Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:20:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2038326 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2006.02.19 vasárnap, 21:25:00 »

Lucas adagolót szeretnék javittatni pesten kihez fordulhatnék?
Dízel Világ BT, telszámot nem tudok, valakinek naon jó lett a sárkánya, miután ott lőtték be. Egyébként javításügyileg nem a legszerencsésebb adagoló, Citromhéjának van embere, aki az előtöltésszabályzó árából kicseréli Boschra és beállítja, ha esetleg nem jön össze a beállítás. Árról kb 6-7e Ftra emlékszem beállításkor. Azthiszem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 08:51:00 »

Dízel Világ BT, telszámot nem tudok, valakinek naon jó lett a sárkánya, miután ott lőtték be. Egyébként javításügyileg nem a legszerencsésebb adagoló, Citromhéjának van embere, aki az előtöltésszabályzó árából kicseréli Boschra és beállítja, ha esetleg nem jön össze a beállítás. Árról kb 6-7e Ftra emlékszem beállításkor. Azthiszem...
Zoli barátom mondta, hogy mostmár van mk1 és mk2 lucas adagolója. Kicsit áttanulmányozza és hamarosan vállal már lucas adagolókat is javítani (de utánanéz 1-2 dolognak előtte, hogy mi-mennyi hozzá)!
Ha valakit érdekel, nálam jelentkezhet elérhetőségért!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:05:00 »

Zoli barátom mondta, hogy mostmár van mk1 és mk2 lucas adagolója. Kicsit áttanulmányozza és hamarosan vállal már lucas adagolókat is javítani (de utánanéz 1-2 dolognak előtte, hogy mi-mennyi hozzá)!
Ha valakit érdekel, nálam jelentkezhet elérhetőségért!
Lesz dolga
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 19:26:00 »

Sziasztok!
Szeretnék egy megbizható, jó szerelőt a mondeómnak, mert most vettem és szeretném jó kezekben tudni!
Pesti szerelőt keresek, ha lehet a belvárostól nem túl messz /nem peremkerületben és olyan "szaki" kellene aki mindig segitségemre tud lenni, tehát egyrészt érti a dolgát másrészt nem csak hétvégén dolgozik!
Köszönettel és tisztelettel : Pyice
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2006.02.21 kedd, 09:24:00 »

Sziasztok!
Szeretnék egy megbizható, jó szerelőt a mondeómnak, mert most vettem és szeretném jó kezekben tudni!
Pesti szerelőt keresek, ha lehet a belvárostól nem túl messz /nem peremkerületben és olyan "szaki" kellene aki mindig segitségemre tud lenni, tehát egyrészt érti a dolgát másrészt nem csak hétvégén dolgozik!
Köszönettel és tisztelettel : Pyice
Ja, persze és házhoz megy ... nem könnyű leakasztani nekünk se még ennyi év után sem néhány megfontolandó helyszín (tesztelve) Solymár, Dunakeszi, Gyál, Pesti út ... milyen a gép?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2006.02.21 kedd, 09:34:00 »

Sziasztok!
Szeretnék egy megbizható, jó szerelőt a mondeómnak, mert most vettem és szeretném jó kezekben tudni!
Pesti szerelőt keresek, ha lehet a belvárostól nem túl messz /nem peremkerületben és olyan "szaki" kellene aki mindig segitségemre tud lenni, tehát egyrészt érti a dolgát másrészt nem csak hétvégén dolgozik!
Köszönettel és tisztelettel : Pyice
Te vagy a Peti?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:16:00 »

Sziasztok!
Szeretnék egy megbizható, jó szerelőt a mondeómnak, mert most vettem és szeretném jó kezekben tudni!
Pesti szerelőt keresek, ha lehet a belvárostól nem túl messz /nem peremkerületben és olyan "szaki" kellene aki mindig segitségemre tud lenni, tehát egyrészt érti a dolgát másrészt nem csak hétvégén dolgozik!
Köszönettel és tisztelettel : Pyice
Meg kérdezz rá Vik-re az mkIII-ba sokat jár, mintha ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2006.02.22 szerda, 19:42:00 »

