Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:49:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MKIII 2.2 TDCi AUTOMATA váltót keresek  (Megtekintve 10787 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
siky
Vendég
« Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:27:30 »

MKIII 2.2 TDCi 2005-ös évjárathoz keresek automata váltót pedálsorral, váltókarral és box-szal, vízhűtővel és minden egyébbel, ami még szükséges lehet egy manuálist automatára való átalakításhoz. Ja és mindent féláron  eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:32:35 »

MKIII 2.2 TDCi 2005-ös évjárathoz keresek automata váltót pedálsorral, váltókarral és box-szal, vízhűtővel és minden egyébbel, ami még szükséges lehet egy manuálist automatára való átalakításhoz. Ja és mindent féláron  eplus2
Meguntad?  vigyor3

Egyébként egyáltalán volt 2.2-es automata? Sem a hahu-n sem a mobile.de-n nem találtam egyetlen MKIII 2.2 Aut. autót sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:47:33 »

MKIII 2.2 TDCi 2005-ös évjárathoz keresek automata váltót pedálsorral, váltókarral és box-szal, vízhűtővel és minden egyébbel, ami még szükséges lehet egy manuálist automatára való átalakításhoz. Ja és mindent féláron  eplus2

A tiédhez?  wow1  Az nem lesz olcsó mulatság (még féláron sem)......féltengelyek, ECU.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:49:15 »

A tiédhez?  wow1  Az nem lesz olcsó mulatság (még féláron sem)......féltengelyek, ECU.

Van neki féltengelye most is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:54:16 »

Van neki féltengelye most is.  eplus2

Ez az....csak fél.  eplus2 
Más az automata féltengelye....még a kerékcsapágy mérete is más az automatánál, ezért valószínű a csonkállványokat is cserélni kellene.   Nem hiszem, hogy megérné az átalakítás.....
Még a fogyi is több lenne.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:12:12 »

Ez az....csak fél.  eplus2 
Más az automata féltengelye....még a kerékcsapágy mérete is más az automatánál, ezért valószínű a csonkállványokat is cserélni kellene.   Nem hiszem, hogy megérné az átalakítás.....
Még a fogyi is több lenne.  hehe
Amúgy rámegy a sima 2.0 váltója nem? Egy kuplung + kettőstömegű csere sem olcsó, gondoltam, akkor már legyen óttómata  Wink
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:15:41 »

Amúgy rámegy a sima 2.0 váltója nem? Egy kuplung + kettőstömegű csere sem olcsó, gondoltam, akkor már legyen óttómata  Wink

Hát...Abból az átalakításból lehet félmillió km-nyi kuplung-kettőstömegű kijönne... integet2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:21:58 »

Hát...Abból az átalakításból lehet félmillió km-nyi kuplung-kettőstömegű kijönne... integet2
Na majd meglássuk  smile
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:34:24 »

Amúgy rámegy a sima 2.0 váltója nem? Egy kuplung + kettőstömegű csere sem olcsó, gondoltam, akkor már legyen óttómata  Wink

Rámenni biztos rámegy....de gyárilag (én úgy tudom) nem volt a 2.2-höz automata váltó.  Szerintem nem véletlenül....
A kettőstömegű cserét szerintem jóval olcsóbban megúsznád, mint az automatára alakítást.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:38:35 »

Rámenni biztos rámegy....de gyárilag (én úgy tudom) nem volt a 2.2-höz automata váltó.  Szerintem nem véletlenül....
A kettőstömegű cserét szerintem jóval olcsóbban megúsznád, mint az automatára alakítást.   
Lehet, de attól csak egy kéziváltós autóm lenne...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:43:07 »

Lehet, de attól csak egy kéziváltós autóm lenne...

Akk kell venni egy 2.0 ótomatát. V egy Priust Cheesy abba váltó sincs.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:00:16 »

Lehet, de attól csak egy kéziváltós autóm lenne...

