Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:57:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 5255573 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2008.07.22 kedd, 09:03:25 »

Szerintetek, ha a belső világítás(lábtér, tető) izzóit kicserélném ledre.. akkor megmaradna az elhalványulás vagy nem?

Szerintem ITT nagyon sok infót megtalálsz.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2008.07.22 kedd, 09:41:26 »

Szerintem ITT nagyon sok infót megtalálsz.

Köszi!  wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
deis
Vendég
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2008.07.22 kedd, 14:19:57 »

Most cseréltem elöl a tompitott izzót (H7) Tungsram +50 %-ra. Nappali fényben is látszik a külömbség. Remélem az élettartamuk is elfogadható lessz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2008.07.22 kedd, 14:59:29 »

Most cseréltem elöl a tompitott izzót (H7) Tungsram +50 %-ra. Nappali fényben is látszik a külömbség. Remélem az élettartamuk is elfogadható lessz.

Ha már 1 hónapot is kibírt, örülhetsz. Ha 1 éves korára is világítani fog, írj be, hogy az Angel tévedet, már 1 éve világít.
Nekem az egyik ilyen 50%-os csak hazáig bírta, a másik kb 1 hónapig. Akkor raktam be cool blue-t. Az is csak pár hónapig bírta. Majd visszaraktam azt a 2-őt, ami benne volt. Ezzel adtam el az autót. Én nem akarok mindig izzót cserélgetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2008.07.22 kedd, 15:19:54 »

Ha már 1 hónapot is kibírt, örülhetsz. Ha 1 éves korára is világítani fog, írj be, hogy az Angel tévedet, már 1 éve világít.
Nekem az egyik ilyen 50%-os csak hazáig bírta, a másik kb 1 hónapig. Akkor raktam be cool blue-t. Az is csak pár hónapig bírta. Majd visszaraktam azt a 2-őt, ami benne volt. Ezzel adtam el az autót. Én nem akarok mindig izzót cserélgetni.

Nálam FiFi be Megalight +60% os H4 van több mint 2.5 éves az egyik a másik lett cserélve 1/2 éve, szóval szerintem elfogadható élettartam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2008.07.22 kedd, 15:22:05 »

Nálam FiFi be Megalight +60% os H4 van több mint 2.5 éves az egyik a másik lett cserélve 1/2 éve, szóval szerintem elfogadható élettartam.

Nálam szinte állandóan ég a lámpa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2008.07.22 kedd, 18:37:28 »

Nálam FiFi be Megalight +60% os H4 van több mint 2.5 éves az egyik a másik lett cserélve 1/2 éve, szóval szerintem elfogadható élettartam.
Nekem is GE Megalight +50% volt kb másfél évig, amíg a xenon bele nem ugrott az autóba. hehe Bár én csak normálisan használtam, városban tűző napon nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2008.07.22 kedd, 18:52:11 »

Nekem is GE Megalight +50% volt kb másfél évig, amíg a xenon bele nem ugrott az autóba. hehe Bár én csak normálisan használtam, városban tűző napon nem.
Nekem nem ge volt, hanem asszem osram. Hát, akkor azóta vagy fejlődött az izzóipar, vagy csak én voltam peches.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2008.07.22 kedd, 22:36:23 »

Nem szabályos hiszen nincs magasság állítás meg mosó! Én műszakira visszarakom az eredeti H7-t kb.10 perc Smiley (persze a trafó bent marad hehe)

Elég a manuális magasságállítás, a lámpamosó meg nem kötelező. Legalábbis, ha Mozaik utcai KPM vizsgasór vezetőjejól jól tudja  Cheesy
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2008.07.22 kedd, 22:49:34 »

Elég a manuális magasságállítás, a lámpamosó meg nem kötelező. Legalábbis, ha Mozaik utcai KPM vizsgasór vezetőjejól jól tudja  Cheesy

A próféta szóljon belőled eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2008.07.22 kedd, 23:12:30 »

Elég a manuális magasságállítás, a lámpamosó meg nem kötelező. Legalábbis, ha Mozaik utcai KPM vizsgasór vezetőjejól jól tudja  Cheesy

Nem jól tudja. Kell az automata, és kell a lámpamosó.
Gondolom, te másról beszélsz... értem én.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2008.07.22 kedd, 23:15:55 »

Nem jól tudja. Kell az automata, és kell a lámpamosó.
Gondolom, te másról beszélsz... értem én.

Pedig nekem is ezt mondták a közlekedési felügyeletnél, mikor a TDDi-be bekerült a gyári Xenon. Belülről állítható magasságállítás elég, mosó csak ajánlott, nem kötelező. Gond nélkül át is ment műszakin, minden trükk nélkül!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2008.07.22 kedd, 23:28:53 »

Pedig nekem is ezt mondták a közlekedési felügyeletnél, mikor a TDDi-be bekerült a gyári Xenon. Belülről állítható magasságállítás elég, mosó csak ajánlott, nem kötelező. Gond nélkül át is ment műszakin, minden trükk nélkül!