Ja, persze és házhoz megy ... nem könnyű leakasztani nekünk se még ennyi év után sem néhány megfontolandó helyszín (tesztelve) Solymár, Dunakeszi, Gyál, Pesti út ... milyen a gép?
Én lennék. Smiley A segitséget előre is köszönöm, az olajcsere gyertyacsere megvolt,szürök is ujak, szoval csak tarcsiba kéne egy jo szerelő...ha esetleg történne vmi...Smiley...ne történjen...Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:43:00 »

Sziasztok!
Szeretnék egy megbizható, jó szerelőt a mondeómnak, mert most vettem és szeretném jó kezekben tudni!
Pesti szerelőt keresek, ha lehet a belvárostól nem túl messz /nem peremkerületben és olyan "szaki" kellene aki mindig segitségemre tud lenni, tehát egyrészt érti a dolgát másrészt nem csak hétvégén dolgozik!
Köszönettel és tisztelettel : Pyice
XI.kerület megfelel
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:29:00 »

Hello,
mint tudjatok szeretnek en is kozetek tartozni, egy mk2-es kombi birtoklasaval. :-)
Mi a vellemenyetek errol a kocsirol? Mi okozhatta a rozsdasodast? Ez tipikus? Nemetbol hoztak be: 99, 1,8i. Ora szerint 92ekm - de szerintem van ebben +100ekm, a nemet szerviz cetli szerint 2002 ben volt benne 44ekm, de lehet hamisitvany. 2xABG, ABS, ASR, man. klima, 1 kulcs, fűtött ulesek+tukrok, radio 6000, kozponti zar. Gumik lefutva, R15 nem alufelnis. A motor bal elso reszen, az olaj mero palca elott oxidalodott csovek es olajos kutyu volt (fenykep nincs), ez okes?
A sofor elotti sarvedo megnyomva egy picit, az egyik kepen lathato. Ar kb. 1,23 milla.  
Azt hiszem, hogy el sem viszem szervizbe megnezetni, eleg lestrapaltnak nez ki. A hangja jo, kiprobalni nem probaltuk, mert gondoltam majd ha megyunk a szervizbe atnezetni...
Nos?
 
itt a kepek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:39:00 »

Hello,
mint tudjatok szeretnek en is kozetek tartozni, egy mk2-es kombi birtoklasaval. :-)
Mi a vellemenyetek errol a kocsirol? Mi okozhatta a rozsdasodast? Ez tipikus? Nemetbol hoztak be: 99, 1,8i. Ora szerint 92ekm - de szerintem van ebben +100ekm, a nemet szerviz cetli szerint 2002 ben volt benne 44ekm, de lehet hamisitvany. 2xABG, ABS, ASR, man. klima, 1 kulcs, fűtött ulesek+tukrok, radio 6000, kozponti zar. Gumik lefutva, R15 nem alufelnis. A motor bal elso reszen, az olaj mero palca elott oxidalodott csovek es olajos kutyu volt (fenykep nincs), ez okes?
A sofor elotti sarvedo megnyomva egy picit, az egyik kepen lathato. Ar kb. 1,23 milla.  
Azt hiszem, hogy el sem viszem szervizbe megnezetni, eleg lestrapaltnak nez ki. A hangja jo, kiprobalni nem probaltuk, mert gondoltam majd ha megyunk a szervizbe atnezetni...
Nos?
 
itt a kepek
hát sztem törve volt a baloldal végig...a motorháztetö is kassun áll,meg az illesztések sem az igaziak. nekem 941s kombim van,oszt még sem rozsdásodik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:40:00 »

annyi pénzért találsz jobbat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:46:00 »