....ami spórolósabb, mint az automata.  eplus2    Kiváncsi leszek mennyibe áll meg a végén....
Taxi üzem után megtartod majd az autót? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:02:27 »

....ami spórolósabb, mint az automata.  eplus2    Kiváncsi leszek mennyibe áll meg a végén....
Taxi üzem után megtartod majd az autót? 
Nem, valószínűleg mennie kell  rinya
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:04:02 »

....ami spórolósabb, mint az automata.  eplus2    Kiváncsi leszek mennyibe áll meg a végén....
Taxi üzem után megtartod majd az autót? 
Szerinted? Miután használt mekis olajjal hajtva, másoktól megvett 20e km-t futott olajjal feltöltve lerúgta a kocsit 1,5 év alatt, majd megtartja?  eplus2

Dehogyis. Tudod: vidéki idős orvos által csak hosszútávú autópályázásra használt, de az autópályán is garázsban tartott, család-kicsi-kincse autó lesz belőle  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:06:39 »

Szerinted? Miután használt mekis olajjal hajtva, másoktól megvett 20e km-t futott olajjal feltöltve lerúgta a kocsit 1,5 év alatt, majd megtartja?  eplus2

Dehogyis. Tudod: vidéki idős orvos által csak hosszútávú autópályázásra használt, de az autópályán is garázsban tartott, család-kicsi-kincse autó lesz belőle  vigyor3
nyes
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:07:50 »

Na, jól felpörgött a topik két óra alatt, de váltó még nincs  hehe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:08:56 »

Nem, valószínűleg mennie kell  rinya

Akkor megéri? Arra a "rövid" időre....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 23:09:53 »

Szerinted? Miután használt mekis olajjal hajtva, másoktól megvett 20e km-t futott olajjal feltöltve lerúgta a kocsit 1,5 év alatt, majd megtartja?  eplus2

Dehogyis. Tudod: vidéki idős orvos által csak hosszútávú autópályázásra használt, de az autópályán is garázsban tartott, család-kicsi-kincse autó lesz belőle  vigyor3

A sárga fólia pedig csak védőréteg volt rajta.... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2014.04.18 péntek, 05:24:40 »

Akkor megéri? Arra a "rövid" időre....

A rövid idő sok kilométert takar  smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2014.04.18 péntek, 09:21:25 »

Na, jól felpörgött a topik két óra alatt, de váltó még nincs  hehe
rámegy a 2.0 automata váltója, kérdés, hogy bírja-e a 2.2-es erejét, nyomatékát. 2.2-esből nem volt gyárilag automata.

ahogy írták, automatában más a féltengely, csonkállvány, ez is kéne hozzá a bontottból, illetve a nagyobbik gond ott lesz, hogy a 2.2 ecu és az automata váltó ecu-ja között kellene-e lennie valamilyen kommunikációnak, mert ha nem, akkor simán rárakható fizikailag, ha kommunikáció is kell a kettő közzé, akkor viszont nem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2014.04.18 péntek, 09:50:34 »

A rövid idő sok kilométert takar  smile

A sok kilóméter = sok pénz eplus2   Szerintem hívd fel Viket.....majd ő elmagyarázza, hogy megoldható -e a dolog.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:32:03 »

A sok kilóméter = sok pénz eplus2   Szerintem hívd fel Viket.....majd ő elmagyarázza, hogy megoldható -e a dolog.   
Igen az lesz valószínűleg. Ezt a topikot azért indítottam, hogy megtudjam mennyibe kerül a mutatvány. Ehhez képest már mindent tudok, csak azt nem  hehe
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:33:03 »

rámegy a 2.0 automata váltója, kérdés, hogy bírja-e a 2.2-es erejét, nyomatékát. 2.2-esből nem volt gyárilag automata.

ahogy írták, automatában más a féltengely, csonkállvány, ez is kéne hozzá a bontottból, illetve a nagyobbik gond ott lesz, hogy a 2.2 ecu és az automata váltó ecu-ja között kellene-e lennie valamilyen kommunikációnak, mert ha nem, akkor simán rárakható fizikailag, ha kommunikáció is kell a kettő közzé, akkor viszont nem.
Köszönöm, ahogy Zoleex is javasolta megkérdezem Viket, hogy működne e  smile
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:36:51 »

Igen az lesz valószínűleg. Ezt a topikot azért indítottam, hogy megtudjam mennyibe kerül a mutatvány. Ehhez képest már mindent tudok, csak azt nem  hehe