Nekem meg ezt mondták. De nyilván le van ez írva valami jogszabályba.
Mindenesetre az utólagos nem mehetne át a vizsgán. Akár van lámpamosó, akár nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2008.07.23 szerda, 09:13:36 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/hid!2

A KöHÉM rendelet 1. és 2. számú mellékletei viszont feketén-fehéren szabályozzák a gázkisüléses fényszórókra vonatkozó előírásokat, vagyis "A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét". Természetesen ilyen készletek is léteznek, de ezek a földi halandónak gyakorlatilag megfizethetetlenek, az olcsók tízszeresébe is kerülnek.

Tehát kötelező mind az automata szintállítás, mind a lámpamosó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:42:21 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/hid!2

A KöHÉM rendelet 1. és 2. számú mellékletei viszont feketén-fehéren szabályozzák a gázkisüléses fényszórókra vonatkozó előírásokat, vagyis "A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét". Természetesen ilyen készletek is léteznek, de ezek a földi halandónak gyakorlatilag megfizethetetlenek, az olcsók tízszeresébe is kerülnek.

Tehát kötelező mind az automata szintállítás, mind a lámpamosó.

Ja ez szép és jó de ettől függetlenül én nem fizetek többet egy gyári xenon-s autóért sem hehe Ha jól be van állítva és normálisan van beszerelve egyáltalán nem vakít eljen. Mondom ezt két más típusú gyári xenon-s autó után! smile Szerintem ezt a rendelkezést azért hagyják meg hogy meg lehessen fizettetni az új autó vásárlókkal a plusz 2-300e Ft-t taps sajnos minden a pénzről szól ugyanott a totalcar-n volt egy cikk amiben meg meg azt taglalták hogy ez az autómata szintállítás nem sokat ér hiszen a városi hepe-hupákat úgysem tudja lereagálni taps országúton meg ha annyira terhelt az autó letekered a kézivel oszt jónapot taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 00:03:59 »

Ja ez szép és jó de ettől függetlenül én nem fizetek többet egy gyári xenon-s autóért sem hehe
OK
Válasz
Ha jól be van állítva és normálisan van beszerelve egyáltalán nem vakít eljen.
Ezzel azért vitatkoznék.
Válasz
Mondom ezt két más típusú gyári xenon-s autó után! smile Szerintem ezt a rendelkezést azért hagyják meg hogy meg lehessen fizettetni az új autó vásárlókkal a plusz 2-300e Ft-t taps
Nem az automata szintállítás fontos szerintem, nem a lámpamosó, hanem hogy projektoros legyen. Láttam olyan utólagost, és teljesen jól világított, na az tényleg nem vakított.
Válasz
sajnos minden a pénzről szól ugyanott a totalcar-n volt egy cikk amiben meg meg azt taglalták hogy ez az autómata szintállítás nem sokat ér hiszen a városi hepe-hupákat úgysem tudja lereagálni taps országúton meg ha annyira terhelt az autó letekered a kézivel oszt jónapot taps
Ez így van, tényleg nem reagálja le (tudná). Csak máshol a baj. Hogy a vezetőre van bízva a letekerése. Megteszik? Nem.
Egyébként én nyugaton nem nagyon látok utólagost. Pedig direkt figyeltem.
Lehet, hogy ot esetleg büntetik? Van, amikor rácsatlakozik az autó számítógépére, megnézi a felszereltségi szintet, és megkérdi, ajvé, hát a bőrszerkó meg honnan, ez nem is bőrös, van-é számla róla.
Na, attól mi messze vagyunk, és nem is tudom, miért fontos a bőr meg/nemléte, de ha ráakadsz egy német rendőrre, aki civatni akar, és szúrja a szemét az utólagosod, kösd fel a lengemagyart, mert amit ott fogsz hagyni, abból 1 gyárit simán meg tudnál venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:46:37 »

OKEzzel azért vitatkoznék.Nem az automata szintállítás fontos szerintem, nem a lámpamosó, hanem hogy projektoros legyen. Láttam olyan utólagost, és teljesen jól világított, na az tényleg nem vakított.Ez így van, tényleg nem reagálja le (tudná). Csak máshol a baj. Hogy a vezetőre van bízva a letekerése. Megteszik? Nem.
Egyébként én nyugaton nem nagyon látok utólagost. Pedig direkt figyeltem.
Lehet, hogy ot esetleg büntetik? Van, amikor rácsatlakozik az autó számítógépére, megnézi a felszereltségi szintet, és megkérdi, ajvé, hát a bőrszerkó meg honnan, ez nem is bőrös, van-é számla róla.
Na, attól mi messze vagyunk, és nem is tudom, miért fontos a bőr meg/nemléte, de ha ráakadsz egy német rendőrre, aki civatni akar, és szúrja a szemét az utólagosod, kösd fel a lengemagyart, mert amit ott fogsz hagyni, abból 1 gyárit simán meg tudnál venni.

