes ablakot. Ez nagyon tetszik ,viszont zárásnál csak az elsoket húzza fel, a hátsokat már nem, és azt "manuálissan" kell. Ez igy természetes, vagy valami nem mukodik? Koszi a válaszokat. Lezlee szlovákiábol
A hátsó ablakok valamiért elfelejtették a programozást.
"Tanitsd" őket újra,és menni fog a dolog.
 
A tanítás abból áll,hogy leengeded az ablakot,aztán felhúzod,majd rögtön mégegyszer felhúzod a gombot,kb. 5 másodpercig.
És kész.
 
Utána próbáld ki a "zárás" gombot,működnie kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:01:00 »

Be lehet azt is programozni, vagy a kezikonyvben, vagy itt, vagy valahol olvastam. Szerintem mire megtalalom, addigra valaki mar be is bokte ide
Valaki lettem?
Na végre lettem valaki!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:02:00 »

Átlapoztam a kézikonyvet, de sajna nem találtam. Vagy bamba vagyok, vagy nincs benne. Van valami programozás, de az másra vonatkozik ha jol értelmeztem. Akku lekotés után kell programozni vagy mi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:02:00 »

Helo! Egy 2002-es TDDi mondi tulaja vagyok 5 napja, és volna egy kérdésem. A kulcson ha tovább tartom lenyomva a nyitás gombot, akkor lehuzza az osszes ablakot. Ez nagyon tetszik ,viszont zárásnál csak az elsoket húzza fel, a hátsokat már nem, és azt "manuálissan" kell. Ez igy természetes, vagy valami nem mukodik? Koszi a válaszokat. Lezlee szlovákiábol
A kettős zárást ismered?
Csoda egy dolog ám.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:03:00 »

Valaki lettem?
Na végre lettem valaki!
hehe, nem megmondtam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:06:00 »

A kettős zárást ismered?
Csoda egy dolog ám.
Bocsi, nem frissult az oldal, és  nem olvastam a válaszod, megyek és kiprobálom. A kettos zárás jo dolog, volt egy opel astránk, abban volt ilyen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:14:00 »

Mukodik jupijé! Koszi szépen! Nagyon tetszik ez az oldal, még megsem volt a kocsi, de már agyonolvastam, és nagyon tetszik ez a segiteni akarás. Remélem 1x majd eljutok valamelyik talira ha az idom engedi. Remélem nem baj ha esetleg "szlovák" mondival megyek Shocked), bár igazság szerint  spanyolbol van a kicsike.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:23:00 »

Mukodik jupijé! Koszi szépen! Nagyon tetszik ez az oldal, még megsem volt a kocsi, de már agyonolvastam, és nagyon tetszik ez a segiteni akarás. Remélem 1x majd eljutok valamelyik talira ha az idom engedi. Remélem nem baj ha esetleg "szlovák" mondival megyek Shocked), bár igazság szerint  spanyolbol van a kicsike.
Gyere nyugodtan és akkor eséllyel pályázhatsz a legmesszebbről érkező mondeo cimre!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:29:00 »

Gyere nyugodtan és akkor eséllyel pályázhatsz a legmesszebbről érkező mondeo cimre!-:)
Hehe, azt hiszem az az enyem lesz...:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:14:00 »

Hehe, azt hiszem az az enyem lesz...:-)
Miért is,honnan jönnél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:22:00 »

Mukodik jupijé! Koszi szépen! Nagyon tetszik ez az oldal, még megsem volt a kocsi, de már agyonolvastam, és nagyon tetszik ez a segiteni akarás. Remélem 1x majd eljutok valamelyik talira ha az idom engedi. Remélem nem baj ha esetleg "szlovák" mondival megyek Shocked), bár igazság szerint  spanyolbol van a kicsike.
Miért lenne baj? Én speciel magyar rendszámú mondeoval vagyok kint elég gyakran Pozsonyban. :-)) Ha tudsz gyere, ahogy felénk mondják a mondeo hozott közénk:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:25:00 »

Hehe, azt hiszem az az enyem lesz...:-)
Kitalálhatom ? Irország vagy Anglia? 2 dolog rossz helyen van a kormányod és relatíve drágán vetted a gépet:-((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2007.06.09 szombat, 00:04:00 »

Kitalálhatom ? Irország vagy Anglia? 2 dolog rossz helyen van a kormányod és relatíve drágán vetted a gépet:-((
Az elso talat :-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.