Azt nehéz megmondani....attól függ honnan szerzed be a dolgokat.  Szerintem ekkora átalakításnál már jobban jársz egy komplett (donor) autóval, mert csak nagyjából tudod, hogy mik kellenek.....viszont biztos lesz sok apróság is menet közben....és a szerelésről még nem is beszélek, mert olyan szerelőt sem lesz egyszerű találni aki (olcsón) elvállal egy ilyen átépítést.  Szerintem 3-400 ezernél nem úsznád meg olcsóbban... 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:40:17 »

Azt nehéz megmondani....attól függ honnan szerzed be a dolgokat.  Szerintem ekkora átalakításnál már jobban jársz egy komplett (donor) autóval, mert csak nagyjából tudod, hogy mik kellenek.....viszont biztos lesz sok apróság is menet közben....és a szerelésről még nem is beszélek, mert olyan szerelőt sem lesz egyszerű találni aki (olcsón) elvállal egy ilyen átépítést.  Szerintem 3-400 ezernél nem úsznád meg olcsóbban... 
Annál biztos, hogy olcsóbban megúszom, pláne, hogy a kiszerelt alkatrészeket el tudom adni (váltó, féltengelyek, hűtő, stb). A szerelést meg majd a Tibcsi megcsinálja egy shake-ért  eplus2 Azt, hogy mi kell az átalakításhoz azt előre meg lehet mondani, ha körültekintően járok el, nem fog semmi kimaradni. Donor autót nem tudok venni, mert nem tudom hol tárolni  szomoru1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2014.04.18 péntek, 11:10:24 »

Annál biztos, hogy olcsóbban megúszom, pláne, hogy a kiszerelt alkatrészeket el tudom adni (váltó, féltengelyek, hűtő, stb). A szerelést meg majd a Tibcsi megcsinálja egy shake-ért  eplus2 Azt, hogy mi kell az átalakításhoz azt előre meg lehet mondani, ha körültekintően járok el, nem fog semmi kimaradni. Donor autót nem tudok venni, mert nem tudom hol tárolni  szomoru1

A kiszerelt alkatrészeknek már nincs ára....mk2 múltkor 15-ért adta a 6-os váltókat. Ha összesen 100-ért eladod a kiszerelt dolgokat az már jó. Ha a Tibi megcsinálja neked egy shake-ért a szerelést.....el sem merem képzelni mit adsz neki még "természetben".  eplus2   
Szerintem addig kár matekozni amíg nem tudod, hogy az ECU-t össze lehet -e hozni....előbb beszélj Vikel. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2014.04.18 péntek, 11:18:47 »

Igen az lesz valószínűleg. Ezt a topikot azért indítottam, hogy megtudjam mennyibe kerül a mutatvány. Ehhez képest már mindent tudok, csak azt nem  hehe
Máj. 5-én hétfőn megyek Vikhez olajcserére. Ha van kedved, gyere oda, és akkor ott személyesen is meg tudjátok beszélni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2014.04.18 péntek, 11:27:16 »

A kiszerelt alkatrészeknek már nincs ára....mk2 múltkor 15-ért adta a 6-os váltókat. Ha összesen 100-ért eladod a kiszerelt dolgokat az már jó. Ha a Tibi megcsinálja neked egy shake-ért a szerelést.....el sem merem képzelni mit adsz neki még "természetben".  eplus2   
Szerintem addig kár matekozni amíg nem tudod, hogy az ECU-t össze lehet -e hozni....előbb beszélj Vikel. 
igazán nagy összeköttetés nem látszik a tis-ben, talán egy szál Roll Eyes

a kérdés, hogy a +25le és a +20nm mennyire lesz tartós az automata váltónál, főleg, ha jól rémlik még chip is volt tervben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2014.04.18 péntek, 11:29:15 »

igazán nagy összeköttetés nem látszik a tis-ben, talán egy szál Roll Eyes

a kérdés, hogy a +25le és a +20nm mennyire lesz tartós az automata váltónál, főleg, ha jól rémlik még chip is volt tervben
Szájki gondolom tojásokon lépdelve használja. Nem hiszem, hogy az utasokkal lámpától lámpáig gyorsulgatna. Azt meg szerintem bírnia kell a váltónak.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2014.04.18 péntek, 13:39:44 »