Mi az hogy nyugaton? Már EU van nem eplus2 Pár barátom dolgozik évek óta pl. Görögországban, veszik az utólagos xenon-t és a kutya nem szól érte hehe Én meg ezzel a szemlélettel nem tudok azonosulni, hogy a nyugat az németországot jelenti (persze csak nekünk) Ezt meg egyenesen személyiségi jogaimba való beleavatkozásnak tartom hogy megkérdezi hogy honnan van a bőrülés! Szerintem ezzel pert nyerhetek mivel ártatlanság vélelme van tehát neki kell először megvádolnia engem és ha tisztázom magam (mé ne tehetnék bele hivatalos forrásból falbav) akkor cumi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 17:58:15 »

Mi az hogy nyugaton? Már EU van nem eplus2 Pár barátom dolgozik évek óta pl. Görögországban, veszik az utólagos xenon-t és a kutya nem szól érte hehe Én meg ezzel a szemlélettel nem tudok azonosulni, hogy a nyugat az németországot jelenti (persze csak nekünk) Ezt meg egyenesen személyiségi jogaimba való beleavatkozásnak tartom hogy megkérdezi hogy honnan van a bőrülés! Szerintem ezzel pert nyerhetek mivel ártatlanság vélelme van tehát neki kell először megvádolnia engem és ha tisztázom magam (mé ne tehetnék bele hivatalos forrásból falbav) akkor cumi!

Nyugat attól nyugat, hogy nyugaton van. Görögország keleten van (minden szempontból).
Nyugaton komolyan veszik az átépítést, és engedélyköteles. Nem azt varrják rád, hogy loptad, hanem hogy átépítetted (az meg látszik).
Ez nem azonosulás kérdése. Ott oz óratekergetést is büntetik. Meg a motormelegítést, utcai autómosást is.
És hogy ON legyek, szerintem valahogy az utólagos keszonnal is elbánnak. állítólag. Mert nekem nincs olyan infóm, hogy valaki kiment volna, és megbüntették az utólagosért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:34:42 »

Volt apunál réges régen egy V6-os német rendszámú Granada javíttatni.
Annak a forgalmijába még a gumimérete is bele volt írva. Elég sokmindent tartalmazott az a forgalmi.

(ja, és nem volt benne xenon, hogy ne legyek OFF  vigyor3 )
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:53:10 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/hid!2

A KöHÉM rendelet 1. és 2. számú mellékletei viszont feketén-fehéren szabályozzák a gázkisüléses fényszórókra vonatkozó előírásokat, vagyis "A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét". Természetesen ilyen készletek is léteznek, de ezek a földi halandónak gyakorlatilag megfizethetetlenek, az olcsók tízszeresébe is kerülnek.
Tehát kötelező mind az automata szintállítás, mind a lámpamosó.
Na akkor ezt is valami agyas tojás találhatta ki.
A lámpa mosó az nem egy kényelmi felszereltség?Ha xenon akkor automat mosó?
sztem azért kell a mosó mert koszos a lámpa és elhalványítja a lámpa fényét így az út látóviszo......bla-bla-bla.
a sima égősnél ez nem így működik mi? Azt úgy kell : állj meg testvír 1 kútnál és mossad!
Nevetséges hogy milyen szabályokat találnak ki. falbav
Naplózva
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 23:49:47 »

Nyugat attól nyugat, hogy nyugaton van. Görögország keleten van (minden szempontból).
Nyugaton komolyan veszik az átépítést, és engedélyköteles. Nem azt varrják rád, hogy loptad, hanem hogy átépítetted (az meg látszik).
Ez nem azonosulás kérdése. Ott oz óratekergetést is büntetik. Meg a motormelegítést, utcai autómosást is.
És hogy ON legyek, szerintem valahogy az utólagos keszonnal is elbánnak. állítólag. Mert nekem nincs olyan infóm, hogy valaki kiment volna, és megbüntették az utólagosért.

 Nézd még 1x elmondom hogy nincs nyugat meg kelet csak EU van. Ha az Eu nem tiltja az utólagos kszenont akkor Németország meg a többi nyugati EU tag is köteles alkalmazkodni wave. szerintem worship Azt meg szívesen megnézném hogy pontosan milyen törvényben titltják az átépítést Huh? Elég sok tuning autó járkál ott is keményen átépítve. Az óratekergetést meg nem büntethetik mert a saját tulajdonommal azt csinálok amit akarok, má bocsánat Grin! Ez egész addig nem büntetjogi kategória amíg nem akarom a vásárlót megtéveszteni! eplus2 (és akkor sem az óratekergetés lesz a vád hanem a vevő megtévesztése) és itt keleten is büntetik egyébként, csak nagyon nehéz megállapítani hogy ki az elkövető mert nyilván a kereskedő nem vall magára gun
Az utólagos xenon-l elbánnak vagy nem, én erre azt mondom hogy volt itt olyan hogy büntették a harmadik féklámpát (már minden autóban alap) meg a sötétítést is azt most már meg aszongyák hogy B oszloptól akár be is deszkázhatod taps szóval az a rossz hírem neked hogy úgy néz ki nem szigorítanak hanem a jó dolgokat engedik és ez így normális. Valljuk be a rosszul beállított fényszóró xenon nélkül is vakít a lusta ember nem fogja letekerni az állítógombot akkor sem ha nem xenon van az autóban! Ezek miatt kár lenne a 80-90% normális látni akaró autóst korlátozni, ráadásul szerintem elég komoly balesetmegelöző szerepe is van mert nagyságrendekkel jobban lehet látni vele!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2008.07.25 péntek, 00:04:45 »

Nézd még 1x elmondom hogy nincs nyugat meg kelet csak EU van.