Hello,
mint tudjatok szeretnek en is kozetek tartozni, egy mk2-es kombi birtoklasaval. :-)
Mi a vellemenyetek errol a kocsirol? Mi okozhatta a rozsdasodast? Ez tipikus? Nemetbol hoztak be: 99, 1,8i. Ora szerint 92ekm - de szerintem van ebben +100ekm, a nemet szerviz cetli szerint 2002 ben volt benne 44ekm, de lehet hamisitvany. 2xABG, ABS, ASR, man. klima, 1 kulcs, fűtött ulesek+tukrok, radio 6000, kozponti zar. Gumik lefutva, R15 nem alufelnis. A motor bal elso reszen, az olaj mero palca elott oxidalodott csovek es olajos kutyu volt (fenykep nincs), ez okes?
A sofor elotti sarvedo megnyomva egy picit, az egyik kepen lathato. Ar kb. 1,23 milla.  
Azt hiszem, hogy el sem viszem szervizbe megnezetni, eleg lestrapaltnak nez ki. A hangja jo, kiprobalni nem probaltuk, mert gondoltam majd ha megyunk a szervizbe atnezetni...
Nos?
 
itt a kepek
Én is törésre tippelek. Biztos találsz jobbat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:17:00 »

Ja, sofor oldal nekem is gyanus volt, mert a szinte serulesmentes volt a lakk, mig a masik oldalon tele volt apro ko leutesekkel.
A kipufogo dob es a hatso felfoggesztest a ti kocsitokon vegkepp nem kezdegeti a rozsda? Valahol azt olvastam, hogy a kipufogo nem bir ki 3-4 evnel tobbet, ez igaz?  
Koszi,
Antal
 
Ui: #1987-ben a kutyu a motornal kütyü akart lenni :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:23:00 »

Ja, sofor oldal nekem is gyanus volt, mert a szinte serulesmentes volt a lakk, mig a masik oldalon tele volt apro ko leutesekkel.
A kipufogo dob es a hatso felfoggesztest a ti kocsitokon vegkepp nem kezdegeti a rozsda? Valahol azt olvastam, hogy a kipufogo nem bir ki 3-4 evnel tobbet, ez igaz?  
Koszi,
Antal
 
Ui: #1987-ben a kutyu a motornal kütyü akart lenni :-)
A kipuf az rozsdásodhat, az nem vészes, nem karosszéria elem, leveszed és cseréled. De a küszöbnek nem lenne szabad így rohadni plána 99-es autónál csak akkor, ha az autót "megcsókolták".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:33:00 »

Ja, sofor oldal nekem is gyanus volt, mert a szinte serulesmentes volt a lakk, mig a masik oldalon tele volt apro ko leutesekkel.
A kipufogo dob es a hatso felfoggesztest a ti kocsitokon vegkepp nem kezdegeti a rozsda? Valahol azt olvastam, hogy a kipufogo nem bir ki 3-4 evnel tobbet, ez igaz?  
Koszi,
Antal
 
Ui: #1987-ben a kutyu a motornal kütyü akart lenni :-)
A kipuff is rozsdásodik, de nem így! Valszeg az is kapott, azért rozsdál. Találsz jobbat. Vagy alkudj egy hatalmasat: kínáld a felének a harmadát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:17:00 »

Ja, sofor oldal nekem is gyanus volt, mert a szinte serulesmentes volt a lakk, mig a masik oldalon tele volt apro ko leutesekkel.
A kipufogo dob es a hatso felfoggesztest a ti kocsitokon vegkepp nem kezdegeti a rozsda? Valahol azt olvastam, hogy a kipufogo nem bir ki 3-4 evnel tobbet, ez igaz?  
Koszi,
Antal
 
Ui: #1987-ben a kutyu a motornal kütyü akart lenni :-)
ezt erösencáfolom,a kocsirol tavaly nyáron vettem le a gyári kipuf rendszert,11évet birt ki,az után gyártott jo ha harmadát kibirja...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:42:00 »

ezt erösencáfolom,a kocsirol tavaly nyáron vettem le a gyári kipuf rendszert,11évet birt ki,az után gyártott jo ha harmadát kibirja...
Honnan tudod, hogy gyári? Mert motorcraft? Kint állltalában gyárit raknak be, mert márkaszervízbe hordják. Szvsz egy katalizátoros autó kipuffja 3-5 évet bír ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2006.02.24 péntek, 08:55:00 »