Nem hiszem, hogy a váltó elbír 130 lóerővel de 155-től már kifekszik. Sőt szerintem nincs (nagy) különbség a 2.0 (145 LE) váltója és a V6 (170 LE) váltója közt, csak a hangolás meg a ház. Igen lesz egy kis chips a nagytalin, csak, hogy gyorsabban odaérjek a címre eplus2

Domi!
Megyek veled szívesen Vikhez, úgyis meg akartam már nézni, hogy mit kontárkodik nyes
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2014.04.18 péntek, 13:52:51 »


Domi!
Megyek veled szívesen Vikhez, úgyis meg akartam már nézni, hogy mit kontárkodik nyes
Ok. Én 5-én 17:00-ra megyek hozzá. De akkor előtte még beszélünk.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 16:16:32 »

Igen az lesz valószínűleg. Ezt a topikot azért indítottam, hogy megtudjam mennyibe kerül a mutatvány. Ehhez képest már mindent tudok, csak azt nem  hehe

Egy váltó kb 50eFt, féltengelyek 30eFt/pár. A csonkállványt nem kell kicserélni. A külső féltengelycsuklók egyformák a manuáliséval. Csak a csapágy külső átmérője más. A többi cucc árát nem tudom.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:05:53 »

Egy váltó kb 50eFt, féltengelyek 30eFt/pár. A csonkállványt nem kell kicserélni. A külső féltengelycsuklók egyformák a manuáliséval. Csak a csapágy külső átmérője más. A többi cucc árát nem tudom.
1000 köszönet  worship Ez eddig tehát 80e + a hűtő kb 20e az 100e. Vagyis 150e-ből megvan az egész, max 200e  vigyor3
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:07:47 »

1000 köszönet  worship Ez eddig tehát 80e + a hűtő kb 20e az 100e. Vagyis 150e-ből megvan az egész, max 200e  vigyor3

Optimista...Smiley Az első kérdés,hogy az ECU tudja-e kezelni. Ha igen,onnan lehet szétkapni,megvenni,összerakni  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:44:28 »

Optimista...Smiley Az első kérdés,hogy az ECU tudja-e kezelni. Ha igen,onnan lehet szétkapni,megvenni,összerakni  eplus2
Erre majd választ ad Vik, május 5-én, 17:05-kor  smile
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:46:34 »

Erre majd választ ad Vik, május 5-én, 17:05-kor  smile

Remélem majd megosztod velünk is  Wink wave
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:53:02 »

Remélem majd megosztod velünk is  Wink wave
Kizárt  eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:55:02 »

Kizárt  eplus2
Miért lenne jó, ha automata lenne?   fejvakaras   csomó pénzbe kerül, többet eszik, sose jön vissza az a pénz..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:55:53 »

Miért lenne jó, ha automata lenne?   fejvakaras   csomó pénzbe kerül, többet eszik, sose jön vissza az a pénz..

De nem kell váltania  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:56:11 »

Miért lenne jó, ha automata lenne?   fejvakaras   csomó pénzbe kerül, többet eszik, sose jön vissza az a pénz..
Mert nem minden a pénz  Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 14:24:00 »

Mert nem minden a pénz  Wink
az igaz.  de értelmesebb dologra is lehet költeni  Wink   bár mindenki maga dönti el neki mi az.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
siky
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:24:20 »

az igaz.  de értelmesebb dologra is lehet költeni  Wink   bár mindenki maga dönti el neki mi az.
Meg lehet, hogy nekem annyi pénzem van, hogy nem tudom mire költeni   2funny
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:28:32 »

Nem hiszem, hogy a váltó elbír 130 lóerővel de 155-től már kifekszik. Sőt szerintem nincs (nagy) különbség a 2.0 (145 LE) váltója és a V6 (170 LE) váltója közt, csak a hangolás meg a ház. Igen lesz egy kis chips a nagytalin, csak, hogy gyorsabban odaérjek a címre eplus2

Domi!
Megyek veled szívesen Vikhez, úgyis meg akartam már nézni, hogy mit kontárkodik nyes
csak egy chipes 2.2 kb 50le-val és 100nm-rel erősebb mint egy széria 130-as.... az meg már nem kevés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:58:37 »

csak egy chipes 2.2 kb 50le-val és 100nm-rel erősebb mint egy széria 130-as.... az meg már nem kevés
Hát nem. De majd Vik megmondja a frankót.