Mondogathatod, attól még nem így van. A törvények sem egyformák, a betartásuk meg aztán végképp nem.

Válasz
Ha az Eu nem tiltja az utólagos kszenont akkor Németország meg a többi nyugati EU tag is köteles alkalmazkodni
De, tiltja. Minden országban.

Válasz
wave. szerintem worship Azt meg szívesen megnézném hogy pontosan milyen törvényben titltják az átépítést Huh? Elég sok tuning autó járkál ott is keményen átépítve. Az óratekergetést meg nem büntethetik mert a saját tulajdonommal azt csinálok amit akarok, má bocsánat Grin! Ez egész addig nem büntetjogi kategória amíg nem akarom a vásárlót megtéveszteni! eplus2 (és akkor sem az óratekergetés lesz a vád hanem a vevő megtévesztése) és itt keleten is büntetik egyébként, csak nagyon nehéz megállapítani hogy ki az elkövető mert nyilván a kereskedő nem vall magára gun
Az utólagos xenon-l elbánnak vagy nem, én erre azt mondom hogy volt itt olyan hogy büntették a harmadik féklámpát (már minden autóban alap) meg a sötétítést is azt most már meg aszongyák hogy B oszloptól akár be is deszkázhatod taps szóval az a rossz hírem neked hogy úgy néz ki nem szigorítanak hanem a jó dolgokat engedik és ez így normális. Valljuk be a rosszul beállított fényszóró xenon nélkül is vakít a lusta ember nem fogja letekerni az állítógombot akkor sem ha nem xenon van az autóban! Ezek miatt kár lenne a 80-90% normális látni akaró autóst korlátozni, ráadásul szerintem elég komoly balesetmegelöző szerepe is van mert nagyságrendekkel jobban lehet látni vele!

Az utólagos xenon tilos tk minden országban, csak máshol betartatják a szabályokat (nyugat-európában), nálunk és keleten nem annyira.
Igen, vannak tuningautók, de azokra kérnek engedélyt. Volt egy osztrák opelos, annag egy vastag dossziéban voltak az átépítéshez az engedélyek, műbizonylatok.
A rosszul beállított fényszóró is rossz, de az utólagos még rosszabb, és ráadásul komoly balesetveszély, mert elvakítja a szembejövőket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2008.07.25 péntek, 00:05:03 »

... én erre azt mondom hogy volt itt olyan hogy büntették a harmadik féklámpát (már minden autóban alap) meg a sötétítést is azt most már meg aszongyák hogy B oszloptól akár be is deszkázhatod taps

3. féklámpával a mai napig sem engednek át műszakin ha az alapvető követelménynek nem felel meg. az pedig csupán annyi, h nem juttathat semennyi fényt az utastérbe. a gyáriak ennek megfelelnek, nem véletlenül vannak úgy körbeszigetelve.
persze van igassága annak amit írsz, de pl ezt érdemes volt megemlíteni. valakinek akár jól is jöhet, ha pótféklámpán gondolkozik és nem akarja, h kidobják műszakiról.
fólia is 1 érdekes dolog. lassan belekezdhetnének azon is faragni. az új fóliák bentről kifelé annyira se zavaróak mint 1 sötétebb napszemüveg ... az pedig teljesen törvényes. nekem a 2. legsötétebb fekete van feltéve kintről semmi nem látszik befelé, de bentről ki simán tökéletes és este se zavaró. mACS és Andi éppen mostanság tesztelte, háát a látottak alapján is hihetetlennek tűnt nekik mennyire ki lehet látni Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2008.07.25 péntek, 07:25:45 »

Az utólagos xenon tilos tk minden országban, csak máshol betartatják a szabályokat (nyugat-európában), nálunk és keleten nem annyira.

Tegnap láttam egy műsort a Discovery-n, épp egy utólagos xenont szereltek be egy autóba. Angliában ezek szerint nem tilos. (Ja és csak a xenont rakták be, nem építettek ki hozzá automata szintállítót) Nem mondom, hogy a Discovery mérvadó ebben a témában, de ha ott ilyen szigorúan vennék a dolgot, ez nem került volna műsorra.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2008.07.25 péntek, 08:12:35 »

3. féklámpával a mai napig sem engednek át műszakin ha az alapvető követelménynek nem felel meg. az pedig csupán annyi, h nem juttathat semennyi fényt az utastérbe. a gyáriak ennek megfelelnek, nem véletlenül vannak úgy körbeszigetelve.