Honnan tudod, hogy gyári? Mert motorcraft? Kint állltalában gyárit raknak be, mert márkaszervízbe hordják. Szvsz egy katalizátoros autó kipuffja 3-5 évet bír ki.
a kipuffos topikokat olvasgatva az a tapasztalat, hogy a rozsdamentes tuningrendszerek is rozsdásodnak, azaz kidobott pénz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2006.02.24 péntek, 21:51:00 »

Honnan tudod, hogy gyári? Mert motorcraft? Kint állltalában gyárit raknak be, mert márkaszervízbe hordják. Szvsz egy katalizátoros autó kipuffja 3-5 évet bír ki.
onnan,hogy a gyártási év egyezett a kocsi gyártási évével,söt még az az alvázszám is benne volt a kipufogon,én sem akartam elhinni,de tényleg ott volt.az más kérdés,hogy mer teljesen kuka volt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:40:00 »

onnan,hogy a gyártási év egyezett a kocsi gyártási évével,söt még az az alvázszám is benne volt a kipufogon,én sem akartam elhinni,de tényleg ott volt.az más kérdés,hogy mer teljesen kuka volt...
Nem tudtam, hogy a gyártási számot beleütik... majd megnézem az enyémen is... az biztos, hogy még gyári.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 00:12:00 »

SZiasztok!Én csak két napja váltottam mondeóra /2.0 gia/
és sokat még nem tudok róla de gyönyörü jószág!Ami nagyon tetszik az a futóműve .elötte vectrám volt, ami elég kopogós volt.Azt szeretném kérdezni hogy mennyit bír a mondeóknál átlagban egy vezérműszíj és hogy kb mennyiből jön ki a csere.Most 107000 van az autóban és a szervízkönyv szerint még nem volt csere.Előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 00:42:00 »

SZiasztok!Én csak két napja váltottam mondeóra /2.0 gia/
és sokat még nem tudok róla de gyönyörü jószág!Ami nagyon tetszik az a futóműve .elötte vectrám volt, ami elég kopogós volt.Azt szeretném kérdezni hogy mennyit bír a mondeóknál átlagban egy vezérműszíj és hogy kb mennyiből jön ki a csere.Most 107000 van az autóban és a szervízkönyv szerint még nem volt csere.Előre is köszönöm.
Úgy tudom olyan 150e. -ként, de a szervízekben gyakran kevesebbet mondanak.
Cáfoljon meg aki teljesen biztosan tudja!!!!! Nem akarok fals infót adni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 07:23:00 »

Úgy tudom olyan 150e. -ként, de a szervízekben gyakran kevesebbet mondanak.
Cáfoljon meg aki teljesen biztosan tudja!!!!! Nem akarok fals infót adni.
Hát nekem anno a Zetec Escortomon 120.000 volt a csere periódus, nem tudom, hogy ez a Mondira is igaz-e. Most dizeles vagyok az 60.000, de érdemesebb előbb.
Sztem Zotyó már cserélheted. Nekem a dízel ~50k körül van anyag és munkadíj, ford márkaszervíz, okosan ford alkatrésszel.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 07:45:00 »

SZiasztok!Én csak két napja váltottam mondeóra /2.0 gia/
és sokat még nem tudok róla de gyönyörü jószág!Ami nagyon tetszik az a futóműve .elötte vectrám volt, ami elég kopogós volt.Azt szeretném kérdezni hogy mennyit bír a mondeóknál átlagban egy vezérműszíj és hogy kb mennyiből jön ki a csere.Most 107000 van az autóban és a szervízkönyv szerint még nem volt csere.Előre is köszönöm.
Szia Zotyó!
Először is gratula a Mondihoz, én is ilyenre vágyom.
Van egy jó hírem...Vezérműszíjra nem kell költened, mert lánczos!
Ami szóba jöhet, az a "segédberendezés-szíj csere" 120.000 Km után ajánlott! ( hétköznapi nevén generátorszíj csere ) Érdemes ennyi futott Km után a tárcsa-csapágyakat is lecserélni. ( alias görgők )  
Egyebként a főoldalon a "Hírek" közt letölthető a Mondeo III szervízigény, mind a Dízel, mind a benzines, ott jól látható, mikor mit kell betervezni előre.
Jó Mondeózást, üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 08:12:00 »