Elolvastam az automatás topikot és láttam, hogy valaki már cserélt automatát manuálra és neki Vik tanította fel az ECU-t, hogy innentől manuál legyen. Ebből arra következtetek, hogy, ez fordítva is működik, nem kell computert cserélni. Ha pedig igazam van, és ugyanaz a Durashift 5-tronic váltó van a v6-ban mint a dízlin, akkor már nincs nagy Nm és LE különbség  smile
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:02:49 »

Hát nem. De majd Vik megmondja a frankót.

Elolvastam az automatás topikot és láttam, hogy valaki már cserélt automatát manuálra és neki Vik tanította fel az ECU-t, hogy innentől manuál legyen. Ebből arra következtetek, hogy, ez fordítva is működik, nem kell computert cserélni. Ha pedig igazam van, és ugyanaz a Durashift 5-tronic váltó van a v6-ban mint a dízlin, akkor már nincs nagy Nm és LE különbség  smile

De 2.0-ban volt automata(gondolom azt alakítottak át),míg 2.2-ben nem. Így azt nem csoda,h fel tudta tanítani Smiley Majd 5-én este okosabb lesz a Mondeos közösség  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45 Dátum: 2014.04.22 kedd, 07:36:54 »

Hát nem. De majd Vik megmondja a frankót.

Elolvastam az automatás topikot és láttam, hogy valaki már cserélt automatát manuálra és neki Vik tanította fel az ECU-t, hogy innentől manuál legyen. Ebből arra következtetek, hogy, ez fordítva is működik, nem kell computert cserélni. Ha pedig igazam van, és ugyanaz a Durashift 5-tronic váltó van a v6-ban mint a dízlin, akkor már nincs nagy Nm és LE különbség  smile

Kívülről lehet ugyanaz, de belül tuti nem!
Más áttételek vannak egy benzines motorhoz és más egy dízelhez. Nem azonos a fordulatszám tartomány és nyomaték sem ott "jön meg" mindkettőnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2014.04.22 kedd, 11:53:36 »

Kívülről lehet ugyanaz, de belül tuti nem!
Más áttételek vannak egy benzines motorhoz és más egy dízelhez. Nem azonos a fordulatszám tartomány és nyomaték sem ott "jön meg" mindkettőnél.
Igen, én is azt írtam (valamikor korábban), hogy a hangolása más  wave
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:18:15 »

Igen, én is azt írtam (valamikor korábban), hogy a hangolása más  wave
Mindegy, majd elporgeti a dizelt 7000-ig Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:40:28 »

Mindegy, majd elporgeti a dizelt 7000-ig Smiley

A nyomatékot meg vagy elviseli a váltó vagy nem.  vigyor3  Lóerőben tényleg nem sok a különbség a V6 és 2.2TDCi között....viszont a nyomatékkülönbség már igen jelentős 220Nm vs 360Nm (chippel simán 400Nm)....szóval mindenképpen dízelről kell neki a váltó. A 2.0Tdci is 330 Nm körül van....itt (papíron) már nincs akkora nyomaték különbség...azt meg ki tudja mennyi "tartalék" van a váltóban. 
A chippelésnél majd "gyengíteni" kell az autót.....így legalább lesz egy 100 lovas, 2.2 automata, taxi....így biztos egyedi lenne. eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:45:15 »

A nyomatékot meg vagy elviseli a váltó vagy nem.  vigyor3  Lóerőben tényleg nem sok a különbség a V6 és 2.2TDCi között....viszont a nyomatékkülönbség már igen jelentős 220Nm vs 360Nm (chippel simán 400Nm)....szóval mindenképpen dízelről kell neki a váltó. A 2.0Tdci is 330 Nm körül van....itt (papíron) már nincs akkora nyomaték különbség...azt meg ki tudja mennyi "tartalék" van a váltóban. 
A chippelésnél majd "gyengíteni" kell az autót.....így legalább lesz egy 100 lovas, 2.2 automata, taxi....így biztos egyedi lenne. eplus2

Meg a go-t is termelné,és a nap végén adhatná el a szegény többi Mondeosnak  eplus2 eplus2
Naplózva
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.