Nekem erre személyes véleményem annyi, hogy sajnos Magyarországon még mindig sokan használják a kiskapukat. Speciel nekem is átengedték 1 éve a golfomat 3. féklámpával amit én szereltem fel(garantáltan össze vissza megvilágította az utasteret). Nem fizettem le senkit mert nem tudtam, hogy van ilyen szabály. De nyilvánvalóan ez bevételt jelent a műhelynek, gondolom kocsinként %-ot. Így van ez az utólagos xenonnal az agyontuningolt autókkal is. Kevés embert érdekell, hogy a másikat zavarja-e vagy sem. Jól néz ki, menőnek érzi magát. Aki meg gyártja és felszereli keres rajta. Pénz............
 wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2008.07.25 péntek, 08:38:39 »

Nekem erre személyes véleményem annyi, hogy sajnos Magyarországon még mindig sokan használják a kiskapukat. Speciel nekem is átengedték 1 éve a golfomat 3. féklámpával amit én szereltem fel(garantáltan össze vissza megvilágította az utasteret). Nem fizettem le senkit mert nem tudtam, hogy van ilyen szabály. De nyilvánvalóan ez bevételt jelent a műhelynek, gondolom kocsinként %-ot. Így van ez az utólagos xenonnal az agyontuningolt autókkal is. Kevés embert érdekell, hogy a másikat zavarja-e vagy sem. Jól néz ki, menőnek érzi magát. Aki meg gyártja és felszereli keres rajta. Pénz............
 wave

féklámpa esetében ugyi ez olyan dolog, h leginkább magával baxxik ki az ember. baromi zavaró amikor a hátad mögül betakar a nem gyenge piros fény, és a szemedbe is jut bőven a belső tükör jóvoltából. szóval pont ez a baj vele, és emiatt ennyire eccerű a szabályozása.
dolgoztam KPM vizsgabázis melletti autóreszelő műhelyben ... hááát baromi jól éltünk csak a vizsgáztatásról átküldött autókból is. volt akinek levettük a féklámpát, volt akinek szigeteltük de napi szinten nem keveset, és ugyi volt ott más dolog miatt elhúzott autó is. a vizsgabázison eccerűen a bukfenc után az embernek kezébe nyomták a címet, h ha oda bejön akkor még aznap vissza tud állni a sorba. najó főnöknek volt némi baráccsága erre, h pont az ő műhelyét protezsálták ... "jószomszédiviszony" vigyor3
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2008.07.25 péntek, 11:34:08 »

Így van ez az utólagos xenonnal az agyontuningolt autókkal is. Kevés embert érdekell, hogy a másikat zavarja-e vagy sem. Jól néz ki, menőnek érzi magát. Aki meg gyártja és felszereli keres rajta. Pénz............
 wave
Utólagos xenonnal én nem érzem menőbbnek magam, nem a felvágás miatt költöttem rá, Huh? csak szeretek jól látni sötétben is.  wow1 Amúgy nem kínai vacakot szereltettem be, uv kék 8000K színnel! (Bosch trafó, GE csövekkel 4100, vagy 4300K-val) Az egyik D2S a másik D2R.
A vakító autókkal is csak annyi a baj, hogy a cső buborékja nem a fókuszpontba kerül, és durván szétszórja a fényt.
Először nekem is még a fák tetejét is világította, hiába tekertem le a lámpát. Párperc plussz szórakozással a helyére került, utána már megfelelően világít. Sajnos a D2s és D2r csöveknek, nem egyezik teljesen a H7 izzókkal a foglalata, ezért kell jobban odaafigyelni a beszerelésre.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2008.07.25 péntek, 11:45:38 »

Kevés embert érdekel, hogy a másikat zavarja-e vagy sem. Jól néz ki, menőnek érzi magát. Aki meg gyártja és felszereli keres rajta. Pénz............
 wave

Persze, vannak kivételek mint mindenhol....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2008.07.25 péntek, 11:55:19 »

Utólagos Xenon. Ugye azt végigzongoráztuk, hogy nem szabályos. Ezt eddig is tudta mindenki, mert vizsgára ki kell szerelni (kivéve pár helyet). Azt is tudjuk, hogy fenemód vakítja a szembe jövőket. Ez egy dolog.
A másik dolog meg az, hogy mindenki szeret jól látni. Ezzel nincs is baj, tehát be kell szerelni az utólagost.
De esetleg azt kellene tenni, hogy az ember vigye el egy helyre, hogy rendesen beállítják. És, esetleg próbálja ki 300 méterről, nézze meg szemből a saját autóját, hogy mennyire vakít, és aszerint tekergesse a szintállítót.
Szerintem ez a kérés nem nagy dolog, és máltányolható azok részéről, akik szembe jönnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2008.07.25 péntek, 12:05:57 »