Szia Zotyó!
Először is gratula a Mondihoz, én is ilyenre vágyom.
Van egy jó hírem...Vezérműszíjra nem kell költened, mert lánczos!
Ami szóba jöhet, az a "segédberendezés-szíj csere" 120.000 Km után ajánlott! ( hétköznapi nevén generátorszíj csere ) Érdemes ennyi futott Km után a tárcsa-csapágyakat is lecserélni. ( alias görgők )  
Egyebként a főoldalon a "Hírek" közt letölthető a Mondeo III szervízigény, mind a Dízel, mind a benzines, ott jól látható, mikor mit kell betervezni előre.
Jó Mondeózást, üdv.
Hát ez csak akkor igaz, ha MKIII, ez valóban nem szerepelt a leírásban. Tehát zotyó Neked kell eldöntened, hog ymilyen mondit vettél. MKI-II szíjas, ha MKIII akkor láncos.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 08:21:00 »

Hát ez csak akkor igaz, ha MKIII, ez valóban nem szerepelt a leírásban. Tehát zotyó Neked kell eldöntened, hog ymilyen mondit vettél. MKI-II szíjas, ha MKIII akkor láncos.
Üdv Shadow
Szia!
Én is most láttam/ ill. nem láttam, hogy a Zotyó milyen Mondit vett? Én a Km állás miatt "asszociálltam" a III-ra.
Várjuk a kérdező állásfoglalását!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 09:58:00 »

Sziasztok, új mondeós vagyok ismét. Magyarország nav.  térkép létezik a mondeóhoz? Segítsetek! Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 09:59:00 »

Sziasztok, új mondeós vagyok ismét. Magyarország nav.  térkép létezik a mondeóhoz? Segítsetek! Köszi!
Üdv a csapatban
A GPS navigáció topicban nézz szét. Ott megfelelően elszomorítanak.Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 10:58:00 »

Úgy tudom olyan 150e. -ként, de a szervízekben gyakran kevesebbet mondanak.
Cáfoljon meg aki teljesen biztosan tudja!!!!! Nem akarok fals infót adni.
Hali! Én 70000 mérföldről tudok(11000km).De nem teném rá az életem, csak a szerelőm monta így.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 11:00:00 »

Hát nekem anno a Zetec Escortomon 120.000 volt a csere periódus, nem tudom, hogy ez a Mondira is igaz-e. Most dizeles vagyok az 60.000, de érdemesebb előbb.
Sztem Zotyó már cserélheted. Nekem a dízel ~50k körül van anyag és munkadíj, ford márkaszervíz, okosan ford alkatrésszel.
 
Üdv Shadow
Mi a 60000 dieselnél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 11:19:00 »

Mi a 60000 dieselnél?
Biztos a nyomaték miatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 11:22:00 »

SZiasztok!Én csak két napja váltottam mondeóra /2.0 gia/
és sokat még nem tudok róla de gyönyörü jószág!Ami nagyon tetszik az a futóműve .elötte vectrám volt, ami elég kopogós volt.Azt szeretném kérdezni hogy mennyit bír a mondeóknál átlagban egy vezérműszíj és hogy kb mennyiből jön ki a csere.Most 107000 van az autóban és a szervízkönyv szerint még nem volt csere.Előre is köszönöm.
Én sűrgősen cserélném.
Amúgy is használt autó vételekor az ilyeneket illik megejteni: olaj, levegő és üzemanyag szűrők, vezérműszíj (ha van)...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:32:00 »

Mi a 60000 dieselnél?
A vez. mü szíjak cseréje. De mindenhol azt hallani, hogy 4-5 ezer km el előbb nem árt mert ha szakad akkor nagy a baj, és szeret szakadni. Erről Zombi például biztosan tudna Neked mesélni.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:35:00 »

A vez. mü szíjak cseréje. De mindenhol azt hallani, hogy 4-5 ezer km el előbb nem árt mert ha szakad akkor nagy a baj, és szeret szakadni. Erről Zombi például biztosan tudna Neked mesélni.
 
Üdv Shadow
Igen, én is így tudom. Az mk1-2 1.8TD-knél a vezérmű szíj csere MAX 60eKm-enként (katalógus adat), de inkább 50-55e körül!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:35:00 »

A vez. mü szíjak cseréje. De mindenhol azt hallani, hogy 4-5 ezer km el előbb nem árt mert ha szakad akkor nagy a baj, és szeret szakadni. Erről Zombi például biztosan tudna Neked mesélni.
 
Üdv Shadow
szerintem elég, ha a szakadás előtt cseréled kb. 10 km-rel
nekünk úgy tanították, hogy egy csavart mindig a megszakadás előtt félfordulattal kell meghúzni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:38:00 »

szerintem elég, ha a szakadás előtt cseréled kb. 10 km-rel
nekünk úgy tanították, hogy egy csavart mindig a megszakadás előtt félfordulattal kell meghúzni...
meg néha nem árt a cserék között is ellenőrizni a feszességet, mert nekem a vezműlánc-feszítőgörgők lazultak ki, és a csapkodó lánc megette a szelepfedelet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:44:00 »

meg néha nem árt a cserék között is ellenőrizni a feszességet, mert nekem a vezműlánc-feszítőgörgők lazultak ki, és a csapkodó lánc megette a szelepfedelet
Milyen járművön? Zsiguli? Mert olyat én is láttam. Mondjuk szíjnál sztem a szíj húzná a rövidebbet.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 12:50:00 »

Milyen járművön? Zsiguli? Mert olyat én is láttam. Mondjuk szíjnál sztem a szíj húzná a rövidebbet.
 
Üdv Shadow
majdnem zsiguli, kicsit hasonlít, egy PUG205-ös
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 13:03:00 »

Igen, én is így tudom. Az mk1-2 1.8TD-knél a vezérmű szíj csere MAX 60eKm-enként (katalógus adat), de inkább 50-55e körül!
A francba.
Nekem 55 van benne, Most nézték a szerelőim, azt mondták csudajó állapotban van és 100-110 ezrenként kell cserélni. Akkor lehet, hogy tök hülyék. Ami persze végülis jó mert akkor lehet , hogy a motort sem kell kidobnom, csk őket.Lehet hogy nem is 22, hanem 32 a kompressióm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 13:04:00 »

csk=csak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 13:19:00 »

A francba.
Nekem 55 van benne, Most nézték a szerelőim, azt mondták csudajó állapotban van és 100-110 ezrenként kell cserélni. Akkor lehet, hogy tök hülyék. Ami persze végülis jó mert akkor lehet , hogy a motort sem kell kidobnom, csk őket.Lehet hogy nem is 22, hanem 32 a kompressióm
Lehet! Próbáld azt is megemlíteni majd szerdán, hátha belefér...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 13:20:00 »

Lehet! Próbáld azt is megemlíteni majd szerdán, hátha belefér...
ok
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 20:48:00 »

szerintem elég, ha a szakadás előtt cseréled kb. 10 km-rel
nekünk úgy tanították, hogy egy csavart mindig a megszakadás előtt félfordulattal kell meghúzni...
Akkor most mégis mennyi?Nekem Auto Fortnál anno 80 e körül mondták.És lehet,hogy nem a szíj szakad hanem a feszítő görgő csapágy bukik ki.
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2006.02.28 kedd, 08:21:00 »

Akkor most mégis mennyi?Nekem Auto Fortnál anno 80 e körül mondták.És lehet,hogy nem a szíj szakad hanem a feszítő görgő csapágy bukik ki.
ezért egyszerre kell cserélni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2006.02.28 kedd, 09:46:00 »