Utólagos Xenon. Ugye azt végigzongoráztuk, hogy nem szabályos. Ezt eddig is tudta mindenki, mert vizsgára ki kell szerelni (kivéve pár helyet). Azt is tudjuk, hogy fenemód vakítja a szembe jövőket. Ez egy dolog.
A másik dolog meg az, hogy mindenki szeret jól látni. Ezzel nincs is baj, tehát be kell szerelni az utólagost.
De esetleg azt kellene tenni, hogy az ember vigye el egy helyre, hogy rendesen beállítják. És, esetleg próbálja ki 300 méterről, nézze meg szemből a saját autóját, hogy mennyire vakít, és aszerint tekergesse a szintállítót.
Szerintem ez a kérés nem nagy dolog, és máltányolható azok részéről, akik szembe jönnek.
eljen
A vakítás szerintem nem xenon függő. Hány olyan autó jön szemből amelyiknek egyik lámpája nem világít, a másik meg a szemedbe?
Persze más egy rosszul beállított xenon, mert az égeti már a retinát rendesen!  wow1 Ha már v.ki utólagost szereltet be, állítsa be rendesen!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2008.07.25 péntek, 16:57:03 »

3. féklámpával a mai napig sem engednek át műszakin ha

És mi a helyzet a club-os féklámpa matricával?
Azzal nem kötözködhetnek?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2008.07.25 péntek, 17:07:07 »

És mi a helyzet a club-os féklámpa matricával?
Azzal nem kötözködhetnek?

Arról nem szól a törvény, milyen alakú lehet a lámpa: háromszög, négyzet, kör, vagy mondeo. Ezzel semmi veszély nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2008.07.25 péntek, 20:35:32 »

eljen
A vakítás szerintem nem xenon függő. Hány olyan autó jön szemből amelyiknek egyik lámpája nem világít, a másik meg a szemedbe?
Persze más egy rosszul beállított xenon, mert az égeti már a retinát rendesen!  wow1 Ha már v.ki utólagost szereltet be, állítsa be rendesen!

Annyira olcsó már ez a sz@r, hogy boldog boldogtalan megveszi, és teszi be. Ha tudná, hogy be kell állítani, szerintem akkor is tenne rá. A minap jött mögöttem egy félig horpadt orrú csoda 120L, egyik lámpa az égbe néz, de azért benne a keszon. Sajnos csak egy ködlámpával tudtam honorálni...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:58:39 »

Utólagos Xenon. Ugye azt végigzongoráztuk, hogy nem szabályos. Ezt eddig is tudta mindenki, mert vizsgára ki kell szerelni (kivéve pár helyet). Azt is tudjuk, hogy fenemód vakítja a szembe jövőket. Ez egy dolog.
A másik dolog meg az, hogy mindenki szeret jól látni. Ezzel nincs is baj, tehát be kell szerelni az utólagost.
De esetleg azt kellene tenni, hogy az ember vigye el egy helyre, hogy rendesen beállítják. És, esetleg próbálja ki 300 méterről, nézze meg szemből a saját autóját, hogy mennyire vakít, és aszerint tekergesse a szintállítót.
Szerintem ez a kérés nem nagy dolog, és máltányolható azok részéről, akik szembe jönnek.

Na ezzel abszolút tudok azonosulni wave én sokkal több időt eltöltöttem a beállítással mint a beszereléssel!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 14:42:00 »

Annyira olcsó már ez a sz@r
És ez is épp elég nagy baj, hogy sz@r. Hasonlóan a ledes izzókhoz, itt is elárasztották a piacot a kínában gyártott 20-25.000 Ft-os hulladékok. Csak éppen sokkal érzékenyebbek (pl nedvességre), a készlethez kapott izzó általában szfh és hamar kiég, a gyújtótrafó rövid életű, gyenge. Nálam idestova 2 éve van az autó, akkor lett bele rakva a készlet, azóta az eredeti izzó, gyújtótrafó. Akár motor nélkül is azonnal bekapcsol, nem sárgult el, nem veszített a fényerejéből. És még be is van állítva a szint Wink
Sajna az ócsóság a fő szempont, ezért látni minden gk-ba keszont.
Apropó! Homasitába lehet végre kapni normális, nem kiégős helyzetjelző ledet ( a foglalaton belül látszik, hogy a lábaira ellenállás van gyárilag forrasztva), bár az ára kicsit borsos (1200 huf/pár) 1 hónapja már bent van, és még mindig ég Tongue
Az előzőek 1 hétig bírták  levele
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 14:45:45 »

... Akár motor nélkül is azonnal bekapcsol, nem sárgult el, nem veszített a fényerejéből. És még be is van állítva a szint Wink...