Akkor most mégis mennyi?Nekem Auto Fortnál anno 80 e körül mondták.És lehet,hogy nem a szíj szakad hanem a feszítő görgő csapágy bukik ki.
Sok esetben nem lehet rajta látni semmit, de ha a deklit leveszed és szemrevételezéssel megvizsgálod, lát6cc rajta rovátkákat, rühesedést, a felirat kopottságát, féloldalas felületi kopást és ha neccesnek érzed cseréltesd le a következő havi fixnél
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2006.02.28 kedd, 20:57:00 »

Sok esetben nem lehet rajta látni semmit, de ha a deklit leveszed és szemrevételezéssel megvizsgálod, lát6cc rajta rovátkákat, rühesedést, a felirat kopottságát, féloldalas felületi kopást és ha neccesnek érzed cseréltesd le a következő havi fixnél
Most 65 e-nél tartok,néztem szemre újszerű de mint tudjuk szemre csak dugni szabad.Már cserélném,de:kaptam megint kavicsot,20 cm repedés,klímába gáz kéne,tönkrement a mosógép, leégett a vízszivattyú.Ez nem panasz volt csak a fontossági sorrendet kell meghatároznom,tekintettel Anyeginre.
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2006.02.28 kedd, 23:14:00 »

Sziasztok! köszönöm mindenkinek a gyors és precíz reagálást a vezérműszíjcsere témában.Múltkor kimaradt 1-2 adat.Évjárat:2002 Motor 2000-es Duratech.Igazábol semmit sem tudok erröl a típusról, idáig opelos voltam.Egyébként találtam egy fejezetet a gépkőnyvben a vezérműszíjról és ott azt írják,hogy a 2000. 11-hó után gyártott mondeókban 150.000 km a csere intervallum, amit én kétkedve fogadtam és ezért kérdeztem tőletek hátha tudtok valami konkrétat.Egyébként az autó álomjó még fel sem tudtam ocsudni az opel vectra utáni különbségen,szóval amúgy minden tuti,Köszönöm mégegyszer nektek.További jó mondeózást mindenkinek.
 
ÜDV: zotyó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2006.03.01 szerda, 08:43:00 »

Sziasztok! köszönöm mindenkinek a gyors és precíz reagálást a vezérműszíjcsere témában.Múltkor kimaradt 1-2 adat.Évjárat:2002 Motor 2000-es Duratech.Igazábol semmit sem tudok erröl a típusról, idáig opelos voltam.Egyébként találtam egy fejezetet a gépkőnyvben a vezérműszíjról és ott azt írják,hogy a 2000. 11-hó után gyártott mondeókban 150.000 km a csere intervallum, amit én kétkedve fogadtam és ezért kérdeztem tőletek hátha tudtok valami konkrétat.Egyébként az autó álomjó még fel sem tudtam ocsudni az opel vectra utáni különbségen,szóval amúgy minden tuti,Köszönöm mégegyszer nektek.További jó mondeózást mindenkinek.
 
ÜDV: zotyó
Szia Zotyó!
Szerintem a Mondeo III láncos, a vezérmű...Márpedig az évjáratból erre következtetek, hogy Neked MKIII-ad van.
A szíj, szerintem a "generátorszíj" amire közel igaz lehet a 150eKm. ( egyebként offokon a vezérműszíjra is max. 120eKm-t írnak, gyárira! )
Visszatérve a generátorszíjra, 120eKm-t ajánlanak.
 
Zacci!
Szólj hozzá valamit, lécci!
 
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:32:00 »

Szia Zotyó!
Szerintem a Mondeo III láncos, a vezérmű...Márpedig az évjáratból erre következtetek, hogy Neked MKIII-ad van.
A szíj, szerintem a "generátorszíj" amire közel igaz lehet a 150eKm. ( egyebként offokon a vezérműszíjra is max. 120eKm-t írnak, gyárira! )
Visszatérve a generátorszíjra, 120eKm-t ajánlanak.
 
Zacci!
Szólj hozzá valamit, lécci!
 
Üdv.
Szerintem a 2.0 benzines nem láncos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.