Mindegyik sárgul, mindegyik veszít az erejéből. A gyári is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 14:47:11 »

Mindegyik sárgul, mindegyik veszít az erejéből. A gyári is.
Ofkorz, persze, csak nem mind1, hogy fél év alatt, vagy 2 év alatt. Ráadásul a nagyon olcsó vackok idő előtt hajlamosak kiégni, még mielőtt elsárgulhatna Sad
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ga1968
Vendég
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2008.07.29 kedd, 21:11:33 »

És ez is épp elég nagy baj, hogy sz@r. Hasonlóan a ledes izzókhoz, itt is elárasztották a piacot a kínában gyártott 20-25.000 Ft-os hulladékok. Csak éppen sokkal érzékenyebbek (pl nedvességre), a készlethez kapott izzó általában szfh és hamar kiég, a gyújtótrafó rövid életű, gyenge. Nálam idestova 2 éve van az autó, akkor lett bele rakva a készlet, azóta az eredeti izzó, gyújtótrafó. Akár motor nélkül is azonnal bekapcsol, nem sárgult el, nem veszített a fényerejéből. És még be is van állítva a szint Wink
Sajna az ócsóság a fő szempont, ezért látni minden gk-ba keszont.
Apropó! Homasitába lehet végre kapni normális, nem kiégős helyzetjelző ledet ( a foglalaton belül látszik, hogy a lábaira ellenállás van gyárilag forrasztva), bár az ára kicsit borsos (1200 huf/pár) 1 hónapja már bent van, és még mindig ég Tongue
Az előzőek 1 hétig bírták  levele

Erre csak annyit mondok hogy a gyári (ami szintén kínai) 5* annyiba kerül viszont nem bír 5* annyit taps, de majd kiderül vagy mondjam azt hogy meglátjuk eplus2
Nem tudom mikor nézted ezeket a szetteket de nekem a két gyári xenon-s autóm után ennek a legszebb a színe és jobb a fényereje is hehe ráadásul a csatlakozók is vízmentesek az izzók pedig pontosan beleillenek a gyári helyre (fókuszpont) szóval sajnos vagy szerencsére fejlődnek (másolnak)  finom ám ők is!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2008.07.29 kedd, 21:47:08 »

Erre csak annyit mondok hogy a gyári (ami szintén kínai) 5* annyiba kerül viszont nem bír 5* annyit taps, de majd kiderül vagy mondjam azt hogy meglátjuk eplus2
Nem tudom mikor nézted ezeket a szetteket de nekem a két gyári xenon-s autóm után ennek a legszebb a színe és jobb a fényereje is hehe ráadásul a csatlakozók is vízmentesek az izzók pedig pontosan beleillenek a gyári helyre (fókuszpont) szóval sajnos vagy szerencsére fejlődnek (másolnak)  finom ám ők is!!!

Almát a körtével. A gyári azért drágább, mert abban van szintállító, meg lámpamosó (meg profit).
Amúgy meg szerintem nem az összes xenon"izzó" készül kínában.
Meg az sem mind1, hogy pl a GE szabványának kell megfelelni, vagy inkább a mennyiség a kérdés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2008.07.30 szerda, 00:06:59 »

Erre csak annyit mondok hogy a gyári (ami szintén kínai) 5* annyiba kerül viszont nem bír 5* annyit taps, de majd kiderül vagy mondjam azt hogy meglátjuk eplus2
Nem tudom mikor nézted ezeket a szetteket de nekem a két gyári xenon-s autóm után ennek a legszebb a színe és jobb a fényereje is hehe ráadásul a csatlakozók is vízmentesek az izzók pedig pontosan beleillenek a gyári helyre (fókuszpont) szóval sajnos vagy szerencsére fejlődnek (másolnak)  finom ám ők is!!!

A gyári Osram, vagy Philips, mindkettő németeknél készül.

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 16:08:48 »

Tegnap este a Ford Ka-val mentem a városba, rendőr megállít, kérdezni: "tudja miért állítottam meg?" Mondom, gondolom ellenörzés. Smiley Azt mondja: "a lámpa miatt.." Kérdezem, nem világít az egyik? Azt mondja "ez kék, ilyennel nem lehet a forgalomba részt venni" (XD5 5800K-es halogén van benne, ami inkább fehér, mint kék.) Közbe 4-5 Xenon-os autó megy el mellettünk, mondja nézzem meg, azokba is kék, ugyan ilyen ebbe is. Mondom, én nem tudok semmit, így vettem az autót. Erre: szerencsém van, hogy nem a közlekedési felügyelet emberei állítottak meg, mert el vették volna a forgalmit, de ő elenged, cseréltessem ki minél hamarabb, és mehettem. Smiley
Valószinűleg valami túl buzgó unatkozó kis 20 éves újonc volt, vajon mit tett volna, ha utólagos Xenon van benne?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.03 vasárnap, 21:05:21 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 17:33:54 »

Tegnap este a Ford Ka-val mentem a városba, rendőr megállít, kérdezni: "tudja miért állítottam meg?" Mondom, gondolom ellemörzés. Smiley Azt mondja: "a lámpa miatt.." Kérdezem, nem világít az egyik? Azt mondja "ez kék, ilyennel nem lehet a forgalomba részt venni" (XD5 5800K-es halogén van benne, ami inkább fehér, mint kék.) Közbe 4-5 Xenon-os autó megy el mellettünk, mondja nézzem meg, azokba is kék, ugyan ilyen ebbe is. Mondom, én nem tudok semmit, így vettem az autót. Erre: szerencsém van, hogy nem a közlekedési felügyelet emberei állítottak meg, mert el vették volna a forgalmit, de ő elenged, cseréltessem ki minél hamarabb, és mehettem. Smiley
Valószinűleg valami túl buzgó unatkozó kis 20 éves újonc volt, vajon mit tett volna, ha utólagos Xenon van benne?  eplus2

Oszolj kéne az egész testületnek! Korruptak, szándékosan b@szogatják a magyar autósokat, de főleg a szuzikis mamákat, meg fordKA kat! Állitson meg egy kigyurt Q7est vagy bordó béjemvést azokat nem merik! Gondolom már készülnek a forma 1 ről hazafelé tartó tömegre azok közül is a gyengébbekre. A cvancig euro-t begyakorolták? nem kérdezted  gun
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 18:00:07 »

Sziasztok!

A napokban tervezek vásárolni bontott gyári xenon lámpákat /komplett/.
Szeretném kipróbálni előtte. Nem tudja vki megmondani, hogy melyik lábra mit kell kötni, hogy gyors legyen a próba a xenon részre gondolok.

Előre is köszönöm.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 21:02:59 »

Oszolj kéne az egész testületnek! Korruptak, szándékosan b@szogatják a magyar autósokat, de főleg a szuzikis mamákat, meg fordKA kat! Állitson meg egy kigyurt Q7est vagy bordó béjemvést azokat nem merik! Gondolom már készülnek a forma 1 ről hazafelé tartó tömegre azok közül is a gyengébbekre. A cvancig euro-t begyakorolták? nem kérdezted  gun

Hát igen, érdekes, hogy a Mondeóval nem nagyon szoktak megállítani.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 21:04:40 »

Sziasztok!

A napokban tervezek vásárolni bontott gyári xenon lámpákat /komplett/.
Szeretném kipróbálni előtte. Nem tudja vki megmondani, hogy melyik lábra mit kell kötni, hogy gyors legyen a próba a xenon részre gondolok.

Előre is köszönöm.

Legegyszerűbb, ha valakit megkérsz akinek gyári van, hogy menjen el Veled.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 21:20:09 »

Legegyszerűbb, ha valakit megkérsz akinek gyári van, hogy menjen el Veled.
Köszi csak itt Borsodban a kis faluban nekem van egyedül Mk III.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 23:36:22 »

Köszi csak itt Borsodban a kis faluban nekem van egyedül Mk III.

Csak van a közelbe valaki, írj kicsit pontosabb települést, vagy nézd meg a térképen ki van közel. Ha semmi, akkor keresd a fórumon Petyát, nekem ő alakította át.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 00:01:42 »

Tegnap este a Ford Ka-val mentem a városba, rendőr megállít, kérdezni: "tudja miért állítottam meg?" Mondom, gondolom ellenörzés. Smiley Azt mondja: "a lámpa miatt.." Kérdezem, nem világít az egyik? Azt mondja "ez kék, ilyennel nem lehet a forgalomba részt venni" (XD5 5800K-es halogén van benne, ami inkább fehér, mint kék.) Közbe 4-5 Xenon-os autó megy el mellettünk, mondja nézzem meg, azokba is kék, ugyan ilyen ebbe is. Mondom, én nem tudok semmit, így vettem az autót. Erre: szerencsém van, hogy nem a közlekedési felügyelet emberei állítottak meg, mert el vették volna a forgalmit, de ő elenged, cseréltessem ki minél hamarabb, és mehettem. Smiley
Valószinűleg valami túl buzgó unatkozó kis 20 éves újonc volt, vajon mit tett volna, ha utólagos Xenon van benne?  eplus2

Tudunk valakiről, akit megbüntettek vagy kiszedették akár az utólagost, akár a halogént kék fénnyel? Vagy a gyáriba sokkal kékebbért? Mert én még ilyenről nem hallottam.
Bezzeg a kék helyzetjelző (ami egyébként a kuttyát nem zavarja).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 00:05:05 »

Tudunk valakiről, akit megbüntettek vagy kiszedették akár az utólagost, akár a halogént kék fénnyel? Vagy a gyáriba sokkal kékebbért? Mert én még ilyenről nem hallottam.
Bezzeg a kék helyzetjelző (ami egyébként a kuttyát nem zavarja).

Műszakin szedették ki a fehér LED helyzetjelzőt, és a XD5 izzókat, hibába fehér a fénye, ha kék a búra nem maradhat, a LED meg eleve bukta. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 00:05:42 »

Műszakin szedették ki a fehér LED helyzetjelzőt, és a XD5 izzókat, hibába fehér a fénye, ha kék a búra nem maradhat, a LED meg eleve bukta. Smiley

Műszakin igen, de a közúton?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.